• 03 грудня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Прошу звернути увагу на стан даху 5-ти поверхового будинку за адресою вул. Некрасова 13А. Проблема дійсно існує, у під'їзді видно сильні сліди протікання даху, в квартирах повністю зіпсовані стелі, виступають краплі води (наявні фотодокази та видимі зараз сліди набухання штукатурки та сліди від потоків). Аби не чекати наслідків після сильних снігопадів та дощів, прошу Вас відреагувати зараз. Буду вдячна за відповідь.

  • 27 листопада 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Прошу негайно відреагування на мої неодноразові звернення на Гарячу лінію щодо відсутності опалення у квартирі № 69 по вул. Писарева, 4 у м. Вінниці, у якій проживає моя мати, яка після інсульту є лежачою хворою. В квартирі взагалі відсутнє опалення!!! І це, коли мати після нещодавно пернесеного інсульльту не говорить і не може рухатись, а на вулиці темература нище нуля.

  • 27 листопада 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня, Григорій Никанорович!

    Прошу розглянути наступне зауваження. По вулиці Баженова знаходиться котельня, відремонтована та оновлена буквально декілька років тому, але чому 

    1)коли до її воріт під'їжджає машина, то водії не користуються дзвінком що є на воротах для виклику чергового, а натомість сигналять — ДУЖЕ заважають діткам спати вдень, які проживають в ближніх будинках;

    2)на території котельні прижились три собаки (їх мабуть працівники підгодовують), які своїм гавканням заважають і вдень, і вночі, а також постійно вибігають за територію котельні чим лякають усіх, хто проходить поруч, так як вони не прив'язані і без нашийників, тому і пред'явити претензії нікому.

    Дякую від імені усіх батьків, що турбуються за безпеку своїх дітей.

  • 24 листопада 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Шановний Григорій Никанорович !

    Просимо Вас навести порядок в дотриманні графіку руху  тролейбусів №12,13,14.

    Від зуп. Аграрний університет вони вирушають, неодноразово порушуючи графік руху.

    Як приклад, 22.11.19р. (зупинка Гніванське шосе) -

    тролейбус №13-відправлення по графіку в 17:47- не було,

    тролейбус №14-відправлення по графіку в 17:49- не було

    тролейбус №12 (264)- відправлення по графіку в 17:51 прибув в 17:55 і гнався по маршруту так, що пасажири ледве не падали.

    Такі випадки трапляються дуже часто і крім того, зверніть увагу, на графік руху, який складений так, що всі три маршрути курсують один за одним, а слідуючих потрібно чекати 15-20хв.

                                                      Дякуємо за розуміння.




  • 18 листопада 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Доброго дня!

    Хочу до вас звернутися з наступним питанням, відносно постачальника електроенергії в Вінниці, а саме ТОВ "Енера Вінниця". Ситуація полягає в наступному в березні 2019, відбулося знятя показників по будинку, в квитанції про оплату комунальних послуг зявився показник замість існуючого 10230 - (вказали 11380) що являється в районі 1900грн до сплати, я це розцінив як технічний збій, які часто трапляються в програмах. Проте в квітні ситуація не змінилася, і я зателефонував на гарячу лінію тієї ж "Енера Вынниця". Для внесення правок в контрольних показника. Правка відбулась і до липня 2019 мені приходили ті дані які були в показниках. Я вважав що питання вирішено і надіявся на подалюшу адекватність працівників даноїї компанії.

    Проте проблеми не змусили себе чекати.... І в серпні 2019 місяць який я пробу в відпустах і в мене вийшло лише 2кв. електроенергії за місяць, мені до сплати вказали суму в 1995,24грн. Я не зовсім розумію даної політи, від коли електроенергія стала по 1тисячі за кіловат?

    Звязавшись знову ж таки ТОВ "Енера Вінниця" я почав розбиратися в ситуації. Де мені проінформували. що не має права вносити контроліні показники, і замість того щоб повернути той бред який вони самі придумали ще в квітні місяці, вирішили просто повернути суму, але показник залишити коректний. Я запросив перерахунок, для того щоб вони самі переконалися, що помилка на їхній стороні, так як я постійно вчасно все оплачую. Звернення створили на перерахунок в кінці вересня 2019. На протязі жовтня мені не одноразово приходили повідомлення про те що необхідно сплатити борг, так як можуть відключити електрику в квартирі. І на всі мої дзвінки ТОВ "Енера Вінниця" вілповідає, що звернення в рамках розгляду який має зайняти не більше 1 місяця часу... проте вже пройшло майже 2.

    На скільки я чув та знаю по знайомих це не одна ситуація даного типу, та деякі люди не маючи сили довести свою правоту, так і сплачують незрозумілі суми, які беруться з нема.

    Дуже надіюсь на вашу допомогу чи вплив, на ТОВ "Енера Вінниця", для того щоб компетенція їх працівників хоч трошки зрушила з мертвої точки.

    На перед вдячний з допомогу!!!




