• 14 жовтня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Прошу вибачення за неточності,корегую: ХАВЛЮК РІМА АНАТОЛІЇВНА ЦМСД #5

  • 14 жовтня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня! Пишу про крик душі про нестерпний біль.Шановний Олександр Володимирович,моя мама Славінська Алла Степанова звернулась до свого лікаря Шавлюк Рімми Анатоліївни 1.10.2019р. Зі скаргами на біль у грудній клітці та у спині,все цей біль супроводжувався тиском під 200 /120.Павлюк Рімма Анатоліївни ставить діагноз невралгія,колись мпгнезію,робить кардіограмму і відпускає додому приписавши діклофенак,звісно він біль прибрав,а у четвер моя мама у віці 59 років померла ВІД ПОВТОРНОГО ОБШИРНОГО ІНФАРКТУ,судмедексперт сказав,що коли був перший інфаркт він не знає,можливо тиждень можливо  місяць назад,а сімейна лікар не побачила його на кардиограмі,до речі яку  вона погоджується віддати тільки після того,як ми напишеш заяву юристу.Це такий не перший випадок,коли лікар не розшифрували кардіограмму,саме ця лікар я вважаю вбила мою маму,прошу звернути увагу на моє звернення і допомогти розібратися.Дякую

  • 10 жовтня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня,Олександре Володимировичу!Прохання дати роз'яснення з приводу того,згідно якого тарифного розряду нараховується заробітна плата головним лікарям МКЛ ,ЦМіД,які є в підпорядкуванні міського департаменту охорони здоров'я.Як відомо,реформа вторинної і третинної ланки стартує тільки у 2020р,але згідно публічно поданих декларацій заробітна плата керівників цих закладів за 2018рік становить~20тис.грн,в той час, як лікарі спеціалісти отримують 3500-4500грн ,згідно тарифної сітки,з/плата медсестри і санітарки-різниця100грн.

  • 07 жовтня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Хочеться висловити свою неймовірну вдячність команді лікарів 2 пологового міста Вінниці , які допомогли з'явитися на світ моєму синочкові 02.10.2019 

    Вони є справжніми професіоналами свого діла, та Людьми з великої літери цього слова )

    Можливо чиєсь прізвище я не запам'ятала, то вибачаюсь за це...

    От хто приймав участь в операції : 

    Шеремет С.В

    Тетяна Шарій

    Щербань Лідія 

    Лєщєнко А

    Кульчиковська Н.В

    Дякую вам велике , велике, велике)

    Дуже хочеться щоб всі знали які ви чудові )))

  • 02 жовтня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня Олександр Володимирович. Всі ми дивимось телевізор про безкоштовну медицину та надання платних та безкоштовних послуг лікувальними закладами. Та коли доводиться звернутись в лікарню ..... реалії зовсім інші. зрозумійте правильно не шкода грошей на благодійні внести але те з яким виглядом Ваші працівники ВИПРОШУЮТЬ ці кошти ...... розумієш з якою неповагою до них ставиться їх керівництво, заставляючи їх випрашувати. Це нагадує мені тих прохачів на перехрестях .... Тому давайте поважити підлеглих та недавати їм завдання які принижують їх людську гідність. А якщо не вистачає коштів ???????? то знайдіть спосіб який не принижує працівників. Дякую. Відписка Ваша необовязкова краще я побачу зміни відвідуючи лікувальний заклад.

  • 02 жовтня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня. Вже тривалий час не працює Персональний кабінет пацієнта. Коли відновиться його робота. Дякую.

  • 01 жовтня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​З приводу минулого звернення від 14.09 про чергових лікарів - все було розяснено, куди звертатися, до сімейного лікаря Канунової Т.А. ніяких претензій не маємо,  уважно приймає, добре прослуховує і призначає лікування.

