• 20 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий ранок! Скільки ще потрібно написати звернень до Вас? Вже 2ий тиждень проблеми з розкладом 21 автобусу! 

  • 15 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович,

    Прошу Вас звернути увагу на питання, яке може стосуватися не тільки мене особисто, а ще багато громадян нашого міста!

    Сьогодні 15.08.2019 року близько 19:00, я Шпортюк Аліна Олександрівна здійснювала проїзд у тролейбусі #5 маршрутом Вишенька-Зал.вокзал. Я надіслала SMS на номер 877 з відповідним кодом і довго чекала підтвердження, підійшла кондуктор і сказала оплачувати за проїзд, мені довелось оплатити і буквально через хвилину мені прийшло підтвердження. Я показала підтвердження кондуктору, але вона відмовилась повертати мені кошти. В результаті я заплатила за проїзд 8 гривень! Коли я запитала причину чому вона мені відмовляє, вона сказала, що я проїхала вже одну зупинку і вона не може мені повернути кошти!Як це пов‘язано, я не знаю! В жодних правилах такого не вказано.Коли я запитала її прізвище, вона мені сказала, що це не моє діло, хоча вона працює на міській службі і не в праві мені відмовляти в цьому. Номер квитка ВННК43. 808261.

    Хочу побачити реальну конкретну відповідь на електронну адресу, а не скопійовану шаблонну фразу, про повідомлену роботу. 

    Щиро дякую!

  • 15 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день.Михайло Васильович. Маю декілька питань стосовно надання послуг для населення прозорих офісів...13.08 19 р. я звернулась в проз.офіс на прос.Кросмонавтів  до прдставника ТОВ ЕНЕРА з приводу корегування показників лічильника.( фактичні не співпадали з платіжкою).Представник вислухала.бачила явну помилку в нарахуваннях, але відправила в другий прозорий офіс на Космонавтів до представника МЕМ. І  так було з усіма в черзі. Виникае питання: !.якщо у людини не має повноважень вирішувати єлементарні питання,чому вона там сидить і отримує зар. плату.( раніше питання вирішувались) В другому проз.офісі в прийомі відмовили - відпустка..заміни не прислали.. порадили звернутись на Пирогова 174. А там ...людей не пройти...за день не потрапиш і питання своє не вирішиш.Звідси дhуге питання:Що роблять інспектори, які ходять і перевіряють лічильники і вносять не достовірні данні? Вони ж теж отримують зар. плату? мені порадили почекати наступного місяця, здати показники лічильника роботу-автомату і чекати наступної платіжки.. ТО ,можливо , потрібно всіх скоротити .від них не має допомоги, тільки витрата часу і нервів..і поставити роботів? А що ВИ думаєте з цього приводу?      з повагою Л.О.

  • 12 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​​Доброго дня Михайло Васильович. Звертається до Вас житель м.Вінниці, інвалід 3 групи з питання субсидії, а вірніші коштів які призначені для  житлової субсидії за  червень, липень та серпень  2019 року перераховані Мінсоцполітики в АТ «Ощадбанк», який здійснює подальші розрахунки з організаціями – надавачами комунальних послуг. Кошти в особистому кабінеті  субсидіанта в "Ощадбанку" є тільки, чомусь приходять квитанції на оплату комунальних послуг з боргом і приходиться розраховуватись своїми коштами бо не хочеться втратити субсидію.  Кошти не перераховуються оранізаціям, які надають комунальні послуги і це вже не перший раз. Неодноразово зверталися для вирішення цього питання, но результат був на два місяці, а потім знову заборгованість. Дуже прошу допомогти в вирішенні цього питання.  По цьому питанню звонили з Прозорого офісу, но це не в їх компетентності вирішити такі питання.  Дякую Вам!

  • 12 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Ми мешканці провулку Лютневої революції звертаємося до Вас з наболілим для нас питанням.

    По нашому провулку вкотре стався порив водогону біля будинку №10.

    1.Просимо вирішити питання течії даного водогону.

