• 16 вересня 2021
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Прошу звернути увагу на роботу адмыныстраторів прозорого офісу по вул. Космонавтів, 30. Для запису по телефону на прийом дзвонили по телефонах, що далі в прозорому офісі по вул. Соборній, 2 тижні.  Врешті решт прийшлося покинути цю справу і поїхати записатися очно. Жодного разу по телефону нам не відповіли.

  • 06 вересня 2021
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг


    Я, Павловський Віталій Казимирович, 23.07.21 року звернувся до центра адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради, розташований за адресою : вулиця Брацлавська 85, с проханням отримати довідки про народження моїх родичів ( батьки, бабця, дід ) та інші, пов'язані з цими подіями документи з Вінницького Державного архіву.

              25.08.2021 року після мого телефонного звернення до «Прозорого офісу» на вулиці Брацлавський 85, мені повідомили що довідки за якими я звертався, готові, і їх можна отримати в офісі на Брацлавській 85 особисто. Але в силу життєвих обставин, а також в зв'язку з тим що я мешкаю не в місті Вінниця, а в місті Одеса і не можу забрати потрібні мені довідки особисто, звертаюсь до Вас с проханням, відправити мені мої довідки кур'єром Нової почти, чи замовним письмом Укрпоштою за мій рахунок на адресу : місто Одеса вул. Генерала Петрова буд. 50 кв. 75. Індекс 65076.  Отримувач: Павловський Віталій Казимирович. Тел.093 806 69 36.  

    Заздалегідь дякую Вам і сподіваюсь на Ваше розуміння і допомогу!     

    Додою реєстраційні номери моїх заяв :           460121023910

                                                                                 460121023912

                                                                                 460121023913

                                                                                 460121023916

                                                                                 460121023917

                                                                                 460121023918

          Паспорт : КМ 665950  ( Копія подоваляся при подачі заяви )

          Ідентифікаційний номер : 2551500975 ( Копія подаваляся нри подачі заяви )


  • 19 серпня 2021
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Шановна Ірина Володимирівна, ми, жителі будинків №№61 та 63 по вул.Данила Нечая,  вимушені звернутися з приводу наступної ситуації.  Нещодавно у нашому будинку (№63) на першому поверсі відкрився магазин "Домашній маркет" (до цього магазину там були інші магазини, але такого жаху не виникало ніколи), особливістю якого є цілодобова робота, тобто 7/24. З початку було ніби все більш менш нормально. Але дуже швидко всі зрозуміли досить серйозну проблематику. Вночі почали приходити та приїжджати в магазин за спиртними напоями скажімо так, дуже сумнівний контингент і з того моменту про чистоту та спокій ми всі забули. Щоночі, я не перебільшую, саме кожної ночі неможливо спати, так як під вікнами починаються оргії, крики, мати, визги та інше. Наша прибудинкова територія перетворилась на смітник та туалет. Ми навіть не думали ніколи до чого люди можуть опуститись. Все це ми бачимо кожен день. На ранок залишається купа сміття - бутилок, обгорток і т.д. І це не тільки вночі. Вдень також усі бажаючі сідають у нас і влаштовують посиденьки з пляшечкою та Їдлом. Та й туалет можна тут же одразу влаштувати.  До речі, що можна було зламати та знищити навколо, все знищено.На зауваження працівники та завідуюча магазину навіть не бажають реагувати. З людьми також неможливо спілкуватись, попросити вести себе спокійніше або не залишати сміття, але вони вже або на підпитку або зовсім неадекватні (самі розумієте, що це за контингент).  Мало того, що місцеві неблагонадійні приходять сюди, так щей усі бажаючі з усього міста і не тільки заїжджають "проїздом" вночі щоб "догнатися" алкоголем, зупиняються, заходять на нашу територію і просто роблять наше життя нестерпним . Вибачте за термінологію, але по іншому ніяк.  Але ми ж Європейське місто, ми ж стараємось якось відповідати людському рівню. Чому ми маємо так страждати від нелюдів? Чому якісь люди знущаються з нас, нашого саду та дворів? В нас завджи було чисто та спокійно. 

    Допоможіть, будь ласка, нам у цьому питанні. Для нас життєво необхідно, щоб магазин працював не цілодобово, а з 8.00 до 21.00 та нарешті, щоб хоч вночі відпочити та не боятись за свою безпеку?   З повагою, жителі будинків 61 та 63 вул.Данили Нечая.



