• 24 листопада 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    7 августа я писала обращение о том, что в супермаркете «Фуршет», по Хмельн. шоссе, 145,  нарушены санитарные нормы: возле упаковочного стола сделали туалет.
    Вы мне ответили, что туалет закрыли.
    Два месяца туалет не работал. Сначала на нём было написано: «Туалет тимчасово не працює». Позже написали: «Службове приміщення».
    Но в ноябре снова открыли туалет. Мне не нужно, чтоб его закрывали. Пусть работает, хотя он мне не нужен. Но, должны соблюдаться санитарные нормы. Пусть, перенесут подальше упаковочный стол, который сейчас в 20 см от туалета. Так же пусть перенесут камеры хранения, которые сейчас в двух метрах от туалета. А на каком расстояние по санитарным нормам должен находиться туалет от продуктов питания? 5 метров? 10 метров?

  • 16 листопада 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрый день.

    Сегодня,16 ноября,в 11-44 звонил на гор.линию 1560.

    Первый звонок-не поднимали трубку 5 минут,потом сброс.

    Второй звонок-не поднимали трубку 4 минуты,при попытке оставить сообщение набрав еденицу-сброс.

    Обьясните мне-10 минут звонка с мобильного без результата-кто виноват?

    Заранее благодарен за ответ на электронную почту.

  • 12 листопада 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Доброго дня.

    Мене звати Володимир, я тестую роботу форми зворотнього зв'язку на вашому офіційному сайті.

    Якщо ви отримали це повідомлення, прохання надіслати у відповідь лист на адресу електронної скриньки volodymyr.plah@gmail.com зазначивши в темі та в тілі листа офіційну назву вашої установи.


  • 24 жовтня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Номер телефону цілодобова варта постійно зайнятий. Чи є альтернатива зв'язку по вайберу чи інші шляхи. Бо цілодобова варта для галочки а сайт для красоти. Всерівно треба йти особисто і писати звернення що на дворі 25.10.2019 а батареї на Київській 50 третій під'їзд ХОЛОДНІ

  • 28 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановна Ірина Володимирівна, я проживаю у багатоповерховому будинку по вулицi К.Василенка 4. В нашому дворi бiля другого пiд"iзду живе велика собака ,яка не однаразово кусала мешканцiв нашого будинку в тому числi мою шестирiчну доньку.I так як у нас прохiдний двiр вона iнколи кидаеться на людей з iнших будинкiв.19.08.2019 я зверталась у телефонiй розмовi до мiськоi ради з проханням про вилучення собаки з нашого двору.22.08.2019 приiхала бригада i забрала собаку,але попередили ,що через 10 днiв ,якщо собака не скаженна ii повернуть на мiсце.Мешканцi нашого будинку звертаються до вас задопомогою ,щоб цю собаку неповертали у наш двiр, бо знов будуть покусанi нашi дiти.Якщо буде потрiбно, ми збиремо пiдписи покусанних людей цiею собакою.Також прошу вас прийняти мiри до мешканки нашого будинку Мовчанюк Лариси Антонiвни, яка проживае у кватирi 49, бо вона кормить i пiклуеться цiею собакою i коли взнала ,що я поскаржилась на собаку обзивае,проклинае,погрожуе менi i моiй сiм"i.Я зверталась iз заявою до полiцii ,але це не допомогло, вона i надалi проклинае людей якi проти цiеi собаки.Також за словам ii сусiдiв у неi в квартирi проживае близько 20 котiв i на поверсi стоiть жахливий сморід.Мешканці нашого будинку надіються на вашу допомогу Дякую.

