(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
Фото
Левченко Сергій Петрович
В.о. директора департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​


Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 14-00 до 15-00​
Кімната особистого прийому №2​

Пряма телефонна лінія:  
2-й понеділок з 10-00 до 11-00
0432 59-50-44
Звернення:
10 жовтня 2018

​В нашому будинку з початку подачі гарячої води її температура ні разу не перевищувала 38-40 градусів. Але лічильники гарячої води нараховують куби згідно тарифів за подачу саме ГАРЯЧОЇ води. Мешканці будинку обурені! За що ми платимо? Хто відповість за це свавілля? Чекаємо на відповідне реагування, та роз'яснення щодо розрахунку за період неналежного надання послуг теплокомуненерго.

Відповідь:
07 листопада 2018

Ваше звернення щодо нарахувань за послугу з централізованого гарячого водопостачання опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради.

По суті звернення повідомляємо наступне.

Відносини між споживачами і виконавцями в сфері надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води регулюються  Постановою Кабінету Міністрів  України від 21.07.2005 р. за № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та  типового договору  про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» (далі – Правила), якими визначаються обсяги, режими, термін надання послуги та порядок розрахунків.

Відповідно до пункту 29 вищезазначених Правил, споживач має право на зменшення розміру плати у разі надання послуг не в повному обсязі, відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання.

Порядок перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг та порядок проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення чітко регулюється Постановою КМУ № 933 від 03.09.2009 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України» від 21 липня 2005 року № 630» та Постановою КМУ № 151 від 17.02.2010 р. «Про затвердження порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості».

За вимогою вищезазначених законодавчих актів, у разі неналежного надання послуг виконавцем, споживач повідомляє про це виконавця в усній (за допомогою телефонного зв'язку) чи у письмовій формі. За результатами перевірки факту надання послуги не в повному обсязі, зниження її якості, складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг, який і є підставою для проведення перерахунку розміру плати або надання обґрунтованої відмови у задоволенні висунутої претензії.

Перерахунок можливий у випадку відхилення параметрів якості централізованого гарячого водопостачання при температурі гарячої води: 

понад 50° Cплата справляється згідно з установленим тарифом;
45 - 49° Cплата зменшується на 10 відсотків за весь строк відхилення;
40 - 44° Cплата зменшується на 30 відсотків за весь строк відхилення;
нижче 40° Cплата справляється згідно з установленим тарифом на холодне водопостачання.

За інформацією КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», до теплопостачального підприємства не надходило звернень від мешканців житлового будинку №16А по вул. Миколи Ващука щодо низької температури гарячої води в квартирах. Нарахування за послугу централізованого гарячого водопостачання проведено за діючими тарифами.

 

Вкладення