(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%20%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%83%D0%BD%D1%8C%D0%BA%D0%BE.jpg
Пересунько Михайло Михайлович
В.о. директора департаменту, Департамент самоврядного контролю

​Вирішує питання здійснення самоврядного контролю за використанням земель за призначенням, повноти надходжень коштів до бюджету міста від використання земельних ділянок та майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади, дотримання затвердженої містобудівної документації при забудові відповідних територій та розміщення об’єктів зовнішньої реклами, здійснення контролю за своєчасністю та повнотою нарахування та сплати місцевих податків та зборів.


Особистий прийом громадян:
2-й вівторок з 10-00 до 11-00
Кімната особистого прийому №2​


Пряма телефонна лінія:  
3-й вівторок з 10-00 до 11-00
0432 59-50-84
Звернення:
11 квітня 2019

Доброго дня! 

У нас в будинку за аресою Грибоєдова 3, створенно ОСББ "Грибоєдова 3". На отанніх загальних зборах нашого ОСББ співвласникам  повідомили що на засіданні правління ОСББ було вирішено (повідомила це співвласникам ФОП Мрочко яка веде бухгалтерію будинку та здійснює повне обслуговуваннябудинку) що зарплатню Голові правління ОСББ, двірнику та сантехніку ОСББ сплачують готівкою аби не сплачувати "непотрібні" налоги та нарахування на зарплатню. Це ж підтвердилти присутні на зборах члени правління. 

Вважаю це неприйнятним та незаконним. Тому прохаю  Вас розібратись у склавшихся обставиннах, та припинити незаконні дії нашого правління ОСББ, які приводять до того що бюджет країни не отримує належних надходжень та нарахувань з зарплатні від нашого ОСББ.

Голова правління нашого ОСББ це Зель Борис Павлович, але сьгодні ОСББ керує його заступник Лабуткін Олександр його телефон: 0674322341 (бо Зель Б.П. зараз на лікарнянному).


Відповідь:
12 квітня 2019
У межах компетенції Департаментом самоврядного контролю Вінницької міської ради опрацьовується звернення гр.Цошко О.С. надіслане на електронну поштову адресу Вінницької міської ради (вхідний реєстраційний індекс Ц-09-34499 від 11.04.2019) щодо здійснення виплат ОСББ «Грибоєдова 3» за надані послуги готівковими коштами для несплати податків.
Відповідно до частини третьої статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів міських рад обласного значення належать повноваження щодо здійснення на відповідних територіях контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством (п.1 ч.3 ст.34).
За рішенням Вінницької міської ради від 24.11.2017 №949 Департамент самоврядного контролю Вінницької міської ради (далі - Департамент) визначено відповідальним виконавчим органом ради за реалізацію зазначених контрольних повноважень на території міста Вінниці.
Згідно вказаного рішення міської ради, під час здійснення повноважень, передбачених частиною 3 статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Департамент керується постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 295 «Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Законодавство чітко визначає повноваження виконавчого органу ради при здійсненні державного контролю за додержанням законодавства про працю у формі проведення інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань інспекторами праці.
Зазначеною постановою КМ України затверджено Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю (Порядок №295), яким визначено процедуру здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю юридичними особами (включаючи їх структурні та відокремлені підрозділи, які не є юридичними особами) та фізичними особами, які використовують найману працю.
Реалізація контрольних повноважень виконавчими органами рад відбувається за рішенням про проведення відповідних заходів виключно з підстав, визначених Порядком №295.
Здійснення контрольних заходів з інших підстав, ніж встановлених пунктом 5 Порядку №295, не допускається.
Заявником не зазначено про порушення стосовно нього законодавства про працю, а повідомляється про те, що виплати коштів здійснюються об’єднанням співвласників багатоквартирного житлового будинку №3 по вул.Грибоєдова у м.Вінниці у вказаній формі для несплати податків.
Водночас, у повідомленні відсутня інформація про порушення вимог трудового законодавства щодо укладення трудових договорів з певними особами (відсутні відомості про таких осіб, за якими їх можна ідентифікувати, умови праці і т.п.) та щодо конкретних фактів про допущення певних працівників до роботи без укладення трудового договору.
Поряд з тим, рішення про проведення інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин приймаються керівником органу контролю за результатами аналізу відповідної інформації, визначеної пунктом 5 Порядку.
За наведених обставин, керівником органу контролю буде вирішуватися питання щодо прийняття рішення про доцільність проведення відповідних заходів відносно вказаного об’єднання за результатами збирання та аналізу інформації, необхідної для реалізації контрольних повноважень.
Слід врахувати, що за змістом звернення у ньому порушується питання щодо ухилення від сплати податків правлінням ОСББ «Грибоєдова 3».
Оскільки адміністрування податків та здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства, своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів, належить до компетенції органів доходів і зборів, пересилаємо за належністю відповідному контролюючому органу звернення гр.Цошко О.С. для аналізу інформації щодо наведених у ньому даних, які можуть свідчити про порушення ОСББ «Грибоєдова 3» податкового законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на ГУ ДФС у Вінницькій області.

Вкладення