Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:25b5d29f-6a62-b0db-f06f-95eea0ef8860
  • 13 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Прошу надати відповідь на питання, коли, нарешті, з'являться бланки лікарняних? Чекаю з березня. Невже важко було спрогнозувати при замовленні бланків зростання кількості хворих і, відповідно, збільшену потребу у листках непрацездатності? Скільки ще люди мають чекати на свої гроші? Про процедуру проведення тендеру вже слухала неодноразово, тому прошу не повторювати у відповіді формальну відписку про механізм отримання бланків. Цікавить не ЯК та ЧОМУ, а КОЛИ?

  • 11 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня шановний Олександр Володимирович. Сьогодні ми з донькою якій 1рік і11 місяців були на профогляді у садочок у МЛ ЦМ та Д.  Хочу насамперед виразити щиру подяку за професіоналізм і гарне ставлення до дитини лікарів: офтальмолог Істоміна І.Г. та лор Штельмах Г. К.  Це лікарі дійсно від Бога і на своєму місці. Бажаю їм здоров'я і терпіння у вашій нелегкій праці. Але не про всіх лікарів цієї поліклініки можна таке сказати. Хочу щоб ім'я лікаря невролога КУШНІР С.І та її медсестри стало відомим,нажаль не знаю прізвища медсестри. Ми були записані до неї на прийом на 8.00  (нажаль це був єдиний час на сьогодні)а до інших лікарів на 10.45і 11.45 і я вирішила щоб не чекати з дитиною між прийомами три години під час карантину прийти на 10.45 і між прийомами попасти до невролога. Але не склалося. Коли прийшла наша черга заходити у коридорі більше нікого не було. Ми зайшли нас спитали чи маємо направлення і талон. Я вибачилася і сказала, що ми були записані на 8.00 і пояснила чому ми так прийшли. На що мені лікар відповіла агресивно : цитую"От ви як купуєте білет на поїзд і не встигаєте на нього, а він вже поїхав, а ви що робите,правильно йдете додому,от так само і в вашому випадку."І медсестра ще піддакує. Каже у нас і так багато вже сьогодні пацієнтів. Я кажу, то що ви нас не подивитеся. Вона сказала що НІ. А в цей час моєї розмови саме медреєстратор зайшла в двері і все чула. Я в ШОЦІ вийшла на коридор вона за мною. Каже почекайте вона вас прийме. Я кажу тож нікого більше немає і вона сказала що не прийме нас. Я запитала 3 рази її прізвище лікаря, на що вона сказала, а нащо вам почекайте вона вас прийме.    (Але я згадала що його можна подивитися в електронній картці.)А якщо не вона то у дві години прийде інший лікар. Але ж люди добрі в коридорі крім нас нікого не було і було 11.55 це що небуть не чекати з дитиною в кортдорі в карантинних умовах. Я сказала дякую, але навряд чи вона вже адекватно подивитися мою дитину після розмови про поїзд....Хочу звернутися до неврологині КУШНІР С.І. щоб до вас відносилися так всі до кого ви будете стукати у двері лікарень. Коли ви з малою дитиною з іншого кінця міста зробите декілька пересадок і не попадите на прийом.Це по найменшій мірі не по людські.  А ще називаєтесь лікарем який працює з дітьми...А якщо ви порівнюєте свій прийом з потягом який вже відправився то подумайте чи на своєму місці ви знаходитеся шановна неврологиня! Я маю ендокринне захворювання і після вашого"прийому"у мене трясеться все тіло,тиск зашкалює.Я теж мед працівник і завжди вхожу у положення пацієнтів бо насамперед ми повинні бути людьми,але нажаль це не про вас шановна КУШНІР С.І. Моя вина лиш у тому що не хотіла з 8.00до 10.45 чекати у коридорах лікарні в умовах карантину.Прошу адміністрацію відреагувати на моє звернення. Дякую

  • 10 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Хочу висловити слова подяки всім працівникам нейрохірургічного відділення Вінницької міської клінічної лікарні ШМД (вул.Київська, 68) за дбайливе і чудове ставлення, за повагу та увагу до своїх пацієнтів.
    Я щиро вдячна лікарям-хірургам Максимову В.В., Нікітюк Я.В., Скрижедловському М.М. та анестезіологу Марценюк І.О. за кваліфіковану допомогу під час операції.
    Особливо хочу подякувати Максимову Валентину Володимировичу за його високий рівень медичної майстерності, за уважність, за відношення до пацієнтів, за людяність, привітність і професіоналізм. Він - Лікар з великої букви.
    Я бажаю всім працівникам нейрохірургічного відділення міцного здоров'я, миру, добра і достатку. Нехай те добро, що ви робите для людей, повертається до вас. Нехай вас благословляє Бог у вашій нелегкій роботі.
    Я вам дуже вдячна!!!
    З повагою Ткачук Алла Федорівна.