  • 23 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрий день, шановна Ірина Володимирівна! Дуже просимо посприяти усуненню шумового безладу від диких хамських музик під нашими вікнами від РАГСУ. Ми ж ще не глухі. Тут не клуб, не бар це житловий будинок, не поле.. Починаючи з п'ятниці наше життя супроводжують гучні удари барабанів з пісилювачами, одноманітна неякісна музика, а саме головне голосна више дозволеного шуму аж голова лопає і барабанні перетинки. Вибачте, ми теж люди і хочаб на вихідних  хочемо мати можливість відпочивати... В будинку старі лежачі які не можуть підійти, діти, хворі, з нічних чергувань, з бойових дій війни. Спека, вікно не закриєш але і воно не допоможе. Хіба музика це щоб ще і ще сильніше і голосніше?....Стільки років вже нас мучать, немає совісті. Підходили просили, у відповідь -брутальність. Хто дозволив цей безлад? Доречі як я розумію це порушення закону.  В мене особисто мати хвора ночами не спить під ранок насилу засинає. Дуже просимо припинити цей безлад ми і так на роздоріжжі серед доріг, гуртожитків, газ контори єдине місце де можна у подвір'ї пройтися з дитиною і те весільні кортежі прямо по всіх площі. Доречі хіба дозволено весільним машинам влаштовувати автостоянку на площі біля клумби і під вікнами влаштовувати шабаш. Да комусь весело, да музика вічна, але ж потрібно і про інших думати елементарна людяність. Люди-мешканці що мають з глузду з'їхати, вмерти бо їм потрібно розважитись. Вибачте, ми довго терпіли. Люди дуже сердиті, випрацьовані. Ми розумію це чужі люди, чужі проблеми але ввійдіть у наше становище. Захистіть наше право на захист свого здоров'я, життя...З повагою, мешканці будинків № 24, 25, 27 і небайдужа  міста по вулиці Замостянській. Дякую. Дуже чекаємо відповіді. 

  • 14 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Висловлюю подяку Гузляковій Олені за людяність.оперативність та професіоналізм у вирішенні питань. Ще раз впевнилась.що Вінницький міськ.виконком кращий у підбору кадрів. Дякую.

  • 12 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​ДОБРОЕ УТРО.  ПРОШУ РАСМОТРЕТЬ ВАЖНЕЙШИЙ ВОПРОС НАШЕГО ГОРОДА .ЭТО ЧАСОВАЯ НОРМА И ЗАКОН ТРУДЯЩИХСЯ... АБСОЛЮТНОЕ ПРОТИВОЗАКОНИЕ РАБОТОДАТЕЛЕЙ  .. ВСЕ РАБОТЫ ЗА ЧАСОВОЙ НОРМОЙ ЛЮДИ РАБОТАЮТ С ОДНЫМ ВЫХОДНЫМ ПО 10 -12 ЧАСОВ...   В ЕВРОПЕ СУЩЕСТВУЮВ  В КАЖДОЙ СТРАНЕ ПРОФСОЮЗИ ТРУДЯЩИХСЯ КОТОРЫЕ ЖЕСТКО ПО ЗАКОНУ КОНТРОЛИРУЮТ РАБОТОДАТЕЛЕЙ   И ПРИ НЕ СОБЛЮДЕНИЕ НОРМ  ШТРАФУЮТ ИЛИ ПОД СТАТЬЮ ВЕДУТ...  СКОЛЬКО МОГУТ ИЗДЕВАТЬСЯ В ВИННИЦЕ РАБОТОДАТЕЛИ НАД ЛЮДЬМИ ЛЮДИ НЕ ВИДЯТ ДЕТЕЙ И МУЖЕЙ РАБОТАЯ ЗА МИЗЕРНУЮ ЗАРПЛАТУ С ОДНЫМ ВЫХОДНЫМ АТО БЕЗ ВЫХОДНЫХ  ЕЖЕДНЕВНО ПО 10-12 ЧАСОВ-- ЭТО ЖЕ БЕЗЗАКОНГЕ..ЭТО ЖЕ ГЕНОЦИД РАБОТОДАТЕЛЕЙ И ХУЖЕ РАБСТВА 17 ВЕКА...   ЖАЛКО БЕДНЫХ ЛЮДЕЙ ИДУТ ПО УЛИЦАМ ГОРОДА С ОПУЩЕНЫМИ ГОЛОВАМИ УСТАВШИЕ НЕСЧАСТНЫЕ   .. КАК РАБЫ РАБОТАЮЩИЕ ЗА ГРОШИ..СКОЛЬКО ЛЕТ ЭТО БУДЕТ РАБСТВО ПРОДОЛЖАТЬСЯ В ГОРОДЕ НАШЕМ??    ГОР .СОВЕТ  ОБЯЗАН ДАВНО ВВЕСТИ ПРОФСОЮЗИ ЗАЩИТЫ ТРУДЯЩИХСЯ   И ПРОВОДИТЬ ТЩАТЕЛЬНЫЕ ПРОВЕРКИ ПО ГОРОДУ...     ДЛЯ СОБЛЮДЕНИЙ НОРМЫ ЗАКОНА 40 ЧАСОВОЙ РАБОЧИЙ ДЕНЬ ДЛЯ ЛЮДЕЙ ГОРОДА И ДВА ВЫХОДНЫХ...     АТО РАБОТОДАТЕЛИИЕ   ЧУВСТВУЮТ БЕЗНАКАЗАНОСТЬ В НАШЕМ ГОРОДЕ И 90%  НАРУШАЮТ ТРУДОВОЙ ЗАКОН И КОДЕКС  ..   ТРУДЯЩИЕСЯ НИКАК НЕМОГУТ ЗАЩИТТИТЬ СЕБЯ В ТЯЖЕЛОЙ СИТУАЦИИ А ТАКЖЕ БОЯТЬСЯ УВОЛЬНЕНИЯ...ЭТО ЧЕСТЬ ГОРИСПОЛКОМУ ЗАЩИТИТЬ ЕТИ СОТНИ ТЫСЯЧ ЛЮДЕ И МОЛОДЕЖИ --СОЗДАТЬ ПРОФСОЮЗИ И ТЩАТЕЛЬНЫЕ СЛУЖБЫ ПРОВЕРКИ..ОЧЕНЬ ПРОСИМ ВАС СОЗДАТЬ ТАКИЕ СЛУЖБЫ.. ДЛЯ  СПРАВЕДЛИВОЙ И СЧАСТЛИВОЙ ЖИЗНИ ЛЮДЕЙ ГОРОДА ВИННИЦИ..СПАСИБО БОЛЬШОЕ...  ЖДЕМ РЕШЕНИЯ ЖИТЕЛИ ГОРОДА И АКТИВИСТЫ

