• 18 вересня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Ми.мшканці будинку вул.Пирогова 103-А кв.43.44.45.46 та інші. Вимагаємо відповіді  на питання.

    На якій підставі планується встановлення сміттєбаків на проти 2-го під.їзду.

    Чому .хто.по якому праву порушує закони України ?

    1.Ст.27 Закона *ПРО ОХОРОНУ ЗДОРОВ.Я *

    2.Ст 1 *Про забезпечення санітарного та єпідеміологічного благополучччя населення.(По факту відстань від будинку має бути не менше 20-ти !!! метрів. Там НЕМАЄ навіть 13 метрів.

    Ми не дозволимо щоб хтось.щоб відчепитись від питання.поставив галочку про **УСПІШНЕ ВИКОНАННЯ ЗВЕРНЕННЯ МЕШКАНЦІВ.**


    ЗАБУДОВАНО ВСЕ! ВЩЕНТ.кожен закуток.А для сіття місця не знаходиться.

    3..Ст.4 Закон * ПРО БЛАГОУСТРІЙ НАСЕОЕНИХ ПУНКТІВ

    4.Ст.24 Закон України "ПРО ВІДХОДИ*

    Ми не дозволимо порушувати наші законні права. В разі порушення комунальними службами та службою міськвиконкому . по встановленню сміттєбаків-ми звернемось в.

    Гарячу урядову лінію м.Київ

    В органи Внутрішніх справ.

    та напишемо звернення до прокуратури .про порушення та дотирмання законів.




  • 31 травня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Шановна Ірина Володимирівна. 17 лютого 2020 року сину виповнилось 14 років. І він дуже хоче отримати свою ID картку. То самоізоляція, то карантин... А тепер стикнувся з тим, що записатись в електронну чергу в Вишенський прозорий офіс - то ціла проблема. І це при тому, що я не зовсім тормознутий відносно роботи з компом. А як же дідусі і бабусі, які не володіють компютером? Далі: як мені, з дитиною потрапити на прийом (до кого не знаю, не знайшов такої графи, як "видача та отримання документів")? Завчасно дякую за відповідь.

  • 19 травня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрий день.

    Я, мешканка буд.22 ,що по вул. М.Шимка.

    Заклад  "Бочка", що розташований на базі кв.51 щойно розпочав працювати.

    Ми, мешканці прилеглих квартир,  були обурені нахабною поведінкою закладу.

    У суботу, 16.15.2020 вони поставили на вулиці два столи зі стільцями, за якими розпивали пиво та курили відвідувачі, і це все перед вікнами, у 2-3метрах. 

    Будь-яка людина не хотіла б спостерігати таку картину з вікна та дихати димом.

    Наряд поліції приїздив на виклик та зафіксував порушення, столи були прибрані.

    Неодноразово ми звертались з проханням не давати дозвіл на літній майданчик закладу, і зараз також просимо це.

    Також прибирання території біля закладу проводиться шляхом розмітання по периметру того, що впало з дерев, окурків, тощо.

    Знову ж, кому приємно спостерігати , як біля тебе накопичується купка сміття.

    Отже, літньому майданчику  -ні,  покращити прибирання - так.

    Будь ласка. Дякую.


  • 17 квітня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​доброго времени суток,уважаемая Ирина Владимировна!У меня от рака умерла Мама.Как коснулось подавать документы на наследство,то оказалось,что исчез документ на квартиру.В документе указана приватизация на трёх человек тремя равными долями.Каким образом, в наше непростое время ,можно обновить данный документ?Ведь на подачу даётся всего 6 месяцев после смерти мамы!!!!Пожалуйста,помогите !С уважением,Светлана Ивановна Чернооуцкая 0679704952

  • 29 березня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​  Шановна Ірино Володимирівно, дякую за оперативний розгляд та реагуванняза попереднім зверненням. У Вашій відповіді зазначено:  "В разі виявлення порушень виконання обмежувальних заходів просимо Вас повідомляти Головне управління Національної поліції у Вінницькій області за телефоном 102.", що я і зробила 28.03.2020 та натикнулась на пряму бездіялність поліції.

    Також мене зацікавив вибірковий підхід працівникі департаменту до інших закладів харчування, які розташовані на вул.Грушевского та продовжують живу тргівлю напоями та продуктами протягом усього тіждня: тобто з 17 березня і по 28 березня включно. Усі випадки мною зафільмовані.: 

     

    Нажаль,дотепер не тільки громадяни, а й працівники Управління поліції 

    охорони не вивчають та не дотримуються законів, проявляють безпечність

    (громадяни) та  професійну бездіяльність (працівники УПО)!!!!

