• 04 березня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня.  Шановний Роман Сергійович звертаюся до Вас з таким питанням . У нас у дворі є колеса ,  які потребують покраски . а деякі заміни.  Підкажітьбудь-ласка куди нам з цим питанням звертатися? Хто цим займається?  Та за який кошт це робиться? Чи можливо звернутися до жеку та розраховуати на те що вони це зроблять. Адже ми сплачує за утримання кожного місяця не малі суми.  Дуже хочемо щоб як потепліє нашим діткам була хоч якась розвага, так як у дворі є лише  колеса та пісочниця .

  • 03 березня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Вітаю Вас від імені жителів будинків 75 та 77, по вул. Келецькій. Хочу звернутись по допомогу у вирішенні питання з благоустроєм прибудинковой території, а саме: переформатування плану двору, з метою виділення паркомісць та пішохідних зон, та прокладання нового асфальту на прибудинкових шляхах. Наші житлові будинки знаходяться у центрі чудового району міста, з прекрасною інфраструктурою та сучасним плануванням вулиць. Але двори багатоповерхових будинків залишають бажати кращого...особливо 5-ти поверхових будинків, т.як вони найстарші в цьому районі та вже мають достатньо занедбаний вигляд. Більшість мешканців нашого дому є пенсіонерами або винаймають житло, тому не мають свого інтересу до благоустрою прибудинкової території за свій кошт. Через це я шукаю підтримки та домоги у вирішенні цього питання. Адже всі дороги розтрощені, та мають багато ям які не виправиш простим залатування дірок. Людям немає куди припаркувати свої авто і тому багато машин стоять припарковані просто на тротуарах, а деякі навіть на садовій території. Після чого шмаття землі розносяться по всьму двору, коли машини виїздять. А коли йде дощ, то весь двір пливе, через те що немає куди воді подітися. Також. у нас у дворі дуже багато старих дерев. Деякі з них вже посохли, але їх не прибирають і тому цієї зими був інсцидент коли гілля просто впало на машини. які були припарковані під цими деревами через брак паркомісць. Дуже Вас прошу взяти це питання на розгляд, та внести наші будинки у план робіт якщо не на цей, то хоча б на наступний рік, адже ми живемо у країні, яка йде до європейських стандартів а двори маємо як у найглухіших селах.

  • 28 лютого 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Романе Сергійовичу! Від імені мешканців нашої багатоповерхівки) висловлюю подяку) за допомогу у вирішенні питання постачання гарячої води) а також рушниковисушувача))) З повагою Зелінська Л)Е)))





  • 24 лютого 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброг дня ! Прошу вашої допомоги . В мене в неділю цілу добу небуло опалення на другій день включіли пів квартири в одній кімнаті там де в мене проживає дитина такі залиши батарею холодною вже пішли четверті суткі і там холодно . Я званила не один раз в жео нічого не роблять , і на гарячу лінію в міську раду ,і на гарячу лінію в Київ і ніякої допомоги . Прошу вашої , допоможіть будласка відвовити опалення . Дякую 

  • 16 лютого 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович! Звертаюся  до Вас за допомогою, так як на неодноразові звернення до ТОВ ЖЕО не дало ніяких результатів. Моя проблема полягає в тому, що з погіршенням погодних умов у моїй квартирі на 9 поверсі почала текти стеля в коридорі, а в кімнаті і на кухні почали цвісти стіни. Я розумію, що на сьогоднішній день вимагати капітального ремонту покрівлі не має сенсу, так як погодні умови не дозволяють цього, але разом з тим жити в таких умовах не можливо, не кажучи вже про те, що це шкодить здоров'ю. Я сплачую за квартплату завжди вчасно, в тому числі і за утримання будинку, і вимушена жити в таких умовах. Тому, прошу Вас, якщо це можливо, вжити хоча б тимчасових заходів, щоб усунути дану проблему. Дякую за розуміння.