    Працівники водоканалу постійно приїжджають і стверджують що водогін приватний і вони не мають права його ремонтувати. Як може бути приватний водогін, коли по нашому провулку було чотири водяних колонки? За воду вчасно сплачуємо КП «Вінницяоблводоканал» тариф включає і ремонт мереж та їх утримання.

    2.Вирішити питання балансоутримувача даного водогону.

    Просимо невідкладного вирішення даного питання так як мешканці провулку знаходяться без води.

    Відповідь прошу надати на електронну пошту.


  • 06 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, Михайло Васильович!

    Маю запитання  стосовно відповідності графіку руху муніцип.автобусу №24 та фактичного його виконання.

    Справа в тому, що в понеділок (і  весь попередній тиждень) по зазначеному графіку має рухатись автобус №24 о 7,58.  Чекали його з 7,45 до 8,10 - недочекались)

    Попередній тиждень списували на тимчасовий мартшрут №15.

    Хотілося би взнати чи в данний час автобус курсує, чи актуальний графік.


    Дякую за відповідь!)

  • 06 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня!!!!!!

    Прошу Вас вирішити питання  з 21 муніципальним автобусом!!! Чому зранку нереально дочекатись автобус??? Для чого висять розклади, якщо на заявлений час немає транспорту??!!! Поверніть тоді приватні маршрутки! Там хоч плотиш гроші і швидко їдеш. Вже тиждень спізнююсь на роботу! Диспетчери депо не відповідають! Цілий список телефонів, а додзвонитись неможливо!! Це знущання!

  • 05 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Звернення

    Прошу провести звірку розрахунків за спожиту електроенергію, тому що вони не відповідають дійсності. За останніх два місяці мені нарахували 4000грн. боргу, хоча я сплачую щомісяця за показниками лічильників в Приват24. Велике прохання розібратися з цим непорозумінням.

    Адресса: м.Вінниця, Пирогова109А, кв.13

  • 05 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня.Чому вже майже місяць,муніципальний автобус №21 не їздить по зазначеному графіку(особливо зранку).В 7,25 і в 7,35 його відправлення з Пед.училища немає.Якщо його відмінено, чому про це не повідомлено громадян?

  • 30 липня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня!  Прошу Вашого сприяння в вирішенні банальної проблеми, яку створили працівники КП Вінницяоблводоканал та ЦМСУ. Суть в тому, що до січня 2019 я регулярно вносив показники лічильника води на сайті pay.vn.ua, а потім табличка для внесення показників пропала.  А саме в січні 2019 мережу водопостачання передали з балансу МЖК на баланс КП Вінницяоблводоканал, з яким я заключив 04.01.2019р. договір про надання послуг ( в якому зафіксована характеристика засобів обліку води: тип, завод.номер, показники-2643, номер рломби, примітка-дата ост. повірки 2 квартал 2018 р.). Цей договір заключали представники    КП Вінницяоблводоканалу прямо в моїй квартирі, записавши всі дані лічильника води і опломбували його. На протязі останніх 4-х місяців я декілька раз звязувався з працівниками КП Вінницяоблводоканал (хоча дозвонитись майже неможливо)  і спершу пообіцяли все владнати, але прийшов контролер, перевірив пломбу і все....Тим не менш з ЦСМУ мені регулярно  надходять рахунки за воду, в яких суми майже в 2 рази перевищують фактичні показники спожиті мною. Я принципово несплачую ці завищені суми, але мене позорять серед людей вивісівши мене в списку затятих боржників на дошках обяв нашого будинку, та погрожуючи відключенням від водопостачання. А я всього лиш хочу мати змогу вносити фактичні показники за спожиту воду (і відповідно оплачувати), що мене позбавляють халатні і безвідповідальні працівники КП Вінницяоблводоканалу.