  • 09 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​ Коли, нарешті, почнеться вакцинація учителів міста вакциною pfizer?

  • 07 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Прошу повідомити причину відсутності можливості запису на прийом до Лікаря-хірурга проктолога в МКЛ №1 м. Вінниці з ел. кабінету пацієнта? Також причину відсутності відповідей на питання в службу техпідтримки в ел.кабінеті пацієнта (https://de.vmr.gov.ua/)?
    Відповідь надати на цю ел.скриньку у встановлений законом строк.


  • 02 червня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня! Три місяці назад була на лікарняному, коли здавала  бюлетень на роботі, виявилося, що у дікарні не було бланків, мені видали тимчасовий лікарняний-довідку, оплаті не підлягає.  Ліки купувала за власні кошти, ні у кого нічого не просила, на роботі нас перевели на неповний робочий тиждень, та ще й лікарняний за 12 днія я не отримала,,, При цьому усі відрахування на соцстрах, інші платежі здійснені вчасно.

    МОЗ, Депертамент ОЗ  могли передбачити, що у період пандемії буде велика кількість хворих і бланки мають бути у наявності.  Для мене невиплачені кошти мають чимале значення...

    Люди продовжують хворіти,  на сьогодні бланків нема

    Ціни на ліки заслуговують окремого звернення. Деякі аптеки не гребують, ставлять такі націнки, що різниця цін доходить до 70-100 грн. за од., особливо аптеки біля лікарень.

     Звертаюся до Вас з проханням роз"яснити, КОЛИ з"являться бланки лікарняних листів, бо на усі питання у амбулаторії відповідають, що не пройшов  тендер на друк бланків, хоча навіть після мого лікарняного пройшло три місяці, термін не малий!!!  Люди продовжують хворіти, на сьогодні бланків нема


  • 30 травня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​ПРОШУ ОГОЛОСИТИ ПОДЯКУ ЛІКАРЯМ ЦЕНТРУ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ПАТОЛОГІЇ ГУЦУЛЯКУ Р.В. ТА ЦИБРІЙ.Т.Ю. ЗА ЇХНІЙ ВИСОКМЙ ПРФЕСІОНАЛІЗМ  ТА ГАРНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ХВОРИХ.

  • 09 травня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Хочу щиро висловити слова подяки та низько вклонитися за надану висококваліфіковану медичну допомогу мені і моєму батькові директору КНП "Вінницького міського пологового будинку 1" Банаху О.Л., який у важкі для держави часи спромігся організувати, не лише якісне технічне забезпечення, а і згуртувати навколо себе низку спеціалістів. Які нехтуючи власним часом, сімейними справами були біля мене і батька. Зокрема, лікуючому лікарю Витвицькій Н.В., - професіонал з великої літери. Щира Вам подяка і низький уклін, побільше б таких спеціалістів!
    Гнатюк М.І.


  • 04 травня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​22 квітня 2021. Березина. Життя зупинилось. Не стало мого чоловіка Єнцова Володимира. Не стало тому, що ми сліпо повірили лікарям. Якби він залишився дома, в нього був би шанс вижити. Лікування принесло йому тільки страждання і смерть в страшних муках.

    До звернення в лікарню він дихав, говорив, працював, хронічних захворювань в нього не було.