  • 14 листопада 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня! 

    По вул. Зодчих, міжз будинками 7 та 9 влаштовану стихійну зону паркування автомобілів. Це є порушенням правил дорожнього руху (п. 15.10).  Нерідко люди із дитячими візками не можуть пройти між машинами, доводиться йти через газон.  Просимо вжити заходів щодо вирішення цієї ситуації.


  • 14 листопада 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Добрый день.Хочу обратить Ваше внимание на некачественное предоставление услуг ЖЕКом 12.13.10.19 была сделана заявка на протекание трубы.пришли рабоники ЖЕКа,отключили холодную воду.Протекание не прекратилось.Была сделана повторная заявка,пришли -включили холодную воду,выключили горячую воду.за ночь ничего не изменилось.Утром в помещении по косточки воды.Вызвана в 6 утра 14.10.19 аварийная служба.Приехали,перекрыли снова,сказали не держит вентиль в подвальном помещении.На данный момент в помещени течет с потолка,стоит вода на полу,испорчена мебель.куда обращаться и кто должен  контролировать замену вентиля в подвальном помещении и нести ответственность за действия работников ЖЕКа 12?

  • 13 листопада 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Скажіть,будь ласка,Григорій Никонорович.При встановленні цих сундуків у транспорті,які обзиваються валідаторами,хто-небудь із ким-небудь радився чи ні???Ви,взагалі бачили це чудо новітніх технологій,яке по розмірам з чумадан.А ще більше нагадує щось друге-пі***р.Це чудо висить саме при вході,з правого боку.Усе як треба що б зайти,проплатити за проїзд і пройти далі у салон.Але не все так.По перше,величезні розміри,по друге,встановлені прямо на вході і третє-дуже низько встановлені.На приклад,у Києві,валідатори встановлені,по перше-на проти вхідних дверей,по друге-на висоті шиї середнього зросту людини.І саме основне-малесенькі розміри самих валідаторів,які зовсім нікому не заважають.Ви можете подякувати розробникам цього чуда-своє підле діло вони,вже,зробили.З такими винаходами і розробниками наше місто можна зрівняти з якимись гондурасом,чи нігерією.Іще одне,коли люди намагаються вийти,вони зачіплюються за ці валідатори,і як Ви думаєте,кого вони з матюками згадують.Дякую за все.

  • 10 листопада 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​ Доброго здоров'я!  Поясніть,будь ласка, чому вартість опалення 1 кв.м. по вул. Янгеля 65 становить 5,05 грн.за листопад,в будинку без лічильника тепла,а в сусідньому будинку по Стеценка 50 - 10,47 грн. за 1 кв.м..При цьому тепло в першому будинку подали на 3 дні раніше(26.10.2019р),в другому будинку тільки 28.10.2019 року. Прошу перевірити лічильники тепла,і чи можливо користуються теплом магазин,аптека,стоматологія,спортзал,які знаходяться на першому поверсі - а платимо ми жильці будинку. Дякую 

  • 23 жовтня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ПОТРІБНА ДОПОМОГА!!! 

    Я, Веденецька О.В.,  Гальчевського, 14. Отримую мін. пенсію по інвалідності, допомогу одинокій матері. Це на двох. Дитина школярка. В зимній період отримую субсидію. Зараз маю великі побоювання та жах її не получити. Всі вже знають про нахабні приписки боргів жадібною енерою. За їх данним січень-лютий 2019  не показана моя субсидія (www.pay.vn.ua), А в березні нараховано 654 грн. (а це до речі 700 квт). В зимній період, при наявності котла це 100 квт на місяць, а в літку це взагалі 30-50 квт. В нас навіть телебачення не має та багатьох електроприладів. На 01.04.19 р. в мене нарахован борг 475 грн. ТОБТО  СУБСИДІЯ НАМ НЕ СВІТИТЬ. А в квітні 2019 нараховано 454 грн. ( а це 500 квт). В слідуючі місяці нарахування 137 грн помісячно, тобто по 150 кв.,  ЦЕ В ЛІТНІ МІСЯЦІ !!!    На сьогодні мій борг складає  787 грн. Всі показники по лічильнику не вірні та завищені многократно. Ми приходили 09.10.19  до  консультанта в совбез. Мені відповідають: Да, в вас є борг,  який я описала вище, ми нічого не можемо зробити. ФЕЙКОВИЙ БОРГ!!!  З дитиною за руку, с паличкою, бо я маю проблеми з пересуванням, ми були на Пирогова, 131. Подивилися  на вуличну чергу зі 100 людей і пішли ні з чим. За такі знущання, ще мені  винні ці ПОТВОРИ!

    А тепер -  нічого не нараховують, показники не показують, списують цей борг моїми платежами і це буде ДУЖЕ ДОВГО. Мені від цього не буде легше, бо на 01.04.19 в мене є БОРГ по існуючим невірним даним. Без субсидії ми – боржники, бо платити нічим. Після нейрохірургічної операції я знала, що буде важко, но епілепсія та порушення координації -це просто квіточки.

