• 13 вересня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​13.09.2021р. о 19.30 звернулися в ЦПМСД №4 вул. Київська,68 до Уманець О.О. Моя 18 - річна донька захворіла в суботу. Сімецний лікар наш у відпустці. Записати на прийом до іншого лікаря на понеділок не було можливості. Дочка навчається в університеті і їй потрібна буде довідка про те, що вона хворіє. Ми прийшли в понеділок 13.09 ввечері до лікарні, черга до чергового лікаря була дуже велика, а прийом уже закінчувався. Я запитала в регістратурі чи можна звернутися до іншого лікаря. мені запропонували звернутися до Уманець О.О.  Черга до неї була невелика і всі без запису. Ми зайняли чергу і донька зайшла до кабінету лікаря в порядку живої черги. Уманець не стала її оглядати, а просто вигнала її за двері, мотивуючи це тим, що вона нашого сімейного лікаря не заміщає. Відправила нас до Дуарте Антоніо. Цей лікар нам сказав, що він тільки зробить запис про звернення до комп'ютера, але оглядати доньку не буде тому що завтра виходить наша сімейна лікарка, до неї і звертайтесь. "Чудова реформа" і "людяні професіонали" в білих халатах. Хіба таким лікарям можна довірити своє здоров'я? Дуже хочеться поскаржитися до міністерства охорони здоров'я, що я напевне і зроблю найближчим часом.


  • 31 серпня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Від батьків першокласників КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів № 21 ВМР"

     

    Шановний Олександр Володимирович, просимо Вашої допомоги та втручання в наше питання, яке стало актуальним на 1 вересня. Для навчання перших класів 21-ї школи в 2021-2022 навчальному році збираються сформувати один перший клас, кількістю у 43 дітей. Зі слів директора школи, Космини А. С., Департамент освіти ВМР не дає на це дозволу. Школа має технічну можливість відкрити 2 перших класи - є кабінет та вчителі. Проєктна потужність школи дозволяє прийняти 4 перших класи, тому відмовляти у прийнятті заяв на зарахування не має права.

    Згідно ДБН В.2.2 3:2018  та  ДСанПіН 5.5.2.008-01 площа класної кімнати має бути 2,4м2 на одного учня, при кількості учнів більше 25 дозволяється зменшувати цю площу до 2м2. У КЗ "ЗШ І-ІІІ ступенів № 21 ВМР" площа приміщень для перших класів складає 44м2. Відповідно класи можуть вмістити лише 22 учня. Та згідно п. 2 ст. 12 Закону України «Про освіту» наповнюваність класів закладів загальної середньої освіти не може перевищувати 30 учнів. Порушуючи ДСанПіН 5.5.2.008-01, вони порушують права наших дітей на здоров'я та на якісний рівень освіти! Адже в умовах тісного приміщення та більшої к-сті дітей, вагомо знижується концентрація кисню в повітрі, в наслідок чого у діток буде розвиватися дихальна гіпоксія (кисневе голодування), яка проявляється   підвищеною сонливістю, сплутаною свідомістю, порушенням сприйняття інформації, почуттям неспокою, підвищеною стомлюваністю , прискореним пульсом або високим або навпаки зниженим кров'яним тиском, головними болями та значним зниженням імунітету дітей! Ми вважаємо це неприпустимим, а особливо коли ми стоїмо на порозі четвертої хвилі COVID-19, зумовленої штамом "Дельта", у якого ступінь заразності у 4,5 разів більший, за попередній штам, а перебіг хвороби агресивніший і швидший.

    Звернувшись до Департаменту освіти ми отримали позитивну відповідь про наявність фінансування 2-х класів, та наш запит не задовольнили посилаючись на рішення Координаційної ради з питань розвитку освіти від 04.02.20р., в якій визначили мінімальну кількість учнів у класі 29 чоловік. Проєктна потужність школи дозволяє прийняти 4 перших класи, тому відмовляти у прийнятті заяв на зарахування не має права. У попередні роки було набрано по 2-3 перших класи з незначним перевищенням допустимої кількості учнів у 30 дітей (згідно ЗУ «Про освіту»). Нижня межа наповненості класів не вказана у законі, тому варто керуватися санітарними нормами з розрахунку площі на одного учня. Адже загальнодержавні норми мають пріоритет над постановами місцевої влади.

    Просимо зауважити, що до складу координаційної ради, яка визначає нижню межу наповненості класів (яка суперечить санітарним нормам) не входять представники відділів Охорони здоров'я, Соціального захисту та захисту прав дітей.

    Саме на вашу допомогу ми сподіваємося у вирішенні цієї ситуації.

     


     


  • 19 серпня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Інструкція про порядок заповнення листка непрацездатності та Інструкція про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, не регламентують порядок обміну довідок про тимчасову непрацездатність на листки непрацездатності.

    Після нашого звернення до ФСС нам, як комісії із соціального страхування ПрАТ «ВКФ»,  була надана копія наказу Департаменту охорони здоров'я та реабілітації Вінницької обласної державної адміністрації від 14.05.2021  № 1183 «Про порядок обміну довідок на листки непрацездатності».

    Також, після нашого чергового запиту у листі-відповіді ФСС було посилання на ще один Наказ Департаменту охорони здоров'я Вінницької міської ради від 07.05.2021 № 84 «Про порядок обміну довідок на листки непрацездатності», копію даного наказу після неодноразових наших прохань нам не надавалась, тому інформацію, яка в ньому міститься, ми наразі так і не знаємо.

    Жоден з цих наказів, які регламентують порядок обміну довідок на листки непрацездатності та в яких зазначені чіткі вимоги щодо оформлення бланку ЛН взамін довідки, не розміщені в загальному доступі, ніяким чином не були доведені до роботодавців ні ФСС, ні МОЗом, але чомусь обов'язок перевіряти коректність заповнення даних ЛН покладена на роботодавця та його комісії із соціального страхування.

