Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:7433379f-5a70-b0db-f06f-9bb428debe60
  • 19 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня, шановний Олександре Володимировичу, хочу поскаржитися Вам на якість лікування в інфекційному відділенні міської клінічної лікарні №1.

    11.02 ввечері мого чоловіка, Ціхоцького Микиту Сергійовича було госпіталізовано до міської клінічної лікарні №1. При госпіталізації в нього була температура 39,4 кашлю та інших симптомів не було. Не зважаючи на те, що в нього запідозрили пневмонію, яку наступного дня підтвердив рентгенівський знімок, його поклали у інфекційне відділення. Проведені тести на грип були негативні.

    Лікуюча лікарка Таїса Василівна Вжецон, інфекціоністка, зауважила, що пневмонія є нетиповою (верхня двостороння), але при цьому назначила лікування (атибіотики, відхаркувальні та пробіотики) без консультації з пульмонологом.

    Через тиждень лікування температура знизилась (37,1-37,5), натомість з'явився кашель, а 18.02 повторний рентген показав відсутність будь-яких змін.

    Цього ж дня мого чоловіка було переведено до пульмонології, де йому призначили курс лікування іншими антибіотиками. Окрім того, з`ясувалося, що на рентгенівському знімку видні сліди перенесеної раніше пневмонії, про що в інфекційному відділенні нам не повідомили. Також з`ясувалось, що аналіз мокроти на туберкульоз, який мій чоловік здав в інфекційному відділенні і який дав негативний результат, є не тим аналізом, який передають для дослідження до санепідемстанії. І тепер аналіз потрібно буде здавати повторно.

    Фактично було витрачено тиждень часу на лікування, яке не принесло жодних результатів, але на яке ми витратили значні кошти.

    У зв'язку з викладеним вище прошу з'ясувати та пояснити мені, чому під час перебування мого чоловіка в інфекційному відділенні до нього не запросили на консультацію пульмонолога з пульмонологічного відділення та чому не було зроблено бакпосів на чутливість до антибіотиків, якими його лікували і які не подіяли. І головне, чому його одразу не перевели до пульмонологічного відділення, як тільки з`ясувалося, що в нього немає грипу і рентген підтвердив пневмонію.

  • 12 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Чому не можна онлайн записатись до лікаря? Коли я спитав про це сімейного лікаря вона з подивом подивилась на мене і відправила з цим питанням на рецепцію, звідти мене відправили назад до лікаря. Чому в ПЦСМД 3, що по Хмельн. шосе нічого не знають про цей сервіс, адже як написано в інтернеті, електронні кабінети пацієнтів знаходяться в єдиній електронній базі на сайті міської ради (але туди чомусь не можна зайти -Forbidden403-). Тому будь ласка проінструктуйте лікарів та наведіть порядок в онлайн записі.

  • 11 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Я хвора на плевмонія звернулась з направленням до Університетської лікарні на Коцюбинського. Мені повідомили, що треба записатись на конкретний час на рецепшегі, що я і зробила. Прийшовши через три години на час запису, я ще годину чекала поки лікар кабінету цифрової флюорографії прийме пацієнтів без черги і запису. Нагадую у мене плевмонія. То питання, а де з ця реформа і навіщо запис до лікаря?  Прошу вжити якихось заходів щодо таких лікарів. Дякую.


  • 06 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановний Олександре Володимировичу! Від учнів 11-А та 11-Б класів КЗ "НВК ЗШ І-ІІІ ступенів - гімназія №2 ВМР" висловлюємо щиру подяку завідувачці "Клініки, дружньої до молоді" КНП "ВМКЛ "ЦМтаД" Медяній Ірині Іванівні за змістовну бесіду про збереження репродуктивної системи , попередження ХПСШ. Як практикуючий лікар з багаторічним досвідом вона цікаво, переконливо, науково донесла до нас важливу інформацію та важливі  факти, ми отримали вичерпні відповіді на запитання. Ця зустріч не залишила нас байдужими, була цікавою та корисною. Приємно, що в місті працюють такі  небайдужі лікарі-професіонали, як Медяна Ірина Іванівна

  • 02 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Користуючись нагодою, хочу засвідчити у Вашій особі, вдячність колективу Філії комунальної установи "Територіальне медичне об'єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" "Вінницька станція екстреної медичної" допомоги" за надання мені своєчасної професійної, оперативної, реанімаційної допомоги 1 лютого 2020 року . Маю сподівання на подальші нарощування зусиль Департаментом щодо покращення забезпечення зазначеного установи та поліпшення умов праці його персоналу

    З повагою,

    Христофоров І.Ф.

