(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%9A%D0%BE%D0%BF%D1%87%D1%83%D0%BA.jpg
Копчук Ірина Володимирівна
Директор департаменту, Департамент адміністративних послуг

Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування​.


Особистий прийом громадян:
2-а, 4-а п'ятниця: з 10-00 до 11-00
Кімната особистого прийому №2

Пряма телефонна лінія:  
1-й понеділок з 10-00 до 11-00
3-й понеділок з 10-00 до 11-00
0432 59-50-55 / 0432 59-50-67
Звернення:
17 квітня 2020

​доброго времени суток,уважаемая Ирина Владимировна!У меня от рака умерла Мама.Как коснулось подавать документы на наследство,то оказалось,что исчез документ на квартиру.В документе указана приватизация на трёх человек тремя равными долями.Каким образом, в наше непростое время ,можно обновить данный документ?Ведь на подачу даётся всего 6 месяцев после смерти мамы!!!!Пожалуйста,помогите !С уважением,Светлана Ивановна Чернооуцкая 0679704952

Відповідь:
28 квітня 2020

Розглянувши Ваше звернення щодо оформлення дублікату документа про право власності на приватизовану квартиру повідомляю,  що відповідно до статті 53 Закону України «Про нотаріат» у разі втрати або зіпсування документа, посвідченого або виданого нотаріусом чи посадовою особою органу місцевого самоврядування, за письмовою заявою осіб, перелічених у першому реченні частини п'ятої статті 8 цього Закону, видається дублікат втраченого документа.

Видача дубліката втраченого або зіпсованого документа здійснюється державним нотаріальним архівом. До передачі в архів примірників документів, посвідчених або виданих нотаріусом чи посадовою особою органу місцевого самоврядування, дублікат втраченого документа видається відповідно нотаріусом чи посадовою особою виконавчого комітету за місцем його зберігання.

Крім того  повідомляю, що з метою забезпечення надання фізичним та юридичним особам можливості відновити правовстановлюючі документи для підтвердження права власності на об'єкти нерухомого майна відмінні від земельної ділянки та створення єдиної та впорядкованої процедури видачі дублікатів свідоцтв про право власності виданих органами місцевого самоврядування, виконавчим комітетом міської ради прийнято рішення від 23.02.2017 року №447, яким затверджено порядок видачі дублікатів свідоцтв про право власності на нерухоме майно в м. Вінниці.

Згаданий порядок передбачає процедуру, дотримання якої є обов'язковим для зацікавлених осіб, які виявили бажання реалізувати можливість отримати дублікат свідоцтва про право власності.

У разі, якщо об'єкт нерухомого майна, на який втрачений документ, що посвідчує право власності  на нього,  розташований в м. Вінниці і видавався виконавчим комітетом Вінницької міської ради,  Ви можете звернутися після закінчення періоду введеного карантину в комунальне підприємство «Вінницьке міське бюро технічної інвентаризації» (вул. Соборна, 64 в м. Вінниці), на яке покладено  обов'язки щодо розгляду заяв з питань видачі дублікатів свідоцтв про право власності на об'єкти нерухомого майна, підготовку проекту рішень, оформлення та видачу дублікатів свідоцтв про право власності на об'єкти нерухомого майна. 

 

Вкладення