  • 30 липня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​здравствуйте! подскажите, пожалуйста, каким образом можно перейти на двойной тариф по электроэнергии? заявление писала дважды- один раз через глав ОСББ передавали списком почти на всех жильцов, второй раз лично носила в конце февраля- начале марта, выстояла в очередях, подписали и пообещали в течении месяца перевести. Но, видимо, месяц еще не прошел...  адрес : г. Винница, ул. Черновола,29

  • 27 липня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! 

    Мешканці будинку по вул. В'ячеслава Чорновола 8, звертаються до Вас з проханням щодо ремонту водопровідної труби нашого будинка. Тиск води дуже низький! Напір води жахливий. Неможливо прийняти душ, а посуд взагалі не помиєш. Майже місяць тому до нашого будинка приїжджала бригада робітників водоканалу. Але ніяких робіт не було проведено! Скоро розпочнеться опалювальний сезон, а у мешканців немає тиску в кранах. Будь ласка прошу вас виконати робити по цій проблемі! Дякую вам за підтримку! 


  • 16 липня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ШАНОВНИЙ МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ!

    Довожу до Вашого відома інформацію про те, що у Вінниці по вул. Соборній силами ВТК КДП проводяться ремонтні роботи трамвайних колій. У зв'язку з цим прошу Вас запросити генерального директора комунального ДП Вінницької транспортної компанії Луценка Михайла Петровича в період з 18:00 до 19:00 бути присутнім разом з Вами на тролейбусній зупинці "Лікарня Пирогова" і разом з ним подивитись який бардак організувало це саме ВТК у русі тролейбусів – це хаос! Я, хворий інвалід війни майже годину на цій зупинці (з 17:40 до 18:38) в сторону ринку Урожай очікував тролейбуса маршруту №9 або №11, коли за цей час проїхало 3 тролейбуси маршруту №3, 2 тролейбуси - №4, 3 тролейбуси №5, тролейбуси №№10, 12, 14 і жодного тролейбуса маршруту №9 або №11.

    Я розумію, що у м.Вінниці при таких ремонтних роботах транспортний колапс обов'язковий, але ж не настільки!?

    Невже неможливо провести нормальне коригування руху тролейбусів щоб не робити таких провалів?

    Прошу Вас втрутитись в роботу Вінницької транспортної компанії та змусити Луценка Михайла Петровича скоригувати графік руху тролейбусів таким чином, щоби тролейбуси маршрутів №9 та №11 не мали значних провалів та не їздили парами.

    Надіюсь за розуміння

    М.КАСЬКОВ


  • 05 липня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Прохання вирішити питання з постачанням електро енергії, так як по два/три рази на тиждень пропадає світло і немає по 5-7 годин. Ми вже зверталися до Вінницяобленерго,але питання вирішено не було. Ще зрозуміло коли після негоди немає світла, але у нас немає свіла постійно навіть у тиху сонячну погоду. Дякуємо за розуміння,надіємося дане питання буду вирішено!!! 


  • 05 липня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    м Вінниця водій муніципального автобусу номер 22 не дотримуються розкладу руху ,їздить як йому заманеться,щоп точно встигнути на автобус потрібно буди на зупинці за 15 хв інколи язказ встигаеш іншим разом чикаеш 15 хв ,прошу прийняти міри!

  • 02 липня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Вінницька міська рада

    Варламову М.В.

     Ліквідаційної комісії

     ГО «Садове товариство «Підлісне»

    Представник Шереметова Наталя   (096) 426-12-55

     

    ЛИСТ - ЗВЕРНЕННЯ

             Повідомляємо, що з травня 2018 року ГО «Садове товариство «Підлісне» розпочало процедуру ліквідації громадської організації. За процедурою ліквідації станом на 01.07.2019 йде процедура перевірки бухгалтерської звітності ГО державною фіскальною службою у Вінницькій області.

    В результаті даної перевірки ГО не має можливості сплачувати за спожиту електроенергію з травня 2019 року. На даний час постачальник електроенергії «Енера Вінниця» відмовляється іти на переговори з ліквідаційною комісією щодо вирішення питання проплати від населення ГО та попереджає про відключення електропостачання.

