• 16 серпня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня.

    У зв`язку із постійними поломками, відсутністю зв`язку із диспетчером в разі зупинки ліфту та закінченням терміну експлуатації (більше 25 років) прошу включити в план капільного ремонту або заміни повністю нашого підйомника. Буду дуже вдячна за оперативну відповідь.

  • 12 серпня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Ми мешканці провулку Лютневої революції звертаємося до Вас з наболілим для нас питанням.

    По нашому провулку вкотре стався порив водогону біля будинку №10.

    1.Просимо вирішити питання течії даного водогону.

    Працівники водоканалу постійно приїжджають і стверджують що водогін приватний і вони не мають права його ремонтувати. Як може бути приватний водогін, коли по нашому провулку було чотири водяних колонки? За воду вчасно сплачуємо КП «Вінницяоблводоканал» тариф включає і ремонт мереж та їх утримання.

    2.Вирішити питання балансоутримувача даного водогону.

    Просимо невідкладного вирішення даного питання так як мешканці провулку знаходяться без води.

    Відповідь прошу надати на електронну пошту.


  • 11 серпня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​​​ЗДАВСТВУЙТЕ..   ПРОШУ ПРИНЯТЬ МЕРЫ ПО УЛУЧШЕНИЮ ОСВЕЩЕНИЯ  НА ПЕШЕХОДНЫХ ПЕРЕХОДАХ ВСЕХ -- ПО УЛИЦЕ СОБОРНАЯ .... ОКОЛО ПЕТРОЦЕНТРА ТАКЖЕ ПО УЛ ГАЛИЦКОГО  И БЛОКА--  АБСОЛЮТНО НЕ ВИДНО ПЕШЕХОДОВ.. ОПАСНОСТЬ ДЛЯ ПЕРЕХОЖИХ   И ВОДИТЕЛИЙ   - ПО ВИНЕ ПЛОХОЙ ОСВЕЩАЕМОСТИ  ПЕШЕХОДНЫХ ПЕРЕХОДОВ

  • 11 серпня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​​ДОБРИЙ ДЕНЬ. ПРОШУ ПРИНЯТЬ МЕРЫ  ДЛЯ РАЗГРУЗКИ МИКРАРАЙОНА ПОДОЛЬЕ ОТ ПРОБОК И УДОБСТВА ЗАЕЗДА В РАЙОН--  СДЕЛАТЬ НЕБОЛЬШОЙ ЗАЕЗД ПО ДОРОГЕ ЧЕРЕЗ УНИВЕРСИТЕТ НА ЗАБОЛОТНОГО   . ТАМ АБСОЛЮТНО ЗАГАЖЕНАЯ ЧЕСТЬ ЧЕРЕЗ КОТОРУЮ МОЖНО СДЕЛАТЬ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЙ ЗАЕЗД С ЗАБОЛОТНОГО В ПОДОЛЬЕ...                                                                ВТОРОЙ ВОПРОС МИКРАРАЙОН- СЛОВЯНКА СПЕКТР УЛИЦ ШЕВЧЕНКО ЗАБОЛОТНОГО ДАЧНАЯ ПАВЛОВА ЛЯЛИ РАТУШНА..--ОГРОМНЫЙ РАЙОН--И НЕОДНОГО СТАДИОНА С БЕГОВЫМИ ДОРОЖКАМИ И ПОЛЯ ХОТЯ БЫ  НА 80 КВ МЕТРОВ ДЛЯ ЗАНЯТИЙ БЕГОМ И ИГРАМИ...  К ПРИМЕРУ НА ВИШЕНКЕ - КАЖДЫХ 200МЕТРОВ ---СТАДИОН...   ЕСТЬ  ЖЕ МЕСТА ДЛЯ ПОСТРОЙКИ СТАДИОНА С БЕГОВЫМИ ДОРОЖКАМИ- К ПРИМЕРУ  ШКОЛЬНЫХ   ..АБСОЛЮТНО НЕГДЕ БЕГАТЬ ЛЮДЯМ  !!  .. МНОГО ЛЮДЕЙ ЗАНИМАЮТЬСЯ БЕГОМ А БЕГАЮТ-- ПО ЩЕБЕНКЕ И ЧИГИРЯХ НА ГОЛОВЕ У ПРОХОЖИХ ТАМ ...  ЕСТЬ НАПРИМЕР СВОБОДНАЯ ПЛОЩАДКА СЗАДИ ДОМА-- ДАЧНАЯ 9 А   ТАМ 200 НА 50 МЕТРОВ УЧАСТОК ПУСТУЕТ ВО ДВОРЕ СЗАДИ..ПРОШУ СДЕЛАТЬ ТАМ МИНИ СТАДИОН  С БЕГОВЫМИ ДОРОЖКАМИ И ПОЛЕМ ОКОЛО 80 МЕТРОВ ПЕРИМЕТРОМ.. ДЛЯ ТОГО ЧТОБ ДЕТИ И ВЗРОСЛЫЕ ЛЮДИ МОГЛИ БЕГАТЬ ПО ВЕЧЕРАМ И ИГРАТЬ В ИГРЫ... СПАСИБО БОЛЬШОЕ.....                                                                             ТРЕТИЙ ВОПРОС  -- ТРАНШЕЯ ПО УЛИЦЕ ШЕВЧЕНКО 31   , ШИРИНОЙ НА ПРОЕЗЖЕЙ ЧАСТИ 8 НА 5 МЕТРОВ  РОЗРЫТА СТОИТ 4 МЕСЯЦ  !!!!!!    --СОЗДАЕТ В ТЕМНОЕ ВРЕМЯ СУТОК АВАРИЙНОСТЬ  -- ПОПАДАНИЕ АВТО БУКВАЛЬНО В ТРАНШЕЮ..  ЗА ТАКИЕ БЕЗОТВЕТСТВЕНЫЕ ДЕЙСТВИЯ -- ВЫ ДОЛЖНЫ ПРИВЛЕЧЬ К ОТВЕТСТВЕНОСТИ КОМУНАЛЬНОЕ ХОЗЯЙСТВО --4 МЕСЯЦА ЯМА РОЗРЫТА 8 НА 5 МЕТРОВ  !!!!!  ЭТО УЖАС ..ЗА ТАКОЕ НУЖНО ДАВАТЬ ОГРОМНЫЕ ШТРАФИ КОМУНАЛЬЩИКАМ...ТУДА И МАШИНЫ И ДЕТИ МОГЛИ УПАСТЬ  --ПРОХОДНОЕ И ПРОЕЗЖОЕ МЕСТО ПРЯМО НА ДОРОГЕ ..!!!!.    СПАСИБО..ЖДЕМ ПРИНЯТИЯ АКТИВНЫХ МЕР ПО ЭТИМ ТРЕМ ВОПРОСАМ..  С УВ. АКТИВИСТЫ ,ЖИТЕЛИ МИКРОРАЙОНА СЛОВЯНКА..