    Як тільки йому дали кисень (концентратор), його стан одразу став погіршуватись. Обличчя почорніло, впав кисень. Він почав задихатися. Я його умовляла терпіти, але йому не ставало краще. На наступний день він вже не зміг самостійно себе обслуговувати. Я була з ним в палаті і йому допомагала у всьому. А лікарі стверджували, що стан не погіршується. Коли йому зробили УЗД легень, лікар сказав, що нічого страшного він не бачить. Той же лікар перевів його в реанімацію, нічого не пояснюючи. Я на це дозволу не давала, але мене силою відтягли від мого чоловіка і його всеодно перевели! Він був моею опорою, а я його. І цю опору вибили у нього, забравши силою у цю реанімацію, як виявилось,- назавжди! До нього мене не пускали, стверджуючи, що він отримуватиме все необхідне, і догляд в тому числі! Але чомусь, я отримувала повідомлення с проханням дати хоча б водички. Будучи в реанімації, він мені телефонував, намагався щось сказати і плакав. Із-за маски нічого не могла зрозуміти і ніхто нічого мені не говорив, хоча я була поверхом вище. Єдине, скаржилися, що він дуже неспокійний в нас. Йому було дуже погано, але вони тільки сварилися, щоб він не знімав маску, навіть ні разу не поцікавившись, чого ж це він так нервується! Ніхто не запитав у нього, що він хоче сказати. І я йому не допомогла. Я вірила лікарям.
    Дочка казала лікарям, що гепарин і кисень можуть привести до поганих наслідків. Що й сталось. З реанімації передали рубашку в крові, але мені знову ніхто нічого не пояснив. В палаті я його годувала, доглядала за ним. Він спілкувався зі мною, з лікарями. В реанімації мій чоловік був як у пеклі. Одне СМС: "Напої мене." чого варте! Він написав, що дуже хоче солодкої води. Онучка принесла. Але кому ж яке діло, що він там хоче. Води йому так і не дали. Потім стався пневмоторакс і його перевели на ШВЛ, про що ми взнали випадково, бо потрібно було купити торакальні троакари, які ми шукали по всьому місті, бо неправильно сказали назву! А я знову вірила лікарям. В реанімації мають працювати спеціалісти вищої категорії. Вони мають рятувати життя. І на останнє тільки одна фраза: "Вибачте, що так сталося" і прохання не так голосно плакати.
    Ви би вибачили? 

    Собі я пробачити не можу, що вірила лікарям до останнього!
    Ми прожили 54 роки разом, а за 12 днів "лікування" я втратила все! І як тепер з цим жити?


  • 04 травня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Ми з дружиною захворіли 30.04. Звернутись ні до кого. 2 міська лікарня не працює, в діагностичному центрі черга - 200 чол. Всіх направляють до одного ЄДИНОГО чергового лікаря  на Янгеля. Сімейний лікар 5 днів не бере слухавки. Як це можливо? Гарячі лінії не відповідають! Так в період пандемії повинна працювати медична система най най най міста? Будьте здорові. Вітання зі святом Вам і Вашим лікарям.

  • 03 травня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Департамент охорони здоров'я

    Ми з чоловіком (обоє пенсіонери) з 6.04 по 27.04 перебували на лікуванні в ковідному відділенні(1 терапія,пологовий буд.1),де завідувачка Витвицька Наталія Вікторівна.

    Хочемо висловити щиру і безмежну подяку нашому лікарю Наталії Вікторівні.

    Вона не тільки висококваліфікований,грамотний,відповідальний лікар,а й душу вилікувати допоможе,радість буття повернути.А ще для неї не має значення ні статус,ні вік пацієнта,що дуже важливо.

    Не зважаючи на важку цілодобову працю медперсоналу,у відділенні панує атмосфера тепла,доброти,уваги.

    Низький уклін Вам,шановні рятівники!

    Бережи Вас,Господи!


    Груша В.Я.

    Груша П.В.



  • 30 квітня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Хочу висловити подяку  за людянність, доброзичливість, чуйність по відношенню до хворих завідуючий терапевтичним  відділенням № 1 (ковідне відділення) пологового будинку № 1 м. Вінниці Витвицькій Наталі Вікторівні, яка плідно працює та віддає всі сили для того, щоб вилікувати та врятувати життя хворим. Також прошу оголоосити подяку та видиілити матеріальне заохочення за професіоналізм та високі  досягнення у праці.