  • 07 серпня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    В супермаркете «Фуршет», по Хмельн. шоссе, 145,  возле упаковочного стола года 2 назад сделали туалет. Лично я никогда им не пользовалась. Мне, мягко говоря, неприятно упаковывать продукты возле туалета. И должны быть какие-то санитарные нормы.
    26 мая 2019 я написала сообщение в «Книге отзывов», чтоб переставили упаковочный стол подальше от туалета. Потом я увидела, что в этой же книге полгода назад кто-то написал сообщение на эту же тему. Значит, не меня одну это возмущает. Я думаю, что ещё многих людей это возмущает. Может из-за этого и не ходят туда. Через месяц я снова зашла. Покупателей почти нет, стол там же само, а «книги отзывов» нет. 8 июля я написала об этом на сайте «Фуршета». Никакой реакции.

  • 02 липня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановна Ірино Володимирівно! Звертаюся до Вас, як мешканка будинку по вул.Пушкіна 21. Вже два тижні в нас вниз по вулиці Кн.Коріатовичів 89 , між Фаворіт авто та автомийкою працює "нічний генделик" на березі Ю.Бугу в режимі постійної дискотеки   до 3-5 годин ранку. Музика гремить так гучно, що навіть при закритих повністю вікнах (В 35 градусну спеку) не можливо не те що заснути, а навіть просто спокуйно полежати. Я Вас ДУЖЕ прошу перевірити дозволи на торгівлю та на сам розважальний заклад, та особливо звернути увагу на режим роботи. Ми вже неоднаразово зверталися до гарячої лінії міськвиконкому, нам сказали, що нічого вдіяти не можуть, а вже вчора 01.07 прийшлося звертатися до поліції, вони нам повідомили, що всі дозвільні документи видала Міська Рада і нічого вдіяти теж не можуть. Але ж мають бути якісь обмеження у часі для застосування голосної музики!!! Будь ласка перевірте та обмежте використання звуковідтворювальної апаратури у ніічних час у жилому районі міста. Будь ласка! Дякую.

