• 08 квітня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго ранку, Романе Сергійовичу До вас звертаються в.о. уповноваженої особи від мешканців нашого будинку 184, що по вулиці Князів Користувачів та мешканці будинку. Просимо офіційно внести ясність щодо повної додаткової обробки дезрозчином місць загального користування в багатоквартирному будинку під час карантину. Та відповісти на наступні питання: 

    Чим обробляють поверхні? 

    Яка концентрація діючої речовини для обробки поверхонь ? 

    Який розхід (мл) має бути на м кв?

    Які приміщення місць загального користування підлягають повні обробці (підїзди, подвали, внутрішній двір)? 

    Які поверхні в місцях загального коритсування повинні бути оброблені ( лише підлога, лише стіни ( лише фарбована частина чи побілина - також), поручні, вікна, підвікання, потолок, зовнішня частина вхідних дверей в квартири і т д? Чи входять сюди підвальні приміщення? 

    Якщо підвіконники побілені вони повинні оброблятися щоденно? 

    Як можна перевірити достовірністью що обробляють саме цим конкретним  препаратом, а не просто водою з під краную бо деякі мешканці мають сумніви? Чи можуть мешканці пересвідчитись перебуваючи при використанні таблетов в пулівізатор безпосередньо робітниками підрядної обробки в кількості до 3-х осіб та зробити фото чи відео фіксацію для іншим мешканців, як доказ?

    Хто повинен платити на саму дезінфекцію, як процес обробки? Мешканці? Наша управлююча компанія ТОВ ЖЕО у квітні повідомила що вартість повної додаткової обробки не входить в  наш кошторис щодо прибирання сходових клітин, а йде окремою строкою витрат. Орієнтовно 11грн 50 коп за кожний поверх + 20% ПДВ + 35% накладні витрати (згідно їх нарахувань). Зі слів  ТОВ ЖЕО вони отримали спеціаль таблетки від ВМР безкоштовно ( у вартості 1 таб менше 1грн, згідно даних  ринкової ціни на онлайн ресурсах), але сам процес та механіз мешканці мають оплатити за загальнобудинкові кошти мешканців, бо це не передбачено кошторисом та нашим договор з ТОВ ЖЕО за 2019 рік 

    Хто та на підставі чого повинен приймати рішення в будинку, бо частина мешканців категорично проти повної додаткової обробки дезрозчином місць загального користування в багатоквартирному будинку ( деякі мають проблеми зі здоров'ям, наприклад алергію або не вірять в ефективність обробки)? Що робити та як поступити якщо частина мешканців проти повної обробки дезрозчином підїздів? Ми поважаємо думку кожного мешканця і повинні врахувати думку кожного. З 06.04.2020 ми не можемо провести загальні збори мешканців згідно посиляння норм карантину. 

    Чи є повна додаткова обробка в підїздах дез розчинами обовязковою під час карантину? 

    Якщо так, то наступне питання: Чи наступає адміністративна та/чи кримінальна відповідальніст  за не проведення повної додаткової обробки місць загального користування в багатоповерховому будинку: для управоїляючої компанії ТОВ ЖЕО? для мешканців, які проти повної дезінфекції підїздів? 

    Зі слів ТОВ ЖЕО однієї повної обробки підїздів вистачає на 30 календарних днів. Чи достатньо ефективно обробляти один раз на місця всі підїзди та поверхи загального користування? Чи достаньо один раз на 24-72 години ( бо не кожен день обробляють)  обробляти вестибюлі, ручки вхідних дверей, підвіконня та поручні в підїздах ( ліфтів у нас немає)? Згідно вашої статті у виданні  "Вежа"

    Дякуємо на розуміння  та оперативні відповіді на нагальні питання під час карантину

  • 04 квітня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня, Роман Сергійович

    До вас звертається в.о. уповноваженої особи від мешканців будинку 184, що по вулиці Князів Коріатовичів Чорна Яна Вікторівна та мешканці будинку. В нашому внутрішньому дворі не передбачені паркомісця для авто, мешканці паркують свої авто на зеленій зоні ( яка через це стала зовсім неЗЕлена). Для забезпечення благоустрою мешканців будинку та покращення прибудинкової території, під час електронного обговорення з мешканцями було вирішено організувати паркомісця орієнтовно на 40 авто з можливістю подальшого розширення до 60 ( з розрахунку, що довжина будинку 130 м, а ширина одного парко місця 2 м, плюс по 5 м два заїзди та проходи до зеленої зони, дитячих майданчиків,сушарок та гаражів)

     30% коштів   від  паркомісця згодні оплатити мешканці, які ставлять авто на прибудинковій Зеленій території, за погодженням з мешканцями, та  згодні оплатити вартість робіт власним коштом, аби не використовувати загальнобудинкові кошти. Так як не в усіх мешканців є авто.

