• 01 квітня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Олександре Володимировичу!

    Чи знаєте Ви,що в лікарні швидкої допомоги на Київській в людей, які самі звертаються туди, щоб зробити тест на коронавірус, вимагають 1500грн. на благодійний фонд? Щоб не було такого скандалу як в Житомирі, потрібно це негайно припинити! Ганьба!

  • 28 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. Звертаються до вас працівники Вінницької станції екстренної медичної допомоги. Велике прохання допомогти нам і нашим сімя'м вижити і продовжувати виконувати обрану нами місію“рятівника”. На даний час завдяки волонтерам на всі підстанції міста(не знаю за райони)було надано певну кількість захисних костюмів, респіраторів, захисних окулярів і очків, але зважаючи на ситуацію з Cowid виїздів на хворих та підозру на захворювання з кожним днем зростає. Зростає лише кількість захворівших, а от наш захист ,як медиків, просто катастрофічно знижується. Костюми, які нам видали є одноразовими і повинні утилізовуватись після використання, але у нашого керівництва нове мабуть бачення захисту від віруса. Спочатку після кожного такого виклику костюм лікаря, який по їх словах“першим іде в розвідку на виклик” потрібно було обробити дез.засобом, а потім скласти у пакет для мусора , привести в відділення, де його “замочать, висушать і покладуть назад в пакет”. Щоб ви розуміли ніхто не видавав новий. А зараз просто жах. Лікар має своє чергування починати з одянання усього захисного одягу, знаходитись все чергування в ньому і на всі виклики виїджати теж в ньому. А після закінчення зміни зняти і передати наступному лікарю, який на протязі наступних 12 годин буде в ньому одягнутий. Такі речі на нашу думку мають бути вже не кажучи про те що одноразовими, то хоча б індивідуальними. 

    Велике до вас прохання віднестись до цього з розумінням, тому що якщо захворіє хоча б один працівник швидкої, то незабаром не буде кому навіть одянати ті костюми. 

  • 26 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

      З  18.07.2018р на черзі пільгового протезування зубів як «Почесний Донор України»(№ А-031595)в стоматологічній клініці «ВМКСЦ»на  вул.Келецькій 69.В січні 2019р.запросили на протезування до лікаря Недільського О.В.(як найкращого).Ознайомили  з умовами пільг:на пацієнта  виділяється 5000 гривень, і наступний запис на чергу через 10 років

    Вибір протезів був двох варіантів:1-стаціонарний протез із штампованого металу,2-з'ємний із пластмаси під натуральний колір зубів.Вже маючи гіркий дослід,зупинилась на другому варіанті.Встановили з'ємний протез на 4 зуба з крюками на першому зубі верхньої щелепи і на коронці  шостого справа. Все це коштувало 2500 гривень.Перший крюк було  видно при розмові,згодом він так  розшатав зуб,що мені двічі  знадобилося лікувати його у приватного лікаря.Той ще здивувався,яку стару конструкцію протеза встановлено.

    До середини березня2020року протез 4 рази ламався.Останній раз його відмовились ремонтувати,а Недільський О.В.запропонував зробити  новий за мои власні кошти,так як вийшов срок гарантії.Про цей випадок знав зав.відділенням Гаврилюк ф. м.

    Дуже  прошу  провести аудит по використанню коштів на пільги в цій  клініці.

    Із з'язку з прогресом в  галузі протезування переглянути умови в пільговому  переліку послуг(наприклад,пацієнт дораховує до  пільгової суми  свої кошти і протезує більш якісні і сучасні вироби).Тоді буде менше нарікань  у пацієнтів.

    З повагою,Людмила Андріївна Кришталь 1950р.н,інвалід 3 групи.

     


  • 20 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня, Олександр Володимировичу! Маю таке питання:  Чи на сьогоднішній день, коли у країні карантин та люди похилого віку піжлягають максимальному ризику, є безпечним те, що мій батько - людина у віці (60+),  щоб продовжувати лікарняне по стану здоров’я (яке не має відношення до вірусів чи інфекцій), змушений щокілька днів відвідувати лікарню і сімейного лікаря, де зараз максимальна небезпека, через скупчення хворих і можливо потенційно заражених людей ? Чому не можна робити це дистанційно не наражаючись на небезпеку??? Дякую за відповідь. 

