(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%20%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2/ivanovii.jpg
Іванов Ігор Іванович
Начальник відділу, Відділ по розвитку об’єднань співвласників багатоквартирних будинків

​Вирішує питання підвищення рівня самоорганізації населення багатоквартирних житлових будинків та забезпечення розвитку ОСББ, підвищення рівня обізнаності населення щодо створення та засад діяльності ОСББ, формування місцевих програм щодо створення та розвитку ОСББ, забезпечення сприяння ініціативним групам власників квартир та нежитлових приміщень у вирішенні питань, пов'язаних із створенням ОСББ, забезпечення взаємодії Вінницької міської ради з  ОСББ, ініціативними групами по створенню ОСББ, участь у роботі установчих зборів по створенню ОСББ шляхом забезпечення належного представника від Вінницької міської ради, підготовка проектів розпорядчих актів міської ради, її виконавчих органів і міського голови, в т.ч. нормативного характеру.

Особистий прийом громадян:
2-й четвер з 10-00 до 11-00
Кімната особистого прийому №2

Пряма телефонна лінія:
2-й четвер з 09-00 до 10-00
2-а п'ятниця з 09-00 до 10-00
0432  59-51-81

 

Звернення:
28 серпня 2018

Доброго дня. Суть проблеми наступна: працівники Вінницяміськтеплоенерго, а саме, диспетчерска служба, відмовляється приймати замовленння на опломбування лічильників гарячої води після повірки, посилаючись тотальну на зайнятість контролерів. Відмовляють саме тим абонентам, хто скористався послугою із розпломбування безкоштовно. Для тих абонентів, хто скористався платною послугою повірки лічильників, час для розпломбування/опломбовування та вільні контролери завжди є. При цьому при належній оплаті, навіть знімати лічильник, виявляється, не потрібно. Всі необхідні папери щодо розпломбування, повірки та опломбування, оформлюються на протязі п'яти хвилин. А тим абонентам, хто зробив все по правилам, та насправді, особисто здав свій прилад обліку води на повірку, вони по декілька тижнів відмовляють у опломбуванні, по хамськи спілкуються, перебивають, пропонують перетелефонувати після третього вересня... Увесь час, до моменту опломбування плата за послуги гарячого водопостачання нараховується згідно норм споживача з розрахунку на одного мешканця в місяць.  Будь-ласка, прошу Вас прийняти міри щодо вищевказаної "схеми" вимагання грошей у громадян. Завчасно дякую за розуміння та співпрацю. Із повагою, Олександр.

P.S.: Є аудіозаписи телефонних розмов із диспетчерами Вінницяміськтеплоенерго.


Відповідь:
12 вересня 2018

За дорученням міського голови Моргунова С. А., Ваше звернення щодо опломбування приладу обліку гарячої води, опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради.    

По суті звернення повідомляємо наступне.

За інформацією КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», 28.08.2018 р. диспетчером служби збуту теплопостачального підприємства в телефонному режимі від Вас була прийнята заявка на опломбування лічильника гарячої води. Роботи по розпломбуванню та опломбуванню приладів обліку споживачам, які раніше обслуговувались в ДП «Теплокомуненерго Маяк»  ПрАТ «Вінницький завод «Маяк», КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» проводить безкоштовно.

29.08.2018 р. за вказаною у зверненні адресою, фахівцями   КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» було опломбовано лічильник гарячої води зі складанням угоди про порядок розрахунків та ведення обліку спожитої гарячої води, що в телефонній розмові 04.09.2018 року Вами було підтверджено.

Вкладення