• 04 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Хочу висловити незадоволення з приводу роботи контролерів міського транспорту міста Вінниці. Сьогодні за їх участю стався прикрий інцидент. Я їхала у тролейбусі №5, придбала через дадаток Приват 24 -  2 квитки, для себе та 8-річного сина. Вагон №324, час: 14.34. Через декілька хвилин у трамвай зайшли контролери - 2 (чоловік та жінка). При спробі увійти у додаток Приват 24 я невірно ввела статичний пароль, і не змогла підтвердити оплату за проїзд. На що мені відповіли, що такого, щоб не можна було зайти у Приват 24, взагалі не буває, і що я мушу заплатити штраф. Платити штраф, звісно, я відмовилась, оскільки за проїзд я залатила. І квитки закомпосувала. Потім контролери примусили нас вийти з тролейбуса. На зупинці чоловік - контролер стверджував, що я 100% не платила за проїзд. В результаті цієї розмови моя дитина злякалась, контролери пішли собі далі в інший тролейбус, через кілька хвилин я таки знайшла у додатку проплату за проїзд.  Не варті ті 8 грн. моїх нервів та сліз моєї дитини.  І да, мені порадили придбати карту Вінничанина. А я не збираюсь її придбавати. Я скоріш відмовлюсь від користування тролейбусом. Тому прохання: дуже хочу надати тим контролерам підтвердження оплати за проїзд. У мене в телефоні збережено скрін. І ще, зробіть таки можливість оплати готівкою. Це якийсь жах. Не раз спостерігала, як бідні пасажири, особлииво не місцеві, потерпають від неможливості оплатити проїзд.   Жодна людина не має права принижувати іншу. Всім добра.

  • 04 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Дуже рідко користуюся міським транспортом, але сьогодні, 4 березня,  прийшлось скористатися. Був шокований. Транспорт переповнений, ніхто не контролює дотримання масочного режиму. Людей набивається, тиснява, кашель, шмаркання, всі двері на зупинках відкриваються і люди напихається ще більше. І це при тому, що Вінниця вже майже в червоній зоні.

    Хто відповідає за цю вакханалію.


  • 25 лютого 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Здравствуйте, Винница бьет рекорды по зараженности коронавирусом и в то же время трамваи в вечерний час пик набивают людей как сельд в бочку! Это специально?

  • 24 лютого 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Здравствуйте, Михаил Васильевич!

    В нашем дворе, дома №№50-58 по ул.600-летия,  расположена электроподстанция. Кабели от неё протянуты к ул. 600-летия. На всём протяжении от подстанции до  улицы нет ни одного столба на территории двора. Кабели провисают,  в некоторых местах даже ребенок может дотянуться до них.

    Кроме того, в этом же участке двора находится детская площадка. 

    А кабели опираются вместо столбов на стволы деревьев. Эти деревья в нашем дворе посажены полвека назад, частично уже в аварийном состоянии, их никто не прочищает, не приводит в порядок.  Кстати, и другие деревья, которые просто опутаны проводами, не прочищаются энергослужбами.  Достаточно серьезной непогоды, чтобы деревья упали или своими ветками повредили этот пучок кабелей. 

    Летом был проведен ремонт здания подстанции. Но вот на кабели никто внимания не обратил. Они так и висят над пешеходной дорожкой и территорией двора, где играют дети.

    Приведите в порядок это потенциальное орудие убийства. Уж если нельзя убрать из двора эту подстанцию, то 2 столба поставить и уложить на них эти провода-кабели, наверное, можно.

    С уважением 

    Ольга Ивановна Тарасовская

  • 12 лютого 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович.

    Звертаюся до Вас з пропозицією змінити перевізника та забрати ліцензію на перевезення у перевізника маршруту № 7А, так як останні не виконують прийнятих на себе зобов'язань по перевезенню пасажирів. 

    Так, сьогодні стала свідком того, як вони працюють. З 12-35 я з дитиною чекали транспорту (маршрутку чи автобус) №7 на зупинці Замкова. Так як автобус мав  бути за графіком о 13-10, то я вирішила поїхати маршруткою. Мені довелося чекати її.......30 хвилин. Вона прийшла як раз за 5 хвилин до автобуса. Ми в неї не стали сідати, бо маємо пільги на проїзд, а в ній не було навіть вільних місць. За цей час на зупинці встигло побувати 3 автобуси № 1 і по 5 маршруток №№1А і 14А.   Ця маршрутка їздить якраз перед автобусом, щоб не дати йому взяти платоспроможних пасажирів, а в час між автобусами вони не їздять. Нащо вони тоді взагалі в такому випадку? Прошу Вас як представника влади у місті навести лад у системі маршрутних перевезень, що включає в себе:1) обов'язкове вивішування на зупинках по маршруту руху розкладу з точним часом прибуття на зупинки(якби я знала, що вони дійсно не їздять,я б пішла на інший транспорт) і могла б поскаржитися замовнику послуги(в міськраду) на невиконання умов договору. 2) обов'язкову видачу квитків пасажирам.   Такі заходи необхідні з тієї точки зору, що маршрутники прагнуть підвищення цін на свої  послуги, а не надають ні якості, ні комфорту, ні безпеки, та ще й працюють "втемну" не звітуючи про свою фінансову діяльність, створюють нездорову конкуренцію, чим підривають фінансові можливості роботи комунальних автобусів, бо не мають на бортах засобів обліку оплати.  Буду вдячна за реакцію та відповідь.



