• 23 вересня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, звертаємося до вас за допомогою в вирішенні відновлення водопостачання за адресою м.Вінниця вул.Бевза буд7 де на протязі чотирьох неділь відсутня вода. Представники водоканалу вирили під будинком яму і зникли на чоторі тижні!!!! Поясніть будь ласка яким чином відновити водопостачання

  • 23 вересня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня , Михайло Васильович,  звертаюся до вас з прохання допомогти вирішити питання з горячою водою по нашому будинку. Ситуація така: "Тепломережа" постійно без попередження  відключає нам горячу воду в зв"язку з проривами на трасі чи ще десь. Коли включають знову ж без попередження в нас з"являються повітряні пробки , які ми змушені виганяти шляхом спуску води в підвалах. З травня місяця нам "Тепломережа " поставила лічильник на горячу воду для  її обліку і  тепер коли у нас після їхніх відключень не має горячої води,  люди жаліються , що біжить холодна вода  з горячого крана  за яку платять 90,10 грн за м3  і ми йдемо спускати у  підвалах теж виливаємо свої гроші в землю , а води йде не мало. Тобто,  вони нам самі створюють проблеми постійним відключенням та й ще обліковують  те,  що ми самі ліквідовуємо наслідки,  щоб вода з"явилася по стояках та й ще маємо платити за це . Виходить якесь замкнуте коло і мешканці не отримуючи належного надання послуг  постійно жаліються . Де справедливість  їх дій?  Чи може нам не спускати самим,   а кожного разу визивати їх представника для  обліку скільки води в нас  майже щодня йде в землю після їх відключень.  Головне , що усі інженерні мережі у нас заміненні за кошти мешканців,  які не можуть нормально користуватися тим за що палатять. їм. 

  • 22 вересня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Звертаюсь до Вас з проханням посприяти вирішенню питання з відновлення газопостачання за адресою: м. Вінниця, вул.А.Кримського, буд.46, кв.33.

    20 вересня 2021 року вдень було припинено газопостачання до мого помешкання за адресою: м.Вінниця, вул.А.Кримського, буд.46 кв.33. Жодного попередження про дату та причину відключення я не отримувала. Газопостачання було припинено до квартир 1,5,9,13,17,21,25,29. Відповідно до оголошення  АТ "Вінницягаз" повідомила, що виникла аварійна ситуація, і для пуску газу мешканці цих квартир мають бути присутніми ввечері о 18-30 у помешканнях, відповідно ми зібрались і очікували на відновлення газопостачання у той же день. Ніхто з представників АТ «Вінницягаз» особисто до моєї квартири не з'явився.

    Станом на 22 серпня 2021 року газопостачання до моєї квартири не відновлено. Жодних письмових повідомлень про підстави припинення постачання газу та дату його відновлення я так і не отримала. Мешканці квартири не порушували правил безпеки користування газовими приладами. Наголошую, що за моїм помешканням немає заборгованості за постачання газу, а за послугу з розподілу природного газу сплачено також. Квартира крім газової плити, обладнана проточним газовим водонагрівачем, отже за відсутності газопостачання я та мої малолітні діти (одна з яких дитина з інвалідністю) позбавлені мінімальних побутових зручностей.

    На неодноразові телефонні звернення представники АТ «Вінницягаз» повідомляють, що власники деяких квартири  не надають доступ до помешкання, і вони нічим не можуть нам допомогти. Від кого було звернення про витік газу оператор не повідомляє. Представників аварійно-ремонтної бригади мешканці нашої квартири жодного разу не бачили. Натомість, працівники АТ «Вінницягаз» просто припинили постачання газу на невизначений строк, фактично порушивши цим наші права.

    Зважаючи на те, що така ситуація для міста Вінниці за останній час непоодинока, можна допустити, що АТ «Вінницягаз» хоче вирішити свої спірні питання з боржником за рахунок мешканців інших квартир, імітуючи виникнення аварійної ситуації, замість того, щоб стягувати борги у встановленому законом порядку.

    Прошу надати допомогу у вирішенні ситуації, що склалася, та посприяти відновленню газопостачання до квартири у найкоротші сроки.


  • 16 вересня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрый день.

