• 05 грудня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

     Я, Скараєва Ірина Володимирівна, проживаю за адресою буд. 55, пр. Юності, м.Вінниця. Моя сусідка з п'ятого поверху, мешканка кв.№15 буд.55 пр. Юності, пані Алла, забезпечує доступ вуличним котам до підвального примішення вказаного будинку та до під'їзду №1, де знаходиться моя квартира. Тварини щодня забруднюють сходові площадки під'їзду №1 згаданого вище будинку та прибудинкову територію. Також на прибудинковій території безпосередньо під задньою стіною будинку та навпроти задньої стіни пані Алла накопичує гори лахміття зі смітника для котів, забруднюючи прибудинкову територію, псуючи естетичний вигляд міста, його імідж.

    14.06.2019 р. мешканка кв.№15 буд.55 пр. Юності облаштовувала у підвальному приміщенні помешкання для вуличних котів, вхід до підвалу для тварин вона зробила безпосередньо під вікном моєї квартири, зламавши перегородку підвального віконця. Також пані Алла з метою кращого обігріву приміщення для котів зняла теплову ізоляцію з труб опалення у підвалі, тим самим нанесла шкоду спільному майну, і труба опалення знаходиться під відкритим отвором без належної ізоляції.

    У відповідь на моє публічне звернення в Департамент житлового господарства від 18 червня 2019 року було написано наступне (посилання:

    https://www.vmr.gov.ua/Lists/CitizenAddressResponses/DispForm.aspx?ID=12071):

    1. З мешканкою кв.№15 буд.55 пр. Юності проведено роз'яснювальну бесіду щодо недопущення порушення Правил користування приміщеннями житлових будинків та Правил тримання собак, котів і хижих тварин у населених пунктах України.

    2. Для недопущення потрапляння тварин у підвальне приміщення працівниками підприємства (МКП «УК «Господар Люкс»», з яким укладено договір на управління багатоквартирним будинком) на вентиляційні отвори у підвал встановлено металеві сітки.

    Насправді ж металеві сітки на вентиляційних отворах, про які йшла мова у зверненні, не було встановлено, до того ж на моє усне звернення в МКП «УК «Господар Люкс»», головний інженер заявив, що встановить відповідні решітки за умови надання письмової заяви від співвласників будинку з підписами в кількості не менше 75% співвласників (чи є правомірною така вимога?), обгрунтовуючи своє прохання наявністю людей серед мешканців, які бажають, щоб тварини проживали у підвалах та мали туди вільний доступ.

    Я з чоловіком неодноразово самостійно закривали решітками вентиляції підвалу для запобігання потраплянню туди тварин, проте пані Алла постійно їх ламає, запевняючи, що має усну домовленість із МКП «УК «Господар Люкс»», а МКП «УК «Господар Люкс»» відмовляється встановлювати решітки на вентиляційні отвори у підвал для недопущення потрапляння тварин у підвальне приміщення.

    Відповідно до п. а ч. 3 “Правил тримання собак, котів і хижих тварин у населених пунктах Української РСР від 17.06.1980 р. (надалі “Правила тримання собак, котів”) не дозволяється тримати собак і котів в місцях загального користування (коридори, сходові площадки, горище, підвали і т. ін.);

    	Згідно з п. 21 “Правил тримання собак, котівконтроль   за додержанням   цих   Правил   громадянами, підприємствами,  установами і організаціями здійснюється органами комунальної служби, органами державного ветеринарного нагляду, державного санітарного нагляду. 

    Відповідно до п.6.18 “Правил благоустрою території міста Вінниці” від 01.03.2011р. власникам або утримувачам собак, котів та інших тварин забороняється утримувати собак і котів у місцях загального користування / коридорах, підвалах, на сходових площадках, горищах, тощо /., а контроль за виконанням даного рішення покласти на голову постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства та комунальної власності.

    На підставі зазначеного вище, прошу Вас:

    1. Перевірити належність виконання робіт і надання послуг МКП «УК «Господар Люкс»» за замовленням нашого будинку, а саме стосовно належного обслуговування підвального приміщення і прибудинкової території;

    2. Повідомити голову постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства про порушення п.6.18 “Правил благоустрою території міста Вінниці” від 01.03.2011р.

    3. Повідомити органи державного ветеринарного нагляду, державного санітарного нагляду про порушення Правил тримання собак, котів і хижих тварин у населених пунктах.