  • 21 січня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Моя дитина хвора на бронхіальну астму, періодично нам необхідно проходити контрольні огляди у дитячого алерголога, для того щоб потрапити на прийом до алерголога необхідно:

    1. записатися до сімейного лікаря, взяти направлення на аналіз сечі та крові

    2. здати аналізи

    3. записатися до сімейного лікаря, отримати результати аналізів та направлення до алерголога

    4. записатися нарешті до алерголога

    Алерголог призначає чи корегує лікування і призначає наступний візит через місяць.

    Через місяць повторити пункти 1-4 знову. При цьому ще кілька разів відпроситися з роботи. І так ще кілька разів на рік.

    Дуже прошу ввести довготермінові (на рік чи до кінця календарного року) направлення до вузьких спеціалістів для пацієнтів, які мають хронічні хвороби та стоять на диспансерному обліку у відповідних вузьких спеціалістів.​

    Це дозволить сімейним лікарям не витрачати час на зайві папери, а надати допомогу тим, кому вона більше потрібна, лабораторії - зекономити час та реактиви на непотрібні аналізи, а хворим - зберегти час, нерви та швидше отримати необхідну консультацію.

  • 10 січня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрый день!

    У ребенка 9,5 месяцев 3 ночи приступы кашля.

    Были на приеме у педиатра, он поставил диагноз ОРВИ.

    Я подозреваю коклюш.

    Прошу дать консультацию главного педиатра в телефонном режиме, как лучше поступить в данной ситуации, куда обратиться для уточнения диагноза.

  • 26 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​прошу навести порядок що-до оздоровлення в госпіталі інвалідів війни через центр сімейної медицини №4(відп.Марусіч).Черга пільговиків порушується,невідповідні особи получають направлення на лікувфння,так в листопаді-грудні безпідставно лік-сьЛілія Новак.А учасники бойвих дій та інваліди перед самим2020р.,влітку нам відмовляють взяттям на чергу та оздоровлення у обл.госпіталі інвалідів війни.мотивуючи відсутністю направлень,а здоровя підірване.Від імені пільговикі ,про шу забезпечити дану категорію лікуванням.Тфк як безоплатрі рецепти лікарі не виписують навіть на ліки які дозволені по списку Мінохорони у цсм№4.Замостянська 18.

  • 18 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго вечора, Олександр Володимирович

    Через відмову на комісії МСЕК 18.12.2019 Мостовій Катерині Петрівні 1963 р.н. яка перенесла 8 оперативних втручань де було видалено три органи (жовчний міхур, яєчники матку з онкологією та вени на лівій нозі) маючи постійно високий артеріальний тиск. Людина перенесла курси хіміотерапії.

    Раніше її вже футболили і не давали групу. Я не розумію чому таке хамське відношення членів МСЕКу у 5 ЦМСУ на чолі з лікарем Літинською.

    Ми вже дзвонили на гарячу лінію МОЗу але це тільки роздратувало комісію.

    Я не зупинюсь на цій скарзі і буду підіймати журналістів та провідні телеканали щоб справедливість за яку ми боремось в країні перемогла

    Просто дивно що здоровим працездатним людям дають групу інвалідності, а реально людині яка може в любий момент опинитись на лікарняному ліжку потрібно відстоювати свою правду де об неї витирають ноги

    Прошу реально Вашої допомоги, так як мама вже не вірить що їй оформлять групу інвалідності.

    Дякую за розуміння.


