(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​


Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 12-00 до 13-00​
Кімната особистого прийому №2​

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
27 лютого 2020

Шановний Михайле Васильовичу!

Звертаються до Вас мешканці багатоквартирного будинку по вул.Київська, 160А, з приводу надання неякісних послуг по гарячому водопостачанню.

У нашому будинку після встановленні ІТП ( ще в 2015році) почала поступово зникати гаряча вода у чотирьох стояках з дванадцяти. На даний момент температура води не перевищує 30 градусів. Ми неодноразово звертались з данною проблемою і в УК “Київська” і в КП ВМР "ВМТЕ" результату не має.

Перевірено що тиск у водонапірних трубах є, норми діаметру труб стояків при заміні дотримано, а деякі ще не замінювали від забудови (40 мм).

Ми вчасно сплачуємо надані нам послуги.

Просимо Вас втрутитись і ефективно вирішити для нас питання по наданню якісних послуг і забезпеченню гарячою водою.

Відповідь:
13 березня 2020

​Ваше звернення щодо якості послуги з централізованого постачання гарячої води опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради та в межах компетенції повідомляємо наступне.

За інформацією КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», фахівцями теплопостачального підприємства було проведено обстеження теплового обладнання та технічного стану внутрішньобудинкової системи централізованого гарячого водопостачання в житловому будинку №160а по вул. Київська.

В результаті обстеження було встановлено, що температурні та гідравлічні параметри гарячої води на виході з ІТП відповідають режиму роботи котельні та забезпечують нормативною температурою, про що свідчить Акт-обстеження з відповідними підписами.

Однак, температура гарячої води в окремих квартирах мешканців в повній мірі не відповідає вимогам чинних нормативних документів.

Тому, теплопостачальним підприємством було надано управлінській компанії МКП «УК «Київська» перелік рекомендації, виконання яких може покращити якість надання послуги гарячого водопостачання.

Крім того інформуємо, що відповідно до п. 3 Статті 1 Закону України від 09.10.2017 р. №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон) внутрішньобудинкові системи багатоквартирного будинку - механічне, сантехнічне обладнання в будинку (в тому числі внутрішньобудинкова система централізованого опалення та гарячого водопостачання), яке обслуговує більше одного житлового та/або нежитлового приміщення, у тому числі комунікації до обладнання споживача, елеваторні вузли, від зовнішньої поверхні стіни будівлі до точки приєднання житлового (нежитлового) приміщення являться спільним майном (п. 1 Стаття 5 Закону) власників житлових та нежитлових приміщень (далі - співвласники) в багатоквартирному будинку. Технічне обслуговування, поточний та капітальний ремонти внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують постачання відповідної комунальної послуги, здійснюються співвласниками чи залученими ними уповноваженими на виконання таких робіт особами (управлінська компанія) за рахунок співвласників (п. 7 Стаття 14 Закону).

Вкладення