    Виникають  питання:

    • яким чином роботодавець може виконувати дану перевірку?
    • чи будуть накладатися штрафи на страхувальників у випадках допущення помилок медичними закладами, яких роботодавець не міг виявити у зв'язку з відсутністю чітких вимог до оформлення бланків ЛН взамін довідок та недоступністю регламентуючих документів?
    • чому керівництво медичних закладів не довело до свого персоналу (сімейних лікарів та старших мед.сестер) дані накази та не провело навчання як дані ЛН мають бути оформлені?
    • чому лікарі і медичні заклади, які безпосередньо зобов'язані виконувати всі накази МОЗ, та які виписали невірно ЛН взамін довідок, не несуть жодних покарань, а лише роботодавець, який сплачує податки, має нести ще й тягар штрафних санкцій?

      Для інформації – 56 !!!! із 67 (84 %)  бланків ЛН, виданих на сьогодні нашим працівникам  взамін довідок, оформлені без урахування встановлених вимог, а саме:
    • у полі «Примітка» не вписано «Видано за рішенням ЛКК взамін довідки №..» і медичні працівники категорично відмовляються дописувати дане посилання;
    • не стоїть печатка Голови ЛКК і медичні працівники категорично відмовляються її доставляти;
    • у графі бланка ЛН «Звільнити від роботи» період тимчасової непрацездатності засвідчують  підписом та печаткою лікуючого лікаря та підписом Начальника відділення/Зав.амбулаторії, а не голови ЛКК – і категорично відмовляються це виправляти

      І це тільки основний перелік помилок у бланках ЛН, що видані взамін довідок.

      Від даної неорганізованості страждають застраховані особи, які і так пів року не могли отримати оплату за період непрацездатності через відсутність бланків ЛН, а зараз вони вимушені по кілька разів ходити по колу між сімейним лікарем, роботодавцем, сімейним лікарем, головним лікарем, знову роботодавцем – і без результату.

      Страхувальники і застраховані особи не зобов'язані сперечатися та вмовляти працівників медичних закладів надавати бланки ЛН в належно оформленому вигляді.

      Просимо відреагувати на проблеми, які виникли з обміном довідок на ЛН, та надати роз'яснення, яким чином страхувальник має вирішувати питання, якщо медичний заклад надає некоректно оформлений бланк ЛН та відмовляється будь що змінювати в ньому.  

      Просимо враховувати те, що роз'яснювальні роботи медичним закладам по інструкціям та їх же наказам стосовно коректності заповнення ЛН не входить в обов'язки а ні роботодавців, а ні застрахованих осіб.
  • 17 серпня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня,це напевне вперше,коли мені прийшлося звернутися з словами  подяки лікарям,які дійсно носять почесне звання ЛІКАР......ось ,нещодавно трапилася зі мною біда......і потрапивши в відділення хірургії КНП"Вінницька Міська Клінічна Лікарня Швидкої Медичної Допомоги я, дійсно,відчув що професія Лікар,Медсестра,Медбрат,Санітарка....це не просто їх професія, а поклик душі і серця повернути людині здоров'я....це,повірте,не дифирамби,і возвишення тієї чи іншої людини,це дійсно подяка ЛЮДЯМ які повернули  мене в здорове русло життя ...Безмежно вдячний Всьому колективу хірургічного відділення без виключення : Гончаренко Олегу Володимировича,хірургу,який професійно прооперував Сацику Олександру Степановичу...анастезіологу,санітаркам і всім-всім...Ви- перш за все ЛЮДИ які ,дійсно,не дарма одягнули  халати і ,звичайно, професіонали....Дай Бог вам здоров'я....краще зустрічатися з вами в іншій обстановці,але коли вже трапиться проблема,можна бути впевненим,що попадете до рук Професіоналів і справжніх ЛЮДЕЙ....Дякую Вам за своє життя і здоров'я........з повагою Оливко Анатолій.

  • 13 серпня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович. Відповідь на моє звернення від 29 липня 2021 року не потребую. Вибачте за незручності. 

  • 10 серпня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Де можна вакцинуватись пфайзер? 


  • 06 серпня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

 

1.Вінницька міська рада (ВМР)

2. Вінницький міський голова

3. Виконком Вінницької міської ради (ВМВК)

 21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, тел. (0432) 59-51-00, vinrada@vmr.gov.ua, public-info@vmr.gov.ua
 

4. Департамент охорони здоров'я Вінницької міської ради (ДОЗВМР)

5. Керівнику ДОЗВМР п. Шиш О.В.

 21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, тел. 59-50-14, 35-00-74, e-mail: ShyshOV@vmr.gov.ua, uoz@vmr.gov.ua,
 

6. Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 (ЦПМСД2)

7. Керівнику ЦПМСД2

 21050, м. Вінниця, вул. Магістратська, 44 kz.cpmsd2@ukr.net
 Щербата Галина Сергіївна, людина з інвалідністю 1А групи, пенсійне посвідчення №156758, видане 15.05.87 Піщанським райсоцзабезом
 21037, м. Вінниця, житло (квартира) 

384Глюкометр

Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Г.С. Щербата». Власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою.

Цей лист містить 6 звернень з метою реалізації моїх прав людини.

Цей лист містить 20 запитів на доступ до офіційних документів=публічної інформації.

Цей лист містить 14 запитів на доступ до моїх персональних даних та їх захист.

Цей лист містить 20 заяв на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.

