(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9%20%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B3%D1%83%D0%BD%D0%BE%D0%B2.jpg
Моргунов Сергій Анатолійович
Міський голова, Вінницька міська рада
​Особистий прийом громадян:
3-й четвер з 16-00 до 17-00
Кімната особистого прийому №1​
(за попереднім записом)
Звернення:
15 вересня 2020


                                                                              ЗАЯВА

 (про заборону реєстрації кандидатів від політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" на місцевих виборах 2020 року)

   Я, Сергій Володимирович Крисак за національністю Українецьнародився в УРС Республіці і є людиною громадянином УРС Республіки (по правонаступництву України).  16 липня 1990 року  Верховною Радою УРСР було проголошено Декларацію про державний суверенітет України, розділом II якої встановлено:

  - Громадяни Республіки всіх національностей становлять народ України;

  - Народ України  є єдиним джерелом державної влади в Республіці.

    Здійснюючи Декларацію про державний суверенітет України , 24 серпня 1991 року Верховною Радою УРСР було проголошено Акт незалежності України який затверджено найвищою формою волевиявлення народу України — Всеукраїнським референдумом 1 грудня 1991 року.

   Керуючись Актом проголошення незалежності України від 24 серпня 1991 року, схваленим 1 грудня 1991 року всенародним голосуванням28 червня 1996 року Верховною Радою України було прийнято Закон України № 254/96-ВР "Про прийняття Конституції України і введення її в дію" статтею 1 якого постановлено прийняти Конституцію України (254к/96-ВР).

  Конституція України , відповідно до положень статті 160 Конституції України (254к/96-ВР) - набуває чинності з дня її прийняття.

   Положеннями статті 8 чинної Конституції України (254к/96-ВР) встановлено , що Конституція України має найвищу юридичну силу і норми прямої дії.

   Положеннями статті 5 чинної Конституції України (254к/96-ВР) встановлено ,що носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

   З метою здійснення державної влади безпосередньо, положеннями статті  38 чинної Конституції України (254к/96-ВР) закріплено моє невідчужуване, непорушне , не вичерпне та таке, що не може бути скасоване, право людини громадянина України (не фізичної особи-іноземного елемента) брати участь в управлінні державними справамизокрема, шляхом передбаченим положеннями статті 40 чинної Конституції України (254к/96-ВР) , а саме направляти індивідуальне звернення до органів державної влади України які  зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

   На виконання статті 40 чинної Конституції України (254к/96-ВР) з метою забезпечення моєї участі  в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади у разі викриття недоліків у їх роботі2 жовтня 1996 року Верховною Радою України було прийнято Конституційний Закон України № 393/96-ВР "Про звернення громадян" положеннями статті 1 якого закріплено моє  невідчужуване , непорушне, не вичерпне та таке , що не може бути скасоване , право людини громадянина України звертатись із зауваженнями до органів державної влади України та вимагати виправити недоліки в їх роботі.

   Я , людина громадянин України Сергій Володимирович Крисак відповідно до положень статті 68 чинної Конституції України (254к/96-ВР) зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України і у разі виявлення недоліків в роботі органів державної влади України  зобов'язаний звернутись до такого органу з вимогою негайно вжити заходів щодо усунення таких недоліків.

   Недоліком в роботі Центральної виборчої комісії , є наступне.

   Положеннями пункту 2 частини 1 статті 12 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" закріплено право політичних партій брати участь  у виборах Президента України, до Верховної Ради України, до інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб у порядку, встановленому відповідними законами України. 

 Політичні партії в Україні відповідно до положень частини 2 статті 3 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" створюються і діють тільки із всеукраїнським статусом.

    Всеукраїнський статус політичної партії має на меті забезпечення утворення і реєстрації протягом шести місяців з дня реєстрації  в порядку, встановленому цим Законом, своїх обласних організацій у більшості областей України, містах Києві, Севастополі та в Автономній Республіці Крим ,що встановлено чатини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні".

   Зі змісту вищевикладеного випливає беззаперечний , юридично обґрунтований факт , що в будь-якому випадку з момента реєстрації політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" 31 березня 2016 року але не пізніше 30 вересня 2016 року ця політична партія зобовязана утворити та зареєструвати свої саме обласні організації , а не будь-які інші в як мінімум 14 областях України.