    На сьогодні це близько 40 паркомісця з подальшим можливим розширенням до 60 паркомісць (за потреби).

    Просимо погодити дану петицію щодо паркомісць та забезпечити коштами міського бюджету за програмою 30/70 до кінця 2020 року

    Кошти від мешканців в розмірі 30%  орієнтовно зберемо до 01.06.2020

    Також просимо надати конкретний перелік необхідних документів, алогоритм дій, орієнтовна вартість паркомісця, рішень, технічної документації - для оперативного виконання з обох сторін (що потрібно зробити мешканцям, що потрібно зробит міській раді).

    Дякуємо за розуміння та оперативність

    З повагою, Чорна Яна Вікторівна

  • 27 березня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня!   Вас турбують мешканці будинку Академіка Янгеля, 15, який  знаходиться на обслуговуванні в  МКП "У К"ЗАМОСТЯ"" (Договір № 98 від 01.09.2019 року про надання послуги з управління багатоквартирним будинком).

    Чому не виконується розпорядження міськради,  щодо посилення дезінфекції у під'їздах житлових будинків раз на добу  (тобто на сьогоднішній день 27.03.20 не проводилося жодного разу дезінфекція під'їзду). 

    Також повідомляю, що 25.03.20 року (з 15.57 по 17.03 ) спілкувалася з адміністратором Наталею в чаті цілодобової варти стосовно питання про відсутність дезінфекції у під'їздах будинку – так нічого і не вирішено

  • 23 березня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    У нашому будинку по пр. Юності, 32 уже другий місяць поспіль не прибирається під'їзд. У ЖЕКу № 12 повідомляють, що прибирання не буде по червень 2020 р., мотивуючи тим, що мешканці двох квартир не сплачують комірне. ЧОМУ мають страждати всі мешканці, які добросовісно щомісячно сплачують за квитанціями і чому до боржників не вживаються інші заходи, як покарання нас усіх, хто проживає в будинку! ? Невже в час епідемії допустимі такі покарання та створення загрози для зараження мешканців? Прошу Вас, шановний Романе Сергійовичу, вплинути терміново на цю ситуацію. 

  • 21 березня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Здрастуйте.

    Голова ОСББ Брацлавська 62 отримала "Санідез" і запропонувала жителям будинку кожному по черзі розляпувати розчин з нього по під'їздах віником.

    Будь ласка, проведіть інформаційну роботу з відповідальною за це людиною. Інакше люди, в тому числі і похилого віку, навіть без масок ходитимуть під'їздами і "возитимуть" по них віниками.



  • 21 березня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Андрія Первозванного 50. 

    Осбб Житло-гарант навіть не дивлячись на усе що відбувається в країні продовжує не виконувати обов'язки, а саме нараховувати суми за утримання будинку (5грн/м2), а в під'їздах не прибирається взагалі (про це Вам писали 24.02) , повідомляли цілодобову варту.

    Жодної дещинфікаціі в під'їзді не проводилось, все у пилюці та бруді...

    Дивно, що Ви жодним чином на це не реагуєте.

  • 19 березня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня, проконсультуйте будь-ласка з приводу інформації, що була публічно надана 13.03.20 р. у відеозвернені Сергія Моргунова, а саме в частині надання доручення департаменту житлового господарства відпрацювати з управляючими компаніями та ОСББ питання посилення дизенфекції у під'їздах житлових будинків. Цікавить яким документом це регулюється, за чий кошт будуть проводитись такі заходи, з якої дати це повинно вібутись та що робити якщо управляюча компанія не виконує дизефекцію.

  • 17 березня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Просимо почистити аварійні дерева (на прохання мешканців, яким вони заважають і становлять небезпеку )      

    1. - Стара липа в торці будинку 46 (затіняє вікна та гілки можуть побити вікна) Необхідно зпилити один  з 2 стовбурів, а другий обрізати на висоті приблизно 4 метрів    

    2.   Стовбур мертвої яблуні трухлявий та може впасти на людину (особливо ТЕРМІНОВО).   