  • 26 червня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановна Ірина Володимирівна! 

    Звертаюсь до Вас зі скаргою на сусідських собак. 

    Мешкаю на старому місті за адресою: вулиця Івана Франка 31а.

    Цілу ніч дві вівчарки гавкають не стихаючи, не можливо відкрити вікно. Ночі стають просто нестерпні. Пью снодійні щоб хоть якось заснути. 

    Собаки утримуються в вольєрі на невеликій території, цілий день на сонячній стороні без води і в горах своїх фекалій. 

     З сусідами взагалі не має ніякого нормального контакту, живуть самі по собі. Ні з ким з інших сусідів не контактують і собаки заважають всьому округу. 


    Прошу Вас вирішити наше питання по порушенні тиші з 22:00 до 8:00.


  • 23 червня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня, Ірина Володимирівна.

    Ми, мешканці будинку 22, що по вул. М.Шимка вкотре благаємо допомогти вирішити проблему з "Бочкою", що розташована на базі кв. 51. Безпосереднє сусідство із закладом створює нестерпні умови проживання. Будинок житловий і враховувати те, що ми ще тут живем необхідно.

    1.Нас турбує витяжка, що розташована незаконно, про що вже були відповіді, але 2 роки обіцянок з усіх сторін. Або неможливість впинути на осіб,що керують закладом. Неприємні запахи з витяжки нам не дають відчинити вікна.

    2.Також відвідувачі палять страшенно, що також шкодить нашому здоров'ю. На зауваження , щоб відійшли до входу, не реагують, хамлять. У туалет ходять під вікна , піддерева, або просто як заманеться. Також заклад не дотримується режиму роботи, бо до 12ночі, 1..., там є відвідувачі, хоча жалюзі вони закривають, і з вулиці ніби то закриті.

    3.Ще клієнти виходять на вулицю з бокалами пива і розпивають на пандусі, тим часом палять. Такі картини спостерігаємо щодня.

    4.Прибирання території проводиться аби як: розмітання вього попід дерева та виливання з відра миючих засобів на зелену зону.

    Нам псують спокій , бо кожного разу відчиняючи вікно або ганяєш курців та тих , хто не знає де туалет, або ковтнеш пересмаженого запаху і зачиняєшся у квартирці без повітря.

    Просимо вкотре допомоги.

  • 13 червня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Звертаюсь до Вас, як мешканка та старша по будинку № 32 по вул. М.Оводова: хазяїн квартири №3, яка знаходиться на 2 поверсі даного будинку відкрив у ній магазин з продажу одягу (який працює з 10.00 до 20.00 год. без вихідних). Дана квартира не виведена із житлового фонду. На прохання повідомити відповідно до яких документів та на яку юридичну особу відкрито даний магазин, відповіді не надано (в приміщенні відсутній куточок споживача, щоб на ньому побачати дозвільні документи) . Продавець офіційно не працевлаштований. Прошу Вас допомогти вирішити питання у закритті магазину у підїзді житлового будинку так, як це створює дискомфорт для мешканців підїзду.

  • 07 червня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Шановна Ірина Володимирівна,
    прошу надати оцінку і вжити заходів стосовно неякісної роботи працівників прозорого офісу "Замостя". Сьогодні 07.06.2019 року моя дружина звернулась з проханням реєстрації в чергу на отримання закордонного паспорту з усіма необхідними документами так як вона до цього була на консультації. Проте їй відмовили у записі до черги у зв'язку з тим що у неї не було з собою клаптику паперу з підписом того хто проводив консультацію стосовно документів на закордонний паспорт. З моєї точки зору такі дії є не професійними та обурливими так як усі документи було зібрано а клаптик паперу з підписом не є офіційним документом. Тому прошу вжити заходів з метою не повторення таких ситуацій.
    Дякую.