  • 03 грудня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Прошуу звернути увагу на стан даху 5-ти поверхового будинку за адресою вул. Некрасова 13А. Проблема дійсно існує, у під'їзді видно сильні сліди протікання даху, в квартирах повністю зіпсовані стелі, виступають краплі води (наявні фотодокази та видимі зараз сліди набухання штукатурки та сліди від потоків). Аби не чекати наслідків після сильних снігопадів та дощів, прошу Вас відреагувати зараз. Буду вдячна за відповідь.

  • 03 грудня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Інформаційний запит.

    Відповідно до ст.  34 Конституції України, ст. 5 Закону «Про інформацію» кожен має право на  інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
    Згідно з статтями 3, 4 Закону України  «Про доступ до публічної інформації» право на доступ до публічної інформації гарантується, зокрема, обов’язком розпорядників інформації  надавати і оприлюднювати  інформацію у тому числі за максимально спрощеною процедурою подання інформаційного запиту на інформацію.
    Враховуючи викладене, прошу надати публічну інформацію про номер серії житлового будинку по вул. Князів Коріатовичів, 186; рік його прийняття в експлуатацію.

  • 01 грудня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго вечора!!! 28 листопада 2019 року було звернення на яке ВИ не відреагували!!!! Смітник, де перешкоджають викидати сміття для мешканців будинку Пирогова 101 та Пирогова 103!!!! Локація для викадання сміття була завжди біля будинку Пирогова 97А, разрахованні сміттєві баки....Чому ВИ це питання не вирішенно? Чому немає зворотнього зв'язку??? Мешканці сплачують кошти...., баки наші стоять!!!! Якщо питання до мешканців будинку Пирогова 103А  та до смітєвих баків, які вони забрали з свого двору, то це до них!!!! Мешканці Пирогова 101 та Пирогова 103 не повинні страдати!!!! Прошу вирішити це питання !!!!

  • 01 грудня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Працівники ЕКОВІН не забирают сміття "Андора плюс",там є 2 площадки:одна біля дитячого майданчика то там регулярно забирают,а за будинком є ще одна для магазинів і комерцій,там  потрібно 2 раз в тиждень і при потребі звонимо,щоб забрали но не забирают,буває по 3 дня телефонуємо і без результа,що треба з калачом просити????

  • 28 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго вечора Роману Сергійовичу!!!!! Приблизно місяць тому я спілкувалась з Вами з приводу смітника, який прибрали з двору за адресою Пирогова 103А!!!!! Сьогодні я звертаюсь до Вас з проханням розібратися з незаконим обмеженням доступу до смітника ( який знаходиться у дворі Пирогова 103 та Пирогова 97А) мешканцям будинків Пирогова 101, Пирогова 103, Пирогова 97 та Пирогова 99. Мешканці будинку за адресою Пирогова 97А та Пирогова 99А незаконно закрили на замок смітник та не дають викидати сміття мешканцям Пирогова 101, Пирогова 103, Пирогова 97 та Пирогова 99. Смітник розрахований не тільки на Пирогова 97А та Пирогова 99А , мешканці( будинків Пирогова 101, Пирогова 103, Пирогова 97 та Пирогова 99) користувалися смітником понад 15 років, він стоїть на комунальній землі, мешканці спачують за вивезення сміття. Коли створювали сміттєвий майданчик, то ТОВ "ЖЕО" його зводив також за кошти мешканців Пирогова 101, Пирогова 103, Пирогова 97 та Пирогова 99.Прошу виїхати на місце незаконно закритого сміттєвого майданчика та вирішити питання надання доступу до смітника мешканцям будинків Пирогова 101, Пирогова 103, Пирогова 97 та Пирогова 99 шляхом зрізання завків!!!!!

  • 28 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​          Роман Сергійович!

     Прошу допомогти у вирішенні питання відсутності опалення по одному з стояків в будинку №10 по вул. Олега Антонова. ПП "Бокут" не може виявити причину відсутності тепла.Мешканців  працівники запевнили в необхідності проникнення в підвальне приміщення під орендованою площею "Елекомса". Власників немає давно і їх координати невідомі. Адміністрація ПП " Бокут" спонукає мешканців будинку самим шукати орендаторів і ставити питання проникнення в підвал. Усі  труби  проходять туди з явним порушенням правил експлуатації і доступу, що робилось з відома працівників "Бокуту" під час заміни труб. Технічний персонал та адміністрація ПП "Бокут" знають про такий стан у підвалі досить давно,але ніяких дій по вирішенню цього питання на приймали. Будинок постійно потерпає від виливу каналізаційних стоків. Це може призвести до техногенної катастрофи і обвалу самого будинку,якому більше сорока років. Прошу не дочікуватись більших холодів и нещастя які траплялись в інших містах.




