(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%A4%D1%83%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD.jpg
Фурман Роман Сергійович
Директор департаменту, Департамент житлового господарства

Вирішує питання експлуатації та ремонту житла, виконання робіт і надання послуг за замовленням населення, санітарної очистки та прибирання будинків, прибудинкової території, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зон загальноміського користування, які межують з житловим фондом, озеленення та створення місць відпочинку громадян, та інших послуг у житловому господарстві, питання щодо поліпшення житлових умов громадян.​


Особистий прийом громадян:
1-а та 3-я середа з 11-00 до 13-00;
2-а та 4-а середа з 14-00 до 16-00.
Кімната особистого прийому №2

Пряма телефонна лінія:  
1-а п'ятниця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-45 / 59-51-33
Звернення:
12 червня 2020

                                                                       Директору департаменту житлового господарства                                                                          Вінницької міської ради Фурману Р.С.

 

                                                                          мешканців першого та другого під'їзду (кв. №                                                                                 №2-30) будинку №24 по вул. Замостянська, м.                                                                               Вінниця                                                                                                                                    (контактна особа - старший першого під'їзду Боль В.Г.                                                                           (кв. №2, моб.тел. (067)702-20-75)                                                                                            

                                                                Заява.

      

Просимо з'ясувати та надати пояснення в письмовій формі у встановлений законодавством строк на яких підставах без відома старшого по будинку здійснювалась спроба проведення 12.06.2020р. демонтажно-монтажних робіт в першому і другому під'їзді нашого будинку. Зазначаємо, що при цьому робилася спроба псування майна, яке знаходиться в суспільній власності мешканців.

Також вимагаємо припинити діяльність посадових осіб ЖЕО-1 та інших пов'язаних з ними осіб, яка направлена на нав'язування непотрібних послуг при відсутності будь-яких заяв з боку мешканців та без узгодження зі старшим по будинку (кв. №38, Терешко А.В.).

 

Ми, мешканці першого та другого під'їзду (кв. з 2-ої по 30-ту) будинку 24 по вулиці Замостянська м. Вінниці, своїми силами та за свої кошти

  • встановили світильники з LED-лампами для освітлення міжетажних прольотів та ззовні біля дверей під'їздів,
  • змонтували сенсори «день-ніч» для автоматичного включення освітлення під'їздів,
  • привели електричну проводку в місцях загального користування до задовільного стану,
  • встановили доводчики вхідних дверей
  • встановили електронний замок та камери відеоспостереження (в першому під'їзді).

     

    12.06.2020 року 09:46 працівники ЖЕО-1 скориставшись тим, що вхідні двері було відкрито мешканцями, увійшли в приміщення першого під'їзду та почали демонтувати доводчик дверей. На запитання для чого це робиться один з трох працівників відповів що вони мінятимуть світильники і ставитимуть датчики руху. Після нашої відмови по встановленню вони пропонували нам просто на руки віддати  датчики руху.    При цьому старший по будинку Терешко А.В. про це нічого не знає та ніяких заяв в установу ЖЕО-1 не подавав.

    Всі ці події зафіксовані камерою відеоспостереження.

     

    На яких підставах без зборів мешканців будину - під'їзду , дозволу і підпису вповноваженних мешканцями осіб, навіть без попереднього інформування, хтось розпоряджається майном, що знаходиться у нашій спільній власності, та ініціює роботи, рахунки за які, ймовірно, будуть виставлені мешканцям?

                                                                Мешканці пешого та другого під'їздів будинку №24 по вул. Замостянська


Відповідь:
25 червня 2020

Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо виконання робіт підрядною організацією управляючої компанії ТОВ «ЖЕО» по монтажу LED світильників з датчиками руху в місцях загального користування житлового будинку №24 по вул. Замостянській опрацьовано.

10.06.2018 року вступив в дію Закон «Про житлово-комунальні послуги» №2189-VIII від 09.11.2017р. (в подальшому Закон), в частині положень, які регламентують вирішення питань щодо управління багатоквартирним будинком.

Відповідно до вимог Закону всі питання з утримання будинку мають вирішуватись на підставі положень договору між співвласниками та управляючою компанією.

Виконавчий комітет Вінницької міської ради та його структурні підрозділи не є виконавцем послуг з управління будинком, не здійснює планування робіт з утримання будинків та прибудинкових територій.

За інформацією керівництва управляючої компанії ТОВ "ЖЕО" роботи по заміні  старих світильників  на нові LED світильників з датчиками руху в місцях загального користування даного будинку були узгоджені з уповноваженим представником даного будинку Шуляк Н.П.

Під час виконання вказаних електромонтажних робіт виникли зауваження від Вас та мешканця 2- го під'їзду будинку, на підставі чого працівником департаменту житлового господарства ВМР 17.06.2020р. була проведена зустріч з Вами та за участю представників виконавця робіт, управляючої компанії та уповноваженого представника будинку.

На даній зустрічі було з'ясовано, що мешканці 1- та 2-го під'їздів за свої кошти вже здійснили заміну старих світильників  на нові LED світильники, про що не був проінформований уповноважений представник будинку під час погодження виконання зазначених робіт у всьому будинку.

З метою реагування на претензії мешканців 1-го та 2-го під'їздів електромонтажні роботи в даних під'їздах відхилені та виконавцем робіт здійснено відновлення світильників на вхідній групі 2-го під'їзду даного будинку.

На вказаній зустрічі працівником департаменту житлового господарства були надані відповідні роз'яснення щодо причин виникнення суперечливої ситуації та надані пропозиції щодо шляхів подальшого вирішення пріоритетних ремонтних робіт, їх узгодження та замовлення в управляючій компанії.

Вкладення