  • 14 вересня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! Мене цікавать таке питання - дитина захворіла в пятницю ввечері, в суботу вирішили звернутися до ЦПМСД№3, але всі двері зачинені. Невже дитина повинна чекати як мімінум понеділка якщо вдасться попасти на прийом (на найближчі дні звичайно повний запис), чого немає чергового лікаря? І ще до всього наш лікар знаходится у відпустці і не може по телефону нас прослухати і призначити лікування, а телефона лікаря який заміщає звісно в нас немає.  В швидку допомогу звертатися з тепературою 38,7 С немає сенсу - іх така "низька" температура не цікавить.  Залишаються тільки приватні клініки? Навіщо тоді було заключати декларацію, якщо і звернутись нема до кого і на виклик тепер не прийнято приходити ?

  • 06 вересня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Звернулися до  сімейного лікаря  Малиновського І.А. Магістратська 44, за довідкою  форма 086, яку вимагають в школі терміново. В видачі довідки нам відмовлено через відсутність в дитини частини щеплень, вимагає зробити щеплення в понеділок 09.09.2019 р. На даний час дитина перебуває в контакті з старшою сестрою, у якої ОРЗ та висока температура, в анамнезі тяжка алергічна реакція (синдром Лаелла, токсичний дерматит) на лікарські препарати, через що ми не можемо зробити щеплення терміново, плануємо обстеження імунолога, алерголога та аналізи та щеплення за висновком цих спеціалістів, що займе деякий час. Як отримати довідку в школу, а питання щеплення вирішити після дообстеження.

  • 05 вересня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Олександр Володимирович, хочу подякувати вам за організацію медичного огляду вчителів міста в 2019р. Особливу увагу потрібно звернути на людей в халатах. Не знаю чи можна назвати їх лікарями. Головним критєрієм для яких при проходженні медичного огляду була наявність чека про оплату невідомо яких послуг. Цих людей не цікавили ні симптоми, ні скарги. Вони навіть не ставили жодних питань стосовно стану здоров'я. Зайшовши на поріг кабінету такого "фахівця" одразу отримуєш візу де-кількох лікарів з печатками про задовільний стан здоров'я. Мабуть такими широкопрофільними фахівцями можуть пишатись не всі медичні заклади нашого міста , а лише два,  які мають ліцензію для проведення медичного огляду , де  не враховували  висновки лікарів інших  установ .  А методи їх діагностики просто фантастичні ( на око ). Враховуючи все викладене мабуть не слід боятись за стан здоров'я населення та зростання професійних хвороб. Думаю така практика не повинна залишитись без уваги нового керівництва вашого профільного міністерства. 

  • 05 вересня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! Хочу подякувати вам за те,що не залишили без уваги моє звернення від 1.07.2019р. Питання було вирішене, лікар Дубовий усе пояснив та вибачився перед своєю пацієнткою. Завідуючий лікарні ім.М.Пирогова підтвердив,що даний лікар, дійсно, професіонал своєї справи, а таке непорозуміння виникло випадково,у зв'язку з особистими проблемами. Моя сім'я прийняла вибачення,надіємося,що таких ситуацій більше не трапиться. У свою чергу, теж прошу вибачення за те, що додали вам клопоту,але щиро надіюся,що це було на благо для всіх,хто став причетний до цієї історії. На даний час претензій не маю. Ще раз дякую!

  • 23 серпня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановний Олександр Володимирович!

