Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:e22d929f-da2a-b0db-f06f-94ea940513ba
  • 26 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Щиро дякуємо Вам та представникуПП Бокуд які вирішили питання забезпечення мешканців 

      будинку теплом на ніч 26/11/20 року

    Це слюсар Микола Володимирович ПП "Бокуд"

    Дякуємо Вам,  решті посадовцям в,що зняли напругу в будинку

    Вода відкачена сморід зник з усіх підїздів станом на 21/ 00 год на 26 листопада

    З паовагою 

    /повноважена особа від будинку 48 Антонова , прізвище ПІДТВЕРДЖУЮ!/

       Додатково:

    Дякують діти  та дорослі мешканці будинку депутату ВМР   Мацері В та помічникам що підставили плечі для вирішення питання!

    З повагою

    Уповноважений від будинку ПІБ прізвище

  • 26 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня!

    Шановний Фурмане Романе Сергійовичу 

    Звертаються до Вас мешканці будинку по вул. А.Первозванного 76 з приводу декількох питань:

    - на прибудинковій території є сухі дерева які потрібно зрізати, мешканцями нашого будинку було написано звернення в "Житло-Гарант" з приводу цього питання ще 04.11.2019р. була комісія але дерева так і ніхто не зрізав. Просимо посприяти вирішеню цієї проблеми так як ці дерева нахилені на проїждду частину та на будинок і при сильному вітрі можуть створити аварійну ситуацію.

    - три тижні тому "Вінтеплоенерго"замінив нам трубу для подачі тепла в будинок. Після двох тижнів на тротуарі зявилась діра у яку можна провалитись, вчора її засипали просто щебнем але цетимчасове рішення так як знову може утворитись яма. Враховуючи те, що наш тротуар взагалі складно назвати"тротуаро", по ньому дитячим візком не можливо проїхати а ні людині похилого віку пройти.

    - ще одним питанням яке потребує швидкого рішення - це опори які підтримують бетоний навіс над підїздом, вони в жахливому стані. Бетон обсипався а арматура ржавіє. Є можливісь що впаде комусь на голову.

    Просимо посприяти вирішенню цих питань. А також хочемо подякувати за швидке реагування.



  • 25 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Фурман Р С!

    Поясніть мені та решті мешканців будинку 48 вул  Антонова  чому батареї в кімнатах  дві кімнати стояк 4-го підїзду холодні станом на 19/00 год 25 листопада 2020 року?

    На дворі температура +6 В кімнатах менше  +18 

    Скільки температура повітря в оселях у Вас керівники ВМР та Ваших депутатів?

    За що влада бере кошти з мещшканців міста?

    Просили долучитися депутата ВМР  Мацеру В

    Відповідь від депутата  на час звернення НУЛЬОВА!

    Вибори пройшли!

    Все гаразд!

       Місцева партія В Гройсмана перекмогла

    Працюйте переможці виборчих перегонів в регіоні  на БЛАГО Вінничан

    З повагою до Вас

    мешканці буд 48 Антонова Вінниця

  • 23 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Романе Сергійовичу, дуже  Вас просимо усім під'їздом будинку 41, що на Келецькій, зробіть планову чистку зеленої зони між будинком та трамвайними рельсами (навпроти піцерії)! Між дерев постійно ходять в туалет та сплять алкаші! Літом дихати нема чим від цієї воні! У нас під вікнами вже дикий ліс! Наперед дуже Вам дякуємо, мешканці 4го під'їзду будинку 41, що на Келецькій.

  • 18 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Роман Сергійович! Прошу зробити планову чистку дерев зеленої зони за адресою: м.Вінниця, вул. Келецька,41. Між будинком та трамвайними коліями. Орієнтир - навпроти ларька та піцеріі. У нас під вікнами вже дикий ліс виріс. Дуже дякую. З повагою до Вас, жильці цього дому.