    Станом на 16-00 -18-00 год в місті Вінниці по вулиці Грушевсього продовжу

    ють працювати кав"ярні, торгувати продуктами харчування,кавою, іншими 

    напоями,  і ця торгівля мною зафільмована на смартфон.

    О 17-45год я звернулась на лінію"102"Національної поліції України з приво

    ду активної торгівлі з павільону " STAKAN COFFEE", розміром 3х2,8 м2, розта

    шованому впритул до буд.74 по вул.Грушевсього, поряд зі сходами до підва

    льного магазину "Наша ряба". Продавець працював без рукавичок, пояснив,

    що рукавичка розірвалась. Каву придбавала молодь у віці-17-25 років, без 

    захисних масок,тощо, я зафіксувала порушення на смартфон та викликала 

    поліцію. ОДНАК екіпаж УДО не склав документи про правопорушення, 

    напевно вважаючи, що саме так повинени проводитись захист населення.   

    В подальшому на мій запит про реагування   працівники УДО повідомили,

    що порушень немає, торігвля законна. Мене дуже цікавить особа власника 

    павільончика, який одразу в розмові намагався з"ясувати від якої громадсь

    кої організації я дію та професійна компетентність і особиста незацікавле

    ність в покриванні правопорушеників з боку працівників УДО

    Така ж торгівля з павільнів по відпуску напоїв та їжі тривала о 17-00 годині 

    в наступних кав"янях: "Coffee ROOM",розташованому між буд№66 та №70 по вул.Грушевского,  "Coffe ToGo", розташованому в буд.66 вул.Грушевського,    

    "Express GRILL", розташованому між буд 54 та буд.56 по вул Грушевського та

    який торгував між іншим, хотдогами, реберцями-барбекю,картоплею,тощо.

    Таким чином, через триваючу бездіяльність Вінницької міської ради в   цен

    трі міста  продовжують існувати всі умови для поширення коронавірусу!!!!

    Це при тому,що переважна більшість інфікованих людей має вік від 18 до 

    49 років!!!

     

    Внаслідок  службового недбальства працівників Вінницої міської ради,

    які відгородились від вірусу закритими прозорими офісами, ми маємо 

    реальну загрозу швидкого та великого поширення випадків зараження 

    на коронавірус.

    Звертаюсь через небайдужість до життя і здоров"я усіх вінничан

     


  • 21 березня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановна Ірино Володимирівно!,відповідно до інфрмції, розміщеної на сайті ВМР до Вашоїкомпетенції належить: Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування​.

    Також на сайті є повідомлення:«Для відвідувачів усі кафе, ресторани, кав'ярні зачинені. Але кухні закладів громадського харчування працюватимуть на доставку їжі. Низка піцерій, суші-барів, кафе та ресторанів вже налагоджена робота таким чином», – каже директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук.

    19,20.21.березня 2020 року на площі Європейській та в будинку Уртелекому, прилеглому до площі, а також на вул.Грушевского,19 щоденно працювали кафе -  кав"ярні,проводився відпуск чаю,кави,інших напоїв та прдуктів харчуваня.Відповідні фото та відео я зафіксувала. Продавец кіоску, що розміщний на Європейскій площі перед буником №41 повідомила, що має дозвіл міскої ради на торгівлю після 1703.2020 року та продовжуєпрацвати,однак надати дозвіл до голяшу відмовилас.Працює без рукавичок та маски, біля кіоску скупуются люди, створена ситуація до швидкого розовсюдження короновірусу, покупці заздебілшого молод. без будяких засобів захисту.Таку ж відповід я отримала в кіоску,який торгує булочками,кавою,іншими продуктами та роташований в буд 32 Укртелекому.там продавец також посллалас на дозвіл Департаменту адміністративних послуг та так само відмовилас дозвіл показати до ознайомлення. Ще один праццчий кісок з продуктами,ход-догами тощо розташований по вул.Грушевского біля буд 19.всі перераховані об2єкти працюют з привозною водою,не мають відливу та належних снітарно-гігієнічних умов.

    Якщо посилання на Ваш департамент та дозволи є підставним. прош надати відповідь,чому попри публічні Ваші заяви. Ви порушуєте законодавство України,направене на попередження розповсюдження короновірусу в місті та хото несе відповідалність за дозволи на торігвю вспуреч Вашим повідомленням:Для відвідувачів усі кафе, ресторани, кав'ярні зачинені. Але кухні закладів громадського харчування працюватимуть на доставку їжі. Низка піцерій, суші-барів, кафе та ресторанів вже налагоджена робота таким чином», – каже директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук.