    Таким чином, мешканці масиву стали заручниками ситуації, коли законні шляхи ліквідації ГО призводять до вимкнення електропостачання постачальником через відсутність прямих договорів з населенням та можливості прямих розрахунків з  «Енера Вінниця».

    Просимо терміново вплинути на ситуацію з метою запобігання відключення електропостачання мешканцям масиву ГО СТ «Підлісне».

    Про початок процедури ліквідації було повідомлено міські та обласні органи влади, а також АТ «Вінницяобленерго».

     

                                                                                                   

                                                                                                   Ліквідаційна комісія


  • 02 липня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня ! Прошу негайно відреагувати - ТОВ " енера " вкарала в мене порядка 2500 грн. Особовий рахунок 

    070080114 

    Ось відповідь ТОВ " Енера" Доброго дня, у Вас є переплата в АТ "Вінницяобленерго" - 1497грн., в Енері у Вас висить борг 757,59
    Вам необхідно звернутись в АТ "Вінницяобленерго" з заявою на "перенесення" вашої переплати.

    ПОВІДОМЛЯЮ ! Кошти були перераховані ОЩАДБАНКОМ на ТОВ " Енера" ( вказано ЄДРПОУ)  

    https://pkb.oschadbank.ua/portal-smm-ws-external-ip-frontend/?_ga=2.95926101.831088645.1562048091-1424407301.1552893846   Ось вся інформація .

    Прошу посприяти , щоб ТОВ " Енера" повернула мої кошти , які надійшли на її рахунок!!!! Дякую!


  • 01 липня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу!

    Вимушена звертатись до Вас, як до очільника департаменту щодо якості комунальних послуг, з приводу незадовільного водопостачання району Старого міста, зокрема будинків по вул. Маяковського 198-224. Щоденно в літній період з 7-00 до 10-00 та з 18-00 до 23-30 ми не маємо можливості користуватися централізованим водопостачанням через надзвичайно низький тиск в системі, не працюють системи нагріву води, води немає взагалі. Оплата вказаних послуг здійснюється завжди вчасно та відповідно до тарифного плану Водоканалу, проте ВОДИ НЕМАЄ!!!! Прошу Вас допомогти нам у вирішенні цього питання та забезпечити якісне та кількісне водопостачання наших будинків! Заздалегідь вдячна!

  • 26 червня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, Михайло Васильович.

    Прошу вирішити питання, чому Вінницяобленерго приносить повідомлення про борги за 2018 рік у червні 2019??? 

    І питання, яке турбує найбільше.. Чи мають право контролери ломитися у квартири і самі відкривати двері???

  • 20 червня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​​​​​Добрий день,

    Допоможіть, будь ласка, вирішти питання.

    26.05.2019 року, я внесла показники лічильників гарячої води на саті: https://pay.vn.ua

    Лічильник № 206946 -14,01

    Лічильник № 206969 - 9,07

    показники в рахунку на оплату

    ​лічильник № 206946 -18,58

    лічильник № 206969 -13,64

    Телефони Вінницяміськтеплоенерго зайняті, або не відповідають. Прошу відкорнгувати показники згіно внесених мною на сайті 26,05,2019р.

    Дякую.

  • 20 червня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Дані мого особистого рахунку 
    070080114
    Рожок Ілона Володимирівна
    м.Вінниця, вул.Ігоря Костецького б.39, кв.Н/УЗвітний 

    Період 03 місяць

    4645 - 4964 

     Звітний Період 04 місяц

    4964 - 5134 ( кінцевий )

     Звітний Період 05 місяць

    5134 - 52868

    Вимагаю повернути суттєвий надлишок коштів готівкою, так як помилка була допущена ТОВ " Енера" ( не по тим показникам зробили нарахування ) Та пояснити , чому склалася така ситуація , а саме :
    Чому за звітний період 04 місяця нарахуванння ТОВ " Енера" виконана по показникам 4645- 5134 ?