І. Факти

1. Я є лежачою людиною з інвалідністю 1А групи з 2004 року. Працездатних родичів не маю, є одиноким інвалідом. Відповідно до моєї ІПР від 17.06.21, МСЕК призначила мені забезпечення глюкометром та витратними матеріалами державою в особі моєї сімейної лікарні ЦПМСД2.

2. За приписами права, ІПР є обов'язковою для виконання органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, реабілітаційними закладами. Контроль за виконанням моєї ІПР здійснюють, серед інших, розпорядники відповідних коштів та реабілітаційні установи, включно Вінницька міська рада, її виконком, ДОЗВМР та ЦПМСД2.

3. Строк виконання забезпечення сплив 15.07.21, однак, до сьогодні я глюкометром та витратними матеріалами не забезпечена, безоплатний рецепт на придбання глюкометра та витратних матеріалів я не отримала, і жодних пояснень відповідальних осіб з цього питання не отримала. Сімейна лікарка Веселовська А.Р. нічого мені не повідомляє і ні разу навіть не згадала про свій обов'язок виписати мені безоплатний рецепт, що є зневажливим поводженням з пацієнтом. Саме так, як вчить смотряща Якубич С.Г. Прострочка без пояснень вже склала 21 день.

4. Повідомляю ВМР, ВМВК, ДОЗВМР та ЦПМСД2 про наведені факти для вжиття, ЗА ВЛАСНОЮ ІНІЦІАТИВОЮ, заходів реагування для усунення та унеможливлення в майбутньому таких зловживань.

ІІ. Вимоги

5. Прошу ВМР, ВМВК, ДОЗВМР та ЦПМСД2 негайно поновити мої порушені права та забезпечити мене глюкометром та витратними матеріалами ПРОТЯГОМ ДОБИ шляхом видачі безоплатного рецепта за формою, ухваленою МОЗ, на придбання глюкометра та витратних матеріалів.

    1. При цьому прошу забезпечити моє право на вибір глюкометра та витратних матеріалів як ВМП шляхом вибору і відповідного торговельного закладу, і модифікації самого глюкометра та витратних матеріалів.
    2. Прошу повідомити, в яких закладах медичної торгівлі я як інвалід можу вибрати та придбати безоплатно призначеного мені глюкометра та витратних матеріалів.
    3. Оскільки питання лежить в сфері здоров'я і вимагає термінового вирішення, прошу ухвалене рішення повідомити мені ПРОТЯГОМ ДОБИ.

6. Прошу ВМР, ВМВК, ДОЗВМР притягнути до встановленої законом дисциплінарної та матеріальної відповідальності керівника ЦПМСД2 Кривов'яз Т.М. за відмову та прострочку в забезпеченні мене глюкометром та витратними матеріалами та зневажливе поводження зі мною.

7. Прошу ЦПМСД2 притягнути до встановленої законом дисциплінарної та матеріальної відповідальності сімейного лікаря Веселовську А.Р. та смотрящу Якубич С.Г. за відмову та прострочку в забезпеченні мене глюкометром та витратними матеріалами та зневажливе поводження зі мною.

8. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, що діє як національний закон з 11.06.20, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації моїх прав людини; мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:

    1. Вжиті кожним адресатом окремо – ВМР, ВМВК, ДОЗВМР та ЦПМСД2, ЗА ВЛАСНОЮ ІНІЦІАТИВОЮ, заходи реагування для усунення та унеможливлення в майбутньому наведених зловживань.
    2. Для кого є обов'язковою ІПР? Якими приписами права це унормовано?
      1. Прошу навести назви, авторів, дати ухвалення, реєстраційні номери та прямі інтернет-лінки на оприлюднення усіх існуючих релевантних приписів права.
    3. Хто здійснює контроль за виконанням кожної ІПР? Якими приписами права це унормовано?
      1. Прошу навести назви, авторів, дати ухвалення, реєстраційні номери та прямі інтернет-лінки на оприлюднення усіх існуючих релевантних приписів права.
    4. Хто здійснює контроль за виконанням моєї ІПР?
      1. Прошу навести назви, юридичні адреси, ПІБ керівників, службові електронні адреси та телефони осіб, які зобов'язані здійснювати контроль за виконанням моєї ІПР.
    5. В якій формі кожний адресат цього листа здійснює контроль за виконанням кожної ІПР?
    6. Як документується здійснення контролю?
    7. Прошу кожного адресата надати документальне підтвердження здійснення контролю за (не)виконанням та прострочку в виконанні моєї ІПР в частині забезпечення мене глюкометром та витратними матеріалами до 15.07.21. шляхом офіційного оприлюднення документально оформлених актів індивідуальної дії щодо контролю за моєю ІПР на своїх офіційних сайтах.
    8. Прошу кожного адресата надати документальне підтвердження вчинення, за наслідками здійснення контролю, необхідних дій для усунення виявлених порушень моїх прав людини в частині (не)забезпечення мене глюкометром та витратними матеріалами шляхом офіційного оприлюднення документально оформлених актів індивідуальної дії щодо вчинення, за наслідками здійснення контролю, необхідних дій для усунення виявлених порушень моїх прав людини в частині (не)забезпечення мене глюкометром та витратними матеріалами, на своїх офіційних сайтах.
    9. Прошу кожного адресата надати прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення на офіційних сайтах ВМР, ВМВК, ДОЗВМР та ЦПМСД2 актів індивідуальної дії, включно з контролю за виконанням кожної ІПР.
    10. Якої дати я буду забезпечена глюкометром та витратними матеріалами?
    11. Відповідь на цього листа та рішення про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності Шевчук (Веселовська) А.Р. та Якубич С.Г. прошу ЦПМСД2 оприлюднити на офіційному сайті як акт індивідуальної дії.
    12. Відповідь на цього листа та рішення про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності Шевчук (Веселовська) А.Р. та Якубич С.Г. прошу ЦПМСД2 оприлюднити на офіційному сайті ЦПМСД2 як акт індивідуальної дії.
      1. Прошу ЦПМСД2 повідомити мені прямий інтернет-лінк на оприлюднення на офіційному сайті ЦПМСД2 відповіді та рішень про притягнення до відповідальності Шевчук (Веселовська) А.Р. та Якубич С.Г.
    13. Відповідь на цього листа та рішення про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності Кривов'яз Т.М. прошу ВМР, ВМВК, ДОЗВМР оприлюднити на офіційних сайтах ВМР, ВМВК, ДОЗВМР як акти індивідуальної дії.
      1. Прошу повідомити мені прямий інтернет-лінк на оприлюднення на офіційних сайтах ВМР, ВМВК, ДОЗВМР відповідей та рішення про притягнення до відповідальності Кривов'яз Т.М.
    14. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації ВМР, ВМВК, ДОЗВМР та ЦПМСД2 цього листа.