  • 12 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Прошу повторно негайно вжити заходи для надання моєму сім.лікарю АЗПСМ в ЦПМСД №5 Сивенюку Миколі, виписки за моє стаціонарне лікування в інфекційному відділенні МКЛ№1 з 06.12 по 10.12.2019 в електронному кабінеті, оскільки не можливо визначити подальше ліквання а мені виписку на руки не видали.

  • 11 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Прошу вжити заходи стягнення до винних осіб МКЛ №1 м. Вінниці, по факту ненадання мені виписки із історії хвороби стаціонарного хворого при виписці із стаціонару 10.12.2019 інфекційного відділення. Згідно повідомлення ЦПМСД№5 - 

    11.12.2019 року о 13:28 виписка з інфекційного відділення на базу "Доктор Елекс" ЦПМСД №5 не надійшла. Всі запитання щодо виписки звертайтесь до зав. інфекційного віділення МКЛ №1. Про те що виписка не надходила до ЦПМСД №5 підтверджено інженером-програмістом ЦПМСД №5.

    З повагою, Микола Васильович
    Виписка не надходила на в електронному вигляді.

    За таких обставин прошу вжити заходи юридичної відповідальності до винних осіб. Надати виписку про перебування на стацлікванні в т.ч. в ел.вигляді в ЦПМСД№5 сімейному лікрю Сивенюк Миколі.
    Розгляд скарги провести за моєї участі. Розглянути скаргу в термін двох тижнів як такої, що не потребує додаткового вивчення а питання мого подальшого лікування, актуальності досліджень проведених в умовах стаціонару є нагальними.
     Відповідь надати в т.ч. на ел.пошту.


  • 10 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня! Дозвольте висловити велику подяку справжньому фахівцю своєї справи і просто чудовій людині ,- дитячому лікарю-хірургу Гончаруку І.В. за професіоналізм, за прекрасне чуйне ставлення до дітей, за розуміння, поради і пояснення! Переконалася особисто, що недарма саме до цього лікаря такі великі черги! Хвалити Бога, що є такі хороші лікарі у нас в країні, у нас в місті! Зі мною солідарні тисячі матерів нашого міста та області! Дякую Вам за увагу! З повагою, матір двох дітей, вінничанка Ніколюк О.Ю.

  • 06 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановнаий Олександр Володимирович, звертаюсь до Вас після відвідання Вінницького  центру онкології.Звернулась я до Орлова І.В,до якого мене направили з поліклінікиОбійшла декількох спеціалістів в Вінниці,які рекомендували видалення диспластичного невусу іменно в онкодиспансері.На мою скаргу він відреагував скептично і по хамськи .Лікар це особлива професія і моральні якості повинні відповідати вимогам професійної етики.Якщо всі лікарі будуть вести себе таким чином,то в нас ,українців немає майбутнього.

    А лікарі з такими амбіціями як у пана Орлова.І.В мали б бути підкріплені професійними якостями,яких я так і не побачила.

  • 06 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановний Олександре Володимировичу!Прошу звернути Вашу увагу на роботу та взаємодію з іншими працівниками цього закладу кабінету  флюрографії в Комунальному некомерційному підприємстві "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м. Вінниці"

    04.12.2019р. сімейним лікарем мені було дане направлення в кабінет флюрографії на 05.12.2019р.  (графік роботи кабінету з 10-00 до 13-00). При отриманні направлення я уточнила, чи не потрібно брати додатково якісь талончики. На що лікар відповів що ні, достатньо направлення. В зазначений день о 12-00 я прийшла в кабінет. І отримала відмову у наданні послуги, оскільки флюрографія робиться по талончикам (які видаються зранку) цим же кабінетом. І на согоднішній день талончики закінчились. Під талончиком мається на увазі маленький клаптик паперу розміром 2см*10см роздрукований на принтері без жодної печатки. Черги в кабінет не було. В результаті я та ще одна бабуся яка також прийшла з направленням були відправлені додому.В результаті з сіпсованим настроем мені довелось звернутись в приватну клініку, аби отримату дану послугу. Зазначу, що в той час  в мене була підозра на запальний процес в легенях і я була не в досить гарному стані, з температурою щоб цілий день бігати по 2 рази в лікарню: спочатку за талончиком а потім і на саму флюрографію. 

