(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/Executives/ContentLibrary/ca06f6bc-a393-4753-895b-425a3d7c0243/4/kopchuk.jpg
Копчук Ірина Володимирівна
Директор департаменту, Департамент адміністративних послуг

Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування​.


Особистий прийом громадян:
2-а, 4-а п'ятниця: з 10-00 до 11-00
Кімната особистого прийому №2

Пряма телефонна лінія:  
1-й понеділок з 10-00 до 11-00
3-й понеділок з 10-00 до 11-00
0432 59-50-55 / 0432 59-50-67
Звернення:
21 січня 2019

       Шановна Ірина Володимирівна, після підписаної Вами  відповіді, яку готували аж два фахівці Г 04-122747/01-04 від 28.11.2018р., на моє звернення до Вас, на Ваш особистий мейл,  я відправив 28.11.2018 року заяву,  з додатками на двох аркушах. В телефонній розмові Ви обіцяли прикласти максимум зусиль для вирішення поставленого питання, ще ми з Вами зустрічались в грудні, перед початком сесії.    

     Читаючи Вашу біографію стосовно освіти, я надіявся  на своєчасну і професійну відповідь,  але нажаль навіть після телефонних розмов з Вашими заступниками ніякої відповіді на мою заяву я не отримав до нинішнього часу, хогча періодику отримую кожен день, а інтернет ще пока працює.    

    Дуже шкода що наше місто Вінниця, стосовно поставленого мною питання, в державі пасе місце серед останніх, хоча серед міст де це питання вирішено давно, є 23 територіальних громади які ухвалили рішення про встановлення пільг, з них це– Одеса, Кропивницький, та інші.

     В рамках процесів децентралізації пільги тепер встановлюються місцевими громадами, а надходження від оплати вартості адміністративних послуг спрямовуються до місцевих бюджетів, але Вашим багаточисельним підлеглим звичайно простіше написати просторову, формально бюрократичну відписку, ніж на рівні міської Ради, вирішити питання по суті.

   Однозначно у Вас мають бути батьки-пенсіонери, для яких навіть ті копійки, були-б суттєвими.

 Відповідь прошу письмово, згідно чинного законодавства.


Відповідь:
15 лютого 2019
Розглянувши Вашу заяву від 21.01.2019р., щодо надання  пільг при оплаті адміністративного збору за оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.2 ст. 19, ч.1,3 ст. 140 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ст.11 положень Закону України «Про адміністративні послуги» при наданні адміністративних послуг у випадках, передбачених законом, справляється плата (адміністративний збір). Розмір плати за надання адміністративної послуги (адміністративного збору) і порядок її справляння визначаються законом з урахуванням її соціального та економічного значення. Плата за надання адміністративної послуги (адміністративний збір) зараховується до державного або відповідного місцевого бюджету, крім випадків, встановлених законом.
Відповідно до постанови КМУ від 25.03.2015р. № 302 « Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України» обмін паспорта здійснюється у разі:

  • зміни інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);
  • отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платника податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
  • виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
  • непридатності паспорта для подальшого використання;
  • якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулась в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток;
  • наявності в особи паспорта зразка 1994 року (за бажанням).
Відповідно до пункту 4 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 14.07.2016 №1474-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України» встановлено що, органи місцевого самоврядування можуть звільняти окремі категорії осіб від оплати вартості адміністративної послуги за оформлення (у тому числі замість втрачених або викрадених), обмін документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, яка зараховується до місцевих бюджетів, а також приймати рішення про компенсацію таким категоріям осіб вартості адміністративної послуги за оформлення (у тому числі замість втрачених або викрадених), обмін документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, вартості бланка документа, його персоналізації, яка зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Отже, обмін паспорта громадянина України зразка 1994 року здійснюється за бажанням громадян і запровадження пільг для певної категорії населення міста Вінниці може призвести до скорочення надходжень до міського бюджету від даного виду доходів, а також викликати справедливе обурення серед інших пільгових категорій населення міста.
Враховуючи вищевикладене, пільги для окремих категорій громадян при оплаті адміністративного збору за оформлення біометричних документів в місті Вінниці відсутні.

Вкладення