  • 03 липня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня. Звертаюсь до Вас з проханням в вирішенні таких питань, як:

    1. Розібратися з неякісним виконанням робіт на нашому будинку. А саме над кВ 214 в вересні 2018 року були виконані ремонтні роботи покрівлі, кошти з жителів будинку списали, підрядній організації за роботу заплатили. Після чого проблема не була усунута із-за неякісно виконаних робіт.  Повторно проведені ремонтні роботи покрівлі в квітні 2019 року і знову списані кошти в повному об'ємі, хоча робота була часткова. І знову проблему не усунули із-за неякісно виконаних робіт. На даний час підрядник відмовляється від виконання будь яких робіт на будинку. У мене запитання: допоки будуть списуваться кошти мешканців, коли будуть виконуватися якісно роботи і чи повернуть нам кошти за квітневий акт виконаних робіт? Адже згідно Чинного законодавства усунення неякісно виконаних робіт проводиться за рахунок тієї організації, яка виконувала дані роботи. А кошти , які були списані вдруге ( квітень місяць) повинні бути повернені повністю на рахунок будинку, адже усунути всі недоліки підрядник мав за власний рахунок.

    2. При підписанні договору з управлінською компанією, мною було подано протокол розбіжностей до договору. Вже пройшло більше місяця, а другий екземпляр протоколу розбіжностей мені не повернуто і листа відповіді не надійшло. Залишається відкритим питання чи погодили мій протокол розбіжностей чи ні? Я була на прийомі в Майданова О.В. і він пообіцяв взяти це питання на контроль.  Але певно його повноважень недостатньо для вирішення такого важливого питання.

    3. Вже другий місяць немає двірника і ми самі прибираємо свою територію і під'їзди. Це жах, але ще гірше це те, що кошти на двірника з нас знімають. Ми платимо за ті послуги, яких не отримуємо. У відповідь нам говорять, що в кінці року зроблять перерахунок і повернуть кошти. При такій роботі і відповідальності нашої управлінської компанії, ми не віримо, що нам ці кошти повернуть. На яких підставах це з нас знімають кошти? Згідно Закону і підписаного договору, ми маємо право не платити за послуги яких не отримуємо. 

    Дякую за розуміння. Надіюсь на Вашу компетентність. 


