• 18 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Сергій Анатолійович! 

    Ми, мешканці багатоповерхового будинку, розташованого за адресою вул.Стеценко, 48-50 , просимо Вашої допомоги. 

    16.09.2020.року відбулося самовільне захоплення муніципальної землі, а саме прибудинкової ділянки розміром біля 30кв.м. Дана дія була вчинена мешканкою приватного будинку за адресою провулок Стеценка, 3, Звенігородською Тетяною Іванівною. Була задіяна техніка, за допомогою якої був знищений роками доглянутий газон, на якій дана особа робить заїзд до свого будинку.

    Ми звернулись в поліцію та муніципальну варту, був складений протокол і припис про зупинення робіт. Як тільки поліція поїхала, роботи відновилися. Коли ми знову звернулись до господарів помешкання про зупинення робіт, у відповідь почули  , що за все проплачено і ми нічого невдіємо, а якщо вони захочуть , то й більшу ділянку заберуть!!!

    Сергію  Анатолійовичу! Невже, в нашому місті не діють закони і міська влада не може навести порядок? Просимо Вашого втручання!!!

    З повагою мешканці будинку 48.

    Гречко Р.І., Чайко О.В.,Олійник Р.Ф., Марчук В.П., Палій Д.


     

  • 18 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    Шановний Сергій Анатолійович!

    Звертаюсь до Вас, як до очільника міста, із великим проханням допомогти у вирішенні питання можливості паркування автомобілів вздовж вул. Келецької, біля буд. № 130А, 132А, 138 та 142 без порушень правил дорожнього руху, яке неодноразово піднімалось мешканцями 9-го мікрорайону: писались звернення, петиції, котрі набирали понад необхідну норму голосів для розгляду, але в результаті люди отримують лаконічні відповіді без вирішення питання по суті. Проблема полягає у розміщенні знаку 3.34 "зупинка та стоянка заборонені". 

    На сьогоднішній день, просто фізично не існує альтернативної можливості розміщення автівок (напр. у дворах), тому уся вулиця Келецька уже фактично запаркована автомобілями. Дане питання навіть розглядалось на профільній координаційній раді, після чого, було повідомлено що влаштування місць для паркування транспортних засобів повинно здійснюватись відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 "Вулиці та дороги населених пунктів", тому нормативні підстави для влаштування місць для паркування у даному місці вздовж вул. Келецької відсутні. У попередніх відповідях писалось, що це знижуватиме пропускну спроможність вулиці. Проте, Ви самі знаєте скільки аварій ставалось якраз через перевищення швидкості на цій ділянці. Неодноразово зносились висаджені комунальниками дерева вздовж вулиці, навіть було зруйновано зупинковий комплекс. Автомобілі взагалі дуже рідко знижують швидкість навіть перед пішохідними переходами на даній ділянці. 

    Чому, наприклад, у центральній частині міста через певну критичність цю проблему вирішили, зокрема  на вул. Соборній, яка теж є магістральною вулицею загальноміського значення,  демонтували старі дорожні знаки та встановили нові, що дозволяють паркування?Що саме заважає зробити проживання мешканців безпечнішим та комфортнішим у нашому мікрорайоні? 

    На сьогоднішній день, є критичніші ділянки вулиці Келецької, на яких немає таких знаків і дозволене паркування автомобілів, але щей на додачу проходить тролейбусна лінія, як наприклад, в напрямку від 600-річчя до вул. Пирогова, що дійсно ускладнює рух та і ширина проїжджої частини є значно меншою. 

    За остані роки проблема стає гострішою і, на сьогодні, із початком роботи інспекторів з паркування люди перебувають у зовсім безвихідному становищі. 

    Для запезпечення безпеки громадян, мешканці 9-го мікрорайону просять лише демонтувати вищевказаний дорожній знак (тут навіть не потрібно облаштовувати паркомісця та наносити розмітку) або розмістити додаткову табличку 7.4.7 час дії (наприклад будні з 9-00 по 18-00). Також, доцільно встановити обмежувачі швидкості типу "лежачий поліцейський" перед пішохідними переходами.

    Усі мешканці мікрорайону сподіваються, що їх почують та будуть безмежно вдячні Вам за розуміння та сприяння у вирішенні даної проблеми!


  • 18 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Доброго дня! Шановний Сергій Анатолійович, звертаюсь до вас із проханням відремонтувати частину дороги -  заїзд до нащого багатоповерхового будинку за адресою м.Вінниця, провулок Гонти, 14, так як ця частина дороги знаходиться в жахливому стані - вибоїни, ями.. Будемо дуже вдячні за допомогу та розуміння.

  • 18 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Доброго ранку! Сьогодні отримували послугу в прозорому офісі "Замостя". Попередньо зареєструвалися на прийом. Прийшовши у визначений час, мене не пустили до приміщення без захисних рукавичок (маска була присутня), зіславшись на оголошення біля вхідних дверей. 

    На моє запитання, чим регламентована (наказ, розпорядження тощо) обов"язковість рукавиць, працівники відповіді не надали, так як і ухилилися від відповіді на моє питання щодо того, чому заклад не забезпечує відвідувачів хоча би дешевими поліетиленовими рукавичками. Проте запропонували піти у "Варшаву" і взяти там собі рукавиці або придбати в аптеці. 