    ЦЕ ПРОСТО ГЕНОЦИД. Крапка. ДОПОМОЖІТЬ ХТО МОЖЕ.


  • 17 жовтня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Прохання довести до усіх водіїв тролейбусів, що вони займаються перевезенням не мішків з картоплею, а живих людей! Моє обурення спричинено тим, що водії різко зупиняються та рушають. Правило " тримайтеся за поручні" я виконую, але навіть це не допомагає. Адже процес тормозіння/початку руху настільки різкі, що люди просто падають один на одного. " На жаль " таке задоволення в громадському транспорті я отримую тільки вранці та ввечері, але така систематичність та стабільність зі сторони кожного з водіїв  протягом тривалого періоду вже дістала. Буду вдячна за розуміння! 

  • 30 вересня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Григорій Никонорович,скажіть,ну будь ласка,хто це придумав,встановити в транспорті валідатири для оплати проїзду саме при вході,і саме там де люди піднімаються в транспорт і падають на землю тому що думають що там справа поручні, а там вАлІдАтОрИ???Як вони заважають людям,особливо похилого віку.Не вже не можна юуло подивити це новшество у других містах???А вдругих містах усе зроблено по розумному.Це у нас село і люди.Валідатори стоять на 30-40 сантиметрів вище,і ніхто не скаржиться,і нікому вони не заважають.До чого додумалася місцева мерія???Браво.Мерія допомогла людям новими проблемами.А коли їдеш в транспорті,багато народу,і тут валідатори.Дякуємо меріїї за покращення.Ми йдемо в Європу.А вот куди іде наша мерія ми не знаємо.

  • 30 вересня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня. у нашому будинку (вул. Стірлецька 48А, 3-й під`їзд) по всім дев`яти поверхам зі сторони ліфтової кабіни (біля дверей тамбурів) та по сходинкових клітинах (зі сторони кладових) з`явилась тріщина та осипається штукатурка. Прошу оглянути наш під`зд, з`ясувати причину появи цієї тріщини та терміново провести роботи по її усуненню.

  • 27 вересня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства


    Мной в приемной Винницаобленерго по адресу, Пирогова,174, было оставлено ​​заявление в августе 2019г. о лишних начислениях электроэнергии которая по состоянию на 17.09 2019р. оставлено без рассмотрения прошу принять меры и разобраться о лишних начислениях по о / р 040130219 которые не  привязаны к  показателям  счетчика электричества в частности по  состоянию на  01.07.2019г. и как следствие висит не обоснованно долг . По данному вопросу я также обращалась в кол центр ООО "Энера Винница" и также безрезультатно одна организация кивает на другую и не возможно получить ни четкого ответа, а тем более результата и я не единственная которая страдает от    не правильных расчетов по электроэнергии возле кабинета 11  по адресу Пирогова, 174 целый и день толпится народ. Занимая очередь в 12 утра можно вообще не попасть в кабинет для рассмотрения своего вопроса. Прошу помощи у местной власти
      
    С уважением потребитель электроэнергии Каричинская С.П.


  • 21 вересня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​доброго дня. Прошу надати роз'яснення стосовно пільгового проїзду школярів 1-6 класів, а саме оплата 50% від вартості проїзду у маршрутках. Чи дана пільга розповсюджується на вихідні та дні канікул/карантину? Чи це є встановленою пільгою рішенням ВМР чи кожного окремого перевізника ? 

  • 11 вересня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Доброго дня! Прошу допомогти розібратися із нашим КП "Вінницяоблводоканал" , а детальніше з їх роботою. В липні місяці (08/07/2019) було здійснено перевірку та опломбування лічильника холодної води , є акти виконаних робіт. Проте, з липня на підприємстві за їх даними у мене рахується 2 лічильника обліку холодної води за яких я оплочую (в 2 рази більше).  На питання чому і звідки вони взялися ніхто розібратися не може , лише посилають з одного кабінету в інший. Невже таке важне завдання для працівників такої структури? Хто його подав і хто має зняти теж ніхто незнає. Вибачте, ми працюємо з людьми з обмеженими можливостями чи людьми які просто просиджують кабінети і чекають дня зарплати , а деякі пенсії? Для уникнення непорозумінь прошу, звернути увагу на моє звернення та дати неохідні вказівки необхідним людям для вирішення даного питання Дякую  

  • 01 вересня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Шановний Григорій Никанорович!

    Каналізація будинку № 52, розташованого в м. Вінниця по вул. Академічна, тривалий час перебуває в аварійному стані та потребує негайного ремонтування.