  • 21 червня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Доброго дня! Хочу звернути Вашу увагу на стан дороги від будинку №35 до 23-А по тупику Маяковського в місті Вінниця. Надто велика кількість опадів, що випала цього року тече аж від зупинки "3-тя лікарня"(попереднього року така ж ситуація, тому НАБОЛІЛО!!!), на цьому проміжку дороги утворила глиби висотою більше 10 см, а в деяких місцях більше 20 см. Крім того, опадів настільки багато, що дорога у двох місцях просто з'їхала в ліс, утворивши величезний яр, куди можуть впасти ДІТИ!!! Цей обвал з кожним дощем все ближче и ближче підбирається до парканів житлових будинків. Мешканці своїми силами і коштами трохи їх засипали, але це не спасає ситуацію. Я, як мама двох дітей - 6 місяців і 3 роки, взагалі стала заручником ситуації!!! По цій дорозі стало не можливим виїхати дитячим візочком і велосипедом, хоча як мінімум два рази в день треба проїжати цією дорогою до садочка і назад. А все тому, що у нас НЕМАЄ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВІДВЕДЕННЯ АТМОСФЕРНИХ ОПАДІВ!!! "Вінниця - європейське місто, найкомфортніше місто для життя" - гасла відомих місцевих чиновників! Але благоустрій чомусь здійснюється лише на центральних вулицях. Тому від мешканців тупика Маяковського прошу встановити централізоване відведення атмосферних опадів на проміжку дороги від зупинки "Вул. Смірнова" до домоволодіння №23-А по тупику Маяковського, а також вирівняти дорогу, щоб хоть якось можна було нею пересуватись.

  • 22 травня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства
    Доброго дня!
    Звертаюсь до вас зі скаргою на водія автобуса!
    Сьогодні 22.05.2019 на маршруті №24 "Вул. Бучми(ліс) - Вишенька" АВ0544АА який мав відправитись в 07:50 від зуп. вул. Бучми(ліс) - за розкладом, водій показово закрив двері в 07:49 і від'їхав від зупинки не чекаючи мене і ще двох пасажирів (хлопця та дівчину) старшого шкільного віку. Поспішаючи до автобусу, я показав водію на свій телефон, що він рано відправився, на що той знизив плечима і поїхав далі. Дійти до автобусу зайняло б часу секунд 20, як мені так і двом іншим пасажирам, хлопець намагався підбігти та водій не відреагувуав...
    Є фотофіксація події на данній зупинці з датою та часом! (при необхідності можу надати)
    Наздогнавши автобус на зупинці Музей Коцюбинського (пощастило спіймати таксі), я  намагався поговорити з водієм, а саме чому він це зробив? - на що я почув на підвищених тонах вийдіть з кабіни, я відправився вчасно. Попросивши водія понизити тон, я вийшов за межі кабіни і запитав ім'я водія - на що він продовжував говорити: "Вийдіть з кабіни!!!"
    Кондуктор даного транспорного засобу відмовилась говорити ім'я водія.
    Запитавши у неї куди я можу подзвонити залишити скаргу вона відповіла, що потрібно писати в міську раду.
    Вважаю дану поведінку хамською та не професійною!
    Написати скаргу вирішив так як на данному маршруті це не одноразова ситуація, також автобуси часто запізнюються на 5-7хв, або і взагалі їх немає в потрібний час на зупинках (по графіку), тому приходиться добиратись іншим транспортом. Маршрут №24 - єдиний маршрут яким можна напряму дістатись центру міста та р-ну Вишенька.
    Прошу звернути увагу водіїв міського транспорту на графік руху та їх відношення до пасажирів!

  • 20 травня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Шановный Григорій Никанорович !

    Прошу Вас допомогти у вирішенні НАГАЛЬНОЇ БОЛЮЧОЇ ПРОБЛЕМИ з центральною  каналізацією у нашому будинку, за останній місяць зверталися у водоканал безліч разів але проблема лише посилюється інтенсивністю викликів аварійки, пояснень ніяких неотримуємо, проблему вирішувати ніхто не поспішає, проблема у мабуть у тому, що діаметр центральної каналізаційної труби випуску у міські стоки замалий для сучасного навантаження, у зв'язку із цим постійно відбувається витоки стоків як не у підвал -то позаду будинку створюється озеро фікалій, сморід стоїть неймовірний, люди на межі байкоту оплати за послуги водоканалу.  ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА вирішити дане питання як можна швидше.


    Дякую вам за оперативне рішення проблемних питань !!! З повагою уповноважений по будинку 600-річчя 42 Григорій Сергійович.


  • 17 травня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня, шановний Григорію Никаноровичу.

    Оскільки Ви займаєтесь питаннями розвитку та реформування транспортної галузі міста,то моє питання ,напевно, має бути адресоване Вам.

    У нашому місті активно ведеться впровадження картки вінничанина, яка ,як мені відомо з інформаційних джерел, має замінити пенсійне посвідчення, яке дає право безкоштовного проїзду пенсіонерам за віком .Ця картка видається тільки мешканцям міста.Але громадським транспортом користуються не лише вінничани,а також жителі області,мешканці інших міст, що приїжджають до Вінниці .

    Як дана новація узгоджується із постановою Кабміну 354 від 17.05.93р.,де вказано, що право безкоштовного проїзду в громадському транспорті мають пенсіонери визначених категорій за наявності посвідчення встановленого зразка /пенсійного посвідчення / чи довідки, а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду - ТАКОЖ електронного квитка... ?