    Ситуація ніби то зрозуміла, якби не два "але": мого чоловіка за 5 хвилин до мене пропустили БЕЗ рукавиць. Друге "але" більш "цікавіше" - САМІ СПІВРОБІТНИКИ ПРОЗОРОГО ОФІСУ "ЗАМОСТЯ" приймають відвідувачів і ходять по приміщенню БЕЗ ЗАХИСНИХ РУКАВИЦЬ. Навіть охоронець з опущеною маскою і без рукавиць!  Питання у мене слідуючі:

    1. Життя і здоров"я співробітників важливіше за життя і здоров"я відвідувачів? Чому однім можна наражати на небезпеку інших, а другим - ні?

    2. Якщо заклади надання адміністративних послуг вимагають навність рукавиць, ЧОМУ вони не забезпечують громадян на вході цими зовсім не дороговартісними засобами захисту і чому така неоднакова практика застосування вимог щодо необхідності іх використання до різних людей?

    Разом із тим хочу зазначити, що співробітник, який надавав послугу особисто моєму чоловіку, був одягнений у захисну маску і рукавички. Проте більшість інших співробітників рукавиць не мали зовсім, однак інших без рукавиць на вході не пускали.

    Для наглядності прикріплюю фото.

    http://i.prntscr.com/X77b9ofKS5_jS74lzel_xg.png

    http://i.prntscr.com/KblWhcAPSvCIGxMlVo0Quw.png

  • 18 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Ми.мшканці будинку вул.Пирогова 103-А кв.43.44.45.46 та інші. Вимагаємо відповіді  на питання.

    На якій підставі планується встановлення сміттєбаків на проти 2-го під.їзду.

    Чому .хто.по якому праву порушує закони України ?

    1.Ст.27 Закона *ПРО ОХОРОНУ ЗДОРОВ.Я *

    2.Ст 1 *Про забезпечення санітарного та єпідеміологічного благополучччя населення.(По факту відстань від будинку має бути не менше 20-ти !!! метрів. Там НЕМАЄ навіть 13 метрів.

    Ми не дозволимо щоб хтось.щоб відчепитись від питання.поставив галочку про **УСПІШНЕ ВИКОНАННЯ ЗВЕРНЕННЯ МЕШКАНЦІВ.**


    ЗАБУДОВАНО ВСЕ! ВЩЕНТ.кожен закуток.А для сіття місця не знаходиться.

    3..Ст.4 Закон * ПРО БЛАГОУСТРІЙ НАСЕОЕНИХ ПУНКТІВ

    4.Ст.24 Закон України "ПРО ВІДХОДИ*

    Ми не дозволимо порушувати наші законні права. В разі порушення комунальними службами та службою міськвиконкому . по встановленню сміттєбаків-ми звернемось в.

    Гарячу урядову лінію м.Київ

    В органи Внутрішніх справ.

    та напишемо звернення до прокуратури .про порушення та дотирмання законів.












  • 17 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Шановний, Сергій Анатолійович . Я жителька мікрорайону Тяжилів, прошу Вас посприяти для розвантаження сьомого маршруту, допоможіть нам добитися в ТТУ додаткових тролейбусів на лінію, у нас постійні очереді на всіх зупинках , а на кінцевих то просто жах .Коли стоїш на кінцевій зупинці ЖД Вокзал і бачиш розвантаження по всіх маршрутах, а на сьомий черга ніколи не закінчується. Наший мікрорайон суттєво збільшується  і транспорту катастрофічно не вистачає , особливо вранці. Дякую за розуміння. З повагою та найкращими побажаннями.

  • 17 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Вітаю!

    Маю наступну проблему - в минулому місяці 30 числа я здійснювала оплату у громадському транспорті через валідатор. Але відбувся збій, оплата не пройшла і після цього я не можу розраховуватись картою в інтернеті, от як наприклад PAY.VN.UA. Через банкомат гроші зняти я можу, але через відсутність можливості розрахунку, це достає зайві незручності.

    При спілкуванні з банком виявилось, що (зі слів банку!!!) оплата не пройшла, а відповідальні за розрахунок повторно надсилають запит на зняття коштів і фінмоніторинг розцінив мою спробу оплати, яка не пройшла, як шахрайські дії.

    Спілкування в чаті Телеграм результату не дало, оскільки в особистому кабінеті успіхів мені не було, а другий варіант, що мені запропонували, змініити картку в банку!

    Прошу втрутитись у дану ситуацію і надати доручення КП "Вінницякартсервіс"  вирішити дану проблему!

    Дякую!

  • 17 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​                                                        Шановний мер!

    Земельна ділянка з кадастровим номером №0520680500:05:001:1162, яка знаходиться в комунальній власності міста, перебуває в занедбаному та захаращеному стані і використовується як звалище та туалет. Просимо розчистити та привести вказану ділянку до належного стану.


  • 17 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    Шановний Сергію Анатолійовичу! Звертались до Вас  28.08.2020 №І-01-80173 щодо підключення інженерних мереж в муніципальному житловому будинку по вул. Маяковського 138-Б та неякісно виконаних робіт, але отримали неповну відповідь від департаменту економіки і інвестицій, оскільки було проігноровано одне з питань. Хотілося б побачити коментар стосовно неякісно виконаних робіт на відкритих балконах будинку, є проблеми з водовідведенням на відкритих пожежних балконах, дренажна система на балконах відсутня - при дощах балкони можна використовувати як басейн, потім вся вода протікає до квартир, які прилягають до цих балконів, та на сходовий марш. Влаштування дренажу (отвори, які зробив забудовник) ситуацію не виправило, так як ухил плитки на цих балконах відсутній взагалі. 