    Таке враження, що кабінет сам диктує свої правила, не попереджаючи про це інших своїх колег, особливо сімейних лікарів.  Система співпраці всіх працівників в данному закладі зовсім не налагоджена. А в результаті я працююча людина, яка справно платить податки на утримання данних закладів, не можу отримати послугу яка мені гарантована законом.

    Тому, подяку, як в решті звернень, я висловити жодному працівнику кабінету флюрографії не можу.

  • 01 грудня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, цікавить питання про забеспечення лікарень. Видают всім список, що потрібно купити в лікарню (рукавички, катетори, в плоть до мусорних пакетів і рідкого мила). Чому я працюючи офіційно, сплачуючи податки зі своєї заробітної плати, які частина уходе на забеспечення лікарень, повинен за власні кошти, ще забеспечувати лікарню, окрім цього якщо говориш, що не будеш купляти це, до тебе вже не підійдуть, мож прости йти додому в лікарню. Лікарня на Київській, Дуже цікавить інформація, я не один такий громадянин.

  • 30 листопада 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович! Прохання передати слова подяки.Від щирого серця висловлюю слова подяки сімейному лікарю амбулаторії ЗПСМ 2 по вул.С.Зулінського 37 Шкоді Ользі Іванівні за терпіння, доброзичливість до пацієнтів і сумлінне виконання своїх обов'язків!
      Ольга Іванівна добрий, чуйний, уважний лікар від Бога! Ми дуже раді що в нас такий лікар. Вона професіонал своєї справи, побільше б таких грамотних і відповідальних лікарів.І напередодні її день народження бажаю їй всього найкращого.
    З пов.Цилюрник Надія Леонідівна

  • 28 листопада 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович!

    Хочу щиро подякувати за гарний, щирий, добрий і працьовитий колектив Амбулаторії ЗПСМ #2 м.Вінниця вул.С.Зулінського 37. Дякую що у нас є лікарі-професіонали, які прислухаються до пацієнтів і професійно підходять до кожної проблеми.

    Особлива подяка  завідуючій Шкоді Ользі Іванівні за її уважність, доброзичливість, дбайливість, а найперше небайдужість до своїх пацієнтів. Чуйне ставлення до здоров’я пацієнтів, за теплоту та увагу, за добре слово, яке лікує краще будь-яких ліків. Також велика подяка іншим лікарям які там працюють . Дякую старшій мед сестрі Григоришен Ірині та всім хто працює в цій амбулаторії.

    З повагою Штифорук Любов Афанасіївна.

  • 09 листопада 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановний Олександре Володимировичу!

    Висловлюємо щиру подяку сімейному лікарю амбулаторії ЗПСМ №3

     – Жук Тетяні Михайлівні. За багаторічну співпрацю з лікаркою не виникало жодних труднощів чи непорозумінь: порядна, чуйна, щира, добросовісна, співчутлива, професійність на найвищому рівні – це ті якості, які характеризують цю людину і лікаря від Бога. Бажаємо здоров'я, добробуту, злагоди та достатку.

    Саме до таких лікарів хочеться йти на прийом, які професійно та по-людськи ставляться до людей.

    Хочеться, щоб адміністрація мотивувала таких працівників не розчаруватися у людяності, порядності, доброті та підтримувала у їх щоденній рутинній, але такій важливій роботі.

    Просимо відзначити роботу лікарки офіційною подякою від міської ради.

     

    Зі щирістю, сім'я Гарник.


  • 08 листопада 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго Вам здоров'я. Хочу висловити величезну подяку лікарю УЗД Діагностичного центру, що на Київські.  Сьогодні завдяки її чуткості, коректні розмові і психологічні підтримці розумію, що такі лікарі як Людмила Леонідівна лікують не лише наше тіло, а ще й нашу душу. Низький Вам уклін і велика подяка шановна Людмила Леонідівна. 

    Буду рекомендувати Вас всім знайомим.

  • 08 листопада 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Зі мною поспілкувалася начмед, все вирішили. Дякую велике за оперативність і відповідь.

