Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:f9f1fc9e-2aae-b0db-f06f-9296f87cc73a
  • 16 серпня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я
                                                                             Запит
                                                        на отримання публічної інформації

    Стаття 34 Конституції України гарантує кожному право на отримання, зберігання та
    поширення інформації. Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної
    інформації» доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на
    інформацію.

    П. «е» ст. 6 Основ законодавства України про охорону здоров’я від 19.11.1992 р.
    передбачено право людини на достовірну та своєчасну інформацію про стан здоров’я
    населення, включаючи існуючі і можливі фактори ризику та їх ступінь.

    Відповідно до п. 2 ч.1 ст.17 Закону України «Про захист населення від інфекційних
    хвороб: Закон України» від 06.04.2000 р. громадяни мають право на отримання достовірної
    інформації щодо епідемічної ситуації в Україні».

    Зважаючи на вищенаведене, відповідно до статей 5, 13 Закону України «Про доступ до
    публічної інформації», статей 5, 6 Закону України «Про інформацію», просимо надати
    інформацію щодо санітарно-епідеміологічної ситуації, що склалася в м. Вінниця та в Вінницькій
    області, а саме:

    1) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з кору в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано характеристику епідеміологічної ситуації;
    2) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з епідемічного паротиту в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставіяких надано характеристику епідеміологічної ситуації;
    3) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з краснухи в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано характеристику епідеміологічної ситуації;
    4) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з кашлюку в м. Вінниця та в  Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано
    характеристику епідеміологічної ситуації;
    5) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з дифтерії в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано
    характеристику епідеміологічної ситуації;
    6) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з правцю вм. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано
    характеристику епідеміологічної ситуації;
    7) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з поліомієліту в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано характеристику епідеміологічної ситуації;
    8) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з гепатиту B в м. Вінниця та в  Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано характеристику епідеміологічної ситуації;
    9) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з гемофільної (HIB)-інфекції в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких надано характеристику епідеміологічної ситуації;
    10) Охарактеризувати санітарно-епідеміологічну ситуацію з туберкульозу в м. Вінниця та в Вінницькій області станом на 16.08.2019р.. Навести конкретні показники, на підставі яких
    надано характеристику епідеміологічної ситуації.

    Відповідно до ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», просимо надати
    відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту на електронну пошту anyasitailo@gmail.com.


  • 15 серпня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

                                  Інформаційний запит.

    згідно зі  ст. 9 ЗУ «Про доступ до публічної інформації»

              Відповідно до змісту ч.2 ст. 19 Конституції України, «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, та в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України»
              Згідно з законом України  «Про доступ до публічної інформації» публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень і своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні  суб’єктів владних повноважень.
              Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі.
              При цьому необхідно вказати:
    1) прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);
    2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
    3) підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
               Керуючись ст. 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» ,

    П Р О Ш У :

    1. Надати,  у встановлений ЗУ «про доступ до публічної інформації» строк, наступну інформацію:
    - Кількість дітей, що не отримали одного або декількох профілактичних щеплень, у м. Вінниця та Вінницькій області станом на 15 серпня 2019 року. 

    Інформацію прошу надати у відповіді чи  скан-копію відповіді на вказану електронну пошту: anyasitailo@gmail.com



  • 14 серпня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Олександр Володимирович поясніть, будь ласка, чому вчителі міста вимушені проходити медичний огляд в 2019р. за власний рахунок?

  • 14 серпня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрый день!