    Будинок новий і таких проблем мати не повинен, якщо цю ситуацію не виправити - в подальшому буде гірше, так як будуть зіпсовані ремонти. На жаль, не можна прикріпити фото.  Склалась ситуація, коли мешканці нового будинку, зданого в експлуатацію цього року, повинні за власний рахунок в терміновому порядку усувати недоліки, створені забудовником. Голова ОСББ вкотре ініціює питання щодо монтажу вікон за кошти мешканців (що є немалою сумою, враховуючи, що частина мешканців робить ремонт, а інша – виплачує кредит за купівлю житла), оскільки проектною документацією монтаж вікон в будинку не передбачений і Фонд всяко ігнорує нашу проблему.

    Виникає питання – скільки ще разів нам доведеться виправляти помилки, здійснені при проектуванні і будівництві, власним коштом? Ми вже навіть не скаржимось на висоту кімнат в квартирах (2,50 м замість заявлених 2,80 м) та криво встановлені неякісні вікна, які важко відкриваються.

    Просимо відреагувати на нашу проблему та перевірити якість виконаних робіт на балконах, а також роз’яснити правомірність встановлення вікон на цих пожежних балконах, адже це також може запобігти виникненню подібної ситуації в сусідньому будинку (2 черга), де завершується виконання будівельних робіт і можуть виникнути аналогічні проблеми. 



  • 17 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Шановний Сергій Анатолійович.  Було звернення з приводу вирубки дерева по адресі Зарічна5/2 .дерево знаходится в аварійному стані і  потребує негайноі вирубки. До мене звонили два рази з департаменту комунальних підприємств і завірили, що з цим питанням розберуться. Пройшло два місяці, а це питання так ніхто і не вирішив. Я вважаю, що  це перш за все неповага до Вас як до Міського Голови, бо я звертаюсь  до Вас особисто і до мене як до громадянки Украіни. Прошу вирішити це питання. В крайньому випадку я змушена буду звернутися  в Киів  на гарячу лінію. Дякую.

  • 16 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​ Звертаюся до  Вас  стосовно  жахливої  роботи  марщруту №29 А  Пирогово-Залізничний вокзал.Інтервал між  маршрутками  становить  50-60 хв. Сьогодні  16.09.20 на  маршруті  працювало  всього  три  автобуси.  Це  при  тому ,що для  мешканців  вул Комарова це  єдинний  транспорт, щоб  добратися  до  лікарні чи  вокзалу.  Не  іздівайтеся  над  людьми, передайте  маршрут іншому  добропорядному  перевізнику, або  пустіть як  було раніше  по   вул. Комарова мащрут 18 А.  Сподіваюся  на Вашу  допомогу, що  мешканці  вул Комарова  відчують  комфортне   життя  у  нашому  місті.

  • 16 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    Здравствуйте, уважаемый Сергей Анатольевич.  Вынужден снова к Вам обращаться, так как первое обращение позитивного результата не дало. А суть его в том, что перед нашим домом по улице Дачная 8 по прежнему большие ямы на так называемом асвальте. Старики спотыкаются, дети падают, матери с коляской не могут проехать и никому от власти нет дела. Неужели так тяжело привезти 200 кг асвальта и засыпать ямы, которым уже не один год? А если у Вас некому засыпать, то привезите, пенсионеры сами все сделают. Просто обидно, что скоро выборы, и казалось бы что власть должна идти на опережение, а в самом деле опускается все ниже и ниже в глазах своего избирателя. Хочется верить, что мое второе обращение будет рассмотрено и исполнено, пока на улице хорошая погода. 

  • 16 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    Шановний Сергію Анатолійовичу!

            

             Від імені співвласників багатоквартирного житлового будинку №64 по 1-му пров. Київському звертаюсь до Вас для отримання допомоги у вирішенні наступного питання:

                Станом на сьогодні співвласники багатоквартирних житлових будинків №64 та №66 по 1-му пров. Київський користуються однією мережею централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання, при цьому практично весь транзитний трубопровід, який постачає вказані послуги співвласникам будинку №66 пролягає через підвальні приміщення нашого будинку.

                Стан зазначеного трубопроводу є далеким від ідеального та постійно потребує проведення ремонтних робіт в тому числі сезонних робіт з підготовки до опалювального періоду.

    Суть проблеми полягає в тому, що, як вже зазначалось, переважна частина транзитного трубопроводу пролягає через наш житловий будинок, вимоги щодо його технічного обслуговування також покладають на нас. При цьому співвласники житлового будинку №66 по 1-му пров. Київський, потреби яких фактично забезпечує вказаний трубопровід, нести витрати на його утримання відмовляються.

    Додатково варто наголосити що мережа централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання наших будинків є розбалансованою, в результаті чого якість послуг які отримують співвласники житлового будинку №64 по 1-му пров. Київський значно нижча ні тих, які отримують співвласники будинку №66.

                Такий стан справ не влаштовує співвласників нашого будинку, особливо враховуючи те, що транзитний трубопровід не обслуговує співвласників нашого будинку та не є нашим спільним майном.

                З огляду на вищенаведене прошу Вас посприяти співвласникам житлового будинку №64 по 1-му пров. Київський у від'єднанні житлового будинку №66 по 1-му пров. Київському від системи централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання нашого будинку та включити вказані роботи в план робіт на 2021 рік (після закінчення опалювального періоду 2020-2021рр.) та провести їх за кошти міського бюджету.

