• 17 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Голова департаменту!

    Коли автобус 17 поїде до пл Перемоги?????

    Ми зібрали понад 50 підписів від мешканців міста  до Вас влада щоб  розглянути та прийняти позитивне рішення про продовження  маршруту 17 до пл Перемоги або далі

    Вони Вам надані

     Долучили  депутатів ВМР від даних округів Шеншина В О, Мацеру В,Ревунов О, Андронійчука Р ...

    31 жовтня  2020 року наступає!!!

    Питання 2 

    Надайте ГО чорнобильців ДТЗ на поїздку в Припять на 03/04/2020 року

    Платити наличними НЕ БУДЕМО!

    Перевізник, договір не за комерційними цінами на  ДТЗ на 50 місць

     Ваш обовязок!!!!!

    Ваш ДТЗ та договір про оплату ДТЗ!!

    Паливом забеспечемо на 800 км ми чорнобильці ! Не БІЛЬШЕ!!!

    ХАБАРІВ ПЛАТИТИ НЕ БУДЕМО НІКОМУ!!!!!

    Просимо нас ПОЧУТИ!

    Голова організації Асоціація жертв Чорнобиля "    В Мельник



  • 16 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу, прошу Вашої допомоги у вирішені неправомірних нарахувань комунальним підприємством "ВінницяОблТеплоенерго" коштів за місця загального користування по 200 грн кожного місяця. У нашому будинку вони просто відсутні, у нас не опалюється підїзд, будинок у страшному стані.  У мене індивідуальне опалення, я утеплила свою квартиру зі всіх сторін,  вимушена була це зробити оскільки я проживаю на 5 му поверсі і усі стіни у мене були у цвілості. Прошу створити комісію і перевірити достовірність моїх слів. 

    16.01.2020

  • 15 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу надати для ознайомлення в електронному вигляді службову інструкцію кондуктора міського пасажирського транспорту, службову інструкцію водія пасажирського муніципального автобуса, водія пасажирського міського автобуса, працюючого в режимі маршрутного таксі. Вдіповідь надати на ел.пошту у встановлений законом строк.

  • 15 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Запит на публічну інформацію.

    Прошу надати перелік НПА якими врегульовано правила користування електричним, автомобільним, міським пасажирським транспортом у м.Вінниці. Надати НПА якими врегульовано питання правил експлуатації пасажирсьих трамвайних вагонів, тролейбусів, муніципальних автобусів. Відповідь надати на ел.пошту у встановлений законом строк.

  • 10 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу негайно зняти оманливу рекламу, інформаційні оголошення в муніципальних трамваях (і тролейбусах), де не працює WI-FI, оскільки це вводить в оману споживачів, і є адміністративним правопорушенням (ст. 155-2 КУпАП). Так 10.01.2020 близько 20:10 я виявив, що в вагонах трамавя борт.номер 339, 342 відсутній доступ до інтернет мережі. Хоча інформаційні постери свідчать про те, що він є. Крім того на телефонні дзвінки до диспетчерів кінцевих пунктів, останні дозволяють собі зврхнє ставлення, й на прохання надати інформацію про номер автобуса, час прибуття трамвая тощо, відмовляють, зі словами: "ми не даємо таку інформацію...". При цьому на прохання представитися, також відмовляють. Такі дії дозволені керівником підприємства, про що свідчить лист Департаментру ЕТЗ ВМР, стосовно нібито захисту персональних даних працівників КП "ВТК", що задіяні в обслуговуванні пасажирів (водії, кондуктора, диспетчери кінцевих пунктів, начальники маршрутів). Таким чином є необхідність розглянути питання зменшення нарахування й виплати премії керівнику КП "ВТК", згідно діючого контракту. Скаргу прошу розглянути за моєї участі, відповідь надати на ел.пошту. В якій зазначити мотиви її прийняття, правове обґрунтування із вказівкою статей законодавства.

  • 10 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня, Михайло Васильович!

