(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/Executives/ContentLibrary/ca06f6bc-a393-4753-895b-425a3d7c0243/4/kopchuk.jpg
Копчук Ірина Володимирівна
Директор департаменту, Департамент адміністративних послуг

Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування​.


Особистий прийом громадян:
2-а, 4-а п'ятниця: з 10-00 до 11-00
Кімната особистого прийому №2

Пряма телефонна лінія:  
1-й понеділок з 10-00 до 11-00
3-й понеділок з 10-00 до 11-00
0432 59-50-55 / 0432 59-50-67
Звернення:
16 листопада 2019

​Добрый день.

Сегодня,16 ноября,в 11-44 звонил на гор.линию 1560.

Первый звонок-не поднимали трубку 5 минут,потом сброс.

Второй звонок-не поднимали трубку 4 минуты,при попытке оставить сообщение набрав еденицу-сброс.

Обьясните мне-10 минут звонка с мобильного без результата-кто виноват?

Заранее благодарен за ответ на электронную почту.

Відповідь:
22 листопада 2019

Ваше звернення щодо зв’язку з відділом оперативного реагування «Цілодобова варта» міської ради по телефону 15-60 розглянуто та повідомляємо наступне.

Відділ «Цілодобова варта» працює цілодобово, усі звернення, які надходять по тридцятиканальному телефону 15-60, шестиканальному телефону 59-50-39,  61-17-29 та інших реєструються в електронній базі даних. Таким чином по 42 –х каналах телефонного зв’язку надходить біля 20 дзвінків за 1 хвилину.

Спеціалісти відділу «Цілодобова варта» займаються не тільки прийомом дзвінків, а також їх реєстрацією, передачею виконавцям та координацією роботи спеціалізованих підрозділів по ліквідації аварійних ситуацій. У вихідні дні та нічний час працює два спеціаліста відділу.

Додатково повідомляю, що у зв’язку з початком опалювального періоду у м. Вінниці, кількість дзвінків, які опрацьовують спеціалісти «Цілодобової варти», значно збільшилась. Протягом доби 16.11.2019 р. працівники відділу «Цілодобова варта» зареєстрували 196 звернень. Тому, на жаль, 16.11.2019 р. близько 11:30, під час аварійного вимкнення високовольтної лінії електропостачання в районі «Замостя» не було вільних спеціалістів, які могли б прийняти Ваш дзвінок.

Ваше зауваження щодо роботи відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» обов’язково буде враховано в подальшій роботі.

Вкладення