• 11 травня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня

    Чи не могли б звернути свою увагу на жахливий транспортний зв'язок старого міста, там постійні пробки, громадський транспорт не може проїхати. Як постійний пасажир маршрутки 2Б не можу дістатись до роботи, водії не беруть пасажирів. Прошу звернути вашу увагу на ці 2 проблеми


  • 10 травня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу запустити маршрутку по маршруту Немирівське шосе-Барське шосе хоча би одну на годину.

  • 06 травня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​шановний Михайле Васильовичу!

    На 11-му маршруті автобуса по вихідних днях часто не вміщаються пасажири зранку з міста на Сабарів та ввечері зворотному напрямку зі Сабарова.

    Недавно в один із вихідних днів водій відмовив у посадці на різних зупинках в сумі майже 20 людям, які намагалися поїхати в Сабарів

    Прошу розглянути варіант курсування на літній період ще одного автобуса по вихідних днях в найнапруженіші години. На зиму можна забрати його, немає стільки людей,як літом.

    Дякую





  • 05 травня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​з 30.04 по 5.05. 2021 р. показники лічильника передати не можливо по телефону інших можливостей в мене не має.

  • 05 травня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​з 30 .04 . по 5.05. 2021 р. неможливо передати показники газу по телефону .

  • 03 травня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день!Стосовно незаконно встановоених шлагбаумів на дорогах загального користування Вінницькі Хутора по вул.Лисенко та вул.Леонтовича.Обмежувачі встановлено порушуючи норми проїзду спецтранспорту,знаходяться постійно замкненні!!!Відповідь яку надав ваш департамент-невідповідає дійсності!!!!Невірно вказані адреси!!Незрозуміло хто з ким говорив і що вирішував?В нас є підписи мешканців проти!Ми хочемо жити в європейському місті-безпечно!!!!Чому встановити незаконно можливо,а зняти ми маємо 3 роки боротися?Займіться тим,чим ви повинні займатися!!!Будемо писати і далі -в МЧС,газети і телелебачення!!!

  • 28 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильовичу!

    Я як мешканець квартири, що знахолдиться на 9 поверсі будинку №16, по вул . В. Порика постійно стикаюсь з такою проблемою, - низький тиск подачі холодної води, навіть бувають моменти, коли тиск води настільки малий, що припиняється подача води взагалі.  Такі випадки спостерігаються постійно на протязі дня, а сособливо в часи пік після 9 години ранку та після 18 години вечора. Тиск подачі холодної води стабілізується десь після 00 - 01 годин ночі.  Ця проблема спостерігається ще з осені 2020 року. Мої звернення на гарячу лінію "Вінницяводоканал", та звернення співвласників будинку (зі слів співвласників) не дають ніяких результатів вже тривалий час.  Голова ОСББ "Фортеця 16" також в курсі даної проблеми, і заявляла, що разом з сантехніком перевіряли водогони холодної води, і проблем в будинку не виявлено.  

     Прошу Вас вирішити дане питання в найкоротші терміни та повідомити мене про кроки вирішення питання.

    Дякую за відповідь. 

  • 21 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня Михайло Васильович! Я мешканка будинку 7 Олега Антонова зверталась до вас з приводу того що у мене на другому етажі нема гарячої води. Чуда ні якого не відбулось! Прояснюю ситуацію. З 12 квітня немає гарячої води на другому етажі. Зверталась п'ять раз в ЖЕК ,,ППБОКУД,,сказали що на четвертому поверсі треба купити хомут та поставити.Житель з четвертого поверху відказався купувати хомут. Я купила цей хомут позвонила у ЖЕК і вже жду три дня щоб прохані сантехніки прийшли та зробили ,,свою роботу,,.Скажіть мені будласка скільки можна це терпіти?!?Коли вже буде порядок? Чому ні хто не робить своєї роботи? Я розумію що мені платити за леть теплу воду в якій не можливо помитись!Я так зрозуміла що мені треба взяти дві сотні та дати сантехніку щоб той зробив роботу за яку він получає зарплату? То для чого такі ЖЕКИ взагалі потрібні?Я дуже надіюсь що ця ситуація набуде ясності! І що мені не потрібно буде звертатись до вас уже втретій раз! 

  • 12 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! У зв'язку із зростанням вартості  послуг на вивіз сміття, будьте такі ласкаві повідомте, хто відповідає за відсутність урн для сортування сміття у м. Вінниці? Хто контролює його переробку? Чи часи реклами  про переробку сміття у Вінниці, які лунали з кожної каструлі,  вже неактуальні?