    На данном сайте написано, что вы решаете вопросы предоставления жителям города стабильных и качественных услуг электро-, тепло-, газо-, водоснабжения, услуг городского пасажирского транспорта. Это очень хорошо, вы то мне и нужны как раз. Потому что я не получаю этих самых стабильных и качественных услуг. А очень хочется, знаете ли. 

    Речь сейчас пойдет о маршутах 11Б и 16А.

    Как вы знаете, 11Б ездит по маршуту Корея-Пирогово-Барское шоссе. До сегодняшего дня она проезжала еще дополнительно 650 метров, до Садового и останавливалась у магазина "Удачник", что на 3м километре Барского шоссе. Но сегодня, как вы поняли, все изменилось. Она туда больше не доезжает, так как это уже за чертой города и полиция штрафует водителей за то, что они туда едут.

    Казалось бы, делов-то, 650 метров пройтись пешком (но это только от Барского до "Удачника", кто живет дальше, тому еще больше). Это легко, когда ты молодой и здоровый. А вот пожилым людям, это просто невозможно сделать. Да что пожилым, я молодая, но после операции, у меня просто нет сил пройти эти 600 метров. А вечером там вообще идти страшно... представьте, зима, трасса 4ре полосы, все гоняют, тротура нормального нет...и ребенок идет. Страшно за детей.

    А что касается маршута 16А, который едит до Медгородка... у данного маршута, видно, все разрешения есть на езду за чертой города? Так может сделаете тоже самое и для маршута 11Б? И было бы не плохо, если бы 16А с Водоконала последняя маршутка выезжала хотя бы в 21:00, а не в 20:10. Мы, знаете ли, живем в мире допоздна работающих людей.

    В общем, решите этот вопрос, будьте добры, рас уж это в вашей компетенции.

  • 09 вересня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Поверніть нам , Сабарівчанам 32-й маршрут . Ви знущаєтесь взагалі ? Поставили автобуси а людям добиратися годину на роботу замість 30 хвилин ?! Це вже знущання. Якщо і є діти які їздять на зодчих в школу і їх багато - то дайте шкільний автобус. Чому усі повинні мучатися , запізнюватися на роботи , навчання і т.д. ? Чи ви пропонуєте за півтори години виходити з дому щоб цим нещастям добиратися ? Ви подумайте про людей , досить знущатися. Поставте ці автобуси туди , де вони дійсно потрібні . ПОВЕРНІТЬ УСЕ ЯК БУЛО !

  • 09 вересня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! 

    Звертається до Вас мешканка хутора Шевченка з проханням вирішити проблему з громадським транспортом, яка виникла вже майже 20 років тому і поглибилась 01.08.2021 в зв'язку підняттям тарифів на проїзд.  Проблема полягає в тому, що приватний перевізник Цимбурович монополізував маршрут 9а Залізничний вокзал- станція Вантажна і порушує чинне законодавство, зокрема ст.5,10,17,20,37 закону №3492-IV від 23.02.2006р. Таким чином всі мешканці хутора Шевченка, який доречі є частиною міста Вінниці, позбавлені права на вільне пересування власним містом. Так як в нашому мікрорайоні немає дитячого садочка- усі батьки возять дошколяриків в найближчі ДНЗ, більшість працюючого населення їздить на роботу в інші райони міста, студенти в навчальний період добираються в усі ВНЗ, хворі люди прямують на обстеження в профільні лікувальні заклади. При цьому автобуси не облаштовані місцем для колясок ( ні дитячих, ні інвалідних) , не говорячи вже про відсутність пандусів! Також саме зараз ситуація погіршилась тим,що на навчання добираються студенти Вінницького інституту економіки Тернопільського національного університету, що припадає в години-пік. І це вже можна розцінювати як порушення права на освіту- студенти часто-густо запізнюються на пари, бо просто фізично не вміщаються в автобус типу Богдан. Відповідно не можуть дістатися по своїх справах і решта пасажирів. Вважаємо таке надання транспортних послуг не обгрунтовано дорогим! Поїздка в середньому триває 15 хв., але ми цивілізовані люди не бажаємо їхати в тисняві, з дощем на голову через дірявий корпус автобуса і з хамовитими водіями! В усьому місті є конкурентні варіанти транспорту: і приватні перевізники ,і муніципальні. Тому наша громада зібрала понад 400 підписів для звернення до ВМР і хочемо бути почутими! Як варіант вирішення питання бачимо: 1) надання 1 муніципального автобуса №9, з пільговим проїздом і можливістю здійснення пересадки; 2) продовження маршруту №9а до ПМП "Зоря" ; 3)зменшення тарифу за проїзд до 8 грн.,; 4)продовження ранішнього рейсу на 7:10 автобуса №20. Дякуємо! Очікуємо Вашої відповіді.

