(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%20%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2/%D0%A1%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D0%92%D0%92.jpg
Скальський Владислав Володимирович
Заступник міського голови, Виконавчий комітет Вінницької міської ради

Вирішує питання економіки і фінансів, питання створення умов для розвитку підприємництва, маркетингу та туризму.

​​Особистий прийом громадян:
1-й, 4-й понеділок з 10-00 до 11-00​
2-й, 3-й понеділок  з 14-00 до 15-00
Кімната особистого прийому №1​
Звернення:
16 травня 2019

Доброго дня, пане Владиславе.
Є питання.
Чи може громадянин в Україні, за свій кошт отримати якісне обслуговування?
Згідно Закону - так, громадянин має право на придбання якісного товару, та отримання якісної послуги. 
А от працівники Вінницяводоканал вважають інакше. Вони категорично відмовляються вчасно опломбовувати лічильники води, які вони самі розпломбували для повірки. Повірка лічильника здійснена, заявку на опломбування реєструють, але прийти для опломбування можуть... десь через неділю. Увесь цей час, споживач вимушений оплачувати отримання послуги водопостачання за завищеними нормамами споживання, тобто фактично за такий об'єм послуг, який не споживає! Це що, такий різновид шахрайства? Це так ми заощаджуємо ресурси? Невже на Закон України не для всіх, і декому на нього плювати? Ми ж збираємось в Європу, панове? 
Чому я, як споживач, мало того що за свій кошт купую засоби обліку надання мені послуги, зі своєї кишені сплачую за обслуговування цих засобів, то ще й не маю права на якісне отримання цих послуг, ба навіть на вчасне обслуговування цих засобів обліку! 
Що це за вакханалія безправ'я та середньовіччя таке?  
Прошу Вас вжити заходів, та переконати працівників Вінницяводоканал, що виконувати Закон України про захист прав споживачів варто усім, а не лише споживачам.
Завчасно дякую за розуміння та співпрацю.
З повагою Олександр.


Відповідь:
03 червня 2019

Ваше звернення з приводу надання послуг працівниками  КП «Вінницяоблводоканал», за дорученням міського голови, розглянуто  департаментом енергетики, транспорту та зв'язку.

По суті звернення повідомляю наступне.

В своїй діяльності   КП «Вінницяоблводоканал» керується   діючим сьогодні законодавством України. Статтею  4. Закону України  «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»   визначено:  «п.2. Власники (співвласники) приміщень у будівлі, в якій окремі приміщення є самостійними об'єктами нерухомого майна, у разі приєднання такого будинку (будівлі) до зовнішніх інженерних мереж або обладнання такого будинку (будівлі) системою автономного теплопостачання, автономного гарячого водопостачання, автономного водопостачання зобов'язані забезпечити оснащення належних їм приміщень вузлами розподільного обліку відповідно теплової енергії, гарячої води, питної води».

Статтею 17 Закону України  «Про метрологію та метрологічну діяльність» визначено: «періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах(приміщеннях)будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку…» .

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р.  № 630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»  пункту 15 Правил «Періодична повірка засобів обліку води і теплової енергії проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги у такому порядку: з централізованого постачання холодної та гарячої води - згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці; з централізованого опалення - згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередній опалювальний період. У разі несправності засобів обліку води і теплової енергії, що не підлягає усуненню, плата за послуги з моменту її виявлення вноситься згідно з нормативами (нормами) споживання».

Вкладення