  • 29 січня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановна Ірина Володимирівна!

    Я проживаю в р-ні Тяжилів, безмежно вдячна за благоустрій, створений для жителів цього району, за нові проекти, що втілюються в життя. Дякую)

    Біля мене заходиться магазин "МегаСмак" (вул.Ватутіна, 52), я, також, вдячна, бо в ньому є все (звичайно, потрібно бути пильною, бо є прострочений товар!!!). Дуже зручно, коли є магазин в місці, якому проживаєш!!! 
    Працівники в магазині діляться на дві категорії: привітні і не дуже. Сумно, що обслуговуючий персонал погано знає свої функціональні обов'язки! Я також працюю в сфері обслуговування і знаю, про що кажу!!!
    Суть питання в мене в іншому: ЧОМУ В ЦІННИКАХ, МАЙЖЕ, НА ВЕСЬ ТОВАР ВКАЗАНО ЦІНИ, де після 00грн. на цінниках скрізь 99коп. решта покупцю за товар округляється на користь магазина, чому я та інші споживачі мають дарувати свої гроші магазину?
    З 01.10.19 монети 1, 2, 5 коп. виведені з обігу, то чому цінники мають бути на копійку менше, чому, якщо решту потрібно дати 12-15 коп, то дається 10 коп. і т.п.?
    Це питання стосується не лише "МегаСмаку", а багато інших мережевих магазинів, будь ласка, з'ясуйте!!!


  • 24 листопада 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    7 августа я писала обращение о том, что в супермаркете «Фуршет», по Хмельн. шоссе, 145,  нарушены санитарные нормы: возле упаковочного стола сделали туалет.
    Вы мне ответили, что туалет закрыли.
    Два месяца туалет не работал. Сначала на нём было написано: «Туалет тимчасово не працює». Позже написали: «Службове приміщення».
    Но в ноябре снова открыли туалет. Мне не нужно, чтоб его закрывали. Пусть работает, хотя он мне не нужен. Но, должны соблюдаться санитарные нормы. Пусть, перенесут подальше упаковочный стол, который сейчас в 20 см от туалета. Так же пусть перенесут камеры хранения, которые сейчас в двух метрах от туалета. А на каком расстояние по санитарным нормам должен находиться туалет от продуктов питания? 5 метров? 10 метров?

  • 16 листопада 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрый день.

    Сегодня,16 ноября,в 11-44 звонил на гор.линию 1560.

    Первый звонок-не поднимали трубку 5 минут,потом сброс.

    Второй звонок-не поднимали трубку 4 минуты,при попытке оставить сообщение набрав еденицу-сброс.

    Обьясните мне-10 минут звонка с мобильного без результата-кто виноват?

    Заранее благодарен за ответ на электронную почту.

  • 12 листопада 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Доброго дня.

    Мене звати Володимир, я тестую роботу форми зворотнього зв'язку на вашому офіційному сайті.

    Якщо ви отримали це повідомлення, прохання надіслати у відповідь лист на адресу електронної скриньки volodymyr.plah@gmail.com зазначивши в темі та в тілі листа офіційну назву вашої установи.


  • 24 жовтня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Номер телефону цілодобова варта постійно зайнятий. Чи є альтернатива зв'язку по вайберу чи інші шляхи. Бо цілодобова варта для галочки а сайт для красоти. Всерівно треба йти особисто і писати звернення що на дворі 25.10.2019 а батареї на Київській 50 третій під'їзд ХОЛОДНІ

  • 28 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановна Ірина Володимирівна, я проживаю у багатоповерховому будинку по вулицi К.Василенка 4. В нашому дворi бiля другого пiд"iзду живе велика собака ,яка не однаразово кусала мешканцiв нашого будинку в тому числi мою шестирiчну доньку.I так як у нас прохiдний двiр вона iнколи кидаеться на людей з iнших будинкiв.19.08.2019 я зверталась у телефонiй розмовi до мiськоi ради з проханням про вилучення собаки з нашого двору.22.08.2019 приiхала бригада i забрала собаку,але попередили ,що через 10 днiв ,якщо собака не скаженна ii повернуть на мiсце.Мешканцi нашого будинку звертаються до вас задопомогою ,щоб цю собаку неповертали у наш двiр, бо знов будуть покусанi нашi дiти.Якщо буде потрiбно, ми збиремо пiдписи покусанних людей цiею собакою.Також прошу вас прийняти мiри до мешканки нашого будинку Мовчанюк Лариси Антонiвни, яка проживае у кватирi 49, бо вона кормить i пiклуеться цiею собакою i коли взнала ,що я поскаржилась на собаку обзивае,проклинае,погрожуе менi i моiй сiм"i.Я зверталась iз заявою до полiцii ,але це не допомогло, вона i надалi проклинае людей якi проти цiеi собаки.Також за словам ii сусiдiв у неi в квартирi проживае близько 20 котiв i на поверсi стоiть жахливий сморід.Мешканці нашого будинку надіються на вашу допомогу Дякую.

