• 06 квітня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку
    Пішохідний перехід  перехрестя біля Староміського мосту -  вулиця Князів Коріатовичівів та вулиці Миколи Оводова навпроти Мангал-Кебаб, ругуліруется світлофором обладнаної кнопкою для пішоходів. Переходити даний пішохідний перехід рухаючись в напрямку центрального моста по вулиця Князів Коріатовичівів неможливо кнопка для пішоходів світлофора   не працює. Дана обставина несе ризик виникнення ДДП з можливою загибелі пішохода, оскільки пішоход змушені переходити на червоний колір цей небезпечний пішохідний перехід.  



  • 27 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Мене звуть Леонід, я керівник підприємства ТОВ ТК Перламутр, яке займається оптовою торгівлею продуктів харчування (молочна продукція та ковбасні вироби) для роздрібних магазинів та мереж м.Вінниця та області.Підскажіть чи відноситься наше підприємство до категорії критичної інфраструктури і яким чином можливо отримати дозвіл на пересування в міському транспорті працівникам. Дякую.

  • 27 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! Розумію необхідність певних заходів у нових обставинах сьогодення, підтримую, сама дотримуюсь усіх правил. Але є одне прохання щодо інформування гучномовцями. Невже є така необхідність так часто нагадувати нам усім про введення карантину, коли вже й так усі все знають? По-перше, цей голос починає лунати (наприклад, тут на Масложирі) з восьмої ранку, коли можна було б ще хоч трохи поспати. По-друге, в години денного сну дітей - воно не дає можливості заснути дітям. Й останнє: мені здається, що слова про небезпеку для літніх людей їх тільки в ще більшу паніку вганяють. Можна ж якось інакше сформулювати ту ж саму думку, наприклад, що "життя, досвід та здоровя старших людей нам особливо цінне"... Не варто, щоб в такий непростий час лунали погрозливі та пессимістичні слова. 

    Втім, особливо моє прохання стосується режиму звучання цих повідомлень. Якщо вже так необхідно це інформування і нам доведеться слухати його ще не менше місяця, то нехай це буде з 10 до 14 години та з 18 до 21, наприклад. Це ж легко зробити! Люди лише подякують!


  • 19 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрий день У зв'язку з веденням карантинних заходів скоротили маршрут руху 5А - П'ятничани-Шкуринці. Кінцеву маршруту перенесли з пгт.Шкурінци в м.Вінниця на зупинку вул. Міколавская, але остання зупинка в межах м.Вінниці - зупинка ул.Гранічна. Можливо зробити на час карантину кінцевої зупинку вул. Грнанічна, яка знаходиться в межах міста?
  • 18 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​​Доброго дня! А яке підгрунтя того, що до батареї в хаті неможливо доторкнутися і температура в квартирі 32-35 градусів? Середньодобова на вулиці вже давно перевалила за +8. То чому не вимкнути опалення? Чи підстава єдина - в ці найсладніші часи ще здерти з людей гроші за непотрібну, а зараз просто шкідливу послугу?

  • 15 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​15.03.2020 об 11:40год., в автобусі м-ту 24, д.н.з.0528 по маршруту Бучми-Вишенька, працювала кондуктор Вікторія. Мною помічено, що ця людина вже давно перейшла на державну мову, при обслуговуванні пасажирів. Крім того виділяється особливою ввічливістю, зокрема я бачив,що вона допомогла, взявши картку інваліда, зареєструвати в системі тому, що людині важко. Навіть не підняла людину, що сіла на її службове місце,дочекавшись коли вона вийде. В підсумку видно,що людина вигідно виділяється, серед інших кондукторів КП "ВТК", витримкою, ввічливістю, готовністю перебудуватися, відгукнутися на прохання пасажирів.

    Враховуючи викладене прошу:

    Даній особі оголосити офіційну подяку з преміюванням. Про наказ керівництва  КП "ВТК, повідомити мене із наданням копії. Розглянути звернення з моєю участю, для чого узгодивши дату й час, офіційно запросити письмово, завчасно, але не пізніше ніж за три дні до дати зустрічі, рекомендованою поштою.

    Відповідь надати в т.ч. на ел.скриньку.