  • 15 лютого 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Бажаємо здоровя Роман Сергійович. Прошу Вас надати допомогу та правову оцінку  діям ПП "БОКУД" по відношенню до мешканців будинку 27 по вулиці Олега Антонова, а саме. Мешканці будинку 27 по вул. О. Антонова у встановленними чинним законодавством правилами створили ОСББ та 17 листопада 2020 року письмово повідомили про створення ОСББ та припинення з 1.12.2020р управління в наданні послуг ПП Бокуд . Згідно рішення Загальних зборів мешканців будинку ОСББ з 1 грудня 2020 року розпочало виконувати функції управління будинком та прибудинковою територією.  Незважаючи на те, що управління будинком і територією в грудні 2020 надавав ОСББ, ПП "БОКУД" виставив рахунки мешканцям будинку за 15 днів грудня 2020 року, і не просто виставив рахунок, а самовільно збільшивши тариф згідно укладеного кошторису по договору 3.84 грн  кв.м (фактично сплачували протягом 2020 року по 4.42 грн. за м.кв) до 15.84 грн. за м.кв. (мені особисто 1151.7 грн за грудень). ПП "БОКУД" не надавав жодноі послуги в грудні 2020 року. На звернення управління ОСББ  про надання обгрунтованого нарахування коштів на рахунки мешканців будинку, відповів що протягом 2019-2020 року було надано послуги більше понад 144106 грн від затвердженого кошторису на виконання робіт по будинку (956091 грн замість 81198 грн). Мешканці неодноразово зверталися в органи соціального захисту за допомогою, але розяснень або допомоги поки ще не отримали. Одночасно мешканці будинку сплатили рахунки за наданні послуги з управління будинку ОСББ за грудень2020 та січень 2021року. Ми вважаємо, що нарахування коштів ПП Бокуд зробленно з порушеннями статі 4 та 10 Закону Украіни про надання житлово-комунальних послуг з метою дестабілізації і  так  в край напруженої обстановки (у будинку проживають більша частина військових, учасників бойових дій та інвалідів війни). Відповідно чинного законодавства після закінчення опалювального сезону пільговіків позбавлять виплат по пільгам у готівковій формі. З повагою, мешканці будинку 27 по вул. Олега Антонова

  • 11 лютого 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Романе Сергійовичу! Свавілля управляючої компанії) над мешканцями нашого будинку) продовхується! Вчетверте в цьому році) відключені рушниковисушувачі і в кран)і замість  гарячої води) тече холодна вода))) Останній раз) з цього приводу) звертались до Вас 3 лютого))) На дворі мороз) у ванних кімнатах гуляє холод))) Просимо Вас) зупинити свавілля над мешканцями нашого будинку)))

