(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
Фото
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​


Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 14-00 до 15-00​
Кімната особистого прийому №2​

Пряма телефонна лінія:  
2-й понеділок з 10-00 до 11-00
0432 59-50-44
Звернення:
15 серпня 2019

​Добрий день.Михайло Васильович. Маю декілька питань стосовно надання послуг для населення прозорих офісів...13.08 19 р. я звернулась в проз.офіс на прос.Кросмонавтів  до прдставника ТОВ ЕНЕРА з приводу корегування показників лічильника.( фактичні не співпадали з платіжкою).Представник вислухала.бачила явну помилку в нарахуваннях, але відправила в другий прозорий офіс на Космонавтів до представника МЕМ. І  так було з усіма в черзі. Виникае питання: !.якщо у людини не має повноважень вирішувати єлементарні питання,чому вона там сидить і отримує зар. плату.( раніше питання вирішувались) В другому проз.офісі в прийомі відмовили - відпустка..заміни не прислали.. порадили звернутись на Пирогова 174. А там ...людей не пройти...за день не потрапиш і питання своє не вирішиш.Звідси дhуге питання:Що роблять інспектори, які ходять і перевіряють лічильники і вносять не достовірні данні? Вони ж теж отримують зар. плату? мені порадили почекати наступного місяця, здати показники лічильника роботу-автомату і чекати наступної платіжки.. ТО ,можливо , потрібно всіх скоротити .від них не має допомоги, тільки витрата часу і нервів..і поставити роботів? А що ВИ думаєте з цього приводу?      з повагою Л.О.

Відповідь:
22 серпня 2019

Ваше звернення щодо роботи ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» та СО «Вінницькі МЕМ» АТ «Вінницяобленерго» розглянуто департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради.

В межах компетенції повідомляємо наступне.

Оператори ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» надають консультації з наступних питань:

- відкриття або закриття пільг;

- друк рахунків за спожиту електричну енергію побутовими споживачами;

- отримання показів лічильників електричної енергії та надання їх в   АТ «Вінницяобленерго»;

- надання довідок про відсутність заборгованості за спожиту електричну енергію;

- консультація споживачів щодо порядку розрахунків за спожиту електричну енергію;

- консультація споживачів щодо укладення договору на постачання електричної енергії;

- роз'яснення споживачам щодо нарахування за спожиту електричну енергію;

- перевірка зарахованих коштів на особові рахунки споживачів електричної енергії.

Також у Центрах адміністративних послуг «Прозорий офіс» м. Вінниці, а саме у відділеннях «Вишенька» (просп. Космонавтів, 30), «Старе місто»  (вул. Брацлавська, 85) та «Замостя» (вул. Замостянська, 7) надають консультації фахівці АТ «Вінницяобленерго». До фахівців АТ «Вінницяобленерго» споживачі можуть звертатися за консультаціями з питань показів лічильників електричної енергії; обмеження, припинення та відновлення електропостачання; укладання договорів з розподілу електричної енергії.

Крім того, ті споживачі, у яких виникла заборгованість перед  АТ «Вінницяобленерго» чи ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» також можуть провести акт звірки та одразу заповнити бланк-заяву на повернення заборгованості.

Вкладення