  • 23 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрий день, шановна Ірина Володимирівна! Дуже просимо посприяти усуненню шумового безладу від диких хамських музик під нашими вікнами від РАГСУ. Ми ж ще не глухі. Тут не клуб, не бар це житловий будинок, не поле.. Починаючи з п'ятниці наше життя супроводжують гучні удари барабанів з пісилювачами, одноманітна неякісна музика, а саме головне голосна више дозволеного шуму аж голова лопає і барабанні перетинки. Вибачте, ми теж люди і хочаб на вихідних  хочемо мати можливість відпочивати... В будинку старі лежачі які не можуть підійти, діти, хворі, з нічних чергувань, з бойових дій війни. Спека, вікно не закриєш але і воно не допоможе. Хіба музика це щоб ще і ще сильніше і голосніше?....Стільки років вже нас мучать, немає совісті. Підходили просили, у відповідь -брутальність. Хто дозволив цей безлад? Доречі як я розумію це порушення закону.  В мене особисто мати хвора ночами не спить під ранок насилу засинає. Дуже просимо припинити цей безлад ми і так на роздоріжжі серед доріг, гуртожитків, газ контори єдине місце де можна у подвір'ї пройтися з дитиною і те весільні кортежі прямо по всіх площі. Доречі хіба дозволено весільним машинам влаштовувати автостоянку на площі біля клумби і під вікнами влаштовувати шабаш. Да комусь весело, да музика вічна, але ж потрібно і про інших думати елементарна людяність. Люди-мешканці що мають з глузду з'їхати, вмерти бо їм потрібно розважитись. Вибачте, ми довго терпіли. Люди дуже сердиті, випрацьовані. Ми розумію це чужі люди, чужі проблеми але ввійдіть у наше становище. Захистіть наше право на захист свого здоров'я, життя...З повагою, мешканці будинків № 24, 25, 27 і небайдужа  міста по вулиці Замостянській. Дякую. Дуже чекаємо відповіді. 

  • 14 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Висловлюю подяку Гузляковій Олені за людяність.оперативність та професіоналізм у вирішенні питань. Ще раз впевнилась.що Вінницький міськ.виконком кращий у підбору кадрів. Дякую.