  • 08 лютого 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​​​ДОБРОИ НОЧИ..   ЧОМУ НЕ ПОСИПАЮТЬСЯ ДОРОГИ  КОЛИ СНИГОПАД ИДЕ И ОЖЕЛЕДЬ И НЕ ПРИБИРАЮТЬСЯ?? СКИЛЬКИ ВЖЕ МОЖНА?  ПРИ МИНУЛОМУ МЕРОВИ - ТИЛЬКИ ПОЧИНАВСЯ СНИГОПАД -ЗРАЗУ ПОЧИНАЛИ ИЗДИТИ ПРИБИРАЛЬНИ МАШИНИ И ПОСИПАЛИ...МАШИНУ НОСИТЬ ПО ДОРОЗИ- НЕБЕЗПЕЧНИ ПРЕЦИДЕНТИ СТВОРЮЕТЕ... НИ В ДВОРАХ НИ  НА ДОРОГАХ МИСТА НЕМА ПОРЯДКУ ВИД СНИГУ  НИКОЛИ --  КОЛИ СНИГОПАД И ОЖЕЛЕДЬ!! ЧОМУ З ВЕЧОРА НЕ ВИПУСТИЛИ ПРИБИРАЛЬНИ МАШИНИ??  ВСЮ ЗИМУ ПРОДОВЖУЕТЬСЯ ЦЕЙ БЕЗЛАД ПРИ КОЖДНОМУ СНИГОПАДИ  ..... ДРУГЕ- ЩО ЗА РЕСТАВРАЦИЯ ЛИФТИВ БУЛА 5 РОКИВ МИСЬКВИКОНКОМОМ ?-  ЩО ЩОРАЗУ ПРИ МИНУС 10 ТЕМПЕРАТУРИ - ВИДКАЗУЕ ЦИФЕРБЛАТ И ЛИФТА И  НЕ ИДЕ ЛИФТ ПО ПОВЕРХАМ - СТОИТЬ.. И ПРИХОДИТЬСЯ ПИШКИ ИДТИ... НЕМА ПЕРЕДАЧИ НАПРУГИ В КНОПКИ. В БУДНКУ ЗАБОЛОТНОГО 31 ПРИ КОЖНОМУ ПОХОЛОЖАННИ БИЛЬШЕ МИНУС 8 МОРОЗУ...          ЦЕ ЩО ЗА ЯКИСТЬ??  ЗМИНИТЬ БУДЬ ЛАСКА     .. ЦЕ КОЖНУ ЗИМУ ПРИ ПОХОЛОДАННЯХ ОДНА И ТАЖ ПРОБЛЕМА... ДЯКУЮ

  • 04 лютого 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня Роман Сергійович!Звертаються до Вас жителі вулиці Ватутіна 33 третього під'їзду .В нашому під'їзді тече дах.Хоча в грудні 2019 року в мокру погоду всей дах перекривали за кошти мешканців.В нашому під'їзді не всі мешканці здали кошти і тому дах перекрили частково,не тому  місці де тече і взагальному при порушеннв всіх норм.Протягом року зверталися в Бокут ,щоб усунути проблему ,тому що після ремонту нічого не змінилося текло і тече .Ніхто з Жеку навіть не прийшов і не глянув.На наше прохання в них одна відповідь немає коштів.Руйнується  стеля та стіни в коридорі там знаходиться щитова.Також стеля тече одній із квартир.Для чого ми мешканці сплачуємо комунальні платежі,якщо всі проблеми маємо вирішувати самі.З нами навіть нехочуть розмовляти .Просимо Вас про допомогу.

  • 04 лютого 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрый день.Прошу Вас,помочь в решении ситуации.По адресу К.Кориатовичей 157.вокруг дома.и во дворе,состояние дороги просто ужастное,яма на яме,там невозможно пешком ходить,не то что ездить на авто.По дорогам ездят калясками,велосипедамы,на такой дороге можно и ногу сломать.

    Очень надеюсь на Вашу помощь.Не хотелосьбы писать 150 писем.Возможно нужно фото подтверждния,или собрать подписи жильцов,это я могу организовать.


    Спасибо.

  • 03 лютого 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Романе Сергійовичу!  Звертаю Вашу увагу) що мешканці нашого будинку) потерпають від свавілля працівників управляючоі компанії) яка обслуговує наш будинок))) Ви тільки уявіть собі) що третій раз (третій) в цьому році нам) з не зрозумілих причин) відключають рушниковисушувачі) а в крані замість гарячої води) тече холодна))) Після неодноразових звернень) як в управляючу компанію (але туди) що звертайся) що не звертайся) так і на  Гарячу лінію міськоі ради) чекаємо по декілька днів) а на початку року чекали до тижня) щоб подали гарячу воду) а також включили рушниковисушувач))) Прохання до Вас: перше-усунути недолік) з недопущенням повторення в подальшому; друге-чекаємо письмового пояснення працівників управляючої компанії причин недбалого відношення до своїх службових обов"язків))) Повірте) терпіти свавілля) нема сил))) Вибачення не приймаються))) Дякую за розуміння)))




  • 31 січня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Романе Сергійовичу!

     

    До Вас звертаються мешканці квартир будинку 80 по вулиці Магістратській м. Вінниця.