    З повагою мешканка хутора Шевченка Сусь Т.В.


  • 02 вересня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.

    Прошу надати відеозйомку правопорушення за номером 00039886, оскільки при бажанні пересвідчитися у своїй неправові перейшовши по посиланню вказаному у повідомленні інформація повністю відсутня. Дякую за розуміння та очікую на швидку відповідь.

  • 02 вересня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович!

    З 01 вересня 2021 року почав діяти новий розклад руху громадського транспорту і в мене кричуще питання: чим керувався той мудрий розробник, зменшуючи кількість транспорту в години-пік?!

    Так, мова йде про маршрут тролейбуса №15 (але думаю, що це не поодинокий випадок).

    Згідно попередніх розкладів на зупинці Київська (в сторону Муніципального ринку) був тролейбус о 8:08, відтепер його немає, і в цей час інтервал руху 30 хв. (7:53-8:19), при цьому  ще є в 7:47 тролейбус 15А, тобто йде 2 тролейбуса підряд з інтервалом 6 хв. (а то і меньше, тому що вони їдуть майже один за одним), а потім півгодини нічого немає!!! Це нонсенс, оскільки іншого громадського транспорту в ту сторнону немає, однак є: Кооперативний інститут, школа-гімназія №30-де розпочались навчальні процеси, 5 дитячих садків (куди ведуть діток на 8:20) і 3 військові частини (куди доберається на 8:30 весь військовий контингент).

    Таким чином, сьогодні 2.09 , в межах 30 хвилинного інтервалу, на зупинці Київська зібралось близько 20 осіб, які очікували тролейбус, при чому він уже приїхав зі стоячими пасажирами, на зупинці Кооперативний інститут тролейбус заповнився під завязку, тому що людям якось треба добиратись.

    Так в мене питання, що робити всім стоячим пасажирам тоді, коли водії перестануть відчиняти всі двері, про це хтось подумав?!

    Сподіваюсь на Ваше розуміння, і на те, що розклад буде допрацьований.

  • 01 вересня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Зверніть увагу на роботу контролерів, не поваги до людей ввічливості, контролер27 і всі інші ведуть себе не ввічливо!!! Наголошую

  • 29 серпня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! На жаль, змушена пожалітись на безвідповідальне ставлення до своєї роботи одного з водіїв КУ «Вінницька транспортна компанія». Сьогодні 27 серпня, мені довелось потрапити в дуже неприємну ситуацію, коли я зранку добиралась на роботу о 9.00 з мікрорайону Академічний за маршрутом муніципального автобусу №22, державний номер транспортного засобу 0743. На самій кінцевій зупинці ми з іншими пасажирами зайшли в салон та почали розраховуватись за проїзд. Нічого не підозрюючи, ми їхали далі, до тих пір, поки на зупинці Площа Героїв Чорнобиля не зайшли 2 жінки контролера і не почали перевіряти оплату проїзду. Вони почали голосно на весь салон з мене та ще декількох пасажирів робити злочинців і багато разів повторювати, що в нас не заплачено за проїзд, хоча я і ті інші пасажири, до яких вони чіплялись зайшли в салон першими і одразу ж заплатили через валідатор за проїзд. Зрештою, після всіх намагань прояснити ситуацію виявилось, що водій подав автобус та запустив пасажирів не закривши попередню зміну, а ми почали вже розраховуватись, нічого не підозрюючи, тому так вийшло, що перших 5 чоловік потрапили в попереднє «коло». Коли контролери запитали у водія «Сірьожа, коли ти включив валідатор?», то він спокійно відповів «Даа, там перших 5 чоловік, може бути пішли туди». Це взагалі як? Що за безвідповідальне ставлення зі сторони водія та хамство контролерів?! Навіщо людям зранку, на рівному місці такі нерви робити? Ще трішки і з нас почали б штрафи вимагати! Чи це така собі схема зговору між водіями та контролерами?!! Я вже мовчу про те, що цей водій регулярно хамить пасажирам, але в той же час, не соромиться брати готівку в якості оплати за проїзд та ніколи не одягає засіб індивідуального захисту, порушуючи цим всі правила протиепідемічної безпеки!