    3 - Нахилений на 45 гр. клен з дуплом біля ліфтової, що може впасти на багаточислених перехожих. Стосовно цього клену була заявка, його оглядав інспектор, але коли приїхали виконавці - завдання видалити клен в них не було - хотілося б знати обгрунтування відмови.    

    4. Мертві та півмертві сливи вздовж Янгеля 65 зі сторони вулиці.

    5. Почистити 2 яблуні у дворі біля будинку Стеценка 46.

  • 16 березня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Романе Сергійовичу!

    Ми мешканці будинку, які проживають за адресою вул. Павлова 2 (III під'їзд), вдячні департаменту житлово-комунального господарства Вінницької міської ради та особисто Вам, Романе Сергійовичу за допомогу у вирішенні житлово-комунальних проблем будинку.

    Бажаємо Вам успіхів в управлінській діяльності, життєвої наснаги та невичерпної енергії у здійсненні всіх Ваших задумів та планів щодо благоустрою міста Вінниці.

    З повагою мешканці будинку, які проживають за адресою вул. Павлова 2 (III під'їзд)

  • 16 березня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​ніяк не можу дочекатись коли заберуть соляну суміш з тротуара по вул.Миколайчука 58,здається що крім мера таке важке питання нікому вирішити?!

  • 13 березня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Микола Вікторович! Звертаюсь до Вас від імені жильців по вул. Лялі Ратушної та Провулку Середньому. Напротязі багатьох років мешканці приватних будинків які проживають за адресами: Ляля Ратушна 120, 122, Провулок Середній 11, 12,14,16, Потерпають від непрохідних умов у нашому провулку. Дорога на данній ділянці розбита та вкрита шматками каміння та цеглин, а ями та багнюка унеможливлюють нормальне пересування. Цей невеликий провулок видається для мешканців "смугою перешкод", яку подолати у цистому взутті майже неможливо.  Якби цим провулком користувались лише мешканці які на ноьму проживають, можливо ситуація не була б настільки плачевною, але нашою "дорогою" користуються мешканці будинку по вул. Миколи Амосова,126. Це великий дев'ятиповерховий будинок мешканці якого проїзджають на своїх авто саме через цей провулок. Самостійно прокласти асфальт не видається можливим, тим паче, що дорогою користються не лише мешканці які проживають там. Просимо відреагувати та допомогти покращити життя проклавши дорогу за данною адресою.

  • 10 березня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    і

    і

     Вінниця знов очолила рейтинг найкомфортніших міст України!

    ЗВЕРНЕННЯ

             Ми, мешканці будинку №115 по вулиці Келецькій м. Вінниці, звертаємось до Вас з питанням обрізки дерев навколо нашого будинку.

             Дерева, яким більше 30-ти років, досягли висоти п'ятиповерхового будинку й створюють негативні умови проживання. Світло доводиться вмикати вдень навіть мешканцям четвертого поверху, не кажучи вже про темряву на перших поверхах. Два дерева (див. схему №1 і №2) взагалі висохли більше, ніж три роки і в будь-який момент можуть впасти на під'їзд будинку №113 або пошкодити вікна та балкони обох будинків, не говорячи про людей, які перебувають на вулиці біля цих дерев. Звертаємо увагу, що ці дерева є аварійними та становлять небезпеку для жителів будинку.

             Починаючи з березня 2013 року неодноразово мешканці будинку зверталися до керівництва ЖЕКу №12 та в мерію міста з цього приводу, отримували обіцянки за підписами Кушніра, Лаврика, Фурмана тощо. Керівництво ЖЕКу №12 теж постійно шукали причини, чому вони не можуть це зробити на даний момент. А пізніше запропонували мешканцям будинку самостійно здійснити обрізку дерев.  Нагадуємо, що дерева на «комунальній» території знаходяться на балансі житлово-комунального господарства і саме міська влада відповідальна за їх стан і ті наслідки, які можуть спричинити аварійні дерева для здоров'я та майна громадян.

             Деякі гілки мешканці змогли обрізати, але дерева такої висоти потребують роботи професіоналів, яка відповідає техніці безпеки. На нашу думку, тих виплат, які  нам нараховують на утримання будинку, достатньо для кардинального вирішення цієї проблеми.

             Багатовартісні реконструкції проспектів та центральних вулиць Вінниці – це добре, але зневага до звернень людей «це практика та досвід європейських міст»???