    Буду щиро вдячна за роз'яснення.

  • 16 травня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Доброго дня, пане Григорій.
    Є питання.
    Чи може громадянин в Україні, за свій кошт отримати якісне обслуговування?
    Згідно Закону - так, громадянин має право на придбання якісного товару, та отримання якісної послуги. 
    А от працівники Вінницяводоканал вважають інакше. Вони категорично відмовляються вчасно опломбовувати лічильники води, які вони самі розпломбували для повірки. Повірка лічильника здійснена, заявку на опломбування реєструють, але прийти для опломбування можуть... десь через неділю. Увесь цей час, споживач вимушений оплачувати отримання послуги водопостачання за завищеними нормамами споживання, тобто фактично за такий об'єм послуг, який не споживає! Це що, такий різновид шахрайства? Це так ми заощаджуємо ресурси? Невже на Закон України не для всіх, і декому на нього плювати? Ми ж збираємось в Європу, панове? 
    Чому я, як споживач, мало того що за свій кошт купую засоби обліку надання мені послуги, зі своєї кишені сплачую за обслуговування цих засобів, то ще й не маю права на якісне отримання цих послуг, ба навіть на вчасне обслуговування цих засобів обліку! 
    Що це за вакханалія безправ'я та середньовіччя таке?  
    Прошу Вас вжити заходів, та переконати працівників Вінницяводоканал, що виконувати Закон України про захист прав споживачів варто усім, а не лише споживачам.
    Завчасно дякую за розуміння та співпрацю.
    З повагою Олександр.


  • 09 травня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​​Добрый день !   Архи важный вопрос от которого  сердце  кровью обливаеться ежедневно у горожан  и лично у меня,    сотни горожан  озабочены этой проблемой и тысячи.. СКАЖИТЕ ПОЖАЛУЙСТА У НАС ЕВРОПЕЙСКИЙ ГОРОД  ,розвивающийся....    Но не стыдно ли вам  довести хозяйство  в районах до такого подвала--  что имееться ввиду, - сьездите в несколько дворов любого района,    можно ли ездить по этим дорогам - огородам ,  подьездным в районах к домам?  МНЕ КАЖЕТЬСЯ ДАЖЕ У ТРАКТОРА КОЛЕСА ОТЛЕТАТЬ СТАНУТ, ЧТО ГОВОРИТЬ О ЛЕГКОВЫХ АВТОМОБИЛЯХ.... ТЫСЯЧИ ВИНИЧАН ОТ МОЕГО ЛИЦА  , Я АКТИВИСТ,  КРАЙНЕ ОБЕСПОКОЕНЫ ПОЧЕМУ ДЕНЬГИ С ФОНДА РАЗВИТИЯ ГОРОДА ИДУТ ТОЛЬКО НА АЛЕИ И   МИКРО УГОЛКИ ДОСТОПРИМЕЧАТЕЛЬНОСТЕЙ ГОРОДА\?? И ВСЕ .... ПОЧЕМУ НЕЛЬЗЯ ХОТЯБЫ 20% ФОНДА   ОТКЛАДЫВАТЬ ДЛЯ РЕМОНТА  ДОРОГ В РАЙОНАХ ГОРОДА  И ОСВЕЩЕНИЯ,...   ПРОЕДЬТЕСЬ ПО УЛИЦАМ 600 ЛЕТИЯ.ШЕВЧЕНКО  ..ЗАБОЛОТНОГО...   ПО УЧАСТКАМ ДОРОГ КИЕВСКОЙ ПОДЬЕЗДНЫМ К СЕКЦИЯМ ДОМОВ--  ЭТО УЖАС И КАТАСТРОФА..  ФОНАРИ ПЕРЕГОРЕВШИЕ --МЕСЯЦАМИ   ..УЧАСТКОВ ДОРОГИ ПО 200 МЕТРОВ АБСОЛЮТНО НЕ ВИДНО   .. ДА И ЯМ ПО 5-7 СМ ГЛУБИНОЙ В АСФАЛЬТЕ НЕ ВИДНО... ТЫСЯЧИ ВИННИЧАН СТРЕВОЖЕНЫ БЕЗУМНО ЭТИМ..  ПОЧЕМУ НЕЛЬЗЯ  ВВЕСТИ ИНСПЕКТОРОВ КОТОРЫЕ ОБЬЕЗДЖАЛИ ХОТЯБЫ РАЗ В КВАРТАЛ ПО РАЙОНАМ ГОРОДА   И ПРОВЕРЯЛИ ПЕРЕГОРЕВШИЕ ФОНАРИ ОСВЕЩЕНИЯ  И ЯМЫ НА ДОРОГАХ.... КАК ТАК?     ЭТО УЖАС... НЕВОЗМОЖНО ПОДЬЕЗЖАТЬ К ДОМАМ  РАЙОНАВ ПО 20 ЯМ  НА  100МЕТРАХ ДОРОГ..НИЧЕГО НЕ ВИДНО  ФРАГМЕНТАМИ 50 М ДОРОГ..ЛЯЛИ РАТУШНА..  600ЛЕТИЯ..   И ТД.....  СЬЕЗДИТЕ ПОСМОТРИТЕ НА ЭТОТ ПОЗОР СВОИМИ ГЛАЗАМИ... ЭТО НЕВОЗМОЖНО И ВОЗМУТИМО ТАКОЙ БАРДАК В ОБЛАСТНОМ ЦЕНТРЕ...  В СЕЛАХ ДОРОГИ РОВНЕЙ И СВЕТЛЕЙ....НАШ ГОРОД   ПРЕЗИДЕНТА И ПРИМЬЕР - МИНИСТРА  И НЕ КОНТРОЛИРОВАТЬ ОСНОВНОЙ БАЗОВЫЙ ВОПРОС ТАКОГО НЕБОЛЬШОГО ГОРОДКА  КАК ВИННИЦА --НУ ЭТО ПОЗОРНО!!!  ..ЭТО ЖЕ НЕ ОДЕССА ИЛИ ДНЕПР- МИЛИОНЫЕ  И В 6 РАЗ БОЛЬШЕ ГОРОДА...   ПОЖАЛУЙСТА ГЛУБОКО ВАС ПРОСИМ УДЕЛИТЬ  ВНИМАНИЕ СЛУЖАБАМ -- ДЛЯ РЕМОНТА ПОДЬЕЗДНЫМ И ЦЕНТРАЛЬНЫМ ДОРОГАМ ГОРОДА И ОСВЕТИТЕЛЬНЫМ СТОЛБАМ.....  ВСЕ ДОВЕДЕНО ДО КАТАСТРОФИ---ВЫСОКАЯ АВАРИЙНОСТЬ УЧАСТКОВ ДОРОГ ,МАЛО ТОГО ЧТО НЕ  ВИДНО ДОРОГИ ИЗ-ЗА ПЕРЕГОРЕВШИХ ФОНАРЕЙ  ДАНЕ НЕ  ВИДНО ДЕСЯТКИ ЯМ ГЛУБИНОЙ ПО 5-7 СМ....  ЖИТЕЛИ ГОРОДА ГЛУБОКО ПРОСЯТ УДЕЛИТЬ ВАШЕ ВНИМАНИЕ  В КРАЙНЕ  ПРОБЛЕМНОЙ СИТУАЦИИ..СПАСИБО БОЛЬШОЕ..СПАСИБО ЗА ПОНИМАНИЕ!