     


  • 11 лютого 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Прошу вплинути на перевізника, маршрут Барське шосе- Водоканал.  Не одноразово, з ранку водії відмовляють брати дитину,на зупинці " Лісопарк" , мотивуючи це тим, що уже і так багато " стоячих пасажирів".  Дитина змушена чекати на морозі!!! ще 15 хвилин, щоб сісти у іншу маршрутку ( якщо візьмуть!!!) щоб доїхати до школи!!! Якщо перевізник не справляється з кількістю пасажирів, поставте на маршрут муніципальні автобуси, хочаб у час пік. 

  • 10 лютого 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​доброго вечора!неодноразово стикаюся з проблемою проїзду у тролейбусах і автобусах з дитиною каляскою.Так як дитина з інвалідністю,приходиться постійно відвідувати лікарні і реабілітаційний центр,і приходиться постійно стояти на зупинках чекаючи тролейбус з ПАНДУСОМ або автобус,але водії часто зупиняються беруть на передні двері пасажирів,А з каляскою не беруть,хоча на місці для калясок стоїть по кілька пасажирів.Сьогодні водій 19 автобуса мені сказав,що в нього має бути 40 пасажирів і не важливо чи там каляска чи люди.Чи це має бути так?як і чим їздити із калясками і візочками? тролейбуси із пандусами для кого?чи повинен водій брати стільки пасажирів,щоб завжди було місце для візочка чи ні?

  • 28 січня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ДОБРОГО ВЕЧОРА ..    ЗРОБИТЬ СВИТЛОФОР НА ЗОЛОЛОТНОГО ДЛЯ ВЫЕЗДУ З  ПЕРЕВУЛКУ  БИЛЯ БАНКУ , АВАРИЙНИЙ ВИЕЗД ЗАВЖДИ И ЗМИСТИТЬ ЗУПИНКУ АВТОБУСА  ПИД ЧАС ЗУПИНКИ ВИН СТВОРЮ МЕРТВУ ЗОНУ И НЕ ВИДНО ПРИ ВИЕЗДИ  МАШИН ЯКИ ОБГАНЯЮТЬ АВТОБУС...   БУДЬ ЛАСКА ЗАМИНИТЬ НА ЛЕД ЛАМПИ  ОСВИТЛЕННЯ В ДВОРАХ,  АТО НИЧЕ НЕ ВИДНО ПИД ЦИМИ ТУСКЛИМИ ЖОВТИМИ ЛАМПАМИ АБСОЛЮТНО...ЗМИНИТЬ ЛАМПИ В ДВОРАХ ЯК ЗМИНИЛИ ПО  ПРОИЗЖИМ ДОРОГАМ  НА ЛЕД ЛАМПИ ДНЕВНОГО ОСВИТЛЕННЯ...    И ЩЕ ОДНЕ ВАЖЛИВЕ ПИТАННЯ  АБСОЛЮТНИ ЗАТОРИ СТВОРИЛИ - ЗМИНОЮ РЕЖИМУ СВИТЛОФОРУ НА  ВЫЕЗДАХ НА  ПРОИЗЖУ ЧАСТИНУ З ВУЛИЦИ ШЕВЧЕНКО ЛЯЛИ РАТУШНА...- 90 СЕКУНД ОЧИКУВАННЯ ДЛЯ ВТОРОСТЕПЕНЫХ ДОРИГ ЦЕ ЗАБАГАТО   АВАРИЙНА СИТУАЦИЯ СТВОРЮЕТЬСЯ И ПРОБКИ   - ЗМИСТИТЬ ОЧИКУВАННЯ  СВИТЛОФОРУ ХОЧА Б НА 70 СЕК А НЕ 90СЕК.. ДЯКУЮ !!

  • 22 січня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Звертаю з  порханням допогти у вирішенні ситуації по адресі м Вінниця вул. Стельмаха 35 кв. 18. Вже другий місяць з крану гарячого водопостачання тече літня, або взагалі холодна вода, також страждає опалення. Співробітник жеку вказав, що справа у тому, що мешканці квартири номер 1 самостійно неправильно переварили труби, через що весь стояк 9-ти поверхового будинку має таку проблему. Квартира отримала припис 2 місяці назад і досі не виправила ситуацію. Доводиться гріти воду щоб вимити посуд, чи прийняти душ при тому , що кожен місяць стабільно сплачуємо за гаряче водопостачання та опалення не маленькі суми. Дуже Вас прошу посприяти вирішенню проблеми. Дякую за розщумінння!

  • 20 січня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, маю питання щоло роботи валідаторів в громадському транспорті. Сплачую за проїзд карткою Монобанку, далеко не завжди валідатор реагує швидко і фіксує оплату за проїзд. Часто фіксація оплати за проїзд відбувається з другого або третього разу прикладання картки до валідатора. Часто стикаюсь з тим, що гроші знімаються за проїзд кілька разів за одну поїздку, зняття інтервалом у кілька хвилин...  Як саме можна прослідкувати зайві зняття коштів за проїзд в майже один і той же час, і як повернути зайві зняті кошти з моєї картки. Я зверталась до банку, мені порадили звернутися до власника системи електронної оплати за проїзд.  Дякую за розуміння.

  • 18 січня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович!

    Вже на протязі неділі температура гарячої води, що подається до квартири, та в цілому до будинку, за адресою м. Вінниця, вул. Р. Скалецького 33а, кв.31 не відповідає встановленим нормам гарячого водопостачання та становить від 30 до 40 градусів тепла.

    Прошу Вас вплинути на КП ВМР "ВМТЕ" надіслати з їх сторони, а також зі сторони ЖЄО, контролерів для заміру температури гарячої води в квартирі (квартирах будинку) та складання акту для проведення перерахунку по зменшенню вартості надання послуг з постачання гарячої води від КП ВМР "ВМТЕ" за січень місяць.