    Так, наприклад, у  мікрорайоні Тяжилів, біля школи 27 немає можливості відсортувати сміття, на всіх трьох прилеглих  мусорках і необхідні урни відсутні вже блільше року! Звичайно діяльність Ековіна буде збиткова! Вони лише вивозять сміття, а нічого не здають на переробку і сміттепереробний завод, на який вгепано купу грошей платників податків стоїть без роботи, працівники без зарплати і роботи,  а Стадницю загаджують сміттям !!! Ви ,як влада будете щось робити, чи чекаєтє наступних виборів? І поки команди не було??

  • 09 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​   Добрый день.  Михаил Васильевич, сегодня , 09.04.2021, водитель автобуса №7(номерной знак 0679), маршрут Пирогова-Якова Шепеля , на остановке Дачная в 07:57 утра выгнал меня с автобуса при наличии свободных мест , потребовав у меня специальный пропуск, а именно: удостоверение медицинского работника. 
              Очень хочется получить от Вас информацию на каком основании у водителя автобуса есть   такие полномочия?

  • 09 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​         Добрый день.  Михаил Степанович, сегодня , 09.04.2021, водитель автобуса №7(номерной знак 0679), маршрут Пирогова-Якова Шепеля , на остановке Дачная в 07:57 утра выгнал меня с автобуса при наличии свободных мест , потребовав у меня специальный пропуск, а именно: удостоверение медицинского работника. 
              Очень хочется получить от Вас информацию на каком основании у водителя автобуса есть   такие полномочия?

  • 07 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Під час проведення ремонтних робіт у своїй квартирі ми змушені були зняти лічильник на гарячу воду в період з 13 січня 2021 і підключили 10 лютого 2021р ( в звязку з хворобою майстра ). Нам нарахували борг 44 куб гарячої води за цей період (сума до сплати  приблизно 3700 грн  ). Приписано 7 чоловік : 4 дорослих і 3 неповнолітніх дітей, проживає 5 ( 3 дорослих - 2 пенсіонері і дочка- інвалід) і 2 неповнолітніх дітей. Отримуємо субсидію на 5-х. 

    Запитання: Чи правильно нарахований борг? Чи можна деталі нарахування. 
    P.S. до цього періоду боргу за користування ГАРЯЧОЮ ВОДОЮ не було.


  • 05 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Вибачте. Чому ви 3 тижні не відповідаєте на звернення, не те що вже й рішення приймати! 

  • 29 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Звертаюсь з приводу перевантаження  громадського транспорту пільговими категоріями громадян. Наразі у Віннмиці діють обмеження червоноїх зони , проте всі пенсіонери з 6 години ранку штурмують  всі зупинки громадського транспорту. І після робочого дня,як о 18 так і о 19,30 їх  їде сила силенна! Учні і студенти на дистанційному  навчанні, зате  в пенсіонерів  екскурсії цілодобові!  За день, завдяки їх пільговому проїзду, вони об'їзджають пів міст , всі базари, магазини, секонди, аптеки і потім всі болячки привозять додому дітям!  Чому одночасно із запровадженням обмежень червоної зони не введено проїзд лише по довідкам з місця роботи? В мережі інтернет сила силена фото біля секондів 15.03.21 року!  Подивіться хто стоїть в тих чергах? При  цьому лікарні переповнені саме людьми похилого віку! Смертність пенсіонерів зашкалює! Лікарі падають з ніг, а реальні дієві заходи не вживаються!  Чи це нова політика міської ради, зменшити  кількість  пенсіонерів?  Опам'ятайтесь і вживайте заходів !  

  • 23 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! 
    Прошу відреагувати на безвідповідальну роботу працівників ЖЕКу, або на надання неякісних послуг зі сторони тепломереж. У зв'язку з цим посприяти проведенню перерахунку за тепло і полагодженню  несправності.