  • 12 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​ДОБРОЕ УТРО.  ПРОШУ РАСМОТРЕТЬ ВАЖНЕЙШИЙ ВОПРОС НАШЕГО ГОРОДА .ЭТО ЧАСОВАЯ НОРМА И ЗАКОН ТРУДЯЩИХСЯ... АБСОЛЮТНОЕ ПРОТИВОЗАКОНИЕ РАБОТОДАТЕЛЕЙ  .. ВСЕ РАБОТЫ ЗА ЧАСОВОЙ НОРМОЙ ЛЮДИ РАБОТАЮТ С ОДНЫМ ВЫХОДНЫМ ПО 10 -12 ЧАСОВ...   В ЕВРОПЕ СУЩЕСТВУЮВ  В КАЖДОЙ СТРАНЕ ПРОФСОЮЗИ ТРУДЯЩИХСЯ КОТОРЫЕ ЖЕСТКО ПО ЗАКОНУ КОНТРОЛИРУЮТ РАБОТОДАТЕЛЕЙ   И ПРИ НЕ СОБЛЮДЕНИЕ НОРМ  ШТРАФУЮТ ИЛИ ПОД СТАТЬЮ ВЕДУТ...  СКОЛЬКО МОГУТ ИЗДЕВАТЬСЯ В ВИННИЦЕ РАБОТОДАТЕЛИ НАД ЛЮДЬМИ ЛЮДИ НЕ ВИДЯТ ДЕТЕЙ И МУЖЕЙ РАБОТАЯ ЗА МИЗЕРНУЮ ЗАРПЛАТУ С ОДНЫМ ВЫХОДНЫМ АТО БЕЗ ВЫХОДНЫХ  ЕЖЕДНЕВНО ПО 10-12 ЧАСОВ-- ЭТО ЖЕ БЕЗЗАКОНГЕ..ЭТО ЖЕ ГЕНОЦИД РАБОТОДАТЕЛЕЙ И ХУЖЕ РАБСТВА 17 ВЕКА...   ЖАЛКО БЕДНЫХ ЛЮДЕЙ ИДУТ ПО УЛИЦАМ ГОРОДА С ОПУЩЕНЫМИ ГОЛОВАМИ УСТАВШИЕ НЕСЧАСТНЫЕ   .. КАК РАБЫ РАБОТАЮЩИЕ ЗА ГРОШИ..СКОЛЬКО ЛЕТ ЭТО БУДЕТ РАБСТВО ПРОДОЛЖАТЬСЯ В ГОРОДЕ НАШЕМ??    ГОР .СОВЕТ  ОБЯЗАН ДАВНО ВВЕСТИ ПРОФСОЮЗИ ЗАЩИТЫ ТРУДЯЩИХСЯ   И ПРОВОДИТЬ ТЩАТЕЛЬНЫЕ ПРОВЕРКИ ПО ГОРОДУ...     ДЛЯ СОБЛЮДЕНИЙ НОРМЫ ЗАКОНА 40 ЧАСОВОЙ РАБОЧИЙ ДЕНЬ ДЛЯ ЛЮДЕЙ ГОРОДА И ДВА ВЫХОДНЫХ...     АТО РАБОТОДАТЕЛИИЕ   ЧУВСТВУЮТ БЕЗНАКАЗАНОСТЬ В НАШЕМ ГОРОДЕ И 90%  НАРУШАЮТ ТРУДОВОЙ ЗАКОН И КОДЕКС  ..   ТРУДЯЩИЕСЯ НИКАК НЕМОГУТ ЗАЩИТТИТЬ СЕБЯ В ТЯЖЕЛОЙ СИТУАЦИИ А ТАКЖЕ БОЯТЬСЯ УВОЛЬНЕНИЯ...ЭТО ЧЕСТЬ ГОРИСПОЛКОМУ ЗАЩИТИТЬ ЕТИ СОТНИ ТЫСЯЧ ЛЮДЕ И МОЛОДЕЖИ --СОЗДАТЬ ПРОФСОЮЗИ И ТЩАТЕЛЬНЫЕ СЛУЖБЫ ПРОВЕРКИ..ОЧЕНЬ ПРОСИМ ВАС СОЗДАТЬ ТАКИЕ СЛУЖБЫ.. ДЛЯ  СПРАВЕДЛИВОЙ И СЧАСТЛИВОЙ ЖИЗНИ ЛЮДЕЙ ГОРОДА ВИННИЦИ..СПАСИБО БОЛЬШОЕ...  ЖДЕМ РЕШЕНИЯ ЖИТЕЛИ ГОРОДА И АКТИВИСТЫ

  • 07 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    В супермаркете «Фуршет», по Хмельн. шоссе, 145,  возле упаковочного стола года 2 назад сделали туалет. Лично я никогда им не пользовалась. Мне, мягко говоря, неприятно упаковывать продукты возле туалета. И должны быть какие-то санитарные нормы.
    26 мая 2019 я написала сообщение в «Книге отзывов», чтоб переставили упаковочный стол подальше от туалета. Потом я увидела, что в этой же книге полгода назад кто-то написал сообщение на эту же тему. Значит, не меня одну это возмущает. Я думаю, что ещё многих людей это возмущает. Может из-за этого и не ходят туда. Через месяц я снова зашла. Покупателей почти нет, стол там же само, а «книги отзывов» нет. 8 июля я написала об этом на сайте «Фуршета». Никакой реакции.

  • 02 липня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановна Ірино Володимирівно! Звертаюся до Вас, як мешканка будинку по вул.Пушкіна 21. Вже два тижні в нас вниз по вулиці Кн.Коріатовичів 89 , між Фаворіт авто та автомийкою працює "нічний генделик" на березі Ю.Бугу в режимі постійної дискотеки   до 3-5 годин ранку. Музика гремить так гучно, що навіть при закритих повністю вікнах (В 35 градусну спеку) не можливо не те що заснути, а навіть просто спокуйно полежати. Я Вас ДУЖЕ прошу перевірити дозволи на торгівлю та на сам розважальний заклад, та особливо звернути увагу на режим роботи. Ми вже неоднаразово зверталися до гарячої лінії міськвиконкому, нам сказали, що нічого вдіяти не можуть, а вже вчора 01.07 прийшлося звертатися до поліції, вони нам повідомили, що всі дозвільні документи видала Міська Рада і нічого вдіяти теж не можуть. Але ж мають бути якісь обмеження у часі для застосування голосної музики!!! Будь ласка перевірте та обмежте використання звуковідтворювальної апаратури у ніічних час у жилому районі міста. Будь ласка! Дякую.