  • 15 травня 2021
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Здравствуйте!
    Прошу обратить ваше внимание на ситуацию, которая сложилась во время моего обращения в Центр адміністративних послуг "Прозорий офіс" по адресу ул. Космонавтов, 30, а именно:
    Ориентировочно 05/05/2021 я была на консультации по поводу загранпаспортов для детей. Ее я получила в полном объеме, в результате чего 11/05/2021, при следующем посещении "Прозорого офіса", я подала документы на изготовление паспортов для детей.
    12/05/2021, зная всю информацию по поводу получения загранпаспорта (какие документы нужны, сколько это стоит, и т.п.) я решила обратиться в этот же "Прозорий офіс" для того, чтобы обновить свой загранпаспорт. Позвонив по тому же телефону что и в первое мое обращение (50-91-34), я получила ответ, что на подачу документов по телефону не записывают, сначала могут записать только на консультацию. Любые мои комментарии по поводу того, что несколько дней назад я уже была у вас и мне в принципе не нужна консультация, отсекались фразой: "если вас что-то не устраивает, можете обращаться в другие службы" (не дословно). Я попросила телефон отдела, который непосредственно занимается сбором документов для загранпаспортов - 50-86-44. Позвонив по нему и опять же объяснив ситуацию, что консультация мне не нужна, я знаю список документов, сумму, и т.п., мне так же ответили, что необходимо записаться на консультацию (абсурд, в моей ситуации), и только потом получить талон на подачу документов, а по телефону они не записывают на подачу.
    Итого, в этот же день, 12/05/2021 я вынуждена была опять записаться на ненужную мне консультацию, и 14/05/2021, прийдя лишний раз на нее, услышать то, что слышала пару дней назад практически слово в слово, получить талон на подачу документов на 19/05/2021.
    В данной ситуации я вижу явное несовершенство в работе системы по консультированию и приёму документов на выдачу загранпаспортов. Эта система заставляет людей тратить свое время (рабочее время) на то, чтобы получить ненужную (в данном случае) информацию и иметь возможность получить доступ к следующему этапу. Все современные системы для этого используют свои вэб-ресурсы или как минимум информационные стенды (или хотя бы консультирование по телефону) по месту расположения, для того, чтобы упростить и облегчить процесс. В данном случае я увидела противоположное. Вместо того, чтобы разместить всю необходимую информацию (в данном случае какие документы необходимы для оформления загранпаспорта и сколько это стоит) на сайте, на ваших информационных стендах, давая консультации по телефону, все сделано так, чтобы вынудить человека лишний раз потратить свое время и посетить "Прозорий офіс", а если учитывать ситуацию с COVID-19, подвергнуть человека неоправданному риску быть зараженным.
    Кроме этого, посещая "Прозорий офіс" и ожидая в очереди, неоднократно мое внимание привлек сотрудник ресепшна, все диалоги которого с посетителями происходили на повышеных тонах и который, на мой взгляд, позволял себе повышать голос, что недопустимо для сферы обслуживания. Тем более, что ресепшн, это по сути лицо ЦНАП.

  • 12 квітня 2021
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Доброго дня, шановн!
    Мене звати Олена, я керівник відділу маркетингу місцевої компанії. На даний час мені потрібна ваша думка,

    Влітку, цього року, ми плануємо запустити рекламну кампанію за участю відомої вітчизняної порно-зірки. Це повинна бути відеореклама, а також реклама на білбордах. Мене турбує питання законності такої діяльності, адже порно зіркипрофесійні актриси фільмів для дорослих, а наша акторка дуже відома! Питання перше - чи не буде, це порушенням закону України? Та, чи дозволяє адміністрація міста розміщення подібної реклами? Дякую за відповідь!

  • 08 квітня 2021
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Для отримання ID картки по досягненню 14-річного віку моєї дитини, я записалась на прийом на 08.04.2021 року до адміністратора Центру надання адміністративних послуг за номером телефону 50-91-34, який надали в приміщенні прозорого офісу по вул.Космонавтів, буд.30. На прийомі працівник на 24 робочому місці, переглянувши документи, повідомила що не може їх прийняти і ми маємо прийти ще раз тому, що я подзвонила "не туди" і талон був виданий на консультацію.  Так, як нами був виділений час, а до документів питань не було, я попросила оформити картку. Працівник, яка сиділа засусіднім робочим місцем Довбищук Олена Олександрівна, постійно втручалася в розмову: "ми вас без талона не приймемо, які проблєми ідть на Миколайчука, там без талонів", згідно п.4.8. Витягу з Інструкції з використання ЕСУЧ адміністратор могла переадресувати талон.

    Прошу: 1)врегулювати взаємодію консультантів, що проводять запис на прийом та адміністраторів ЦНАП. Згідно п.4.5. Витягу з Інструкції з використання ЕСУЧ, мною чітко було озвучено предмет звернення; 2)провести роботу з працівниками з приводу спілкування з відвідувачами та поведінки на робочому місці. Переглянути їх завантаженість, бо зйнятись в робочий час їм явно ні чим. 

    ЦНАП - гордість міста! За послугою прийшлось звернулась вперше, сказати що я розчарована - не сказати нічого! Ганяти людей в пік поширення вірусу - не вкладається в голові! Про ввічливість взагалі мовчу!

  • 08 лютого 2021
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Рішення про утримання земельної ділянки учасникам АТО мало бути готове 12.10.2020 ще до цих пір немає жодного відома!? 