  • 19 серпня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Звертаюсь до Вас з проханням посприяти вирішенню питання з відновлення газопостачання за адресою: м. Вінниця, проспект Юності, буд.55, кв.8.

    12 серпня 2021 року вдень було припинено газопостачання до мого помешкання за адресою: м.Вінниця, проспект Юності, буд.55 кв.8, про що я дізналася ввечері по поверненню з роботи. Жодного попередження про дату та причину відключення я не отримувала. Газопостачання було припинено до квартир 2,5,8,11,14. За екстренним номером 104 оператор повідомив, що виникла аварійна ситуація, і для пуску газу мешканці цих квартир мають бути присутніми ввечері у помешканнях, відповідно ми зібрались і очікували на відновлення газопостачання у той же день. Ніхто з представників АТ «Вінницягаз» особисто до моєї квартири не з'явився.

    Станом на 19 серпня 2021 року газопостачання до моєї квартири не відновлено. Жодних письмових повідомлень про підстави припинення постачання газу та дату його відновлення я так і не отримала. Мешканці квартири не порушували правил безпеки користування газовими приладами. Наголошую, що за моїм помешканням немає заборгованості за постачання газу, а за послугу з розподілу природного газу сплачено авансом за серпень місяць. Квартира крім газової плити, обладнана проточним газовим водонагрівачем, отже за відсутності газопостачання ми позбавлені мінімальних побутових зручностей.

    На неодноразові телефонні звернення представники АТ «Вінницягаз» повідомляють, що власник квартири № 5 не надає доступ до помешкання для ліквідації аварійної ситуації, і вони нічим не можуть нам допомогти. Від кого було звернення про витік газу оператор не повідомляє. Представників аварійно-ремонтної бригади мешканці нашої квартири жодного разу не бачили. Власник (користувач) 5 квартири навідріз відмовляється співпрацювати з працівниками АТ «Вінницягаз». Відповідно до ст.29 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189-VIII споживач зобов'язаний забезпечити представникам виконавця комунальної послуги доступ до свого житла для ліквідації та відвернення аварій. Крім того, у ст.29 прописана процедура несанкціонованого доступу до житла, якщо власник (користувач) відмовляється допустити в належне йому житло представника виконавця комунальної послуги, і при цьому є об'єктивні підстави вважати, що аварія, яка створює загрозу життю та/або майну, наявна саме в цьому житлі. Натомість, працівники АТ «Вінницягаз» просто припинили постачання газу до п'яти квартир на невизначений строк, фактично порушивши цим наші права.

    Зважаючи на те, що така ситуація для міста Вінниці за останній час непоодинока, можна допустити, що АТ «Вінницягаз» та ТОВ «Вінницягаз збут» хочуть вирішити свої спірні питання з боржником за рахунок мешканців інших квартир, імітуючи виникнення аварійної ситуації, замість того, щоб стягувати борги у встановленому законом порядку.

    Прошу надати допомогу у вирішенні ситуації, що склалася, та посприяти відновленню газопостачання до квартири у найкоротші сроки.


  • 19 серпня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день. До вас звертаються мешканці будинку 5 по вул Гоголя. Просимо допомогти прискорити вирішення питання по заміні чи ремонті звужуючиго пристрою (сопла) системи центрального опалення-на всі наші письмові звернення  ТОВ"ЖЕО -1 "не реагує,дає прості відписки :то тепломережа повинна усунути проблеми ,то немає грошей ,то немає майстрів.  В опалювальний сезон в наших квартирах  дуже висока температура, жарко, система опалення ніяк не регулюється,а потім приходять "космічні" платіжки за тепло.Представник Вінницяміськтеплоенерго ще в 2018 році склав акт, що параметри подачі тепла не відповідають  потужностям нашого  будинку , дав приписи їх усунути ЖЕО-1,але нічого так і не робиться.   