    Александр Владимирович,прошу ОЧЕНЬ разобраться. У меня ЖАЛОБА на Палада Светлану Ивановну,которая работает в НЕЙРОМЕД! У меня заболела дочь-Ткачук Яна О-( Неделю сдавала всякие анализы -для определения диагноза .5.08 2019г--сделала УЗИ в ИННОМЕД-не буду вдаваться в подробности-"Структурных изменений и патологий не обнаружено" Лечащий врач сказал сделать КТ в "НЕЙРОМЕД"-всего 2900грн)) и мы сделали) 9.08 2019г--"Печенка увеличена на 5см ,выступает из под края реберной дуги" и.т д--ДИАГНОЗ:- гепатоспленомегалия!!!!(это я все в кратце).Озвучила этот диагноз ПАЛАДА СВЕТЛАНА ИВАНОВНА(на документе ее печать и подпись.) Что делать???Куда бежать?? Представьте наше состояние(((( Идем к инфекционисту: пропальпировал тщательно печенку " никакого УВЕЛИЧЕНИЯ НЕТ".???!!!! Берем диск ,который по КТ отдала ПАЛАДА С.И --платим еще 500грн в "МЕДИСКАН" и происим расшифровать еще раз---и сегодня нам отдают результат-"печенка не увеличена,плотность паренхимы не изменена,компрессия вены левой почки и.т.д. Копии всех  документов скину вам на эл. почту-если нужно.================= Вот скажите пожалуйста как такое может быть??!!С таким диагнозом -который выставила ПАЛАДА-можно бежать вешаться((( Кто выдает лицензии таким НЕЙРОМЕДАМ!!! ================ОЧЕНЬ ПРОШУ РАЗОБРАТЬСЯ в данной ситуации! Все документы-будут предоставлены по первому требованию.  Если вы действительно разберетесь в ситуации--то у меня есть ОЧЕНЬ большое желание-пусть вернут деньги ,2900грн-это сумма большая----ОНИ ИХ НЕ ЗАРАБОТАЛИ!!!)Я уже не говорю о МОРАЛЬНОЙ СТОРОНЕ вопроса. Заранее благодарна. С ув. Светлана Ткачук.

  • 06 серпня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Звертаюсь за допомогою. Мені 76 років. Я пенсіонерка. Важко хвора. Мені два тижні тому зробили операцію. Діагноз: стеноз виходу із шлунку.  Це третя операція за два роки. Я дуже багато коштів витратила на лікування і операцію. Донька проживає за кордоном, в неї сім'я, діти, допомогти не має можливості, онучка також має сім'ю, дитину, грошей весь час бракує. На лікування пішло: 9000 грн операція і обстеження . А на ліки я витратила близько 14000. Всі чеки в мене є. Прошу надати мені матеріальну допомогу.  Бо на проживання і проплату комунальних послуг в мене грошей не має. Ще й борг повертати треба. Все що було витратила, ще й позичала. Позичала у родичей та сусідів. Загальна сума яку позичила 15000. бо для мене це дуже велика сума. Ще й другий рік поспіль. Дякую за розуміння. І буду вдячна за допомогу.

  • 30 липня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Олександре Володимировичу! Я маю у серпні вести до садочка свою дитину після канікул. Тому  звернулась до сімейного лікаря (АЗПСМ №3 вул.Київська) за довідкою.   В даний час лікар, з яким підписано декларацію, знаходиться у відпустці, тому попала на прийом до того лікаря, хто був на прийомі. Для отримання довідки необхідно здати аналізи (на яйця глист та ентеробіоз). Однак, направлення на аналізи нам не виписали, мотивуючи тим, що у поліклініці таких аналізів не роблять, а для приватної лабораторії направлення не потрібно.  Прошу пояснити, з чим пов'язані такі "зручності" і для чого було підписувати декларацію, по якій все фінансується, а за прості аналізи потрібно платити гроші приватним лабораторіям?

    Минулого року були такі ж "зручності" із закриттям кабінету щеплень у поліклініці. Після мого звернення кабінет щеплень повернули. Дякую, та сподіваюсь, що на разі питання також буде вирішено на користь пацієнтів, а не на користь приватних лабораторій. 

  • 29 липня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​в дополение к своему утреннему письму о приеме в кардиоцентре- во- первых, мне звонили с кардиоцентра и, в общем, мы договорились о повторной консультации. Но, самое главное, я указала неправильно имя врача, получается, напрасно оговорила человека. Я уже не пишу, у кого мама была на приеме, т.к. это уже знает администрация.

  • 29 липня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Добрый день! сегодня на приеме у врача в Винницком кардиоцентре ( ул. Хмельницкое шоссе,96) была моя мама, 1938 года рождения, полных 81 год.
    я ее записала, как мне показалось, к опытному врачу-
    Заступник головного лікаря з медичної частини Данильчук Ігор Віталійович

    и вот только в чем вопрос, она хотела проконсультироваться, показать, какие лекарства выписал ей невропатолог, у которого была неделю назад, принимать ли их, не будут ли они мешать его назначениям, но ничего не вышло... он написал кучу всяческих назначений молча ( вернее, он сказал : " я до вас звертався, ви не відповідали"... неужели опытный врач не знает, что пожилые люди обычно плохо слышат? можно было повторить вопрос громче? или мы многого хотим??? теперь мама с кучей назначений не знает, куда идти. Реформа у нас такая? самим разбираться, что принимать, а что нет? или скупить всю аптеку, на сколько пенсии хватит, а там- что поможет, что не поможет, организм пусть сам разбирается? живем мы в другом конце города, поездки по врачам не такая простая задача)))



  • 04 липня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня Олександре Володимировичу!