    Ще хочу повідомити вам про те, що з початку опалювального сезону одна із труб носія гарячої води системи опалення, що проходить зовні по території школи №16, не має теплової ізоляції та опалює навколишнє середовище, а вентиль водовідводу на трубі гарячого водопостачання до дитячого садочка №31, що також знаходиться на території школи №16, пропускає гарячу воду.

    Також великою проблемою "комфортного" проживання в місті Вінниці для мешканців будинку по вул. Р. Скалецького 33а є те, що з початком опалювального сезону і до прийдешніх морозів, температура в квартирах нашого будинку "зашкалювала", платіжки також... Власники квартир змушені були обігрівати навколишнє середовище постійно відкриваючи хвіртки та вікна, щоб більш менш комфортно проживати в своїх квартирах та спасти від загибелі кімнатні росли та квіти. На превеликий жаль така ситуація має місце з року в рік і нікому з представників Вінницької міської ради та КП ВМР "ВМТЕ" до цього діла не має. Це мабуть тому, що належного контролю за станом теплових мереж перед початком і в ході опалювального сезону, а також системи регулювання темпетатури теплоносіїв в різні пори року в КП ВМР "ВМТЕ" не передбачено статутом підприємства, а робота організована так, що споживачі за все сплатять самі, в т.ч. за непередбачені втрати в теплових мережах і не виконання зобовязань постачальником по наданню належних послуг...

    Прошу вас вжити заходів.

    З повагою,

    Соколов Ю.Р


  • 17 січня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Варламов М В !

    Чорнобильській громаді міста потрібен ДТЗ на захід до 35 рчниці аварії на ЧАЄС маршрут Вінниця Припять- ЧАЄС 2- Вінниця на 10 квітня суббота

    Влада ВМР виділила 6000 грн на захід , найдіть ДТЗ посадовці ВМР за ці кошти!!!!

     Жодної копійки ліквідатори аварії на ЧАЄС доплачувати не будуть Гарантую!!!

     Зірвати  захід спробуйте Відповідь отримуєте достойну!

    Нам плюс  35 років! Ми вижили та проодовжуємо існувати!

    А Вам посавці від ВМР обраних на виборах 25 жовтня 2020 року?

    З повагою до Вас!

    Голова організації "Асоціація жертв Чорнобиля  В Мельник

  • 06 січня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Варламов М В 

    Скільки ще працівники ВТК будуть випускати тролейбуси на маршрути без перевірки всіх даних?

    тролейбус 344 маршрут 10 час проїзду Чехова фактично 12/53 показує табло 13/53

    Хто понесе покарання ?

    Зайшли працівники ВТК контролери пасажири звернули увагу, реакція НУЛЬОВА

    ми не по цьому профілю!

    Хто понесе покарання за ДЕЗІНФОРМАЦІЮ ДЛЯ ВСІХ ПАСАЖИРІВ НА ПРОТЯЗІ РОБОЧОГО ЧАСУ?

  • 04 січня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу допомоги у вирішенні питання стабілізації напруги в електричній мережі оселі за адресою м. Вінниця, вул. Талаліхіна будинок 10-А. Протягом тривалого часу у нас підвищена напруга в електричній мережі. Вночі ми маємо значення 249-254 Вт, денні показники 241-248 Вт. Домогосподарство опалюється газовим котлом, водопостачання також автономне, встановлені системи сигналізації та відеонагляду. Всі ці системи при підвищеній напрузі працюють некоректно ( встановлені прилади захисту від перенапруги). Таким чином в оселі нормально не працює опалення, водопостачання, гаряче водопостачання. Нестабільно працюють системи відеонагляду та сигналізації.  Безліч разів звертались в аварійну службу електромереж ( 28.12.20 заявка #2735699 - відповідь "плануються роботи"; 31.12.20 заявка #2754401 - відповідь "Виконано" але змін ніяких; 01.01.21 заявка #2764815 - відповідь "Відновлено" незрозуміло про що річ, змін ніяких; 04.02.21 заявка #2784485 - відповідь "плануються роботи"). На доказ того, що роботи не проводились можу надати фотофіксацією значень напруги кожного дня. За електроенергію сплачую в повному обсязі і вчасно. Але якісних послуг електропостачання не отримую. Дуже сподіваюсь на Вашу допомогу у вирішенні питання стабілізації електропостачання в оселі.

  • 28 грудня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня!  Неодноразово зіткнулись з проблемою  "супер "  контролю з боку контролерів транспортної компанії.  Про те, що  портрапити в громадський транспорт наразі неможливо, через обмеження, які діють для всіх окрім персіонерів- це одна біль..., а от інша в тому , що контролери заходять в транспорт через зупинку- нові , і перевіряють  одних і тих самих пасажирів !! Більш того, щей хамлять пасажирам! Тобто  за  мої гроші,  я  ще маю слухати грубість?  Що це? Контролери лише формально виконують роботу? Який сенс у тому , щоб одних і тих самих пасажирів   перевіряти? Вони не користуються мобільним зв'язком, щоб скоординувати свої дії? Аби було? Ци контролерів у надлишку ?  Якщо їх забагато, то зрозуміло чому транспортна компанія збиткова!  Роз'ясніть яким документом передбачено потвійна перевірка  проїзду і який у цьому сенс? І розясніть контролерам , що вони  працівники сфери послуг і мають коректно  спілкуватись з пасажирами, бо заробітну плату  вони отримують з грошей пасажирів!

  • 20 грудня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня. Хочу звернути вашу увагу  на не якісне освітлення  не так давно  оновленної кільцевої дороги .