    Прошу у Вас допомогти у вирішенні питання стосовно стану маршруток по маршруту 17А (ТЦ "МЕТРО" - вул. Лугова) та відношення водіїв до пасажирів. Маршрут чудовий, претензій нема, але, якщо добиратись з кінцевої до кінцевої у час "пік". В салоні маршрутки Sprinter можна "вчадіти"від забитої людьми та від ввімкненої пічки, бо у водія запотівають вікна, на сидіннях не можливо сидіти, бо вони перекособочені від того, що по одну сторону люди висять, тримаючись за поручень, а інші тримаються за спинки сидіння, проходи вузькі, з кінця салона не можливо "просунутись", бо, банально, немає місця! Протягом всього шляху слухаєш "гавкання" водія (не всі, звичайно, водії "гавкають" є чемні і терплячі, і вживають слова "будь ласка"). Просиш трішки запустити воздуху в маршрутку, то у відповідь чуєш: "їдь на таксі і там будеш собі відкривати", кажеш, що "у Вас сидіння поламані і скачуєшся, як колобок" (ну, я через жарт думала достукатись), то у відповідь: "побалакай мені зараз, то покотишся зара на..ер". Обганяють, на мосту, і не тільки, невподабаних конкурентів, типу 23А і т.п., матюкаються, верещать, по мобілці вирішують "важливі" питання, благо радіо не на всю катушку грає... В мене питання: 6 грн., які платить пасажир за проїзд, то це оплата, щоб доїхати живою чи, все ж таки, в цю вартість входять багато інших пунктів і в тому числі КОМФОРТНІ УМОВИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ?

    P.S.: В мене деколи виникає бажання всіх водіїв маршруту 17А посадити на сидіння (криві, косі, поламані) і прокатати з "вєтєрком", як вони нас!

  • 08 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Так, розумію, що свята, але проблема з низькою напругою досі "висить" над нашою вулицею. Дуже хочеться не лише отримати чергову відповідь, а й побачити, що питання "на контролі", тобто ним дійсно займається відповідна установа. Вже пройшло більше місяця після нашої з Вами розмови, а й досі не було делеговано представників, які б визначили хто обкрадає сусідів. Прикро...

  • 05 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! 

    Прошу Вас звернути увагу на те як диспетчерські служби аварійної відповідають на дзвінки громадян! Неподобство з сторони диспетчерів які при зверненні громадян кидають слухавку, попередньо відповівши у грубій формі коли до них звертаються! 

    В нас  5 січня 2020 року приблизно 22.00 було вимкнене світло, я звернулась до диспетчера (Костенко) точно не пам'ятаю, вона у грубій формі відповівши кинула слухавку недослухавши людину! Прошу зверніть на це увагу! 

    Дякую за розуміння!


  • 20 грудня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайле Васильовичу!

    Дякую, що надаєте інформацію про перебіг болючого питання енергопостачання по вул. Гончарова.

    Сподіваюсь, що мешканців не лише опитають (звісно, у людей є електроприлади, але наразі ними не можливо користуватись, тому що вони або після перепаду напруги зламані або стоять без діла), а й буде проведено огляд мереж по вулиці та визначено хто безсоромно обкрадає своїх же сусідів. Саме на цьому Ви акцентували увагу під час нашої з Вами розмови. 

    Сподіваюсь, що для справжніх фахівців це не проблема визначити хто користується понаднормово напругою, тим самим обмежуючи доступ іншим користуватись відведеними 220 Вт. 

    Дуже вірю, що зі свого боку Ви зробите все можливе аби допомогти нам вирішити це питання. 
    Дякую за розуміння!

    З повагою, Інна Орлова 


  • 06 грудня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​     Хочу сообщить о не профессиональном поведении водителя тролейбуса №327, курсирующего по маршруту №4, 02.12.2019г. находящемуся по времени в 22-00 ---22-07 на остановке Шевченко.

         Стоя у входа на переднюю дверь, она не открылась. Пройдя на среднюю, ставлю ногу на подножку , тролейбус трогается, не закрыв дверь. Хватаюсь за ручу двери и заскакиваю, чтобы не упасть под тролейбус. Дверь закрывается и зажимает правую руку. Руку выдергиваю из-за закрывшейся двери, тролейбус едет. Я напрвляюсь к водителю узнать в каком он состоянии и почему  так себя ведет.  Дверь в кабину водителя наполовину открыта. Спрашиваю у водителя,как он себя чувствует, не пьян ли случайно и видит ли пассажиров в зеркало заднего вида. В ответ слышу: "Пошла вон" и следует удар дверью по голове. В результате боль в скуле и уже 2 дня подергивается глаз. Закрыв дверь водитель едет. Находясь в ужасном состоянии и не ожидая такого поведения от водителя тролейбуса №327 маршрута №4, вызывю полицию. Услышав, что набираю полицию, водитель правой рукой показывал мне дули, а левой вел тролейбус.   Действия кондутора ( женщина пожилого возроста с длинными ногтями и глубокими морщинами на лице) это вообще отдельный разговор.  