    Мешканці будинку неодноразово звертались за кваліфікованою допомогою до організації «ПП «Мешканець», яка на період звернення ще обслуговувала будинок. Навесні 2019 року в ході обстеження стану каналізації працівниками ПП «Мешканець» було виявлено дві пошкоджені ділянки каналізації, розташовані в районі прибудинкової території (одна біля входу в підвал, друга під корінням черешні, яке пошкодило каналізаційну трубу). У зв'язку з пошкодженням труб, стічні води не потрапляють до каналу водовідведення а стікають до підвалу нашого будинку. Мешканці будинку постійно викликають аварійну бригаду для усунення засмічення в місцях пошкодження каналізаційної труби. Але такі міри дають ефект лише на кілька днів. Потрібно усувати джерело проблеми, тобто замінити пошкоджені каналізаційні стоки.  

    В результаті потрапляння стічних вод по підвального приміщення постійно відчувається сморід, утворюється цвіль в квартирах, розташованих на перших поверхах будинку. Невчасне вирішення даної проблеми може призвести до подальшого руйнування цілісності будинку.

    На початку липня 2019 року, мною було надіслано лист з описом проблеми та підписами мешканців будинку і адресовано Начальнику КП «Вінницяоблводоканал» Чернятинському О.Д. До цих пір, ні відповіді, ні дій (крім періодичних усунень засмічень після виклику аварійної бригади) з боку водоканалу не було. 

    Просимо Вас посприяти щодо усунення аварійного стану каналізації нашого будинку.

  • 01 вересня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Прошу перевірити  роботу ЖЕО:  відключають рушникосушку в ваній кімнаті,а оплату за послугу начисляють.І чому виклик сантехніка чи електрика коштує 50 грн,а чека не дають.Їх робота,це окремо,за роботу платити згоден,но  чому виклик коштовний?Дякую

  • 21 серпня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня. Звертається до Вас житель м.Вінниці, інвалід 3 групи з питання субсидії, а вірніші коштів які призначені для  житлової субсидії за  червень, липень та серпень  2019 року перераховані Мінсоцполітики в АТ «Ощадбанк», який здійснює подальші розрахунки з організаціями – надавачами комунальних послуг. Кошти в особистому кабінеті  субсидіанта в "Ощадбанку" є тільки, чомусь приходять квитанції на оплату комунальних послуг з боргом і приходиться розраховуватись своїми коштами бо не хочеться втратити субсидію.  Кошти не перераховуються оранізаціям, які надають комунальні послуги і це вже не перший раз. Неодноразово зверталися для вирішення цього питання, но результат був на два місяці, а потім знову заборгованість. Дуже прошу допомогти в вирішенні цього питання.  По цьому питанню звонили з Прозорого офісу, но це не в їх компетентності вирішити такі питання.  Сьогодні вже 21 число, кошти перераховані в кабінеті субсидіанта не зняті ТОВ "Енера" і КУП "Ековін". Неодноразово звлнили і відповіді немає. Заборгованості немає.Дякую Вам!

  • 16 серпня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня.

    У зв`язку із постійними поломками, відсутністю зв`язку із диспетчером в разі зупинки ліфту та закінченням терміну експлуатації (більше 25 років) прошу включити в план капільного ремонту або заміни повністю нашого підйомника. Буду дуже вдячна за оперативну відповідь.

  • 12 серпня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Ми мешканці провулку Лютневої революції звертаємося до Вас з наболілим для нас питанням.

    По нашому провулку вкотре стався порив водогону біля будинку №10.

    1.Просимо вирішити питання течії даного водогону.

    Працівники водоканалу постійно приїжджають і стверджують що водогін приватний і вони не мають права його ремонтувати. Як може бути приватний водогін, коли по нашому провулку було чотири водяних колонки? За воду вчасно сплачуємо КП «Вінницяоблводоканал» тариф включає і ремонт мереж та їх утримання.

    2.Вирішити питання балансоутримувача даного водогону.

    Просимо невідкладного вирішення даного питання так як мешканці провулку знаходяться без води.

    Відповідь прошу надати на електронну пошту.


  • 11 серпня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​​​ЗДАВСТВУЙТЕ..   ПРОШУ ПРИНЯТЬ МЕРЫ ПО УЛУЧШЕНИЮ ОСВЕЩЕНИЯ  НА ПЕШЕХОДНЫХ ПЕРЕХОДАХ ВСЕХ -- ПО УЛИЦЕ СОБОРНАЯ .... ОКОЛО ПЕТРОЦЕНТРА ТАКЖЕ ПО УЛ ГАЛИЦКОГО  И БЛОКА--  АБСОЛЮТНО НЕ ВИДНО ПЕШЕХОДОВ.. ОПАСНОСТЬ ДЛЯ ПЕРЕХОЖИХ   И ВОДИТЕЛИЙ   - ПО ВИНЕ ПЛОХОЙ ОСВЕЩАЕМОСТИ  ПЕШЕХОДНЫХ ПЕРЕХОДОВ