    Починаючи з 16.01.2021 через аварійні відключення теплопостачання на нашому стояку відсутне теплопостачання. Температура повітря у кімнатах ледь сягає 14 градусів по Цельсію. Неодноразові звернення до ТОВ ЖЕО, яке обслуговує наш будинок, та інших інстанцій були безрезультатними, батареї  залишаються холодними, в квартирах нестерпно холодно, причина відсутності теплопостачання не встановлена. Інженер ТОВ ЖЕО формально відноситься до наших звернень та передоручає їх аварійній службі, яка тільки констатує факт відсутності опалення.

    Просимо Вас вжити дієвих заходів щодо відновлення теплопостачання нашого будинку, адже нам нараховуються чималі кошти за вказану послугу, а головне – в будинку проживає велика кількість людей похилого віку, дітей.

    Заздалегідь вдячні за допомогу.

     

     

    З повагою жителі будинку


  • 30 січня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня.

    Від імені мешканців нашого будинку хочемо попросити роз'яснення.

    Наш будинок на вул. Космонавтів, 79 у вересні 2020 року створив ОСББ ( зареєстроване 02.09.2020 р.). 20 вересня 2020 року у нашому ОСББ було проведено загальні збори співвласників ( протокол №2 від 04.10.2020 р.). Загальними зборами було прийнято рішення  (питання №4 порядку денного зборів) про підписання між нашим ОСББ та Вінницькою міською радою «Меморандуму про співпрацю та взаєморозуміння», а також рішення про звернення до Департаменту житлового господарства з клопотанням про проведення першого безкоштовного капремонту ліфтів нашого будинку. На наступних загальних зборах, що проводились 01.11.2020 року, голова правління нашого ОСББ надала інформацію, що рішення загальних зборів виконане, протокол попередніх загальних зборів передано до міської ради, і ми чекаємо підписання Меморандуму про співпрацю та включення нас у чергу на проведення капремонту ліфтів.

    Але на чергових загальних зборах 26.12.2020 року голова правління ОСББ, з незрозумілих причин, заявила, що питання вибору першого капремонту виноситься на повторне голосування. Незважаючи на заперечення значної частини присутніх на цих зборах співвласників, вона заявила що буде проводити повторне голосування.  23 січня 2020 р. на дошці об'яв  було вивішено протокол загальних зборів де було вказано про набрання достатньої кількості голосів за зміну виду першого капремонту і тепер це буде ремонт покрівлі. Виставлений протокол носить ознаки фальсифікації, оскільки саме  проведення загальних зборів, проведення письмового опитування співвласників та оформлення протоколу виконане з великою кількістю порушень Статуту ОСББ та вимог Законів України (найбільш значущі з яких це: велика кількість порушень процедур при організації і проведенні зборів та письмового опитування; письмове опитування проводилось не призначеною зборами опитувальною комісією, а самою головою правління і її заступником; формулювання питань в опитувальних листах і у підсумковому протоколі суттєво різнились; опитування проводилось не у відведені Статутом ОСББ 15 днів, а близько місяця; на зборах було  тільки 23 співвласники із 295 загальної кількості, до всіх інших інформацію доводила голова правління особисто і однобоко при зборі підписів, що заборонено Статутом; інформація  про співвласників в листках опитувань та їх вибір «за» чи «проти» було надруковано, хоча за вимогами законодавства все має заповнюватись співвласниками власноручно; перевірити правильність підрахунку голосів при голосуванні не є можливим, оскільки співвласники не мають можливості ознайомитись із листами опитувань та підрахунками; і таке інше).

    Крім того співвласники не мають можливості ознайомитись ні з якою документацією стосовно діяльності нашого ОСББ. Голова правління ОСББ, в порушення вимог законодавства, не надає ніяких документів для ознайомлення.

