Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:cb27669f-6a43-b0db-f06f-9ed33123076c
  • 13 липня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня шановний Олександре Володимировичу!

    Хочу висловити подяку лікарю-професіоналу, відповідальному, розумному, доброзичливому, компетентнтному спеціалісту-Яценко Надіі Анатоліівні.

    Надія Анатоліівна працює у  Амбулаторіі загальноі практики сімейноі медицини /4, від "ЦПМСД /5". Уся моя сім'я перехворіла на Covid 19. Завдяки професійним діям лікаря, іі уважності, компетентності, розуму,  ми отримали вчасно надану допомогу . Навіть при перебуванні у стаціонарному відділенні, Надія Анатоліівна щодня була із нами на зв'язку, цікавлячись станом нашого здоров'я. Ми безмежно вдячні лікарю. Приємно що ми маємо таких лікарів.  

  • 13 липня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрый день! Хочу выразить свою благодарность врачам хирургического центра областной больницы им. Пирогова, кардиохирургу Сергийчуку Олегу Леонидовичу, кардиологу Босик Анне Владимировне, всей бригаде, всем медсестрам, санитаркам, всему персоналу- за проведенную сложнейшую операцию на сердце, за чуткое, доброе отношение, за профессионализм. Спасибо, что у нас в Виннице есть такие врачи, что делаются такие немыслимо сложные операции, что есть такой хирургический центр.

  • 01 липня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня. Шановний Олександр Володимирович, прошу розібратися в наступній ситуації. Я пацієнт "ЦПМСД №5 ", перебувала з 17 червня по 26 червня на лікуванні по лікарняному листу. За два дні до закінчення дії лікарняного листа, сімейний лікар повідомила, що для продовження лікарняного необхідна консультація травматолога. Запису не було ні в нашій лікарні ні в "ЦПМСД №3", скерувала сімейний лікар в ,,Міський лікувально- діагностичний центр" . Травматолог провів огляд і зазначив у заключенні, що необхідно звернути увагу на те, що я  "Непрацездатна, потребує продовження лікування по л/листу ", призначив лікування. Завідуючий відділенням у "ЦПМСД №5" Сивенюк Микола Васильович сказав що заключення травматолога для нього не є підставою для продовження лікарняного.  Лікарняний закрили 26 червня, чим фактично зазначили, що я з травмою можу виходити на роботу. Завідуючому мало одного заключення травматолога, йому необхідні додаткові обстеження. Так як 27, 28 і 29 червня були вихідними, я пройшла УЗД в "Міському лікувально- діагностичному центрі". 30 червня в заключенні УЗД підтверджено діагноз травматолога. З заключенням травматолога та результатом УЗД я підійшла до завідуючого Сивенюка Миколи Васильовича з проханням тепер вже відкрити лікарняний лист. На що мені знову ж було відмовлено, після 4 годин очікування під кабінетом. Тепер питання, як мені з травмою виходити на роботу? Безвідповідальність завідуючого "ЦПМСД№5" Сивенюка Миколи Васильовича просто вражає! 

  • 25 червня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

     Директор департаменту Департамент                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   охорони здоров’я м. Вінниці
                                                                                                                         
                                                                                                                         ШИШ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Верховний Віталій Валентинович                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      м.Вінниця вул.600-річчя 48.21.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Т. 0679810107                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Звернення                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Доброго дня. Прошу Вас надати допомогу у закупівлі незареєстрованого препарату МіГЛУСТАТ (ЗАВЕСКА), що життєво необхідний для хворої дитини 

              Верховний Ілля  2008 р.н., З Діагнозом( Німмана Піка С ).Згідно до останьої поправки  внесеної зміни до законів України про охорону здоров’я 

              від 17.03.2020 № 531 ІХ, що повідомляє  у статті 17:Незареєстровані лікарські засоби, які можуть ввозитися на територію України з метою    постачання за результатами закупівлі, проведеної особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, для виконання   програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я за кошти державного бюджету, або закупівлі, проведеної із залученням особи  уповноваженої на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, за кошти місцевих бюджетів, безоплатно постачаються структурним підрозділам  з питань охорони здоров’я .                                                    постачання за результатами закупівлі, проведеної особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони  здоров’я, для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я за кошти державного бюджету, або закупівлі, проведеної                       із залученням особи, уповноваженої на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, за кошти місцевих бюджетів, за умови наявності сукупності  таких обставин:

