(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%20%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0.jpg
Черната Ірина Олександрівна
Заступник директора департаменту – начальник управління економічної політики, Департамент економіки і інвестицій

​Вирішує питання соціально–економічного розвитку міста, залучення інвестицій, створення сприятливих умов для розвитку промислового виробництва, малого та середнього бізнесу.​​

Графік особистого прийому:
1-й, 3-й вівторок з 14-00 до 15-00
Кімната особистого прийому №2

Пряма телефонна лінія:  
1-й вівторок з 15-00 до 16-00
0432 59-51-66
Звернення:
12 березня 2020

Шанована, Ірина Олександрівна! Мені дуже цікаво, як так сталося, що в нашому місті процюють шахраї "B2B Jewerly"?!

Я розумію що зараз є і важливіші питання, але я хочу привернути увагу влади до шахраїв всеукраїнського масштабу. У нашому місті зараз відкриті крамниці B2B Jewerly, які влаштували фінансову піраміду і дурять наших громадян, уся інформація про їх схему є є у мережі, рекомендую до перегляду матеріал від журналістів  Bihus info. Дуже коротко, ця компанія позиціонує себе як ювелірна крамниця, адже не дивуючись на те, що вони перепродають звичайні прикраси від пандора - https://pandora-braslet.com/ за ціною Х10, та B2B Jewerly влаштували справжню піраміду продаючи "папірці" по 1000грн за які обіцяють 8% кожної неділі, якщо у людей зі здоровим глуздом зразу виникають питання, але у бабусь та громадян які не розуміють що коється, питань немає і вони несуть труда кошти. Всі ми розуміємо що їм ніхто не віддасть їх кошти, і вони потім будуть вимагати владу у компенсації, але чому не зреагувати зараз і не закрити цих шахраїв. Дякую за увагу!

Відповідь:
31 березня 2020

Виконавчими органами Вінницької міської ради розглянуто Ваше звернення від 12.03.2020 р. щодо вжиття заходів до суб'єкта господарювання з найменуванням «B2B Jewelry», чия діяльність містить ознаки кримінального правопорушення. За результатами опрацювання зазначаємо наступне.

Відносини органів місцевого самоврядування з суб'єктами господарювання регламентовано Конституцією України, Господарським кодексом України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також іншими нормативними актами.

Як вказано в ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За приписами норм ч. 5 ст. 24 Господарського кодексу України, органи місцевого самоврядування несуть відповідальність за наслідки діяльності суб'єктів господарювання, що належать до комунального сектора економіки, на підставах, у межах і порядку, визначених законом.

Відповідно до ч. 4 ст. 23 Господарського кодексу України, незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб'єктів господарювання забороняється. Не допускається видання правових актів органів місцевого самоврядування, якими встановлюються не передбачені законом обмеження щодо обігу окремих видів товарів (послуг) на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць.

За таких обставин, враховуючи те, що чинне законодавство, в тому числі Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», не наділяє органи місцевого самоврядування повноваженнями щодо припинення діяльності суб'єктів господарювання у Вінницької міської ради та/або її виконавчих органів відсутні правові підстави достатні для припинення діяльності суб'єкта господарювання під найменуванням «B2B Jewelry».

При цьому варто відзначити, що розслідування кримінальних правопорушень здійснюється спеціально уповноваженим органами в порядку визначеному Кримінальним процесуальним кодексом України та іншими нормативними актами.

Як вказано в п. 3 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про національну поліцію», поліція відповідно до покладених на неї завдань вживає заходів з метою виявлення кримінальних, адміністративних правопорушень; припиняє виявлені кримінальні та адміністративні правопорушення.

З огляду на ч. 1 ст. 216 Кримінального процесуального кодексу України, слідчі органів Національної поліції здійснюють досудове розслідування кримінальних правопорушень, передбачених законом України про кримінальну відповідальність, крім тих, які віднесені до підслідності інших органів досудового розслідування.

Враховуючи вищевикладене, 25.03.2020 р. виконавчими органами Вінницької міської ради направлено Ваше звернення на адресу Головного управління Національної поліції України у Вінницькій області задля вжиття заходів реагування у межах повноважень.

Додатково варто відзначити, що з огляду на відомості Єдиного державного реєстру судових рішень (ухвала Шевченківського районного суду м. Києва від 11.12.2019 р. у справі № 761/47026/19) до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено запис щодо кримінального провадження під № 32018000000000004 від 25.01.2018 р. за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 190, ч. 3 ст. 209, ч. 3 ст. 28, ч. 3 ст. 212, ч. 3 ст. 28, ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 364 Кримінального кодексу України стосовно БО «БФ «Зимородок», пов'язаного з бізнес-проєктом «B2B Jewelry» (https://b2b.jewelry/).

Вкладення