    У зв'язку з вищевикладеним, співвласники нашого ОСББ просять надати роз'яснення з таких питань:

    1. Чи було підписано Меморандум ніж нашим ОСББ та Вінницькою міською радою, і якщо так то яка дата підписання.
    2. Чи було зареєстровано протокол наших загальних зборів із вибором виду першого безкоштовного капремонту, і  на який вид капремонту нас поставили в чергу і коли планується виконання даного капремонту.
    3. Яка документація по будинку передана, відповідно до діючого законодавства, нашому ОСББ при виході з управління управляючою компанією МКП «УК «ГОСПОДАР ЛЮКС»». Чи задовільняє перелік переданої документації вимогам законодавства. І якщо ні, то якими мають бути наші дії для одержання належного пакета документації.

     

     

    Ініціативна група співвласників

    ОСББ «Космонавтів, 79» - 10 чол.


  • 30 січня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​​Доброго ранку..  Поставте будь ласка  лед лампи в освитлення  двору будинку заболотного 31 , ато дуже поганне освитлення жоітих ламп ,темний  великий двир великого будинку на 5 пидьиздив багатоповерхового ..Дякую

  • 28 січня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​ДОБРОГО ВЕЧОРА ..    ЗРОБИТЬ СВИТЛОФОР НА ЗОЛОЛОТНОГО ДЛЯ ВЫЕЗДУ З  ПЕРЕВУЛКУ  БИЛЯ БАНКУ , АВАРИЙНИЙ ВИЕЗД ЗАВЖДИ И ЗМИСТИТЬ ЗУПИНКУ АВТОБУСА  ПИД ЧАС ЗУПИНКИ ВИН СТВОРЮ МЕРТВУ ЗОНУ И НЕ ВИДНО ПРИ ВИЕЗДИ  МАШИН ЯКИ ОБГАНЯЮТЬ АВТОБУС...   БУДЬ ЛАСКА ЗАМИНИТЬ НА ЛЕД ЛАМПИ  ОСВИТЛЕННЯ В ДВОРАХ,  АТО НИЧЕ НЕ ВИДНО ПИД ЦИМИ ТУСКЛИМИ ЖОВТИМИ ЛАМПАМИ АБСОЛЮТНО...ЗМИНИТЬ ЛАМПИ В ДВОРАХ ЯК ЗМИНИЛИ ПО  ПРОИЗЖИМ ДОРОГАМ  НА ЛЕД ЛАМПИ ДНЕВНОГО ОСВИТЛЕННЯ...    И ЩЕ ОДНЕ ВАЖЛИВЕ ПИТАННЯ  АБСОЛЮТНИ ЗАТОРИ СТВОРИЛИ - ЗМИНОЮ РЕЖИМУ СВИТЛОФОРУ НА  ВЫЕЗДАХ НА  ПРОИЗЖУ ЧАСТИНУ З ВУЛИЦИ ШЕВЧЕНКО ЛЯЛИ РАТУШНА...- 90 СЕКУНД ОЧИКУВАННЯ ДЛЯ ВТОРОСТЕПЕНЫХ ДОРИГ ЦЕ ЗАБАГАТО   АВАРИЙНА СИТУАЦИЯ СТВОРЮЕТЬСЯ И ПРОБКИ   - ЗМИСТИТЬ ОЧИКУВАННЯ  СВИТЛОФОРУ ХОЧА Б НА 70 СЕК А НЕ 90СЕК.. ДЯКУЮ !!

  • 28 січня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​                                                   Шановний Роман Сергійович!!!!

           Хочем Вам подякувати від всіх мешканців будинку 26 по вулиці Петра Запорожця за обрізку дерева. Ми щиро вдячні вам за допомогу. Здоровячка Вас і Вашим рідним.

  • 27 січня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович ми мешканці буд.72 по вул. Андрія Первозванного звертаемось до вас по допомогу у такій справі; На дитячому спортмайданчику біля нашого будинку, декілька днів тому, почали паркувати автомобілі. На уговори прибрати авто водії не реагують.