    Вибачте, що торбую, але знаю точно, що коли буде звернення до Вас то буде вирішення, дякую Вам за це! А зараз до проблеми! Звертаємось до Центру первинної медико-санітарної допомоги №2 (вулиця Магістратська, 44.) з приводу медичного огляду дітей до школи та дитячого садка, стикнулися з проблемою (бюрократією), а саме у сімейного лікаря взяли направлення на здачу аналізу крові, але тут потрібно узяти ще талон (бо без талону аналізи крові не приймуть) і тут розпочинається цікаве, а саме - прихожу в понеділок (19.08) в 3-й корпус закладу, на рецепцію, підхожу до працівниці і прошу видати мені талони на здачу (направлення від сімейного лікаря показав), хамським голосом працівниця відповідає - ТАЛОНІВ НЕМАЄ...будуть у п'ятницю (23.08), видаватись з 8-ї ранку, сьогодні (23.08) я прийшов у лікарню о 8:30-8:45 до тієї працівниці на рецепція і тут мені у відповідь на вимогу дати талони було сказано: "талони усі розібрали, талонів немає Вам неясно, хочте здати аналізи (медогляд) йдіть кудись інше (типу йдіть у приватну кланіку)".  Аналогічна ситуація із записами до лікарів-хірургів (тільки без хамовитої працівниці)! 

    З відси у мене кілька питань: 1. У нас медицина яка? 2. Як вчасно усім батькам підготувати дітей до школи (адже без медогляду дитину не приймають школу/садочок); 3. Куди йдуть мої податки? Адже лікарня фінансується з них? 4. Чи у лікарні достатньо реагентів для збору аналізів? 5. Де робота децентралізації? (адже децентралізація предбачає менше бюрократії!). Дякую Вам за розгляд та рішення моєї проблеми (думаю і не тільки моєї проблеми).


  • 16 серпня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я
                                                                             Запит
                                                        на отримання публічної інформації

    Стаття 34 Конституції України гарантує кожному право на отримання, зберігання та
    поширення інформації. Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної
    інформації» доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на
    інформацію.

    П. «е» ст. 6 Основ законодавства України про охорону здоров’я від 19.11.1992 р.
    передбачено право людини на достовірну та своєчасну інформацію про стан здоров’я
    населення, включаючи існуючі і можливі фактори ризику та їх ступінь.

    Відповідно до п. 2 ч.1 ст.17 Закону України «Про захист населення від інфекційних
    хвороб: Закон України» від 06.04.2000 р. громадяни мають право на отримання достовірної
    інформації щодо епідемічної ситуації в Україні».

    Зважаючи на вищенаведене, відповідно до статей 5, 13 Закону України «Про доступ до
    публічної інформації», статей 5, 6 Закону України «Про інформацію», просимо надати
    інформацію щодо санітарно-епідеміологічної ситуації, що склалася в м. Вінниця та в Вінницькій
    області, а саме:

    1) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з кору в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано характеристику епідеміологічної ситуації;
    2) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з епідемічного паротиту в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставіяких надано характеристику епідеміологічної ситуації;
    3) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з краснухи в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано характеристику епідеміологічної ситуації;
    4) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з кашлюку в м. Вінниця та в  Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано
    характеристику епідеміологічної ситуації;
    5) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з дифтерії в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано
    характеристику епідеміологічної ситуації;
    6) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з правцю вм. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано
    характеристику епідеміологічної ситуації;
    7) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з поліомієліту в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано характеристику епідеміологічної ситуації;
    8) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з гепатиту B в м. Вінниця та в  Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано характеристику епідеміологічної ситуації;
    9) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з гемофільної (HIB)-інфекції в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано характеристику епідеміологічної ситуації;
    10) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з туберкульозу в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких
    надано характеристику епідеміологічної ситуації.

    Відповідно до ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», просимо надати
    відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту на електронну пошту anyasitailo@gmail.com.


  • 15 серпня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

                                  Інформаційний запит.

    згідно зі  ст. 9 ЗУ «Про доступ до публічної інформації»

              Відповідно до змісту ч.2 ст. 19 Конституції України, «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, та в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України»
              Згідно з законом України  «Про доступ до публічної інформації» публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень і своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні  суб’єктів владних повноважень.
              Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі.
              При цьому необхідно вказати:
    1) прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);
    2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
    3) підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
               Керуючись ст. 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» ,

    П Р О Ш У :

    1. Надати,  у встановлений ЗУ «про доступ до публічної інформації» строк, наступну інформацію:
    - Кількість дітей, що не отримали одного або декількох профілактичних щеплень, у м. Вінниця та Вінницькій області станом на 15 серпня 2019 року. 