    21 червня, мого батька по швидкій було госпіталізовано у лікарню швидкої допомоги на Київській, з діагнозом – інсульт. Хочу висловити подяку черговому лікарю Дорофєєву Максиму Олександровичу та всьому медичному персоналу швидкої допомоги за уважність  до пацієнтів та професіоналізм. Дорофеєв-  лікар від Бога, дякуємо за врятоване життя. 


  • 01 липня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Звертаюся до вас з метою встановлення рівня кваліфікації та компетентності лікаря обласної клінічної лікарні імені М.Пирогова Дубового Андрія Васильовича.

    Моя мати, Макогон Т.Л., поступила в дану лікарню по направленню у нефрологію з районної лікарні 18.06.2019 з сильними болями в правій нирці. Черговий лікар оглянув, зробив потрібні аналізи і поклав на лікування в урологічне відділення. Аналізи вказували на запальний процес в нирках, кров у сечі. На наступний день було призначено лікуючого лікаря Дубового Андрія Васильовича,який , замість того щоб почати лікування,або,хоча б обстеження, встановлення точного діагнозу, висварив чергового лікаря,що той,ніби, поклав пацієнтку не в те відділення. Не назначив ні УЗД, ніяких крапельниць,тільки обезболюючі уколи і таблетки. Коли матір скаржилася на сильний біль,казав що треба перетерпіти. Викликав невролога і травматолога,вони , відповідно,не підтвердили його діагнозів. Але Дубовий продовжував возмущатися, що чого ви тут лежите, ви не наша пацієнтка,чого ви сюди приїхали. У вас є камінець в ЛІВІЙ нирці, її треба оперувати,а ви відмовляєтеся (а біль у правій стороні,а не у лівій). Казав,що тут не лікують, тут оперують, лікуватися їдьте до сімейного лікаря. Це у вас спина болить, стверджував Дубовий. І в Пт, 21.06 виписав матір додому. 

    В Сб і Нд болі посилилися,стали нестерпні, тому у Пн мама по самозверненню поїхала в міську клінічну лікарню#2,на Київській. Зробивши УЗД було виявлено, що у ПРАВІЙ нирці був камінець ,який вже вийшов з нирки пройшов усі шляхи( якраз у той період, коли матір лежала в лікарні Пирогова) і знаходиться в мочеточечнику. На наступний день було призначено лазерну літотрипсію. На даний момент матір закінчує лікування, ще необхідно вивести стент з нирки.

    А що могло б статися,якби ми слідували "лікуванню" цього недолікаря? Він же стверджував,що це неврологія,спина болить! І збирався різати не праву,а ліву нирку! Бо,очевидно, хотів здерти чим побільше грошей за операцію! Як такий бовдур може працювати в лікарні обласного значення?! І яке він має право казати людині з сильними болями,яка звернулася за лікуванням,що "чого ви сюди приїхали?"

  • 21 червня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день. Вчора, зайшовши в персональний кабінет пацієнта, я вирішила продивитись документи на своїй сторінці і знайшла консультаційний висновок спеціаліста, до якого я не зверталась!!! Був написаний діагноз, призначене лікування... Я так зрозуміла, що будь - який спеціаліст , в якого є доступ до програми і немає достатньої кількості пацієнтів, може робити таким чином. Іншого пояснення цьому я не знаходжу. Прохання дати відповідь, кому скаржитись в таких випадках. Дякую.

  • 19 червня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день. Дякую, що так швидко вирішили моє питання від 16.06.Також дякую працівникам цпмсд#3, які зв'язались зі мною, і так все швидко налагодили в електронному кабінеті пацієнта. Прошу передати їм слова вдячності. 

  • 16 червня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день. Дайте відповідь навіщо було створювати кабінети пацієнта,якщо неможливо зробити запис на прийом до сімейного лікаря в електронному варіанті .Коли звернулась за відповідю до амбулаторії №3, що обслуговує проспект Юності ( ЦПМСД №3),відповіли,що запис ведеться в паперовому варианті( тобто по стационарному телефону) ,і немає можливості звірятись із електронним. Чому в інших абмулаторіях це можливо зробити, а тут ні? Наскільки мені відомо, програмою (доктор Елєкс) та комп`ютерами забезпечена вся первинна ланка.  Із січня місяця неможливо зробити запис в електронному варианті. Дякую за відповідь.