  • 04 лютого 2021
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Шановна Ірина Володимирівна звертаюсь до Вас за допомогою. Ми недавно створили ОСББ "Петра Запорожця 26" і хочем здати річну звітність але щоб отримати електронний ключ потрібно телефонувати по номеру 0432 56 09 06 з 8-9 год. Це лиш щоб записатись на прийом але це можливо. Вже більше місяця телефонуємо даже з декількох телефонів а результату роль. Мережа постійно зайнята а коли виходить дозвонитись то ніхто не піднімає трубку. А ось після дев'ятої години піднімають трубку і повідомляють що запис завершився на сьогодні.І так це вже більше місяця відбувається. Підкажіть будь-ласка як можна отримати електронний ключ???????


  • 01 лютого 2021
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрый день.

    Меня интересует вопрос бездомных животных нашего города.

    Почему в 2021 году не выделен бюджет на их стерилизацию?

    Для чего нам тогда муниципальный приют?

    Если жители города занимаются этим на добровольной основе, то такой развитый город, как Винница, должен способствовать этому.

    Я уже не говорю об их бесплатном лечении, а просто контроле численности гуманным путем.

    В 2020 году в муниципальном приюте стеризовали бесплатно + по 2 пеленки на каждого котика, а собак даже вылавливали и возвращали назад.

    В этом же, говорят, что бесплатного уже ничего не будет. 

    Только льготная цена для бездомных кошечек 320 грн+ 2 пеленки, а собачку могут взять бесплатно одну и то если сами люди привезут.

    Как так, что на животных в нашем городе нет денег?

    Куда деваться всем новорожденным этой весной?

    За что их лечить?

    Силы и места передержек неравнодушных горожан на исходе.

    Мы просим, в срочном порядке, обратить внимание на этот вопрос


  • 11 грудня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Шановна Ірино Володимирівно!​

    Підкажіть будь-ласка, як нам вчасно згідно закону отримати таку адмінпослугу, як прописка. Сільська рада Вінницьких Хуторів зараз відмовляється прописати  дружину мого сина до нас в дім.  Староста округу пояснює відмову тим, що сільрада в процесі реорганізації, а база даних в них не сформована для передачі ії до Вінницької міської ОТГ.  Моя невістка, яку я хочу прописати за адресою с. Вінницькі Хутори, вул. Вінниченка, 34, сплачувала податки, як ФОП до Тиврівської податкової за попереднім місцем проживання в м. Гнівань. Там вона вже виписана, а тут не прописують і віповідно, вона не зможе в кінці кварталу сплатити податки до нашої Вінницької міської ОТГ. Крім того, нас змушують порушити закон про термін перепрописки і потім сплатити штраф.  

    Просимо Вашого сприяння в пришвидшенні передачі баз даних і можливості якнайшвидше прописатись до с. Вінницькі Хутори в прозорому офісі Вінницької міської ОТГ. З повагою, Ювковецька Олександра Дмитрівна.


  • 09 грудня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

                Суб'єкт  господарювання ,  який діє на підставі постанови Кабінету Міністрів № 313 від 16 травня 1994 року є суб'єктом господарювання у сфері  надання побутових послуг населенню. Побутова послуга - це вид діяльності суб'єктів підприємницької діяльності , пов'язана з задоволенням конкретної побутової потреби індивідуального замовника. Під побутовими послугами в Законі слід розуміти діяльність, пов'язану з наданням платних послуг для задоволення особистих потреб замовника за готівку, а також з використанням інших форм розрахунків між замовником і виконавцем, включаючи кредитні картки

                Суб'єкт господарювання , який діє на підставі Кабінету Міністрів № 506 від 11.04.2002 є суб'єктом господарювання, який діє на підставі договору з виробником, продавцем виконує гарантійний ремонт у сфері гарантійного обслуговування . Роботи з гарантійного ремонту  ( обслуговування ) для споживача виконуються безкоштовно .

                Чи можуть будь-які  інші нормативно-правові акти Уряду України чи розпорядження , які виключно стосуються суб'єкта господарювання у сфері побутових послуг ,  мати юридичні наслідки для суб'єкта господарювання, який виконує гарантійний ремонт у сфері гарантійного обслуговування, тобто , чи поняття побутові послуги ( платні послуги населення) тотожне  поняттю гарантійні послуги ( безкоштовні послуги населенню),  зважаючи на те що ці дві сфери обслуговування підзаконні різним нормативно-правовим актам Уряду України.

    Письмову відповідь відповідно до ЗУ "Про звернення громадян" прошу направити на пошту : 21029, м.Вінниця, вул. М.Ващука 20-Б, кв.40 та електронну адресу : rozhok67@gmail.com Рожку Володимиру Васильовичу.


  • 25 вересня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня!

    Повторно  звертаемось по питанню сміттєбаків.

