(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
Фото
Левченко Сергій Петрович
В.о. директора департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​


Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 14-00 до 15-00​
Кімната особистого прийому №2​

Пряма телефонна лінія:  
2-й понеділок з 10-00 до 11-00
0432 59-50-44
Звернення:
10 жовтня 2018

​1-й пров. Кар‘єрний, кожного дня немає гарячої води по 6-7 годин на день на протязі 2-х місяців, і це після ремонтних робіт які тримали майже місяць з повною відсутністю гарячої води!!!

Набридло кожного дня очікувати воду та телефонувати на 15-60!!! 

В квартирі маленька дитина, на дворі +10 градусів і немає гарячої води!!! 

Прошу вирішити цю проблему, так як ЖЕК 15 не справляється зі своєю роботою. 

Відповідь:
06 листопада 2018
Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо якості послуги з централізованого постачання гарячої води в житловому будинку №3 по 1-му пров. Кар’єрний, розглянуто.
За повідомленням адміністрації обслуговуючої будинок організації МКП «Управляюча компанія «Київська»», єдиним виходом покращити якість послуг з централізованого постачання гарячої води в вказаному у зверненні будинку є проведення капітального ремонту відповідної системи в підвальному приміщені.
В даний час мешканцями будинку 3 по 1-му пров. Кар’єрний надано в департамент проектно-кошторисну документація та зібрані кошти на проведення капітального ремонту інженерних мереж в підвальному приміщенні житлового будинку на умовах співфінансування.
Капітальний ремонт системи централізованого постачання гарячої води буде проведений у разі наявності видатків у міському бюджеті.

Вкладення