  • 06 листопада 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Прошу вибачення, ЦПМСД 4 по вул. Київська

  • 06 листопада 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Прийшла в ЦПМСД 2 зробити вакцину дитині (в дитини інвалідність). Наш лікар у відпустці, тому направили до іншого сімейного лікаря. Спочатку на рецепшені до мене відкрили рота що я заїхала каляскою, не спитавши нічого спокійно. Потім ми пішли до лікаря щоб дав направлення на вакцину, а він не може дати тому що завідуюча закрила кабінет, в якому наша карта, і пішла. Питання: чому я маю годину чекати поки прийде завідуюча і віддасть карточку? Чому не можна карточки занести в реєстратурі? І чому я маю чекати тиждень щоб зробити вакцину, яку я прийшла зробити сьогодні, але карточка зачинена в кабінеті? 

  • 01 листопада 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня!Хочу з"ясувати питання щодо забезпечення лікарень ліками для лікування стаціонарних хворих. Три дні тому мій балько потрапив у терапевтичне відділення  ЦПМСД 1.Лікар виписала ліки, які я купила у аптеці. Вже ввечері поцікавилась на сайті "Є ліки" та виявила, що більшість ліків у лікарні є, а також серветки, рукавички, системи, шприци та ін.Тобто, за інформацією, яка лунає у новинах та соціальних мережах, ці ліки мають бути виділені для лікування всіх пацієнтів, а не тільки тих, хто має якісь пільги (як пояснила лікуючий лікар та старша медсестра). Прошу дати роз"яснення з цього приводу.

  • 01 листопада 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! Хочу висловити неймовірну вдячність лікарю МКЛ ШМД реанімаційного відділення, яка чергувала ввечері 31.10.2019- Мазур Юлія( по батькові не памятаю). Для мене ,на той момент було головне це спілкування з лікарем та дізнатись стан близької людини . Лікар заспокоїла , спілкування на вищому рівні. Тому рідні пацієнтів можуть бути спокійні, адже такий лікар не тільки чудово лікує але й гарно володіє навиками спілкування з рідними. Що дуже важливо. Щиро Вам вдячна)

  • 25 жовтня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Прошу Вас посприяти покращенню доступу до медичний послуг для батьків з дітьми на візочках в ЦПМСД 2 міста Вінниця.  Візочки вимушені залишати або на вулиці, або в приміщенні на коридорі без нагляду. 