    У будинку моїх батьків за адресою вул.Порика 11, третій під'їзд вже декілька місяців холодні обігрівачі у ванній кімнаті по стояку квартир 31, 34, 37, 40, 43. При тому, що всі інші батареї квартири гріють нормально. При неодноразовому зверненні до ЖЕКу, питання вирішено за декілька місяців не відбулося, батарея на цей час так і холодна. Зі сторони сантехніка Валерія постійно знаходилися якісь необґрунтовані пояснення щодо холодної батареї - кран на стояку, перекритий елеватор, поганий тиск і так далі і тому подібне. За декілька місяців перевірити у чому саме є проблема і виправити її часу та бажання працівник нажаль не виявив і не знайшов, або не порахував за потрібне це зробити - батарея залишилися холодна.
    Вчора, при черговій розмові, 22.03 пропонував мені пройтися по квартирах зі стояку і з'ясувати чи не переварювалися у них труби опалення!!! Оце так сервіс! 
    Сьогодні 23.03 вкотре залишив заявку про несправність диспетчеру за номером телефону:
    0432 46 94 72
    На питання коли очікувати людину для вирішення проблеми мені жєнщіна-оператор відповіла що розмовляє зараз зі мною, а не віддає заявку, тим самим натякнувши мені на те, що вона не має бажання зі мною розмовляти. Сервіс на висоті на кожному кроці! Запитав чи мене повідомлять про готовність лагодити і коли на це чекати, або краще, можливо, мені потрібно перетелефонувати самому знову до них за конкретикою. Про все потрібно благати і просити працівників, про який сервіс може бути мова? У заявці диспетчеру залишив номер телефону матері, так як вона постійно на місті, тепер чекаю від неї дзвінка, коли хтось прийде лагодити. Від Валерія скоріш за все знову буде розповідь і припущення про те що заважають якісь крани, труби, елеватор... Про всяк випадок його номер:
    Валерій
    067 787 81 93
    Перші мої звернення до ЖЕКу і Валерія були ще у листопаді 2020, до мого звернення неодноразово зверталися батьки - результату ноль!!! На батьків похилого віку ніхто не реагує, батько після інсульту 39 року народження.

    Прошу Вас взяти під особистий контроль ситуацію, яка склалася і продовжується вже дуже довгий час. Без Вашого безпосереднього втручання ситуація залишиться на тому ж місці і батареї залишаться холодними ще не одну зиму.
    Заздалегідь дякую за розуміння.


  • 23 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу. Вимушений звернутись до вас за допомогою в вирішенні слідуючогї проблеми. !8 березня інженером з відділу контролю якості теплової енергії Хрульовим Д.В були зняті пломби з теплового лічильника в зв'язку з невірним розташуванням датчика Т2 (температура обратки). Роботи по підключенню лічильника виконувались спеціалістами "Міськтеплоенергії". Лічильник знаходиться в експлуатації більше, як 10 років, остання повірка була в 2019 році. Але не в цьому проблема, а в тому, що вже четверті сутки лічильник розпломбірований, я не можу подати показники. Потрібно переставити цей датчик в місце, яке відповідає інструкції. Це робота максимум на дві години разом з дорогою. Але зі сторони "Міськтеплоенергії" ніякої реакції нема. Дозвонитись неможливо.  А нарахування проводиться, як без лічильника. Будь ласка, допоможіть, щоб вони виконали цю роботу як найскоріше. З повагою.

  • 21 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович. Я, Бабій Ірина Миколаївна,мешканка міста Вінниці,пасажир Вінницького міського транспорту. Суть мого питання буде коротким, стосовно міського транспорту, а точніше маршрутних таксі(13А). Неодноразово чекаючи маршрут 13А,люди спізнюються на роботу, поїзд, тощо,чи замерзають від довгоочікуваної поїздки. Він або затримується на 40-50хвилин, або йде на 10-15хвилин раніше, чи взагалі не їде. 

       Прошу вас прийняти якійсь міри:

    1.Відмінити цей маршрут, щоб люди не надіялись в черговий раз на цей маршрут. 

    2.Змінити маршрут, як це було раніше, прямуючи по вул. Келецькій через ринок Урожай, враховуючи мабуть те, що по вул. Порика мало дуже пасажирів, а на вул. Ющенка постійні затори. 

    3.Виділити ще одну машину на маршрут, враховуючи те, що на маршруті тільки 2машини і водії не взмозі вчасно виконувати поїздку в ту та в ішу сторону . Можливо підняти ціну на проїзд. 

    4.Ваше рішення. 

    Буду щиро вдячне за ваше рішення! ! 