  • 26 червня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановна Ірина Володимирівна! 

    Звертаюсь до Вас зі скаргою на сусідських собак. 

    Мешкаю на старому місті за адресою: вулиця Івана Франка 31а.

    Цілу ніч дві вівчарки гавкають не стихаючи, не можливо відкрити вікно. Ночі стають просто нестерпні. Пью снодійні щоб хоть якось заснути. 

    Собаки утримуються в вольєрі на невеликій території, цілий день на сонячній стороні без води і в горах своїх фекалій. 

     З сусідами взагалі не має ніякого нормального контакту, живуть самі по собі. Ні з ким з інших сусідів не контактують і собаки заважають всьому округу. 


    Прошу Вас вирішити наше питання по порушенні тиші з 22:00 до 8:00.


  • 23 червня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня, Ірина Володимирівна.

    Ми, мешканці будинку 22, що по вул. М.Шимка вкотре благаємо допомогти вирішити проблему з "Бочкою", що розташована на базі кв. 51. Безпосереднє сусідство із закладом створює нестерпні умови проживання. Будинок житловий і враховувати те, що ми ще тут живем необхідно.

    1.Нас турбує витяжка, що розташована незаконно, про що вже були відповіді, але 2 роки обіцянок з усіх сторін. Або неможливість впинути на осіб,що керують закладом. Неприємні запахи з витяжки нам не дають відчинити вікна.

    2.Також відвідувачі палять страшенно, що також шкодить нашому здоров'ю. На зауваження , щоб відійшли до входу, не реагують, хамлять. У туалет ходять під вікна , піддерева, або просто як заманеться. Також заклад не дотримується режиму роботи, бо до 12ночі, 1..., там є відвідувачі, хоча жалюзі вони закривають, і з вулиці ніби то закриті.

    3.Ще клієнти виходять на вулицю з бокалами пива і розпивають на пандусі, тим часом палять. Такі картини спостерігаємо щодня.

    4.Прибирання території проводиться аби як: розмітання вього попід дерева та виливання з відра миючих засобів на зелену зону.

    Нам псують спокій , бо кожного разу відчиняючи вікно або ганяєш курців та тих , хто не знає де туалет, або ковтнеш пересмаженого запаху і зачиняєшся у квартирці без повітря.

    Просимо вкотре допомоги.

  • 13 червня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Звертаюсь до Вас, як мешканка та старша по будинку № 32 по вул. М.Оводова: хазяїн квартири №3, яка знаходиться на 2 поверсі даного будинку відкрив у ній магазин з продажу одягу (який працює з 10.00 до 20.00 год. без вихідних). Дана квартира не виведена із житлового фонду. На прохання повідомити відповідно до яких документів та на яку юридичну особу відкрито даний магазин, відповіді не надано (в приміщенні відсутній куточок споживача, щоб на ньому побачати дозвільні документи) . Продавець офіційно не працевлаштований. Прошу Вас допомогти вирішити питання у закритті магазину у підїзді житлового будинку так, як це створює дискомфорт для мешканців підїзду.

  • 07 червня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Шановна Ірина Володимирівна,
    прошу надати оцінку і вжити заходів стосовно неякісної роботи працівників прозорого офісу "Замостя". Сьогодні 07.06.2019 року моя дружина звернулась з проханням реєстрації в чергу на отримання закордонного паспорту з усіма необхідними документами так як вона до цього була на консультації. Проте їй відмовили у записі до черги у зв'язку з тим що у неї не було з собою клаптику паперу з підписом того хто проводив консультацію стосовно документів на закордонний паспорт. З моєї точки зору такі дії є не професійними та обурливими так як усі документи було зібрано а клаптик паперу з підписом не є офіційним документом. Тому прошу вжити заходів з метою не повторення таких ситуацій.
    Дякую.

  • 09 квітня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня! Я, мешканка буд. 22 , що по вул. М. Шимка.

    Заклад "бочка", що розташований у нашому будинку, заважає мені , членам моєї родини та сусідам . А саме: відвідувачі палять біля закладу, дим потрапляє до осель, бо ми перебуваємо у близькості до нього, кидають недопалки куди завгодно, ходять у туалет під вікна.

    А витяжка, яка незаконно встановлена, не дає зовсім відчиняти вікна. Вона працює періодично, але ж працює , через що ми нервуємо та шкодимо своєму здоров'ю.