      Великі відрізки шляху чомусь остаються не освітленими . Перший відрізок , від кола на виїзді з Вінниці по вулиці Ватутіна , у напрямку  хлібкомбінату . Другий відрізок шляху від "кліверка " , тобто від мосту над Київською у напрямку західного вокзалу .                                                                Стільки  грошей витрачено на  благоустрій цих ділянок , а вони не працюють в плані освітлення  зовсім , упродовж уже достатьньо довгого часу . Невже так важко їх відремонтувати ? Це швидкісна  траса , не дай бог дорожня пригода ...чого чикаєте ?


  • 16 грудня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня,  Михайло Васильович, прошу вас допомоги і втручання в ситуацію,  яка склалася в нашому будинку по вул. Ващука,  13. В кінці листопада в  нас " Тепломережа " зняла лічильник на тепло на ремонт не попепредивши нас про те,  що тарифи будуть космічні . Протягом трьох тижнів ремонту я намагалася взнати стан і термін повернення , залишала свої контакти мастерам,  але так і ніхто не вийшов на зворотній звязок. Поставили 11 грудня  лічильник ,  актів  на  зняття і повернення ніхто не дає . Тепер прийшли платіжки за листопад і весь будинок в шоці 30 грн за м2 при тому,  що переод був не холодний і по минулих роках ми платили по 18 грн за м2 опалювальної площі. "Тепломережа" на контакт не йде,  відгавкуються ніхто нічого не хоче пояснити по якому це в нас тарифу був розрахунок,  що 1 кімнатна квартира 1000 грн тільки опалення .Це не наша провинна,  що вони ремонтували 3 тижні лічильник,   а платити в два рази більше,  бо не було лічильника якось не по  - людськи враховуючи , що 60 % мешканців пенсіонери . Як можна врегулювати дане питання і знайти золоту середину...

  • 15 грудня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Хочу висловити щиру подяку водію, з яким пощастило їхати двічі 7 грудня за маршрутом муніципального автобуса №6 (шість): перший раз о 12.03 від кінцевої зупинки Олієжиркомбінат, а другий раз о 13.40 від зупинки Площа Перемоги до кінцевої Олієжиркомбінат. Державний номер транспортного засобу АВ 0743 АА. Велике спасибі водію за високий професійний рівень водіння автобусу, теплий та чистий салон, а найголовніше повагу, людяність, тактовність та вихованість у спілкуванні з пасажирами. Переконливе прохання до керівництва КУ «ВТК» якомога частіше ставити цього водія на наш маршрут муніципального автобусу номер 6 (шість) та нагородити премію за високий рівень професіоналізму у роботі.

  • 15 грудня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку


    15.12.2020 вранці приблизно 08.10 на зупинці 29-та школа водій тролейбусу №318 не пересвідчився в завершенні посадки пасажирами, не зачинивши двері, різко зрушив з місця, внаслідок чого один з пасажирів, що завершував посадку (одна нога була на сходах, інша на вулиці) втратив рівновагу і впав на вході в тролейбус. Перебуваючи в русі, водій зачинив двері, заблокувавши одну ногу лежачого на сходах пасажира на вулиці та продовжив рух, не пересвідчившись за допомогою зеркал в безпечності руху.

    Прошу здійснити виховну роботу з водіями на тему безпеки руху та пояснити, ЩО:
    1. Громадський транспорт перевозить людей, а не худобу.
    2. Зачиняти двері потрібно перед початком руху, а не після.
    3. Перед початком руху пересвідчитись в безпеці руху.
    4. Тролейбус - засіб перевезення пасажирів, а не болід Формули 1 - різке зрушення з місця НЕДОПУСТИМЕ!

    Також відповідальних за безпеку руху прошу перевірити даний тролейбус на справність, оскільки водій пояснював свої дії несправністю тролейбуса. 


  • 01 грудня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович, звертаюсь до Вас з проханням  розібратись з таким питанням.                                                                                                                                                                                  В  постанову  №630 від 21 07 2005 р, був внесений    пункт  28.  КМ № 633 від 18 08 2017р Споживачі, які встановили у квартирі багатоквартирного будинку індивідуальні (автономні) системи опалення, квартирні засоби обліку теплової енергії, оплачують послуги з централізованого опалення місць загального користування будинку відповідно до методики, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.

    Місце загального користування -  це під*їзд будинку, але хтось у нашій виконавчій владі з питань житлово-комунального господарства  вирішив що  підвальне приміщення, яке є ПІДСОБНИМ, теж відноситься до  місць загального користування,  в якому розташовані труби тепломережі і Вінницька тепломережа керуючись  постановою  № 630 від 27 07 2005 р      ( пункт № 28, внесений 18 08 2017 р)  та наказом  №359 від 31 10 2006 р нараховує на квартиру, в якій  автономне опалення,  витрати тепла  на підвальних трубах, до яких квартира не має ніякого відношення. Тепло в квартиру тепломережею не постачається , але витрати  нараховуються на квартиру з використанням її площі, довжини та діаметру труб, розташованих  в підвалі  45 років тому. Чому і за що я повинна сплачувати за те, чого  не отримую? При тому вони не відповідальні за стан труб та їх утеплення,  це не їх  територія, як вони кажуть,  і за все відповідальні жителі будинку, тоді виникає питання – а за що ви гроші берете?  Я зверталась в тепломережу з цим питанням, але у відповідь отримала розрахунок, в якому площа моєї квартири множиться на довжину труб  у підвалі і вираховуються витраті тепла по моїй  квартирі, в яку воно  не поставляєтся тепломережею. Ніяких договорів на отримання будь яких послуг від тепломережі на моє им*я не існує, і нарахування будь яких платежів протиправне. З цим же питанням я зверталась до депутата А Г Драбовського майже рік тому, але відповіді ні від нього, ні від його помічників досі немає. Всі відповіді тепломережі та звернення до Драбовського можу вам представити при зустрічі на прийомі.  Прошу вас розібратись з цим питанням -  чому  нараховують  платежі за неіснуючі послуги і куди вони  врешті витрачаються.  З повагою Валентина Главчева   1 12 2020 р


  • 30 листопада 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Вврламов М В!