              

     

    З повагою,

    Голова правління

    ОСББ «Перший Київський 64»                                            Л.С. Мартинова


  • 15 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Маємо в місті безліч адресних табличок різного кольорі і форми. Було б добре привести їх до єдиного стилю. А враховуючи що у нас є правила розміщення вивісок, то Ви розумієте важливість цього кроку. При цьому не обов'язково розробляти з нуля, можна скористатись напрацюваннями команди Агенти змін, що розробили стандарт адресних вивісок для Київа http://a3.kyiv.ua/projects/street-signs/ Думаю, що вони відкриті до співпраці і зможу адаптувати проект під Вінницю. 

  • 15 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Добрий день. Звертаються до Вас мешканці буд.39 по проспекту Юності.

    Ми створили ОСББ "Вишневе-39" та згідно акту прийому-передачі документів, в т.ч. опису прибудинкоої території, косимо траву та прибираємо свою прибудинкову територію.

    Однак, позаду будинку є ГРП, який протягом весни-літа 2020 року ніхто на косив - ні МКП "УК"Господар Люкс", ні ВінницяГаз. Бур'яни уже заввишки 150 см. З однієї сторони знаходиться стадіон Гімназії №23, з іншої - дитячий садочок, де перебувають діти різної вікової категорії.

    Крім того, у чагарниках уночі невідомі особи розпивають спиртні напої та вживають наркотичні засоби. Про що свідчать пусті пляшки та шприци.

    Це є небезпечно для життя та здоров'я не лише дітей, що відвідують дитячий садок та школу, а й мешканців будинку 39.

    Просимо Вас посприяти в розчищенні території Вінницької об'єднаної територіальної громади та приведення до ладу газорозподільчого пункту, що межує з буд.39 по просп.Юності, Гімназією 23 та дошкільним навчальним закладом №57 

  • 15 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Доброго дня, Сергію Анатолійовичу, до Вас звертаються мешканці міста Вінниця, які проживають по вул. 8-го Березня 28-а, стосовно встановлення вуличного ліхтаря на даній вулиці. На сьогоднішній день освітлення вулиці ніякого немає, що спричиняє не тільки незручності для пересування у вечірній час для дітей та дорослих, та відбувались неодноразові випадки коли автомобілі (швидкої медичної допомоги та таксі) не могли знайти в"їзд та путали із вулицею яка знаходиться поряд. У цих ситувціях доводилось виходити на край вулиці та світити фонариком для розуміння водія куди потрібно заїхати.

    Прошу Вас вирішити дане нагальне питання якогомога скоріше, Дякую!

  • 15 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​    ШАНОВНИЙ  СЕРГІЮ  АНАТОЛІЙОВИЧУ  !  ВЧОРА   ДИВИВСЯ  ВІННИЦЬКИЙ  ТЕОЕКАНАЛ.  ДЕ  РОЗКАЗУВАЛИ  І  ПОКАЗУВАЛИ .  ЯК  ВІННИЦЬКІ  ГОРЕ-АРХЕОЛОГИ  РОЗКОПУЮТЬ  СТОЛІТНЬОЇ  ДАВНОСТІ  ПОХОВАННЯ  ГАЛИЦЬКИХ  СТРІЛЬЦІВ.  ЩО  ПОМЕРЛИ  ВІД  ТИФУ.  СЬОГОДНІ  МИ  МАЄМО  "ТЕ, ЩО  МАЄМО-  ЕПІДЕМІЮ  КОРОНАВІРУСА.  ДЛЯ  "ПОВНОГО  ЩАСТЯ"  НАМ  НЕДОСТАЄ  ЩЕ  ТИФУ.    РОЗКОПКИ  МОГИЛ  ЄГИПЕТСЬКИХ  ФАРАОНІВ  ПРИНОСИЛИ  СМЕРТЬ  АРХЕОЛОГАМ.   Я Б-  НА  ВАШОМУ  МІСЦІ-  ЗАБОРОНИВ  ЦІ  РОЗКОПКИ.                                                       З  ПОВАГОЮ-  НЕБАЙДУЖИЙ  ПЕНСІОНЕР    М.  СУЛИМА            15. 09.  2020  р

  • 15 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​​Звертаюсь до Вас з питанням: З  12 вересня Вінницька обласна лабораторія перестала  надавати послуги по аналізу на КОВІД 19, ніби то з відсутністю реагенту. Працівники лабораторії не знають коли відновлять і чи взагалі відновлять данну послугу. Поясніть, будь ласка, яким чином на всіх медустановах де вартість послуг складає 1800-2000грн. реагенти є, а підприємство з вартістю послуги 760 грн.реагенти різко закінчилися. Особисто я і мої знайомі вбачаємо в цьому КОРРУПЦІЙНІ ДІЇ. Дана лабораторія просто забирає клієнтів у приватних установах і заважає заробляти на КОВІДі. Я думаю, що основна !! задача міськради, як установи яка зобовязана захищати інтереси громадян  свого міста терміново відновити роботу лабораторії. Тим більше,  що на сьогодняшній день боротьба з КОВІД є в ПРІОРИТЕТІ.