          в Україні відсутні альтернативні засоби для профілактики та/або лікування відповідних захворювань (відсутні зареєстровані в Україні лікарські  засоби із відповідною діючою речовиною);

         потреба у таких лікарських засобах в Україні є обмеженою, тобто лікарський засіб передбачений для використання незначною кількістю пацієнтів;

             відповідні лікарські засоби в установленому порядку допущені до застосування на території однієї з таких країн: Сполучені Штати Америки,   Швейцарська Конфедерація, Японія, Австралія, Канада або за централізованою процедурою у державах - членах Європейського Союзу та застосовуються     в одній із зазначених країн .                                                                                              Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я,  відповідає за безпеку та ефективність і здійснює фармаконагляд в Україні незареєстрованих лікарських засобів, ввезених на територію України та     введених в обіг за процедурою закупівлі, проведеною особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я .                                      
                                                                                                                                                                                               А також у статті 17 від № 3141-VI від 15.03.2011 Незареєстровані лікарські засоби можуть ввозитись на митну територію України для :  
           
             лікування рідкісних (орфанних) захворювань за рішенням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної  політики у сфері охорони здоров’я. Це положення стосується лише лікарських засобів, розроблених виключно для                                                                      лікування рідкісних (орфанних) захворювань, які в установленому порядку допущені до застосування на території Сполучених Штатів Америки або держав - членів Європейського Союзу, незалежно від того, чи зареєстровані вони як лікарські засоби компетентними органами Сполучених Штатів  Америки абО Європейського Союзу.                             
             
             Тому спираючись на дії закокону України стосовно закупівлі, прошу Вас сприяти у закупівлі препарату МІГЛУСТАТ( ЗАВЕСКА)  А також повідомити                                       у належний термін стосовно цього листа .                                                                                                   
                                                    
             25.06.2020.Р.                                                                                                      З пов. Верховний В.В.


  • 17 червня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович!

    Прохання передати вітання з нагоди дня медичного працівника.Від щирого серця висловлюю слова подяки сімейному лікарю амбулаторії ЗПСМ 2 по вул.С.Зулінського 37 Шкоді Ользі Іванівні за терпіння, доброзичливість до пацієнтів і сумлінне виконання своїх обов'язків! І вітаємо з днем медичного пацівника,бажаємо:

    Як багато є лікарів хороших,

    Таких як ви – на Україні одиниці,

    І з року в рік ви знову і знову

    Людей рятуєте мов вправна чарівниця.

    У День медика бажаю вам усього

    Того, що ви бажаєте всім пацієнтам:

    Здоров’я, щастя, а поганого – нічого,

    Нехай у житті будуть кращі моменти!

    З повагою Клевенець А.М.

  • 17 червня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович!З нагоди дня медичного процівника,прохання передати вітання Вінницької міської лікарні 3 особливо терапевтичному віділенні. Завідуючій Галуган Ларисі Іовівні та лікуючому лікарю Клекот Олександрі Олексіївні.

    Прийміть найщиріші вітання з нагоди Вашого професійного свята — Дня медичного працівника, і дозвольте подякувати Вам за щоденну виснажливу працю — невпинну боротьбу за  здоров’я та життя людини.
    Немає професії жертовнішої та гуманнішої, ніж професія медика, проте медичну галузь по-різному оцінюють у суспільстві: від шанобливої вдячності до найжорсткішої критики. Проте, незважаючи ні на що, для лікаря понад усім стоїть пацієнт — його здоров’я і повноцінне життя.
    Незважаючи на цілу низку проблем, які в останні роки намагається подолати система охорони здоров’я в Україні, Ви як істинні професіонали, як мовчазні ангели-охоронці завжди готові прийти на допомогу незнайомій людині, виявляючи відданість своїй справі, ігноруючи особисті плани і проблеми, часто наражаючись на професійні небезпеки і навіть ризикуючи власним життям.
    У Ваших руках — складна і відповідальна справа. Сподіваємося, що Ви й надалі з високою відповідальністю та сумлінням виконуватимете поставлені перед Вами завдання, дбатимете про нові професійні здобутки, а  Ваші зусилля винагороджуватимуться повагою і вдячністю суспільства. Низький уклін Вам за Вашу невтомну працю та щире і відкрите серце. Завдяки Вашій турботі та професійній майстерності у людини з’являється віра та надія на одужання, і це — найголовніше.
    Сердечно бажаємо Вам та вашим родинам здоров’я, щастя, добра і благополуччя, невичерпної енергії та нових професійних здобутків в ім’я України. Нехай благословенними будуть Ваші дороги, радують друзі, колеги, надихають нові справи, зігріває родинне тепло.
    З повагою пацієнт Штифорук Л. А.

