• 02 липня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.

    Дуже непокоїть ситуація із перехрестям вулиці Мостковської та Данила Нечая: асфальт провалюється прямо посередині перехрестя і на тротуарі. Вже два тижні стоять червоні пірамідки в дірках в асфальті. Це при тому, що в кінці минулого року лише закінчився капітальний ремонт дороги... Про якість говорити не доводиться, але хоч би про безпеку людей трішки думали.

  • 26 червня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний керівник департаменту  Варламов М В !

    Нагадую Вам та колегам, що перевізник  мельничук  не повернув мені всі кошти 12 грн, повернув тільки 6 грн! МЕРЗОТА забула чи коштів не вистачає? 

    Може Ви особисто  з кишені, або Ваші колеги заплотять мені ці кошти?

    Ми з Вами домовлялися, що МЕРЗОТА поверне всі кошти незаконно отримані з інваліда війни за проїзд в ДТЗ та Вам надасть квитанції про це!

    А може Ви не передали МРЗОТІ 2 квитка кожний по 6 грн!

    Тому МЕРЗОТА мельничук о п сплатила 6 грн поштовивим переказом!

    Справа далі буде  тривати!

    З повагою до Вас!

  • 24 червня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

                           Шановний Микола Вікторовичу!

           Прошу вирішити питання по заміні зовнішньої водопровідної мережі (водопровідний  ввід) по вул. Марії Литвиненко-Вольгемут, буд. №27.

           Ввід знаходиться в критичному стані, постійні пориви, всі витоки з мережі (ввід в 5 під'їзді) течуть і затоплюють підвальні приміщення 3 та 4 під'їздів і через дренаж 2 під'їзду витікають в яр.

           Попередній порив був 15-16 червня 2020 р.  КП «Вінницяоблводоканал» розрили та встановили черговий хомут. Асфальтове покриття не відновили.

           21 червня 2020 р. черговий порив. Звернувся на "Цілодобову варту" пояснивши ситуацію, що порив зовнішньої мережі. Приїхала аварійна МКП «АДС» - тут необхідні зварювальні роботи,  це робота водоканалу. Перетелефонувавши  на «Цілодобову варту», мені повідомили, що інформація передана на водоканал.  

           На  даний час, витоки з зовнішньої мережі не ліквідовані, все тече в підвал, підвали затоплені.

    Відповідно до Закону України  «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»  пункту 7 частини першої ст.1 – зовнішні водопровідні мережі до вузла комерційного обліку.

    Відповідно до Законів України  «Про житлово-комунальні послуги» та «Про

    комерційний облік теплової енергії та водопостачання» прямий обов'язок виконавця комунальної послуги( КП «Вінницяоблводоканал»)  вживати заходів до ліквідації аварій.

    Копія  Варламову Михайлу Васильовичу – директору  департаменту енергетики, транспорту та зв'язку.

                          

    З повагою і розумінням,

    Ст. по будинку (уповноважена особа) 


  • 17 червня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ Шановний Варламов М.В.!

    Дякуємо Вам та колегам з департаменту,що знайшли час зустрітися з представниками громадських організацій міста та вирішити питання пільгового проїзду громадян у  транспорті ВМР ( перевезення людей в ДТЗ маршрутників)

    Конфлікт ,що створив   перевізник  мельничук о п вичерпаний

    голови ГО міста та області

  • 10 червня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Варламов М В !

    22 червня 2020 року понеділок, Сподіваюся день закінчення карантину в державі!

    Це останій тиждень робочий в червні місяці  У Вас за графіком в четверг пряма телефона лінія

    Чекайте дзвоника від мене інваліда війни по перевізнику мерзоті  мельничуку

    Сподіваюся, що Ви, я та мерзота  знайдемо час зустрітися та вирішити подняте питання напередодні Дня Конституції України

    З повагою до Вас

  • 10 червня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Варламов М В!

    Я інвалід війни в черговий раз змушений звернутися до Вас  з клопотанням( чи вимогою) навести порядок з перевізниками ДТЗ, які працюють на маршрутах під патранатом ВМР, особисто з мельничуком о п( написано без помилки)

    10 червня ДТЗ № 5079 АВ СХ маршрут 20 взяв кошти з інваліда війни показавши папірець, що висить в салоні, за яким він з 17/00 год  везе за гроші пільговиків? Квиток надав, я Вам його принесу

    Законність  папірця вивішеного в салоні ДТЗ перевізником та дій його найнятих водіїв?