    Інформацію прошу надати у відповіді чи  скан-копію відповіді на вказану електронну пошту: anyasitailo@gmail.com



  • 14 серпня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрый день!

    Александр Владимирович,прошу ОЧЕНЬ разобраться. У меня ЖАЛОБА на Палада Светлану Ивановну,которая работает в НЕЙРОМЕД! У меня заболела дочь-Ткачук Яна О-( Неделю сдавала всякие анализы -для определения диагноза .5.08 2019г--сделала УЗИ в ИННОМЕД-не буду вдаваться в подробности-"Структурных изменений и патологий не обнаружено" Лечащий врач сказал сделать КТ в "НЕЙРОМЕД"-всего 2900грн)) и мы сделали) 9.08 2019г--"Печенка увеличена на 5см ,выступает из под края реберной дуги" и.т д--ДИАГНОЗ:- гепатоспленомегалия!!!!(это я все в кратце).Озвучила этот диагноз ПАЛАДА СВЕТЛАНА ИВАНОВНА(на документе ее печать и подпись.) Что делать???Куда бежать?? Представьте наше состояние(((( Идем к инфекционисту: пропальпировал тщательно печенку " никакого УВЕЛИЧЕНИЯ НЕТ".???!!!! Берем диск ,который по КТ отдала ПАЛАДА С.И --платим еще 500грн в "МЕДИСКАН" и происим расшифровать еще раз---и сегодня нам отдают результат-"печенка не увеличена,плотность паренхимы не изменена,компрессия вены левой почки и.т.д. Копии всех  документов скину вам на эл. почту-если нужно.================= Вот скажите пожалуйста как такое может быть??!!С таким диагнозом -который выставила ПАЛАДА-можно бежать вешаться((( Кто выдает лицензии таким НЕЙРОМЕДАМ!!! ================ОЧЕНЬ ПРОШУ РАЗОБРАТЬСЯ в данной ситуации! Все документы-будут предоставлены по первому требованию.  Если вы действительно разберетесь в ситуации--то у меня есть ОЧЕНЬ большое желание-пусть вернут деньги ,2900грн-это сумма большая----ОНИ ИХ НЕ ЗАРАБОТАЛИ!!!)Я уже не говорю о МОРАЛЬНОЙ СТОРОНЕ вопроса. Заранее благодарна. С ув. Светлана Ткачук.

  • 14 серпня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Олександр Володимирович поясніть, будь ласка, чому вчителі міста вимушені проходити медичний огляд в 2019р. за власний рахунок?

  • 06 серпня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Звертаюсь за допомогою. Мені 76 років. Я пенсіонерка. Важко хвора. Мені два тижні тому зробили операцію. Діагноз: стеноз виходу із шлунку.  Це третя операція за два роки. Я дуже багато коштів витратила на лікування і операцію. Донька проживає за кордоном, в неї сім'я, діти, допомогти не має можливості, онучка також має сім'ю, дитину, грошей весь час бракує. На лікування пішло: 9000 грн операція і обстеження . А на ліки я витратила близько 14000. Всі чеки в мене є. Прошу надати мені матеріальну допомогу.  Бо на проживання і проплату комунальних послуг в мене грошей не має. Ще й борг повертати треба. Все що було витратила, ще й позичала. Позичала у родичей та сусідів. Загальна сума яку позичила 15000. бо для мене це дуже велика сума. Ще й другий рік поспіль. Дякую за розуміння. І буду вдячна за допомогу.