  • 27 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

                                                                                                                                          ТЕРМІНОВО!!!

    Моя мати - Євчук Людмила Олексіївна, інвалід 2-ої групи, після перенесеного інсульту є лежачою хворою. В її квартирі № 69 по вул. Писарєва, 4 у м. Вінниці   ВЗАГАЛІ ВІДСУТНЄ ОПАЛЕННЯ. Обслуговуюча організація та співробітники Гарячої лінії Вінницької міської ради не реагують на звернення щодо необхідності терміново вирішити вказану проблему.  Прошу Вас прийняти заходи щодо негайного відновлення опалення у квартирі моєї матері, адже вона не рухвається і простудне захворювання для неї надто небезпечне. 

  • 27 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Роман Сергійович, хочу від себе і мешканців будинку Пирогова111 подякувати вам за встановлені вікна, сподіваюсь на подальшу співпрацю. Приємно коли десь тебе чують. Дякую вам! 

  • 26 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

                                                                                                    Директору департаменту

                                                                                                    житлового господарства

                                                                                                    Вінницької міської ради

                                                                                                    Фурману Роману Сергійовичу

     

    З В Е Р Н Е Н Н Я

    мешканців будинку по вул. Чайковського, 21

    В нашому будинку 72 квартири, з яких у 20 квартирах автономне (індивідуальне) опалення.

    Відповідно до показників загальнобудинкового лічильника обліку теплової енергії за жовтень місяць нами спожито 4 Гкал теплової енергії.

    Мешканцям будинку як з індивідуальним так і з централізованим опаленням за жовтень місяць в платіжках нараховано, з розрахунку однакової житлової площі, зовсім різні суми на оплату витрат (втрат) теплової енергії розподільчими трубопроводами опалення будинку, в т. ч. на опалення місць загального користування (МЗК) (підвал, горище, ліфт, сходи, тамбури).

    Просимо надати роз'яснення:

    • яким чином по нашому будинку застосовано Порядок визначення витрат теплової енергії на опалення МЗК для встановлення розміру плати за неї споживачами, що встановлений Методикою розрахунку кількості теплоти, спожитої на опалення МЗК багатоквартирних будинків та визначення плати за їх опалення(затверджена Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 31.10.2006р. №359);
    • яким чином застосовано формулу загальної кількості теплової енергії на опалення МЗК, наведену у п. 2.1.4 цієї ж  Методики;
    • чому мешканці нижніх поверхів мають платити більші суми в порівнянні з мешканцями вищих поверхів;
    • чому в нашому районі тариф та розрахунок оплати МЗК значно вищий від тарифу та розрахунку в інших районах міста.

       Ні в КП «Вінницяміськтеплоенерго» (каб.№5, 11, 12), ні в Прозорому офісі (вул. Київська, 31) не надали зрозумілої нам відповіді. 

     

    Чекаємо на відповідь в електронній та письмовій формі.

     

    З повагою мешканці будинку по вул. Чайковського, 21

  • 25 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​ Шановний  Роман Сергійович.

     В підвалі будинку №65  постійно прориває каналізайну трубу.    Сморід такий, що в під'їзд неможливо зайти.   я проживаю на першому поверсі,  в квартирі у мене просто неможливо жити. 

     Численні звернення до обслуговуючої організації  дають тимчасовий ефект, а то і взагалі ігноруються.