     Вас керівник прошу принести папірець на зустріч   де  в ЗУ чи постанові КМУ  передбачений проїзд в  транспорті  за кошти пільгових категорій населення?

    Щоб не залишатися в стороні звертаюся з заявою про порушення моїх прав до контролюючих органів влади 

    Чекаю з Вами та перевізником  зустрічі

    Мерзота поверне всі кошти та  сподіваюся буде притягнута до відповідальності

    До 22 червня залишилося 10 діб Рахую кожен день.

    Будьте здорові!

    З повагою інвалід війни.

  • 10 червня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович, я мешканка будинку по вул. Пирогова 115, звертаюсь до вас з проханням вплинути на Обленерго, вони постінйно вимикають світло, згоріли єлектроприлади, я пенсіонерка, новий холодильник я не куплю, рахунки сплачую вчасно, заборгованності не маю, чому мені, як користувачу, надають не якісні послуги. На звернення Обленерго не реагує, так само як і ТОВ "Енера" які перекладають відповідальність одна одну.

  • 04 червня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Здравствуйте. К сожалению не нашел информацию на этом сайте. А именно, выдаются ли сейчас , в период карантина, муниципальные карточки для проезда для пенсионеров. (если пенсионер еще не оформлял заявку). И если новые заявки не принимаются, то может ли пенсионер ездить без карточки?

  • 02 червня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ Шановний Варламов М В!

    Змушений в черговий раз звернутися до Вас за вирішенням питання роботи громадського транспортув місті а точніше окремих перевізників

    Маю на увазі перевізника Мельничука О П, автобус "19/78, водій Ткачук, маршрут №20 при посадці в автобус пільговика на зупинці Привокзальна, на час посадки пасажирів в ДТЗ не було взагалі, а саме інваліда війни, інваліда ЧАЄС 1 категорії взяв кошти за проїзд мотивуючи це тим, що він везе тільки івалідів 1 групи , зараз карантин та решту несинитниць почав говорити На що отримав відповідь" Прикрийте ротика, якщо не знаєте законодавство"

    Предявлені посвідчення  інваліда війни № 415056 для нього не документ, посідчення чорнобильця № 110163 для нього не документ!

    Мною був  зроблений дзвонок з ДТЗ власнику Мельничуку О П для вирішення питання по горячому     Реакція нульова!

    Скільки ще перевізники та водії будуть прушувати законодавство України та за це нічого не мати!

    Квиток перевізник надав № 430383 ВВВР Гроші взяв 6 грн, Сдачі надав  все чесно 

    Гроші поверне вибачення не впевнений, але мабуть принесе

    Головне питання до влади  перевізник Мельничук О П буде покараний чи ні?

    Я не одноразово зустрічався в ВМР з перевізником 

    .Він добре вміє говорити та обіцяти виправити ситуацію . Але зараз напередодні виборів досить!

     Маю на увазі письмове попередження він отримає?

    Чи все знову зійде на гальма!

    Зустріч відбудеться у форматі  ВИ ( Варламов М В) , я, та перевізник для поставки крапки!

    Досить нас принижувати окремим водіям та перевізникам

    З повагою до всіх

  • 28 травня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, Михайло Васильович звертаюсь до вас з таким питанням, нещодавно предбала будинок в р-н Тяжилів вул.Москаленка2 виникало питання щодо проведення центрального водопостачання до будинку, звернулася до уличкома за дозволом який потрібно надати Вінниця водопостачання, улічком переадресував мене до казначея паралельної вулиці сказав заплатиш 10000 грн.тоді надам дозвіл. Як я можу сплатити таку велику суму грошей без якихось квитанції. Підкажіть як бути в такій ситуації, для мене це великі кошти. Дякую!

  • 25 травня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, Михайло Васильовичу!

    Мене цікавить питання стосовно пільгового проїзду працюючого пенсіонера в м. Вінниця, але прописаному в селі Вінницького району. У зв'язку з веденням в дію картки Вінничанина пільговий проїзд скасовано, якщо ти не Вінничанин (при пенсії 1500 грн. та мінімальній з/п в Вінниці, я не в змозі сплачувати за проїзд при таких доходах), в селі роботи немає, а при даному діагнозі не всяка робота мені підходить. 