  • 18 серпня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу Вас звернути увагу на те що у нас дуже часто аварійно вимикається світло за адресою        С .Зулінского 7,7а,7б так як лінія повітрянна проходить крізь дерева та подвіря  над дитячим майданчиком не ізольована. При поганих погодних умовах у нас пропадає світло. і нажаль це відбувється дуже часто. У будинку 7 електроплити приготувати їжу неможливо.Просимо Вас  посприяти заміні живлення на ізольоване СІП.              https://photos.app.goo.gl/yNoBGQed2nYZaJJ89                                                     

     мешканці будинку С. Зулінського 7

  • 05 серпня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович!  Хочу висловити щиру подяку водію, який працював за маршрутом муніципального автобуса №6 (шість) 3 та 4 серпня о 13.05 від кінцевої зупинки «Олієжиркомбінат» до кінцевої зупинки «Площа Перемоги», а також в ці ж дні о 13.37 від зупинки «площа Перемоги»  у зворотньому напрямку. Державний номер транспортного засобу АВ 1269 АА.
    Велике спасибі водію за високий професійний рівень водіння автобусу, чистий салон, правильний та достатній режим провітрювання. Водій даного транспортного засобу завжди, не залежно від погодних умов та спеки, одягає новий засіб індивідуального захисту, а найголовніше робить це за всіма правилами. Крім того, хочеться відмітити, що водій завжди надзвичайно пунктуальний та суворо дотримується розкладу руху автобусу, хоча на даному маршруті інші водії часто дозволяють собі запізнюватись до 5 хвилин, особливо з кінцевої Площі Перемоги. Але найголовніше хочеться відзначити велике терпіння, вихованість, тактовність у спілкуванні з пасажирами. Водій завжди допомагає та підкаже розібратись з формами оплати, а також терпеливо пояснює пасажирам не з нашого міста, як дістатись до потрібного їм місця призначення.
    Дуже переконливе прохання до керівництва КУ «ВТК» якомога частіше ставити цього водія на наш маршрут муніципального автобусу номер 6 (шість) та обов’язково нагородити додатковою премію за високий рівень професіоналізму та без перебільшення зразкову роботу.



  • 02 серпня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​​дОБРИЙ ВЕЧИР..  ЗААСФАЛЬТУЙТЕ РЕЙКИ ПО ВУЛИЦИ  ГАЛИЦЬКОГО И КЕЛЕЛЬУИЙ.. ПЕРЕИЗД ЧЕРЕЗ ТРАМВАЙНИ РЕЙКИ - ВЖЕ ПИВ РОКУ МИЖ РЕЙКАМИ ЯМИ 10 СМ.. СТРАШЕННИ УДАРИ  НА ДОРОЗИ В ХОДОВУ АВТОМОБИЛЯ-- НЕМОЖЛИВО  ПРОИЗЖАТИ ИХ..ДЯКУЮ

  • 01 серпня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня Михайло Васильович!

    В зв'язку з великою швидкісного руху автомобілів на вул.Юзвинській Окружний масив(перемичка) в районі  мінімаркиту "Сімейний"є декілька провулків.Пров.Мирний,Світанковий,Олександрівський мають спільну проблему ,щоб перейти на іншу сторону проїзжої частини  до зупинки маршрутного таксі потрібно пройти до пішоходного переходу (приблизно 200м) по проїзжій частині.Прохання встановити зебру щоб можна перейти на зупинку на інший бік через швидкісну трасу,так як діти їздять до школи і в цему місті за швидкого руху автомобілів ,вантажівок  неможливо.Прохання допомогти з встановленням  хоч зебри !

  • 30 липня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора!

    Сьогодні, 30 липня 2021 р. (п'ятниця). Знаючи про те, що показники лічильників подаються за три дні до закінчення місяця, я намагалась подати їх сьогодні в телефонному режимі. Але зіштовхнулася із проблемою! Виявляється, що в п'ятницю у КП ВМР "ВМТЕ"   ВИХІДНИЙ !!!!! І завтра теж вихідний, тому що субота! 

    Виходить, якщо я вчора не змогла додзвонитись до оператора, то і не зможу в цьому місяці подати показники взагалі!!!

    Прошу вас звернути увагу та оптимізувати графік роботи операторів для подачі показників лічильників з гарячої води!