  • 13 червня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ.ЗВЕРТАЮСЬ ДО ВАС ЗА ДОПОМОГОЮ.ХОЧУ ЗАПИСАТИСЬ НА ЗУСТРІЧ З ВАМИ.

  • 07 червня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Звертаю Вашу увагу, що у Центрі первинної медико-санітарної допомого № 5 (вул. Замостянська, 49, м. Вінниця, тел.27-58-76, Головний лікар: Роман Наталія Іванівна) флюорографічна послуга не надається, як задекларовано! Приходив 6, 7 червня п.р. за графіком, що встановлений, для отримання цієї послуги. Працівниці, мабуть реєстратури, при вході сидять дві особи у білих халатах, за стійкою та ганебно вводять в оману, чітко не інформують про причини та закриття цієї послуги. Крім того, у цьому Центрі не організовано:  повідомлять інші Амбулаторії, що вони не надають цю послугу, щоб людей не направляли сімейні лікарі тощо! Організація лікувально-профілактичної допомоги населенню у цьому Центрі це жах!!. Проте, рядом, з цими горе медпрацівниками, виставили столи з продуктами харчування. На запитання у продавчині, цих медпрацівниць: звідки, з якої установи вони торгують? чи мають дозвіл? кому платиться за торгове місце ? тощо.  Відповіді немає. Проте, вискочив чоловік, похилого віку, в  одязі медпрацівника та почав дуже вже перешкоджати встановлення істини щодо організованої цієї торгівлі. А приймальня Центру №5 стверджує, що торгівлю у приміщенні продтоварів оргізував  та підтримує виключно Департамент ОЗ.  Вважаю, що керівництво цього Центру № 5 та держслужбовці департаменту охорони здоров'я забули про свої обов'язки  та умисно ухиляються від наведення ладу !!!! Прошу Вашого особистого організаційного втручання щодо  забезпечення належної лікувально-профілактичну допомоги населенню, протидії корупції  з урахуванням зазначених  вище негативних фактів.

    З повагою, 07 червня 2019 року 


  • 29 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня ! 

    Цікавить таке питання, чи має право дитина учасника бойових дій на безкоштовні послуги (Послуги зі знижкою) у "КП "Міський лікувально-діагностичний центр"???

    при зверненні громадян у яких є субсидія на квартиру вони мають право на 50% знижку у вказаному закладі, то чому при зверненні дітей учасників бойових дій та членів їх сімей ( у яких також є пільги на комунальні послуги) відмовляють у безкоштовному лікуванні чи лікуванні зі знижкою ????

  • 27 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович, Я Берцун  Юрій Вікторович звертаюсь до Вас з приводу непорозуміння яке виникло в мене. Коли я 26.05.2019 року звернувся до 2-гої обласної дитячої інфекційної поліклініки, яка розташована по вулиці Київська з своїм чотирирічним сином з приводу високої температури 39 градусів. Завітавши в приймальне відділення нас зустрів черговий лікарь Рахімова Тетьяна Євгенівна, оглянувши дитину лікарь порекомендувала здати аналіз крові для встановлення діагноза і вийшла. Медична сестра нас записала, потім наголосила, що нам потрібно сплатити благодійний внесок в розмірі 100 грн., (сто гривень) , коли я запитав що за благодійний внесок медична сестра відповіла, що це вказівка лікаря Рахімової Татьяни Євгенівни, запросивши лікаря пояснити що за благодійний внесок без якого в мого чотирічного сина не можуть взяти аналіз крові коли в дитини тимпература 39. На що Рахімова Татьяна Євгенівна відповіла що всі аналізи в них здаються через благодійний внесок, як що не здаете то шукайте другу лікарню, ‚‘питання ще е’‘мене запитали я відповів що ні. Поведінка лікаря вкрай обурела, але ми розвернулись і поїхали до обласної дитячої поліклініки. Хотілось врешті знати, що за благодійний внесок такий без якого неможливо зробити аналіз крові і встановити діагноз, коли приїджаеш по швидку допомогу. На даний час йдеться мова про реформу в медицині, а покращень по наданню послуг немає, Конституційні права людини не захищені, коли це стосуеться особливо дітей, переповнюють емоції, що такі спеціалісти вирішують будуть вони лікувати, чи може їх потрібно вблагати про допомогу змилуватись. Прошу Вас Олександр Володимирович розібратись в данному зверненні і посприяти вирішенню питання. З повагою і розумінням!

  • 25 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня!