    Чи можливий пільговий проїзд для працюючого пенсіонера в м. Внниця (ІІІ гр. загального захворювання - довічно)? Надіюсь, що дане питання вирішиться на користь пільговика, що працює в м. Вінниця! Я розумію, що є правила та умови проїзду в міському транспорті лише для жителів Вінниці, але, все ж таки, маю надію, що приміським жителям, які працюють в Вінниці і сплачують податки, можна створити пільгові умови проїзду?

  • 19 травня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! Вже не вистачає сили боротися з недобросовісною роботою "Вінобленерго".Тому змушена звернутися до вас по допомогу. Проблема в тому. що я щомісяця передаю показники за світло через смс. Якщо показники прийнято, то приходить зворотнє смс від "Вінобленерго", що "показники прийнято" і в платіжкаж ніяких проблем. Але ,якщо така  смс -ка не приходить , то ми дзвоними в колцентр і передаємо показники в телефонному режимі. І тут починається  найцікавіше. Показники, які передані в телефонному режимі не актуальні, тому що (ЗАВЖДИ) "Вінобленерго" до фактичних показників дописує "свої". Ось така ситуація відбувається з моєю мамою-пенсіонеркою..Так нарахували за грудень 2019 зайві 55кВт, і тепер за квітень 82 кВт. І зразу виникає питання:чому мама має платити за те, що у них збій в системі? Тому 18.05.2020 я подзвонила до операторів (на номер 0432 659-595) ,щоб з"ясувати питання щодо показників. Зі мною розмовляла оператор(вона не представилася і тому я пишу час . коли відбувся дзвінок-з 14.22 до 14.35 приблизно). Працівниця розмовляла грубо, зухвало , постійно перебивала під час розмови. Щось довести не можливо було. Я запитала, звідки такі показники, якщо щомісяця я передаю їх:якщо не смс-кою, то дзвонимо в колцентр. Від відповіді оператора стало просто не по собі: ніхто нам не дзвонив . , всі дзвінки записуються і ваших дзвінків не має . Вони що, знущаються. Я пояснювала, що мама при мені дзвонила і я дзвонила, але все марно.В них своя правда і свою   правоту довести не можливо.Ми завжди вчасно сплачуємо послуги ЖКГ і боргів не мали , до тієї пори , поки не з"явилась "Енера" і "Вінобленерго". І щось з"ясувати не можливо , тому що вони"футболять " клієнтів від"Енери" до "Вінобленерго" і навпаки. Тому у мене прохання , розібратися в цій ситуації, і: -також ,розібратися з тим, як працює"Вінобленерго" ;           -звернути увагу на  якість обслуговування операторів і клієнтів"                                                                -удосконалити процес передачі показників"                                                                                           -і , якщо "Вінобленерго" не може впоратися зі своєю роботою, то нехай поверуть контролерів, які б щомісяця знімали ,ФАКТИЧНІ, показники в кінці місяця.                                                                ДЯКУЮ ЗА ВІДПОВІДЬ.БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!

  • 13 травня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Уважаемый Михаил Васильевич, Обращаю ваше внимание на то что я лично, а так же многие жители нашего города 12.05.20, 13.05.20 столкнулись с проблемой работы общественного транспорта в вечернее время. А именно, находясь на остановке "рынок Урожай" с 20.45 до 22.20 и не смогли добраться до своих домов на общественном транспорте с данной остановки. Причиной тому стало то, что весь проходящий общественный транспорт через эту остановку, НАПРАВЛЯЛСЯ В ДЕПО. Ни я, ни кто другой из находившихся на остановке пассажиров не слышала о каких либо уведомлениях о ограничении работы общественного транспорта по времени. Со слов водителей мы узнали что транспорт работает до 22.00. Но с 20.45 уехать по Нужно маршрута с остановки "рынок Урожай» не представлялось возможным, так как весь проходящий общественный транспорт следовало В ДЕПО.е, в указанный выше промежуток времени, составляло порядка 20-25 человек. Есть фото подтверждающие этот факт. Прошу Вас принять меры для предотвращение подобных ситуаций. 

  • 02 травня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Передати показник постачальникам  електро та газо послуг неможливо. Телефони постійно або заняті а бо відповідає автомат.Передавати іншим способом я із-за відповідного віку не вмію. А якщо не вчасно передасиш показники постачальники малюють все що їм взбреде вголову.Коли вони перестануть знущатись з песіонерів .

