(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
Фото
Левченко Сергій Петрович
В.о. директора департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​


Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 14-00 до 15-00​
Кімната особистого прийому №2​

Пряма телефонна лінія:  
2-й понеділок з 10-00 до 11-00
0432 59-50-44
Звернення:
29 жовтня 2018

Доброго дня. В наш будинок по вул.Ватутіна,54 подали отоплення з 15.10.18р., але станом на 29.10.18 у мене в квартирі батареї холодні. Тепла не було жодного дня. Неодноразово зверталась до Жеку "Бокуд" та на "Цілодобову варту", все марно. Звернулась в "Вінницяміськтеплоенерго" , щоб не нараховували оплату за тепло, якого ми не отримали, але мені відповіли, що портібно було з 15.10.18 кожного дня визивати контролера для заміру тепла в квартирі.  Питання в слідуючому:  я відмовляюсь платити за отоплення в жовтні місяці. Газ нині дуже дорогий. Куди мені звернутись з даним питанням та як його вирішити, якщо всі служби "футболять". Звертаюся до Вас по допомогу, надіюсь на вирішення. Дякую.

Відповідь:
26 листопада 2018

​Ваше звернення щодо нарахувань та відсутності послуги з централізованого опалення, опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку  міської ради та повідомляємо наступне.

За інформацією КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», теплопостачальним підприємством було подано теплоносій до  житлового будинку №54 по вул. Ватутіна для забезпечення мешканців якісною послугою з централізованого опалення.

На даний час послуга з централізованого опалення до вказаного житлового будинку надається у відповідності до норм чинних нормативних документів.

Окремо зазначаємо, що нарахування за надані послуги з централізованого опалення мешканцям квартир багатоквартирного житлового будинку №53 по вул. Ватутіна проводяться за показами загальнобудинкового вузла обліку спожитої теплової енергії, встановленому на вводі в житловий будинок, пропорційно до опалювальної площі квартир. Прилад обліку теплової енергії фіксує фактично спожиту послугу.

Також слід зазначити, що відповідно до Постанови  КМУ  №151 від 17.02.2010 р. «Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості»:

п.4 Якщо надання послуг з централізованого опалення розпочалося пізніше встановленого строку  або опалювальний сезон достроково закінчився, а також за наявності перерв у наданні послуг, що перевищують допустимий строк (12 годин на добу один раз на місяць), перерахунок проводиться за надання таких послуг за відсутності квартирних та будинкових засобів обліку теплової енергії;

З огляду на вищевикладене, встановлена теплопостачальним підприємством плата за послугу з централізованого опалення є ґрунтовною, розрахованою з дотриманням вимог чинного законодавства.

 

Вкладення