  • 09 квітня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня! Я, мешканка буд. 22 , що по вул. М. Шимка.

    Заклад "бочка", що розташований у нашому будинку, заважає мені , членам моєї родини та сусідам . А саме: відвідувачі палять біля закладу, дим потрапляє до осель, бо ми перебуваємо у близькості до нього, кидають недопалки куди завгодно, ходять у туалет під вікна.

    А витяжка, яка незаконно встановлена, не дає зовсім відчиняти вікна. Вона працює періодично, але ж працює , через що ми нервуємо та шкодимо своєму здоров'ю.

    Нещодавно сусіди на чергову скаргу отримали відповідь, у якій йдеться, що, ця витяжка  використовується для воздухообміну в приміщенні. І керівництво закладу вже 1.5 роки розробляється проект усунення вищесказаного.

    Прошу відреагувати на неподобства мешканців.

  • 19 лютого 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

        Шановна Ірина Володимирівна, щиро дякую Вам за своєчасну формально бюрократичну відписку знущального характеру, на моє  попереднє відкрите звернення  до Вас, на цьому сайті, від 21.01.2019 р.

         Мушу Вам зауважити що жодним чином як по телефону, так і письмово я не ставив питання щодо надання  пільг при оплаті адміністративного збору за оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, МОВА ЙШЛА  ТІЛЬКИ ПРО ВНУТРІШНІ АЙДІ картки для інвалідів і пенсіонерів.

          Відповідно до ч.2 ст. 19, ч.1,3 ст. 140 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

         В рамках процесів децентралізації пільги тепер встановлюються місцевими громадами, а надходження від оплати вартості адміністративних послуг спрямовуються до місцевих бюджетів, але Вашим багаточисельним підлеглим звичайно простіше написати безграмотну просторову, формально бюрократичну відписку, фактично НІ ПРО ЩО,  ніж на рівні міської Ради, вирішити питання по суті, а Вам те підписати.

          На Ваш особистий мейл,  я відправляв 28.11.2018 року заяву,  з додатками на двох аркушах. В телефонній розмові Ви обіцяли прикласти максимум зусиль для вирішення поставленого питання,  але нажаль навіть НЕ НАДАЛИ  письмової відповіді.  

         В державі Україна, є  більше 23 територіальних громади які ухвалили рішення про встановлення  вищезгаданих пільг, з них це– Одеса, Кропивницький, та інші. 

         Наше найкраще місто, в цьому питанні займає останнє місце, допускаю що це тому що Ви не бажаєте вирішувати ці питання як фахівець, з багаточисельними підлеглими, або з інших причин.  

         Зберігаю за собою можливість після Вашої відповіді, звернутись безпосередньо до Сергія  Моргунова, з наявною перепискою.

        Відповідь прошу письмово, згідно чинного законодавства.

  • 21 січня 2019
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

           Шановна Ірина Володимирівна, після підписаної Вами  відповіді, яку готували аж два фахівці Г 04-122747/01-04 від 28.11.2018р., на моє звернення до Вас, на Ваш особистий мейл,  я відправив 28.11.2018 року заяву,  з додатками на двох аркушах. В телефонній розмові Ви обіцяли прикласти максимум зусиль для вирішення поставленого питання, ще ми з Вами зустрічались в грудні, перед початком сесії.    

         Читаючи Вашу біографію стосовно освіти, я надіявся  на своєчасну і професійну відповідь,  але нажаль навіть після телефонних розмов з Вашими заступниками ніякої відповіді на мою заяву я не отримав до нинішнього часу, хогча періодику отримую кожен день, а інтернет ще пока працює.    

        Дуже шкода що наше місто Вінниця, стосовно поставленого мною питання, в державі пасе місце серед останніх, хоча серед міст де це питання вирішено давно, є 23 територіальних громади які ухвалили рішення про встановлення пільг, з них це– Одеса, Кропивницький, та інші.

