(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9%20%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B3%D1%83%D0%BD%D0%BE%D0%B2.jpg
Моргунов Сергій Анатолійович
Міський голова, Вінницька міська рада
​Особистий прийом громадян:
3-й четвер з 16-00 до 17-00
Кімната особистого прийому №1​
(за попереднім записом)
Звернення:
17 вересня 2020

​Вітаю!

Маю наступну проблему - в минулому місяці 30 числа я здійснювала оплату у громадському транспорті через валідатор. Але відбувся збій, оплата не пройшла і після цього я не можу розраховуватись картою в інтернеті, от як наприклад PAY.VN.UA. Через банкомат гроші зняти я можу, але через відсутність можливості розрахунку, це достає зайві незручності.

При спілкуванні з банком виявилось, що (зі слів банку!!!) оплата не пройшла, а відповідальні за розрахунок повторно надсилають запит на зняття коштів і фінмоніторинг розцінив мою спробу оплати, яка не пройшла, як шахрайські дії.

Спілкування в чаті Телеграм результату не дало, оскільки в особистому кабінеті успіхів мені не було, а другий варіант, що мені запропонували, змініити картку в банку!

Прошу втрутитись у дану ситуацію і надати доручення КП "Вінницякартсервіс"  вирішити дану проблему!

Дякую!

Відповідь:
30 вересня 2020

Департамент економіки і інвестицій міської ради опрацював Ваше звернення від 17.09.2020 р. щодо оплати проїзду у муніципальному транспорті м. Вінниці банківською картою та повідомляє наступне.

З моменту започаткування проекту із впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському електричному та автомобільному транспорті загального користування у м. Вінниці (АСООП) до виконавчих органів міської ради почали звертатись мешканці м. Вінниці щодо необґрунтованих списань коштів з банківських карток за проїзд у міському громадському транспорті та повернення цих коштів на банківські картки. Однак, проведений аналіз транзакцій за номерами банківських карток, зазначеними громадянами у їх зверненнях, показав, що кошти були списані обґрунтовано та підстави для повернення цих коштів на банківські картки відсутні.

Стягнення коштів з банківських карток відбувається абсолютно коректно, але, нажаль, із затримками.

Описана у Вашому зверненні ситуація із блокуванням банківської картки могла виникнути через те, що коштів на банківській картці було недостатньо для оплати проїзду в громадському транспорті.

Зазначаємо, що оплата проїзду платіжною банківською карткою через автоматизовану систему обліку оплати проїзду є комплексним процесом, який може спричиняти затримки списання коштів з платіжних банківських карток, і складається із декількох етапів:

  • фіксація наміру оплати проїзду на валідаторі (здійснюється миттєво);
  • вивантаження даних з валідаторів на сервер;
  • здійснення системою запиту до банку про зняття коштів за проїзд з рахунку (в залежності від швидкості реагування банку та наявності коштів на банківській картці);
  • списання вартості проїзду з банківського рахунку;
  • передача даних про оплату до АСООП;
  • видалення картки із стоп-листа АСООП, якщо вона була заблокована через заборгованість.

У разі, якщо банк-емітент Вашої платіжної банківської картки відмовляє у списанні грошових коштів за здійснений Вами проїзд у громадському транспорті, платіжна банківська картка потрапляє в стоп-лист лише в АСООП, при цьому використання у будь-який інший спосіб, окрім АСООП, держателем платіжної банківської картки не обмежується.

Повторні запити АСООП на списання грошових коштів за здійснений проїзд у громадському транспорті з платіжної банківської картки за отриманий електронний квиток відправляються до банку-емітенту платіжної банківської картки в автоматичному режимі за графіком через 1 годину, 1 добу, 4 доби та тиждень.

Розблокування платіжної банківської картки в АСООП відбудеться автоматично, одразу після дозволу банку-емітенту платіжної банківської картки на списання грошових коштів з Вашого банківського рахунку для погашення боргу за раніше отриманий електронний квиток.

Для прискорення погашення заборгованості за здійснений проїзд у громадському транспорті або вчинення повторного запиту АСООП, якщо їх вже вичерпано, пропонуємо скористатись функціоналом «погасити заборгованість по картці» у мобільному додатку «Е-квиток Вінниці», який можливо встановити за посиланням: https://et.vn.ua/apps.

Ознайомитись з роботою автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті та шляхами вирішення типових проблем, що виникають у користувачів під час розрахунків за проїзд за допомогою банківських карток, можна за наступними посиланнями: https://et.vn.ua/card-howto та https://et.vn.ua/faq.

У разі виникнення будь-яких додаткових питань пропонуємо звертатись до  представників КП «Вінницякартсервіс» за телефонами: (0800) 330-155 та
(0432) 65-51-55 або безпосередньо до Центру обслуговування споживачів КП «Вінницякартсервіс» за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 36, а також скористатись сервісом технічної підтримки в чаті месенджера Telegram за посиланням: https://t.me/Vinnytsiakartservis.

Вкладення