  • 30 квітня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​здравствуйте. Обращаюсь к Вам по поводу не оказания помощи моей матери в реанимации мкл1 заведующий Пахно, лечащий врач Тарас Михайлович.Пишу в отчаянии так как эти недоврачи  довели мать до состояния при смерти ,человека без хронических заболеваний. Они ведут себя грубо,хамят,лекарства которые якобы выделяются из бюджета города я не уверена что они их делают,я могу купить свои без проблем но они просто убийцы.Я это дело просто так не оставлю и буду обращаться везде.Как могло моей матери в реанимации стать хуже  и вообще на каком основании с сатурацией 90 они её забрали в реанимацию и довели до сатурации 70 и теперь разводят руками.Убийцы.Если моя мать умрет я подниму на ноги всю Украину.

  • 12 квітня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановний Олександре Володимировичу !

    Прошу Вашого пояснення, чому у Центрі первинної медико-санітарної допомоги №2 м. Вінниці не видають хворим пацієнтам лікарняних листів на бланках затвердженого державного зразка. Замість цього видають роздрукований на принтері якийсь папір-довідку, яку потім в організаціях не приймають до уваги. Як результат великі неприємності. Люди не отримають відшкодування за період непрацездатності. Пояснення зі сторони адміністрації Центру, що немає бланків. Ось коли з'являться тоді і отримаєте відповідний лікарняний лист. Кажуть приходьте та взнавайте і це в період епідемії та карантину. Невже це така велика складність вирішити це на рівні нашого міста? Прошу вирішити для громадян міста цю проблему.


  • 09 квітня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Хочу висловити подяку  за  сумлінну працю, лікарю сімейної медицини Загнибіді Юлії Миколаївнаі та медсестрі Юлії Валерівній, за профеоналізм,чуйне ставлення до пацієнтів та людяність.Вони реально працюють цілодобово, дуже звісно погано,що люди хворіють,та дуже приємно,коли про тебе піклуватися,переживають та лікують професійно.Прохання цінувати таких працівників.Дякую з повагою Кирч Любов .

  • 09 квітня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Хочу висловити подяку за таких працівників,як лікар сімейної медицини Загнибіда Юлія Миколаївна, за її професіоналізм,чуйне ставлення до пацієнтів,щирість та людяність.Це лікар від бога.

  • 02 квітня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    В теперішній період, коли іде вимирання нації, чомусь всі забувають про єдину надії держави - дітей. Зараз склалась така ситуація, що багатодітні сім'ї стали не потрібні,їх ніхто не помічає. Нещодавня ситуація зі смертю обох батьків багатодітної сім'ї переселенців, показала, як в один момент сиротами залишаються 3,5,10,14 дітей. Ми дітей виховуємо, годуємо, навчаємо(в період дистанціного навчання паралельно он лайн виходять кілька дітей, а це вже не один ноутбук чи телефон), одягаємо, так чому членів багатодітних сімей не вважають в групі ризику? Ми обоє працюємо, як вберегти сім'ю? Чому нас не можна поставити на чергу вакцинації хоча б від ГРИПу, а потім і від КОВІДу?

  • 31 березня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

     

    Шановний Олександре Володимировичу! Звертаюся до Вас від усіх небайдужих жителів міста Вінниці. З початком тепла у парках, у лісах та навіть просто у траві біля тротуарів міста з'явилася велика кількість кліщів. Усім нам добре відома небезпека, яку вони несуть; часто прогулянка в парку може стати фатальною, адже вакцинація проти вірусного енцефаліту не входить до календарю щеплень України, тобто у небезпеці кожна людина. Дорослі і діти, а також домашні улюбленці, ховаючись від сонця у тіні дерев, можуть не помітно для себе стати жертвою кліща. Уже ( кінець березня) відомі випадки укусів домашніх тварин інфікованими кліщами. Раніше, коли існувала санітарно-епідеміологічна служба, ліси, парки, сквери оброблялися спеціальними хімічними розчинами, тому такого нашестя кліщів не спостерігалося. Також були наявні в прямому доступі вакцини та специфічні імуноглобуліни.

     Тому дуже прошу взяти до уваги дане звернення і провести всі необхідні заходи з охорони довкілля та населення міста Вінниці.


  • 29 березня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​​Шановний Олександре Володимировичу!

    Хочу висловити щиру подяку Козир Лілії Василівні за доброзичливе ставлення до людей, вміння вислухати, підтримку та надання кваліфікованої консультації.

    З повагою

    Ольга Віталіївна

  • 15 березня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

                     Колектив КНП «ЦПМСД №1» висловлює щиру подяку  своїм колегам із дружнього колективу КНП «ЦПМСД№5» м. Вінниці, які працюють у щеплювальній  бригаді.