    наведіть порядок на підприємстві ВТК

    На календарі час 30 листопада2020 року!!

    Годинник в країні переведений 25 жовтня 2020 рокуна зимовий час!

    Але на трамваї 221 маршрут 4 годинник не переведений, фактично 12/24 показує табло 13/24

    Хто кого обманює!

    Хто понесе покарання?

  • 27 листопада 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​​Доброго дня. Звертаюсь з приводу відсутності тепла в квартирі за адресою м. Вінниця, вул. Антонова 19а, кв.88. Тепло відсутнє з 23.11.2020 і по сьогоднішній день 27.11.2020, звернення в обслуговуючу компанію ПП"Бокуд", не дало результату. Працівник ПП"Бокуд"спробував вирішити проблему 27.11.2020, але тепло в батареях кімнати так і не з'явилось. Хоча попередньо все було гаразд, батареї працювали.  Диспетчерська 0432617844 до якої не одноразово звертались протягом відсутності тепла, не надає чіткої відповіді, коли буде усунуто проблему. 

    Дякую за відповідь.




     

  • 27 листопада 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ «В.ПОРИКА 40»

    21000, м.Вінниця,вул. Василя Порика, буд.№40, код ЄДРПОУ 40590460

                                                                                        

    № 03/36                                                                                         від 26.11.2020 року.

                                                   Директору Департаменту енергетики,

                                                               транспорту та зв`язку Вінницької міської ради

                                                                              Варламову М.В.

     

    Звернення

          На підставі повідомлення від виконавця робіт фізичної особи підприємця Барчука В.А. від 19 листопада 2020 року за номером №19/11/20-01 про проведення реконструкції Трансформаторної  Підстанції №543, період відключення електроенергії планувався з 04.11.2020 року по 19.11.2020 року, щодня з 10:00 по 16.00 год.

    Станом на 27.11.2020 року, виконання робіт не завершено, та продовжується.

    Враховуючі погодні умови, факт, що житлові приміщення в зимовий період опалюється приладами, що потребують підключення до електроенергії, обмеження «помаранчевої» зони, дистанційне навчання, прошу Вас розглянути можливість коригування періоду відключення с 10:00 до 16:00 на період с 10:00 до 14:00.

     

     

    З повагою

    Голова Правління                                                       Бережнова Н.С.

    ОСББ «В.Порика 40»


  • 14 листопада 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня шановний Михайле Васильовичу!

    Мене звати Надія Щегельська і я проживаю в смт.Вороновиця Вінницького р-ну. Звертаюсь до Вас зі щирим проханням допомогти вирішити нелегку ситуацію. Якщо правильно зрозуміла, дана ситуація є у вашій компетенції згідно займаною посадою. Постараюсь лаконічно її описати.

    Нещодавно батьки мого чоловіка придбали будинок в смт.Вороновиця по вул.Українська 29, але з моменту покупки не проживають в ньому і відповідно електроенергію не споживають. Послуги електропостачання тут надає "Енера Вінниця".  Останні квитанції про оплату є в наявності, жодної суми заборгованості на них НЕ вказано. Договір про користування послугами новий власник (мій свекор) теж ще НЕ укладав.  Але нещодавнім дзвінком "Енера" нам повідомила наступне: вони провели перерахунок 2018-2019.років і виявили борг в сумі 20 000 грн!!! Вимагають негайно сплатити, погрожуючи відключити електроенергію! При цьому жодних роздруківок про нарахування і оплати рахунків, які б відображали звідки з'явився цей "борг" вони не надають.  Запитання - чи в праві взагалі "Енера Вінниця" вимагати сплати боргу від людини, яка не укладала з ними жодного договору про користування їх послугами? Чи це має вимагатись від попереднього власника дому, з яким і укладений такий договір? І як реально перевірити, чи взагалі існує цей борг та яким чином він виник? І чи не зобов'язана "Енера" надавати попередження про підключення електроенергії в друкованому вигляді особисто в руки? 

    Оскільки адекватної розмови з працівником "Енери" по телефону не получилось, ми прдали офіційне звернення на гарячу урядову лінію України, де до речі були вкрай здивовані даною ситуацією. Ми щомісячно сплачуємо за електроенергію, щомісяця платимо податки,хоча й маємо невеликі доходи, але відповідно очікуємо і справедливого та чесного ставлення до себе. 

    Дуже просимо Вас допомогти в цій ситуації, оскільки беззаконня та свавілля "Енера Вінниця" перейшло всілякі межі. При потребі будемо подавати заяву в прокуратуру, запрошувати журналістів та юристів, використовувати всі доступні методи боротьби з нечесністю та надання розголосу ситуації яка склалася з "Енера Вінниця". 

    Дуже розраховуємо на Вашу  допомогу в цій ситуації. Впевні, що, як людина яка має повноваження та владу, Ви зможете допомогти нам в цьому. Наперед щиро дякую Вам.

    Гарного Вам дня!

    З повагою Надія


  • 13 листопада 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора Вам.

    Оскільки мій був зіпсований.

    Тролейбус під номером 4 за маршрутом Лугова- Вишенька мав бути на зупинці Олега Антонова о 18:19, але спізнився орієнтовно на 5-7 хвилин та проїхав повз, так як був заповнений повністю відповідно до карантинних вимог.