  • 21 квітня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Шановний, ГРИГОРІЙ НИКАНОРОВИЧ!

          Звертаюсь до Вас з приводу будівельних робіт, які проводяться безпосередньо! біля фундаменту багатоквартирного будинку за адресою вул. Зодчих, 36, кв.49.
    Зазначу, що попереднє звернення призупинило такі роботи після появи Вашого представника в нашому домі. Але, вже 05/04/19 року роботи відновились і було вивезено три КАМАЗи землі, які вилучили з фундаменту 9-ти поверхового будинку.
    Прошу повідомити чи існує законний дозвіл на виконання таких потенційно-небезпечних робіт від органів влади. Так як збори ОСМД не проводились і громада таких дозволів не давала.

    Дякую за відповідь

  • 31 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня. Прошу Вас проконсультуватися щодо приблизної вартості заміни мережі холодної води в типовому панельному 9-типоверховому будинку за програмою 30/70. У нас ОСББ,і наш голова вчора на зборах сказав,що проект реконструкції водогону нам робити невигідно фінансово і до 1 року необхідно чекати цього капремонту за програмою 30/70 від міськради . Казав,що це буде дорожче,ніж напряму з Фоп. Він на зборах озвучив ціну їх робіт560000 грн. З дешевих матеріалів і 65000 з дорогих. Допоможіть нам розібратися,що вигідно для людей. Дуже буду вдячна за дзвін ок чи відповідь на електронну пошту. З повагою В.І.Корнієнко.

  • 20 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

          Шановний Григорію Никоноровичу!
         Звертаюсь до Вас з такого приводу:
         14.03.2019  на даху будинку №120 (по вул.Київській), управляючою компанією "Київська" проводились ремонтні роботи з використанням гарячої смоли (?). При проведенні цих робіт, був досить сильно смолою  забруднений фасад  та сходи перукарні «Ірис»(приміщенням якої я володію),  і яка розташована на першому поверсі цього ж будинку. Розплескана смола «привабливими» плямами вкрила пандус,сходи та зовнішню рекламу, вона зіпсувала зовнішній вигляд не тільки перукарні, а і й усій будівлі в цілому. Після нашого усного звернення до керівництва управляючої компанії «Київська», забруднення  частково були усунені, але   робота до кінця не була доведена, тоді ми письмово звернулись до  керівництва, з проханням закінчити очищення фасаду (вхідний  № 47-01-6 від 19.03.19), але ніякої  реакції з їхнього боку не відбулося.
                       Тому,  прошу Вас , допомогти нам в вирішенні цього питання та вжити заходів,  для того, щоб примусити управляючу компанію «Київська», на чолі  з Браславським С.Ю ,усунути вище вказані  пошкодження зовнішнього вигляду перукарні, які завдали їх працівники при виконанні ремонтних робіт.