  • 11 серпня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​​ДОБРИЙ ДЕНЬ. ПРОШУ ПРИНЯТЬ МЕРЫ  ДЛЯ РАЗГРУЗКИ МИКРАРАЙОНА ПОДОЛЬЕ ОТ ПРОБОК И УДОБСТВА ЗАЕЗДА В РАЙОН--  СДЕЛАТЬ НЕБОЛЬШОЙ ЗАЕЗД ПО ДОРОГЕ ЧЕРЕЗ УНИВЕРСИТЕТ НА ЗАБОЛОТНОГО   . ТАМ АБСОЛЮТНО ЗАГАЖЕНАЯ ЧЕСТЬ ЧЕРЕЗ КОТОРУЮ МОЖНО СДЕЛАТЬ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЙ ЗАЕЗД С ЗАБОЛОТНОГО В ПОДОЛЬЕ...                                                                ВТОРОЙ ВОПРОС МИКРАРАЙОН- СЛОВЯНКА СПЕКТР УЛИЦ ШЕВЧЕНКО ЗАБОЛОТНОГО ДАЧНАЯ ПАВЛОВА ЛЯЛИ РАТУШНА..--ОГРОМНЫЙ РАЙОН--И НЕОДНОГО СТАДИОНА С БЕГОВЫМИ ДОРОЖКАМИ И ПОЛЯ ХОТЯ БЫ  НА 80 КВ МЕТРОВ ДЛЯ ЗАНЯТИЙ БЕГОМ И ИГРАМИ...  К ПРИМЕРУ НА ВИШЕНКЕ - КАЖДЫХ 200МЕТРОВ ---СТАДИОН...   ЕСТЬ  ЖЕ МЕСТА ДЛЯ ПОСТРОЙКИ СТАДИОНА С БЕГОВЫМИ ДОРОЖКАМИ- К ПРИМЕРУ  ШКОЛЬНЫХ   ..АБСОЛЮТНО НЕГДЕ БЕГАТЬ ЛЮДЯМ  !!  .. МНОГО ЛЮДЕЙ ЗАНИМАЮТЬСЯ БЕГОМ А БЕГАЮТ-- ПО ЩЕБЕНКЕ И ЧИГИРЯХ НА ГОЛОВЕ У ПРОХОЖИХ ТАМ ...  ЕСТЬ НАПРИМЕР СВОБОДНАЯ ПЛОЩАДКА СЗАДИ ДОМА-- ДАЧНАЯ 9 А   ТАМ 200 НА 50 МЕТРОВ УЧАСТОК ПУСТУЕТ ВО ДВОРЕ СЗАДИ..ПРОШУ СДЕЛАТЬ ТАМ МИНИ СТАДИОН  С БЕГОВЫМИ ДОРОЖКАМИ И ПОЛЕМ ОКОЛО 80 МЕТРОВ ПЕРИМЕТРОМ.. ДЛЯ ТОГО ЧТОБ ДЕТИ И ВЗРОСЛЫЕ ЛЮДИ МОГЛИ БЕГАТЬ ПО ВЕЧЕРАМ И ИГРАТЬ В ИГРЫ... СПАСИБО БОЛЬШОЕ.....                                                                             ТРЕТИЙ ВОПРОС  -- ТРАНШЕЯ ПО УЛИЦЕ ШЕВЧЕНКО 31   , ШИРИНОЙ НА ПРОЕЗЖЕЙ ЧАСТИ 8 НА 5 МЕТРОВ  РОЗРЫТА СТОИТ 4 МЕСЯЦ  !!!!!!    --СОЗДАЕТ В ТЕМНОЕ ВРЕМЯ СУТОК АВАРИЙНОСТЬ  -- ПОПАДАНИЕ АВТО БУКВАЛЬНО В ТРАНШЕЮ..  ЗА ТАКИЕ БЕЗОТВЕТСТВЕНЫЕ ДЕЙСТВИЯ -- ВЫ ДОЛЖНЫ ПРИВЛЕЧЬ К ОТВЕТСТВЕНОСТИ КОМУНАЛЬНОЕ ХОЗЯЙСТВО --4 МЕСЯЦА ЯМА РОЗРЫТА 8 НА 5 МЕТРОВ  !!!!!  ЭТО УЖАС ..ЗА ТАКОЕ НУЖНО ДАВАТЬ ОГРОМНЫЕ ШТРАФИ КОМУНАЛЬЩИКАМ...ТУДА И МАШИНЫ И ДЕТИ МОГЛИ УПАСТЬ  --ПРОХОДНОЕ И ПРОЕЗЖОЕ МЕСТО ПРЯМО НА ДОРОГЕ ..!!!!.    СПАСИБО..ЖДЕМ ПРИНЯТИЯ АКТИВНЫХ МЕР ПО ЭТИМ ТРЕМ ВОПРОСАМ..  С УВ. АКТИВИСТЫ ,ЖИТЕЛИ МИКРОРАЙОНА СЛОВЯНКА..