  • 13 червня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня ! Прошу негайно розібратися ! Тов " Енера" зробила невірні нарахування за звітний період  04 місяць 2019 року та вкрала в мене  2346.81 грн ( так я користувач субсидії і ці гроші оплатив " Ощадбанк " ) ТОВ " Енера" зробила нарахування по показникам 4645 ( кінцевий показник 02 місяца ) та 5134 ( вірний ) , а потрібно було зробити нарахування за показниками 4964 ( кінцевий 03 місяця) та 5134 ( вірний ) Додою , що вірні показники в ТОВ " Енеру" передані ( отримано офіційну відповідь через урядову гарячу лінію 1545 від ТОВ " Енера" ) На даний час коштів на розрахунковому мому рахунку 

    Рожок Ілона Володимирівна (070080114) 

    Відсутні та ТОВ " Енера"  виманає знову оплатити борг в розмірі 750 грн. ВИМАГАЮ  негайно посприяти в поверненні мені коштів переплати за споживчу електроенергію  ГОТІВКОЮ!

    Чому міська влада не звертає увагу на діяльність ТОВ " енера" ? ВСІ споживачі незадоволені , ТОВ " Енера"  нараховує не лише мені космічні борги та вимагає за них сплати , в і ншому випадку проводить відключення електроенергіїї. На Скарги ТОВ " енера" не реагує та продовжує свою непрофесійну діяльність , бо розуміє свою безнакаранність. Скільки ми , жителі Вінниці , будемо страждати від їхньої роботи ?  



  • 12 червня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Звертаюсь до Вас з приводу свавілля Вінницяміськтеплоенерго!!!. Тричі зверталась  до Вінницяміськтеплоенерго з приводу надання детального розрахунку сум нарахувань  по моєму особовому рахунку. На мою письмову заяву від  21.01.19 року детальний розрахунок не наданий!  Заява від 19.03.19 про скасування  неправомірно здійснених  нарахувань також по суті не розглянута- надсилають якійсь відписки, що не стосуються поставлених в заяві запитань! Теплоенерго пише формальні відписки, порушуючи роками права громадян. Залишала запит про надання відомості по нарахування і на  сайті Вінницяміськтеплоенерго і зверталась із заявою на ел. адресу за вказівкою Вінницяміськтеплоенерго від 26.04.19( моя скарга відслідковується на сайті) -office@vmte.vn.ua. Відповіді також немає!  Вкотре вирішила залишити скаргу - сайт не пропускає! Дуже зручно - не вирішувати проблену, а заспамити Скаржника.  Вінницяміськтеплоенерго  грубо порушуєте права споживача на отримання інформації про назву і вартість послуги, а також З.У. "Про звернення громадян", оскільки лише імітує розгляд скарг. В разі відсутності з Вашого боку відповіді по суті, буду змушена  всі надані Вінницяміськтеплоенерго відписки переадресувати в органи Прокуратури, на предмет дотримання Теплоенерго  вимог З.У. "Про звернення громадян" 

  • 06 червня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу! Прошу прийняти міри для покращення якості обслуговування в громадському транспорті кондукторами. Практично щодня зіштовхуюсь із хамством, непрофесійною і неприйнятною поведінкою по відношенню до пасажирів. Сьогодні, 6 червня 2019 року, змушена була вислуховувати крик кондуктора тролейбуса #4, який рухався з мікрорайону Вишенька до вулиці Лугової (із зупинки Воїнів Інтернаціолістів тролейбус виїхав близько 18.08, кондуктор - жінка зі світлим, короткостриженим волоссям, на вигляд - за 60 років). Давши гроші за оплату проїзду, почула крик - "Що ви мені даєте? Я не візьму! Дайте мені нормальні гроші!" І продовжувала в тому ж дусі кричати на весь тролейбус, не давши навіть вставити слово. На прохання не кричати, відповідь - "я не кричу, у мене такий голос". Гвалт зчинила через те, що кутик купюри був трішки надірваний (до речі, купюру отримала сьогодні вранці у такому ж тролейбусі). Я готова була дати іншу купюру, що і зробила, хоча відповідно до пункту 4 розділу 2 Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Правил визначення платіжних ознак та обміну банкнот, розмінних та обігових монет національної валюти України» № 422 від 23.10.2013 могла і не робити. Поясніть мені будь ласка, чому я мусила вислуховувати крик і скарги на інших пасажирів і керівництво? У зв'язку із ситуацією, що склалася, прошу вжити заходів: ознайомити кондукторів (особливо пані, з якою мені довелось зіштовхнутись, з правилами поведінки під час виконання службових обов'язків, а також ознайомити з пунктом 4 розділу 2 Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Правил визначення платіжних ознак та обміну банкнот, розмінних та обігових монет національної валюти України» № 422 від 23.10.2013 фізичні та юридичні особи зобов’язані без будь-яких обмежень приймати зношені банкноти за всіма видами платежів.