                                                                                                    З повагою Трапля Р.Г
                                                                                                    097-756-46-56


  • 20 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Добрый вечер.

    Управл.буд УК”Київська” не выполняет свои обязательства.

    В подвале постоянно проблемы с прорывом труб воды, забиванием сточных труб. 

    УК  ”Київська”  утраняет проблему на пару дней.

    Собравшись соседями мы собственными силами (за свои деньги, без помощи УК  ”Київська”) заменили трубы гарячей и холодной воды по подвалу.  Проблема со сточными трубами осталать, постоянно забивается и все нечистоты текут в подвал. УК  ”Київська” ковыряется проволочкой  (прочистка проволочной не эфективна уже есть куча вариантов намного эфективее, но в 2019 году в наш ЕВРОПЕЙСКИЙ ГОРОД еще такой метод не дошел!?!?!), что помогает на пару дней. Нам необходима замена полностью всей трубы канализации до люка, поскольку там куча отложений в результате которых происходит засорение.

    Кто должен занятся капитальной заменой труб, поскольку с 91 года они не менялись.

    Кто должен  прочистить трубы должным образом?


  • 20 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Шановний Григорій Никанорович, звертаються до Вас мешканці житлових будинків по вул. Академіка Вернадського​.

    Ми з 2013 року маємо одну мету-водопостачання по нашій вулиці.

    Минулого року, ми до Вас зверталися, з даним питання, на що Ви відповіли документом 23.08.2018 №М-18-72247\01-18 "до завершення реконструкції ВНС та заміни мережі водопостачання Д-200мм по вул. Чехова, водозабезпечення вул. Академіка Вернадського не можливе". Також в даному листі Ви написали, що "планується включити до проекту міського бюджету на 2019 рік реконструкцію мережі воджопостачання Д-200мм по вул. Чехова.".

    Нас цікавить, чи включили до проекту міського бюджету на 2019 рік реконструкцію мережі воджопостачання Д-200мм по вул. Чехова та коли ми зможемо користуватися централізованою водою?

    Просимо надати відповідь.

    Щиро дякуємо!

  • 18 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Шановний Григорію Никаноровичу, звертаюсь до Вас від імені мешканців будинку № 112 по вул. Пирогова.  з проханням навести лад у благоустрої навколо нашого будинку. На першому поверсі розташовані під вуаллю "Лото" незаконні ігрові автомати. Контингент, який відвідує той заклад, самий передбачуваний - алкоголіки та наркомани, які залишають під домом купу окурків, шприців (які купляються в аптеці "Конекс" під самим будинком) та ін. сміття, яке ніким не прибирається. Ми звертались до ТОВ "ЖЕО", яке обслуговуює наш будинок, на що вони відповіли що дана прибудинкова територія ними не обслуговуються. Я прошу нас почути та вжити заходів щодо вирішення цієї проблеми, тому що в цьому "європейському" і "найкомфортнішому" смітнику жити неможливо. 

  • 13 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Добрый день! Хочу получить ответ на свой вопрос, как потребитель услуг теплоснабжения. В январе 2019, в угловой квартире по адресу пр Коцюбинского 11 кв 4 температура в различных комнатах составляла  от  +15 до +16 градусов Цельсия вместо положенных +20 градусов, что было подтверждено, вызванной комиссией  с коммунального предприятия ВТМЕ. (Копию акта готов отослать на ваш электронный адрес). При этом счет выставленный за отопление за январь 2019 от ВТМЕ, не учитывает, то обстоятельство, что я как потребитель услуг теплоснабжения не получил, то качество  услуги, которое прописано стандартом (+20 градусов  в угловой квартире). При обращении на вышеуказанное предприятие в телефонном режиме и письменном обращении получил отказ в пересчете  стоимости услуги за январь 2019.  Ответ от ВМТЕ был следующего содержания, так как на дом установлен общедомовой счетчик, ни каких пересчетов не будет и ответственность за распределение тепла внутри дома несет ЖЭК, при этом в бухгалтерии ЖЭКа к начислениям за отопления не имеют ни какого отношения. В связи с этим вопрос  во первых: почему, я как потребитель должен оплачивать счета на отопление в полном объеме и при этом не получать, то качество услуги, которое прописано стандартом, и второе почему за халатность ЖЕКа или ВТМЕ платить должен я, как потребитель этих услуг? Заранее спасибо за ваш ответ в установленные законодательством сроки.