  • 13 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! 

    Хочу висловити щиру подяку лікарю Колесник М.М. та медсестрі Ользі Миколаївні ЗПСМ ЦПМСД 3 за якісну та кваліфіковану роботу, за чуйність та доброзичливість як до діток, так і до дорослих пацієнтів. Лікуємось всією родиною і дуже задоволені. Завжди привітні, готові прийти на допомогу, консультації та лікування завжди влучне та дієве. Завдяки таким лікарям лікарня стає дійсно доброзичливою до дитини. 

  • 13 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго ранку! 

    Хочу поділитись досвідом спілкування та співпраці з лікарем П'ятниця А.О. та акушеркою Снятовською Інною та висловити їм публічну подяку! Кожного відвідування я отримувала кваліфіковані консультації цих спеціалістів, задоволена і манерою спілкування, і чуйністю, а також приємно здивована, тому що таку доброзичливість в наш час зустріти дуже важко, зазвичай усі поспішають і їм не до тебе! Але Інна Анатоліївна завжди знаходила час та потрібні слова, ніколи не обділяла увагою перелякану вагітну і завжди була готова прийти на допомогу. 

    Загалом дуже дякую лікарям ВМКПБ 1 за доброзичливе ставлення та компетентність!

  • 13 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! 

    Хочу висловити подяку Снятовській Інні акушерці КНП ВМКПБ 1. Дякую за чуйність, відданість справі, доброзичливість до людей та кваліфікований підхід до вирішення будь-яких питань. Дякую вам за консультації та співпрацю. Планую в подальшому звертатись до вас, а також до П'ятниці А.О. і іншим рекомендую таких гарних спеціалістів. 

  • 13 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! 

    Хочу висловити щиру подяку П'ятниці А.О. Та Снятовській Інні за кваліфіковані консультації, доброзичливе ставлення, порядність та чесність. Дуже приємно, що наші лікарні мають гарних спеціалістів, які завжди готові прийти на допомогу. 

  • 03 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день ! А чому у Вінницькому Діагностичному центрі з мешканці м.Вінниця  УБД    платять за ФГ ОГК ? Це вже пільги відмінили чи як ? Чи міська рада не фінансуе ?

  • 26 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрый день!Хочу вам рассказать про качество медицинского обслуживания в Детской обл поликлинике г.Винницы.На рецепшине в окошке #3 (без направления,самообращение)сидит девушка ( красивая,с прекрасным маникюром,но не больше),которая на повышенных тонах и с сарказмом,с личными советами  ,без всякого профессионализма общается с посетителями,противно было это наблюдать ( хочу заметить мамами и бабушками,которым нужна помощь,совете....).Мы обращаемся к помощи врачей не просто так же ,не ради своего удовольствия.Врачи-это те люди,которые в первую очередь,должны оказать медицинскую помощь.А моя сегодняшняя история такая: утром с дочерью 16 лет,поехали в Салютем на УЗИ брюшной полости ( так как беспокоят боли вправом боку).Узист забил тревогу,подозрение на аппендицит и отправила в Детскую обл приемное отделение.Отказалась от скорой помощи,добрались сами.В приемном отделении нам позвали хирурга,который нас осмотрел и дал устную рекомендацию ,обратиться к Гастрологу и гинекологу,также я выпросила направление на общий анализ крови .Так как находились уже в детской поликлинике,решила показать ребёнка гастрологу .Но не тут то было....Когда подошла моя очередь ,к этой милой девушке на рецепшине...я ее попросила об талончике платном к гастрологу,но она мне также как и остальным посетителям ,начала придумывать квест ( куда пойти ,что взять,чтоб попасть к гастрологу).Я же обратилась в правильное окошко и все эти люди тоже.У меня возникло желание пообщаться с зав.отделением,оказалась что она гастролог,который также меня отправила обратно в приемное отделение за справкой от хирурга,хотя им нужно было сделать один звонок в приемное отделение.Не умеют наши врачи ,поступать по совести и до качества обслуживания нам ещё далеко.Было бы хорошо чтоб меня зав.отделения успокоила и провела беседу со своими подчиненными.И также вас прошу,не останьтесь равнодушным,объясните коллегам,что на них смотрят люди,дети и доброту никто не отменял.