9. При наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації, для уникнення непорозумінь та різнопрочитань, прошу вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.

Я не даю згоди на використання моєї електронної адреси для мети комунікації за цим листом. Усі відповіді та інші документи прошу оприлюднити.

05.08.21                                   Підпис: Г.С. Щербата


  • 06 серпня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

     

    1.Вінницька міська рада (ВМР)

    2. Вінницький міський голова

    3. Виконком Вінницької міської ради (ВМВК)

     21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, тел. (0432) 59-51-00, vinrada@vmr.gov.ua, public-info@vmr.gov.ua
     

    4. Департамент охорони здоров'я Вінницької міської ради (ДОЗВМР)

    5. Керівнику ДОЗВМР п. Шиш О.В.

     21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, тел. 59-50-14, 35-00-74, e-mail: ShyshOV@vmr.gov.ua, uoz@vmr.gov.ua,
     

    6. Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 (ЦПМСД2)

    7. Керівнику ЦПМСД2

     21050, м. Вінниця, вул. Магістратська, 44 kz.cpmsd2@ukr.net
     Щербата Галина Сергіївна, людина з інвалідністю 1А групи, пенсійне посвідчення №156758, видане 15.05.87 Піщанським райсоцзабезом
     21037, м. Вінниця, житло (квартира) 

    383Тонометр

    Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.

    Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Г.С. Щербата». Власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою.

    Цей лист містить 6 звернень з метою реалізації моїх прав людини.

    Цей лист містить 18 запитів на доступ до офіційних документів=публічної інформації.

    Цей лист містить 11 запитів на доступ до моїх персональних даних та їх захист.

    Цей лист містить 18 заяв на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.

    І. Факти

    1. Я є лежачою людиною з інвалідністю 1А групи з 2004 року. Працездатних родичів не маю, є одиноким інвалідом. Відповідно до моєї ІПР від 17.06.21, МСЕК призначила мені забезпечення тонометром державою в особі моєї сімейної лікарні ЦПМСД2.

    2. За приписами права, ІПР є обов'язковою для виконання органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, реабілітаційними закладами. Контроль за виконанням моєї ІПР здійснюють, серед інших, розпорядники відповідних коштів та реабілітаційні установи, включно Вінницька міська рада, її виконком, ДОЗВМР та ЦПМСД2.

    3. Строк виконання забезпечення сплив 15.07.21, однак, до сьогодні я тонометром не забезпечена, безоплатний рецепт на придбання тонометра я не отримала, і жодних пояснень відповідальних осіб з цього питання не отримала. Сімейна лікарка Веселовська А.Р. нічого мені не повідомляє і ні разу навіть не згадала про свій обов'язок виписати мені безоплатний рецепт, що є зневажливим поводженням з пацієнтом. Саме так, як вчить смотряща Якубич С.Г. та головна Кривов'яз Т.М. Прострочка без пояснень вже склала 21 день.

    4. Повідомляю ВМР, ВМВК, ДОЗВМР та ЦПМСД2 про наведені факти для вжиття, ЗА ВЛАСНОЮ ІНІЦІАТИВОЮ, заходів реагування для усунення та унеможливлення в майбутньому таких зловживань.

    ІІ. Вимоги

    5. Прошу ВМР, ВМВК, ДОЗВМР та ЦПМСД2 негайно поновити мої порушені права та забезпечити мене тонометром ПРОТЯГОМ ДОБИ шляхом видачі безоплатного рецепта за формою, ухваленою МОЗ, на придбання тонометра.

      1. При цьому прошу забезпечити моє право на вибір тонометра як ВМП шляхом вибору і відповідного торговельного закладу, і модифікації самого тонометра.
      2. Прошу повідомити, в яких закладах медичної торгівлі я як інвалід можу вибрати та придбати безоплатно призначеного мені тонометра.
      3. Оскільки питання лежить в сфері здоров'я і вимагає термінового вирішення, прошу ухвалене рішення повідомити мені ПРОТЯГОМ ДОБИ.

    6. Прошу ВМР, ВМВК, ДОЗВМР притягнути до встановленої законом дисциплінарної та матеріальної відповідальності керівника ЦПМСД2 Кривов'яз Т.М. за відмову та прострочку в забезпеченні мене тонометром та зневажливе поводження зі мною.

    7. Прошу ЦПМСД2 притягнути до встановленої законом дисциплінарної та матеріальної відповідальності сімейного лікаря Веселовську А.Р. та смотрящу Якубич С.Г. за відмову та прострочку в забезпеченні мене тонометром та зневажливе поводження зі мною.