     Хочу висловити подяку акушерці Жіночої консультації ВМКПБ 1 Снятковській Інні Анатоліївні за доброзичливе ставлення до вагітних, турботу, цілодобову підтримку. Період виношування малюка дуже важкий і відповідальний, а Інна Анатоліївна допомагає справитись з усіма труднощами і заспокоїтись в кризових ситуаціях.Чудовий спеціаліст і просто гарна людина, яка дійсно любить свою роботу. Більше б таких людей, і не тільки в сфері акушерства, а й в педіатрії, дитячих садках та інших сферах. 


  • 24 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановний Олександре Володимировичу, скажіть, будь ласка, чому міська лікарня швидкої допомоги, що набула статусу комунального некомерційного підприємства, продовжує збирати надходження пожертв для «Вінницького обласного благодійного Фонду допомоги хворим»? Чому надходження не збираються беспосередньо на рахунок лікарні? 

    Дякую, 

    З повагою, Сергій 

  • 11 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Хочу Вам написати про жіночу консультацію 1.Стою на обліку у Бужор Д.О,всім задоволена,лікар дійсно мае високий рівень підготовки,уважно веде мою вагітність,акушерка Кухарчук Ирина у всему допомагає..Дякую Вам !

  • 03 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович,  мені согодні перезвонив головний лікар  Дмитро Степанович  Вінницького міского лікувально -діагностичного центру і пояснив причину встановлення цін на послуги для населення. Ми дуже кваліфіковано поспілкувались і я знімаю мою скаргу і не маю притензій до цього закладу на теперішній час враховуючи економічну ситуацію в країні. . З повагою ,Тетяна.  

  • 02 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович! 

    Від імені вдячних пацієнтів висловлюємо велику повагу та слова подяки усьому колективу гематологічного відділення Вінницької обласної лікарні імені М.І.Пирогова за їх сумлінну працю та прекрасне відношення до пацієнтів - починаючи від завідуючої відділення Олійник Ганни Анатоліївни та закінчуючи санітарками. 

    Особливо хочеться подякувати за все прекрасне, що вона робить, лікарю-гематологу Яблонській Олені Гвидонівні. Це не тільки лікар з великої літери, яка дбає про життя та здоров'я її пацієнтів з непростими проблемами кровеносної системи, включаючи онкохворих, але і прекрасна жінка та чудова людина, яка здатна підтримати своїх хворих, їх родичів в найважчі моменти лікування. Ми знаємо, що Олена Гвидонівна зробить по максимуму, що може від неї залежати. Дякуємо Вам за Вашу нелегку працю та низький Вам уклін!

    Бажаємо процвітання та розширення відділенню гематології, а колективу міцного здоров'я, бадьорості, стійкості та оптимізму! 

  • 02 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний  Олександр Володимирович, у мене до вас таке запитання . Чому в Вінницькому міскому лікувально -діагностичному центрі по вул Київський послуги надаються по високим  тарифам  ?  Це муніціпальнаий діагностичний центр якій  працює  за госпрозрахунковим принципом роботи і тому ціни на діогнастичні послуги повинні бути нижчими чим в приватних клініках. Чому так сталося що муніціпальний центр  який повинний  відображати   і захищати населення Вінииці від непомірно високих цін сам встановив  комерційні ціни. З повагою Тетяна. 



     



  • 21 квітня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександре Володимировичу! Від імені учнів 11-Б класу КЗ НВК: ЗШ-гімназії №2 І-ІІІ ст. ВМР дозвольте висловити щиру вдячність завідувачці "Клініки, дружньої до молоді" КНП "ВМКЛ "ЦМтиД" Медяній Ірині Іванівні за змістовну бесіду про збереження здоровя репродуктивної системи молоді. Ця зустріч не залишила нікого байдужим, ще раз спонукала замислитись, бо Ірина Іванівна - практикуючий лікар багаторічним досвідом,цікаво, переконливо і науково-обгрунтовано донесла до нас важливі факти та інформацію. Ми  отримали відповіді на поставлені  запитання. Ця бесіда була для нас надзвичайно цікавою та корисною. Приємно, що в місті працюють небайдужі лікарі, професіонали, такі як Медяна Ірина Іванівна.

  • 19 квітня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Звернення

             Прошу звернути Вашу увагу на порушення права пацієнтів на вільний вибір лікаря. Наскільки мені відомо з закону, що відмовити у підписанні декларації можуть лише з двох причин: заклад ще не підключений до електронної системи охорони здоров'я або всі лікарі медзакладу набрали оптимальну кількість пацієнтів.

