(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/директора%20департаментів/_w/тимощук%20сергій%20володимирович-заступник%20начальника_jpg.jpg
Тимощук Сергій Володимирович
Заступник міського голови, уповноважений міського голови з питань управління якістю, протидії корупційним загрозам та інформаційної безпеки, Виконавчий комітет Вінницької міської ради

Вирішує питання правової політики, контролює законність проведення зборів, мітингів, координує роботу виконавчого комітету міської ради з МКП «АБС» та КП «ВМБТІ».​

Особистий прийом громадян:
1-й та 4-й понеділок з 11-00 до 13-00
2-й та 3-й понеділок з 15-00 до 17-00
Кімната особистого прийому №1

Звернення:
28 серпня 2018

Доброго дня. Суть проблеми наступна: працівники Вінницяміськтеплоенерго, а саме, диспетчерска служба, відмовляється приймати замовленння на опломбування лічильників гарячої води після повірки, посилаючись тотальну на зайнятість контролерів. Відмовляють саме тим абонентам, хто скористався послугою із розпломбування безкоштовно. Для тих абонентів, хто скористався платною послугою повірки лічильників, час для розпломбування/опломбовування та вільні контролери завжди є. При цьому при належній оплаті, навіть знімати лічильник, виявляється, не потрібно. Всі необхідні папери щодо розпломбування, повірки та опломбування, оформлюються на протязі п'яти хвилин. А тим абонентам, хто зробив все по правилам, та насправді, особисто здав свій прилад обліку води на повірку, вони по декілька тижнів відмовляють у опломбуванні, по хамськи спілкуються, перебивають, пропонують перетелефонувати після третього вересня... Увесь час, до моменту опломбування плата за послуги гарячого водопостачання нараховується згідно норм споживача з розрахунку на одного мешканця в місяць.  Будь-ласка, прошу Вас прийняти міри щодо вищевказаної "схеми" вимагання грошей у громадян. Завчасно дякую за розуміння та співпрацю. Із повагою, Олександр.

P.S.: Є аудіозаписи телефонних розмов із диспетчерами Вінницяміськтеплоенерго.


Відповідь:
12 вересня 2018

​Відповідь на дане звернення знаходиться в прикріпленому файлі.

Вкладення