         В рамках процесів децентралізації пільги тепер встановлюються місцевими громадами, а надходження від оплати вартості адміністративних послуг спрямовуються до місцевих бюджетів, але Вашим багаточисельним підлеглим звичайно простіше написати просторову, формально бюрократичну відписку, ніж на рівні міської Ради, вирішити питання по суті.

       Однозначно у Вас мають бути батьки-пенсіонери, для яких навіть ті копійки, були-б суттєвими.

     Відповідь прошу письмово, згідно чинного законодавства.


  • 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Добрый день.
    Все мы отлично знаем что каждую зиму во всей стране происходит прорыв труб и т.д
    Что б исправить неполадку, у нас принятно раскапывать пол города, перекрывать движение, и производить устранение неполадки.
    А Ведь можно по другому
    Можно без Раскапывания земли
    Можно Сделать всё красиво и в 2-3 раза экономнее
    И заменить не просто старые трубы на новые, а заменить это всё на нержавеющие трубы. И да, это выйдет дешевле
    И самый главный ПЛЮС - мы получаем чистую воду в нашем кране.
    С Уважением Селезнев А.А.
    Моб. номер +380991195415

    E-mail. shyrikshyrikk@gmail.com

    https://www.youtube.com/watch?v=aVOPMiWC-lQ

  • 02 грудня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня.

    Вул.М.Шимка22.

    По закладу "Бочка":   обіцянки про виготовлення документації на витяжку готують всіх більше пів-року. Як вплинути  на заклад?

    27 листопада викликали поліцію, так як відбувалася галаслива чергова гулянка, склали протокол. Були присутні мешканці семи квартир. Але що далі?

    Розмови не дають ефекту, приписи не виконуються та і документів на землю також немає, хіба це мало?

    Підкажіть як закрити цю пивну.

  • 28 жовтня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня!

    Вкотре змушена звертатися до вас з проханням вплинути на заклад "Бочка", що по вул.М.Шимка 22/51.

    Заклад не дотримується режиму роботи, що суперечить закону України, відвідувачі знаходяться у ньому до 2-3 години ночі. Гучно розмовляють, совають стільцями по підлозі у години, коли всі давно відпочивають. Палять на вулиці під вікнами оселі, плюють, кидають недопалки, а також "не знають де туалет" та влаштовують його де бачать.

    Витяжка, про яку я вже пишу з минулої осені, працює і досі. ЇЇ розташування теж незаконне.

    Не можу відчинити вікно, сморід йде у квартиру.

    Нажаль, старша по будинку не робить кроки назустріч, щоб допомогти мешканцям, а ,навпаки, домовляється з керівництвом, підписуючи договори, тобто підтримує їх, хоча мешканці страждають.

    Дуже прошу притягнути керівництво до відповідальності.

  • 01 вересня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​    Доброго дня, шановна Ірина Володимирівна!
        Від імені мешканців будинку Воїнів-Інтернаціоналістів, 10,  звертаюсь до Вас зі скаргою на діяльність кальян-бару «Дира». Бар розташований в спальному кварталі на відстані десяти метрів від житлових будинків №4,8,10, а літній майданчик майже під вікнами житлового будинку №10.
        Бар регулярно порушує громадський порядок в частині права громадян на тишу в своїх помешканнях. В певні дні гучність музичного супроводу перевищує санітарні норми (зазвичай в п’ятницю та суботу). Мешканці будинку не можуть спокійно відпочити. Навіть в спекотні дні змушені закривати вікна, щоб відгородити себе від шуму, але музика настільки гучна, що навіть це не допомагає. Постійне шумове навантаження негативно відображається на здоров’ї та працездатності мешканців, провокує порушення сну, а дітей неможливо вложити спати до 22:00. З вікон своїх квартир діти можуть бачити як на літному майданчику  розпивають спиртні напої, курять кальян та тютюн, а запах диму відчувається навіть в квартирах.
        Режим роботи бару до 3-ї години ночі!!! Музику з відкритого майданчика чутно до середини ночі, і це при тому, що використання звуковідтворювальної апаратури після 22:00 заборонено Законом. Клієнти бару голосно розмовляють, іноді кричать та лаються. Це позбавляє людей права на нормальний сон.
        Просимо Вас:
    1. Ініціювати перевірку дотримання баром «Дира» санітарних норм шуму в дні проведення музичної шоу-програми, наприклад, щоп’ятниці з 19:00 до 22:00 години;
    2. Зобов’язати  бар «Дира» суворо дотримуватися Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" та «Правил додержання тиші на території міста Вінниці»
    3.Заборонити бару «Дира» в нічний час доби використовувати відкритий майданчик в безпосередній близькості до житлових будинків.
        Щиро сподіваємось,  що Ви зможете вирішити підняту проблему!