  • 15 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​​Звертаюсь до Вас з питанням: З  12 вересня Вінницька обласна лабораторія перестала  надавати послуги по аналізу на КОВІД 19, ніби то з відсутністю реагенту. Працівники лабораторії не знають коли відновлять і чи взагалі відновлять данну послугу. Поясніть, будь ласка, яким чином на всіх медустановах де вартість послуг складає 1800-2000грн. реагенти є, а підприємство з вартістю послуги 760 грн.реагенти різко закінчилися. Особисто я і мої знайомі вбачаємо в цьому КОРРУПЦІЙНІ ДІЇ. Дана лабораторія просто забирає клієнтів у приватних установах і заважає заробляти на КОВІДі. Я думаю, що основна !! задача міськради, як установи яка зобовязана захищати інтереси громадян  свого міста терміново відновити роботу лабораторії. Тим більше,  що на сьогодняшній день боротьба з КОВІД є в ПРІОРИТЕТІ.

  • 15 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада


                                                                                  ЗАЯВА

     (про заборону реєстрації кандидатів від політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" на місцевих виборах 2020 року)

       Я, Сергій Володимирович Крисак за національністю Українецьнародився в УРС Республіці і є людиною громадянином УРС Республіки (по правонаступництву України).  16 липня 1990 року  Верховною Радою УРСР було проголошено Декларацію про державний суверенітет України, розділом II якої встановлено:

      - Громадяни Республіки всіх національностей становлять народ України;

      - Народ України  є єдиним джерелом державної влади в Республіці.

        Здійснюючи Декларацію про державний суверенітет України , 24 серпня 1991 року Верховною Радою УРСР було проголошено Акт незалежності України який затверджено найвищою формою волевиявлення народу України — Всеукраїнським референдумом 1 грудня 1991 року.

       Керуючись Актом проголошення незалежності України від 24 серпня 1991 року, схваленим 1 грудня 1991 року всенародним голосуванням28 червня 1996 року Верховною Радою України було прийнято Закон України № 254/96-ВР "Про прийняття Конституції України і введення її в дію" статтею 1 якого постановлено прийняти Конституцію України (254к/96-ВР).

      Конституція України , відповідно до положень статті 160 Конституції України (254к/96-ВР) - набуває чинності з дня її прийняття.

       Положеннями статті 8 чинної Конституції України (254к/96-ВР) встановлено , що Конституція України має найвищу юридичну силу і норми прямої дії.

       Положеннями статті 5 чинної Конституції України (254к/96-ВР) встановлено ,що носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

       З метою здійснення державної влади безпосередньо, положеннями статті  38 чинної Конституції України (254к/96-ВР) закріплено моє невідчужуване, непорушне , не вичерпне та таке, що не може бути скасоване, право людини громадянина України (не фізичної особи-іноземного елемента) брати участь в управлінні державними справамизокрема, шляхом передбаченим положеннями статті 40 чинної Конституції України (254к/96-ВР) , а саме направляти індивідуальне звернення до органів державної влади України які  зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

       На виконання статті 40 чинної Конституції України (254к/96-ВР) з метою забезпечення моєї участі  в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади у разі викриття недоліків у їх роботі2 жовтня 1996 року Верховною Радою України було прийнято Конституційний Закон України № 393/96-ВР "Про звернення громадян" положеннями статті 1 якого закріплено моє  невідчужуване , непорушне, не вичерпне та таке , що не може бути скасоване , право людини громадянина України звертатись із зауваженнями до органів державної влади України та вимагати виправити недоліки в їх роботі.

       Я , людина громадянин України Сергій Володимирович Крисак відповідно до положень статті 68 чинної Конституції України (254к/96-ВР) зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України і у разі виявлення недоліків в роботі органів державної влади України  зобов'язаний звернутись до такого органу з вимогою негайно вжити заходів щодо усунення таких недоліків.

       Недоліком в роботі Центральної виборчої комісії , є наступне.

       Положеннями пункту 2 частини 1 статті 12 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" закріплено право політичних партій брати участь  у виборах Президента України, до Верховної Ради України, до інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб у порядку, встановленому відповідними законами України. 

     Політичні партії в Україні відповідно до положень частини 2 статті 3 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" створюються і діють тільки із всеукраїнським статусом.

        Всеукраїнський статус політичної партії має на меті забезпечення утворення і реєстрації протягом шести місяців з дня реєстрації  в порядку, встановленому цим Законом, своїх обласних організацій у більшості областей України, містах Києві, Севастополі та в Автономній Республіці Крим ,що встановлено чатини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні".

       Зі змісту вищевикладеного випливає беззаперечний , юридично обґрунтований факт , що в будь-якому випадку з момента реєстрації політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" 31 березня 2016 року але не пізніше 30 вересня 2016 року ця політична партія зобовязана утворити та зареєструвати свої саме обласні організації , а не будь-які інші в як мінімум 14 областях України.

        Однак , незважаючи на чітко встановлені строки та вимоги , політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" не було виконано вимоги Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" , що підтверджується наступними офіційними доказами.