    Нещодавно сусіди на чергову скаргу отримали відповідь, у якій йдеться, що, ця витяжка  використовується для воздухообміну в приміщенні. І керівництво закладу вже 1.5 роки розробляється проект усунення вищесказаного.

    Прошу відреагувати на неподобства мешканців.

  • 19 лютого 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

        Шановна Ірина Володимирівна, щиро дякую Вам за своєчасну формально бюрократичну відписку знущального характеру, на моє  попереднє відкрите звернення  до Вас, на цьому сайті, від 21.01.2019 р.

         Мушу Вам зауважити що жодним чином як по телефону, так і письмово я не ставив питання щодо надання  пільг при оплаті адміністративного збору за оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, МОВА ЙШЛА  ТІЛЬКИ ПРО ВНУТРІШНІ АЙДІ картки для інвалідів і пенсіонерів.

          Відповідно до ч.2 ст. 19, ч.1,3 ст. 140 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

         В рамках процесів децентралізації пільги тепер встановлюються місцевими громадами, а надходження від оплати вартості адміністративних послуг спрямовуються до місцевих бюджетів, але Вашим багаточисельним підлеглим звичайно простіше написати безграмотну просторову, формально бюрократичну відписку, фактично НІ ПРО ЩО,  ніж на рівні міської Ради, вирішити питання по суті, а Вам те підписати.

          На Ваш особистий мейл,  я відправляв 28.11.2018 року заяву,  з додатками на двох аркушах. В телефонній розмові Ви обіцяли прикласти максимум зусиль для вирішення поставленого питання,  але нажаль навіть НЕ НАДАЛИ  письмової відповіді.  

         В державі Україна, є  більше 23 територіальних громади які ухвалили рішення про встановлення  вищезгаданих пільг, з них це– Одеса, Кропивницький, та інші. 

         Наше найкраще місто, в цьому питанні займає останнє місце, допускаю що це тому що Ви не бажаєте вирішувати ці питання як фахівець, з багаточисельними підлеглими, або з інших причин.  

         Зберігаю за собою можливість після Вашої відповіді, звернутись безпосередньо до Сергія  Моргунова, з наявною перепискою.

        Відповідь прошу письмово, згідно чинного законодавства.

  • 21 січня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

           Шановна Ірина Володимирівна, після підписаної Вами  відповіді, яку готували аж два фахівці Г 04-122747/01-04 від 28.11.2018р., на моє звернення до Вас, на Ваш особистий мейл,  я відправив 28.11.2018 року заяву,  з додатками на двох аркушах. В телефонній розмові Ви обіцяли прикласти максимум зусиль для вирішення поставленого питання, ще ми з Вами зустрічались в грудні, перед початком сесії.    

         Читаючи Вашу біографію стосовно освіти, я надіявся  на своєчасну і професійну відповідь,  але нажаль навіть після телефонних розмов з Вашими заступниками ніякої відповіді на мою заяву я не отримав до нинішнього часу, хогча періодику отримую кожен день, а інтернет ще пока працює.    

        Дуже шкода що наше місто Вінниця, стосовно поставленого мною питання, в державі пасе місце серед останніх, хоча серед міст де це питання вирішено давно, є 23 територіальних громади які ухвалили рішення про встановлення пільг, з них це– Одеса, Кропивницький, та інші.

         В рамках процесів децентралізації пільги тепер встановлюються місцевими громадами, а надходження від оплати вартості адміністративних послуг спрямовуються до місцевих бюджетів, але Вашим багаточисельним підлеглим звичайно простіше написати просторову, формально бюрократичну відписку, ніж на рівні міської Ради, вирішити питання по суті.

       Однозначно у Вас мають бути батьки-пенсіонери, для яких навіть ті копійки, були-б суттєвими.

     Відповідь прошу письмово, згідно чинного законодавства.


  • 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Добрый день.
    Все мы отлично знаем что каждую зиму во всей стране происходит прорыв труб и т.д
    Что б исправить неполадку, у нас принятно раскапывать пол города, перекрывать движение, и производить устранение неполадки.
    А Ведь можно по другому
    Можно без Раскапывания земли
    Можно Сделать всё красиво и в 2-3 раза экономнее
    И заменить не просто старые трубы на новые, а заменить это всё на нержавеющие трубы. И да, это выйдет дешевле
    И самый главный ПЛЮС - мы получаем чистую воду в нашем кране.
    С Уважением Селезнев А.А.
    Моб. номер +380991195415

    E-mail. shyrikshyrikk@gmail.com

    https://www.youtube.com/watch?v=aVOPMiWC-lQ

  • 02 грудня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня.