  • 28 липня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Звертаюсь до Вас з проханням посприяти відновленню газопостачання за адресою м.Вінниця, вул.Хлібна, буд.23, кв.21. За нашою квартирою немає боргів за газ і газопостачання. 

    Газопостачання перекрито до квартир 21,23,25,27,29.

    22.07.2021, за словами працівників Вінницягаз, був виклик щодо можливого витоку газу із квартири 29 вул.Хлібна,23. 

    По приїзду вони зафіксували витік газу і перекрили газопостачання на всі пять квартир, так як власника квартири 29 не було на той момент вдома. В подальшому власник квартири 29 відмовився надавати доступ до своєї квартири працівникам Вінницягаз.  Можливо, не останню роль грають в цьому його борги перед Вінницягаз.

    Мешканцям і голові ОСББ про відключення газу ніхто не повідомив. Особисто в нас, в квартирі 21, того дня всі були вдома.

    Внаслідок цього ми вже тиждень не маємо змоги користуватися газом. На сьогодні ми вже маємо додаткові витрати на придбання електроплити та зайві витрати по електроенергії на нагрів води для побутових потреб.  Також у квартирі мешкає двоє дітей, які змушені теж відчути на собі всі незручності побуту в умовах відсутності газу.

    Варто врахувати, що весь будинок перейшов на автономне опалення. Тому без газу в нас не буде можливості отоплювати квартиру.

    Прошу посприяти тому, щоб Вінницягаз і власник квартири 29 вирішували свої спірні питання без втягування інших мешканців у цей процес і забезпечити нам наше законне право на користування газом.

    Прошу вплинути на відновлення газопостачання в найкоротший термін.

  • 28 липня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.  Оскільки вже  неодноразово протягом місяця відбуваються пошкодження  підземного електрокабеля,  ( що сприяє відсутності електроенергії на довгий термін ), просимо вжити заходів щодо проведення капітальних ремонтних робіт, та заміні мереж живлення.

  • 21 липня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.  Прошу надати економічно обгрунтовану відповідь з приводу вартості проїзду в маршрутному таксі № 2А "Я. Шепеля-пл. Перемоги" . Протяжність даного маршруту складає всього 5 км.  В місті також є маршрути з протяжністю вдвічі і втричі довші, наприклад 17км -№17Б "Барське шосе-вул.Лугова", 13км-23А "Муніципальний р-к-вул. А.Первозванного". Чому вартість у всіх них однакова -10 грн? 

  • 19 липня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​​Доброго дня. Просимо надати конструктивну адекваткну відповідь, з якого дива мешканці міста стали регулярно сидіти без світла цілими мікрорайонами по півдоби? Хто відповідальний за це зухвальство? Вчора 5-тий раз за місяць район Масложир, де так нахвалюють сумнівної  користі амфітеатри і фонтанчики, знову сидів без світла з 8.00 до 22.00. Представники влади вважают, що це нормальна ситуація при любому розкладі, а в таку спеку, то взагалі? Хто повинен контролювати ситуацію для недопущення такого безладу? Вимагаємо розібратися та притягнути до відповідальності причетних. На балачки про "аварійні ситуації" не витрачайте даремно сили - всі люди в курсі, в чому там справа.

  • 16 липня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.  Спираючись на Вашу відповідь від 22,06,2021 на моє звернення, -"Водночас повідомляємо, що при оплаті вартості проїзду в комунальному транспорті Муніципальною карткою вінничанина існує можливість здійснити пересадку в інший вид муніципального транспорту без додаткової оплати потягом 30 хвилин." - після разрахунку картою вінничанина в маршрутному таксі №2А "Я.Гальчевського-Площа Перемоги" пасажири напротязі 30 хв мають змогу здійснити пересадку в інший громадський транспорт без додаткового зняття оплати! Але офіційної інформації про таку можливість (безкоштовна пересадка з маршрутного таксі в інший вид муніципального транспорту і навпаки)не опубліковано ні на одному з доступних мені джерел. Роз"ясніть, будь ласка, цю ситуацію. Очікую на відповідь