    8. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, що діє як національний закон з 11.06.20, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації моїх прав людини; мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:

      1. Вжиті кожним адресатом окремо – ВМР, ВМВК, ДОЗВМР та ЦПМСД2, ЗА ВЛАСНОЮ ІНІЦІАТИВОЮ, заходи реагування для усунення та унеможливлення в майбутньому наведених зловживань.
      2. Для кого є обов'язковою ІПР? Якими приписами права це унормовано?
        1. Прошу навести назви, авторів, дати ухвалення, реєстраційні номери та прямі інтернет-лінки на оприлюднення усіх існуючих релевантних приписів права.
      3. Хто здійснює контроль за виконанням кожної ІПР? Якими приписами права це унормовано?
        1. Прошу навести назви, авторів, дати ухвалення, реєстраційні номери та прямі інтернет-лінки на оприлюднення усіх існуючих релевантних приписів права.
      4. Хто здійснює контроль за виконанням моєї ІПР?
        1. Прошу навести назви, юридичні адреси, ПІБ керівників, службові електронні адреси та телефони УСІХ осіб, які зобов'язані здійснювати контроль за виконанням моєї ІПР.
      5. В якій формі кожний адресат цього листа здійснює контроль за виконанням кожної ІПР?
      6. Як документується здійснення контролю?
      7. Прошу кожного адресата надати документальне підтвердження здійснення контролю за (не)виконанням та прострочку в виконанні моєї ІПР в частині забезпечення мене тонометром до 15.07.21 шляхом офіційного оприлюднення документально оформлених актів індивідуальної дії щодо контролю за моєю ІПР на своїх офіційних сайтах.
      8. Прошу кожного адресата надати документальне підтвердження вчинення, за наслідками здійснення контролю, необхідних дій для усунення виявлених порушень моїх прав людини в частині (не)забезпечення мене тонометром, шляхом офіційного оприлюднення документально оформлених актів індивідуальної дії щодо вчинення необхідних дій для усунення виявлених порушень моїх прав людини в частині (не)забезпечення мене тонометром, на своїх офіційних сайтах.
      9. Прошу кожного адресата надати прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення на офіційних сайтах ВМР, ВМВК, ДОЗВМР та ЦПМСД2 актів індивідуальної дії, включно з контролю за виконанням кожної ІПР та усунення виявлених порушень.
      10. Якої дати я буду забезпечена тонометром?
      11. Відповідь на цього листа та рішення про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності Шевчук (Веселовська) А.Р. та Якубич С.Г. прошу ЦПМСД2 оприлюднити на офіційному сайті ЦПМСД2 як акт індивідуальної дії.
        1. Прошу ЦПМСД2 повідомити мені прямий інтернет-лінк на оприлюднення на офіційному сайті ЦПМСД2 відповіді на цього листа та рішень про притягнення до відповідальності Шевчук (Веселовська) А.Р. та Якубич С.Г.
      12. Відповідь на цього листа та рішення про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності Кривов'яз Т.М. прошу ВМР, ВМВК, ДОЗВМР оприлюднити на офіційних сайтах ВМР, ВМВК, ДОЗВМР як акти індивідуальної дії.
        1. Прошу повідомити мені прямі інтернет-лінки на оприлюднення на офіційних сайтах ВМР, ВМВК, ДОЗВМР відповідей на цього листа та рішення про притягнення до відповідальності Кривов'яз Т.М.
      13. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації ВМР, ВМВК, ДОЗВМР та ЦПМСД2 цього листа.

    9. При наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації, для уникнення непорозумінь та різнопрочитань, прошу вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.

    Я не даю згоди на використання моєї електронної адреси для мети комунікації за цим листом. Усі відповіді та інші документи прошу оприлюднити.

    05.08.21                                   Підпис: Г.С. Щербата


  • 02 серпня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​В рамках проекту протидії поширенню вірусу covid-19 у період з 12 по 16 липня та 22 липня 2021 року було проведено 1 етап  колективної вакцинації працівників ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика».

    Завдяки директору КНП «Центра первинної медико-санітарної допомоги №4 м. Вінниці» Непийводі Людмилі Володимирівні  процес вакцинації був організований бездоганно та за дуже стислий термін було провакциновано 2338 свідомих працівників ПрАТ «ВКФ», членів їх сімей та працівників підрядних організацій, які надають послуги ПрАТ «ВКФ».

    Окремо хочемо відзначити високий рівень компетентності членів мобільних  бригад  лікарів Савчук Наталії Ігорівни і Митко Олени Василівни та сестер медичних Рожнік Іванни Іванівни і Логоши Світлани Петрівни.

    Адміністрація та колектив ПрАТ «Вінницької кондитерської фабрики» щиро вдячні за професійність медикам, що оперативно провели колосальну роботу.  


  • 29 липня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Звертаюсь з приводу роботи поліклініки Центру матері та дитини. Вчора моя дитина звернулась до лікаря-отоларинголога щодо оформлення медичної довідки для вступу (форма 086).  Лікар оглянула дитину, запис у довідці зробила, але печатку не поставила, оскільки потрібно було заплатити 15 грн.  Грошей із собою у неї не було і лікар її відправила, печатку так і не поставила.  Гроші невеликі. Але мені цікаво - що то за гроші (що без них неможливо зробити запис у довідці) і чому їх беруть лише в кабінеті дитячого отоларинголога.   

  • 29 липня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Підкажіть, будь-ласка, де можна зробити 2-гу вакцинацію препаратом "Файзер" (на 02.08.21р. потрібно зробити 2-гу)? Першу дозу отримували на роботі, приїжала медична бригада з м.Немирова.  За 2-гою вакцинацією сказали звертатись до сімейного лікаря.  Звернулись до свого лікаря, яка дала номер телефону пункту де проводиться вакцинація. Там відповіли, що вакцина "Файзер" лише для тих хто робив 1-шу у них, а для інших немає.  Що у такому випадку робити і куди можна звернутись? Дякую за відповідь.