  • 25 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Чи відомо в департаменті про те, що в аптеках Вишеньки (підозрюю, що й по всій Вінниці) немає медичних масок? Особисто сьогодні обійшла 10 аптек в районі вул.Космонавтів і пр. Юності ("Конекс", " Подорожник", "Аптека низьких цін", "Авіцена", аптека 911 і в жодній - масок НЕМАЄ. Прокоментуйте, будь ласка, цю безпечність.

  • 25 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня.Шановний Олександр Володимирович .Отримавши дійсно якісну медичну допомогу ,з вирішення моєї хронічної  проблеми .Вирішив поділитися з громадою .Хочу висловити свою щиру подяку лікарю ЛОРу КЗ ЦПМСД №2 Орностаю Володимиру Васильовичу ,за професіоналізм ,людяність та не байдужість до пацієнтів .

  • 19 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня, шановний Олександре Володимировичу, хочу поскаржитися Вам на якість лікування в інфекційному відділенні міської клінічної лікарні №1.

    11.02 ввечері мого чоловіка, Ціхоцького Микиту Сергійовича було госпіталізовано до міської клінічної лікарні №1. При госпіталізації в нього була температура 39,4 кашлю та інших симптомів не було. Не зважаючи на те, що в нього запідозрили пневмонію, яку наступного дня підтвердив рентгенівський знімок, його поклали у інфекційне відділення. Проведені тести на грип були негативні.

    Лікуюча лікарка Таїса Василівна Вжецон, інфекціоністка, зауважила, що пневмонія є нетиповою (верхня двостороння), але при цьому назначила лікування (атибіотики, відхаркувальні та пробіотики) без консультації з пульмонологом.

    Через тиждень лікування температура знизилась (37,1-37,5), натомість з'явився кашель, а 18.02 повторний рентген показав відсутність будь-яких змін.

    Цього ж дня мого чоловіка було переведено до пульмонології, де йому призначили курс лікування іншими антибіотиками. Окрім того, з`ясувалося, що на рентгенівському знімку видні сліди перенесеної раніше пневмонії, про що в інфекційному відділенні нам не повідомили. Також з`ясувалось, що аналіз мокроти на туберкульоз, який мій чоловік здав в інфекційному відділенні і який дав негативний результат, є не тим аналізом, який передають для дослідження до санепідемстанії. І тепер аналіз потрібно буде здавати повторно.

    Фактично було витрачено тиждень часу на лікування, яке не принесло жодних результатів, але на яке ми витратили значні кошти.

    У зв'язку з викладеним вище прошу з'ясувати та пояснити мені, чому під час перебування мого чоловіка в інфекційному відділенні до нього не запросили на консультацію пульмонолога з пульмонологічного відділення та чому не було зроблено бакпосів на чутливість до антибіотиків, якими його лікували і які не подіяли. І головне, чому його одразу не перевели до пульмонологічного відділення, як тільки з`ясувалося, що в нього немає грипу і рентген підтвердив пневмонію.

  • 12 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Чому не можна онлайн записатись до лікаря? Коли я спитав про це сімейного лікаря вона з подивом подивилась на мене і відправила з цим питанням на рецепцію, звідти мене відправили назад до лікаря. Чому в ПЦСМД 3, що по Хмельн. шосе нічого не знають про цей сервіс, адже як написано в інтернеті, електронні кабінети пацієнтів знаходяться в єдиній електронній базі на сайті міської ради (але туди чомусь не можна зайти -Forbidden403-). Тому будь ласка проінструктуйте лікарів та наведіть порядок в онлайн записі.

  • 11 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Я хвора на плевмонія звернулась з направленням до Університетської лікарні на Коцюбинського. Мені повідомили, що треба записатись на конкретний час на рецепшегі, що я і зробила. Прийшовши через три години на час запису, я ще годину чекала поки лікар кабінету цифрової флюорографії прийме пацієнтів без черги і запису. Нагадую у мене плевмонія. То питання, а де з ця реформа і навіщо запис до лікаря?  Прошу вжити якихось заходів щодо таких лікарів. Дякую.