  • 16 червня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Мені цікаво, а Ви особисто користуєтесь тими нововведеннями в галузі охорони здоров'я, які приймаєте. Записуєтесь до сімейного лікаря для того, щоб відвідати вузького спеціаліста? А тепер про наболіле: Я не знаю, яка кількість школярів у нашому місті, але фактично кожного року потібно оформлювати так-звану довідку форми 086, без якої можуть не допустити до навчання в школі і тим паче до вступної компанії до вищих навчальних закладів . Для того, щоб її оформити, спочатку потрібно записатись до сімейного лікаря, яка видасть направлення на огляд до потрібних спеціалістів, і ще й при цьому з теперішнього часу має системно пройти погодження завдяки програмному забезпеченню з лікарнею, куди направляється. Також вказується крайня дата, по яку має пройтись обстеження. Після цього я маю записатись до лікарів. Не завжди виходить в той самий час і в той самий день пройти всіх спеціалістів. Я гадаю, що Ви знаєте - прийом дітей до 18 років відбувається у присутності батьків. Мені щоб доїхати з пересадкою до Центру матері і дитини потрібно 1 година в один кінець. Крім того дитячий хірург приймає в ЦПМСД №2 по вул. Магістрацькій. В минулому році я проходив з дітьми огляд в різні три дні своєї відпустки, в цьому - поки що не відомо в зв'язку з карантинними обмеженнями. За направленнями я вже двічі відвідував свого сімейного лікаря, при цьому забравши 1,5 годину її часу, які вона могла б використати для лікування, допомоги, консультування тієї людини, яка цього потребує. Найбільше часу забрало нове програмне забезпечення, яке Ви нав'язали лікарям, але не навчити працювати з ним. Швидше за все Вашим департаментом прийнято рішення щодо відвідин ЦМіД за наявності аналізу на COVID, який діє на протязі 3-х днів. При цьому де вірогідність того, що маючи негативний аналіз на COVID, його не можна буде "підчепити" під час поїздок по закладах охорони здоров'я і стати тим самим переносчиком вірусу? Для чого Ви дальше продовжуєте ускладнювати і так не просте життя. В мене не на стільки багато вільного часу, щоб їздити по декілька разів до вищевказаних закладів. Чому Ви не цікавитесь думкою пацієнтів, а чи зручно їм корисуватись послугами закладів охорони здоров'я. Чому не цікавитесь думкою лікарів, я чи зручно їм лікувати. В свій час при Радянському Союзі в моїй середній школі №23 було медичне крило, в якому централізовано проходили почергово профогляд всі школярі за розкладом, і батьки були попереджені про це. І зауважте, в той час смартфонів не було. І ще в кожній школі була своя медсестра, яку чомусь на теперішній час вирішили зі шкіл прибрати. Нагадаю, що в школах є лабораторії з фізики, хімії, класи трудового навчання зі станками, спортзали і мало що може трапитись. А фахової людини на 1000 дітей, яка б могла надати першу медичну допомогу немає. Зауважу, не аптечка в кожному класі, а саме фахова людина має надати допомогу лікарськими препаратими. То виявляєть в СРСР більше часу і уваги приділялось до здоров'я дітей.

  • 16 червня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Скажіть, будь ласка, якщо в направленні від лікаря до лікарні ім. Ющенка (і в електронному, і в паперовому варіанті) в графі     "Джерело фінансування" написано "Система медичних гарантій 2020", то чи треба сплачувати за СКТ? Дякую за відповідь.