  • 21 квітня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день!

    Мені не зрозуміло чим керувалася  КП «Вінницька транспортна компанія» збираючись зробити проїзд безготівковим з 1 травня 2020 року. Адже гривня є платіжним засобом і має прийматися на всій території України.  Ці "покращення" лише створять незручності для пересічних громадян у яких немає (цитата):

    • муніципальної картки вінничанина;
    • банківських карток із NFC;
    • смартфонів чи інших пристроїв із NFC.

     У зв'язку з цим виникає питання: навіщо свідомо погіршувати ситуацію? Чому Вінницька міська рада  усунулася від цього питання? Вінниця, яке пропагують як "місто для комфортного життя", перетворюється фактично в "електронний концтабір". 

    І що мають робити гості міста? 

    Прошу дати роз'яснення з цього приводу! Дякую!


  • 20 квітня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня шановний Михайло Васильович. Ми купили будинок в жовтні 2019 року в с. Лука- Мелешківська по вул. Щорса 11. Газ у нас заведено в будинок було попередніми власниками які померли близько 10 років тому. Але раніше газ проводився без лічильника, як вам відомо. Коли я звернулась в обласне управління газу. Для того щоб розпломбувати нам трубу, потрібно врізати счетчик. Ми на даний час збираємо відповідну суму коштів, тому що нам потрібно зробити новий акт приєднання, як повідомили нам в облгаз. Та проблема навіть не в цьому, а в тому що нам почали надходити листи про сплату за транспортування газу. Скажіть будь ласка про яке транспортування йде мова якщо ми газом навіть не можемо користуватись. Газ запломбовано вже 6 років Що нам транспортують і куди? 

  • 17 квітня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу надати офіційне роз'яснення, щодо перевезення у міському транспорті, на час терміну карантину, пільгових категорій населення. У відповідності до діючого законодавства. Зокрема питання: як здійснюється перевезення населення, яке має відповідні довідки, і при цьому мають право відповідно до закону України на безкоштовний проїзд. 

    Велика кількість працівників транспорту - стверджує, що надано право безплатного проїзду лише поліції, а категорія УБД, не підходить. 

    Начебто працівникам видані якісь роз'яснення, які я так розумію, були зроблені за замовчуванням. В форматі поліція названа, а всі що не названі  - поза законом. 

  • 06 квітня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку
    Пішохідний перехід  перехрестя біля Староміського мосту -  вулиця Князів Коріатовичівів та вулиці Миколи Оводова навпроти Мангал-Кебаб, ругуліруется світлофором обладнаної кнопкою для пішоходів. Переходити даний пішохідний перехід рухаючись в напрямку центрального моста по вулиця Князів Коріатовичівів неможливо кнопка для пішоходів світлофора   не працює. Дана обставина несе ризик виникнення ДДП з можливою загибелі пішохода, оскільки пішоход змушені переходити на червоний колір цей небезпечний пішохідний перехід.  



  • 27 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! Розумію необхідність певних заходів у нових обставинах сьогодення, підтримую, сама дотримуюсь усіх правил. Але є одне прохання щодо інформування гучномовцями. Невже є така необхідність так часто нагадувати нам усім про введення карантину, коли вже й так усі все знають? По-перше, цей голос починає лунати (наприклад, тут на Масложирі) з восьмої ранку, коли можна було б ще хоч трохи поспати. По-друге, в години денного сну дітей - воно не дає можливості заснути дітям. Й останнє: мені здається, що слова про небезпеку для літніх людей їх тільки в ще більшу паніку вганяють. Можна ж якось інакше сформулювати ту ж саму думку, наприклад, що "життя, досвід та здоровя старших людей нам особливо цінне"... Не варто, щоб в такий непростий час лунали погрозливі та пессимістичні слова. 

    Втім, особливо моє прохання стосується режиму звучання цих повідомлень. Якщо вже так необхідно це інформування і нам доведеться слухати його ще не менше місяця, то нехай це буде з 10 до 14 години та з 18 до 21, наприклад. Це ж легко зробити! Люди лише подякують!


  • 27 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Мене звуть Леонід, я керівник підприємства ТОВ ТК Перламутр, яке займається оптовою торгівлею продуктів харчування (молочна продукція та ковбасні вироби) для роздрібних магазинів та мереж м.Вінниця та області.Підскажіть чи відноситься наше підприємство до категорії критичної інфраструктури і яким чином можливо отримати дозвіл на пересування в міському транспорті працівникам. Дякую.