  • 13 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! Щиро дякую за Вашу відповідь . Вибачайте, але я , як і мешканці мого будинку по вул. Владислава Городецького, буд, 7, чекали іншої відповіді. Моє запитання стосувалося тарифу на опалювання 2,08+496957) . Натомість отримана відповідь про відносини між споживачем і виконавцем послуги з централізованого теплопостачання, що регулюються Законом України "Про житлово-комунальні послуги", і т.д.визначення вартості послуги, що обраховується за показниками приладу обліку. і нарешті, тарифи на теплову енергію, її виробництво , транспортування та постачання.... і т..д. для КП "Вінницяміськтеплоенерго" є регульованими і встановлюються Національної комісією. Все правильно. і не все мені зрозуміло, а саме: чому тариф постачання теплової енергії по місту Вінниця різний, наприклад: вул. Стеценко (2,08+25,2984), Вул. Космонавтів 2,08+31,2326) , вул. Писарева 2,08+23,5678., а у мешканців  буд,7 по вул. В.Городецького  (2,08+51,7757....!!!! Прикладів можу навести ще більше. Запитання: чому різні тарифи на одну і туж послугу? Не розуміння цього  , вибачайте, дратує.

    У  відповіді Ви зазначаєте, що згідно Постанови НКРЕКП послуги з централізованого постачання опалення та постачання гарячого водопостачання населенню м.. Вінниці КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго" з 01.01.2019 р. складають 1375,27 грн/Гкал, а абонплата -2,08 грн. за кв.м.) то чого тоді тарифи різні? З чим це пов’язано? Поясніть , будь ласка. З повагою, і масою найкращих побажань щастя та здоров’я , мешканці буд.7 по вул. В.городецького. Заздалегідь вдячні за розуміння.


  • 12 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайле Васильовичу, прошу Вашої допомоги у вирішені питання неправомірних нарахувань КП"Вінницятеплоенерго" коштів за опалення місць загального користування  кожного місяця. У нашому будинку по вул. Ватутіна, 38 вони просто відсутні, у нас не опалюється під'їзд.  Проживаю на 5 му поверсі, квартира утеплена- індивідуальне опалення. Проте, останні роки в арифметичній прогресії зростають платіжки за централізоване опалення  підвалу, як місця загального користування. 222 грн. на місяць з однокімнатної квартири -це занадто!!! І це при умові , що за електроенергію я сплачую  90 гривень!  Мешканцям інших квартир нараховують 600 грн. в місяць за опалення, а мені 222 за ту послугу, яку я не отримую( в підвалі я не проживаю і Слава БОГУ!!!)  На мої численні звернення протягом 2019 року, щодо обгрунтування вартості  нарахувань, отримувала лише формальні відписки  КП"Вінницятеплоенерго" з посиланям на Методику . Методика це чудово, але  питання перше: чому вона поширюється не на всіх у моєму будинку  і взагалі не стосується мешканців сусіднього 36 будинку, які за такі послуги не сплачували ніколи????   Більш того, прошу пояснити, чому середньодобова темпаратура в опалювальний сезон була нижчою за минулий  на 15 градусів, обігрів був мінімальний, а нарахування щомісяця  збільшуються? І навіть з урахуванням знижки я сплачую  стільки як і минулого року??? Цей обман споживачів є  обурливим!  Прошу створити комісію і перевірити провомірність нарахувань, і в разі виявлення порушень відразу провести перерахунок!

    Також прошу повідомити чи є технічна можливість  відрізати дану трубу теплопостачання в підвалі!  І не  потрібно  писати нісенітниці  про те, що замерзне каналізація, бо в сусідньому 36 будинку за 45 років вона жодного разу не замерзла !

    Чекаю на вичепні і змістовні відповіді по суті кожного з поставлених запитань.

    Заздалегідь вдячна!



  • 11 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Дякую за відповідь. Проте хочу зазначити, що так, до мене телефонували 6.03.2020, проте я сказала, що наразі не можу сказати яка є наразі напруга (мене не було дома), тому не могла сказати, що однозначно напруга покращилась. Якщо навіть і покращилась, то:

    1. вона постійно "скаче" 170 кВт потім 200 кВт, потім 180 кВт - це норма? 

    2. вона мала б покращитись - тому що зараз весна, тобто тепло, тобто світліше на вулиці, тобто менше використовується електроенергії іншими користувачами... 

    Дякую за пораду щодо написання листа-звернення до обленерго.  Сподіваюсь, це допоможе....