  • 18 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! Звертаюсь з приводу перевантаження  громадського транспорту пільговими категоріями громадян. Наразі у Віннмиці діють обмеження червоноїх зони , проте всі пенсіонери з 7 години ранку штурмують  всі зупинки громадського транспорту. І після робочого дня,як о 18 так і о 19,30 їх  їде сила силенна! Учні і студенти на дистанційному  навчанні, зате  в пенсіонерів  екскурсії цілодобові!  За день, завдяки їх пільговому проїзду, вони об'їзджають пів міст , всі базари, магазини, секонди, аптеки і потім всі болячки привозять додому дітям!  Чому одночасно із запровадженням обмежень червоної зони не введено проїзд лише по довідкам з місця роботи? В мережі інтернет сила силена фото біля секондів 15.03.21 року!  Подивіться хто стоїть в тих чергах? При  цьому лікарні переповнені саме людьми похилого віку! Смертність пенсіонерів зашкалює! Лікарі падають з ніг, а реальні дієві заходи не вживаються!  Чи це нова політика міської ради, зменшити  кількість  пенсіонерів?  Опам'ятайтесь і вживайте заходів !  

  • 17 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    здравствуйте! сегодня сдала на поверку газовый счетчик, и меня проверяющие сразу предупредили, что такие счетчики проверку не проходят- некачественные. поэтому мне, скорее всего, нужно будет купить новый. У меня вопрос- почему КУПИТЬ? я его ставила себе не сама, в свое время это делала газконтора, к нему никто не лазил, пломбы целые и невредимые, почему и за что я должна платить деньги, если газовые счетчики устанавливаются вообще-то бесплатно.

  • 14 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу! Прошу Вас прокоментувати ситуацію, описану нижче. 12.03.21, повертаючись з роботи додому після другої зміни, я очікувала тролейбусу на зупинці громадського транспорту вул. Замостянська. Здавалося б, в нинішніх умовах, до болю знайома багатьом ситуація, коли ти тривалий час не можеш здійснити посадку. Я - медичний працівник в одному із лікувальних закладів міста, втім, з власних принципів, завжди чесно стою в черзі на транспорт, навіть коли бачу на склі напівзатерте оголошення про позачергову посадку медиків. На годиннику 21:45. Дощ зі снігом. На зупинку під'їжджає 322 тролейбус за напрямком руху 4 "Вишенька-вул.Лугова". Забирає з зупинки всіх пасажирів, окрім мене. Вперше (!) за весь карантин пред'являю пані з напівопущеною маскою на передніх дверях (дана особа не являлась водієм транспортного засобу) свою картку "я йду на роботу замість вас" зі словами: "Візьміть і мене, будь ласка. Я працюю в лікарні." З морально-етичних міркувань процитувати її відповідь без цензури не можу, тому сформулюю максимально коректно: "А мені що того, що ти в лікарні працюєш? Можна подумати ти на роботу їдеш в десять вечора???" Враховуючи викладене вище, хотілось би поцікавитись, якщо дана пані - працівник ТТУ, чому вона, не по формі одягнена, порушуючи Закон України "Про захист населення від інфекційних хвороб" та елементарні санітарно-епідеміологічні вимоги, дозволяє собі на робочому місці таке ставлення до пасажирів? А якщо дана особа немає жодного відношення до Департаменту Транспорту, то яким чином забезпечується контроль за безпекою та перевезенням пасажирів, коли стороння особа може вільно знаходитись у кабіні водія, та замість нього контролювати пасажиропотік? Що тут можна додати. Хотілося б, щоб в європейському місті європейськими були не лише трамваї, але й обслуговування. 

  • 13 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день, прощу відповісти, що саме заважає чи хто винен в тому, що міський транспорт, особливо трамай, є постійним місцем "роботи" жебраків, "музікантів" та інших? 
    Що саме заважає прийняти нові правила, назразок тих, що були прийняті в Києві і куди можна поскаржитись на це? 

    Посилання на новину с сайту київської міської ради:
    kmr.gov.ua/uk/content/kyyivrada-pryynyala-novi-pravyla-metropolitenu-ne-puskatymut-zhebrakiv-ta-agitatoriv 

  • 04 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​      Зверненя від імені багатьох приколійних домогосподарств і жителів багатоквартирних будинків.

    Прошу Вас проїхатися маршрутами трамваїв і відчути на собі,чи потрібен ремонт колії ,а чи потерпим до 2030 року ?

      P.S. Якщо потрібний ремонт,то технічна база є - (постійно курсуючі зварювальні вагони і спеціалісти у них).