  • 26 липня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Хочу висловити подяку лікарю сімейної медицини Загнибіді Юлії Миколаївній за зусилля і поради,доброту і розуміння, професіоналізм і майстерність.Прохання висловити подяку за сумлінну працю.Дуже приємно, що є такі лікарі ,які працюють цілодобово, допомагають,хвилюються за своїх пацієнтів цінуйте таких медичних працівників.

  • 26 липня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович!

    Чому Вінниця досі не підключена до інформаційної системи для пацієнтів Helsi, яка в свою чергу підключена до електронної системи охорони здоров'я (eHealth)??? Чому інші міста України спромоглися це зробити, а Вінниця пасе задніх? Чому до цієї системи не підключені всі медичні заклади Вінниці, а тільки декілька? Чому в Києві, Одесі, Львові та інших містах України пацієнти через цей додаток можуть записатись на прийом і до лікаря і на вакцинацію? Соромно за нашу Вінницю!!!


  • 23 липня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​23.07.2021 о 13:53 я зателефонував на моб.тел. реєстратури ЦПМСД №5 м. Вінниці. 067-3847808. У відповідь попросив представитися медреєстратора яка підняла слухавку, тобто назвати своє ім'я хоча б. Проте остання категорично відмовилася і почала хамити, що завадило мені отримати певну медичну послугу. Така поведінка в даному центрі працівників молодшого і середнього персоналу є системною. Так 22.07.2021 при спілкуванні з медсестрою мого сім.лікаря Сивенюка М.В., остання п.Наталія, відмовилася спілкуватися зі мною державною мовою- категорично. Враховуючи викладене прошу: винних осіб встановити та притягти до юридичної відповідальності. Перевірити негласно як відповідають вказані особи у спілкуванні. Перевірку, розгляд скарги провести за моєї участі. Відповідь надати на ел.скриньку в т.ч. 

  • 20 липня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! Я, Лісова Олена Сергіївна, інвалід 2 групи з дитинства. Підкажіть, будь ласка, де можна зробити безкоштовне (пільгове )протезування зубів. Дякую.

  • 07 липня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я


    Шановний Шиш Олександр Володимирович хочу висловити лист подяку лікарям.
    09 березня 2021 року у Вінницькій клінічній лікарні Швидкої медичної допомоги моїй дружині Касіяненко Т.В. була проведена складна планова операція, яка вимагала від медиків високої кваліфікації та професійної майстерності. Оперували її двоє досвідчених лікарів Декан стоматологічного факультету Вінницького національного медичного ім. М.І. Пирогова
    доктор медичних наук, доцент Поліщук С.С. та Завідуючий відділенням Вінницької міської клінічної лікарні Швидкої медичної допомоги лікар онтоларинтолог вищої кваліфікаційної категорії Свистунов Д.М. Завдяки злагодженій роботі вищевказаних лікарів операція пройшла вдало, рана загоїлась швидко, не дивлячись на складний попередній стан дружини.
    Враховуючи вищенаведене, прошу висловити вдячність лікарям Поліщуку С.С. та Свистунову Д.М. за сумлінне ставленя до своїх професійних обов'язків, людянність, благородність та відданість своїй справі.
     
    З повагою С.Ю. Касіяненко                                                         07.07.2021 року
            
     




  • 18 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович!

    Прошу Вас привітати чудового лікаря з днем медика Клекот Олександру Олексіївну!Яка працює лікарем терапевтичного віділення Вінницької міської лікарні номер 3.Це лікар від Бога,чуйна ,доброзичлива людина.Моїй родині неймовірно пощастило зустріти такого лікаря.

    Шановна Олександра Олексіївна!
    Від щирого серця, хочу привітати Вас з професійним  святом.Ви золота людина ! Спасибі Вам величезне, Ви — лікар від Бога. Я і моя сім'я вдячна Вам за порятунок і підтримку, за Ваш професіоналізм і неперевершену працю. Я щиро бажаю здоров’я Вам, Вашим близьким і Вашим пацієнтам, а також успіхів і благополуччя в діяльності, миру, достатку, гармонії і щастя в житті. Ще раз дякую Вам, "Золота Ви людина!" Від чистого серця бажаюВам довгих років життя. Будьте здорові і успішно лікуйте інших. Дякую!


  • 18 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Знову не працює "доктор елікс".  18.06.2021 при намаганні ввійти в ел.кабінет пацієнта за посиланням https://de.vmr.gov.ua/#/?action=spzIBWebPersonInfoNew не вдається. Прошу усунти порушення негайно. Винних встановити й притягти до юридичної відповідальності. Розглянути скаргу за моєї участі, перевірку провести за моєї участі, згідно ст.18-19 ЗУ №393/96-вр.

    Відповідь надати на ел.пошту.

  • 13 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Прошу надати відповідь на питання, коли, нарешті, з'являться бланки лікарняних? Чекаю з березня. Невже важко було спрогнозувати при замовленні бланків зростання кількості хворих і, відповідно, збільшену потребу у листках непрацездатності? Скільки ще люди мають чекати на свої гроші? Про процедуру проведення тендеру вже слухала неодноразово, тому прошу не повторювати у відповіді формальну відписку про механізм отримання бланків. Цікавить не ЯК та ЧОМУ, а КОЛИ?