  • 25 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня! Звертаюсь від мешканців буд. 103А (1 під"ізд). У дворі буд. 97А та нашого під"ізду знаходиться смітник - 3 мусорних бака (аккурат під вікнами). У вересні м-ці убрали мусорні баки у дворі буд. 103А (2-6 під"ізд), іх смитнік офіційно перенесли за адр. Пирогова 89А ( і вони начебто з тим погодилися), але вони усе своє сміття несуть у наш двір, як і з буд. 95, 97, 99, 101, 103 і т. д. Також ліквідували смиттев. майданчик по вул. Ак. Ющенка, біля ЖЄК "Уют", хоча він там нікому не заважав, хіба що власникам гаражів. Так зараз до нас ще і з Поділля сміття тягнуть. Двір в нас невеличкий, смітник впритул до дітчячого майданчика, вітер розносить смиття по всьому двору і до діток також. Про раздельне сортування сміття і мови немає, усе скідають куди попадя. 3 рокі ми вчили своїх дітей до розділу відходів, а зараз -що? Це вже не потрібно? Вже к обіду бакі повні, а до вечора вже все вокруг завалено. Повна антісанітарія і безлад. Особливо у вихідні, гідко мимо їти. Працівники "Єковін", коли приїжджають забирати сміття, спочатку- руками!-закидають його в машину, а вже потім добираються до баків. Скільки ще буде творитися це знущання? Прийміть, нарешті, міри  та займіться нашим питанням.

  • 24 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович!

     Звертається до Вас голова новоствореного ОСББ "Учительський 14"Слабоуз Наталія. 2 вересня ми отримали державну реєстрацію. 5 жовтня на загальних зборах вирішили самостійно обслуговуватися та відмовитися від послуг ПП Бокуд з 1 грудня 2019р. Про що повідомили ПП Бокуд листом від 17 жовтня. Але ПП Бокуд дало відповідь, що ми порушуємо законодавство і вони не вважають мій лист  розірванням договору. Хоча згідно закону про ОСББ вони повинні у тримісячний термін після державної реєстрації надати нам всі документи на наш будинок ( тобто до 2 грудня 2019р).

    Просимо Вас про допомогу у вирішенні цієї ситуації. Адже створення ОСББ є пріоритетом у державі. Тому державні органи повинні підтримувати та допомагати молодим ОСББ та захищати від свавілля управлінських компаній.

    Надіємось на Вашу підтримку та сприянню нашої діяльності. Адже в нас є мало часу на укладання договорів по обслуговуванню та прийняття на роботу прибиральниці ( тільки тиждень до 1 грудня).

    З повагою, голова ОСББ "Учительський 14" Слабоуз Наталія.

  • 24 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрый день! Обращаюсь к Вам повторно . По данному адресу отсутствует отопление во 2 подъезде. Все наши обращения в жео. теплосеть, в ваш департамент 20.11.19 практически ничего не изменили. 22.11.19 был представитель из теплосети и жео, что-то прочистили в подвале, один день мы погрелись и все......

    За весь отопительный сезон в нашем подьезде было отопление 4 дня максммум. Теплосеть отказывается делать нам перарасчет, т.к. внас в квартирах +20. Конечно +20, ведь у всех маленькие дети и все включают обогреватели. А то, что придется заплатить по 400 грн за свет и за тепло, которого нет, никого не интересует.

    Просим Вашей помощи, т.к. директор жео говорит, что это не работа жео.

    В противном случае нам придется привлекать прессу, звонить на министерскую горячую линию и перекрывать улицу Келецкая, чтоб хоть кто-то обратил внимания.

    Большое спасибо.

  • 24 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович!

    Хочу щиро Вам подякувати за можливість пройти навчання на курсах для голів ОСББ. Чудові викладачі дали нам багато цінної інформації, яка допоможе нам краще виконувати свою роботу по обслуговуванню будинку. А також ці курси дали можливість обміну досвідом з колегами.

    Будь ласка, проводьте і надалі таке корисне навчання.


    З повагою, голова ОСББ"Учительський 14" 

    Слабоуз Н.В.

  • 20 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня! Шановний Ромене Сергійовичу, звертаюсь до Вас за допомогою не вперше та дуже сподіваюсь на позитивне вирішення нашої проблеми, а саме: перед нашим третім під'їздом (кв. з #41 до #60 включно), будинку #26 по вул. 600-річчя росте велика стара береза, так от в минулому році під час зимового обледеніння від неї масово падали гілки просто на голови людям, які виходять з під'їзду, цього року вже зараз вони сипляться, а ще морозів не було. При сильному вітрі її гілки ламають балкони 4 і 5-го поверхів (кв. # 53 та # 57), мешканці звертались в ЖЕК #6, але там відмовились вирішувати нашу проблему. Ми з острахом чекаємо зиму і переживаємо за наших діток. Будемо Вам дуже вдячні, якщо Ви допоможете та посприяєте у вирішенні данної проблеми. 