  • 10 червня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ШИШУ ОЛЕКСАНДРУ ВОЛОДИМИРОВИЧУ

    Директору департаменту

     охорони здоров'я

     

     

     

    Лист-подяка

            Ми, мешканці мікрорайону Малі Хутори м. Вінниці висловлюємо Вам повагу та щиру подяку, за великий обсяг якісно виконаних робіт по капітальному ремонту амбулаторії КНП «ЦПМСД 5» по вул. Чумацькій, 217. Мешканці такого великого мікрорайону та їх діти нарешті мають можливість відвідувати лікарів в нових, просторих та зручних кабінетах з сучасним ремонтом та меблями, що в наш час дуже важливо та необхідно.

           Бажаємо Вам і Вашому колективу міцного здоров`я, натхнення у Вашій нелегкій але дуже необхідній праці.  Дякуємо всім медпрацівникам за готовність в будь-який час надати людині необхідну допомогу!

     

     

    З повагою,

    мешканці мікрорайону Малі Хутори                                              10.06.2020р


  • 04 червня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович! Прошу допомогти та роз'яснити, чому мені громадянці яка має онкозахровення та пройшовши операцію, маю проходити що три місяці обстеження, тому мене в держаній клініці направляють на обстеження на короновірус до приватних клінік, вартість яких  дуже дорога. Чи є в Вінниці державні установи які роблять безкоштовні аналиізи на короновірус, маючи направлення від держаних медичних закладів. 

  • 29 травня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​У меня киста левого яичника появилась она в 2018 году вначале меня вела врач гинеколог Божур Диана Александровна потом я перевелась к Турчик Зое Владимировне говорили что она уйдёт после месячных но досих пор по настоящее время она не ушла напротяжении 2-х лет ставят диагнос киста левого яичника прописывали лечение но оно мне не помогает! Директор ( Банах Александр Александрович ) на просьбу удалить эту Кисту распускает руки на моего мужа! Говорят что надо делать УЗИ раз в месяц которое у них ПЛАТНОЕ! Вопрос на каком основании я должна платить за результаты УЗИ? Врачи не хотят работать не хотят делать удаление этой Кисты! Я лежала в стационаре 3 раза по поводу боли в низу Живота с лева но всё безрезультатно! Боль возвращалась и киста не куда не делась! Прошу Вас разобраться в данной ситуации ( все результаты УЗИ у меня на руках имеются )

  • 29 квітня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​доброго дня, я працюю в кнп мклш шмд в лабораторіїї, чому нам уже 2 місяць не нараховують кошти за covid-19, так як другі відділення отримали, ми не такі як вони? 

  • 28 квітня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрый день!

    Объясните, как проходит плановая вакцинация детей в Винница в период карантина. Мне сказали, что в нашей поликлинике прививки не делают из-за отсутствия необходимых условия. Получается, что в период карантина возможность вакцинации в Виннице отсутствует? Прошу дать разъяснения в телефонном режиме.

  • 21 квітня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Хочу висловити щиру подяку лікарю Колоколові Валентині Миколаївні  та медсестрі  Кінер Анастасії Анатоліївні ЦПМСД №5за якісну та кваліфіковану роботу, за чуйність та доброзичливістдо пацієнтів. Лікуюсь давно задоволений. Завжди привітні, ввічливі, чуйні готові прийти на допомогу, консультації та лікування завжди дієве. Завдяки таким лікарям лікарня стає дійсно доброзичливою до пацієнта.​

  • 01 квітня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Олександре Володимировичу!

    Чи знаєте Ви,що в лікарні швидкої допомоги на Київській в людей, які самі звертаються туди, щоб зробити тест на коронавірус, вимагають 1500грн. на благодійний фонд? Щоб не було такого скандалу як в Житомирі, потрібно це негайно припинити! Ганьба!