  • 09 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Чому не працюють валідатори у маршрутках 9а 

  • 09 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Чому не працює валідатори у маршрутках 9а 

  • 06 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрий день ! Хочу повідомити про неадекватну роботу контролера. В тролейбусі на 15 маршруті 06.03.2020р. близко 12-30 я розрахувалася карткої Ощадбанк за проїзд. Зайшовши у тролейбус контролер заявив , що не бачить, що у мене зроблена оплата.У грубому тоні кричить на мене,  хватає мою картку і повторно оплачує нею проїзд.  Він заявляв , що повторно не можуть валідатори прийняти проїзд. Але він  схватив мою картку і розрахувався у іншому валідаторі.(я розраховувалася на останніх дверях, а контролер побіжав і розрахувався на середніх. Потім у підтвердження того , що валідатори можуть прийняти повторно проїзд, я взяла ще при контролерові і розрахувалася на валідаторі на перших дверях - і оплата пройшла.) Яке право ваш працівник має вихватувати мою картку банківську і проводити оплату ? На прохання пред"явити посвічення - відмовлявся. На прохання представитися- заявив , що він Кононенко Сергій. Чому ваші працівники бояться показувати посвідчення? Відео доказ можу надати. Прошу повернути кошти , які ваш працівник без моєї згоди  фактично вкрав у мене і покарати контролера.

  • 03 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ Доброго вечора! Прошу Вас розібратись з маршрутом 22 а особисто з його водієм, який вже другий вівторок поспіль їздить не за графіком а як хоче особисто, створюючи мені і іншим мешканцям Академічного проблеми з добиранням до роботи та житла.  Мій трамвай приходить на зупинку Зодчих в 6.50-6.53 маршрутний автобус по графіку повинен відправлялися в 7.02,але вже другий вівторок поспіль я виходу з трамвая і бачу тільки  задні вогні автобуса. А мені знову потрібно тратити гроші і час на інший транспорт щоб бігти на роботу. Надіюсь на Вашу компетентність та допомогу в вирішені. Цієї проблеми, задання Дякую 

  • 27 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ДОБРОГО ДНЯ. ПО МОЇЙ ВУЛИЦІ А САМЕ БІЛЯ МОГО БУДИНКУ ВЖЕ БІЛЬШЕ ЧИМ МІСЯЦЯ ТРИ- ЧОТИРИ НЕ ПРАЦЮЄ ФАНАР ВУЛИЧНОГО ОСВІТЛЕННЯ.  ВІН ПЕРЕСТАВ СВІТИИ МАЙЖЕ НА ДРУГИЙ ДЕНЬ ПІСЛЯ ТОГО ЯК НІБИ ТО ЙОГО ПОЛАГОДИЛИ. ЦЕЙ ПРОМІЖОК ДУЖЕ ТЕМНИЙ І В ВЕЧІРНІЙ ЧАС НЕМОЖЛИВО ПРОЙТИ ЩОБ НЕ ЗАЛІЗТИ В БОЛОТО. ДЯКУЮ ЯКЩО ДОПОМОЖЕТЕ.

  • 27 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайле Васильовичу!

    Звертаються до Вас мешканці багатоквартирного будинку по вул.Київська, 160А, з приводу надання неякісних послуг по гарячому водопостачанню.

    У нашому будинку після встановленні ІТП ( ще в 2015році) почала поступово зникати гаряча вода у чотирьох стояках з дванадцяти. На даний момент температура води не перевищує 30 градусів. Ми неодноразово звертались з данною проблемою і в УК “Київська” і в КП ВМР "ВМТЕ" результату не має.

    Перевірено що тиск у водонапірних трубах є, норми діаметру труб стояків при заміні дотримано, а деякі ще не замінювали від забудови (40 мм).

    Ми вчасно сплачуємо надані нам послуги.

    Просимо Вас втрутитись і ефективно вирішити для нас питання по наданню якісних послуг і забезпеченню гарячою водою.

  • 24 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день, Михайло Васильович.

    звертаюсь до Вас за допомогою, про вирішення мого питання.

    два роки назад , я звернулась з проханням про заміну єлектропроводів від стовпа до будинку про що була написана відповідно заява у Віноблєнерго, на даній час провода не поміняли коли сильний вітер ми викликаемо аварійну службу для відновлення світла. Вже не мае вінобленерго а е Віненеро ,яка е правоноступником Вінобленерго  я думала, що справи підуть краще, але ні.