  • 20 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Ми, мешканці  будинку  по  вул.Київська 12,  хочемо  висловити  подяку  директору департаменту   житлового  господарства  Фурману  Роману  Сергійовичу  за  сприяння  та допомогу  у ремонті  асфальтного покриття   під'їзду  до  будинку  та  прибудинкової  території!   Це  той, нажаль в  наш  час,  рідкісний   випадок,  коли  фахівець  на  сто  відсотків  відповідає  займаній  посаді,  і  при  цьому  залишається  небайдужим  та  уважним   до  прохань  пересічних  мешканців  міста.  Роман  Сергійович  вкотре  продемонстрував  мешканцям  нашого  будинку  свій  професіоналізм,    компетентність  та   наполегливість!  В наш час дуже мало таких  керівників, які готові з повною відповідальністю підійти до своєї роботи, нічого не відкладаючи  на «потім»,  а  миттєво  виконувати її на високому  рівні. Дякуємо  Роману  Сергійовичу  за  підтримку  та  допомогу!  

  • 15 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович!                                                Ми, мешканці будинків номер 3 і 3А,які розсташовані  на вулиці Ширшова дуже дякуємо Вам ,що Ви оперативно  вирішили питання перенесення  контейнерного майданчика  для сміття  з нашого маленького двору на інше місце, яке відповідає санітарним нормам. Здоров'я Вам сил і натхнення.

  • 13 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрий день, Романе Сергійовичу!

    Підкажіть, будь ласка, чи мають входити загальновиробничі накладні витрати в тариф на утримання будинку чи вони мають нараховуватись поверх тарифу, який встановлено згідно договору з управлінською компанією? Наприклад, тариф на будинок становить 4,92 за 1 кв.м, а на будинок, крім цього нараховують ще загальновиробничих накладних витрат близько 30% від витрачених коштів в місяць на весь будинок. Дані витрати не були враховані при підписанні договору і кошторису до нього.

  • 11 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня.

    Звертаюсь до Вас з скаргою стосовно протікання даху під час дощу або відлиги у квартирі на проспекті Юності 7, кв. 79. Неодноразово звертались в ЖЕК та так і не дочекались візиту представника. У вересні місяці припинили оплату квитанцій за утримання будинку доки не відремонтують дах. Прошу Вас допомогти вирішити це питання у зв'явку з горіршенням погідніх умов в найближчий час.

    Дякую.


  • 10 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Роман Сергійович! 
    Прошу Вашої допомоги!
    Я проживаю по вулиці Пирогова 76а кв 59. В моїй квартирі на стояку гарячої води 7 хамутів, які вже не тримають і не підлягає  заварювання. Не одноразово викликала аварійну службу,передавали заявки на жео. Неодноразово було прохання заміни стояка. Була написана офіційна заява.
    Коли сусідка з кв55 (з низу) міняла всі труби в своїй квартирі, було замінено на нержавіючу сталь і викинули кусок труби до верху,що б не було стиків в перекриті. Тепер коли в мене стояк гарячої води не підлягає ремонту жео категорично відмовляється на заміну стояка.(стояки міняються за рахунок будинку). Наполягають, щоб я міняла стояк за свій рахунок. Таких коштів в мене не має. В диспетчерській жео мені сказали,що вони не працюють з нержавіючою сталью, в них немає зварювальників, а якщо я не поміняю стояк ,то мене притягнуть до адміністративної відповідальності.
    По моєму стояку проживає 4 інваліди по 
    зору,а вода відключена на середу в ночі.
    Дуже прошу допомоги в вирішенні мого питання.
    Заздалегідь вдячна.