    За для збереження здоровья наших дітей , просимо, ваш департамент, провести благоустрій тереторії і огородити, вище зазначений спортмайданчик зупинивши доступ автомобілів.

    З повагою до вас мешканці буд. 72 по вул. Андрія Первозванного


  • 27 січня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

     

    Шановний Роман Сергійович! 

    Звертаємось до Вас ще раз.

                У зв'язку з  реконструкцією  прибудинкової території житлового будинку № 3 по вулиці  Василя Порика у 2021 році  та  необхідністю вирубки старих дерев, мешканці будинку занепокоєні, що двір залишиться без зелених насаджень. Просимо Вас включити  нашу прибудинкову територію  в чергу но озелененню, щоб після після проведення ремонтних робіт  у нашому дворі були посаджені молоді дерева .

    З повагою, надією на розуміння і прийняття позитивного рішення  уповноважена по будинку Вікторія Поповіченко, тел. 098-673-54-08


  • 26 січня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрий день. Романе Сергійовичу, в квартирі 45 по вулиці Некрасова будинок 13а, вже рік тече покрівля. 2 місяці тому підлатали трохи, але тепер протікає дах в рази більше, вода тече прямо в квартиру, стеля мокра, відвалюється штукатурка цілими шматками. Чесно сказати, пишу вам у відчаї, бо немає сил вже підставляти і міняти ці відра з водою, звук від падіння крапель жахливий, і сирість в квартирі що однозначно впливає на здоров'я. Можливо є потреба провести ремонт тех.поверху, консультація спеціаліста, бо жити в таких умовах жахливо. Відповідь комунальної служби в тому, що вони нічого зробити не можуть. Буду вдячна за будь яку відповідь. Можу надати фото, відео, можу показати наглядно. 

  • 24 січня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Директору департаменту житлового господарства

    Вінницької міської ради

    Фурману Роману Сергійовичу

     

    Старшої по будинку

    По вулиці Театральній 11

    Репуло Олени Борисівни

    +38 (067) 275-46-50


    СКАРГА


    Шановний Романе Сергійовичу,

    До Вас звертаються мешканці будинку по вулиці Театральній 11, міста Вінниці (далі – Будинок). Мешканці будинку заключили договір із ТОВ ЖЕО згідно якого ТОВ ЖЕО взяло на себе зобов'язання надавати послуги по утриманню будинку. Однак, неодноразові звернення уповноваженої будинком до ТОВ ЖЕО по усуненню проблеми ігноруються, і відповідно зобов'язання передбачені договором не виконуються, і переносяться з місяця в місяць вже дуже тривалий час. До будинку ТОВ ЖЕО присилає різних спеціалістів (інженерів), які фіксують проблему у своїх записах і цим усе закінчується. На жаль, за результатами таких візитів представників ТОВ ЖЕО ніяких дій чи рішень проблеми навіть не було запропоновано. На протязі вже більше 6 місяців тече каналізаційна труба та труба холодної води у підвалі, підтоплює будинок, стіни відсирішали і покрилися грибком. 

    В результаті одного із візитів представників ТОВ ЖЕО зникли крани, що перекривають воду у загальному стояку до квартир мешканців. Про це мешканців ніхто не повідомив і не попередив, хоча це може мати важливе значення у випадку термінової необхідності для перекриття подачі води.

    Нагальним питанням стоїть опалення будинку, адже температура у квартирах значно нижче норми. Під час останніх низьких температур на вулиці (до – 18 градусів) ситуація стала критична, адже низька температура в квартирах стає потенційною загрозливою для здоров'я мешканців будинку.