          Полиция была вызвана. она ожидала нас на конечной остановке маршрута №4 "Луговая". Данные водителя записаны полицией. Вызов произведен в 22-12.  Так-же я проинформировала "горячую линию" горисполкома и деспечера ТТУ.

         Очень хочеться узнать: это обычное поведение водителя, находясь за рулем городского транспорта? Веь мы, пасажиры доверяем свои жизни.  Интересно, водитель еще никого не покалечил при такой езде и отношению к пасажирам? 

         Хочется так-же узнать мнение руководителей трамвайно-тролейбусного управления

                                                                               С уважением жительница г.Винницы

        

  • 05 грудня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​05.12.2019 близько 10:22 год., я їхав від зуп.вул. Топольського, авт. м-ту №24 д/н 0518 в бік к.п. Вишенька. При цьому я звернув увагу на те, що на зуп. вул. Трублаїні, в заїзному кармані, водій не підїхав до бардюру на вастанволену відстань, тобто на більшу відстань. Крім того в автобусах муніципальних висять рекламні оголошення про безкоштовний WI-FI але його не має, так само і цього разу.

    На мої неодноразові звернення на Цілодобову варту з даних питань- вирішення не має.

    Прошу позбавити частини премії керівника КП "ВТК", винних притягти до юридичної відповідальності. Розгляд скарги проводити за моєю участю, відповідь продублювати на ел.пошту.

  • 30 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ Добрий день, хочу поскаржитись на зміну налаштувань світлофорів на перехресті вулиць Келецької та М. Ващука (р-н ринку "Вишенька"). 

       Віднедавна час очікуванні зеленого кольору становить 80 сек.! За цей час збирається велика юрба пішоходів і багато у кого, хто звик до нормального режиму роботи цього світлофора, не вистачає терпіння дочекатися "зеленого".  Але є ще важливіший фактор. Так, під час дозволеного сигналу світлофора для пішоходів у напрямку від ринку "Вишенька" до трамвайної зупинки, а також у зворотному напрямку, трамваї не перестають рухатися (у напрямку від зуп. Ващука до зуп. Ринок Вишенька) та розганяють людей попереджувальними сигналами. Так було і раніше. Нічого страшного. Але нічого страшного, коли це біля 20-ти осіб, які очікували на світлофор 50 сек., а дуже небезпечний перехід юрби з понад 30 піших, яких набралося за 80 сек.! Закінчіть експеримент та поверніть роботу світлофору до нормального режиму. 

    Подалі від лиха.  

  • 21 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Кожний вечір напруга 170 Вт... Скільки можна звертатись по допомогу? Так, приїждають працівники відповідної служби, хитають головою, прицмокують, кажуть, дійсно погана напруга... Так і хочеться запитати, а що далі буде? Зима не на носі, зима вже в місті, а обігрітися та увімкнути пральну машнку одночасно я не можу, бо ж напруга низька, та що там казати, її ж немає.... Ми збирали підписи з усіх мешканців вул. Гончарова, що на П"ятничанах. (Так, хтось боявся підписувати, а може приїдуть перевірять? а я хочу щоб приїхали, перевірили, змінили лінію, зробили все можливе, щоб я, громадянка та мешканка цієї короткої вулиці без асвальту могла нормально користуватись електропристроями!)

    Постійно телефонуємо, що ще треба зробити, щоб не лише приїхали та подивились, а дійсно змінили ситуацію на краще, щоб я без переживань очікувала на кожен день і думала, чи буде сьогодні світло (тому що часто світло вимикають, типу хочуть показати, напевно, Вам низька напруга? То ось вам ще, взагалі без світла посидьте...дякую за такі методи...щось не дуже дієво). 

    Якщо хтось краде чи перевищує ліміт використання вольтажу, то чому не має відповідної служби, яка б вирахувала цих людей? ми оплачуємо однаково, тільки я не можу користуватись у повному обсязі ел.пристроями, а хтось може. 