  • 03 липня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня. Звертаюсь до Вас з проханням в вирішенні таких питань, як:

    1. Розібратися з неякісним виконанням робіт на нашому будинку. А саме над кВ 214 в вересні 2018 року були виконані ремонтні роботи покрівлі, кошти з жителів будинку списали, підрядній організації за роботу заплатили. Після чого проблема не була усунута із-за неякісно виконаних робіт.  Повторно проведені ремонтні роботи покрівлі в квітні 2019 року і знову списані кошти в повному об'ємі, хоча робота була часткова. І знову проблему не усунули із-за неякісно виконаних робіт. На даний час підрядник відмовляється від виконання будь яких робіт на будинку. У мене запитання: допоки будуть списуваться кошти мешканців, коли будуть виконуватися якісно роботи і чи повернуть нам кошти за квітневий акт виконаних робіт? Адже згідно Чинного законодавства усунення неякісно виконаних робіт проводиться за рахунок тієї організації, яка виконувала дані роботи. А кошти , які були списані вдруге ( квітень місяць) повинні бути повернені повністю на рахунок будинку, адже усунути всі недоліки підрядник мав за власний рахунок.

    2. При підписанні договору з управлінською компанією, мною було подано протокол розбіжностей до договору. Вже пройшло більше місяця, а другий екземпляр протоколу розбіжностей мені не повернуто і листа відповіді не надійшло. Залишається відкритим питання чи погодили мій протокол розбіжностей чи ні? Я була на прийомі в Майданова О.В. і він пообіцяв взяти це питання на контроль.  Але певно його повноважень недостатньо для вирішення такого важливого питання.

    3. Вже другий місяць немає двірника і ми самі прибираємо свою територію і під'їзди. Це жах, але ще гірше це те, що кошти на двірника з нас знімають. Ми платимо за ті послуги, яких не отримуємо. У відповідь нам говорять, що в кінці року зроблять перерахунок і повернуть кошти. При такій роботі і відповідальності нашої управлінської компанії, ми не віримо, що нам ці кошти повернуть. На яких підставах це з нас знімають кошти? Згідно Закону і підписаного договору, ми маємо право не платити за послуги яких не отримуємо. 

    Дякую за розуміння. Надіюсь на Вашу компетентність. 


  • 21 червня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Доброго дня! Хочу звернути Вашу увагу на стан дороги від будинку №35 до 23-А по тупику Маяковського в місті Вінниця. Надто велика кількість опадів, що випала цього року тече аж від зупинки "3-тя лікарня"(попереднього року така ж ситуація, тому НАБОЛІЛО!!!), на цьому проміжку дороги утворила глиби висотою більше 10 см, а в деяких місцях більше 20 см. Крім того, опадів настільки багато, що дорога у двох місцях просто з'їхала в ліс, утворивши величезний яр, куди можуть впасти ДІТИ!!! Цей обвал з кожним дощем все ближче и ближче підбирається до парканів житлових будинків. Мешканці своїми силами і коштами трохи їх засипали, але це не спасає ситуацію. Я, як мама двох дітей - 6 місяців і 3 роки, взагалі стала заручником ситуації!!! По цій дорозі стало не можливим виїхати дитячим візочком і велосипедом, хоча як мінімум два рази в день треба проїжати цією дорогою до садочка і назад. А все тому, що у нас НЕМАЄ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВІДВЕДЕННЯ АТМОСФЕРНИХ ОПАДІВ!!! "Вінниця - європейське місто, найкомфортніше місто для життя" - гасла відомих місцевих чиновників! Але благоустрій чомусь здійснюється лише на центральних вулицях. Тому від мешканців тупика Маяковського прошу встановити централізоване відведення атмосферних опадів на проміжку дороги від зупинки "Вул. Смірнова" до домоволодіння №23-А по тупику Маяковського, а також вирівняти дорогу, щоб хоть якось можна було нею пересуватись.

  • 22 травня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства
    Доброго дня!
    Звертаюсь до вас зі скаргою на водія автобуса!
    Сьогодні 22.05.2019 на маршруті №24 "Вул. Бучми(ліс) - Вишенька" АВ0544АА який мав відправитись в 07:50 від зуп. вул. Бучми(ліс) - за розкладом, водій показово закрив двері в 07:49 і від'їхав від зупинки не чекаючи мене і ще двох пасажирів (хлопця та дівчину) старшого шкільного віку. Поспішаючи до автобусу, я показав водію на свій телефон, що він рано відправився, на що той знизив плечима і поїхав далі. Дійти до автобусу зайняло б часу секунд 20, як мені так і двом іншим пасажирам, хлопець намагався підбігти та водій не відреагувуав...
    Є фотофіксація події на данній зупинці з датою та часом! (при необхідності можу надати)
    Наздогнавши автобус на зупинці Музей Коцюбинського (пощастило спіймати таксі), я  намагався поговорити з водієм, а саме чому він це зробив? - на що я почув на підвищених тонах вийдіть з кабіни, я відправився вчасно. Попросивши водія понизити тон, я вийшов за межі кабіни і запитав ім'я водія - на що він продовжував говорити: "Вийдіть з кабіни!!!"
    Кондуктор даного транспорного засобу відмовилась говорити ім'я водія.
    Запитавши у неї куди я можу подзвонити залишити скаргу вона відповіла, що потрібно писати в міську раду.
    Вважаю дану поведінку хамською та не професійною!
    Написати скаргу вирішив так як на данному маршруті це не одноразова ситуація, також автобуси часто запізнюються на 5-7хв, або і взагалі їх немає в потрібний час на зупинках (по графіку), тому приходиться добиратись іншим транспортом. Маршрут №24 - єдиний маршрут яким можна напряму дістатись центру міста та р-ну Вишенька.
    Прошу звернути увагу водіїв міського транспорту на графік руху та їх відношення до пасажирів!