  • 02 червня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрый день.

    Сегодня, 02.06.2019 года столкнулись с очень неприятной ситуацией. Находясь на ж.д. вокзале с инвалидом на коляске, в течении часа не могли уехать в сторону больницы им. Пирогова. Хотя по расписанию в 13:59 (маршрут № 5) и в 14:10 (маршрут № 11) должны были быть низкие тролейбусы с пандусом. В диспетчерском пункте сказали, что сейчас нехватка такого транспорта (проводится их ремонт). И в то же время за тот час, что мы стояли на остановке прошло 3 низких тролейбуса по маршруту № 6 и 2 тролейбуса по маршруту № 7. Занести коляску со взрослым человеком я не в состоянии. Водитель тролейбуса, к которому я обратилась за помощью, сказал, что это не его проблема. На горячую линию дозвониться не возможно. Что делать в такой ситуации и к кому обращаться? Надеюсь на понимание в сложности по передвижению.

    С уважением, Матвиенко Лариса.

  • 30 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Шановний Михайло Васильович, я мешкаю за адресою вул. Пирогова 115/50, в нашому будинку, постійно, вимакають світло, це вже пошкодило єлектроприлади, на мої звернення до ПАТ" Вінницяобленерго" не регує, причина таких відключень не відома,  звертаюсь до Вас як до представника Департамету, змусити відповідну організацаю надавати якісні послуги, які закріплені чинним закодовставом. Заборгованності за надані послуги не маю. 

  • 19 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

     Шановний Михайло Васильович!

    Допожіть полагодити зовнішній водопровід гарячого водопостачання, який проходить в дворі будинків №106, 110 та 112 по вулиці Келецький.

    З повагою уповноважена особа від мешканців буд №106 по вул. Келецька


  • 18 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Звертаюся до Вас з проханням відкорегувати роботу ліфта по вулиці Некрасова 8 центральний вхід. Кожного дня у нас не працює ліфт. Коли приїжджає аварійна ліфтів працює максимум 1 годину. Надіємось на Вашу допомогу. Дякую. 

  • 17 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Михайло Васильовичу, вже пройшло досить багато часу, як була проведена реорганізація в сфері електропостачання електричної енергії для фізичних  та юредичних осіб.  Мені доводиться в справах підприємства здавати звіт та отримувати рахунки на офісі Енера Вінниця.  І якщо для юридичних осіб отримання рахунків займає хвилини, то для фізичних осіб провести звірку або інше займає простоювання годинами.  Мені соромно за не бідне підприємство, якому усі повинні нести кошти під страхом штрафних санкції,  не взмозі організувати на протязі майже півроку роботу своєї служби в сфері законного отримання коштів від споживачів. Щось тут не так, невже немає конкурентів, або їх і ніколи у Енера Вінниця не буде? 


  • 17 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    З метою запобігання виникнення аварійних ситуацій на вулично-шляховій мережі міста, виконавчий комітет Вінницької міської ради затвердив порядок заміни аварійних опор.

    З врахуванням описаного просимо Вашої вказівки відповідним службам для звернення до балансоутримувача аварійних деревяних опор, які розташовані по вул Кармелюка, зі сторони вул. Богдана Хмельницького, для іхньої заміни.