  • 07 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня, звертаюсь до вас втретє по питанню заміни стовба за адресою провулок Привокзальний, 4. Стовб похилений і ось-ось впаде, страшно ходити біля нього з коляскою. В Вінниці є випадки коли стовби падали на людей, є випадок коли стовб впав на маму з дитиною і дитина померла. Я наперід повідомляю і прошу відреагувати з метою запобігання травмування і смерті людей.

  • 28 лютого 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Шановний Григорій Никанорович! Мене цівать питання муніципального автобуса *25. Чому немає розкладу руху ні на одній із зупинок і на жодному сайті? Той розклад,який висить в автобусі не відповідає дійсності. В місті величезна проблема з транспортом Вишенька-зал.вокзал. Дістатися до роботи в час пік неможливо! Тільки тролейбус 5,який переповнений завжди пенсіонерами.  Будь ласка,вирішіть цю проблему. Пустіть хоча б 25 автобус

  • 15 лютого 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Шановний Григорій Никанорович!

             Власники магазину «Артем» по пр. Коцюбинського, 20, Кобець Тарас Васильович та Кобець Павло Васильович використовують тротуар зі сторони проспекту як проїжджу частину. Щоденно та регулярно по тротуару зі сторони вул. Антоновича до магазину «Артем» та до меж моєї земельної ділянки по пр. Коцюбинського, 22 проїжджають вантажні буси, які псують покриття, наносять шкоду підземним комунікаціям (газові мережі, оптово-волоконний зв'язок, каналізація), заважають вільному пересуванню пішоходам, матерям з колясками, інвалідам на колясках та становлять загрозу для їх безпечного руху.

    Іноді вантажні буси не вміщуючись між деревами (ростуть по центру тротуару) заїжджають на зелену зону і в дощову погоду виносять бруд за колесами.

    Власники магазину «Артем» влаштували зі сторони вул. Антоновича незаконну парковку автомобілів, які перекривають тротуарну частину та наносять шкоду мощенню тротуарною плиткою.

    На зауваження не реагують! Спілкуються, як каже депутат Кобець Тарас Васильович: «ви люди з провінції і нам не указ!» 

    Це обурює мене та інших громадян!

    На даний час реалізується інфраструктурний проект концепції реконструкції пр. Коцюбинського. Згідно з договором між мною та Міською радою я сплатив кошти та прийняв участь в соціально-економічному розвитку міста Вінниці і категорично проти такого відношення до моєї участі з боку Кобець Тараса Васильовича та Кобець Павла Васильовича!

    Прошу припинити це свавілля, яке чинить ніхто інший, а депутат Вінницької обласної ради Кобець Тарас Васильович! 

    Це неподобство твориться на протязі більше двох років. На зауваження – одні пусті обіцянки!

    Прошу надати дозвіл за мої власні кошти встановити дорожні блокіратори (у вигляді бетонної напівсфери) на тротуарі зі сторони вул. Антоновича для унеможливлення заїзду на тротуари вантажних бусів, так як я турбуюсь за безпеку громадян, за благоустрій м. Вінниці, тим більш це знаходиться біля моєї земельної ділянки по пр. Коцюбинського, 22.

    Прошу відреагувати на дані порушення.

    (Фотодоказ додається).

    З повагою, Федоров Г.Г.


  • 05 лютого 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго ранку, прошу Вас переглянути розпорядок руху транспортного засобу автобус #17(зал. Вокзал-Тяжилів-зал. Вокзал), а саме: закінчення уроків у сЗОШ 27 не спіпадає з рухом даного автобуса. У даній школі навчається дуже багато діток,тільки перших класів 8. (наприклад 5 урок закінчується в 12:30,а автобус їде в 12:14,а наступний через годину) . Прошу Вас розглянути дане питання. Дякую

  • 04 лютого 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Добрый день.

    В пятницу 1 февраля в районе 20.00 в доме 25 по улице Скалецкого было выключенно отопление.Утром были произведенв звонки в котельную по ул.Матроса Кошки и в диспетчерскую теплокоммунэнерго.Ответ-никаких работ не производится и не производилось.В районе 16.00 тепло было включено и мастер ЖЭО проинформировал,что выкючение происходило в котельной в связи с тёплой погодой.

    В связи с тем,что почти сутки в доме не было тепла\я считаю это ЧП\прошу Вас разобраться и сообщить-кто виноват в этом инценденте конкретно-ФИО,какие меры приняты к нарушителю.

    Заранее благодарен.