    Наступний тролейбус цього ж маршруту МАВ БУТИ о 18:42,але на мій величезний жаль та холодну пору, не з'явився взагалі.

    Наступний транспорту цього маршруту прибув о 19:03(раніше на допустимі 2 хвилини відхилення) і врятував мене від остаточного замерзання, яке тривало протягом 50 хвилин.

    Прошу Вас розібратися у даній ситуації та вияснити чому тролейбус номер 4 Лугова- Вишенька був відсутній на маршруті і як наслідок на зупинці Олега Антонова о 18:42  13.11.2020 року.


  • 13 листопада 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня. Будинок за адресою, вул. Гладкова, 5, 4 під'їзд - ми, мешканці, вже тиждень звертаємося в усі інстанції, щоб вирішити елементарну ситуацію - у підвалі, під'їзді,  а головне - у квартирах стоїть страшенний сморід каналізації. Ця проблема виникає періодично вже близько року, і кожен раз УП Бокуд розказує, що то Водоканала люки забиті, а Водоканал розказує байки, що вони дивились, і все добре, хоча є мешканці, що цілий день знаходяться дома, і чудово бачать, що ніхто не приїзджав і нічого не робив. У цей час все смердить, навіть одяг у квартирах набирає цим сморідом. І з 10-го дзвінка аварійка інколи приїзджає и робить щось з тими люками.  А от цього разу йде зухвале, злісне ігнорування. В міськраду ці горе-постачальники ком. послуг звітують, що все добре, а насправді нічогісенько не зроблено. Вимагаємо змусити вищеназвані служби виконувати ті обов'язки, за які вони справно щомісяця нараховують і отримують кошти від мешканців. Цю проблему потрібно вирішувати зараз аварійно, а загалом - кардинально, а саме робити ремонтні роботи по заміні того обладнання (труби і т.д.), яке вже вийшло з ладу і стає причиною даної проблеми. Тому ще раз звертаємося до вас із проханням розібратися (якісно, без їхніх "липових" відповідей, що все гаразд - зовсім негаразд!) та змусити Водоканал та Бокуд вирішити дану проблему - усунення смороду каналізації (та причини) у підвалі,  під'їзді, та квартирах. Дякуємо.

     


  • 12 листопада 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрый день Михаил Васильевич ! Обратите внимание на подвижной состав троллейбусной депо. Выходящие  за последнее время с ремонта троллейбусы (№№ 279,297,353,354 ) не оснащены защитными резиновымы арками колесной базы предусмотренными производителями, что приводит к быстрой коррозии кузова из-за поподания влаги на металл, тем более в осенне- зимний период . Многие работают без них (№№241,298,302, 341 ) Зачем деньги тратить на ветер, тем более что все троллейбусы марки ЗИУ прошли КВРы.  Жалко машин и людского труда. Повлияйте на данную ситуацию, тем более, что ремонтная база депо позволяет это сделать. если мы производим собственный транспорт, а старый не щадим и ремонтируем как попало. Спасибо за понимание.

  • 09 листопада 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ В УКРАЇНИ -БЕЗКОШТОВНА.
    Ольга Яремків 
    Не знаю хто, але так праведно сказав:
    «Якщо народ твій,ворог, як отаву, косить
    Хтось мусить закричати - Досить!»

    Президенту України 
    Зеленському В.О.
    01220, вул. Банкова 11, Адміністрація президента України
    м. Київ, 
    Ольга Михайлівна Яремків,
    Голова громадської правозахисної 
    організації «Народна солідарність»
    79039, м. Львів, вул. Бортнянського 34/30 Павло Юркович Лаврів,
    Голова Народного контролю України у Львівській області,
    79068, м. Львів, вул. Міртова 15/1
    Ірина Валеріївна Білоус
    Голова Громадянського об’єднання комісії з питань національної безпеки України 79017, м.Львів, вул. Ольжича,13/33

    Звернення
    Преамбула:
    «За приблизними підрахунками за 28 років нашої державності український народ обкрадено за рахунок експорту електроенергії на суму понад 5 трильйонів Євро. 
    Якщо Уряд порахував скільки зовнішнього боргу припадає на кожного з нас, так ми Вам нагадуємо, порахуйте суму коштів вкрадених у кожного з нас тільки за рахунок експорту електроенергії.» 

    З офіційних джерел засобів масової інформації нам стало відомо, що Україна займає одне із перших місць у світі по продажу електроенергії за межі держави тобто в 24 країни Європи. В Україні зосереджено 5% усіх атомних електростанцій світу. Це приблизно стільки, як у Великобританії, Канаді чи Швеції, трохи менше, ніж у Російській Федерації. Цих п'ять потужних атомних електростанцій, які працюють – у західній і центральній її частинах відносять: Чорнобильську, Запорізьку, Південноукраїнську Хмельницьку і Рівненську. Найпотужнішою серед них є Запорізька АЕС, на яку припадає близько 20% всього виробництва електроенергії України. АЕС працюють на вітчизняному (51%) і привізному з Російської Федерації діоксиді урану. На атомних станціях України працює 16 і будується 5 реакторів. Як уже зазначалося, на атомні станції припадає 45% загального виробництва електроенергії в Україні. Також нам відомо, що теплові електростанції переважно споживають донецьке вугілля і частково горючий газ та мазут. Електростанції і теплоцентралі західної частини України Бурштинська, Добротвірська, Львівська (дві ТЕЦ ) та ін. в основному споживають львівсько-волинське паливо. Однак, ТЕС є найбільшими забруднювачами довкілля. Наприклад, одна з найпотужніших в Україні Бурштинська станція викидає в атмосферне повітря близько 150 тис. тонн шкідливих речовин щороку. Це значно більше, ніж усі види атмосферного забруднення Києва і Київської області. Це шкідливо впливає на здоров’я населення України, а шкідливий вплив ніхто не компенсує.
    В нижче наведеній таблиці № 1 вказані тарифи на передачу електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами.
    Таблиця № 1.