    Вінниця.вул.Пирогова -103А.

    Пройшов тиждень.як були встановлені *ТИМЧАСОВО * два сміттебаки.

    Все **чудово**  продумано. 

    Що таке тимчасово?Коли буде постійно?

    \Дата?

    Хто несе відповідальність за це?

    Сталось-те що мало статись.

    Тепер! ВСІ МАШИНИ скидають сміття з багажників машин.

    Не вірите?

    Фото моженмо представити!

    Ми.мешканці під.їзду 2.вимагаємо відповіді та рішення питання з сміттєбаками.

    Чому на шгнорують?

    В випадку відсутності реакції з вашого боку-будемо звертатись до вищестоящих організацій та органів правопорядку!


  • 18 вересня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Ми.мшканці будинку вул.Пирогова 103-А кв.43.44.45.46 та інші. Вимагаємо відповіді  на питання.

    На якій підставі планується встановлення сміттєбаків на проти 2-го під.їзду.

    Чому .хто.по якому праву порушує закони України ?

    1.Ст.27 Закона *ПРО ОХОРОНУ ЗДОРОВ.Я *

    2.Ст 1 *Про забезпечення санітарного та єпідеміологічного благополучччя населення.(По факту відстань від будинку має бути не менше 20-ти !!! метрів. Там НЕМАЄ навіть 13 метрів.

    Ми не дозволимо щоб хтось.щоб відчепитись від питання.поставив галочку про **УСПІШНЕ ВИКОНАННЯ ЗВЕРНЕННЯ МЕШКАНЦІВ.**


    ЗАБУДОВАНО ВСЕ! ВЩЕНТ.кожен закуток.А для сіття місця не знаходиться.

    3..Ст.4 Закон * ПРО БЛАГОУСТРІЙ НАСЕОЕНИХ ПУНКТІВ

    4.Ст.24 Закон України "ПРО ВІДХОДИ*

    Ми не дозволимо порушувати наші законні права. В разі порушення комунальними службами та службою міськвиконкому . по встановленню сміттєбаків-ми звернемось в.

    Гарячу урядову лінію м.Київ

    В органи Внутрішніх справ.

    та напишемо звернення до прокуратури .про порушення та дотирмання законів.




  • 31 травня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Шановна Ірина Володимирівна. 17 лютого 2020 року сину виповнилось 14 років. І він дуже хоче отримати свою ID картку. То самоізоляція, то карантин... А тепер стикнувся з тим, що записатись в електронну чергу в Вишенський прозорий офіс - то ціла проблема. І це при тому, що я не зовсім тормознутий відносно роботи з компом. А як же дідусі і бабусі, які не володіють компютером? Далі: як мені, з дитиною потрапити на прийом (до кого не знаю, не знайшов такої графи, як "видача та отримання документів")? Завчасно дякую за відповідь.

  • 19 травня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрий день.

    Я, мешканка буд.22 ,що по вул. М.Шимка.

    Заклад  "Бочка", що розташований на базі кв.51 щойно розпочав працювати.

    Ми, мешканці прилеглих квартир,  були обурені нахабною поведінкою закладу.

    У суботу, 16.15.2020 вони поставили на вулиці два столи зі стільцями, за якими розпивали пиво та курили відвідувачі, і це все перед вікнами, у 2-3метрах. 

    Будь-яка людина не хотіла б спостерігати таку картину з вікна та дихати димом.

    Наряд поліції приїздив на виклик та зафіксував порушення, столи були прибрані.

    Неодноразово ми звертались з проханням не давати дозвіл на літній майданчик закладу, і зараз також просимо це.

    Також прибирання території біля закладу проводиться шляхом розмітання по периметру того, що впало з дерев, окурків, тощо.

    Знову ж, кому приємно спостерігати , як біля тебе накопичується купка сміття.

    Отже, літньому майданчику  -ні,  покращити прибирання - так.

    Будь ласка. Дякую.


  • 17 квітня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​доброго времени суток,уважаемая Ирина Владимировна!У меня от рака умерла Мама.Как коснулось подавать документы на наследство,то оказалось,что исчез документ на квартиру.В документе указана приватизация на трёх человек тремя равными долями.Каким образом, в наше непростое время ,можно обновить данный документ?Ведь на подачу даётся всего 6 месяцев после смерти мамы!!!!Пожалуйста,помогите !С уважением,Светлана Ивановна Чернооуцкая 0679704952

  • 29 березня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​  Шановна Ірино Володимирівно, дякую за оперативний розгляд та реагуванняза попереднім зверненням. У Вашій відповіді зазначено:  "В разі виявлення порушень виконання обмежувальних заходів просимо Вас повідомляти Головне управління Національної поліції у Вінницькій області за телефоном 102.", що я і зробила 28.03.2020 та натикнулась на пряму бездіялність поліції.