  • 20 травня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Шановный Григорій Никанорович !

    Прошу Вас допомогти у вирішенні НАГАЛЬНОЇ БОЛЮЧОЇ ПРОБЛЕМИ з центральною  каналізацією у нашому будинку, за останній місяць зверталися у водоканал безліч разів але проблема лише посилюється інтенсивністю викликів аварійки, пояснень ніяких неотримуємо, проблему вирішувати ніхто не поспішає, проблема у мабуть у тому, що діаметр центральної каналізаційної труби випуску у міські стоки замалий для сучасного навантаження, у зв'язку із цим постійно відбувається витоки стоків як не у підвал -то позаду будинку створюється озеро фікалій, сморід стоїть неймовірний, люди на межі байкоту оплати за послуги водоканалу.  ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА вирішити дане питання як можна швидше.


    Дякую вам за оперативне рішення проблемних питань !!! З повагою уповноважений по будинку 600-річчя 42 Григорій Сергійович.


  • 17 травня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня, шановний Григорію Никаноровичу.

    Оскільки Ви займаєтесь питаннями розвитку та реформування транспортної галузі міста,то моє питання ,напевно, має бути адресоване Вам.

    У нашому місті активно ведеться впровадження картки вінничанина, яка ,як мені відомо з інформаційних джерел, має замінити пенсійне посвідчення, яке дає право безкоштовного проїзду пенсіонерам за віком .Ця картка видається тільки мешканцям міста.Але громадським транспортом користуються не лише вінничани,а також жителі області,мешканці інших міст, що приїжджають до Вінниці .

    Як дана новація узгоджується із постановою Кабміну 354 від 17.05.93р.,де вказано, що право безкоштовного проїзду в громадському транспорті мають пенсіонери визначених категорій за наявності посвідчення встановленого зразка /пенсійного посвідчення / чи довідки, а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду - ТАКОЖ електронного квитка... ?

    Буду щиро вдячна за роз'яснення.

  • 16 травня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Доброго дня, пане Григорій.
    Є питання.
    Чи може громадянин в Україні, за свій кошт отримати якісне обслуговування?
    Згідно Закону - так, громадянин має право на придбання якісного товару, та отримання якісної послуги. 
    А от працівники Вінницяводоканал вважають інакше. Вони категорично відмовляються вчасно опломбовувати лічильники води, які вони самі розпломбували для повірки. Повірка лічильника здійснена, заявку на опломбування реєструють, але прийти для опломбування можуть... десь через неділю. Увесь цей час, споживач вимушений оплачувати отримання послуги водопостачання за завищеними нормамами споживання, тобто фактично за такий об'єм послуг, який не споживає! Це що, такий різновид шахрайства? Це так ми заощаджуємо ресурси? Невже на Закон України не для всіх, і декому на нього плювати? Ми ж збираємось в Європу, панове? 
    Чому я, як споживач, мало того що за свій кошт купую засоби обліку надання мені послуги, зі своєї кишені сплачую за обслуговування цих засобів, то ще й не маю права на якісне отримання цих послуг, ба навіть на вчасне обслуговування цих засобів обліку! 
    Що це за вакханалія безправ'я та середньовіччя таке?  
    Прошу Вас вжити заходів, та переконати працівників Вінницяводоканал, що виконувати Закон України про захист прав споживачів варто усім, а не лише споживачам.
    Завчасно дякую за розуміння та співпрацю.
    З повагою Олександр.