    Однак , незважаючи на чітко встановлені строки та вимоги , політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" не було виконано вимоги Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" , що підтверджується наступними офіційними доказами.

   До територіальних органів Міністерства юстиції України було подано запит на інформацію щодо обласних організацій політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" відповідями на який повідомлено наступне:

    -  Відповіддю № 16939/ПІ/К/816/05.6 від 23 червня 2020 року (додаток № 1) від Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) яке обслуговує Харківську , Донецьку , Луганську області повідомлено:

     1)  У Донецькій області станом на 23 червня 2020 року  інші структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" ( у тому числі обласні або обласні (регіональні)) в установленому законодавством порядку не зареєстровані , документів для державної реєстрації не надходило – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року , але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

    2) У Луганській області станом на 23 червня 2020 року  інші структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" ( у тому числі обласні або обласні (регіональні)) в установленому законодавством порядку не зареєстровані, документів для державної реєстрації не надходило – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

    3)  У Харківській області відповідно до відомостей Єдиного реєстру громадських формувань , Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 12 червня 2020 року була зареєстрована Харківська обласна організація політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" -  що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки , вісім місяців і 12 днів , чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

   - Відповіддю № ПІ-К-14513/03-07 від 25 червня 2020 року (додаток № 2 ) від Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) яке обслуговує Одеську, Миколаївську, Херсонську області повідомлено:

     4)  Станом на 22 червня 2020 року відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру  юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Реєстру політичних партій відсутні відомості щодо державної реєстрації структурних утворень політичної партії "СЛУГА НАРОДУ"  у межах Одеської області у назві яких присутнє словосполучення "обласна організація" – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

     5)  Станом на 22 червня 2020 року відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру  юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Реєстру політичних партій відсутні відомості щодо державної реєстрації структурних утворень політичної партії "СЛУГА НАРОДУ"  у межах Миколаївської області  у назві яких присутнє словосполучення "обласна організація" – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року , але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

    6) Станом на 22 червня 2020 року відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру  юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Реєстру політичних партій відсутні відомості щодо державної реєстрації структурних утворень політичної партії "СЛУГА НАРОДУ"  у межах Херсонської області у назві яких присутнє словосполучення "обласна організація" – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року , але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

     -  Відповідями з Південно – Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) яке обслуговує Дніпропетровську , Кіровоградську , Запорізьку області повідомлено:

     7)  У Дніпропетровській області відповідь № ПІ-К-79 від 25 червня 2020 року (додаток № 3 ) серед організацій, які зареєстровані у Дніпропетровській області, структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" не значаться - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III  "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

     8)  У Запорізькій області відповідь № ПІ-К-79/05.5 від 24 червня 2020 року (додаток № 4) станом на 22 червня 2020 року відсутні зареєстровані структурні утворення (осередки) політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

   9)  У Кіровоградській області відповідь № ПІ-К-52/01-37/06 від 24 червня 2020 року (додаток № 5 ) станом на 22 червня 2020 року відсутні структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" які мають власну назву "обласна організація" - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7, статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

    -  Відповіддю  №  ПІ/К/90/20 від 26 червня 2020 року ( додаток № 6) від Північно – Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції ( м. Суми) яке обслуговує Полтавську , Сумську , Чернігівську області повідомлено:

      10) Станом на 22 червня 2020 року на території Полтавської області ,обласні організації політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" незареєстровані  - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

         11)  Станом на 22 червня 2020 року на території Сумської області ,обласні організації політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" незареєстровані  - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

     12) На території Чернігівської області зареєстрована Чернігівська обласна організація політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" (дата реєстрації 16 червня 2020 року) - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки , вісім місяців і 16 днів, чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 -  Відповіддю  № ПІ-К-11-13/243 від 24 червня 2020 року (додаток № 7) від Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції ( м. Київ) яке обслуговує м. Київ, Київську, Черкаську області повідомлено:

     13)  Київська міська місцева організація політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" зареєстрована 15 липня 2016 року – отже в м. Києві виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні".