  • 21 жовтня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Рік тому переїхавши з іншого району міста обрали та підписали декларацію з сімейною лікаркою в амбулаторії 3, що знаходиться по вул. Олега Антонова. Обрали за відгуками Македон Л.В., й ні разу не пожалкували. Професійна, порядна, відповідальна, доказова лікарка, що керується протоколами. Вже пів року маємо маля, тому ходимо до лікарні, що місяця, буває і частіше. Завдяки Македон Л.В. та медичній сестрі Аллі Володимирівні завжди маємо кваліфіковану і своєчасну допомогу. З малям поводяться обережно, при планових оглядах сканують повністю маля, що можливо візуально, слухають ретельно, напрявляють до вузьких спеціалістів. Завжди є можливість подзвонити маємо особистий номер є можливість написати в вайбер, навіть в після робочий чи вихідний день. Декілька разів нас рятувало і ми починали діяти й не тягнути з лікуванням. Лікування назначається по віку та медичними показами, постійно контролюючи стан пацієнта. За порадами нашої лікарки робимо всі вакцини за графіком, нам завжди дзвонять та нагадують про календар щеплень. Також робимо вакцини рекомендовані, нам пояснили, який захист та від чого можна захиститись. Вже в поліклініці зробити синфлорикс та ротарикс. Дуже легко, без лишніх нервів та метушні. Дали направлення, купили вакцину, в щеплювальному кабінеті все ретельно перевіряють розповідають, як будуть вводити, які маніпуляції будуть відбуватись, які наші дії далі. Після щеплення на другий день нам завжди телефонують перевірити стан і якщо щось не зовсім добре беруть на огляд. Ось і 16.10 ми всією сім'єю за рекомендацією лікарки вирішили зробити за міською програмою "стоп грип" вакцину gc flu на жаль нашої щеплювальної медсестри не було. Була заміна і про не коректність дій ви вже були повідомленні з поста в фб. Я не вважаю, що наша сімейна лікарка має нести хочь якусь відповільність! Тому, що завдяки їй ми всією сім'єю були щеплені, чоловік вже другий рік поспіль. Були поінформовані про реакції на вакцину, також пані Людмила нам наголосила інструкцію до вакцини, що дана вакцина робиться нам одноразово в цьому році, а для маляти 2 дози по 0.25 мл, є внутрішньом'язовою вакциною та тому робиться під кутом 90 градусів, завдяки цьому ми були підготовлені й уважні. Та не дали статись помилці зі сторони мед.сестри.Також окремо хочеться сказати про привітність старшої медсестри, яка чітко й по поличкам розповіла, як працює програма стоп грип" як закупляються вакцини і як вони рахують вакцинованих осіб, і що ми можемо не переживати за другу дозу вакцини для дитя, що буде через 4 тижні, що ми будемо певні, що за місяць записавшись на прийом ми отримаємо 2 дозу без перегонів по всій Вінниці в пошуках другої дози. Також не можу не сказати про завідуючого лікаря Яцюка С.О., який завжди приймає і навіть, якщо не робили запис та інколи потрібна швидка реакція, і її ми впевнені, що отримаємо. Маємо особистий номер, завжди на зв'язку, відповідає на питання, що цікавлять. Можна завжди підійти проконсультуватись,з'ясувати питання, інколи й пожалітись. Олександр Сергійович дуже мудрий керівник медичного закладу. Завжди готовий подати руку допомоги. Загалом я дуже щаслива, що наша родина обрала амбулаторію 3 і має можливість обслуговуватись в цій лікарні :- фаховість, відношення до пацієнтів, тільки доказова медицина. Я, можу довірити, цій команді професіоналів найважливіше своє здоров'я та здоров'я нашої родини.

  • 20 жовтня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! Приємно вражена чуйним ставленням та професіоналізмом лікарів амбулаторії 3 по вулиці Антонова. Персонал дуже привітний, шо створює надзвичайно чудову атмосферу. Дуже дякую, так тримати!! 

  • 20 жовтня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! Хочу висловити подяку медичному персоналу ЦПМСД 1, а саме амбулаторії 3, що знаходиться на вулиці Антонова . Завжди уважно вислухають, приймають по запису (не доводиться сидіти в чергах по півдня) , також надзвичайно  зручною є можливість електронного запису(!) Прислухавшись до рекомендацій  лікаря вирішила зробити щеплення і навіть мій чоловік теж зробив, хоча завжди був проти. Побільше таких доброзичливих і чуйних професіоналів , як у цій амбулаторії 

  • 14 жовтня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Прошу вибачення за неточності,корегую: ХАВЛЮК РІМА АНАТОЛІЇВНА ЦМСД #5

  • 14 жовтня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня! Пишу про крик душі про нестерпний біль.Шановний Олександр Володимирович,моя мама Славінська Алла Степанова звернулась до свого лікаря Шавлюк Рімми Анатоліївни 1.10.2019р. Зі скаргами на біль у грудній клітці та у спині,все цей біль супроводжувався тиском під 200 /120.Павлюк Рімма Анатоліївни ставить діагноз невралгія,колись мпгнезію,робить кардіограмму і відпускає додому приписавши діклофенак,звісно він біль прибрав,а у четвер моя мама у віці 59 років померла ВІД ПОВТОРНОГО ОБШИРНОГО ІНФАРКТУ,судмедексперт сказав,що коли був перший інфаркт він не знає,можливо тиждень можливо  місяць назад,а сімейна лікар не побачила його на кардиограмі,до речі яку  вона погоджується віддати тільки після того,як ми напишеш заяву юристу.Це такий не перший випадок,коли лікар не розшифрували кардіограмму,саме ця лікар я вважаю вбила мою маму,прошу звернути увагу на моє звернення і допомогти розібратися.Дякую