    Плату за світло я вношу  своечасно, показники передаю теж. Я дуже вибачаюсь куди мені в мої 80 років треба звернутись для заміни проводів і як ідозволи оформити?


  • 24 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Знаєте, це вже занадто. Мало того, що вчасно плотимо за послуги енергопостачання цих 170 Вт, то ще й "лист-щастя" вислали на нашу адресу.  Борг! Серйозно? Те що є квитианції, опалти за кожен місяць, це що вже не враховується? 

     Як завжди, прийшли в "Енеру", щоб вирішити питання, "ні, це не до нас", пішли в іншу структуру, "ні, йдіть до Енери". Сміх та й годі. Прикро, що така потужна компанія, а вирішити питання громадян не може.  


  • 21 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня. У автобусі #22 з державним номером АВ1168АА вже кілька тижнів зламане розкладне сидіння на місці для інвалідів. Сидіння знаходиться у розкладеному стані але користуватися ним не можливо. У той же час воно заважає ставити дитячі та інвалідні коляски оскільки його не можливо скласти. Прошу привести сидіння до робочого стану

  • 20 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! Прошу Вас дати детальне роз’янення щодо тарифу послуги теплопостачання (теплова енергія) на  будинкок  №7 по вулиці Владислава Городецького.  За січень тариф 2,08+49,6957. = 51,7757 . На мою думку - зависокий . В моїх колег по роботі тарифи на постачання тепла  менші в половину. Дякую.

  • 20 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Щиро дякую за електронного листа-відповідь.  

    1. Заміри навантаження в мережах здійснюються в моєму будинку з літа . Що далі? 

    2 Скільки потрібно часу, щоб "відповідні" структури вирішили питання? Конкретно дату можна вказати?

    Я хочу знати конкретну відповідь на моє коротке та конкретне питання - коли напруга відповідатиме нормі? Лише дата, а потім вже саме виконання. Дякую.

  • 20 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Змінюється погода за вікном, дні на календарі, проте напруга як була низька в моєму будинку, так і залишилась. Раніше я бодай отримувала від Вас відповідь на запит, зараз ні листа, ні дзвінка. 

    А під час особистої розмови я майже повірила, що дійсно зможете допомогти, що будуть задіяні відповідні структури, а ні. Віз і нині там.  Цікаво, що має нарешті статись, щоб Ви відреагували на мій запит. Якщо лише я скаржусь на низьку напругу, то можливо можна "перекинути" лінію, щоб напруга стабілізувалась в будинку? Адже Ви так гарно й толково розповідали в чому може бути проблема.... 

  • 19 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Прошу посприяти в облаштуванні тролейбусної зупинки "вул.Некрасова" у напрямку руху тролейбуса маршрута №15 Муніципальний ринок-Вишенька.

    Дана зупинка знаходиться на вузькому тротуарі без будь якої захисної конструкції, в безпосередній близькості до проїзжої частини. І коли дощить, то всі люди, які очікують на тролейбус (а це, в основном, люди з дітьми, так як в близькому радіусі знаходиться ЧОТИРИ дитячих садка і школа) мокнуть під дощем і збирають на собі бризги від проїзжаючого транспорту.


  • 16 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​​Доброго дня, звертаюсь до Вас із проблемою мікрорайону Хутір Шевченка і в особливості вулиці Цимлянської. У нас настільки низька напруга електроенергії, що не працює окрема побутова техніка . Заміри фіксують 200-217 В .Неодноразові звернення до диспетчерскої служби МЕМ до очікуванного результату не призвели..  Прошу Вас від імені усіх мешканців, допоможіть вирішити дане питання, та забезпечити мікрорайон якісною електроенергією, адже оплата ведеться за "продукт" ,що має відповідати встановленим державним нормам.

  • 16 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайле Васильовичу, прошу Вашої допомоги у вирішені неправомірних нарахувань комунальним підприємством "ВінницяОблТеплоенерго" коштів за місця загального користування  кожного місяця. У нашому будинку вони просто відсутні, у нас не опалюється підїзд.  У мене індивідуальне опалення, кришу утеплили я проживаю на 5 му поверсі . централізоване опалення залишилося лише на першому поверсі. стояк відрізаний у підїзді не опалюється. Прошу створити комісію і перевірити провомірність нарахувань, та пояснити чому першому та другому підїздам будинку по вул. Якова Гальчевського 62, плата за опалення не нараховується.