       До територіальних органів Міністерства юстиції України було подано запит на інформацію щодо обласних організацій політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" відповідями на який повідомлено наступне:

        -  Відповіддю № 16939/ПІ/К/816/05.6 від 23 червня 2020 року (додаток № 1) від Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) яке обслуговує Харківську , Донецьку , Луганську області повідомлено:

         1)  У Донецькій області станом на 23 червня 2020 року  інші структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" ( у тому числі обласні або обласні (регіональні)) в установленому законодавством порядку не зареєстровані , документів для державної реєстрації не надходило – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року , але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

        2) У Луганській області станом на 23 червня 2020 року  інші структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" ( у тому числі обласні або обласні (регіональні)) в установленому законодавством порядку не зареєстровані, документів для державної реєстрації не надходило – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

        3)  У Харківській області відповідно до відомостей Єдиного реєстру громадських формувань , Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 12 червня 2020 року була зареєстрована Харківська обласна організація політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" -  що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки , вісім місяців і 12 днів , чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

       - Відповіддю № ПІ-К-14513/03-07 від 25 червня 2020 року (додаток № 2 ) від Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) яке обслуговує Одеську, Миколаївську, Херсонську області повідомлено:

         4)  Станом на 22 червня 2020 року відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру  юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Реєстру політичних партій відсутні відомості щодо державної реєстрації структурних утворень політичної партії "СЛУГА НАРОДУ"  у межах Одеської області у назві яких присутнє словосполучення "обласна організація" – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

         5)  Станом на 22 червня 2020 року відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру  юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Реєстру політичних партій відсутні відомості щодо державної реєстрації структурних утворень політичної партії "СЛУГА НАРОДУ"  у межах Миколаївської області  у назві яких присутнє словосполучення "обласна організація" – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року , але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

        6) Станом на 22 червня 2020 року відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру  юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та Реєстру політичних партій відсутні відомості щодо державної реєстрації структурних утворень політичної партії "СЛУГА НАРОДУ"  у межах Херсонської області у назві яких присутнє словосполучення "обласна організація" – що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року , але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

         -  Відповідями з Південно – Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) яке обслуговує Дніпропетровську , Кіровоградську , Запорізьку області повідомлено:

         7)  У Дніпропетровській області відповідь № ПІ-К-79 від 25 червня 2020 року (додаток № 3 ) серед організацій, які зареєстровані у Дніпропетровській області, структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" не значаться - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III  "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

         8)  У Запорізькій області відповідь № ПІ-К-79/05.5 від 24 червня 2020 року (додаток № 4) станом на 22 червня 2020 року відсутні зареєстровані структурні утворення (осередки) політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

       9)  У Кіровоградській області відповідь № ПІ-К-52/01-37/06 від 24 червня 2020 року (додаток № 5 ) станом на 22 червня 2020 року відсутні структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" які мають власну назву "обласна організація" - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7, статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

        -  Відповіддю  №  ПІ/К/90/20 від 26 червня 2020 року ( додаток № 6) від Північно – Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції ( м. Суми) яке обслуговує Полтавську , Сумську , Чернігівську області повідомлено:

          10) Станом на 22 червня 2020 року на території Полтавської області ,обласні організації політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" незареєстровані  - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

             11)  Станом на 22 червня 2020 року на території Сумської області ,обласні організації політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" незареєстровані  - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

         12) На території Чернігівської області зареєстрована Чернігівська обласна організація політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" (дата реєстрації 16 червня 2020 року) - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки , вісім місяців і 16 днів, чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

     -  Відповіддю  № ПІ-К-11-13/243 від 24 червня 2020 року (додаток № 7) від Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції ( м. Київ) яке обслуговує м. Київ, Київську, Черкаську області повідомлено:

         13)  Київська міська місцева організація політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" зареєстрована 15 липня 2016 року – отже в м. Києві виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні".

         14) Відповідно до відомостей Єдиного реєстру громадських формувань станом на 22 червня 2020 року структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ", які мають власну назву "обласна організація"/"обласна регіональна організація" в межах Київської області відсутні - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

        15) Відповідно до відомостей Єдиного реєстру громадських формувань станом на 22 червня 2020 року структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ", які мають власну назву "обласна організація"/"обласна регіональна організація" в межах Черкаської області відсутні - що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

     -  Відповіддю № ПІ-К-40/01-33 від 26 червня 2020 року (додаток № 8) від Південно – Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції ( м. Івано – Франківськ ) яке обслуговує Івано – Франківську , Чернівецьку , Закарпатську , Тернопільську області повідомлено:

          16) На території  Івано - Франківської області зареєстрована Івано – Франківська обласна організація політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" 18 червня 2020 року  - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки, вісім місяців і 18 днів , чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року , але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

          17)  На території  Чернівецької області зареєстрована Чернівецька обласна організація політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" 19 червня 2020 року  - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки , вісім місяців і 19 днів, чим в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

        18)  На території Закарпатської області станом на 22 червня 2020 року відсутні зареєстровані структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ"-  що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

       19) На території Тернопільської області станом на 22 червня 2020 року відсутні зареєстровані структурні утворення політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" -   що в свою чергу беззаперечно свідчить про невиконання політичною партією "СЛУГА НАРОДУ" вимог частини 7 статті  11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій .

       - Відповідями з Центрально – Західного управління Міністерства юстиції України (м. Хмельницький) яке обслуговує Хмельницьку , Житомирську , Вінницьку області повідомлено :

        20) Відповіддю № ПІ-К-127/11-15/32/2956 від 24 червня 2020 року (додаток № 9), що Хмельницьку обласну організацію політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" зареєстровано 23 червня 2020 року - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки, вісім місяців і 23 дні, чим в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

         21) Відповіддю № ПІ-К-127/10487 від 25 червня 2020 року (додаток № 10), що Житомирську обласну організацію політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" зареєстровано 19 червня 2020 року - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки, вісім місяців і 19 днів, чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

        22) Відповіддю № ПІ-К-127/11-15/32/5.4/343-20 від 26 червня 2020 року (додаток № 11, що Вінницька обласна організація політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" зареєстрована 10 червня 2020 року - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки , вісім місяців і 10 днів, чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

