(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
Фото
Левченко Сергій Петрович
В.о. директора департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​


Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 14-00 до 15-00​
Кімната особистого прийому №2​

Пряма телефонна лінія:  
2-й понеділок з 10-00 до 11-00
0432 59-50-44
Звернення:
02 листопада 2018

​Повністю відсутнє опалення в квартирі від початку опалювального сезону. Безліч разів зверталася у відповідні служби "Бокуд", але реакції від них немає, так само як і опалення в квартирі. Страждають усі мешканці на нашому "стояку", бо вони холодні. І це вже не перший рік.

Відповідь:
30 листопада 2018

Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо якості послуги з централізованого опалення в квартирі №83 по вул. Волошкова, 8, розглянуто.

Прошу прийняти до уваги, що відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» всі послуги надаються на підставі договорів між виконавцями послуг та споживачами.

Виконавцем послуг з централізованого опалення в будинку №8 по вул. Волошкова рішенням виконкому Вінницької міської ради визначено КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго».

Договором обумовлюється порядок надання послуг, їх кількісні та якісні характеристики, порядок оплати за них, відповідальність сторін за неналежне виконання умов договору тощо.

За повідомленням адміністрації обслуговуючої будинок організації ПП «Бокуд», 21.11.2018 року працівниками підприємства було проведено заміри температури внутрішнього повітря в квартирі №83 житлового будинку по вул. Волошкова, 8, про що складено відповідний акт. Температура становила - 20°С, що відповідає нормативним значенням.

В зв'язку із викладеним вище у разі повторних скарг щодо якості послуги з централізованого опалення, Ви вправі звернутись до адміністрації КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» з відповідною претензією.


Вкладення