  • 08 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​​Доброго дня! Хочу звернутись до вас, з проханням посприяти включення нормального тепла в нашому будинку, по вулиці Данила-Нечая 49. З 1.11 у нас включили тепло, це тяжко сказати. Сьогодні вже 8.11 в мене ледь теплі батареї, а в деяких кімнатах по типу не холодні. Я проживаю в 3 під'їзді на 5 поверсі вугдова квартира. Вода в системі ледь тепла. Я вже писала звернення раніше. Хоча в будинку поряд  53 у них просто гарячі. Як так? Одна котельня, а тепло різне. Я від п'ятниці телефоную і на Тепло мережу і на ЖЕК5, цілодобова варта. Говорять, що заявки висять розглянуті, а по факту ніякої роботи не виконано і ситуація не змінилася. Вже не знаю до кого звертатися, щоб хоть хтось якось повпливав на данну ситуацію. Батареї холодні. 5.11 в 21.00 приїздили с тепломережі, сказали що:"всі вентелі відкриті, але іде перепад по трубі, цим займається ЖЕК хай спустять повітря в подвалах". Я 6.11 позвонила до ЖЕК5 і так передала. В годин 16.00 приїхала бригада почала на мене лаяти типу :" у вас батареї теплі хоть якось, чого ви нас торбуете тільки в більш непристойній формі. Я розумію ситуацію того дня, ледь теплі батареї коли на вулиці +14. Але коли така, як сьогодні, як вчора сиро на вулиці і батареї ледь гріють. Чому всі перекидають відповідальність один на одного. Це вже не перший раз тепломережа і ЖЕК не відповідає і не перевіряє стан тепла по факту в будинку. І ще одна у нас проблема, яку теж ніхто не вирішує. У нас на 5 поверсі біля колишньої сміттєвої трубы тече покрівля, коли сильні дощі. Я вже писала, про це в інших зверненнях. Вона вже так тече, що на сходах калюжі. ЖЕК виправдовуеться, що там все зробленно і ті затекші плями то старі. Але так ніхто їх не зробив і не заробив до естетичного вигляду, скоро просто завалиться стеля від протечі. Розсуненя циглин на стику будівлі, я теж писала. Так ніхто іх за літо не залатав сказали, що будемо шукати кран і заробляти ні крана ні роботи. Під'їзд в жахливому стані.  Я прошу звернути увагу на мої звернення, просто вже немає сил скаржитися. Я не розумію такого халатного відношення до людей і до роботи, я ще такого не бачила. Утримання будинку теж не дешеве по тарифам.  А послуги які надає обслуговуюча компанія будинку мають виправдовувати. А то гроші беруть, а нічого не робиться. Дякую.

  • 07 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний, Роман Сергійович! 

    Прошу звернути увагу на діяльність ПП "Бокуд" по вул. Ватутіна 46. Так як підприємство не виконує своїх обов'язків перед власниками квартир по вул. Ватутіна 56. 

    А саме: 

    -тариф за утримання будинку було підвищено без згоди власників, тариф 5,85 кв/м.

    -прибирання будинку проводиться не добросовісно.

    -ремонти які обіцяли зробити за рахунок утримання будинку не виконуються, або виконуються за оплату утримання будинку на перед і окрему оплату персоналу підприємства.

    Не одноразово звертався до Олєшка Юрія Миколайовича, але він тільки обіцяє.

    В дні прийому, на робочому місці Юрій Миколайович буває дуже рідко.

  • 06 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович. Прошу вашої допомоги. У нас по вул Пирогова 73 другий день тече вода з отоплювальної труби. Телефонували в усі служби в жкх,але реакції ніякої. Зі стелі тече,в під'їзді вода скрізь. Чи можливо потрібно щоб повністю цю трубу прорвало і тоді хтось зверне увагу і почує нас? Допоможіть будь ласка у вирішенні цього питання

  • 06 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня. 

    Цікавить хто обслуговує відрізок вулиці Петра Запорожця від вул. Некрасова до вул Батозька.

    На цему відрізку зробили пару років назад дорогу та тротуар. Все було б гарно якби там прибирали сміття , бур'ян та обрізали кущі. По тротуару не можливо йти з коляскою, тому що там мало місця від зарослі. 

    Дуже прошу прийняти міри, довели до ладу, і щоб там регулярно прибирали.

    Дякую

  • 05 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний  Роман  Сергійович,  ми  неодноразово  звертались  у ЖЕО  та  на  гарячу  лінію  Вінницької  міської  ради  щодо  болючих  для  нашого  будинку  питань.  Проте,  істотних  змін, ремонтних  робіт  так  і  не  відбувалось  по  нашому  будинку.

    Враховуючи  Ваше миттєве  реагування  та   допомогу  по  заміні  вікон  у  під'їздах  у  2017р.,  просимо  Вашої  допомоги  і  на  цей раз  у  вирішенні  наступних   питань:

    • змінити,  відремонтувати  асфальтне  покриття  під'їзду  до  будинку  та  прибудинкової  території,  яке  в  аварійному  стані.  (5.11.19.  мешканка  будинку  повертаючись  додому,  зламала  ногу  на  підході  до будинку!!!);
    • посприяти  у  ремонті ̸ заміні  труб  у  підвалах  будинку;
    • нарешті  здійснити, обіцяний  ЖЕО  ще  в  2017р.,  ремонт в  під'їздах  (побілка  та  пофарбування  після  встановлення  вікон);
    • відремонтувати  водовідвід  з  даху  будинку  у  другому  під'їзді  (після  дощу  у  під'їзді  стоять  калюжі,  всі  стіни  мокрі  і  відлітає  шпаклівка).