               Просимо Вас прислухатись до звернення мешканців будинку №115 і допомогти нам у вирішенні цієї проблеми якомога швидше!!!

    З повагою – мешканці будинку №115


  • 05 березня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Романе Сергійовичу! 

     Звертаюся до Вас від імені мешканців квартир № 74 та № 76 будинку № 112 по вулиці Пирогова. Нашому відчаю і обуренню немає меж. Ми проживаємо на останніх поверхах будинку. Вже котрий рік поспіль після встановлення теплових лічильників на будинок, температура гарячої води в наших квартирах занадто низька.  Численні звернення на гарячу лінію ВМР та до обслуговуючої компанії ТОВ "ЖЕО" результатів не дають. Після кожного приїзду на виклик працівників данної управляючої компанії, температура гарячої води підвищувалась на кілька днів, далі знов холодна.  

    Ми звертались також до КП ВМР Вінницяміськтеплоенерго, на що отримали відповідь, що температура подачі гарячої води до нашого будинку задовільна. Щороку вони надають припис для обслуговуючих компаній, який ті в свою чергу не виконують. Тому це внутрішньобудинкова проблема, за яку несуть відповідальність ТОВ "ЖЕО". 25.02.2019 представником КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго" був зіставлений Акт-претензія, згідно якого температура гарячої води сягає 36 градусів за цельсієм. На сьогоднішній день температура гарячого водопостачання у наших квартирах сягає 34 градуси за цельсієм. 

    Зменшення тарифу на послуги з гарячого водопостачання нас не влаштовує, оскільки в нас не має коштів на придбання та встановлення індивідуальних водонагрівних систем.

    За рік жодних змін, жодних зрушень не відбулось, попри наші звернення та прохання. Що суперечить ПКМУ № 1145 від 27 грудня 2018р.


    Сподіваємось на ваш вплив та будемо дуже вдячні за допомогу у вирішенні данної проблеми. 


  • 02 березня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня. Ще на початку серпня 2019р. була подана заявка на сухе дерево у дворі за адресою А. Первозванного б.2. В план роботи його включили ще у жовтні того ж року. Цим питанням піклувались ще кілька разів (останній раз на початку лютого). Але ЖОДНИХ ЗРУШЕНЬ на сьогоднішній день НЕМАЄ. Хоча у сусідніх дворах (мінімум двічи) за цей період обрізались дерева.

    НАЖАЛЬ,  поки БІДИ СУХЕ ДЕРЕВО не наробило - можна ігнорувати запити мешканців міста!!!!!!!!!!!! 

    Що потрібно зробити, щоб нас почули???

  • 27 лютого 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня Роман Сергійович,в рамках програми по співфінансуванню встановлення в житлових будинках енергозберігаючих світильників з датчиками руху ,наш будинок бажає прийняти участь.Старе місто вул.Данила Нечая 45.Куди нам потрібно звернутися?Дякую.

  • 26 лютого 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергiйович, звертаюсь до вас з приводу проблеми протiкання даху багатоповерхового будинку  по вулицi Ватутiна 54. Проблема iснуе  не один рiк, постiйно затоплюе 10 поверхи в данному будинку, в квартирах на стiнах та  потолках "грибок", у пiдйiздах по стелях пiд час дощу льеться вода, будинок руйнуеться, в квартирах не можливо жити. Прошу Вашоi допомоги у вирiшеннi  даноi проблеми, та взяття ii пiд контроль.  Дякую. 

  • 25 лютого 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний, Роман Сергійович!  Звертаеться до Вас голова ОСББ "Подолянка-12" за допомогою.  Відповідно до рішення Вінницької міської ради від 29.08.2014 року № 1809 (додаток 1, п.5) нашому ОСББ була передана земельна ділянка площею 0,6589 га у постійне користування, яка була в по-дальшому приватизована (зареестровані права на земельну ділянку). На цей час, ОСББ справно сплачуе земельний податок та утримуе землю в належному стані.  Прошу Вашої допомоги у надані ОСББ дозволу на встановлення огорожі квітника та спортивної площадки (футбольної) з дотриманням п.5.2.8 (заборона огородження території, надання вільного проходу та проїзду третім особам).  Сподіваюсь на Ваше розуміння та допомогу. Дякую.

  • 24 лютого 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго вечора.