    Також мене зацікавив вибірковий підхід працівникі департаменту до інших закладів харчування, які розташовані на вул.Грушевского та продовжують живу тргівлю напоями та продуктами протягом усього тіждня: тобто з 17 березня і по 28 березня включно. Усі випадки мною зафільмовані.: 

     

    Нажаль,дотепер не тільки громадяни, а й працівники Управління поліції 

    охорони не вивчають та не дотримуються законів, проявляють безпечність

    (громадяни) та  професійну бездіяльність (працівники УПО)!!!!

    Станом на 16-00 -18-00 год в місті Вінниці по вулиці Грушевсього продовжу

    ють працювати кав"ярні, торгувати продуктами харчування,кавою, іншими 

    напоями,  і ця торгівля мною зафільмована на смартфон.

    О 17-45год я звернулась на лінію"102"Національної поліції України з приво

    ду активної торгівлі з павільону " STAKAN COFFEE", розміром 3х2,8 м2, розта

    шованому впритул до буд.74 по вул.Грушевсього, поряд зі сходами до підва

    льного магазину "Наша ряба". Продавець працював без рукавичок, пояснив,

    що рукавичка розірвалась. Каву придбавала молодь у віці-17-25 років, без 

    захисних масок,тощо, я зафіксувала порушення на смартфон та викликала 

    поліцію. ОДНАК екіпаж УДО не склав документи про правопорушення, 

    напевно вважаючи, що саме так повинени проводитись захист населення.   

    В подальшому на мій запит про реагування   працівники УДО повідомили,

    що порушень немає, торігвля законна. Мене дуже цікавить особа власника 

    павільончика, який одразу в розмові намагався з"ясувати від якої громадсь

    кої організації я дію та професійна компетентність і особиста незацікавле

    ність в покриванні правопорушеників з боку працівників УДО

    Така ж торгівля з павільнів по відпуску напоїв та їжі тривала о 17-00 годині 

    в наступних кав"янях: "Coffee ROOM",розташованому між буд№66 та №70 по вул.Грушевского,  "Coffe ToGo", розташованому в буд.66 вул.Грушевського,    

    "Express GRILL", розташованому між буд 54 та буд.56 по вул Грушевського та

    який торгував між іншим, хотдогами, реберцями-барбекю,картоплею,тощо.

    Таким чином, через триваючу бездіяльність Вінницької міської ради в   цен

    трі міста  продовжують існувати всі умови для поширення коронавірусу!!!!

    Це при тому,що переважна більшість інфікованих людей має вік від 18 до 

    49 років!!!

     

    Внаслідок  службового недбальства працівників Вінницої міської ради,

    які відгородились від вірусу закритими прозорими офісами, ми маємо 

    реальну загрозу швидкого та великого поширення випадків зараження 

    на коронавірус.

    Звертаюсь через небайдужість до життя і здоров"я усіх вінничан

     


  • 21 березня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановна Ірино Володимирівно!,відповідно до інфрмції, розміщеної на сайті ВМР до Вашоїкомпетенції належить: Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування​.

    Також на сайті є повідомлення:«Для відвідувачів усі кафе, ресторани, кав'ярні зачинені. Але кухні закладів громадського харчування працюватимуть на доставку їжі. Низка піцерій, суші-барів, кафе та ресторанів вже налагоджена робота таким чином», – каже директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук.

    19,20.21.березня 2020 року на площі Європейській та в будинку Уртелекому, прилеглому до площі, а також на вул.Грушевского,19 щоденно працювали кафе -  кав"ярні,проводився відпуск чаю,кави,інших напоїв та прдуктів харчуваня.Відповідні фото та відео я зафіксувала. Продавец кіоску, що розміщний на Європейскій площі перед буником №41 повідомила, що має дозвіл міскої ради на торгівлю після 1703.2020 року та продовжуєпрацвати,однак надати дозвіл до голяшу відмовилас.Працює без рукавичок та маски, біля кіоску скупуются люди, створена ситуація до швидкого розовсюдження короновірусу, покупці заздебілшого молод. без будяких засобів захисту.Таку ж відповід я отримала в кіоску,який торгує булочками,кавою,іншими продуктами та роташований в буд 32 Укртелекому.там продавец також посллалас на дозвіл Департаменту адміністративних послуг та так само відмовилас дозвіл показати до ознайомлення. Ще один праццчий кісок з продуктами,ход-догами тощо розташований по вул.Грушевского біля буд 19.всі перераховані об2єкти працюют з привозною водою,не мають відливу та належних снітарно-гігієнічних умов.

    Якщо посилання на Ваш департамент та дозволи є підставним. прош надати відповідь,чому попри публічні Ваші заяви. Ви порушуєте законодавство України,направене на попередження розповсюдження короновірусу в місті та хото несе відповідалність за дозволи на торігвю вспуреч Вашим повідомленням:Для відвідувачів усі кафе, ресторани, кав'ярні зачинені. Але кухні закладів громадського харчування працюватимуть на доставку їжі. Низка піцерій, суші-барів, кафе та ресторанів вже налагоджена робота таким чином», – каже директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук.