  • 30 липня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Олександре Володимировичу! Я маю у серпні вести до садочка свою дитину після канікул. Тому  звернулась до сімейного лікаря (АЗПСМ №3 вул.Київська) за довідкою.   В даний час лікар, з яким підписано декларацію, знаходиться у відпустці, тому попала на прийом до того лікаря, хто був на прийомі. Для отримання довідки необхідно здати аналізи (на яйця глист та ентеробіоз). Однак, направлення на аналізи нам не виписали, мотивуючи тим, що у поліклініці таких аналізів не роблять, а для приватної лабораторії направлення не потрібно.  Прошу пояснити, з чим пов'язані такі "зручності" і для чого було підписувати декларацію, по якій все фінансується, а за прості аналізи потрібно платити гроші приватним лабораторіям?

    Минулого року були такі ж "зручності" із закриттям кабінету щеплень у поліклініці. Після мого звернення кабінет щеплень повернули. Дякую, та сподіваюсь, що на разі питання також буде вирішено на користь пацієнтів, а не на користь приватних лабораторій. 

  • 29 липня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​в дополение к своему утреннему письму о приеме в кардиоцентре- во- первых, мне звонили с кардиоцентра и, в общем, мы договорились о повторной консультации. Но, самое главное, я указала неправильно имя врача, получается, напрасно оговорила человека. Я уже не пишу, у кого мама была на приеме, т.к. это уже знает администрация.

  • 29 липня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Добрый день! сегодня на приеме у врача в Винницком кардиоцентре ( ул. Хмельницкое шоссе,96) была моя мама, 1938 года рождения, полных 81 год.
    я ее записала, как мне показалось, к опытному врачу-
    Заступник головного лікаря з медичної частини Данильчук Ігор Віталійович

    и вот только в чем вопрос, она хотела проконсультироваться, показать, какие лекарства выписал ей невропатолог, у которого была неделю назад, принимать ли их, не будут ли они мешать его назначениям, но ничего не вышло... он написал кучу всяческих назначений молча ( вернее, он сказал : " я до вас звертався, ви не відповідали"... неужели опытный врач не знает, что пожилые люди обычно плохо слышат? можно было повторить вопрос громче? или мы многого хотим??? теперь мама с кучей назначений не знает, куда идти. Реформа у нас такая? самим разбираться, что принимать, а что нет? или скупить всю аптеку, на сколько пенсии хватит, а там- что поможет, что не поможет, организм пусть сам разбирается? живем мы в другом конце города, поездки по врачам не такая простая задача)))



  • 04 липня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня Олександре Володимировичу!

    21 червня, мого батька по швидкій було госпіталізовано у лікарню швидкої допомоги на Київській, з діагнозом – інсульт. Хочу висловити подяку черговому лікарю Дорофєєву Максиму Олександровичу та всьому медичному персоналу швидкої допомоги за уважність  до пацієнтів та професіоналізм. Дорофеєв-  лікар від Бога, дякуємо за врятоване життя. 


  • 01 липня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Звертаюся до вас з метою встановлення рівня кваліфікації та компетентності лікаря обласної клінічної лікарні імені М.Пирогова Дубового Андрія Васильовича.

    Моя мати, Макогон Т.Л., поступила в дану лікарню по направленню у нефрологію з районної лікарні 18.06.2019 з сильними болями в правій нирці. Черговий лікар оглянув, зробив потрібні аналізи і поклав на лікування в урологічне відділення. Аналізи вказували на запальний процес в нирках, кров у сечі. На наступний день було призначено лікуючого лікаря Дубового Андрія Васильовича,який , замість того щоб почати лікування,або,хоча б обстеження, встановлення точного діагнозу, висварив чергового лікаря,що той,ніби, поклав пацієнтку не в те відділення. Не назначив ні УЗД, ніяких крапельниць,тільки обезболюючі уколи і таблетки. Коли матір скаржилася на сильний біль,казав що треба перетерпіти. Викликав невролога і травматолога,вони , відповідно,не підтвердили його діагнозів. Але Дубовий продовжував возмущатися, що чого ви тут лежите, ви не наша пацієнтка,чого ви сюди приїхали. У вас є камінець в ЛІВІЙ нирці, її треба оперувати,а ви відмовляєтеся (а біль у правій стороні,а не у лівій). Казав,що тут не лікують, тут оперують, лікуватися їдьте до сімейного лікаря. Це у вас спина болить, стверджував Дубовий. І в Пт, 21.06 виписав матір додому. 