  • 14 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Інформаційний запит

    Прошу надати наступну інформацію по комунальному підприємству "ВТК:

    1) ПІБ керівництва відділу експлуатації автопраку, тролейбусного, трамвайного депо, із вказівкою посад.

    2) ПІБ керівництва відділу безпеки руху "ВТК", із вказівкою посад.

    3) Відомості про нараховану й виплачену заробітну плату вище вказаних осіб за період з 01 вересня 2019 року по дату відповіді.

    4) Відомості про нараховану й виплачену заробітну плату керівнику КП "ВТК" за період з 01.01.2019 року по дату відповіді.

    Відповідь надати на ел.пошту й по можливості продублювати на ел.пошту.


  • 14 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Інформаційний запит

    Прошу надати наступну інформацію по комунальному підприємству "ВТК:

    1) ПІБ керівництва відділу експлуатації автопраку, тролейбусного, трамвайного депо, із вказівкою посад.

    2) ПІБ керівництва відділу безпеки руху "ВТК", із вказівкою посад.

    3) Відомості про нараховану й виплачену заробітну плату вище вказаних осіб за період з 01 вересня 2019 року по дату відповіді.

    4) Відомості про нараховану й виплачену заробітну плату керівнику КП "ВТК" за період з 01.01.2019 року по дату відповіді.

  • 14 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Каждый день отовсюду мы слышим о снижении цен на отопление,а по факту каждый месяц цена растет,получить объяснение невозможно ни от кого.Тариф за последние три месяца:2,08+32,73;2,08+35,52;2,08+42,43.Как такое возможно???Что происходит,дайте объяснение.Зимы нет,балконы открыты.За что мы отдаем деньги???



  • 13 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора.

    Ні в одну структуру мені не доводилось так писати, просити, щоб нарешті звернули увагу на болюче питання. Це не лише принизливо, але й неприємно. 

    На сьогодні 13 лютого, напруга 170. Обіцянки допомогти вирішити питання, на жаль, залишились обіцянками. Змінюється все в світі, навіть погодні умови, окрім сталої критично низької напруги у моєму будинку. Невже мої звернення не псують всю статистику відділу? Допоможіть вирішити проблему і я нарешті перестану писати ці принзливі для мене листи.  

    Так багато думок з приводу цієї ситуації, але поки що промовчу )

  • 07 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрый день.

    Прошу обратить внимание, что на Винницких Хуторах практически каждый день происходит аварийное отключение света, а также плановые отключения! В сети 190-200 Вольт. В Обленерго отправляют в Замостянские ЕМ, а туда вообще не дозвониться!!! Писал в онлайн зверненя Обл. Енерго (на их сайте) - мне пришёл ответ, что дання почта не обслуживается! Это как?

    Нас за людей не считают? Свои обязательства выполняют прискверно! Немогу понять почему данные компании не выполняют свои обязательства, при своевременной и полной оплате за их услуги. 

    Прошу повлиять на качество услуг даных компаний и порекомендовать как в данной ситуации себя вести далее!

  • 04 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    В ж/д24 по ул. Ратушной были поменяны трубопроводы холод. и горяч. в/с ( очень плохой монтаж) , но это не решило вопрос с количеством холодной воды. Ввод В1 от водомерного узла до врезки (10-15м) в городскую сеть остался старый, в аварийном состоянии, в середиме трубы заросший ржавчиной и к тому же при врезке в городскую сеть холодного в/с уменьшен диаметр трубы и установлен отключающий  кран шаровый Dy50мм. Эти ошибки при ремонте привели к нехватке количества воды особенно, в часы максивального водоразбора. Напор здесь не причем,  он не обеспечит необходимый расход через малое сечение. С водой и так не важно, так с этого трубопровода холод. в/с хотят сделать отбор воды на нужды горяч. в/с. Верхние этажи останутся и без горяч. и без холод. воды. Срочно решайте вопрос с водоканалом, и ввод должен быть не менее Ду80мм с отключающей арматурой Ду80мм. Для ввода в эксплуатацию узла изготовления горяч. воды обязательна замена ввода В1.

    Узел изготовления горячей воды нельзя вводить в эксплуатацию сейчас, монтаж безграмотный, незавершенный, с нарушением ДБН. (с.м. заявление на имя мера от 3.02.2020)