  • 19 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрий день У зв'язку з веденням карантинних заходів скоротили маршрут руху 5А - П'ятничани-Шкуринці. Кінцеву маршруту перенесли з пгт.Шкурінци в м.Вінниця на зупинку вул. Міколавская, але остання зупинка в межах м.Вінниці - зупинка ул.Гранічна. Можливо зробити на час карантину кінцевої зупинку вул. Грнанічна, яка знаходиться в межах міста?
  • 18 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​​Доброго дня! А яке підгрунтя того, що до батареї в хаті неможливо доторкнутися і температура в квартирі 32-35 градусів? Середньодобова на вулиці вже давно перевалила за +8. То чому не вимкнути опалення? Чи підстава єдина - в ці найсладніші часи ще здерти з людей гроші за непотрібну, а зараз просто шкідливу послугу?

  • 15 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​15.03.2020 об 11:40год., в автобусі м-ту 24, д.н.з.0528 по маршруту Бучми-Вишенька, працювала кондуктор Вікторія. Мною помічено, що ця людина вже давно перейшла на державну мову, при обслуговуванні пасажирів. Крім того виділяється особливою ввічливістю, зокрема я бачив,що вона допомогла, взявши картку інваліда, зареєструвати в системі тому, що людині важко. Навіть не підняла людину, що сіла на її службове місце,дочекавшись коли вона вийде. В підсумку видно,що людина вигідно виділяється, серед інших кондукторів КП "ВТК", витримкою, ввічливістю, готовністю перебудуватися, відгукнутися на прохання пасажирів.

    Враховуючи викладене прошу:

    Даній особі оголосити офіційну подяку з преміюванням. Про наказ керівництва  КП "ВТК, повідомити мене із наданням копії. Розглянути звернення з моєю участю, для чого узгодивши дату й час, офіційно запросити письмово, завчасно, але не пізніше ніж за три дні до дати зустрічі, рекомендованою поштою.

    Відповідь надати в т.ч. на ел.скриньку.

  • 13 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! Щиро дякую за Вашу відповідь . Вибачайте, але я , як і мешканці мого будинку по вул. Владислава Городецького, буд, 7, чекали іншої відповіді. Моє запитання стосувалося тарифу на опалювання 2,08+496957) . Натомість отримана відповідь про відносини між споживачем і виконавцем послуги з централізованого теплопостачання, що регулюються Законом України "Про житлово-комунальні послуги", і т.д.визначення вартості послуги, що обраховується за показниками приладу обліку. і нарешті, тарифи на теплову енергію, її виробництво , транспортування та постачання.... і т..д. для КП "Вінницяміськтеплоенерго" є регульованими і встановлюються Національної комісією. Все правильно. і не все мені зрозуміло, а саме: чому тариф постачання теплової енергії по місту Вінниця різний, наприклад: вул. Стеценко (2,08+25,2984), Вул. Космонавтів 2,08+31,2326) , вул. Писарева 2,08+23,5678., а у мешканців  буд,7 по вул. В.Городецького  (2,08+51,7757....!!!! Прикладів можу навести ще більше. Запитання: чому різні тарифи на одну і туж послугу? Не розуміння цього  , вибачайте, дратує.

    У  відповіді Ви зазначаєте, що згідно Постанови НКРЕКП послуги з централізованого постачання опалення та постачання гарячого водопостачання населенню м.. Вінниці КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго" з 01.01.2019 р. складають 1375,27 грн/Гкал, а абонплата -2,08 грн. за кв.м.) то чого тоді тарифи різні? З чим це пов’язано? Поясніть , будь ласка. З повагою, і масою найкращих побажань щастя та здоров’я , мешканці буд.7 по вул. В.городецького. Заздалегідь вдячні за розуміння.