    Щиро  віримо  і  чекаємо  на  реагування  і  допомогу.  Мешканці  будинку  по  вул.Київська  12


  • 05 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович!

    Будучи уповноваженою особою будинку №10 по вул. О.Антонова за дорученням мешканців будинку неодноразово зверталася з проханням зрізати трухляві дерева, кронувати високі дерева,обрізати гілляки на деревах, які знаходяться на прибудинковій території,яка більша схожа на лісові хащі. В червні було зрізано лише два аварійних працівниками "Бокуду".Дерев більше 50 (горобини,ялини,каштани,горіхи,яблуні,акації,бузок,вишні,берези,липи) ростуть вони протягом півстоліття,вищі п"ятиповерхового будинку і становлять значну небезпеку для майна ,життя,здоров"я мешканців нашого будинку і усіх мешканців військового містечка,бо територія є прохідною. Понад 12 дерев ростуть біля дитячого майданчика.У мешканців у денну пору  горить світло,тому що крони затуляють сонце,через це мешканці більше споживають електроенергії. Будинок знаходиться на сильній розі вітрів і у період непогоди дерева стають ще небезпечнішими.Спеціалістом департаменту на колективне звернення 10 та 8 будинку було оглянуто лише липи та березу,які межують з сусіднім будинком.У період листопаду вся територія завалена купами листя.Після вивезення сьогодні машинами "Ековін" його менше не стало,воно все падає та падає,це все збільшує витрати по  кошторису за утримання  прибудинкової території.Крім того мешканцями за власні кошти та за тарифом було проведену значну кількість ремонтних робіт,накопичуються кошти на ремонт фасаду,який значно пошкоджений через високі дерева .Вони схвильовані тим,що у період непогоди дерева можуть пошкодити спільне майно власників.Не викорчувано,після багатьох обіцянок і каштан,який послужив підставою для репортажу телеканалу "Віта" "Ріжуть,пиляють,містяни волають".З усією повагою до Вас особисто,та працівників апарату ввіреного Вам Департаменту,до високої якості наданих нам професійних порад та допомоги при ремонтних роботах по кошторису,участі у програмі 30/70 по освітленню,переконливо прошу допомогти і в цьому питанні.

    З повагою,

    уповноважена особа будинку Степанюк С.П.


  • 05 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня, Роман Сергійович!

    Прошу Вас допомогти в ремонті прибудинкової території будинку за адресою пров. Наскрізний, 14, а саме - часткове асвальтування території. За часи експлуатації будинку відбулося просідання землі , що сприяє затіканню опадів та усугублює згаданий процес ( просідання ). Звертався в ТОВ ЖЕО , відповіли що це не їх компетенція. 

    Дякую, уповноважений по будинку С.Довгорук

  • 04 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Я проживаю на вулиці Шевченка 5а. Не так давно нам встановили ІТП ( без нашого відома) і з того часу ми намагаємося боротися з проблемою "дзюрочечка" з гарячого крана. У нас 1 поверх, тобто наші сусіди зверху не мають і такої розкоші)) 

    Коли намагаємося дзвонити і вирішувати цю проблему з ЖЕО і Тепломережею, вони починають "тицяти один на одного пальцями" і казати: "я не винен це все ЖЕО"- тепломережа

    " Я не винен це все тепломережа"- ЖЕО 

    Сподіваюсь, що хоч Ви зможете нам допомогти тому, що нас це мягко кажучи дістало. 

    З повагою і надією звертаються 213 квартир нашого будинку.

  • 04 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня! Знову Вас турбують мешканці будинку Келецька 113. Підкажіть, будь ласка, за що оплочується утримання будинку, якщо в будинку та підлеглій прибудинковій території ВЗАГАЛІ не ведеться прибирання? Якщо ми не стоїмо на балансі в ЖЕКу, тоді не потрібно нараховувати за ці послуги.  В будинку взагалі нічого не робиться, кошти куди йдуть?