  • 16 липня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, пане Михайле! Уклінно прошу звернути Вашу увагу на роботу колцентру Вінницягаз по вул.Шмідта, 32. Крім, того ,що до них не можливо додзвонитись аби передати показники лічильника(принаймі останні два місяці), то ще не можливо попасти на протязі дня. Сумніваєтесь? Не потрібно. Пенсіонери займають чергу з 5години ранку ,тому коли я прийшов в другій половині дня, то на мене дивились ,як на інопланетянина. На наступний день я був там зранку, і що Ви думаєте, в залі вже було 26 чоловік і два десятки мучились в коридорі разом з поліцейським ,який цілими днями вислуховує лайку і прокльони змучених пенсіонерів. До речі дуже толерантна і адекватна молода людина! Задуха, жара і непрофісіоналізм персоналу - це все про " Клієнтський простір" Вінницягазу. Для справки: було це 14 і15 липня. Я так і не попав до оператора. Тому планую з понеділка продовжити цей квест. Пане Михайле, не хочете зі мною ,як звичайний абонент Вінницягазу? Запрошую.

  • 15 липня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Директору Департаменту

    енергетики, транспорту та зв'язку

    Вінницької міської ради

    Варламову Михайлу Васильовичу

    Співвласників та мешканців будинків

    ОСББ «Грінс Вінниця», вул. Максимовича 45 та 45-А

    Шановний Михайло Васильовичу!

    З метою оптимізації та покращення транспортного обслуговування мешканців Вінницької міської територіальної громади, ми, співвласники та мешканці будинків ОСББ «Грінс Вінниця», що по вул. Максимовича 45 та 45-А, звертаємось до Вас з проханням внести відповідні зміни в мережі автобусних маршрутів загального користування в режимі маршрутного таксі у Вінницькій міській територіальній громаді.

    Наш житловий комплекс був введений в експлуатацію із серпня 2020 року. На сьогодні будинки активно заселяються. Питання маршрутного сполучення є актуальним для наших мешканців, оскільки наш житловий комплекс розташовується в районі з вузькою транспортною розв'язкою.

    Згідно з додатком до рішення виконкому міської ради від 18.02.2021 р. №435 «Про затвердження мережі автобусних маршрутів загального користування в режимі маршрутного таксі у Вінницькій міській територіальній громаді», затверджено маршрут в режимі маршрутного таксі №11Б Корея – Пирогово – Барське шосе (Садове) із чотирма автобусами на маршруті. Даний маршрут є єдиним, що наближений до місця розташування нашого комплексу, оскільки проходить по вул. Генерала Арабея.

             Враховуючи ситуацію стосовно транспортної розв'язки та задля запобігання випадків запізнення на роботу, супроводжуючи дітей до дитячих садків, шкіл (особливо у зимовий період), запобігання травматизму по дорозі від вул. Максимовича до вул. Генерала Арабея, ми, співвласники та мешканці звертаємось до Вас з проханням сприяти у розгляді нашого звернення щодо внесення відповідних змін в мережі автобусних маршрутів загального користування в режимі маршрутного таксі, а саме – скорегувати напрямок руху з можливістю обладнати зупинку на маршруті для посадки та висадки пасажирів напроти нашого житлового комплексу.

     

    З повагою, мешканці та співвласники будинків ОСББ «Грінс Вінниця», вул. Максимовича 45 та 45-А

  • 13 липня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановні перевізники!!! чий маршрут у с. Малих Крушлинцях??? це просто знущанння над людьми!!! ми 60 людей в богданчику як ті "шпроти" !!!!  совість маєте??? автобуси закінчились???


  • 07 липня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня!  Вчора 06.07.2021 о 15-20 на зупинці Гонти, сіла в маршрутку#28 Вишенька -Київська,номерний знак АВ3705СА ,білого кольору , хотіла розрахуватися за проїзд через валідатор(готівки при собі не було)попросила водія включити валідатор(він горів червоним),на що водій відповів : в мене розраховуються тільки готівкою, а валідатор я не включу.  Якщо не має готівки, виходь(на ТИ)і чекай на іншу маршрутку. Я так розумію що валідатори встановленні не для красоти в салонах,а для розрахунку за проїзд. Зніміть будь-ласка цього водія-хама, з маршруту.  Вже не перший раз спостерігаю, як саме цей водій хамить і виганяє пасажирів з транспорта.  