        - Відповіддю № 68/2/3-20 від 23 червня 2020 року (додаток  № 12 ) від  Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) яке обслуговує Рівненську, Львівську, Волинську області повідомлено:

       23) Що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, Єдиному реєстрі громадських формувань містяться записи про державну реєстрацію Рівненської обласної організації політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" яка зареєстрована  10 червня 2020 року, код ЄДРПОУ 43655001 - що в свою чергу беззаперечно свідчить про порушення строку утворення і реєстрації цієї обласної організації в три роки, вісім місяців і 10 днів , чим в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

        24) Будь-які інші обласні структурні утворення чи первинні осередки зазначеної політичної партії на території Львівської області відсутні  -чим в будь -якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

        25) Будь-які інші обласні структурні утворення чи первинні осередки зазначеної політичної партії на території Волинської області відсутні  - чим в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

         Детальний аналіз вищевикладеного свідчить про наступне.

       Адміністративно – територіальний устрій України відповідно до положень статті 133 Конституції України (254к/96-ВР) становить 24 області та АР Крим, м. Київ та м. Севастополь – тобто загальним підсумком 27 адміністративно- територіальних одиниць.

         Рішенням Конституційного Суду України № 9-рп/2007 (справа № 1-3/2007) від  16 жовтня  2007 року  розтлумачено, що до обласних організацій політичних партій прирівняно  республіканську партійну організацію Автономної Республіки Крим та міські   партійні   організації  Києва  і  Севастополя.

          З урахуванням того, що з 2014 року АР Крим окуповано Російською федерацією і через це фізично неможливо утворити та зареєструвати  республіканську партійну організацію Автономної Республіки Крим та міську партійну організацію політичної партії "СЛУГА НАРОДУ", залишається 24 області і м. Київ у більшості з яких політична партія "СЛУГА НАРОДУ" зобов'язана забезпечити утворення та реєстрацію протягом шести місяців обласних організацій з моменту реєстрації самої партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року.

         У м. Києві зареєстровано 15 липня 2016 року  отже вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо Київської партійної організації політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" - виконано.

         У 16 адміністративно – територіальних одиницях, а саме у Донецькій, Луганській, Одеській, Миколаївській, Херсонській, Дніпропетровській, Запорізькій, Кіровоградській, Полтавській, Сумській, Черкаській, Київській, Закарпатській, Тернопільській, Львівській, Волинській областях станом на 22 червня 2020 року (дата подання звернення до Відповідача ) відсутні обласні організації  політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" - отже в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

         У 8 адміністративно – територіальних одиницях, а саме у Харківській,  Чернігівській, Івано – Франківській, Чернівецькій, Хмельницькій, Житомирській, Вінницькій, Рівненській областях зареєстровано обласні організації політичної партії "СЛУГА НАРОДУ"  з пропущеним строком утворення і реєстрації в три і більше роки  отже в будь-якому випадку не виконано вимоги частини 7 статті 11 Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні" щодо утворення і реєстрації протягом шести місяців з моменту реєстрації партії 31 березня 2016 року, але не пізніше 30 вересня 2016 року своїх обласних організацій.

         Зі зміту вищевикладеного випливає беззаперечний, юридично обґрунтований факт , що політчина партія "СЛУГА НАРОДУ" діє в межі і спосіб які прямо суперечать Конституції України (254к/96-ВР) та Закону України № 2365-III "Про політичні партії в Україні"  і не має права приймати участь у місцевих виборах 2020 року.

       До Окружного адміністративного суду м. Києва подано позовну заяву щодо анулювання свідоцтва про реєстрацію політичної партії "СЛУГА НАРОДУ" справа № 640/17548/20 і до вирішення справи судом та винесення остаточного рішення останньої судової інтстанції – НАКАЗУЮ:

     1. Нагайно заборонити реєстрацію кандидатів на місцеві вибори 2020 року від політичної партії "СЛУГА НАРОДУ";

     2. Негайно довести до відома усіх без виключення територіальних виборчих комісій відомості щодо заборони реєстрації кандидатів на місцеві вибори 2020 року від політичної партії "СЛУГА НАРОДУ";

     3. Відзвітувати переді мною про вжиті заходи щодо заборони  реєстрації кандидатів на місцеві вибори 2020 року від політичної партії "СЛУГА НАРОДУ";

     

     

     

      Додатки:  За посиланням: http://bagnetnacii.blogspot.com/2020/09/2020.html

    № 1  Відповідь № 16939/ПІ/К/816/05.6 від 23 червня 2020 року – 1 аркуш;

    № 2  Відповідь № ПІ-К-14513/03-07 від 25 червня 2020 року – 1 аркуш;

    № 3 Відповідь № ПІ-К-79 від 25 червня 2020 року – 1 аркуш;

    № 4 Відповідь № ПІ-К-79/05.5 від 24 червня 2020 року – 1 аркуш;

    № 5 Відповідь № ПІ-К-52/01-37/06 від 24 червня 2020 року - 1 аркуш;

    № 6 Відповідь №  ПІ/К/90/20 від 26 червня 2020 року – 1 аркуш;

    № 7 Відповідь № ПІ-К-11-13/243 від 24 червня 2020 року – 2 аркуші;

    № 8 Відповідь № ПІ-К-40/01-33 від 26 червня 2020 року – 1 аркуш;

    № 9 Відповідь № ПІ-К-127/11-15/32/2956 від 24 червня 2020 року – 2 аркуші;

    № 10 Відповідь № ПІ-К-127/10487 від 25 червня 2020 року – 2 аркуші;

    № 11 Відповідь № ПІ-К-127/11-15/32/5.4/343-20 від 26 червня 2020 року – 2 аркуші;

    № 12 Відповідь № 68/2/3-20 від 23 червня 2020 року – 1 аркуш;

    15 вересня 2020 року    


  • 15 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Шановний пане Моргунов!