  • 30 серпня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня, при зверненні до державного реєстратора  одного з прозорих офісів по закриттю товариства була отримана інформація, які потрібно підготовити документи і їх текст, коли були зібрані документи та доставлені до реєстратора чомусь не працювала відповідна програма. Звернувшись до другого реєстратора то виявилось що потрібен другий текст і друге доручення, а людина виїхала у відрядження на пів-року що робити. Оце такі у нас реєстратори у м.Вінниця

  • 09 серпня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Прошу направити відповідне відношення до ДПСС у Вінницькій області, ГУ ДФС у Вінницькій області, по факту відсутності куточка споживача, книги відгуків, касових чеків на продукти ковбасної групи в магазині по вул. Келецькій на к.п. тролейбуса м-тів, 3,4,5 М. Ващука. "Горілчані вироби". Який відвідали ваші працівники (Ольга Шагін) за моїм зверненням на "Цілодобову варту". 

    На розгляд сарги запросити для участі, відповідь надати на ел.скриньку.

  • 09 липня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

      Добрый день . Хочу сообщить о абсолютной бездействии исполнительной службы г. Винницы Ленинского района . А конкретно : Тимина Илона Валериевна . 

       Мой бывший муж( Вечирко Дмитрий Олексеевич)  с 29,03,2011 года по сегоднешний день неплатит алименты. При этом его совершенно никто небеспокоит . Напротив исполнители у меня спрашивают где он и чем занимается . А я его уже 8 - м лет невидела. Поетому незнаю про него ничего . 

       У меня вообше складывается впечетление , что он платит им взятку за то чтоб они не продвигали дело. Инаначе как обьяснить то , то что человек спокойно гуляет по городу. Хотя должен почти 50000 грн. Как это возможно?

      Пришла в исполнительную службу чтоб забрать справки . Тимина Илона Валериевна ушла с места роботы на час раньше . Сотрудницы пытались ее выгородить придумывали где она сначала сказали , что скоро будет . Потом , что через 2 часа. Так я ее и недождалась . 

       Ходила в полицыю чтоб открыть криминальное дело по этому поводу . На что следователь посмиялся и сказал , что я ничего недобьюсь и нет смысла в моих заявах. Я настояла и написала заяву. Так как я верю в правосудие . И надеюсь что оно восторжествует . 

      Прошу Вас розберитесь в моём деле. 


  • 30 червня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Звертаюсь до міської ради із скаргою на безконтрольну та наглу діяльність ресторану Доктор Гурвін, що розташований за адресою: м. Вінниця, пр. Космонавтів 2а, яка полягаю в тому, що він не дотримується постійно свого режиму роботи.

    Ось 29.06.2018 року музичний супровід подій був рівно до 23:30, де ми змушені були слухати гучні баси та пісні, що доносились із ресторану. Крім того, що голосно працює кондиційно-витяжна система, що заснути в літню пору із відчиненими вікнами просто неможливо, бо вона працює, немов заведений трактор реве у дворі.

    30.06.2018 року на час 00:11 (тобто, вже фактично ніч) ресторан і далі продовжує працювати із включеною кухонно-витяжною системою на всю потужність. З ресторану доносяться пяні крики задоволених гостей, які виходять з ресторану,  а жителі навколишніх будинів повинні бути "щасливими", чуючи пю пяну катафонію :(

    І це вже стабільно ресторан порушує спокій громадян, бо ж він ЗАРОБЛЯЄ гроші. Поліцію викликємо стабільно по 5-6 разів на місяць, в цілодобову варту пишемо теж 5-6 разів на місяць. але нічого не допомагає

    Допоки будуть творитись порушення наших прав?