     14) Відповідно до відомостей Єдиного реєстру громадських формувань станом на 22 червня 2020 року структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ", які мають власну назву "обласна організація"/"обласна регіональна організація" в межах Київської області відсутні - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

    15) Відповідно до відомостей Єдиного реєстру громадських формувань станом на 22 червня 2020 року структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ", які мають власну назву "обласна організація"/"обласна регіональна організація" в межах Черкаської області відсутні - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

 -  Відповіддю № ПІ-К-40/01-33 від 26 червня 2020 року (додаток № 8) від Південно – Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції ( м. Івано – Франківськ ) яке обслуговує Івано – Франківську , Чернівецьку , Закарпатську , Тернопільську області повідомлено:

      16) На території  Івано - Франківської області зареєстрована Івано – Франківська обласна організація політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" 18 червня 2020 року  - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки, вісім місяців і 18 днів , чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року , але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

      17)  На території  Чернівецької області зареєстрована Чернівецька обласна організація політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" 19 червня 2020 року  - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки , вісім місяців і 19 днів, чим в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

    18)  На території Закарпатської області станом на 22 червня 2020 року відсутні зареєстровані структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ"-  що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

   19) На території Тернопільської області станом на 22 червня 2020 року відсутні зареєстровані структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" -   що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті  11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

   - Відповідями з Центрально – Західного управління Міністерства юстиції України (м. Хмельницький) яке обслуговує Хмельницьку , Житомирську , Вінницьку області повідомлено :

    20) Відповіддю № ПІ-К-127/11-15/32/2956 від 24 червня 2020 року (додаток № 9), що Хмельницьку обласну організацію політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" зареєстровано 23 червня 2020 року - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки, вісім місяців і 23 дні, чим в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

     21) Відповіддю № ПІ-К-127/10487 від 25 червня 2020 року (додаток № 10), що Житомирську обласну організацію політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" зареєстровано 19 червня 2020 року - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки, вісім місяців і 19 днів, чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

    22) Відповіддю № ПІ-К-127/11-15/32/5.4/343-20 від 26 червня 2020 року (додаток № 11, що Вінницька обласна організація політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" зареєстрована 10 червня 2020 року - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки , вісім місяців і 10 днів, чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

    - Відповіддю № 68/2/3-20 від 23 червня 2020 року (додаток  № 12 ) від  Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) яке обслуговує Рівненську, Львівську, Волинську області повідомлено:

   23) Що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, Єдиному реєстрі громадських формувань містяться записи про державну реєстрацію Рівненської обласної організації політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" яка зареєстрована  10 червня 2020 року, код ЄДРПОУ 43655001 - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки, вісім місяців і 10 днів , чим в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

    24) Будь-які інші обласні структурні утворення чи первинні осередки зазначеної політичної партії на території Львівської області відсутні  -чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

    25) Будь-які інші обласні структурні утворення чи первинні осередки зазначеної політичної партії на території Волинської області відсутні  - чим в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

     Детальний аналіз вищевикладеного свідчить про наступне.

   Адміністративно – територіальний устрій України відповідно до положень статті 133 Конституції України (254к/96-ВР) становить 24 області та АР Крим, м. Київ та м. Севастополь – тобто загальним підсумком 27 адміністративно- територіальних одиниць.

     Рішенням Конституційного Суду України № 9-рп/2007 (справа № 1-3/2007) від  16 жовтня  2007 року  розтлумачено, що до обласних організацій політичних партій прирівняно  республіканську партійну організацію Автономної Республіки Крим та міські   партійні   організації  Києва  і  Севастополя.

      З урахуванням того, що з 2014 року АР Крим окуповано Російською федерацією і через це фізично неможливо утворити та зареєструвати  республіканську партійну організацію Автономної Республіки Крим та міську партійну організацію політичної партії "СЛУГА НАРОДУ", залишається 24 області і м. Київ у більшості з яких політична партія "СЛУГА НАРОДУ" зобов'язана забезпечити утворення та реєстрацію протягом шести місяців обласних організацій з моменту реєстрації самої партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року.

     У м. Києві зареєстровано 15 липня 2016 року  отже вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо Київської партійної організації політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" - виконано.