    Показники тарифу : ДП «НАЕК Енергоринок» на передачу електричної енергії.
    Слід відзначити, що Україна входить в клуб країн, які експортують електроенергію. Так, за 2014 рік країна виробила 1,8 трильйона кіловат-годин. А спожили ми за рік тільки 145 мільярдів кіловат-годин, майже в 13 разів менше.
    Якщо порахувати кількість електроенергії, яка експортується (1,8 трильйона кіловат-годин – 145млрд. квт.год. = 1трл.655млрд.квт.год. та помножити на ціну 1кВт.год. 0,07євро, це = 115 млрд.850 млн. євро. 
    Хто привласнює ці кошти, адже в Україну їх ніхто не повертає? 
    А вся вироблена в Україні електроенергія коштує 1,8 трл.квт.год х 0,024= 43 млрд. грн. або=1,6 млрд. євро., а заробляють на експорті 116 млрд. євро тобто майже в 70 разів більше. А в Україні використовують 145млрд.квт.год.х1грн.= 145млрд.грн. – сума коштів за реалізовану в Україні ел.енергію, яка по ціні виробника коштує 145 млрд.квт.год.х0,024 грн.=3 млрд.480 млн.грн.
    З інших джерел є інформація, що Україна виробляє 2,8 трл. кВт. год. електроенергії , то в такому випадку експорт електроенергії зростає на 1 трл. кВт. год. електроенергії. Виникає цілком логічне запитання, де осідають ці гроші? Адже ця сума сягає 185млрд. Євро.

    В наведеній нижче таблиці №2 вказано структуру експорту електричної енергії.

    Таблиця №2

    Ці показники в таблиці № 2 занижені до абсурду.
    Весь експорт електроенергії в країни Європи здійснюється Україною через електромережі «Острова Бурштинської ТЕС», куди входить Добротвірська та Львівська ТЕЦ. Відповідно до даних статистики середня ціна собівартості 1кВт/год. становить 1коп., а відпускна ціна в межах 2,5-3,5коп. (Дані з офіційної таблиці №1). Звідки тоді береться ціна для населення за 1кВт/год. від одної грн. до 1грн.68коп., а для підприємців -2грн.68коп. 
    Також з наданої інформації НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ нам відомо, що 90 відсотків власності ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО є власністю Кіпру. Виникає питання до Львівської облдержадміністрації та обласної ради, Верховної Ради України, хто (персонально ) є власником 90 відсотків Львівобленерго та де, тоді 51 відсоток власності держави України та хто надав право продати державну національну власність закордонним приватним особам?
    Також напрошується питання, хто несе персональну юридичну відповідальність за роздержавлення національної енергосистеми та формування ціни на електроенергію в Україні, враховуючи те, що із 2008 року спостерігається наступне зростання цін: так ціни в 2008 по 2010 рік 0,24 коп за 1кВт, 2011 по 2014 рік до 150 кВт 0,23 коп., більше 150 кВт 0,40 коп.; а в 2017 році вже до 100 кВт. 0,75 коп., а більше 100 кВт.1,40 (без ПДВ), а для підприємців 2 грн. 68 коп. в т.ч. ПДВ.

    Ціна на експорт електроенергії — на рівні 7 євроцентів.

    Прибуток експортера складає приблизно 185 млрд.Євро, при затратах 2млрд.Євро. Це астрономічні розміри нетрудових доходів, а в реальності це кошти обкрадених акціонерів, пенсіонерів, стипендії, дивіденди, соцзахист, затрати на науку та освіту, та ін. Їхні надприбутки, а злидні обкраденого народу!
    Незрозуміло, хто рахував цю рентабельність, адже закупивши 1 кВтг за 2,4 копійки і продати за 7євроцетів (0,30х7=2,10грн.:0,024= 88 разів дорожче).
    Такий рівень рентабельності — мрія для будь якої галузі бізнесу в Україні.
    Чому ж така ситуація має місце? Невже керівництво нелегітимної НКРЕКП та Уряду України не володіє даними щодо цін на електроенергію в країнах, до яких здійснюється експорт? Чи не розуміють рівень рентабельності діяльності постачальника?
    Користуючись таким вигідним становищем, ДТЕК запровадила політику постійного підвищення цін, яка аж ніяк не позначилася на покращенні роботи системи.
    Великий розрив між закупівельною і продажною ціною, як обіцяють гравці ринку забезпечить додаткові надходження до бюджету, дасть можливість розвивати саму галузь, добудувати додаткові енергоблоки, які збільшать виробництво електроенергії.
    Виникає питання. А для чого збільшувати виробництво, якщо Україна споживає лише тринадцяту частину виробленої електроенергії, а решта йде для продажу за кордон і лише засмічує наше природнє середовище та зовсім не збагачує Український народ, а збагачуються злодії. 
    Отже за приблизними підрахунками за 28 років нашої державності український народ обкрадено за рахунок експорту електроенергії на суму понад 5 трильйонів Євро.
    Такий грабіж українського народу і є причиною постійного знецінення нашої гривни. Оскільки кошти неповернені в наш бюджет знижують і знецінють активи державного балансу. Нам дуже часто нагадують, що зовнішній борг держави сягає 36 млрд.дол. і навіть озвучують суму з розрахунку на одного жителя країни. Порахуйте, будь-ласка, а скільки вкрадено у кожного українця тільки за рахунок експорту електроенергії?
    Відповідно до ч. 1 ст. 1177 Цивільного кодексу України шкода, завдана фізичній особі, яка потерпіла від кримінального правопорушення, відшкодовується відповідно до закону. Оскільки такого спеціального закону на даний час не прийнято, то в силу вимог ч. 1 ст. 8 Цивільного кодексу України до даних правовідносин має застосовуватися аналогія закон. Адже згідно зазначеної норми якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону). Тому в даній ситуації при визначенні розміру шкоди мають застосовуватися положення ч. ч. 1, 2, 3 ст. 22 та ч. 1 ст. 1166 Цивільного кодексу України.
    Як вбачається із ч. 1 ст. 1166 Цивільного кодексу України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала. Згідно ч. 1 ст. 22 Цивільного кодексу України особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 22 Цивільного кодексу України збитками є: 1) втрати, яких особа зазнала у зв’язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); 2) доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода). 