  • 19 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Звертаюся до Вас з проханням, повпливати та навести лад із підприємством ТОВ "ЕНЕРА", адже керівництво цієї компанії абсолютно не виконує своїх обов'язків та халатно відноситься до своєї роботи, тому що від керівників залежить весь механізм, що "пробуксовує" і уже рік як не працює: не працює сайт, абсолютно не працює зворотній зв'язок, немає з квітня місяця відповідей на елементарні запитання "це їх техпідтримка", абсолютно не можливо внести показники лічильника ні через "Viber", а ні через Кол Центр, навіть не можливо через їх "Сайт". Мало того, вони ще вказують біля своїх видуманих та завищених показників- тип "Обхід" (обходу ніхто не робить).

    А сьогодні, недолугим рішенням ТОВ "ЕНЕРА" закрила ще й доступ для введення своїх показників через інтернет-банкінг (де я не можу ні показники по двом зонам записати, ні місяць розрахунку ввести, не можу відповідно і заплатити). Приїхати до них у офіс та з усім розібратися? Теж неможливо, бо там таких як я- постійна черга!!! 

     Невже у 21 столітті, коли усе комп'ютерезовано (Смарт-лічильники з маршрутизатором) потрібно по елементарних речах кудись їхати та просити "книгу скарг", щоб люди почали просто виконувати свою роботу та взяті на себе обов'язки?! Прошу, повпливайте на ТОВ "ЕНЕРА", адже тисячі людей невдоволені їхніми послугами.

  • 15 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович!

            В департаменті житлового господарства міста відбувся тендер на  виявлення викнавця робіт щодо капітального ремонту системи загально будинкової мережі електропостачання будинку №79 по вул. Космонавтів, м. Вінниця. Підрядник виконує капітальний ремонт внутріних електромереж будинку згідно проекту.

     За роки експлуатації будинку багато змін пройшло у підключенні до будинку  зовнішних споживачів: магазини, провайдери кабельного телебачення та інші. 

    Просимо провести аудіт з метою перевірки прав підключення і наявності лічильників у вказаних споживачів у будинку та  від РП 0.4 кв ТП 569 по вул. Космонавтів 79, а також показників якості і надійності електропостачання.

    Уповноважена особа від ініціативної групи мешканців будинку №79 по вул. Космонавтів, м. Вінниця Ерліх Лев Григорович.

  • 10 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ Доброго здоров'я!  Поясніть,будь ласка, чому вартість опалення 1 кв.м. по вул. Янгеля 65 становить 5,05 грн.за листопад,в будинку без лічильника тепла,а в будинку по Стеценка 50- 10,47 грн. за 1 кв.м..При цьому тепло в першому будинку подали на 3 дні раніше(26.10.2019р),в другому будинку тільки 28.10.2019 року. Прошу перевірити лічильники тепла,і чи можливо користуються теплом магазин,аптека,стоматологія,спортзал - а платимо ми жильці будинку.

  • 07 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Чочу обратится к вам с жалобой на городской транспорт. Конкретно на маршруты 22а и 2б. Маленькие автобусы не могут вместить всех желающих. Забитые под завяску, в нарушение всех правил ПДР они не останавливаются уже на второй астоновке от конечной. Люди не могут попасть по своим делам. Это происходит не только утром и вечером в часы (час пик) но и в любое другое. По моему мнению просто необходимо пустить по маршруту 22а и 2б  более вместительный автобусы хотяба в часы пик. Иначе теряется весь смысл общественного транспорта так как люди не могут никуда уехать. 

  • 02 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора!

    Скільки можна потерпати від низької напруги в будинку? 160 В ввечері, вдень аж 180 в! Оператори кол центру 0800217217 радять вимкнути електричні прилади, щоб стабілізувалась напруга. Ви серйозно? Працює холодильник та котел, щоб опалити будинок. Мені зараз вимкнути й ці прилади? А за що я оплачую комунальні? Напишіть реальні рішення проблеми, а не відписки. 

    Що потрібно зробити, щоб Ви нарешті звернули увагу на цю проблему? Підписи мешканців збирали, лист передавали до обленерго, "перекидаються" нашою проблемою, реальної допомоги не має.  

  • 31 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович! Вас турбує мешканка м.Вінниці вул Юності 43 квартира 128. Не дочекавшись відповіді на моє запитання від Вінницятепломережа,  ставлю його Вам. Чому вже 31.10.2019 відзвітувавши про включення 100% помешкань м.Вінниця до тепла, на вулиці Юності його як не було, так і не має? Я здвонила 22.10.19 на телефон 43-34-95 і мені пообіцяли, що по плану 26.10. має буди підключено наш будинок, але це брехня!!! Тепла немає ні 26, ні 31. Будемо чекати? Чи щось робити?