    19 квітня 2019 року, "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1 ,Амбулаторія №1 вул. Москаленка, 42

       Я получив відмову від лікаря Петровська Наталія Володимирівна, через те, що вона вже набрала оптимальну кількість пацієнтів. На час 19.04.2019 згідно з інформацією https://www.cpmsd1vn.com/personal  в неї набрано 1547 пацієнтів. Інша кандитатура, яка володіє необхідними навичками та вищу категорію Євтушенко Лідія Ярославівна на питання, чи можливо з Вами пілписати декларацію, відповіла: "Боже спаси" та швидко залишила амбулаторію, не вислухавши «Порядок вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу», затверджений Наказом МОЗ №503 від 19 березня 2018 року. Кількість декларацій у Євтушенко Л. Я. на 10.04.2019 (1079). На реєстратурі нам запропунували лікарів другої категорії, яких ми до цього відфільтрували за відгуками та кваліфікацією. 

         Наскільки мені відомо обмеження для сімейного лікаря в 2 000 пацієнтів( і більше при деяких умовах)  

         Ця амбулаторія знаходиться за місцем прописки, за 100 метрів від проживання. Після такого спілкування, та триденних походів більше немає охоти відвідувати та підписувати в цій амбулаторії декларації.

         Чи є правомірноми дії вказаних лікарів, та які рішення Ви прийняли для запобігання таких випадків.

    Прошу розглянути звернення та надати письмову відповідь на електронну адресу vinvlad@ukr.net в термін, передбачений чинним законодавством.

  • 16 квітня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. Так як у мого дідуся цукровий діабет, пишу з приводу державної програми "доступні ліки".  За цією програмою можна безкоштовно отримати, або придбати зі знижкою ліки від діабету. Але в жодній вінницькій аптеці скористатись послугою неможливо. Чому так, і коли всетаки програма запрацює у Вінниці?

  • 12 квітня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​В кінці березня та на початку квітня я проходила курс лікування у денному стаціонарі міського лікувально- діагностичного центру.

    Хочу подякувати головному лікарю Фостаковському Д.С. за гарну організацію роботи медзакладу,починаючи від лікарів, молодшого медперсоналу до працівників рецепції.

    Особлива вдячність лікарю-кардіологу Пасічник Г.М. та масажисту Руденко О.В. за їх професіоналізм, чуйність та увагу,вміння знайти індивідуальний підхід до вирішення проблем зі здоров'ям кожного пацієнта.

    З повагою,Бернацька В В.

  • 05 квітня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

                                            Шановний Олександре Васильович!

                 Мені дуже совісно звертатись з таким «дріб'язковим» питанням, але чорт криється в деталях, а заступник головного лікаря «Комунальне некомерційне підприємство ЦПМСД №2» такі деталі не вирішує. На моє звернення про покращення роботи, відповіла «буде, так як було».

                  Я з дому можу зайняти чергу на прийом до будь кого в МОЗ України, а для того, щоб записатись в чергу на УЗД, ще раз повинен прийти на рецепшн  в понеділок зранку (сьогодні п'ятниця 05.04.19р.). Сьогодні такого талончика одержати я не зміг. Чому?  На питання, чому я не можу його одержати зараз - відповідь: «А може в понеділок лікар не вийде на роботу».  Це як?

                 Для лабораторного обстеження талончик отримав, аж на 10.04.19. тобто через 5 днів. Взагалі це нормально? Невже не можливо розширити штат в «вузьких» місцях? Невже не можливо  організувати електронну чергу, якщо вона повинна бути?

                 Олександр Васильович, це елементарні питання,  пацієнти не повинні витрачати час в чергах на чергу.

                                                                                                  З повагою Володимир Гаврилов.


  • 27 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день, шановний Олександре Володимировичу! Хочу висловити щиру подяку лікарям МКЛ ШМД. Завідувачу нейрохірургічного відлілення Обертинському Віталію Антоновичу та лікарю Боднарчуку Юрію Анатолійовичу за їх сумлінну працю, турботу про пацієнтів, чуйне відношення до хворих. Дуже хочеться, що було як найбільше таких гарних лікарів. Дякую!

  • 20 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Хочу висловити щиру подяку лікарю-іфекціоністу 1 міської лікарні Остапенко Вірі Іванівні,за підтримку,за те,що даєте кожному пацієнту надію на видужання.Адже справжній лікар не тільки тіло ,а і душу.