  • 04 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Хочу висловити незадоволення з приводу роботи контролерів міського транспорту міста Вінниці. Сьогодні за їх участю стався прикрий інцидент. Я їхала у тролейбусі №5, придбала через дадаток Приват 24 -  2 квитки, для себе та 8-річного сина. Вагон №324, час: 14.34. Через декілька хвилин у трамвай зайшли контролери - 2 (чоловік та жінка). При спробі увійти у додаток Приват 24 я невірно ввела статичний пароль, і не змогла підтвердити оплату за проїзд. На що мені відповіли, що такого, щоб не можна було зайти у Приват 24, взагалі не буває, і що я мушу заплатити штраф. Платити штраф, звісно, я відмовилась, оскільки за проїзд я залатила. І квитки закомпосувала. Потім контролери примусили нас вийти з тролейбуса. На зупинці чоловік - контролер стверджував, що я 100% не платила за проїзд. В результаті цієї розмови моя дитина злякалась, контролери пішли собі далі в інший тролейбус, через кілька хвилин я таки знайшла у додатку проплату за проїзд.  Не варті ті 8 грн. моїх нервів та сліз моєї дитини.  І да, мені порадили придбати карту Вінничанина. А я не збираюсь її придбавати. Я скоріш відмовлюсь від користування тролейбусом. Тому прохання: дуже хочу надати тим контролерам підтвердження оплати за проїзд. У мене в телефоні збережено скрін. І ще, зробіть таки можливість оплати готівкою. Це якийсь жах. Не раз спостерігала, як бідні пасажири, особлииво не місцеві, потерпають від неможливості оплатити проїзд.   Жодна людина не має права принижувати іншу. Всім добра.

  • 04 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Дуже рідко користуюся міським транспортом, але сьогодні, 4 березня,  прийшлось скористатися. Був шокований. Транспорт переповнений, ніхто не контролює дотримання масочного режиму. Людей набивається, тиснява, кашель, шмаркання, всі двері на зупинках відкриваються і люди напихається ще більше. І це при тому, що Вінниця вже майже в червоній зоні.

    Хто відповідає за цю вакханалію.


  • 25 лютого 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Здравствуйте, Винница бьет рекорды по зараженности коронавирусом и в то же время трамваи в вечерний час пик набивают людей как сельд в бочку! Это специально?

  • 24 лютого 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Здравствуйте, Михаил Васильевич!

    В нашем дворе, дома №№50-58 по ул.600-летия,  расположена электроподстанция. Кабели от неё протянуты к ул. 600-летия. На всём протяжении от подстанции до  улицы нет ни одного столба на территории двора. Кабели провисают,  в некоторых местах даже ребенок может дотянуться до них.

    Кроме того, в этом же участке двора находится детская площадка. 

    А кабели опираются вместо столбов на стволы деревьев. Эти деревья в нашем дворе посажены полвека назад, частично уже в аварийном состоянии, их никто не прочищает, не приводит в порядок.  Кстати, и другие деревья, которые просто опутаны проводами, не прочищаются энергослужбами.  Достаточно серьезной непогоды, чтобы деревья упали или своими ветками повредили этот пучок кабелей. 

    Летом был проведен ремонт здания подстанции. Но вот на кабели никто внимания не обратил. Они так и висят над пешеходной дорожкой и территорией двора, где играют дети.

    Приведите в порядок это потенциальное орудие убийства. Уж если нельзя убрать из двора эту подстанцию, то 2 столба поставить и уложить на них эти провода-кабели, наверное, можно.

    С уважением 

    Ольга Ивановна Тарасовская

  • 12 лютого 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович.

    Звертаюся до Вас з пропозицією змінити перевізника та забрати ліцензію на перевезення у перевізника маршруту № 7А, так як останні не виконують прийнятих на себе зобов'язань по перевезенню пасажирів. 

    Так, сьогодні стала свідком того, як вони працюють. З 12-35 я з дитиною чекали транспорту (маршрутку чи автобус) №7 на зупинці Замкова. Так як автобус мав  бути за графіком о 13-10, то я вирішила поїхати маршруткою. Мені довелося чекати її.......30 хвилин. Вона прийшла як раз за 5 хвилин до автобуса. Ми в неї не стали сідати, бо маємо пільги на проїзд, а в ній не було навіть вільних місць. За цей час на зупинці встигло побувати 3 автобуси № 1 і по 5 маршруток №№1А і 14А.   Ця маршрутка їздить якраз перед автобусом, щоб не дати йому взяти платоспроможних пасажирів, а в час між автобусами вони не їздять. Нащо вони тоді взагалі в такому випадку? Прошу Вас як представника влади у місті навести лад у системі маршрутних перевезень, що включає в себе:1) обов'язкове вивішування на зупинках по маршруту руху розкладу з точним часом прибуття на зупинки(якби я знала, що вони дійсно не їздять,я б пішла на інший транспорт) і могла б поскаржитися замовнику послуги(в міськраду) на невиконання умов договору. 2) обов'язкову видачу квитків пасажирам.   Такі заходи необхідні з тієї точки зору, що маршрутники прагнуть підвищення цін на свої  послуги, а не надають ні якості, ні комфорту, ні безпеки, та ще й працюють "втемну" не звітуючи про свою фінансову діяльність, створюють нездорову конкуренцію, чим підривають фінансові можливості роботи комунальних автобусів, бо не мають на бортах засобів обліку оплати.  Буду вдячна за реакцію та відповідь.