    Вул.М.Шимка22.

    По закладу "Бочка":   обіцянки про виготовлення документації на витяжку готують всіх більше пів-року. Як вплинути  на заклад?

    27 листопада викликали поліцію, так як відбувалася галаслива чергова гулянка, склали протокол. Були присутні мешканці семи квартир. Але що далі?

    Розмови не дають ефекту, приписи не виконуються та і документів на землю також немає, хіба це мало?

    Підкажіть як закрити цю пивну.

  • 28 жовтня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня!

    Вкотре змушена звертатися до вас з проханням вплинути на заклад "Бочка", що по вул.М.Шимка 22/51.

    Заклад не дотримується режиму роботи, що суперечить закону України, відвідувачі знаходяться у ньому до 2-3 години ночі. Гучно розмовляють, совають стільцями по підлозі у години, коли всі давно відпочивають. Палять на вулиці під вікнами оселі, плюють, кидають недопалки, а також "не знають де туалет" та влаштовують його де бачать.

    Витяжка, про яку я вже пишу з минулої осені, працює і досі. ЇЇ розташування теж незаконне.

    Не можу відчинити вікно, сморід йде у квартиру.

    Нажаль, старша по будинку не робить кроки назустріч, щоб допомогти мешканцям, а ,навпаки, домовляється з керівництвом, підписуючи договори, тобто підтримує їх, хоча мешканці страждають.

    Дуже прошу притягнути керівництво до відповідальності.

  • 01 вересня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​    Доброго дня, шановна Ірина Володимирівна!
        Від імені мешканців будинку Воїнів-Інтернаціоналістів, 10,  звертаюсь до Вас зі скаргою на діяльність кальян-бару «Дира». Бар розташований в спальному кварталі на відстані десяти метрів від житлових будинків №4,8,10, а літній майданчик майже під вікнами житлового будинку №10.
        Бар регулярно порушує громадський порядок в частині права громадян на тишу в своїх помешканнях. В певні дні гучність музичного супроводу перевищує санітарні норми (зазвичай в п’ятницю та суботу). Мешканці будинку не можуть спокійно відпочити. Навіть в спекотні дні змушені закривати вікна, щоб відгородити себе від шуму, але музика настільки гучна, що навіть це не допомагає. Постійне шумове навантаження негативно відображається на здоров’ї та працездатності мешканців, провокує порушення сну, а дітей неможливо вложити спати до 22:00. З вікон своїх квартир діти можуть бачити як на літному майданчику  розпивають спиртні напої, курять кальян та тютюн, а запах диму відчувається навіть в квартирах.
        Режим роботи бару до 3-ї години ночі!!! Музику з відкритого майданчика чутно до середини ночі, і це при тому, що використання звуковідтворювальної апаратури після 22:00 заборонено Законом. Клієнти бару голосно розмовляють, іноді кричать та лаються. Це позбавляє людей права на нормальний сон.
        Просимо Вас:
    1. Ініціювати перевірку дотримання баром «Дира» санітарних норм шуму в дні проведення музичної шоу-програми, наприклад, щоп’ятниці з 19:00 до 22:00 години;
    2. Зобов’язати  бар «Дира» суворо дотримуватися Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" та «Правил додержання тиші на території міста Вінниці»
    3.Заборонити бару «Дира» в нічний час доби використовувати відкритий майданчик в безпосередній близькості до житлових будинків.
        Щиро сподіваємось,  що Ви зможете вирішити підняту проблему!

  • 30 серпня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня, при зверненні до державного реєстратора  одного з прозорих офісів по закриттю товариства була отримана інформація, які потрібно підготовити документи і їх текст, коли були зібрані документи та доставлені до реєстратора чомусь не працювала відповідна програма. Звернувшись до другого реєстратора то виявилось що потрібен другий текст і друге доручення, а людина виїхала у відрядження на пів-року що робити. Оце такі у нас реєстратори у м.Вінниця

  • 09 серпня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Прошу направити відповідне відношення до ДПСС у Вінницькій області, ГУ ДФС у Вінницькій області, по факту відсутності куточка споживача, книги відгуків, касових чеків на продукти ковбасної групи в магазині по вул. Келецькій на к.п. тролейбуса м-тів, 3,4,5 М. Ващука. "Горілчані вироби". Який відвідали ваші працівники (Ольга Шагін) за моїм зверненням на "Цілодобову варту". 

    На розгляд сарги запросити для участі, відповідь надати на ел.скриньку.