    Встановлений лічильник тепла на будинок має технічну проблему, яка була зафіксована представниками ТОВ ЖЕО та Вінницяміськтеплоенерго. Із пояснень представників ТОВ ЖЕО та Вінницяміськтеплоенерго ми зрозуміли, що через цю проблему подача тепла на будинок відбувається неналежним чином і температура повітря у квартирах мешканців коливається від 10 до 15 градусів (і може опускатися нижче, при дуже низьких температурах на вулиці). Це неодноразово фіксувалося актами, які складали представники Вінницяміськтеплоенерго. На неодноразові звернення по телефону представники ТОВ ЖЕО направляють до Вінницяміськтеплоенерго. Представники Вінницяміськтеплоенерго, в свою чергу, направляють навпаки до ТОВ ЖЕО. Проблема відома, зафіксована та ремонтом ніхто не займається. Це триває вже не один рік!

             Просимо Вас допомогти з вирішенням цього питання у найкоротші терміни.

             З повагою, мешканці та старша по будинку Репуло О.Б.

     


  • 14 січня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович звертаємось до вас від жителів будинку 26 по вулиці Петра Запорожця з питання обрізки дерев.

    В нас деякі дерева вже дуже сильно розрослися. Коли сильні вітри то гілки обламлюються і падають на криші гаражіві сараїв . В двох мешканців завалились криші і вони ремонтувати кришу. Дерево дуже велике. Ми своїми силами низ дерева обрізали але вище не можем бо немає відповідної техніки.

    Просимо Вашої допомоги.

  • 14 січня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович вітаємо Вас зі святами.

    Звертаємось до Вас від всіх житилів вул.Петра Запорожця (з 25 по 30буд. ) з великим проханням відремонтувати пішеходну доріжку. Доріжка вже у жахливому стані. В нас багато дітей маленьких і калясками приходиться виїжати на дорогу бо по пішеходній доріжці не проїдеш.

    Ми вже звертались 2 роки назад нам сказали що повідомлють нас але чекаємо вже дуже довго.

    Будь-ласка велике прохання до Вас відремонтувати пішеходну доріжку

  • 14 січня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

     

    Шановний Роман Сергійович!

                У зв'язку з  реконструкцією  прибудинкової території житлового будинку № 3 по вулиці  Василя Порика у 2021 році  та  необхідністю вирубки старих дерев, мешканці будинку  занепокоєні, що двір залишиться без зелених насаджень. 

            Просимо Вас включити  нашу прибудинкову територію  в чергу на озеленення.

              З повагою, надією на розуміння і прийняття позитивного рішення  уповноважена 

              по будинку Вікторія Поповіченко


  • 07 січня 2021
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня.Хочу попросити роз'яснення.Наш будинок на вул.Некрасова 42 уже півтора роки як створив ОСББ.За програмою створення ми попадали під кваліфікацію таких будинків яким надається безкоштовно 2 капітальних ремонти.(будинок 1966 р.)Чи можна отримати пояснення чому робіт не було розпочато і коли плануються виконання даних обіцянок.І взагалі чи буде проводитись хоч якісь ремонтні роботи.Тому, що за період існування ОСББ усі ремонтні роботи проводились силами співмешканців будинку.

  • 31 грудня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Роман Сергеевич! С новым годом Вас! Здоровья, мира, уверенности в будущем, успехов в работе на благо города и его жителей! Вынужден вновь обратиться по вопросу работы лифта по указанному адресу во втором подъезде. Второй капремонт, направленный на устранение громких ударных звуков во время пуска и торможения кабины лифта результата не принёс, хотя были заверения специалистов, что новый импортный редуктор в комплекте с электронным пусковым устройством принесёт результат, но что-то пошло не так. Обидно то,что годы мытарств по кабинетам, инстанциям, три месяца неудобств для жильцов, трудовые и финансовые затраты не дали результатов. Ведь специалисты готовили проектную документацию по деталям и узлам, осуществлялся контроль работ, наконец был акт проведённых работ, а результат нулевой. Если, в дневное время за общим шумом терпимо, то в вечернее и ночные часы удары молота в стену, отчего не только нервы, но и "мозги закипают". В компании ссылки на конструктивные особенности данного лифта. Спрашивается , зачем делать дважды капремонт, обшивку шумопоглащающим материалом стены, которая не соприкасается со стеной квартиры,если нет результата и ссылаться на конструктивные особенности данного лифта с эксплуатацией 31 год. Остаётся ждать нам третьего капремонта. Боюсь, что это будет только в другой жизни. Ввиду пандемии не рискую идти к Вам на приём, хотя есть что сказать,а в соцсети всего это невозможно. Прошу Вас обратить внимание на причину такой неудачной модернизации /капремонта/ с таким результатами. С уважением Д.В. Кочергов.