     


  • 11 лютого 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Прошу вплинути на перевізника, маршрут Барське шосе- Водоканал.  Не одноразово, з ранку водії відмовляють брати дитину,на зупинці " Лісопарк" , мотивуючи це тим, що уже і так багато " стоячих пасажирів".  Дитина змушена чекати на морозі!!! ще 15 хвилин, щоб сісти у іншу маршрутку ( якщо візьмуть!!!) щоб доїхати до школи!!! Якщо перевізник не справляється з кількістю пасажирів, поставте на маршрут муніципальні автобуси, хочаб у час пік. 

  • 10 лютого 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​доброго вечора!неодноразово стикаюся з проблемою проїзду у тролейбусах і автобусах з дитиною каляскою.Так як дитина з інвалідністю,приходиться постійно відвідувати лікарні і реабілітаційний центр,і приходиться постійно стояти на зупинках чекаючи тролейбус з ПАНДУСОМ або автобус,але водії часто зупиняються беруть на передні двері пасажирів,А з каляскою не беруть,хоча на місці для калясок стоїть по кілька пасажирів.Сьогодні водій 19 автобуса мені сказав,що в нього має бути 40 пасажирів і не важливо чи там каляска чи люди.Чи це має бути так?як і чим їздити із калясками і візочками? тролейбуси із пандусами для кого?чи повинен водій брати стільки пасажирів,щоб завжди було місце для візочка чи ні?

  • 28 січня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ДОБРОГО ВЕЧОРА ..    ЗРОБИТЬ СВИТЛОФОР НА ЗОЛОЛОТНОГО ДЛЯ ВЫЕЗДУ З  ПЕРЕВУЛКУ  БИЛЯ БАНКУ , АВАРИЙНИЙ ВИЕЗД ЗАВЖДИ И ЗМИСТИТЬ ЗУПИНКУ АВТОБУСА  ПИД ЧАС ЗУПИНКИ ВИН СТВОРЮ МЕРТВУ ЗОНУ И НЕ ВИДНО ПРИ ВИЕЗДИ  МАШИН ЯКИ ОБГАНЯЮТЬ АВТОБУС...   БУДЬ ЛАСКА ЗАМИНИТЬ НА ЛЕД ЛАМПИ  ОСВИТЛЕННЯ В ДВОРАХ,  АТО НИЧЕ НЕ ВИДНО ПИД ЦИМИ ТУСКЛИМИ ЖОВТИМИ ЛАМПАМИ АБСОЛЮТНО...ЗМИНИТЬ ЛАМПИ В ДВОРАХ ЯК ЗМИНИЛИ ПО  ПРОИЗЖИМ ДОРОГАМ  НА ЛЕД ЛАМПИ ДНЕВНОГО ОСВИТЛЕННЯ...    И ЩЕ ОДНЕ ВАЖЛИВЕ ПИТАННЯ  АБСОЛЮТНИ ЗАТОРИ СТВОРИЛИ - ЗМИНОЮ РЕЖИМУ СВИТЛОФОРУ НА  ВЫЕЗДАХ НА  ПРОИЗЖУ ЧАСТИНУ З ВУЛИЦИ ШЕВЧЕНКО ЛЯЛИ РАТУШНА...- 90 СЕКУНД ОЧИКУВАННЯ ДЛЯ ВТОРОСТЕПЕНЫХ ДОРИГ ЦЕ ЗАБАГАТО   АВАРИЙНА СИТУАЦИЯ СТВОРЮЕТЬСЯ И ПРОБКИ   - ЗМИСТИТЬ ОЧИКУВАННЯ  СВИТЛОФОРУ ХОЧА Б НА 70 СЕК А НЕ 90СЕК.. ДЯКУЮ !!