  • 29 січня 2020
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановна Ірина Володимирівна!

    Я проживаю в р-ні Тяжилів, безмежно вдячна за благоустрій, створений для жителів цього району, за нові проекти, що втілюються в життя. Дякую)

    Біля мене заходиться магазин "МегаСмак" (вул.Ватутіна, 52), я, також, вдячна, бо в ньому є все (звичайно, потрібно бути пильною, бо є прострочений товар!!!). Дуже зручно, коли є магазин в місці, якому проживаєш!!! 
    Працівники в магазині діляться на дві категорії: привітні і не дуже. Сумно, що обслуговуючий персонал погано знає свої функціональні обов'язки! Я також працюю в сфері обслуговування і знаю, про що кажу!!!
    Суть питання в мене в іншому: ЧОМУ В ЦІННИКАХ, МАЙЖЕ, НА ВЕСЬ ТОВАР ВКАЗАНО ЦІНИ, де після 00грн. на цінниках скрізь 99коп. решта покупцю за товар округляється на користь магазина, чому я та інші споживачі мають дарувати свої гроші магазину?
    З 01.10.19 монети 1, 2, 5 коп. виведені з обігу, то чому цінники мають бути на копійку менше, чому, якщо решту потрібно дати 12-15 коп, то дається 10 коп. і т.п.?
    Це питання стосується не лише "МегаСмаку", а багато інших мережевих магазинів, будь ласка, з'ясуйте!!!


  • 24 листопада 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    7 августа я писала обращение о том, что в супермаркете «Фуршет», по Хмельн. шоссе, 145,  нарушены санитарные нормы: возле упаковочного стола сделали туалет.
    Вы мне ответили, что туалет закрыли.
    Два месяца туалет не работал. Сначала на нём было написано: «Туалет тимчасово не працює». Позже написали: «Службове приміщення».
    Но в ноябре снова открыли туалет. Мне не нужно, чтоб его закрывали. Пусть работает, хотя он мне не нужен. Но, должны соблюдаться санитарные нормы. Пусть, перенесут подальше упаковочный стол, который сейчас в 20 см от туалета. Так же пусть перенесут камеры хранения, которые сейчас в двух метрах от туалета. А на каком расстояние по санитарным нормам должен находиться туалет от продуктов питания? 5 метров? 10 метров?

  • 16 листопада 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрый день.

    Сегодня,16 ноября,в 11-44 звонил на гор.линию 1560.

    Первый звонок-не поднимали трубку 5 минут,потом сброс.

    Второй звонок-не поднимали трубку 4 минуты,при попытке оставить сообщение набрав еденицу-сброс.

    Обьясните мне-10 минут звонка с мобильного без результата-кто виноват?

    Заранее благодарен за ответ на электронную почту.

  • 12 листопада 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Доброго дня.

    Мене звати Володимир, я тестую роботу форми зворотнього зв'язку на вашому офіційному сайті.

    Якщо ви отримали це повідомлення, прохання надіслати у відповідь лист на адресу електронної скриньки volodymyr.plah@gmail.com зазначивши в темі та в тілі листа офіційну назву вашої установи.


  • 24 жовтня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Номер телефону цілодобова варта постійно зайнятий. Чи є альтернатива зв'язку по вайберу чи інші шляхи. Бо цілодобова варта для галочки а сайт для красоти. Всерівно треба йти особисто і писати звернення що на дворі 25.10.2019 а батареї на Київській 50 третій під'їзд ХОЛОДНІ

  • 28 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановна Ірина Володимирівна, я проживаю у багатоповерховому будинку по вулицi К.Василенка 4. В нашому дворi бiля другого пiд"iзду живе велика собака ,яка не однаразово кусала мешканцiв нашого будинку в тому числi мою шестирiчну доньку.I так як у нас прохiдний двiр вона iнколи кидаеться на людей з iнших будинкiв.19.08.2019 я зверталась у телефонiй розмовi до мiськоi ради з проханням про вилучення собаки з нашого двору.22.08.2019 приiхала бригада i забрала собаку,але попередили ,що через 10 днiв ,якщо собака не скаженна ii повернуть на мiсце.Мешканцi нашого будинку звертаються до вас задопомогою ,щоб цю собаку неповертали у наш двiр, бо знов будуть покусанi нашi дiти.Якщо буде потрiбно, ми збиремо пiдписи покусанних людей цiею собакою.Також прошу вас прийняти мiри до мешканки нашого будинку Мовчанюк Лариси Антонiвни, яка проживае у кватирi 49, бо вона кормить i пiклуеться цiею собакою i коли взнала ,що я поскаржилась на собаку обзивае,проклинае,погрожуе менi i моiй сiм"i.Я зверталась iз заявою до полiцii ,але це не допомогло, вона i надалi проклинае людей якi проти цiеi собаки.Також за словам ii сусiдiв у неi в квартирi проживае близько 20 котiв i на поверсi стоiть жахливий сморід.Мешканці нашого будинку надіються на вашу допомогу Дякую.