  • 12 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайле Васильовичу, прошу Вашої допомоги у вирішені питання неправомірних нарахувань КП"Вінницятеплоенерго" коштів за опалення місць загального користування  кожного місяця. У нашому будинку по вул. Ватутіна, 38 вони просто відсутні, у нас не опалюється під'їзд.  Проживаю на 5 му поверсі, квартира утеплена- індивідуальне опалення. Проте, останні роки в арифметичній прогресії зростають платіжки за централізоване опалення  підвалу, як місця загального користування. 222 грн. на місяць з однокімнатної квартири -це занадто!!! І це при умові , що за електроенергію я сплачую  90 гривень!  Мешканцям інших квартир нараховують 600 грн. в місяць за опалення, а мені 222 за ту послугу, яку я не отримую( в підвалі я не проживаю і Слава БОГУ!!!)  На мої численні звернення протягом 2019 року, щодо обгрунтування вартості  нарахувань, отримувала лише формальні відписки  КП"Вінницятеплоенерго" з посиланям на Методику . Методика це чудово, але  питання перше: чому вона поширюється не на всіх у моєму будинку  і взагалі не стосується мешканців сусіднього 36 будинку, які за такі послуги не сплачували ніколи????   Більш того, прошу пояснити, чому середньодобова темпаратура в опалювальний сезон була нижчою за минулий  на 15 градусів, обігрів був мінімальний, а нарахування щомісяця  збільшуються? І навіть з урахуванням знижки я сплачую  стільки як і минулого року??? Цей обман споживачів є  обурливим!  Прошу створити комісію і перевірити провомірність нарахувань, і в разі виявлення порушень відразу провести перерахунок!

    Також прошу повідомити чи є технічна можливість  відрізати дану трубу теплопостачання в підвалі!  І не  потрібно  писати нісенітниці  про те, що замерзне каналізація, бо в сусідньому 36 будинку за 45 років вона жодного разу не замерзла !

    Чекаю на вичепні і змістовні відповіді по суті кожного з поставлених запитань.

    Заздалегідь вдячна!



  • 11 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Дякую за відповідь. Проте хочу зазначити, що так, до мене телефонували 6.03.2020, проте я сказала, що наразі не можу сказати яка є наразі напруга (мене не було дома), тому не могла сказати, що однозначно напруга покращилась. Якщо навіть і покращилась, то:

    1. вона постійно "скаче" 170 кВт потім 200 кВт, потім 180 кВт - це норма? 

    2. вона мала б покращитись - тому що зараз весна, тобто тепло, тобто світліше на вулиці, тобто менше використовується електроенергії іншими користувачами... 

    Дякую за пораду щодо написання листа-звернення до обленерго.  Сподіваюсь, це допоможе....

  • 09 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Чому не працюють валідатори у маршрутках 9а 

  • 09 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Чому не працює валідатори у маршрутках 9а 

  • 06 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрий день ! Хочу повідомити про неадекватну роботу контролера. В тролейбусі на 15 маршруті 06.03.2020р. близко 12-30 я розрахувалася карткої Ощадбанк за проїзд. Зайшовши у тролейбус контролер заявив , що не бачить, що у мене зроблена оплата.У грубому тоні кричить на мене,  хватає мою картку і повторно оплачує нею проїзд.  Він заявляв , що повторно не можуть валідатори прийняти проїзд. Але він  схватив мою картку і розрахувався у іншому валідаторі.(я розраховувалася на останніх дверях, а контролер побіжав і розрахувався на середніх. Потім у підтвердження того , що валідатори можуть прийняти повторно проїзд, я взяла ще при контролерові і розрахувалася на валідаторі на перших дверях - і оплата пройшла.) Яке право ваш працівник має вихватувати мою картку банківську і проводити оплату ? На прохання пред"явити посвічення - відмовлявся. На прохання представитися- заявив , що він Кононенко Сергій. Чому ваші працівники бояться показувати посвідчення? Відео доказ можу надати. Прошу повернути кошти , які ваш працівник без моєї згоди  фактично вкрав у мене і покарати контролера.

  • 03 березня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ Доброго вечора! Прошу Вас розібратись з маршрутом 22 а особисто з його водієм, який вже другий вівторок поспіль їздить не за графіком а як хоче особисто, створюючи мені і іншим мешканцям Академічного проблеми з добиранням до роботи та житла.  Мій трамвай приходить на зупинку Зодчих в 6.50-6.53 маршрутний автобус по графіку повинен відправлялися в 7.02,але вже другий вівторок поспіль я виходу з трамвая і бачу тільки  задні вогні автобуса. А мені знову потрібно тратити гроші і час на інший транспорт щоб бігти на роботу. Надіюсь на Вашу компетентність та допомогу в вирішені. Цієї проблеми, задання Дякую