    В Сб і Нд болі посилилися,стали нестерпні, тому у Пн мама по самозверненню поїхала в міську клінічну лікарню#2,на Київській. Зробивши УЗД було виявлено, що у ПРАВІЙ нирці був камінець ,який вже вийшов з нирки пройшов усі шляхи( якраз у той період, коли матір лежала в лікарні Пирогова) і знаходиться в мочеточечнику. На наступний день було призначено лазерну літотрипсію. На даний момент матір закінчує лікування, ще необхідно вивести стент з нирки.

    А що могло б статися,якби ми слідували "лікуванню" цього недолікаря? Він же стверджував,що це неврологія,спина болить! І збирався різати не праву,а ліву нирку! Бо,очевидно, хотів здерти чим побільше грошей за операцію! Як такий бовдур може працювати в лікарні обласного значення?! І яке він має право казати людині з сильними болями,яка звернулася за лікуванням,що "чого ви сюди приїхали?"

  • 21 червня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день. Вчора, зайшовши в персональний кабінет пацієнта, я вирішила продивитись документи на своїй сторінці і знайшла консультаційний висновок спеціаліста, до якого я не зверталась!!! Був написаний діагноз, призначене лікування... Я так зрозуміла, що будь - який спеціаліст , в якого є доступ до програми і немає достатньої кількості пацієнтів, може робити таким чином. Іншого пояснення цьому я не знаходжу. Прохання дати відповідь, кому скаржитись в таких випадках. Дякую.

  • 19 червня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день. Дякую, що так швидко вирішили моє питання від 16.06.Також дякую працівникам цпмсд#3, які зв'язались зі мною, і так все швидко налагодили в електронному кабінеті пацієнта. Прошу передати їм слова вдячності. 

  • 16 червня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день. Дайте відповідь навіщо було створювати кабінети пацієнта,якщо неможливо зробити запис на прийом до сімейного лікаря в електронному варіанті .Коли звернулась за відповідю до амбулаторії №3, що обслуговує проспект Юності ( ЦПМСД №3),відповіли,що запис ведеться в паперовому варианті( тобто по стационарному телефону) ,і немає можливості звірятись із електронним. Чому в інших абмулаторіях це можливо зробити, а тут ні? Наскільки мені відомо, програмою (доктор Елєкс) та комп`ютерами забезпечена вся первинна ланка.  Із січня місяця неможливо зробити запис в електронному варианті. Дякую за відповідь.

  • 13 червня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ.ЗВЕРТАЮСЬ ДО ВАС ЗА ДОПОМОГОЮ.ХОЧУ ЗАПИСАТИСЬ НА ЗУСТРІЧ З ВАМИ.

  • 07 червня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Звертаю Вашу увагу, що у Центрі первинної медико-санітарної допомого № 5 (вул. Замостянська, 49, м. Вінниця, тел.27-58-76, Головний лікар: Роман Наталія Іванівна) флюорографічна послуга не надається, як задекларовано! Приходив 6, 7 червня п.р. за графіком, що встановлений, для отримання цієї послуги. Працівниці, мабуть реєстратури, при вході сидять дві особи у білих халатах, за стійкою та ганебно вводять в оману, чітко не інформують про причини та закриття цієї послуги. Крім того, у цьому Центрі не організовано:  повідомлять інші Амбулаторії, що вони не надають цю послугу, щоб людей не направляли сімейні лікарі тощо! Організація лікувально-профілактичної допомоги населенню у цьому Центрі це жах!!. Проте, рядом, з цими горе медпрацівниками, виставили столи з продуктами харчування. На запитання у продавчині, цих медпрацівниць: звідки, з якої установи вони торгують? чи мають дозвіл? кому платиться за торгове місце ? тощо.  Відповіді немає. Проте, вискочив чоловік, похилого віку, в  одязі медпрацівника та почав дуже вже перешкоджати встановлення істини щодо організованої цієї торгівлі. А приймальня Центру №5 стверджує, що торгівлю у приміщенні продтоварів оргізував  та підтримує виключно Департамент ОЗ.  Вважаю, що керівництво цього Центру № 5 та держслужбовці департаменту охорони здоров'я забули про свої обов'язки  та умисно ухиляються від наведення ладу !!!! Прошу Вашого особистого організаційного втручання щодо  забезпечення належної лікувально-профілактичну допомоги населенню, протидії корупції  з урахуванням зазначених  вище негативних фактів.