    Розуміємо як це не просто, розуміємо, що у вас є ще робота із хворими, ви сьогодні Двічі на Передовій!!!

    Ви Молодці, все чітко, професійно !!! Наснаги вам, крепкого здоров'я!!!


  • 07 березня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановний Олександр Володимирович!

    У цю чудову весняну пору прошу Вас привітати  хорошого лікаря  Вінницької міської лікарні  "3" Клекот Олександру Олексіївну   з 8 березня – Міжнародним жіночим днем!
    Нехай завжди Ваше серце повняться щастям, душа радістю й добром, а на устах квітне усмішка.
    Для кожної людини найважливіше любити і відчувати взаємність. Жінка – уособлення цього почуття. Нехай воно постійно супроводжує Ваш життєвий шлях. Від усієї душі бажаю Вам безкорисної любові від людей і водночас щирих, нетлінних родинних почуттів. Хай все, що не робиться, буде тільки з добрих намірів та любові.Моя сім'я дуже вдячна Вам Олександра Олексіївна за допомогу. Ви золота людина! Відчувати себе здоровим — це неймовірно цінне відчуття. Спасибі вам за все, що Ви робити для людей.. Ваша праця — безцінна. Живіть мільйон років.

    Принагідно, висловлюю вдячність всьому жіночому колективу вашої лікарні яка трудиться в цей нелегкий час.. Ваша високопрофесійна праця щодня рятує сотні життів. Доброчесними, чуйними, милосердними – таки знають Вас пацієнти. Доземний уклін Вам, дорогі жінки-медики, за цю самовіддану, подеколи жертовну працю. Нехай Господь сторицею віддячить, посилаючи Вам та Вашим рідним міцне здоров’я, невичерпний достаток і довголіття.
    Успіху в роботі, благополуччя, миру. Хай лагідне весняне сонячне проміння осяє Ваші душі, даруючи тепло і гарний настрій. Зі святом!

    З повагою, пацієнт вашої лікарні Штифорук Л.А.

  • 04 березня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доводимо  до вашого відому. Просимо керівництво ЦММСД 1. Зняти с посади Зав.відділення Амбулаторії 1 - Євтушенко Л.Я. в з‘язку з тим , що вона неналежним чином відноситься до всіх спів робітників колективу( з ухвалою відноситься до лікарів, медичних сестер пригнічує, важає що колектив її раби.Ми всі маємо свої права і працюємо на державній роботі, але  в амбулаторії 1 , здається, що робим на панщині. Завідувач принижує, зневажає медичний персонал. Важає себе самою головною( і обов‘язки перекидує на інших колег).Ми не розуміємо, за стільки років лікарської практики перетворитись на людину , яку ненавидить весь колектив? Просимо призначити нового завідувача який коректний до всього медичного персоналу

  • 26 лютого 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Повторне звернення.

    Шановний Олександр Володимирович, поясненнями працівниці закладу старщої медичної сестри незадоволений. Вона пояснила, що причинами закриття фізкабінету комунального закладу № 37 по вул. А.Зерова, 13 (стара назва вул. Пархоменка) у місті Вінниця - це є внутрішнє розпорядження по комунальному закладу яке прийняте закладом на підставі Постанови КМУ № 104 від 17.02.2021р., а саме пункту 4 цієї постанови.

    Надайте будь ласка мені, будь ласка письмову відповідь яким правовими підставами (Постанова, пункт, розділ, стаття…, вказати конкретно), передбачено закриття тільки цього фізіотерапевтичного кабінету комунального закладу № 37 по вул. А.Зерова,13 (стара назва вул. Пархоменка) у м. Вінниця.

    З Повагою.


  • 25 лютого 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Поясніть на якій підставі лікар фізкабінету в лікарня по вул. Пархоменка в м. Вінниця 25.02.2021р. о 8.00 годині, відмовила мені в проведенні фізіотерапевтичних процедур (магнітотерапія та електрофорез суглобів), пояснивши, що пандемія в місті, але тим хто заплатив кошти процедури проводять, а так як я по направленню вона віддала мені ліки (мною придбані для процедури) і випровадила за двері. Курс лікування перерваний, де і як мені проходити далі лікування, і чому різне відношення до паціентів за кошти та по напавленню.