  • 23 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрий день, шановна Ірина Володимирівна! Дуже просимо посприяти усуненню шумового безладу від диких хамських музик під нашими вікнами від РАГСУ. Ми ж ще не глухі. Тут не клуб, не бар це житловий будинок, не поле.. Починаючи з п'ятниці наше життя супроводжують гучні удари барабанів з пісилювачами, одноманітна неякісна музика, а саме головне голосна више дозволеного шуму аж голова лопає і барабанні перетинки. Вибачте, ми теж люди і хочаб на вихідних  хочемо мати можливість відпочивати... В будинку старі лежачі які не можуть підійти, діти, хворі, з нічних чергувань, з бойових дій війни. Спека, вікно не закриєш але і воно не допоможе. Хіба музика це щоб ще і ще сильніше і голосніше?....Стільки років вже нас мучать, немає совісті. Підходили просили, у відповідь -брутальність. Хто дозволив цей безлад? Доречі як я розумію це порушення закону.  В мене особисто мати хвора ночами не спить під ранок насилу засинає. Дуже просимо припинити цей безлад ми і так на роздоріжжі серед доріг, гуртожитків, газ контори єдине місце де можна у подвір'ї пройтися з дитиною і те весільні кортежі прямо по всіх площі. Доречі хіба дозволено весільним машинам влаштовувати автостоянку на площі біля клумби і під вікнами влаштовувати шабаш. Да комусь весело, да музика вічна, але ж потрібно і про інших думати елементарна людяність. Люди-мешканці що мають з глузду з'їхати, вмерти бо їм потрібно розважитись. Вибачте, ми довго терпіли. Люди дуже сердиті, випрацьовані. Ми розумію це чужі люди, чужі проблеми але ввійдіть у наше становище. Захистіть наше право на захист свого здоров'я, життя...З повагою, мешканці будинків № 24, 25, 27 і небайдужа  міста по вулиці Замостянській. Дякую. Дуже чекаємо відповіді. 

  • 14 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Висловлюю подяку Гузляковій Олені за людяність.оперативність та професіоналізм у вирішенні питань. Ще раз впевнилась.що Вінницький міськ.виконком кращий у підбору кадрів. Дякую.

  • 12 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​ДОБРОЕ УТРО.  ПРОШУ РАСМОТРЕТЬ ВАЖНЕЙШИЙ ВОПРОС НАШЕГО ГОРОДА .ЭТО ЧАСОВАЯ НОРМА И ЗАКОН ТРУДЯЩИХСЯ... АБСОЛЮТНОЕ ПРОТИВОЗАКОНИЕ РАБОТОДАТЕЛЕЙ  .. ВСЕ РАБОТЫ ЗА ЧАСОВОЙ НОРМОЙ ЛЮДИ РАБОТАЮТ С ОДНЫМ ВЫХОДНЫМ ПО 10 -12 ЧАСОВ...   В ЕВРОПЕ СУЩЕСТВУЮВ  В КАЖДОЙ СТРАНЕ ПРОФСОЮЗИ ТРУДЯЩИХСЯ КОТОРЫЕ ЖЕСТКО ПО ЗАКОНУ КОНТРОЛИРУЮТ РАБОТОДАТЕЛЕЙ   И ПРИ НЕ СОБЛЮДЕНИЕ НОРМ  ШТРАФУЮТ ИЛИ ПОД СТАТЬЮ ВЕДУТ...  СКОЛЬКО МОГУТ ИЗДЕВАТЬСЯ В ВИННИЦЕ РАБОТОДАТЕЛИ НАД ЛЮДЬМИ ЛЮДИ НЕ ВИДЯТ ДЕТЕЙ И МУЖЕЙ РАБОТАЯ ЗА МИЗЕРНУЮ ЗАРПЛАТУ С ОДНЫМ ВЫХОДНЫМ АТО БЕЗ ВЫХОДНЫХ  ЕЖЕДНЕВНО ПО 10-12 ЧАСОВ-- ЭТО ЖЕ БЕЗЗАКОНГЕ..ЭТО ЖЕ ГЕНОЦИД РАБОТОДАТЕЛЕЙ И ХУЖЕ РАБСТВА 17 ВЕКА...   ЖАЛКО БЕДНЫХ ЛЮДЕЙ ИДУТ ПО УЛИЦАМ ГОРОДА С ОПУЩЕНЫМИ ГОЛОВАМИ УСТАВШИЕ НЕСЧАСТНЫЕ   .. КАК РАБЫ РАБОТАЮЩИЕ ЗА ГРОШИ..СКОЛЬКО ЛЕТ ЭТО БУДЕТ РАБСТВО ПРОДОЛЖАТЬСЯ В ГОРОДЕ НАШЕМ??    ГОР .СОВЕТ  ОБЯЗАН ДАВНО ВВЕСТИ ПРОФСОЮЗИ ЗАЩИТЫ ТРУДЯЩИХСЯ   И ПРОВОДИТЬ ТЩАТЕЛЬНЫЕ ПРОВЕРКИ ПО ГОРОДУ...     ДЛЯ СОБЛЮДЕНИЙ НОРМЫ ЗАКОНА 40 ЧАСОВОЙ РАБОЧИЙ ДЕНЬ ДЛЯ ЛЮДЕЙ ГОРОДА И ДВА ВЫХОДНЫХ...     АТО РАБОТОДАТЕЛИИЕ   ЧУВСТВУЮТ БЕЗНАКАЗАНОСТЬ В НАШЕМ ГОРОДЕ И 90%  НАРУШАЮТ ТРУДОВОЙ ЗАКОН И КОДЕКС  ..   ТРУДЯЩИЕСЯ НИКАК НЕМОГУТ ЗАЩИТТИТЬ СЕБЯ В ТЯЖЕЛОЙ СИТУАЦИИ А ТАКЖЕ БОЯТЬСЯ УВОЛЬНЕНИЯ...ЭТО ЧЕСТЬ ГОРИСПОЛКОМУ ЗАЩИТИТЬ ЕТИ СОТНИ ТЫСЯЧ ЛЮДЕ И МОЛОДЕЖИ --СОЗДАТЬ ПРОФСОЮЗИ И ТЩАТЕЛЬНЫЕ СЛУЖБЫ ПРОВЕРКИ..ОЧЕНЬ ПРОСИМ ВАС СОЗДАТЬ ТАКИЕ СЛУЖБЫ.. ДЛЯ  СПРАВЕДЛИВОЙ И СЧАСТЛИВОЙ ЖИЗНИ ЛЮДЕЙ ГОРОДА ВИННИЦИ..СПАСИБО БОЛЬШОЕ...  ЖДЕМ РЕШЕНИЯ ЖИТЕЛИ ГОРОДА И АКТИВИСТЫ