    Коли врешті-решт влада буде виконувати свої функції?

    Просимо вплинути на ресторан, бо будемо писати кожен раз, коли будуть порушуватися наші права. Дайте нашим дітям засинати не під матюки та пяні крики відвідучів ресторану. Ми тут живемо, і нам нікуди не дітись.

  • 15 червня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Ще додаю до попереднього звернення.

    З витяжкою питання так i не вирiшено, вона працюэ i неможливо  просто вiдчинити вiкно ,коли лiто, спека...

    Ну чому це порушеннч не можна усунути законно, коли всi визнають його, чому така бездiяльнiсть?!!!

    У вiдповiдях лише вiдмовки та вiдписки.

    Така дрiбниця, а усунути нiхто не думаэ.

    Хто може тодi здiснити процедуру притягненнч до вiдпoвiдальностi за явне порушення?!!!

    Будь ласка, допоможiть.

  • 15 червня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрий день. Вкотре звертаюсь до мiськоi ради з приводу закладу"Бочка" по вул. Шимка22.

    У зв' язку з "пивнушкою", що знаходиться поруч з помешканням, ми страждаэмо вiд палiння пiд вiкнами, постiйним " туалетом" пiд вiкнами та вживпння спиртного вiдвiдувачами поза закладом, тобто зовнi на вулицi знов ж таки пiд вiкнами.

    Також заклад працюэ пiсля 22 години, тобто вимикають зовнiшнэ освiтлення, але далi обслуговують.

    Фото додаю.

  • 30 травня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Шановна Ірина Володимирівна я місяц потому приїхала до Вінниці жити із Луганської обл.я би хотіла получити довідку переселенця 

  • 22 травня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня шановна Ірина Володимирівна! Звертаюсь до вас з приводу неякісної роботи центру по розрахунках за електроенергію, який знаходиться за адресою м. Вінниця, вул. Писарєва, 5. Після години очікування в черзі, лише одна людина змогла вирішити питання, після чого було оголошено про "зависання" електронної системи. Відповідно, обслуговування населення було зупинено на невизначений термін. Дуже прикро бачити неадекватні повідомлення про заборгованість по електроенергії, коли по факту боргів немає. Але коли виникає необхідність прийти, і доводити в центрі, що боргів немає, я не маю можливості цього зробити через надмірні черги, та постійне "зависання" електронної системи. Надіюсь, що ви звернете на це увагу, та дане питання буде вирішено об'єктивно.

  • 21 травня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрий день .звертаюсь по покращенню роботи прозорого офісу, а конкретно пенсійного фонду. 14 05 18 я поховав дружину ,отримавши в ЗАГСІ свідоцтво про смерть - 16.05.18 я звернувся  до прозорого офісу на отримання допомоги на поховання,з мене вимагають ще багато документів - зробив копії віддав і мені назначили на 21.05.18 але зателефонувати і сказали що не працює  знов комп'ютерна система і зателефонують лиш не знають коли .Ну Добре буває ,але за недоотриманною пенсією після 4.06.18. Замітьте дата не точна мало того я знов повинен робити копії свідоцтва про смерть. Паспорт код,свідоцтва про одруження,Добре що довідку з дека вичоркнули.Скажуть булавка це не бюрократія???????? П'ять років назад я ховав маму прозорого офісу не було загс видав мені свідоцтво про смерть і справку на отримання допомоги. Я прийшов в ощадкассу і за пів години отримав гроші а недоотриманну пенсію принесла потакать. Повернуть старе або на основі документу виданому загс ви дайте гроші .Загс мене перевірив по паспорту що я їїчоловік і видав справку на отримання все.Прозорий офіс (пенсійний фонд)повинен видати в той же день гроші  і не посилати робити копії непотрібних документів вони повинні вже бути в компах .дякую що прочитали прошу надати відповідь.