(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​


Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 12-00 до 13-00​
Кімната особистого прийому №2​

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
19 травня 2020

​Шановний Михайло Васильович! Вже не вистачає сили боротися з недобросовісною роботою "Вінобленерго".Тому змушена звернутися до вас по допомогу. Проблема в тому. що я щомісяця передаю показники за світло через смс. Якщо показники прийнято, то приходить зворотнє смс від "Вінобленерго", що "показники прийнято" і в платіжкаж ніяких проблем. Але ,якщо така  смс -ка не приходить , то ми дзвоними в колцентр і передаємо показники в телефонному режимі. І тут починається  найцікавіше. Показники, які передані в телефонному режимі не актуальні, тому що (ЗАВЖДИ) "Вінобленерго" до фактичних показників дописує "свої". Ось така ситуація відбувається з моєю мамою-пенсіонеркою..Так нарахували за грудень 2019 зайві 55кВт, і тепер за квітень 82 кВт. І зразу виникає питання:чому мама має платити за те, що у них збій в системі? Тому 18.05.2020 я подзвонила до операторів (на номер 0432 659-595) ,щоб з"ясувати питання щодо показників. Зі мною розмовляла оператор(вона не представилася і тому я пишу час . коли відбувся дзвінок-з 14.22 до 14.35 приблизно). Працівниця розмовляла грубо, зухвало , постійно перебивала під час розмови. Щось довести не можливо було. Я запитала, звідки такі показники, якщо щомісяця я передаю їх:якщо не смс-кою, то дзвонимо в колцентр. Від відповіді оператора стало просто не по собі: ніхто нам не дзвонив . , всі дзвінки записуються і ваших дзвінків не має . Вони що, знущаються. Я пояснювала, що мама при мені дзвонила і я дзвонила, але все марно.В них своя правда і свою   правоту довести не можливо.Ми завжди вчасно сплачуємо послуги ЖКГ і боргів не мали , до тієї пори , поки не з"явилась "Енера" і "Вінобленерго". І щось з"ясувати не можливо , тому що вони"футболять " клієнтів від"Енери" до "Вінобленерго" і навпаки. Тому у мене прохання , розібратися в цій ситуації, і: -також ,розібратися з тим, як працює"Вінобленерго" ;           -звернути увагу на  якість обслуговування операторів і клієнтів"                                                                -удосконалити процес передачі показників"                                                                                           -і , якщо "Вінобленерго" не може впоратися зі своєю роботою, то нехай поверуть контролерів, які б щомісяця знімали ,ФАКТИЧНІ, показники в кінці місяця.                                                                ДЯКУЮ ЗА ВІДПОВІДЬ.БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!

Відповідь:
01 червня 2020

​Ваше звернення щодо обліку спожитої електричної енергії розглянуто департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради.

В межах компетенції повідомляємо наступне.

Облік електричної енергії, спожитої населенням на території Вінницької області, здійснює АТ «Вінницяобленерго». Відтак, фахівцям структурної одиниці «Вінницькі міські електричні мережі» АТ «Вінницяобленерго» було направлено надані Вами покази лічильника електричної енергії (з грудня 2019 по квітень 2020 року) для здійснення коригування. Вказані коригування будуть відображені в рахунку за послугу електропостачання в червні місяці поточного року.

Крім того, за інформацією ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» за вказаним Вами особовим рахунком на показник 28412 рахується переплата в розмірі 72,36 грн.

У разі наявності додаткових питань Ви можете звертатись до відділу енергетики, департаменту енергетики транспорту та зв'язку міської ради за телефоном (0432) 59-52-67.

Вкладення