  • 11 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня шановний Олександр Володимирович. Сьогодні ми з донькою якій 1рік і11 місяців були на профогляді у садочок у МЛ ЦМ та Д.  Хочу насамперед виразити щиру подяку за професіоналізм і гарне ставлення до дитини лікарів: офтальмолог Істоміна І.Г. та лор Штельмах Г. К.  Це лікарі дійсно від Бога і на своєму місці. Бажаю їм здоров'я і терпіння у вашій нелегкій праці. Але не про всіх лікарів цієї поліклініки можна таке сказати. Хочу щоб ім'я лікаря невролога КУШНІР С.І та її медсестри стало відомим,нажаль не знаю прізвища медсестри. Ми були записані до неї на прийом на 8.00  (нажаль це був єдиний час на сьогодні)а до інших лікарів на 10.45і 11.45 і я вирішила щоб не чекати з дитиною між прийомами три години під час карантину прийти на 10.45 і між прийомами попасти до невролога. Але не склалося. Коли прийшла наша черга заходити у коридорі більше нікого не було. Ми зайшли нас спитали чи маємо направлення і талон. Я вибачилася і сказала, що ми були записані на 8.00 і пояснила чому ми так прийшли. На що мені лікар відповіла агресивно : цитую"От ви як купуєте білет на поїзд і не встигаєте на нього, а він вже поїхав, а ви що робите,правильно йдете додому,от так само і в вашому випадку."І медсестра ще піддакує. Каже у нас і так багато вже сьогодні пацієнтів. Я кажу, то що ви нас не подивитеся. Вона сказала що НІ. А в цей час моєї розмови саме медреєстратор зайшла в двері і все чула. Я в ШОЦІ вийшла на коридор вона за мною. Каже почекайте вона вас прийме. Я кажу тож нікого більше немає і вона сказала що не прийме нас. Я запитала 3 рази її прізвище лікаря, на що вона сказала, а нащо вам почекайте вона вас прийме.    (Але я згадала що його можна подивитися в електронній картці.)А якщо не вона то у дві години прийде інший лікар. Але ж люди добрі в коридорі крім нас нікого не було і було 11.55 це що небуть не чекати з дитиною в кортдорі в карантинних умовах. Я сказала дякую, але навряд чи вона вже адекватно подивитися мою дитину після розмови про поїзд....Хочу звернутися до неврологині КУШНІР С.І. щоб до вас відносилися так всі до кого ви будете стукати у двері лікарень. Коли ви з малою дитиною з іншого кінця міста зробите декілька пересадок і не попадите на прийом.Це по найменшій мірі не по людські.  А ще називаєтесь лікарем який працює з дітьми...А якщо ви порівнюєте свій прийом з потягом який вже відправився то подумайте чи на своєму місці ви знаходитеся шановна неврологиня! Я маю ендокринне захворювання і після вашого"прийому"у мене трясеться все тіло,тиск зашкалює.Я теж мед працівник і завжди вхожу у положення пацієнтів бо насамперед ми повинні бути людьми,але нажаль це не про вас шановна КУШНІР С.І. Моя вина лиш у тому що не хотіла з 8.00до 10.45 чекати у коридорах лікарні в умовах карантину.Прошу адміністрацію відреагувати на моє звернення. Дякую

  • 10 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Хочу висловити слова подяки всім працівникам нейрохірургічного відділення Вінницької міської клінічної лікарні ШМД (вул.Київська, 68) за дбайливе і чудове ставлення, за повагу та увагу до своїх пацієнтів.
    Я щиро вдячна лікарям-хірургам Максимову В.В., Нікітюк Я.В., Скрижедловському М.М. та анестезіологу Марценюк І.О. за кваліфіковану допомогу під час операції.
    Особливо хочу подякувати Максимову Валентину Володимировичу за його високий рівень медичної майстерності, за уважність, за відношення до пацієнтів, за людяність, привітність і професіоналізм. Він - Лікар з великої букви.
    Я бажаю всім працівникам нейрохірургічного відділення міцного здоров'я, миру, добра і достатку. Нехай те добро, що ви робите для людей, повертається до вас. Нехай вас благословляє Бог у вашій нелегкій роботі.
    Я вам дуже вдячна!!!
    З повагою Ткачук Алла Федорівна.


  • 09 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​ Коли, нарешті, почнеться вакцинація учителів міста вакциною pfizer?

  • 07 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Прошу повідомити причину відсутності можливості запису на прийом до Лікаря-хірурга проктолога в МКЛ №1 м. Вінниці з ел. кабінету пацієнта? Також причину відсутності відповідей на питання в службу техпідтримки в ел.кабінеті пацієнта (https://de.vmr.gov.ua/)?
    Відповідь надати на цю ел.скриньку у встановлений законом строк.


  • 02 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня! Три місяці назад була на лікарняному, коли здавала  бюлетень на роботі, виявилося, що у дікарні не було бланків, мені видали тимчасовий лікарняний-довідку, оплаті не підлягає.  Ліки купувала за власні кошти, ні у кого нічого не просила, на роботі нас перевели на неповний робочий тиждень, та ще й лікарняний за 12 днія я не отримала,,, При цьому усі відрахування на соцстрах, інші платежі здійснені вчасно.

    МОЗ, Депертамент ОЗ  могли передбачити, що у період пандемії буде велика кількість хворих і бланки мають бути у наявності.  Для мене невиплачені кошти мають чимале значення...

    Люди продовжують хворіти,  на сьогодні бланків нема

    Ціни на ліки заслуговують окремого звернення. Деякі аптеки не гребують, ставлять такі націнки, що різниця цін доходить до 70-100 грн. за од., особливо аптеки біля лікарень.

     Звертаюся до Вас з проханням роз"яснити, КОЛИ з"являться бланки лікарняних листів, бо на усі питання у амбулаторії відповідають, що не пройшов  тендер на друк бланків, хоча навіть після мого лікарняного пройшло три місяці, термін не малий!!!  Люди продовжують хворіти, на сьогодні бланків нема


  • 30 травня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​ПРОШУ ОГОЛОСИТИ ПОДЯКУ ЛІКАРЯМ ЦЕНТРУ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ПАТОЛОГІЇ ГУЦУЛЯКУ Р.В. ТА ЦИБРІЙ.Т.Ю. ЗА ЇХНІЙ ВИСОКМЙ ПРФЕСІОНАЛІЗМ  ТА ГАРНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ХВОРИХ.