  • 23 грудня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Прошу прогрейдерувати ділянку вулиці Максима Шимка ві д ЗОШ 11 до вул.Шепеля.

    Ні пройти ні проїхати на авто, ями в пояс. Тим більше це не коштує мільонів гривень і Шляхбуд в 100 метрах від вулиці.


  • 22 грудня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрий день Роман Сергійович. Дуже прошу допомогти. Вже на протязі 2 років я прошу відремонтувати рушникосушку в ванній кімнаті неодноразово зверталася в ЖЕО, минулої зими приходили сантехніки, сказали що проблема не в моїй квартирі, а по стояку там зроблено в деяких квартирах індивідуальне опалення і вони неправильно щось підключили. Але на цьому все нажаль закінчилось, вана в мене цвіте, помитись холодно. За утримання будинку я кожний місяць плачу 331,80 грн. ,невже за ці роки не можна відремонтувати систему. Навіщо я тоді їм плачу щомісяця. Дуже прошу допомогти. Дякую.

  • 22 грудня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрий день Роман Сергійович. Дуже прошу допомогти. Вже на протязі 2 років я прошу відремонтувати рушникосушку в ванній кімнаті неодноразово зверталася в ЖЕО, минулої зими приходили сантехніки, сказали що проблема не в моїй квартирі, а по стояку там зроблено в деяких квартирах індивідуальне опалення і вони неправильно щось підключили. Але на цьому все нажаль закінчилось, вана в мене цвіте, помитись холодно. За утримання будинку я кожний місяць плачу 331,80 грн. ,невже за ці роки не можна відремонтувати систему. Навіщо я тоді їм плачу щомісяця. Дуже прошу допомогти. Дякую.

  • 14 грудня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня! Прошу допомоги у вирішенні проблеми з затопленням квартири каналізаційними водами за адресою О. Соловйова 13, кв. 2., що триває на протязі останнього місяця. ЖЕО, що обслуговує даний будинок жодних мір не приймає, пояснень у своїй бездіяльності не дає, на телефонні дзвінки не відповідає, при намаганні поспілкуватись з керівником ЖЕО або його заступників, переадрисовує на працівників які жодних пояснень не надають. 04.12.2020 я телефонував до вашого департаменту, щоб допомогли у вирішенні даного питання. Обіцяли розібратись і дати зворотній зв'язок. Будь-ласка, зателефонуйте на мій номер аби поставити жирну крапку в цьому питанні!

  • 14 грудня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​SOS

    Шановний, Роман Сергійович!

    Я мешканка гуртожитка, який знаходиться за адресою вул. Станіславського, 24. Я звертаюсь до Вас від всіх мешканців нашого будинкк.У нас виникла велика проблема. У нас в подвалі, якщо це можна так назвати, стоїть вода, також там завжди сидять безхатченки, там кругом валяються шприци, сидять п'яниці. Там немає дверей, наш ЖЕК що знаходиться на Київській відмовився робити там двері. Але зараз у нас в кімнаті проблема через воду. У нас на першому поверсі в кімнаті сирість та грибок. І це у всіх кімнатах. У всіх кімнатах проживають діти. ЖЕК нічого не робить, звертались неодноразово, телефон ніхто не бере. Вода стоїть невідомо скільки, замітили тільки в суботу. Будь ласка допоможіть нам, а то ми и платимо кошти, а на що ці кошти робить ЖЕК не відомо. В нас нічого не ремонтується, не прибирається.