  • 23 лютого 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    "Хочу висловити велику подяку за чуйне ставлення, людяність, професіоналізм, терпіння і справжню мужність лікарям з КНПЦПМСД 5,  амбулаторії 4 ,особливо сімейному лікарю Яценко Надії Анатоліївні побажати їм терпіння, міцного здоров'я ,щоб їх завжди оберігав ангел охоронець у їхній нелегкій праці…»Прошу висловити подяку із занесенням у трудову книгу.



  • 17 лютого 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Висловлюємо щиру подяку завідуючій терапевтичного відділення №1 ВМКПБ №1 Витвицькій Наталії Вікторівні та колективу, який вона очолює, за професійність та доброзичливість у важкій боротьбі за здоровя та життя пацієнтів.

     З повагою, родина Гавриш!


  • 13 лютого 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Здравствуйте. Хотел уточнить правила работы линии 103.

    Сегодня вызывал скорую, и через две минуты разговора выяснилось, что попал в Киев. Там сказали, что чтоб позвонить в скорую в Виннице нужно набрать 096 224 06 41.

    По этому номеру это был не вызов скорой. Так куда же все таки теперь звонить винничанам?

    Консультант мобильного оператора уверяет, что это не они перенаправили, что сама система 103 так делает. 

    Хотелось бы знать актуальный номер.


  • 06 лютого 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    "Врятувати світ" - це, мабуть, одна з найпоширеніших відповідей, яку люди дають, коли їх запитують, чим би вони хотіли займатись у житті, і яким чином вони хотіли б після себе залишити слід. Рятування світу для багатьох є утопією, тоді як для інших - щоденною боротьбою та реальністю. 

     Ця криза, яку переживають усі існуючі країни, дозволила всьому людству сьогодні, в ці страшні часи COVID - 19, пізнати і визнати справжніх героїв. Не ті, що демонструються в телевізійних шоу, і не ті, які бачили в різних бойовиках, справжні герої - це лікарі, медсестри та всі ті, хто є частиною медичного персоналу зокрема 1 терапевтичного відділеня (пологового будинку №1) Вінницької міської лікарні, відділення, в яке потрапила моя мати Антоніна Іванівна Паламарчук з цим тяжким захворюванням.

     Хочу висловити щиру подяку усьому медичному персоналу особливо завідуючій відділення лікарю Наталі Вікторівні Вітвицькій, що прокидається щоранку, щоб продовжувати працювати на благо і здоров'я моїх земляків. Дякую за турботу про тих, хто цього найбільше потребує. Дякую, що не боїться підійти, коли більшість в ізоляції. Дякую, що Ви вирішили змінити свої ночі та сімейні часи на життя, присвячене вдосконаленню такої людяної професії, завжди підходячи до кожного хворого з відповідальним відношенням, терпінням та гуманізмом. 

     Бажаю Вам величезних успіхів в професійній діяльністі та великого жіночого щастя.

     З повагою и вдячністю,

    Олена Паламарчук та сімья Cubillos

    Колумбія - Богота

    Копія

  • 29 січня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Інформаційний запит

    згідно ЗУ "Про доступ до публічної інформації".

    Прошу надати інформацію:

    Причину відсутності відповідей на запити в кабінеті паціента програми "Доктор Елікс".

    Відповідь надати у встановлений законом строк.

  • 21 січня 2021
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Від щирого серця хочу подякувати Вітвицькій Наталі Вікторівні, яка працює 1 терапевтичному відділені (пологового будинку №1) Вінницької міської лікарні.

    Я щиро бажаю Вам успішно продовжувати рятувати своїх пацієнтів від будь-яких хвороб, завжди виправдовувати всі добрі надії і неодмінно знаходити вихід з будь-якої ситуації.

    Здоров'я Вам і Вашій родині, благополучної діяльності і щасливого довгого життя. Спасибі за Вашу працю, за Ваш професіоналізм, за Вашу самовідданість. Велике спасибі за Ваші старання та знання, за Ваші зусилля і поради, за Вашу доброту і розуміння, за Ваш професіоналізм і майстерність. Ви — чудовий лікар і я бажаю Вам допомогти ще багатьом людям, кожен день відзначаючи перемогою над серйозною проблемою і отримуючи в якості нагороди пщуру подяку і повагу оточуючих.

    З повагою вся родина Заболотних!!!