  • 28 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня.  Хочу до вас звернутись з великим проханням, щоб ви розібрались чому не має опалення в будинку за адресою вул. А Первозванного 76, адже вже 28.10 а опалення нам так і не ввімкнули а на ніч передають морози. Ми сплачуємо рахунки вчасно а послуг не отримуємо. Тому прошу втрутитись у це питання. Дякую!

  • 27 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович. Ми жителі будинку №5 по Литовському пров.зверталия до Вас 20 жовтня 2019 року по причині освітлення в під'їзді та прибудинкової тереторії. Вдячні Вам за оперативне вирішення питання по освітленню прибудинкової тереторії. 

    Залишилося питання з освітленям в під'їзді.Вже 2 місяці звертаємось в ЖЕО,але ніякої реакції. Просимо Вас посприяти і в цему питанні.


  • 24 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Будинок Київська 50 третій під'їзд станом на вечір 24.10 батареї ХОЛОДНІ.  Коли починається опалювальний сезон? 

  • 24 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрий день, Михайле Васильовичу. До Вас звертаютиься мешканці будинку провулок Ватутіна 2 другий під"їзд.У нашому будинку ввімкнули опалення ще в понеділок 21.10.2019 з обіду.Більша частина квартир з холодними батареями до сьогодні. Ми не одноразово зверталися в ЖКХ "Бокуд", щоб спустили повітря з системи. Та до цього часу труби залишаються холодні. Люди не виконують свою роботу і хамськи відправляють мешканців додому.  Ми відмовляємося платити за ненадані нам послуги. 

    Просимо Вас посприяти у вирішенні даного питання.


  • 24 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора. Хотіла б запитати навіщо так сильно вмикати опалення якщо на вулиці +8 а в квартирі вже 26градусів, відкривати вікна не реально в квартирі двоє малих дітей, і тоді ми платимо нереальні суми за опалення займіться цим питанням. Бо це вже просто дурдом якийсь, самі вже погано від цеї жари, морозу нема, просто одне питання НАВІЩО.












  • 23 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ПОТРІБНА ДОПОМОГА!!! 

    Я, Веденецька О.В.,  Гальчевського, 14. Отримую мін. пенсію по інвалідності, допомогу одинокій матері. Це на двох. Дитина школярка. В зимній період отримую субсидію. Зараз маю великі побоювання та жах її не получити. Всі вже знають про нахабні приписки боргів жадібною енерою. За їх данним січень-лютий 2019  не показана моя субсидія (www.pay.vn.ua), А в березні нараховано 654 грн. (а це до речі 700 квт). В зимній період, при наявності котла це 100 квт на місяць, а в літку це взагалі 30-50 квт. В нас навіть телебачення не має та багатьох електроприладів. На 01.04.19 р. в мене нарахован борг 475 грн. ТОБТО  СУБСИДІЯ НАМ НЕ СВІТИТЬ. А в квітні 2019 нараховано 454 грн. ( а це 500 квт). В слідуючі місяці нарахування 137 грн помісячно, тобто по 150 кв.,  ЦЕ В ЛІТНІ МІСЯЦІ !!!    На сьогодні мій борг складає  787 грн. Всі показники по лічильнику не вірні та завищені многократно. Ми приходили 09.10.19  до  консультанта в совбез. Мені відповідають: Да, в вас є борг,  який я описала вище, ми нічого не можемо зробити. ФЕЙКОВИЙ БОРГ!!!  З дитиною за руку, с паличкою, бо я маю проблеми з пересуванням, ми були на Пирогова, 131. Подивилися  на вуличну чергу зі 100 людей і пішли ні з чим. За такі знущання, ще мені  винні ці ПОТВОРИ!

    А тепер -  нічого не нараховують, показники не показують, списують цей борг моїми платежами і це буде ДУЖЕ ДОВГО. Мені від цього не буде легше, бо на 01.04.19 в мене є БОРГ по існуючим невірним даним. Без субсидії ми – боржники, бо платити нічим. Після нейрохірургічної операції я знала, що буде важко, но епілепсія та порушення координації -це просто квіточки.

