(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%20%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2/ivanovii.jpg
Іванов Ігор Іванович
Начальник відділу, Відділ по розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків

​Вирішує питання підвищення рівня самоорганізації населення багатоквартирних житлових будинків та забезпечення розвитку ОСББ, підвищення рівня обізнаності населення щодо створення та засад діяльності ОСББ, формування місцевих програм щодо створення та розвитку ОСББ, забезпечення сприяння ініціативним групам власників квартир та нежитлових приміщень у вирішенні питань, пов'язаних із створенням ОСББ, забезпечення взаємодії Вінницької міської ради з  ОСББ, ініціативними групами по створенню ОСББ, участь у роботі установчих зборів по створенню ОСББ шляхом забезпечення належного представника від Вінницької міської ради, підготовка проектів розпорядчих актів міської ради, її виконавчих органів і міського голови, в т.ч. нормативного характеру.

Особистий прийом громадян:
2-й четвер з 10-00 до 11-00
Кімната особистого прийому №2

Пряма телефонна лінія:
2-й четвер з 09-00 до 10-00
2-а п'ятниця з 09-00 до 10-00
0432  59-51-81

 

Звернення:
16 жовтня 2018

​Доброго дня! 

Чи обов"язково наймати бухгалтера, якщо в домі вісім квартир ( з них на ОСББ погоджуються 6)

Дякую за відповідь.

Відповідь:
12 листопада 2018

Відділом по розвитку об'єднань співвласників багатоквартирних будинків міської ради розглянуто Ваше звернення № І-35-105379 від 16.10.2018 р., про що повідомляємо наступне.

Правові та організаційні засади створення, функціонування, об'єднань власників житлових та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, захисту їхніх прав та виконання обов'язків щодо спільного утримання багатоквартирного будинку регулюється Законом України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку».

Стаття 1 Закону визначає об`єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі - ОСББ), як юридичну особу, створену власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання спільного майна.

Оскільки ОСББ - юридична особа, ведення бухгалтерського обліку та подання фінансової звітності є обов'язковим згідно із п. 1, ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

При цьому ведення бухгалтерського обліку можливе за одним з наведених варіантів (п. 4. ст. 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»):

— самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо головою правління;

— введення до штату ОСББ посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;

— користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юридичної особи;

— ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою.

Крім того, статтею 12 Закону України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» передбачено, що згідно з рішенням загальних зборів, функції з управління багатоквартирним будинком можуть бути передані (усі або частково) управителю. В такому разі відносини з управління регулюються договором, укладеним між об'єднанням і управляючою організацією.

Звертаємо Вашу увагу й на те, що відповідно до статті 10 Закону України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку» вищим органом управління ОСББ є загальні збори, які приймають рішення щодо питань, пов'язаних із управлінням багатоквартирним будинком.

Враховуючи вищезазначене, рекомендуємо ініціювати загальні збори співвласників ОСББ під час яких вирішити порушене питання шляхом голосування. 


Вкладення