    Проживаємо за адресою А. Первозванного 50, будинок обслуговує міський комунальний заклад Житло Гарант ( 12 жек).

    Більше місяця не отримуємо послуг з прибирання під'їздів та прибудинкової території, біля будинку окрім сміття знаходяться уламки скла, що складає небезпеку для дітей.

    Залишали скаргу в телефонному режимі у Цілодобовій варті, отримали відповідь, що дана компанія призупинила надавати послуги у зв'язку з заборгованістю деяких квартир у нашому будинку.

    І ось з'явилось оголошення на дверях під'їзду, що до 01.06.2020 наш будинок не буде отримувати жодних послуг, окрім локалізації аварій.

    Наскільки правомірні дані дії та чи не повинна обслуговуюча компанія в судовому порядку вирішувати питання заборгованості?

    Ще дуже важлива деталь: нам продовжують нараховувати кошти за утримання будинку, ми сплачуємо щомісяця 317 грн з квартири (5 грн/м2),а жодних послуг нам не надають. За наш рахунок просто погашають заборгованість інших квартир? 


  • 19 лютого 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Протікає дах на Київській 52, над квартирами 52, 53. Викликали майстра із ЖЕКу, сказав що не будуть розглядати заяви від власників квартир а лише від головної будинку. Головна будинку відмовляється писати заяву, щоб відремонтували дах. Прошу вас прийняти міри до усунення цієї проблеми.

  • 19 лютого 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Я, Панасюк В.М., проживаю за адресою вул.Шевченко, 7/137 4-й під'їзд. Обслуговує мій будинок ТОВ «ЖЕО». Мені дуже прикро, але я вимушена до Вас звернутися знову з приводу гарячої води. Нагадаю, що всі біди почалися після того, як встановили ІТП. Тобто з гарячого крана стала текти холодна вода, чого раніше не було. Перед новим роком ЖЕО  відзвітувало в департамент житлового господарства про виконані налагоджувальні роботи внутрішньобудинкової системи гарячого водопостачання. Мною теж це підтверджено по телефоні. АЛЕ цієї «роботи» вистачило тільки на дві неділі. Тобто уже за неділю до нового року знову у крані гарячої води потекла холодна. В ЖЕО дзвонила, але толку немає. Сантехніки приїзджали, включали у підвалі на 20-25 хвилин гарячу воду, а потім бігла знову холодна. Причина є найти не можуть чи не хочуть. Але я хочу отримувати якісні послуги. Я не можу і не хочу оплачувати по 90 грн за куб холодної води з гарячого крана і змивати свої кошти у каналізацію.

    Прошу допомогти у вирішенні даного питання інакше я змушена буду звернутися у пресу а також у суд.


  • 19 лютого 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Уважаемый Роман Сергеевич! К Вам обращаются жильцы дома № 44 расположенного по улице 600-летия. В наше нелегкое время люди привыкли ругать местные власти, не понимая как сложно справляться с коммунальными вопросами, при недостатке средств, особенно в старых домах, которым более полувека (нашему дому 53 года)... Нам бы хотелось сделать обратное, и обратиться к Вам с  словами благодаргости  коллективу МКП"УП "Господар-люкс" возглавляемого начальником Аверчуком Андреем Андреевичем, за взаимопонимание и сотрудничество с нами. Так же нам хочется поблагодарить сотрудников вышеупомянутого коммунального предприятия, работающего как одна команда: инженера Авраменко Валерия Ивановича, деловода Голубеву Ирину Анатольевну, диспечеров Петрову Наталью Петровну и Мельничук Жанну Николаевну, мастеров КП: Подоляк Сергея Борисовича, Малыка Виталия Васильевича, Лыхогляд Дениса Николаевича, Шмырко Людмилу Леонидовну. Особенную благодарность хочется выразить нашему работнику по комплексной уборке дворовой территории Гарбузюк Валентине Григорьевне, которая несмотря на её почтенный возраст, поддерживает территорию и подъезды нашего дома в надлежащем, чистом состоянии на протяжении всего времени и даже в выходные дни.  Хотим поблагодарить за отзывчивость и профессионализм сантехника КП Люцтицкого Виктора Дмитриевича, электриков Король Васлия Дмитриевича, Астанкевича Александра Георгиевича, рабочих строительной бригады, которые обслуживают наш дом: Волынец Виктора Николаевича, Цыкалюка Петра Николаевича, Цвиркуна Петра Константиновича, Варыча Василия Захаровича.  Благодари Вас, за самоотверженный труд на благопроцветание нашего любимого города. Желаем Вам и всему коллективу КП "УК Господар-люкс" здоровья, благополучия. Надеемся на дальнейшее многолетнее сотрудничество и взаимопонимание.  С уважением, уполномоченный по дому №44 улицы 600-летия Голышева Валентина Александровна, инициативная группа Френкель Евгений, Майба Тамара, Шварц Михаил, жильцы дома.