  • 06 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановний Олександре Володимировичу! Від учнів 11-А та 11-Б класів КЗ "НВК ЗШ І-ІІІ ступенів - гімназія №2 ВМР" висловлюємо щиру подяку завідувачці "Клініки, дружньої до молоді" КНП "ВМКЛ "ЦМтаД" Медяній Ірині Іванівні за змістовну бесіду про збереження репродуктивної системи , попередження ХПСШ. Як практикуючий лікар з багаторічним досвідом вона цікаво, переконливо, науково донесла до нас важливу інформацію та важливі  факти, ми отримали вичерпні відповіді на запитання. Ця зустріч не залишила нас байдужими, була цікавою та корисною. Приємно, що в місті працюють такі  небайдужі лікарі-професіонали, як Медяна Ірина Іванівна

  • 02 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Користуючись нагодою, хочу засвідчити у Вашій особі, вдячність колективу Філії комунальної установи "Територіальне медичне об'єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" "Вінницька станція екстреної медичної" допомоги" за надання мені своєчасної професійної, оперативної, реанімаційної допомоги 1 лютого 2020 року . Маю сподівання на подальші нарощування зусиль Департаментом щодо покращення забезпечення зазначеного установи та поліпшення умов праці його персоналу

    З повагою,

    Христофоров І.Ф.

  • 21 січня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Моя дитина хвора на бронхіальну астму, періодично нам необхідно проходити контрольні огляди у дитячого алерголога, для того щоб потрапити на прийом до алерголога необхідно:

    1. записатися до сімейного лікаря, взяти направлення на аналіз сечі та крові

    2. здати аналізи

    3. записатися до сімейного лікаря, отримати результати аналізів та направлення до алерголога

    4. записатися нарешті до алерголога

    Алерголог призначає чи корегує лікування і призначає наступний візит через місяць.

    Через місяць повторити пункти 1-4 знову. При цьому ще кілька разів відпроситися з роботи. І так ще кілька разів на рік.

    Дуже прошу ввести довготермінові (на рік чи до кінця календарного року) направлення до вузьких спеціалістів для пацієнтів, які мають хронічні хвороби та стоять на диспансерному обліку у відповідних вузьких спеціалістів.​

    Це дозволить сімейним лікарям не витрачати час на зайві папери, а надати допомогу тим, кому вона більше потрібна, лабораторії - зекономити час та реактиви на непотрібні аналізи, а хворим - зберегти час, нерви та швидше отримати необхідну консультацію.

  • 10 січня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрый день!

    У ребенка 9,5 месяцев 3 ночи приступы кашля.

    Были на приеме у педиатра, он поставил диагноз ОРВИ.

    Я подозреваю коклюш.

    Прошу дать консультацию главного педиатра в телефонном режиме, как лучше поступить в данной ситуации, куда обратиться для уточнения диагноза.

  • 26 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​прошу навести порядок що-до оздоровлення в госпіталі інвалідів війни через центр сімейної медицини №4(відп.Марусіч).Черга пільговиків порушується,невідповідні особи получають направлення на лікувфння,так в листопаді-грудні безпідставно лік-сьЛілія Новак.А учасники бойвих дій та інваліди перед самим2020р.,влітку нам відмовляють взяттям на чергу та оздоровлення у обл.госпіталі інвалідів війни.мотивуючи відсутністю направлень,а здоровя підірване.Від імені пільговикі ,про шу забезпечити дану категорію лікуванням.Тфк як безоплатрі рецепти лікарі не виписують навіть на ліки які дозволені по списку Мінохорони у цсм№4.Замостянська 18.

  • 18 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго вечора, Олександр Володимирович

    Через відмову на комісії МСЕК 18.12.2019 Мостовій Катерині Петрівні 1963 р.н. яка перенесла 8 оперативних втручань де було видалено три органи (жовчний міхур, яєчники матку з онкологією та вени на лівій нозі) маючи постійно високий артеріальний тиск. Людина перенесла курси хіміотерапії.

    Раніше її вже футболили і не давали групу. Я не розумію чому таке хамське відношення членів МСЕКу у 5 ЦМСУ на чолі з лікарем Літинською.