     У 16 адміністративно – територіальних одиницях, а саме у Донецькій, Луганській, Одеській, Миколаївській, Херсонській, Дніпропетровській, Запорізькій, Кіровоградській, Полтавській, Сумській, Черкаській, Київській, Закарпатській, Тернопільській, Львівській, Волинській областях станом на 22 червня 2020 року (дата подання звернення до Відповідача ) відсутні обласні організації  політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" - отже в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

     У 8 адміністративно – територіальних одиницях, а саме у Харківській,  Чернігівській, Івано – Франківській, Чернівецькій, Хмельницькій, Житомирській, Вінницькій, Рівненській областях зареєстровано обласні організації політичної партії "СЛУГА НАРОДУ"  з пропущеним строком утворення і реєстрації в три і більше роки  отже в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

     Зі зміту вищевикладеного випливає беззаперечний, юридично обґрунтований факт , що політчина партія "СЛУГА НАРОДУ" діє в межі і спосіб які прямо суперечать Конституції України (254к/96-ВР) та Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні"  і не має права приймати участь у місцевих виборах 2020 року.

   До Окружного адміністративного суду м. Києва подано позовну заяву щодо анулювання свідоцтва про реєстрацію політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" справа № 640/17548/20 і до вирішення справи судом та винесення остаточного рішення останньої судової інтстанції – НАКАЗУЮ:

 1. Нагайно заборонити реєстрацію кандидатів на місцеві вибори 2020 року від політичної партії "СЛУГА НАРОДУ";

 2. Негайно довести до відома усіх без виключення територіальних виборчих комісій відомості щодо заборони реєстрації кандидатів на місцеві вибори 2020 року від політичної партії "СЛУГА НАРОДУ";

 3. Відзвітувати переді мною про вжиті заходи щодо заборони  реєстрації кандидатів на місцеві вибори 2020 року від політичної партії "СЛУГА НАРОДУ";

 

 

 

  Додатки:  За посиланням: http://bagnetnacii.blogspot.com/2020/09/2020.html

№ 1  Відповідь № 16939/ПІ/К/816/05.6 від 23 червня 2020 року – 1 аркуш;

№ 2  Відповідь № ПІ-К-14513/03-07 від 25 червня 2020 року – 1 аркуш;

№ 3 Відповідь № ПІ-К-79 від 25 червня 2020 року – 1 аркуш;

№ 4 Відповідь № ПІ-К-79/05.5 від 24 червня 2020 року – 1 аркуш;

№ 5 Відповідь № ПІ-К-52/01-37/06 від 24 червня 2020 року - 1 аркуш;

№ 6 Відповідь №  ПІ/К/90/20 від 26 червня 2020 року – 1 аркуш;

№ 7 Відповідь № ПІ-К-11-13/243 від 24 червня 2020 року – 2 аркуші;

№ 8 Відповідь № ПІ-К-40/01-33 від 26 червня 2020 року – 1 аркуш;

№ 9 Відповідь № ПІ-К-127/11-15/32/2956 від 24 червня 2020 року – 2 аркуші;

№ 10 Відповідь № ПІ-К-127/10487 від 25 червня 2020 року – 2 аркуші;

№ 11 Відповідь № ПІ-К-127/11-15/32/5.4/343-20 від 26 червня 2020 року – 2 аркуші;

№ 12 Відповідь № 68/2/3-20 від 23 червня 2020 року – 1 аркуш;

15 вересня 2020 року    


Відповідь:
02 жовтня 2020

На виконання доручення міського  голови Сергія Моргунова Ваше звернення опрацьоване виконавчими органами міської ради.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Пунктами 4, 5 статті 206 Виборчого Кодексу України питання   реєстрації

кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довірених осіб, представників, уповноважених осіб організацій партій - суб'єктів відповідного виборчого процесу, а також  розгляд питання щодо скасування реєстрації кандидатів у випадках, передбачених цим Кодексом, віднесено до виключних повноважень територіальних виборчих комісій.

Враховуючи вищевикладене, розгляд питань, викладених у Вашому листі, виходить за межі компетенції виконавчих органів міської ради.

Вкладення