(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/Executives/ContentLibrary/ca06f6bc-a393-4753-895b-425a3d7c0243/4/kopchuk.jpg
Копчук Ірина Володимирівна
Директор департаменту, Департамент адміністративних послуг

Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування​.


Особистий прийом громадян:
2-а, 4-а п'ятниця: з 10-00 до 11-00
Кімната особистого прийому №2

Пряма телефонна лінія:  
1-й понеділок з 10-00 до 11-00
3-й понеділок з 10-00 до 11-00
0432 59-50-55 / 0432 59-50-67
Звернення:
07 червня 2019

Шановна Ірина Володимирівна,
прошу надати оцінку і вжити заходів стосовно неякісної роботи працівників прозорого офісу "Замостя". Сьогодні 07.06.2019 року моя дружина звернулась з проханням реєстрації в чергу на отримання закордонного паспорту з усіма необхідними документами так як вона до цього була на консультації. Проте їй відмовили у записі до черги у зв'язку з тим що у неї не було з собою клаптику паперу з підписом того хто проводив консультацію стосовно документів на закордонний паспорт. З моєї точки зору такі дії є не професійними та обурливими так як усі документи було зібрано а клаптик паперу з підписом не є офіційним документом. Тому прошу вжити заходів з метою не повторення таких ситуацій.
Дякую.

Відповідь:
14 червня 2019
На Ваше звернення від 07.06.2019 р., що надійшло на офіційний сайт Вінницької міської ради, стосовно незадоволення організацією роботи у територіальному відділенні Замостя Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» при отриманні адміністративної послуги щодо подачі документів для отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон, інформую про наступне.
Послуга щодо отримання паспорта громадянина України у вигляді ID картки та паспорта для виїзду за кордон користується попитом. З метою зменшення кількості часу очікування клієнтами в черзі послуга надається в три етапи: 
- надання консультації;
- подання заяви-анкети;
- видача паспорта.
На консультації адміністратор ознайомлює з переліком документів, необхідних для отримання послуги, який може змінюватись залежно від обставин отримання/обміну паспорта, клієнт визначається, в який термін повинен бути виготовлений паспорт. Крім того, визначається з необхідністю повернення попередньо отриманого паспорту для виїзду за кордон; транслітерацією прізвища та імені, про що пишуться відповідні заяви.
Подача клієнтом заяви-анкети здійснюється за попереднім записом, що дає можливість точно визначати дату, час надання послуги. Відсутність необхідних документів для отримання адміністративної послуги не дає можливості клієнту оформити заяву-анкету для отримання паспорта громадянина України у вигляді ID картки та паспорта для виїзду за кордон.
Враховуючи вищевикладене, Вашій дружині було запропоновано звернутись до адміністратора Центру для отримання консультації щодо отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
Так, 08.06.2019р. Вашою дружиною було отримано талон попереднього запису на подачу документів на отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон за номером 83. Відповідно до талону попереднього запису 11.06.2019р. Ваша дружина була на прийомі у адміністратора і подала документи на отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
Дякуємо Вам за небайдуже ставлення до організації роботи Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс».

Вкладення