    Ми вже дзвонили на гарячу лінію МОЗу але це тільки роздратувало комісію.

    Я не зупинюсь на цій скарзі і буду підіймати журналістів та провідні телеканали щоб справедливість за яку ми боремось в країні перемогла

    Просто дивно що здоровим працездатним людям дають групу інвалідності, а реально людині яка може в любий момент опинитись на лікарняному ліжку потрібно відстоювати свою правду де об неї витирають ноги

    Прошу реально Вашої допомоги, так як мама вже не вірить що їй оформлять групу інвалідності.

    Дякую за розуміння.


  • 12 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Прошу повторно негайно вжити заходи для надання моєму сім.лікарю АЗПСМ в ЦПМСД №5 Сивенюку Миколі, виписки за моє стаціонарне лікування в інфекційному відділенні МКЛ№1 з 06.12 по 10.12.2019 в електронному кабінеті, оскільки не можливо визначити подальше ліквання а мені виписку на руки не видали.

  • 11 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Прошу вжити заходи стягнення до винних осіб МКЛ №1 м. Вінниці, по факту ненадання мені виписки із історії хвороби стаціонарного хворого при виписці із стаціонару 10.12.2019 інфекційного відділення. Згідно повідомлення ЦПМСД№5 - 

    11.12.2019 року о 13:28 виписка з інфекційного відділення на базу "Доктор Елекс" ЦПМСД №5 не надійшла. Всі запитання щодо виписки звертайтесь до зав. інфекційного віділення МКЛ №1. Про те що виписка не надходила до ЦПМСД №5 підтверджено інженером-програмістом ЦПМСД №5.

    З повагою, Микола Васильович
    Виписка не надходила на в електронному вигляді.

    За таких обставин прошу вжити заходи юридичної відповідальності до винних осіб. Надати виписку про перебування на стацлікванні в т.ч. в ел.вигляді в ЦПМСД№5 сімейному лікрю Сивенюк Миколі.
    Розгляд скарги провести за моєї участі. Розглянути скаргу в термін двох тижнів як такої, що не потребує додаткового вивчення а питання мого подальшого лікування, актуальності досліджень проведених в умовах стаціонару є нагальними.
     Відповідь надати в т.ч. на ел.пошту.


  • 10 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня! Дозвольте висловити велику подяку справжньому фахівцю своєї справи і просто чудовій людині ,- дитячому лікарю-хірургу Гончаруку І.В. за професіоналізм, за прекрасне чуйне ставлення до дітей, за розуміння, поради і пояснення! Переконалася особисто, що недарма саме до цього лікаря такі великі черги! Хвалити Бога, що є такі хороші лікарі у нас в країні, у нас в місті! Зі мною солідарні тисячі матерів нашого міста та області! Дякую Вам за увагу! З повагою, матір двох дітей, вінничанка Ніколюк О.Ю.

  • 06 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановнаий Олександр Володимирович, звертаюсь до Вас після відвідання Вінницького  центру онкології.Звернулась я до Орлова І.В,до якого мене направили з поліклінікиОбійшла декількох спеціалістів в Вінниці,які рекомендували видалення диспластичного невусу іменно в онкодиспансері.На мою скаргу він відреагував скептично і по хамськи .Лікар це особлива професія і моральні якості повинні відповідати вимогам професійної етики.Якщо всі лікарі будуть вести себе таким чином,то в нас ,українців немає майбутнього.

    А лікарі з такими амбіціями як у пана Орлова.І.В мали б бути підкріплені професійними якостями,яких я так і не побачила.

