(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%A4%D1%83%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD.jpg
Фурман Роман Сергійович
Директор департаменту, Департамент житлового господарства

Вирішує питання експлуатації та ремонту житла, виконання робіт і надання послуг за замовленням населення, санітарної очистки та прибирання будинків, прибудинкової території, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зон загальноміського користування, які межують з житловим фондом, озеленення та створення місць відпочинку громадян, та інших послуг у житловому господарстві, питання щодо поліпшення житлових умов громадян.​


Особистий прийом громадян:
1-а та 3-я середа з 11-00 до 13-00;
2-а та 4-а середа з 14-00 до 16-00.
Кімната особистого прийому №2

Пряма телефонна лінія:  
1-а п'ятниця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-45 / 59-51-33
Звернення:
12 червня 2020

                                                                       Директору департаменту житлового господарства                                                                              Вінницької міської ради Фурману Р.С.

 

                                                                        мешканців першого та другого під'їзду                                                                                        (кв. №№2-30) будинку №24 по вул.       

                                                                           Замостянська,   м.Вінниця                                                                                                              (контактна особа - старший другого під'їзду                                                                                    Ткачук О.Г.  (кв. №25, моб.тел. (096)436-44-57)

 

 

                                                 Додаток до заяви

 

 

    Просимо  привести в первинний стан освітлення другого під'їзду ( демонтувати не законно встановлене обладнання та встановити назад на свое місце наше обладнання з покраскою стіни після незаконних дій ЖЕО 1 ) ,  так  як воно було встановлення без попередження і нашої згоди та  дозволу .

 

                                                             старший другого під'їзду  Ткачук О.Г. 096 436-44-57


Відповідь:
25 червня 2020

Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо виконання робіт підрядною організацією управляючої компанії ТОВ «ЖЕО» по монтажу LED світильників з датчиками руху в місцях загального користування житлового будинку №24 по вул. Замостянській,  опрацьовано.

10.06.2018 року вступив в дію Закон «Про житлово-комунальні послуги» №2189-VIII від 09.11.2017р. (в подальшому Закон), в частині положень, які регламентують вирішення питань щодо управління багатоквартирним будинком.

Відповідно до вимог Закону всі питання з утримання будинку мають вирішуватись на підставі положень договору між співвласниками та управляючою компанією.

Виконавчий комітет Вінницької міської ради та його структурні підрозділи не є виконавцем послуг з управління будинком, не здійснює планування робіт з утримання будинків та прибудинкових територій.

За інформацією керівництва управляючої компанії ТОВ "ЖЕО" роботи по заміні  старих світильників  на нові LED світильників з датчиками руху в місцях загального користування даного будинку були узгоджені з уповноваженим представником даного будинку Шуляк Н.П.

Під час виконання вказаних електромонтажних робіт виникли зауваження від мешканців 1-го та 2-го під'їздів будинку, на підставі чого працівником департаменту житлового господарства ВМР 17.06.2020р. була проведена зустріч з гр. Боль В.Г. (заявник від 1-го під'їзду) та за участю представників виконавця робіт, управляючої компанії та уповноваженого представника будинку.

На даній зустрічі було з'ясовано, що мешканці 1- та 2-го під'їздів за свої кошти вже здійснили заміну старих світильників  на нові LED світильники, про що не був проінформований уповноважений представник будинку під час замовлення та погодження виконання зазначених робіт у всьому будинку.

З метою реагування на претензії мешканців 1-го та 2-го під'їздів електромонтажні роботи в даних під'їздах відхилені та виконавцем робіт здійснено відновлення функціонування старих світильників на вхідній групі 2-го під'їзду даного будинку.

На вказаній зустрічі працівником департаменту житлового господарства були надані відповідні роз'яснення щодо причин виникнення суперечливої ситуації та надані пропозиції щодо шляхів подальшого вирішення пріоритетних ремонтних робіт, їх узгодження та замовлення в управляючій компанії.

Вкладення