    Ви навіть порушили свій рабський цивільний кодекс, списаний з римського права, а в римському праві рабство ніхто не відмінив.

    Одночасно повідомляємо Вас, що Lvivoblenergo, Publichne AT D-U-N-S® Nummer 366489516 ( платник податків США) Budynok 3 Vul.Kozelnytska 79000 Misto Lviv Ukraine Person:Volodymyr Evgenovych Matviishyn (SIC) 4911. Виникає запитання, на підставі чого всі обленерго України є платниками податків США та своїми коштами збагачують чужу державу, а для свого народу залишають пилюку, злидні і кредити МВФ?
    Вивіз капіталу – енергоносіїв, неповернення грошей в Україну підриває основи нашої економіки, яка відображена у нестабільності нашої валюти постійне її знецінення по відношенню до долара США, що постійно піднімає вартість чужої валюти і чужу економіку 
    Враховуючи вищесказане вимагаємо від Верховної Ради України, наступне:
    1). Зобов’язати Кабінет Міністрів України представити точні дані виробництва електроенергії в кВт./год. по роках з 01.01.1992 року по даний час і у чиїй власності вона перебуває.
    2). Зобов'язати Кабінет Міністрів України встановити науково-обґрунтовану ціну (ціна виробника + середній рівень рентабельності по Україні) на електроенергію для користувачів відповідно до теми ціноутворення і калькуляції та обнародувати її.
    3). Зобов'язати Кабінет Міністрів України надати роз’яснення на якій підставі підприємцям продається світло для побутового користування по завищених цінах у порівнянні із цінами на світло для громадян.
    4). Зобов'язати Кабінет Міністрів України надати дані по продажу електроенергії у інші країни світу, де осідають гроші за продану електроенергію, на яких рахунках, і яка сума повертається в Україну на чиї рахунки. 
    5). Ліквідувати у незаконний спосіб створену приватну структуру НКРЕКП та скасувати всі її незаконні Постанови, і зокрема Постанову НКРЕКП від 26.02.2015 р. №220 про підняття ціни на світло. 
    6) Виключити з тарифу ПДВ, згідно закону про ПДВ (споживачі не є платниками ПДВ), а також оплата за електроенергію є наші витрати, віднята вартість, а не додана.
    7). Щорічно виплачувати представникам Української нації дивіденди за реалізовану на експорт електроенергію, яка є національним багатством корінного народу - Української нації.
    Наше звернення довести до відома до кожного народного депутата Верховної ради України і виконати наші вимоги згідно 5статті Конституції України.

    Підписи:
    Голова громадської правозахисної 
    організації «Народна солідарність» О. М. Яремків,
    Голова Народного контролю України 
    у Львівській області, П. Ю. Лаврів,
    Голова Громадянського об’єднання комісії з питань національної безпеки України І. В. Білоус.
    19.09.2019року.
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3183472021694631&id=100000955929789


  • 06 листопада 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Варламов В М 

    Поясніть чому зривається розклад руху комунального транспорту? маршрут 17 ДТЗ мав бути на вул Антонова маг Грош  Антонова 48а в 13/49 Не було  люди чекають та залишилися чекати на зупинці з 13/40 год

    Я залишив зупинку в 14/08 год В чому справа

    Мало того, що вивіски всі вицвіли там нічого не видно пора оновлювати графік так ще і трансорт не приходить завчасно 06/11/20 року

    Вул Антонова буд 28 напроти маг Українські товари зупинка є  

    А де подівся павільон для очікування людей в непогоду!

  • 29 жовтня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрый день!

    На протяжении нескольких месяцев был периодически в г.Винница. И скажу честно, был неприятно удивлен, когда в троллейбусе не смог заплатить наличными. Я понимаю, удобство безналичного расчета, новые технологии-в жизнь!!!, вектор интеграции в цивилизованый мир с его продвинутыми контентами, и даже банальная, может быть!, экономия на зарплате водителя, убрав из его обязанностей, функции кассира. Но как же пенсионеры, не имеющие всех перечисленных инструментов оплаты,  транзитные пасажиры (Винница ведь большой транзитный город), гости города,  да,  наконец, севший телефон или забытая (утерянная карта) и т.д. ( А ведь впереди зима и пешком идти будет холодно и опасно). В этом нововведении и желании муниципальной власти быть "на уровне" прослеживается фактически дискриминация части населения страны и малоимущей прослойки общества (надеюсь, не нужно обьяснять, что не все имеют мобильные телефоны, а тем более с функцией NFC, банккарты с чипом и т.д.).  Даже в продвинутых европейских странах в общественном транспорте предусмотрены все виды оплаты!!! А менее инновационные города Украины проявляют, фактически, больше заботы о людях и  соблюдении их прав.