    Для підвищення результативності протиепідемічних заходів вважаю доцільним ввести постійний контроль дотримання громадянами використання масок у громадському транспорті з адміністративними покараннями порушників.

    Зараз значна частина пасажирів одягає маски або на підборіддя, або так, що ніс не закритий. При такій "свідомості" наших "європейців" всі зусилля медиків будуть даремними.

  • 15 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​ДОБРОГО РАНКУ.  Будь ласка покращить освитлення  двору  будинку  Заболотного 31, в будинку  5 пидьиздив великий двир а працюе лише один освитлювальний лихтар з шести, ранише хоча б три працювало - дуже темно в двори неможливо йти по двору и паркуватись...Дякую!

  • 15 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​ДОБРОГО РАНКУ.  Будь ласка покращить освитлення  двору  будинку  Заболотного 31, в будинку  5 пидьиздив великий двир а працюе лише один освитлювальний лихтар з шести, ранише хоча б три працювало - дуже темно в двори неможливо йти по двору и паркуватись...Дякую!

  • 14 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​на ваш номер КО-01-95681/01-20 від 10.10.2018

    П-01-26076/01-20 від 23.12.2019


    Ми, мешканці будинку номер 62 по вулиці Магістратській, міста Вінниці, вкотре звертаємося до Вас з проханням розглянути питання ремонту асфальтового покриття прибудинкової території житлового будинку номер 62 по вулиці Магістратська. Своїми листами від 10.10.2018р. та 23.12.2019р. Ви повідомляли нас про те, що ремонт асфальтобетонного покриття прибудинкової території нашого будинку буде включено в базу даних об'єктів, які потребують ремонту асфальтобетонного покриття в 2019р. або 2020р.

    Про хід вирішення питання нас мали повідомити додатково департамент житлового господарства Вінницької міської ради, але на сьогоднішній день ніякого результату по вирішенню даного питання немає. Із засобів масової інформації ми чуємо, що зусиллями міської ради робляться ремонти асфальтобетонного покриття прибудинкових територій житлових будинків по місту. Ми бачимо, що такі ремонти були зроблені і у дворах, які знаходяться поряд з нашим будинком. Але наш будинок чомусь обійшли стороною, незважаючи на те, що мешканці нашого будинку багаторазово зверталася із проханням про ремонт. 

    Тому просимо вас розглянути нашу заяву та включити цей об'єкт, прибудинкову територію біля будинку номер 62 по вулиці Магістратській міста Вінниці, в план розвитку нашого міста. Про ваше рішення просимо повідомити.

    З повагою,

    мешканці будинку номер 62 по вулиці Магістратській,  місто Вінниця

  • 14 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    Шановний Сергій Анатолійович, дякую Вам за таке вирішення мого питання - купити за свої кошти рубіройт і за свої кошти покрити дах. Я до Вас зверталась не по таку допомогу.

  • 14 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Доброго дня Моргунов Сергій Анатолійович Прошу вас розглянути мое петання щодо занесення моїх документів в единий ріестер документи можу відправети але незнаю куди підскажіть будь ласка заранія дякую

  • 14 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    Шановний Сергій Анатолійович!  Звертаюсь до вас з великою проблемою. Над балконом моєї квартири знаходиться балкон квартири №41 в дуже аварійному стані. За 55 років існування будинку цей балкон ніколи не був нічим накритий.  Бетонна плита балкону дуже сильно розрушилась і може рухнути на голови людям в любу хвилину. Я звертався в МКП "Територ.Комфорту", але там  відповіли, що за балкони не відповідають. Що нам робити? Хто має укріпити бетонну плиту балкону? Хто за це відповідальний? Ми боїмось за своє життя, життя сусідів знизу та життя перехожих.




  • 14 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    Здравствуйте по улице Бужский спуск 20 закрыт проход к прибрежной зоне с табличкой частная собственность и установлена камера во дворе. Всегда эта дорога была открыта для свободного прохода, а сейчас приходится обходить что доставляет большие неудобства для передвижения особенно с коляской. Примите соответствующие меры . Откройте прибрежную зону для свободного прохода !!! 

  • 14 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Дуже дякую за зустріч з Вашим представником.Ваша реакція блискавично мене вразила.Видно що Людина на своєму місці.Я буду спокійна якщо Ви і надалі будете нашим мером Дякую.

  • 14 вересня 2020
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    Звертаюсь до вас з приводу незаконного будівництва будинку на два поверхи з мансардою по вул. Хмельницьке шосе 60. Будівництво розпочато без погодження з нами, як з сусідами. Відстань до нашого паркану становить 75 см, що порушує норми житлового будівництва. Власник будинку показати проект відмовляється, мотивуючи це тим, що проекту не має і це моя земля, що хочу, те й будую на ній. Був закладений фундамент глибиною кілька метрів і висота першого поверху становить близько п'яти метрів. Прошу вас вжити заходів для припинення незаконного будівництва, що порушує норми житлового будівництва.