    З повагою, 07 червня 2019 року 


  • 29 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня ! 

    Цікавить таке питання, чи має право дитина учасника бойових дій на безкоштовні послуги (Послуги зі знижкою) у "КП "Міський лікувально-діагностичний центр"???

    при зверненні громадян у яких є субсидія на квартиру вони мають право на 50% знижку у вказаному закладі, то чому при зверненні дітей учасників бойових дій та членів їх сімей ( у яких також є пільги на комунальні послуги) відмовляють у безкоштовному лікуванні чи лікуванні зі знижкою ????

  • 27 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович, Я Берцун  Юрій Вікторович звертаюсь до Вас з приводу непорозуміння яке виникло в мене. Коли я 26.05.2019 року звернувся до 2-гої обласної дитячої інфекційної поліклініки, яка розташована по вулиці Київська з своїм чотирирічним сином з приводу високої температури 39 градусів. Завітавши в приймальне відділення нас зустрів черговий лікарь Рахімова Тетьяна Євгенівна, оглянувши дитину лікарь порекомендувала здати аналіз крові для встановлення діагноза і вийшла. Медична сестра нас записала, потім наголосила, що нам потрібно сплатити благодійний внесок в розмірі 100 грн., (сто гривень) , коли я запитав що за благодійний внесок медична сестра відповіла, що це вказівка лікаря Рахімової Татьяни Євгенівни, запросивши лікаря пояснити що за благодійний внесок без якого в мого чотирічного сина не можуть взяти аналіз крові коли в дитини тимпература 39. На що Рахімова Татьяна Євгенівна відповіла що всі аналізи в них здаються через благодійний внесок, як що не здаете то шукайте другу лікарню, ‚‘питання ще е’‘мене запитали я відповів що ні. Поведінка лікаря вкрай обурела, але ми розвернулись і поїхали до обласної дитячої поліклініки. Хотілось врешті знати, що за благодійний внесок такий без якого неможливо зробити аналіз крові і встановити діагноз, коли приїджаеш по швидку допомогу. На даний час йдеться мова про реформу в медицині, а покращень по наданню послуг немає, Конституційні права людини не захищені, коли це стосуеться особливо дітей, переповнюють емоції, що такі спеціалісти вирішують будуть вони лікувати, чи може їх потрібно вблагати про допомогу змилуватись. Прошу Вас Олександр Володимирович розібратись в данному зверненні і посприяти вирішенню питання. З повагою і розумінням!

  • 25 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня!

     Хочу висловити подяку акушерці Жіночої консультації ВМКПБ 1 Снятковській Інні Анатоліївні за доброзичливе ставлення до вагітних, турботу, цілодобову підтримку. Період виношування малюка дуже важкий і відповідальний, а Інна Анатоліївна допомагає справитись з усіма труднощами і заспокоїтись в кризових ситуаціях.Чудовий спеціаліст і просто гарна людина, яка дійсно любить свою роботу. Більше б таких людей, і не тільки в сфері акушерства, а й в педіатрії, дитячих садках та інших сферах.