  • 28 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. Звертаються до вас працівники Вінницької станції екстренної медичної допомоги. Велике прохання допомогти нам і нашим сімя'м вижити і продовжувати виконувати обрану нами місію“рятівника”. На даний час завдяки волонтерам на всі підстанції міста(не знаю за райони)було надано певну кількість захисних костюмів, респіраторів, захисних окулярів і очків, але зважаючи на ситуацію з Cowid виїздів на хворих та підозру на захворювання з кожним днем зростає. Зростає лише кількість захворівших, а от наш захист ,як медиків, просто катастрофічно знижується. Костюми, які нам видали є одноразовими і повинні утилізовуватись після використання, але у нашого керівництва нове мабуть бачення захисту від віруса. Спочатку після кожного такого виклику костюм лікаря, який по їх словах“першим іде в розвідку на виклик” потрібно було обробити дез.засобом, а потім скласти у пакет для мусора , привести в відділення, де його “замочать, висушать і покладуть назад в пакет”. Щоб ви розуміли ніхто не видавав новий. А зараз просто жах. Лікар має своє чергування починати з одянання усього захисного одягу, знаходитись все чергування в ньому і на всі виклики виїджати теж в ньому. А після закінчення зміни зняти і передати наступному лікарю, який на протязі наступних 12 годин буде в ньому одягнутий. Такі речі на нашу думку мають бути вже не кажучи про те що одноразовими, то хоча б індивідуальними. 

    Велике до вас прохання віднестись до цього з розумінням, тому що якщо захворіє хоча б один працівник швидкої, то незабаром не буде кому навіть одянати ті костюми. 

  • 26 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

      З  18.07.2018р на черзі пільгового протезування зубів як «Почесний Донор України»(№ А-031595)в стоматологічній клініці «ВМКСЦ»на  вул.Келецькій 69.В січні 2019р.запросили на протезування до лікаря Недільського О.В.(як найкращого).Ознайомили  з умовами пільг:на пацієнта  виділяється 5000 гривень, і наступний запис на чергу через 10 років

    Вибір протезів був двох варіантів:1-стаціонарний протез із штампованого металу,2-з'ємний із пластмаси під натуральний колір зубів.Вже маючи гіркий дослід,зупинилась на другому варіанті.Встановили з'ємний протез на 4 зуба з крюками на першому зубі верхньої щелепи і на коронці  шостого справа. Все це коштувало 2500 гривень.Перший крюк було  видно при розмові,згодом він так  розшатав зуб,що мені двічі  знадобилося лікувати його у приватного лікаря.Той ще здивувався,яку стару конструкцію протеза встановлено.

    До середини березня2020року протез 4 рази ламався.Останній раз його відмовились ремонтувати,а Недільський О.В.запропонував зробити  новий за мои власні кошти,так як вийшов срок гарантії.Про цей випадок знав зав.відділенням Гаврилюк ф. м.

    Дуже  прошу  провести аудит по використанню коштів на пільги в цій  клініці.

    Із з'язку з прогресом в  галузі протезування переглянути умови в пільговому  переліку послуг(наприклад,пацієнт дораховує до  пільгової суми  свої кошти і протезує більш якісні і сучасні вироби).Тоді буде менше нарікань  у пацієнтів.

    З повагою,Людмила Андріївна Кришталь 1950р.н,інвалід 3 групи.

     


  • 20 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня, Олександр Володимировичу! Маю таке питання:  Чи на сьогоднішній день, коли у країні карантин та люди похилого віку піжлягають максимальному ризику, є безпечним те, що мій батько - людина у віці (60+),  щоб продовжувати лікарняне по стану здоров’я (яке не має відношення до вірусів чи інфекцій), змушений щокілька днів відвідувати лікарню і сімейного лікаря, де зараз максимальна небезпека, через скупчення хворих і можливо потенційно заражених людей ? Чому не можна робити це дистанційно не наражаючись на небезпеку??? Дякую за відповідь. 

  • 13 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! 

    Хочу висловити щиру подяку лікарю Колесник М.М. та медсестрі Ользі Миколаївні ЗПСМ ЦПМСД 3 за якісну та кваліфіковану роботу, за чуйність та доброзичливість як до діток, так і до дорослих пацієнтів. Лікуємось всією родиною і дуже задоволені. Завжди привітні, готові прийти на допомогу, консультації та лікування завжди влучне та дієве. Завдяки таким лікарям лікарня стає дійсно доброзичливою до дитини. 

  • 13 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго ранку! 