  • 12 лютого 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Я вижу  у нас разговор глухого со слепым , один не видет что ему показывают, а другой не слышит что ему говорят. Вы в угоду одному дому вынуждаете целый микрорайон ходить через мусорку и по мусору и только через мусорные зловонья . Вы "обложили" мой дом со всех сторон газовыми завесами вонючими. ОСББ ж/д 49 свою мусорку сунуло нам под окна (ж/д 18 по Ратушной и ж/д 51 по Хм.ш.), идешь в другую сторону - там у пицерии в ж/д 16 ливневые лотки подключены к бытовой канализации - воняет, далее походу у детской площадки на колодце бытовой канализации вместо крышки люка стоит решетка - воняет, еще через десяток шагов напротив офиса партии "Свобода" вновь решетка на колодце канализационном вместо крышки - воняет.(Возможно офис партии "Свобода" незаконно подключен к ливневой канализации. Через газончик в сторону трамвайных путей с решетки ливневой канализации тоже воняет. В ливневую канализацию запрещено сбрасывать бытовую канализацию.)  Как нам добираться к Хмельницкому шоссе, через Келецкую? Покаместь дойдешь - весь провоняешся. Вернемся к мусорке, я не обращался по вопросу ремонта контейнерной площадки, а по вопросу что ей там не место, и не я один обратился к вам, и также получил абсолютно нелепый ответ. Мы вам про Ерему, а вы нам про Фому .Перечитайте ваш ответ А.О.Гора на Т-20-81549 от 12.09.2019 . Задача стоит в переносе, а не развороте контейнерной площадки не 90 градусов .  То что сейчас "городится" там еще хуже делает для людей, особенно для забора (вывоза) мусора. Берите план с комуникациями и выходите на место, поможем с выбором нового места. Пока не залили площадку срочно остановите все, цельную металлоконструкцию можно срезать и перенести. Это дешевле чем огораживать проход через мусорку делать в обход тратуарные дорожки, а там и велосипедные и т.д. Вам с кабинетов не видно, выходите на место и все прояснится . Ваши, как вы пишите, "відповідні" службы делают лиш бы что, не то что просят и не то что надо. Пора уже начать прислушиваться к людям.  

  • 10 лютого 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня! 

    Роман Сергійович, хочу подякувати Вам, що уже другий рік біля нашого будинку, завдяки Вашій турботі та підтримці, були завезенні та висадженні дерева, а саме липа та каштан. ДЯКУЮ...

    Та все ж, хочу Вас просити, аби уже в цьому році, звичайно якщо то можливо, нам надали озеленення уже не дерев, а квітів. Візьмемо усе що дасте, та і самі висадимо. Дуже сподіваюсь на одобрення мого прохання,  та з великим нетерпінням чекаю на Вашу відповідь. ДЯКУЮ


  • 05 лютого 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго Вам дня!

    Звертаюсь в черговий раз до Вас за допомогою. Покрівля над моєю квартирою а саме ліневка в котрий раз протікає. Я вже не знаю що мені робити. Постійні звернення в свій час до ЖЕК а зараз «Управляюча компанія Київська» теж нічого не дають. Ліневка як текла так і тече, сьогодні в черговий раз мій візит на техєтаж це підтвердив.(є багато фото доказів)

    В мене вже скінчились сили боротись. На всі мої численні заяви, усні звернення ніякої дієвої реакції, отримую тільки погрози.

    Останній поточний ремонт який проводила «Управляюча компанія «Київська» а це завищено сказано ( прийшли два майстра з газбалоном і горелкою погуділи 2 години і пішли) результату не дали. Робота виконана не якісно. Виходить що працівники тільки емітували роботу.

    Я і моя сім'я находиться у безвихідній ситуації. В тому році нас затоплювало, а тепер буде ще гірше протікати. Я в повному відчаю, не знаю що мені робити.