  • 09 травня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Хочу щиро висловити слова подяки та низько вклонитися за надану висококваліфіковану медичну допомогу мені і моєму батькові директору КНП "Вінницького міського пологового будинку 1" Банаху О.Л., який у важкі для держави часи спромігся організувати, не лише якісне технічне забезпечення, а і згуртувати навколо себе низку спеціалістів. Які нехтуючи власним часом, сімейними справами були біля мене і батька. Зокрема, лікуючому лікарю Витвицькій Н.В., - професіонал з великої літери. Щира Вам подяка і низький уклін, побільше б таких спеціалістів!
    Гнатюк М.І.


  • 04 травня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​22 квітня 2021. Березина. Життя зупинилось. Не стало мого чоловіка Єнцова Володимира. Не стало тому, що ми сліпо повірили лікарям. Якби він залишився дома, в нього був би шанс вижити. Лікування принесло йому тільки страждання і смерть в страшних муках.

    До звернення в лікарню він дихав, говорив, працював, хронічних захворювань в нього не було.

    Як тільки йому дали кисень (концентратор), його стан одразу став погіршуватись. Обличчя почорніло, впав кисень. Він почав задихатися. Я його умовляла терпіти, але йому не ставало краще. На наступний день він вже не зміг самостійно себе обслуговувати. Я була з ним в палаті і йому допомагала у всьому. А лікарі стверджували, що стан не погіршується. Коли йому зробили УЗД легень, лікар сказав, що нічого страшного він не бачить. Той же лікар перевів його в реанімацію, нічого не пояснюючи. Я на це дозволу не давала, але мене силою відтягли від мого чоловіка і його всеодно перевели! Він був моею опорою, а я його. І цю опору вибили у нього, забравши силою у цю реанімацію, як виявилось,- назавжди! До нього мене не пускали, стверджуючи, що він отримуватиме все необхідне, і догляд в тому числі! Але чомусь, я отримувала повідомлення с проханням дати хоча б водички. Будучи в реанімації, він мені телефонував, намагався щось сказати і плакав. Із-за маски нічого не могла зрозуміти і ніхто нічого мені не говорив, хоча я була поверхом вище. Єдине, скаржилися, що він дуже неспокійний в нас. Йому було дуже погано, але вони тільки сварилися, щоб він не знімав маску, навіть ні разу не поцікавившись, чого ж це він так нервується! Ніхто не запитав у нього, що він хоче сказати. І я йому не допомогла. Я вірила лікарям.
    Дочка казала лікарям, що гепарин і кисень можуть привести до поганих наслідків. Що й сталось. З реанімації передали рубашку в крові, але мені знову ніхто нічого не пояснив. В палаті я його годувала, доглядала за ним. Він спілкувався зі мною, з лікарями. В реанімації мій чоловік був як у пеклі. Одне СМС: "Напої мене." чого варте! Він написав, що дуже хоче солодкої води. Онучка принесла. Але кому ж яке діло, що він там хоче. Води йому так і не дали. Потім стався пневмоторакс і його перевели на ШВЛ, про що ми взнали випадково, бо потрібно було купити торакальні троакари, які ми шукали по всьому місті, бо неправильно сказали назву! А я знову вірила лікарям. В реанімації мають працювати спеціалісти вищої категорії. Вони мають рятувати життя. І на останнє тільки одна фраза: "Вибачте, що так сталося" і прохання не так голосно плакати.
    Ви би вибачили? 

    Собі я пробачити не можу, що вірила лікарям до останнього!
    Ми прожили 54 роки разом, а за 12 днів "лікування" я втратила все! І як тепер з цим жити?


  • 04 травня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Ми з дружиною захворіли 30.04. Звернутись ні до кого. 2 міська лікарня не працює, в діагностичному центрі черга - 200 чол. Всіх направляють до одного ЄДИНОГО чергового лікаря  на Янгеля. Сімейний лікар 5 днів не бере слухавки. Як це можливо? Гарячі лінії не відповідають! Так в період пандемії повинна працювати медична система най най най міста? Будьте здорові. Вітання зі святом Вам і Вашим лікарям.

  • 03 травня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Департамент охорони здоров'я

    Ми з чоловіком (обоє пенсіонери) з 6.04 по 27.04 перебували на лікуванні в ковідному відділенні(1 терапія,пологовий буд.1),де завідувачка Витвицька Наталія Вікторівна.

    Хочемо висловити щиру і безмежну подяку нашому лікарю Наталії Вікторівні.

    Вона не тільки висококваліфікований,грамотний,відповідальний лікар,а й душу вилікувати допоможе,радість буття повернути.А ще для неї не має значення ні статус,ні вік пацієнта,що дуже важливо.

    Не зважаючи на важку цілодобову працю медперсоналу,у відділенні панує атмосфера тепла,доброти,уваги.

    Низький уклін Вам,шановні рятівники!

    Бережи Вас,Господи!


    Груша В.Я.

    Груша П.В.



  • 30 квітня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Хочу висловити подяку  за людянність, доброзичливість, чуйність по відношенню до хворих завідуючий терапевтичним  відділенням № 1 (ковідне відділення) пологового будинку № 1 м. Вінниці Витвицькій Наталі Вікторівні, яка плідно працює та віддає всі сили для того, щоб вилікувати та врятувати життя хворим. Також прошу оголоосити подяку та видиілити матеріальне заохочення за професіоналізм та високі  досягнення у праці.