    Хочу поділитись досвідом спілкування та співпраці з лікарем П'ятниця А.О. та акушеркою Снятовською Інною та висловити їм публічну подяку! Кожного відвідування я отримувала кваліфіковані консультації цих спеціалістів, задоволена і манерою спілкування, і чуйністю, а також приємно здивована, тому що таку доброзичливість в наш час зустріти дуже важко, зазвичай усі поспішають і їм не до тебе! Але Інна Анатоліївна завжди знаходила час та потрібні слова, ніколи не обділяла увагою перелякану вагітну і завжди була готова прийти на допомогу. 

    Загалом дуже дякую лікарям ВМКПБ 1 за доброзичливе ставлення та компетентність!

  • 13 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! 

    Хочу висловити подяку Снятовській Інні акушерці КНП ВМКПБ 1. Дякую за чуйність, відданість справі, доброзичливість до людей та кваліфікований підхід до вирішення будь-яких питань. Дякую вам за консультації та співпрацю. Планую в подальшому звертатись до вас, а також до П'ятниці А.О. і іншим рекомендую таких гарних спеціалістів. 

  • 13 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! 

    Хочу висловити щиру подяку П'ятниці А.О. Та Снятовській Інні за кваліфіковані консультації, доброзичливе ставлення, порядність та чесність. Дуже приємно, що наші лікарні мають гарних спеціалістів, які завжди готові прийти на допомогу. 

  • 03 березня 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день ! А чому у Вінницькому Діагностичному центрі з мешканці м.Вінниця  УБД    платять за ФГ ОГК ? Це вже пільги відмінили чи як ? Чи міська рада не фінансуе ?

  • 26 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрый день!Хочу вам рассказать про качество медицинского обслуживания в Детской обл поликлинике г.Винницы.На рецепшине в окошке #3 (без направления,самообращение)сидит девушка ( красивая,с прекрасным маникюром,но не больше),которая на повышенных тонах и с сарказмом,с личными советами  ,без всякого профессионализма общается с посетителями,противно было это наблюдать ( хочу заметить мамами и бабушками,которым нужна помощь,совете....).Мы обращаемся к помощи врачей не просто так же ,не ради своего удовольствия.Врачи-это те люди,которые в первую очередь,должны оказать медицинскую помощь.А моя сегодняшняя история такая: утром с дочерью 16 лет,поехали в Салютем на УЗИ брюшной полости ( так как беспокоят боли вправом боку).Узист забил тревогу,подозрение на аппендицит и отправила в Детскую обл приемное отделение.Отказалась от скорой помощи,добрались сами.В приемном отделении нам позвали хирурга,который нас осмотрел и дал устную рекомендацию ,обратиться к Гастрологу и гинекологу,также я выпросила направление на общий анализ крови .Так как находились уже в детской поликлинике,решила показать ребёнка гастрологу .Но не тут то было....Когда подошла моя очередь ,к этой милой девушке на рецепшине...я ее попросила об талончике платном к гастрологу,но она мне также как и остальным посетителям ,начала придумывать квест ( куда пойти ,что взять,чтоб попасть к гастрологу).Я же обратилась в правильное окошко и все эти люди тоже.У меня возникло желание пообщаться с зав.отделением,оказалась что она гастролог,который также меня отправила обратно в приемное отделение за справкой от хирурга,хотя им нужно было сделать один звонок в приемное отделение.Не умеют наши врачи ,поступать по совести и до качества обслуживания нам ещё далеко.Было бы хорошо чтоб меня зав.отделения успокоила и провела беседу со своими подчиненными.И также вас прошу,не останьтесь равнодушным,объясните коллегам,что на них смотрят люди,дети и доброту никто не отменял.

  • 25 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Чи відомо в департаменті про те, що в аптеках Вишеньки (підозрюю, що й по всій Вінниці) немає медичних масок? Особисто сьогодні обійшла 10 аптек в районі вул.Космонавтів і пр. Юності ("Конекс", " Подорожник", "Аптека низьких цін", "Авіцена", аптека 911 і в жодній - масок НЕМАЄ. Прокоментуйте, будь ласка, цю безпечність.

  • 25 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня.Шановний Олександр Володимирович .Отримавши дійсно якісну медичну допомогу ,з вирішення моєї хронічної  проблеми .Вирішив поділитися з громадою .Хочу висловити свою щиру подяку лікарю ЛОРу КЗ ЦПМСД №2 Орностаю Володимиру Васильовичу ,за професіоналізм ,людяність та не байдужість до пацієнтів .