  • 03 липня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Пане Михайло! Звертаюся щодо водія тролейбуса з бортовим номером 304. о 23 годині в п'ятницю 2 липня, рухаючись останнім рейсом маршруту #3 в бік Київської, він не брав людей на зупинках через перевищення місць.

    Водій замість того,щоб домовитися з диспетчером, щоб пасажири доїхали до вул. Магістратська рейсом "в депо", а там їх посадили на службовий тролейбус-розвозку, кричав матом навіть на тих людей, які навіть і не намагалися проникнути в тролейбус, а лиш питали, як доїхати.

    На зупинці "лікарня Пирогова" водій побачив, що люди намагаються зайти, почав штовхатись і кричав матом, що через жінку, яка не могла йти пішки через ногу, тролейбус стоятиме хоч всю ніч. Водій пішов курити, де ввійшов в палку дискусію з випившим чоловіком. Жінка вчинила дипломатично, вибачилася перед пасажирами і вийшла. Однак водій не їхав, поки не докурив та не побалакав з п'яним. Коли тролейбус рушав, п'яний стукнув по металевій частині дверей, бо хотів щось сказати або можливо, сісти в тролейбус. Водій спинив тролейбус, вискочив, побив і обматюкав п'яного і поїхав! На вул. Отамановського не зупинився і дратівливо прокоментував людей, які даремно чекали. Мабуть, він так самостверджується.

    Матерний лексикон водія дійсно дуже багатий, містить не просто матюки, але й також відбірний тюремний жаргон.

    На зупинці Театральна водій збирався лишити майже 20 людей, але побачивши, що серед них є водії, зупинився і пустив всіх. який сенс там брати, а там не брати людей? На Пирогова і Театральній два різних віруса чи як?

    Погодьтеся, все-таки це перебір...

    Прошу опрацювати три питання:

    1) вказати даному водію на дотримання етичних норм

    2) час руху останнього тролейбуса номер 3. Цей рейс дійсно користується попитом (водії щодня тихенько беруть стоячих,бо це останній рейс, і до карантину стоячі теж були). Має сенс пустити ще один після нього.

    Пропоную спосіб як це зробити без додаткових затрат і без зменшення нічної перерви: рейс на 23.17 або 23.30 з Вишеньки в депо відмінити. А по його графіку пустити 3 тролейбус. На ділянці від вул. Магістратської до ДПЗ він ляже практично на графік вищезгаданого тролейбуса-розвозки, необхідність у якому відпаде. 

    3) виробити чіткі правила дій водіїв спільно з диспетчером на випадок, якщо не вміщаються люди або транспорт поломка на останньому рейсі перед нічною перервою. Враховуючи такі варіанти як маршрутка, черговим рейс або просто проїзд з пересадкою


  • 30 червня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Скарга.
    Скаржусь на тролейбус № 265, в якому 29.6.2021 р. була увімкнена піч обігріву салону.
    Надворі літо і спека, людям в масках і так нема чим дихати, а цьому тролейбусі
    ще увімкнено зимове опалення. Це якесь знущання.
    Прошу покарати незграбного водія та навчити його правилам застосування обігріву салону.

  • 29 червня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​не так часто буваєм в Вінниці та не завжди до кінця зрозумілі нововведення, особливо, коли немає кому пояснити. так сталось і в міському трамваї №5. їхали вдвох з дитиною, оплачували проїзд банківською картою. оплата першого квитка пройшла успішно, а за другий оплата не проходила навіть після декількох спроб. зайшли контролери та перевіривши оплату лише одного квитка, показали, що потрібно натиснути кнопку оплати за ще одного пасажира. ми подякували за роз'яснення, оплатили другий квиток та пояснили, що не знали цього. не зважаючи на усі фактори контролери стягнули штраф у розмірі 80грн при наявності двох оплочених квитків. це залишає неприємний присмак від поїздки у Вінницькому громадському транспорті(

  • 09 червня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день!

    Прошу Вашого перегляду в ситуаціі з громадським транспортом міста Вінниці. В звязку з переходом Вінниці у зелену зону епіднебезпеки та дозволу на пом'якшення обмежень, дозволити відкриття всіх дверей транспорту на вхід та вихід. Це дозволить зменшити час очікування та затримки транспорту та ЗМЕНШИТЬ кількість контактів через одні двері та в передній частині салону! Прошу надіслати розпорядження усім водіям! Дякую