  • 25 січня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Шановний Григорій Никанорович!
    Повторно звертаюсь до Вас з питанням розкладу і руху муніципального автобуса, маршрутом 24 "Бучми(ліс) - Вишенька".
    Сьогодні, 25.01.18 автобус який мав відправлятися о 08:08 з кінцевої Бучми, знову не було! І, як в минулий раз ви мені відписали, не проводив посадку/висадку пасажирів! І ввечері о 21:08 також не було! І його відсутність можуть підтвердити мешканці вулиці Бучми, які змушені мерзнувши чекати, а потім, пробувати добратися і встигнути на маршрут 8а!
    До коли, ми, мешканці вулиці Бучми, будем розраховувати не на встановлений розклад, а на удачу, чи буде сьогодні автобус на маршруті чи ні?
    Нагадаю Вам, а може і підскажу, що маршрут 24 "Бучми(ліс) - Вишенька" єдиний за допомогою якого ми маєм змогу напряму дістатися до центру та мікрорайону Вишенька.
    Не виїзд на маршрут, чи пропуск виїзду, чи запізнення (в літній час не в час пік) на 10-15 хв, для даного маршрут стало вже нормою.

    Прошу Вас дійсно провести розслідування стосовно халатної роботи водіїв.

    А якщо Ви невзмозі це зробити, чи невзмозі призначити для цього людей, прошу надати мені контакти хто може владнати проблеми і в регулювати рух даного маршруту! 

  • 10 січня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​​Коли нарешті зможуть ПРОКОНТРОЛЮВАТИ графік роботи маршрутного таксі #20а. Водії їздять через день за своїм, нікому не відомим графіком!!! Проїзд підняли а їздити так і не навчились, з 21:00 до 23:00 зі сторони ГПЗ їздить всього ОДНА!!! маршрутка  в 21:40 замість 6-8 які повинні бути за дві години!!! Неодноразово писали і звертались до відповідних органів але завжди одна і та вфдповідь  вже протягом  цілого року-" АВТОПАРК ЗАБЕЗПЕЧЕНИЙ НЕОБХІДНОЮ КІЛЬКІСТЮ АВТОБУСІВ...І Т.Д."  І бредняк такого типу ніхто навіть не пробував вирішити цю проблему!! Вже реально дістало!!!

  • 26 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​хтось  контролює подачу електороенергії в приватні будинки на старому місті чи ні???????????????? влітку 270 зараз 160 в розетці. ніякі елетроприлади не працюють бо або не хватає або вибиває????????? безлад!!!!!!!!!!!!!!


  • 19 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​19.12.2018 кондуктор трамваю № 263, за маршрутним напрямком № 4, висловлювався брутальною лайкою, грубіянив людям похилого віку та прямо насміхався над ними. Відбулося це о 10:30. Опис: це був чоловік, віком близько 40 років. Я вважаю що це неприпустима поведінка працівників у громадському транспорті. Прошу прийняти якісь міри і повідомити мені які саме міри ви прийняли. 

  • 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Добрый день.
    Все мы отлично знаем что каждую зиму во всей стране происходит прорыв труб и т.д
    Что б исправить неполадку, у нас принятно раскапывать пол города, перекрывать движение, и производить устранение неполадки.
    А Ведь можно по другому
    Можно без Раскапывания земли
    Можно Сделать всё красиво и в 2-3 раза экономнее
    И заменить не просто старые трубы на новые, а заменить это всё на нержавеющие трубы. И да, это выйдет дешевле
    И самый главный ПЛЮС - мы получаем чистую воду в нашем кране.
    С Уважением Селезнев А.А.
    Моб. номер +380991195415

    E-mail. shyrikshyrikk@gmail.com

    https://www.youtube.com/watch?v=aVOPMiWC-lQ

  • 15 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    9.12.2018 водій маршруткі 14А на всі мої прохання вимкнути або збавити гучність музики, відповів впертою відмовою. Аргументував це тим, що він має право не зважати на побажання пасажирів у виборі пісень та їх гучності. До драки не дійшло, але наступного разу може дійти. Прошу вас вжити заходів з культурного виховання водія маршрутки 14А номер машини АВ 5198 АС.

  • 11 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​по поводу Аэропорта и их сайта и сервиса.

    1. форме Отзыв в Тема невозможно ничего написать.

    2. в англ.версии в Расписании в Note неправильные даты про рейс на Тель-Авив.

    3. на рейс Эмбрайер чемоданы не запаковывают, а на сайте пишут, что запаковывают и кафе не работает, а нужно указать.

    4. нет справочной службы в воскресенье\субботу, а рейсы есть - разве трудно любому штатному сотруднику ответить по двум рейсам?

    5. во всех аэропортах мира, Украины и в Киеве (кроме Винницы) на металлических скамейках лежат поролоновые прокладки, я могу устроить кучу исков от ин.граждан по поводу обострений простатитов, циститов и т.п. зимой по аэропорту можно только ходить, сидеть невозможно.

    6. проверьте тщательно всю информацию по аэропорту в Вики.

    7. поставьте кофе автомат в зале где дюти-фри или хотя бы чайник - согреться нечем зимой.

    8. облицуйте лестницу к самолету как туннель - зимой уже 2 раза простужался на ветру и мои знакомые тоже.