  • 06 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановний Олександре Володимировичу!Прошу звернути Вашу увагу на роботу та взаємодію з іншими працівниками цього закладу кабінету  флюрографії в Комунальному некомерційному підприємстві "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м. Вінниці"

    04.12.2019р. сімейним лікарем мені було дане направлення в кабінет флюрографії на 05.12.2019р.  (графік роботи кабінету з 10-00 до 13-00). При отриманні направлення я уточнила, чи не потрібно брати додатково якісь талончики. На що лікар відповів що ні, достатньо направлення. В зазначений день о 12-00 я прийшла в кабінет. І отримала відмову у наданні послуги, оскільки флюрографія робиться по талончикам (які видаються зранку) цим же кабінетом. І на согоднішній день талончики закінчились. Під талончиком мається на увазі маленький клаптик паперу розміром 2см*10см роздрукований на принтері без жодної печатки. Черги в кабінет не було. В результаті я та ще одна бабуся яка також прийшла з направленням були відправлені додому.В результаті з сіпсованим настроем мені довелось звернутись в приватну клініку, аби отримату дану послугу. Зазначу, що в той час  в мене була підозра на запальний процес в легенях і я була не в досить гарному стані, з температурою щоб цілий день бігати по 2 рази в лікарню: спочатку за талончиком а потім і на саму флюрографію. 

    Таке враження, що кабінет сам диктує свої правила, не попереджаючи про це інших своїх колег, особливо сімейних лікарів.  Система співпраці всіх працівників в данному закладі зовсім не налагоджена. А в результаті я працююча людина, яка справно платить податки на утримання данних закладів, не можу отримати послугу яка мені гарантована законом.

    Тому, подяку, як в решті звернень, я висловити жодному працівнику кабінету флюрографії не можу.

  • 01 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, цікавить питання про забеспечення лікарень. Видают всім список, що потрібно купити в лікарню (рукавички, катетори, в плоть до мусорних пакетів і рідкого мила). Чому я працюючи офіційно, сплачуючи податки зі своєї заробітної плати, які частина уходе на забеспечення лікарень, повинен за власні кошти, ще забеспечувати лікарню, окрім цього якщо говориш, що не будеш купляти це, до тебе вже не підійдуть, мож прости йти додому в лікарню. Лікарня на Київській, Дуже цікавить інформація, я не один такий громадянин.

  • 30 листопада 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович! Прохання передати слова подяки.Від щирого серця висловлюю слова подяки сімейному лікарю амбулаторії ЗПСМ 2 по вул.С.Зулінського 37 Шкоді Ользі Іванівні за терпіння, доброзичливість до пацієнтів і сумлінне виконання своїх обов'язків!
      Ольга Іванівна добрий, чуйний, уважний лікар від Бога! Ми дуже раді що в нас такий лікар. Вона професіонал своєї справи, побільше б таких грамотних і відповідальних лікарів.І напередодні її день народження бажаю їй всього найкращого.
    З пов.Цилюрник Надія Леонідівна

  • 28 листопада 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович!

    Хочу щиро подякувати за гарний, щирий, добрий і працьовитий колектив Амбулаторії ЗПСМ #2 м.Вінниця вул.С.Зулінського 37. Дякую що у нас є лікарі-професіонали, які прислухаються до пацієнтів і професійно підходять до кожної проблеми.

    Особлива подяка  завідуючій Шкоді Ользі Іванівні за її уважність, доброзичливість, дбайливість, а найперше небайдужість до своїх пацієнтів. Чуйне ставлення до здоров’я пацієнтів, за теплоту та увагу, за добре слово, яке лікує краще будь-яких ліків. Також велика подяка іншим лікарям які там працюють . Дякую старшій мед сестрі Григоришен Ірині та всім хто працює в цій амбулаторії.

    З повагою Штифорук Любов Афанасіївна.

  • 09 листопада 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановний Олександре Володимировичу!

    Висловлюємо щиру подяку сімейному лікарю амбулаторії ЗПСМ №3

     – Жук Тетяні Михайлівні. За багаторічну співпрацю з лікаркою не виникало жодних труднощів чи непорозумінь: порядна, чуйна, щира, добросовісна, співчутлива, професійність на найвищому рівні – це ті якості, які характеризують цю людину і лікаря від Бога. Бажаємо здоров'я, добробуту, злагоди та достатку.

    Саме до таких лікарів хочеться йти на прийом, які професійно та по-людськи ставляться до людей.

    Хочеться, щоб адміністрація мотивувала таких працівників не розчаруватися у людяності, порядності, доброті та підтримувала у їх щоденній рутинній, але такій важливій роботі.

    Просимо відзначити роботу лікарки офіційною подякою від міської ради.

     

    Зі щирістю, сім'я Гарник.