(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/директора%20департаментів/_w/матусяк%20сергій%20володимирович%20заступник%20міського%20голови_jpg.jpg
Матусяк Сергій Володимирович
Заступник міського голови, Виконавчий комітет Вінницької міської ради

В​​ирішує питання комунального майна міста, містобудування і архітектури, земельні питання.

Особистий прийом громадян:
2-й четвер з 10-00 до 12-00​
1-а, 5-а середа з 15-00 до 18-00
Кімната особистого прийому №1

Звернення:
25 жовтня 2019

​Доброго вечора! Я, Коваль Галина Федорівна, мешкаю за адресою: м. Вінниця, вул. Ю. Клена, б. 5, кВ. 80, хочу подати скаргу з приводу наступної ситуації: у будинку 15 жовтня було включено опалення, батареї у нас були холодні у квартирі. Ми звернулися до наших сусідів на 9 поверсі у кв. 104 з проханням запустити систему, запустивши воду. Батареї були ледь теплі, але вже наступного наступного дня стали знову холодні. Я звернулася до ЖЕКу з проханням урегулювання ситуації. Там мені відповіли, що на 9 поверсі у кв. 104 погано спустили воду. Працівник ЖЕКу відвідав мешканців кВ. 104 з проханням запустити воду. Але мешканці кВ. 104 так цього і не зробили. Я особисто ще раз попросила їх спустити воду, на що отримала нецензурну образливу відповідь. Мешканці не йдуть на контакт, а у квартирі дуже холодно. У нас уся сім'я захворіла. А у нас маленька дитина. За що я маю платити гроші? За собачий холод у квартирі? А опалення коштує не дешево. Хто компенсує вартість лікування? Якщо дають дозвіл на встановлення індивідуального опалення у багатоквартирному будинку, то то це не має впливати на загальну систему опалення у будинку. Прошу вирішити дане питання.

Відповідь:
12 листопада 2019

​Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо відновлення послуги з централізованого опалення в квартирі №80 по вул. Юрія Клена, 5, розглянуто.

За повідомленням адміністрації ДП "ЖЕК № 26" ТОВ "ВКС", працівниками підприємства здійснено налагоджувальні роботи внутрішньобудинкової систем опалення житлового будинку №5 по вул. Юрія Клена.

У телефонній розмові із представником департаменту житлового господарства Вами було повідомлено, що скарги щодо якості послуг з централізованого опалення в даний час відсутні.

Вкладення