    Прошу Вас вжити дієвих заходів в вирішені питання ремонту покрівлі(ліневки).

    Завчасно вдячні.


  • 04 лютого 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

                                                                          Романе Сергійовичу!

           Хочу подякувати Вам від всіх мешканців будинку 78 по пр. Космонавтів , за швидке реагування щодо санітарної обрізки дерев навколо нашого будинку. Роботи були виконані дуже швидко та професійно. Тепер наш двір світлий та безпечний. Ще раз дякуємо, добре коли керівник департаменту виконує обіцянки і безпосередньо спілкується з мешканцями міста.

    З повагою,                                                             уповноважена будинку Баранович І.

  • 29 січня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Фурман Р С!

    Скільки ще чекати заасфальтування канави біля  підїзду №2 будинку40а Антонова

     "Казачки" не набридло розповідати людям про комфортне місце Вінниця!

    Вибори наближаються!

  • 24 січня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня! Хочу подякувати колективу ПП "Добробуд - Він", що обслуговує наш будинок по вул. І.Миколайчука, 18 , а  саме працівникам по комплексному обслуговуванню будинків Олександру та Юрію за швидку і якісну роботу.

  • 23 січня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня! Шановний, Романе Сергійовичу, звертаюся до Вас від усіх мешканців будинку 15 по вул. Академіка Янгеля та просимо Вас втрутитися в ситуацію, яка в даний час склалася.

    Ми  неодноразово  звертались в усних зверненнях починаючи з 30.12.2019 року,  в  МКП "УПРАВЛЯЮЧУ  КОМПАНІЮ"ЗАМОСТЯ"" (Договір № 98 від 01.09.2019 року про надання послуги з управління багатоквартирним будинком), про течію холодної води за загально будинковим лічильником, який знаходиться  в підвальному приміщенні – наші звернення постійно ігноруються.

    Починаючи з 08.01.2020 року  щоденні звернення на  гарячу  лінію  Вінницької  міської  ради не дали ні якого результату. Тобто ми з ранку відкрили заявку, ввечері вона була вже закрита і повідомлено, що все виконано.  З 17 січня 2020 року з'явилася ще одна заявка,  стосовно течії гарячої води при вході в підвальне приміщення, де знаходиться загально будинковий лічильник холодної води  (неодноразово я особисто повідомляла, що мешканці відмовляються  від послуг  аварійної служби по даних питаннях). Стосовно течії гарячої води було повідомлено, що нічого робитися  не буде  до кінця опалювального сезону…..

    В підвальних приміщеннях присутній неприємний запах, волого, будинок сідає, потріскалася ззовні стіна І під'їзду.

    Щиро  віримо  і  чекаємо  на швидке  реагування та допомогу.  Дякуємо завчасно

  • 20 січня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня!!!

    Роман Сергійович. Звертаюсь до Вас з проханням очистистки та обрізання дерев біля нашого будинку ,який знаходиться за адресою Гонти 41 . Старі та хрупкі верби ламаються при кожному вітру, неможливо пройти і випустити дитину на прогулянку шоб не прибило.

  • 20 січня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Роман Сергійович!

    Звертаються до Вас мешканці багатоповерхового будинку по вул.Київська, 160А з такого питання: У нашому будинку був проведений ремонт УК “Київська”, а саме заміна трьох стояків труб (заміна на поліпропіленові труби ) в трьох-кімнатних квартирах по одному стояку (10 квартир). Даний ремонт був ініційований мешканцями даних 10 квартир і проведений без відома інших мешканців 70 квартир. Коштів на данні роботи в УК “Київська” не виявилось, тому по будинку утворився борг, який мають погашати всі мешканці будинку. Це все при тому, що інші мешканці виконують такі ремонти за власний рахунок, без УК “Київська”.

    Отже питання: Чи мала право УК “Київська” проводити такий ремонт без відома всіх чи хоча б половини мешканців будинку? Чому провівся даний ремонт без достатнього фінансування (в борг)? Чому провівся саме такий ремонт у певних квартирах, коли є проблеми з загальними трубами у підвалі, протікання даху ну і інші старі, зношені стояки у інших квартирах? Чи є механізм перерахунку тарифу, чи нарахування більших сум на утримання будинку у квартирах, які отримали фактично безкоштовно (за рахунок усіх) нові труби?

    Будемо вдячні за відповідь! І просимо допомоги у вирішенні питання боргу. Дякуємо!