  • 19 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня, шановний Олександре Володимировичу, хочу поскаржитися Вам на якість лікування в інфекційному відділенні міської клінічної лікарні №1.

    11.02 ввечері мого чоловіка, Ціхоцького Микиту Сергійовича було госпіталізовано до міської клінічної лікарні №1. При госпіталізації в нього була температура 39,4 кашлю та інших симптомів не було. Не зважаючи на те, що в нього запідозрили пневмонію, яку наступного дня підтвердив рентгенівський знімок, його поклали у інфекційне відділення. Проведені тести на грип були негативні.

    Лікуюча лікарка Таїса Василівна Вжецон, інфекціоністка, зауважила, що пневмонія є нетиповою (верхня двостороння), але при цьому назначила лікування (атибіотики, відхаркувальні та пробіотики) без консультації з пульмонологом.

    Через тиждень лікування температура знизилась (37,1-37,5), натомість з'явився кашель, а 18.02 повторний рентген показав відсутність будь-яких змін.

    Цього ж дня мого чоловіка було переведено до пульмонології, де йому призначили курс лікування іншими антибіотиками. Окрім того, з`ясувалося, що на рентгенівському знімку видні сліди перенесеної раніше пневмонії, про що в інфекційному відділенні нам не повідомили. Також з`ясувалось, що аналіз мокроти на туберкульоз, який мій чоловік здав в інфекційному відділенні і який дав негативний результат, є не тим аналізом, який передають для дослідження до санепідемстанії. І тепер аналіз потрібно буде здавати повторно.

    Фактично було витрачено тиждень часу на лікування, яке не принесло жодних результатів, але на яке ми витратили значні кошти.

    У зв'язку з викладеним вище прошу з'ясувати та пояснити мені, чому під час перебування мого чоловіка в інфекційному відділенні до нього не запросили на консультацію пульмонолога з пульмонологічного відділення та чому не було зроблено бакпосів на чутливість до антибіотиків, якими його лікували і які не подіяли. І головне, чому його одразу не перевели до пульмонологічного відділення, як тільки з`ясувалося, що в нього немає грипу і рентген підтвердив пневмонію.

  • 12 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Чому не можна онлайн записатись до лікаря? Коли я спитав про це сімейного лікаря вона з подивом подивилась на мене і відправила з цим питанням на рецепцію, звідти мене відправили назад до лікаря. Чому в ПЦСМД 3, що по Хмельн. шосе нічого не знають про цей сервіс, адже як написано в інтернеті, електронні кабінети пацієнтів знаходяться в єдиній електронній базі на сайті міської ради (але туди чомусь не можна зайти -Forbidden403-). Тому будь ласка проінструктуйте лікарів та наведіть порядок в онлайн записі.

  • 11 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Я хвора на плевмонія звернулась з направленням до Університетської лікарні на Коцюбинського. Мені повідомили, що треба записатись на конкретний час на рецепшегі, що я і зробила. Прийшовши через три години на час запису, я ще годину чекала поки лікар кабінету цифрової флюорографії прийме пацієнтів без черги і запису. Нагадую у мене плевмонія. То питання, а де з ця реформа і навіщо запис до лікаря?  Прошу вжити якихось заходів щодо таких лікарів. Дякую.


  • 06 лютого 2020
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановний Олександре Володимировичу! Від учнів 11-А та 11-Б класів КЗ "НВК ЗШ І-ІІІ ступенів - гімназія №2 ВМР" висловлюємо щиру подяку завідувачці "Клініки, дружньої до молоді" КНП "ВМКЛ "ЦМтаД" Медяній Ірині Іванівні за змістовну бесіду про збереження репродуктивної системи , попередження ХПСШ. Як практикуючий лікар з багаторічним досвідом вона цікаво, переконливо, науково донесла до нас важливу інформацію та важливі  факти, ми отримали вичерпні відповіді на запитання. Ця зустріч не залишила нас байдужими, була цікавою та корисною. Приємно, що в місті працюють такі  небайдужі лікарі-професіонали, як Медяна Ірина Іванівна