    ЦЕ ПРОСТО ГЕНОЦИД. Крапка. ДОПОМОЖІТЬ ХТО МОЖЕ.


  • 22 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня шановний Варламов Михайло Васильович. Звертається до вас мама у якої донечка знаходиться в інвалідному візочку, яка проживає в місті Вінниця в мікрорайоні "ТЯЖИЛОВ". В котре звертаюсь до вас з проханням, щоб в мікрорайон "Тяжилів" їздили кожного дня напольні тролейбуси. Зрозумійте будь ласка я не можу з дитиною яка на інвалідному візочку сісти в тролейбус старий (в якому не має пандуса). Через центр їздять : напольні тролейбуси, автобуси, трамваї, якими можна їхати. В мікрорайон" Тяжилів" їздить лише тролейбус "4","7","1". Можна наприклад "4" тролейбус їх має бути 9 їздити то хоча б 4 щоб було напольні. Так само з "7" тролейбус. Дякую за розуміння. 

  • 20 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Ми жителі будинку №5 по пров.Литовському звертаємось до Вас с такою проблемою. 

    Вже більше двух місяців нам в підї'зді та також при вході в під'їзд відключили електроосвітлення.Декілька разів зветались в житлову контору,але ні якого результату не має. Будинку більше 60 років і такого ні при якій владі не було щоб в осіньо - зимній період відключали освітлення. В будинку проживають діти які ввечері повертаються зі школи.

    Просимо Вас посприяти підключити в нашому будинку освітлення,а також освітлення двору біля будинку.

  • 17 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! Я мешканець будинку по вул.Пирогова 115\50,  заборгованості стосовно комунальних послуг не маю.Але отримав листа з погзрозою, що викнуть світло, якщо не погашена буде якась містична заборгованість. Я витатив власний рабочий час, для звірки з існуючою вказаною в платіжній відомості ЦМСУ компаніі, яка підтведила, що все сплачено. Але з реформуванням енергетичного ринку, виникла якась інша компанія постачальник, яка займається шантажем населення, розсилаючи такі відомості. Зараз в системі постачання міста виник хаос, я не один такий мешканець, який обурений таким станом речей. Преведіть до ладу компаніі які займаються цією діяльністю.

  • 16 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Я, ЗАВАЛЬНЮК ГАЛИНА ПАВЛІВНА, ПРОЖИВАЮЧА ТА ЗАРЕЄСТРОВАНА ЗА АДРЕСОЮ М. ВІННИЦЯ, ВУЛ. Л. РАТУШНОЇ, БУД.132, КІМ.415, 

    ЗВЕРТАЮСЬ ДО ВАС З ПРОХАННЯМ РОЗГЛЯНУТИ МОЄ ПИТАННЯ. 

    МІЙ СИН - ЗАВАЛЬНЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ З 26.04.2018 РОКУ ПЕРЕБУВАЄ НА СТРОКОВІЙ СЛУЖБІ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ В М. ДНІПРО.  ПРО ПРОХОДЖЕННЯ СЛУЖБИ БУЛА НАДАНА ДОВІДКА В ВІННИЦЯТЕПЛОЕНЕРГО,  ВПРОДОВЖ РОКУ НАРАХУВАННЯ ПО ГАРЯЧІЙ ВОДІ ЗДІЙСНЮВАЛИСЬ ПРАВИЛЬНО,   ПЛАТУ ЗА ГАРЯЧЕ ВОДОПОСТАЧАННЯ НА НЬОГО НЕ НАРАХОВУВАЛИ.  ПОЧИНАЮЧИ З ТРАВНЯ 2019 РОКУ  ПО СЕРПЕНЬ 2019 РОКУ,  БУЛО ЗДІЙСНЕНО НАРАХУВАННЯ НА МОГО СИНА.

     СПІВРОБІТНИКИ ВІННИЦЯТЕПЛОЕНЕРГО НЕ ЗАБАЖАЛИ ЗДІЙСНИТИ ПЕРЕРАХУНОК.

    ЗАЯВА НА ПЕРЕРАХУНОК БУЛА МНОЮ ПОДАНА, АЛЕ ПЕРЕРАХУНОК ТАК І НЕ ЗДІЙСНИЛИ.

    ПРОШУ РОЗГЛЯНУТИ МОЄ ЗВЕРНЕННЯ.



  • 15 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Огромное спасибо за вашу быструю реакцию,приятно иметь дело с профессионалами.