  • 07 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    В супермаркете «Фуршет», по Хмельн. шоссе, 145,  возле упаковочного стола года 2 назад сделали туалет. Лично я никогда им не пользовалась. Мне, мягко говоря, неприятно упаковывать продукты возле туалета. И должны быть какие-то санитарные нормы.
    26 мая 2019 я написала сообщение в «Книге отзывов», чтоб переставили упаковочный стол подальше от туалета. Потом я увидела, что в этой же книге полгода назад кто-то написал сообщение на эту же тему. Значит, не меня одну это возмущает. Я думаю, что ещё многих людей это возмущает. Может из-за этого и не ходят туда. Через месяц я снова зашла. Покупателей почти нет, стол там же само, а «книги отзывов» нет. 8 июля я написала об этом на сайте «Фуршета». Никакой реакции.

  • 02 липня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановна Ірино Володимирівно! Звертаюся до Вас, як мешканка будинку по вул.Пушкіна 21. Вже два тижні в нас вниз по вулиці Кн.Коріатовичів 89 , між Фаворіт авто та автомийкою працює "нічний генделик" на березі Ю.Бугу в режимі постійної дискотеки   до 3-5 годин ранку. Музика гремить так гучно, що навіть при закритих повністю вікнах (В 35 градусну спеку) не можливо не те що заснути, а навіть просто спокуйно полежати. Я Вас ДУЖЕ прошу перевірити дозволи на торгівлю та на сам розважальний заклад, та особливо звернути увагу на режим роботи. Ми вже неоднаразово зверталися до гарячої лінії міськвиконкому, нам сказали, що нічого вдіяти не можуть, а вже вчора 01.07 прийшлося звертатися до поліції, вони нам повідомили, що всі дозвільні документи видала Міська Рада і нічого вдіяти теж не можуть. Але ж мають бути якісь обмеження у часі для застосування голосної музики!!! Будь ласка перевірте та обмежте використання звуковідтворювальної апаратури у ніічних час у жилому районі міста. Будь ласка! Дякую.

  • 26 червня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановна Ірина Володимирівна! 

    Звертаюсь до Вас зі скаргою на сусідських собак. 

    Мешкаю на старому місті за адресою: вулиця Івана Франка 31а.

    Цілу ніч дві вівчарки гавкають не стихаючи, не можливо відкрити вікно. Ночі стають просто нестерпні. Пью снодійні щоб хоть якось заснути. 

    Собаки утримуються в вольєрі на невеликій території, цілий день на сонячній стороні без води і в горах своїх фекалій. 

     З сусідами взагалі не має ніякого нормального контакту, живуть самі по собі. Ні з ким з інших сусідів не контактують і собаки заважають всьому округу. 


    Прошу Вас вирішити наше питання по порушенні тиші з 22:00 до 8:00.