  • 09 травня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​​Добрый день !   Архи важный вопрос от которого  сердце  кровью обливаеться ежедневно у горожан  и лично у меня,    сотни горожан  озабочены этой проблемой и тысячи.. СКАЖИТЕ ПОЖАЛУЙСТА У НАС ЕВРОПЕЙСКИЙ ГОРОД  ,розвивающийся....    Но не стыдно ли вам  довести хозяйство  в районах до такого подвала--  что имееться ввиду, - сьездите в несколько дворов любого района,    можно ли ездить по этим дорогам - огородам ,  подьездным в районах к домам?  МНЕ КАЖЕТЬСЯ ДАЖЕ У ТРАКТОРА КОЛЕСА ОТЛЕТАТЬ СТАНУТ, ЧТО ГОВОРИТЬ О ЛЕГКОВЫХ АВТОМОБИЛЯХ.... ТЫСЯЧИ ВИНИЧАН ОТ МОЕГО ЛИЦА  , Я АКТИВИСТ,  КРАЙНЕ ОБЕСПОКОЕНЫ ПОЧЕМУ ДЕНЬГИ С ФОНДА РАЗВИТИЯ ГОРОДА ИДУТ ТОЛЬКО НА АЛЕИ И   МИКРО УГОЛКИ ДОСТОПРИМЕЧАТЕЛЬНОСТЕЙ ГОРОДА\?? И ВСЕ .... ПОЧЕМУ НЕЛЬЗЯ ХОТЯБЫ 20% ФОНДА   ОТКЛАДЫВАТЬ ДЛЯ РЕМОНТА  ДОРОГ В РАЙОНАХ ГОРОДА  И ОСВЕЩЕНИЯ,...   ПРОЕДЬТЕСЬ ПО УЛИЦАМ 600 ЛЕТИЯ.ШЕВЧЕНКО  ..ЗАБОЛОТНОГО...   ПО УЧАСТКАМ ДОРОГ КИЕВСКОЙ ПОДЬЕЗДНЫМ К СЕКЦИЯМ ДОМОВ--  ЭТО УЖАС И КАТАСТРОФА..  ФОНАРИ ПЕРЕГОРЕВШИЕ --МЕСЯЦАМИ   ..УЧАСТКОВ ДОРОГИ ПО 200 МЕТРОВ АБСОЛЮТНО НЕ ВИДНО   .. ДА И ЯМ ПО 5-7 СМ ГЛУБИНОЙ В АСФАЛЬТЕ НЕ ВИДНО... ТЫСЯЧИ ВИННИЧАН СТРЕВОЖЕНЫ БЕЗУМНО ЭТИМ..  ПОЧЕМУ НЕЛЬЗЯ  ВВЕСТИ ИНСПЕКТОРОВ КОТОРЫЕ ОБЬЕЗДЖАЛИ ХОТЯБЫ РАЗ В КВАРТАЛ ПО РАЙОНАМ ГОРОДА   И ПРОВЕРЯЛИ ПЕРЕГОРЕВШИЕ ФОНАРИ ОСВЕЩЕНИЯ  И ЯМЫ НА ДОРОГАХ.... КАК ТАК?     ЭТО УЖАС... НЕВОЗМОЖНО ПОДЬЕЗЖАТЬ К ДОМАМ  РАЙОНАВ ПО 20 ЯМ  НА  100МЕТРАХ ДОРОГ..НИЧЕГО НЕ ВИДНО  ФРАГМЕНТАМИ 50 М ДОРОГ..ЛЯЛИ РАТУШНА..  600ЛЕТИЯ..   И ТД.....  СЬЕЗДИТЕ ПОСМОТРИТЕ НА ЭТОТ ПОЗОР СВОИМИ ГЛАЗАМИ... ЭТО НЕВОЗМОЖНО И ВОЗМУТИМО ТАКОЙ БАРДАК В ОБЛАСТНОМ ЦЕНТРЕ...  В СЕЛАХ ДОРОГИ РОВНЕЙ И СВЕТЛЕЙ....НАШ ГОРОД   ПРЕЗИДЕНТА И ПРИМЬЕР - МИНИСТРА  И НЕ КОНТРОЛИРОВАТЬ ОСНОВНОЙ БАЗОВЫЙ ВОПРОС ТАКОГО НЕБОЛЬШОГО ГОРОДКА  КАК ВИННИЦА --НУ ЭТО ПОЗОРНО!!!  ..ЭТО ЖЕ НЕ ОДЕССА ИЛИ ДНЕПР- МИЛИОНЫЕ  И В 6 РАЗ БОЛЬШЕ ГОРОДА...   ПОЖАЛУЙСТА ГЛУБОКО ВАС ПРОСИМ УДЕЛИТЬ  ВНИМАНИЕ СЛУЖАБАМ -- ДЛЯ РЕМОНТА ПОДЬЕЗДНЫМ И ЦЕНТРАЛЬНЫМ ДОРОГАМ ГОРОДА И ОСВЕТИТЕЛЬНЫМ СТОЛБАМ.....  ВСЕ ДОВЕДЕНО ДО КАТАСТРОФИ---ВЫСОКАЯ АВАРИЙНОСТЬ УЧАСТКОВ ДОРОГ ,МАЛО ТОГО ЧТО НЕ  ВИДНО ДОРОГИ ИЗ-ЗА ПЕРЕГОРЕВШИХ ФОНАРЕЙ  ДАНЕ НЕ  ВИДНО ДЕСЯТКИ ЯМ ГЛУБИНОЙ ПО 5-7 СМ....  ЖИТЕЛИ ГОРОДА ГЛУБОКО ПРОСЯТ УДЕЛИТЬ ВАШЕ ВНИМАНИЕ  В КРАЙНЕ  ПРОБЛЕМНОЙ СИТУАЦИИ..СПАСИБО БОЛЬШОЕ..СПАСИБО ЗА ПОНИМАНИЕ!