  • 17 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Два тижні тому наш магазин, що знаходиться на першому поверсі та у підвальному приміщені  5-поверхового будинку , почало топити каналізаційними стоками. Відбувається це не вперше, як доказ тому деякі стіни, що закриті обладнанням і добре не проглядаються, вже згнили на 30 %. Терміново телефоную  в компанію «Господар Люкс», яка обслуговує наш будинок і якій ми завжди вчасно і в повному обсязі оплачуємо вартість комунальних послуг. Доречи, додзвонитись і було не так просто, тому що телефони, які вказані на сайті даної компанії не відповідали. Нажаль, я не отримав такої очікуваної мною  компетентної відповіді та допомоги. А магазин все продовжує заливати, сморід неймовірний, маса втрачених і підведених не з нашої вини клієнтів. Намагаюсь зателефонувати  до начальника МКП Управляюча компанія « Господар Люкс «, нажаль дуже сумно усвідомлювати, що люди, будучи на робочому місці дозволяють собі розмовляти подібним тоном, при цьому не маючи жодного бажання допомогти.

    Їду до начальника  МКП «Управляюча компанія « Господар люкс»  .  При вході на другий поверх червона стрічка – карантин, далі металева огорожа з магнітним ключем, які є тільки у робітників даного управляння, тобто жодної можливості потрапити в середину приміщення, прошу якогось чоловіка, що працює там пропустити мене, нарешті правдами і не правдами,  потрапив до кабінету  керівника.  Аверчук Андрій Андрійович  поводив себе непрофесійно і в мене після спілкування з ним не виникло навіть мінімального бажання  ще колись звернутись за допомогою до цієї людини. Але після довгих перемовин  він все ж таки , зателефонувавши комусь з технічого відділу. Нарешті!!  Я зустрівся з людиною, яка є 100% професіоналом у своїй справі  та, як кажуть, на своєму місті. За досить короткий час до нашого магазину під'їхала бригада з робочими під його керівництвом, розкопали трубу та усунули причину .  Представники водоканалу особисто впевнились, що причиною аварії є розлом  двох  стічних труб, які прокладені з будинку до колодязю і саме через цей розлом відбувається систематичне затоплення нашого магазину.  

    Знову намагаюсь по телефону знайти рішення даної проблеми –марно. Їду до   керівника компанії  « Господар люкс» Аверчука А.А., потрапив до його кабінетом вже знайомим мені шляхом (через співробітників, які не відмовили пустити). Намагаюсь йому пояснити масштабність проблеми – два тижні магазин не працює; зірвані поставки; пошкоджені меблі, стіни, стеля; сморід, єдина можливість позбутись якого – це залучити фахівців з обробки та знезараження приміщень, що коштує немалих грошей. Але нажаль, повна бездіяльність у вирішення проблеми, одним словом, мені відмовили в наданні  професійної та кваліфікованої допомоги, яка є основним видом діяльності даного управління.

    Прошу скласти Акт ( про затоплення ,та збитки причинені нам ,не з нашої вини ), а на звороті залишити свої коментарі, звісно цього ніхто не робив..

    Як результат, незабутні враження від компанії, якій ми платим кошти за неіснуючі послуги; досі зачинений магазин, жахливий сморід, пошкоджені меблі, стіни і стеля, вриті пліснявою.        Розраховуйте тільки на себе, але не забутьте кожного місяця перерахувати кошти за ненадання послуг!

     А зараз вже другій місяць поспіль вони присилають рахунки та вимагають оплати !!!

       Будь ласка роберіться з цією сітуацією 



  • 17 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Директору департаменту житлового господарства

    Фурманову Роману Сергійовичу,

    Голови правління ГК «Південний Буг»

    Мішагіна Олександра Олеговича

    Юр. адреса: м. Вінниця, вул.. Стрилецька, 10

    Контактний тел.: 0674306366

     

    Звернення

     

                Шановний Роман Сергіевич, звертаємось до Вас від імені всіх членів гаражного кооперативу «Південний Буг» з проханням сприяння та допомогою з наведенням чистоти у дворі за адресою по вулиці Стрілецька, 4.

                Цей двір будинка, який розташований по вул. Стрілецька, 4, прилягає до нашого гаражного кооперативу та вже напротязі років до наших гаражів носять сміття. Це сміття мешканці будинку залишають поруч з нашими гаражами і воно утворює неприємний запах, впливає на екологічний стан та погіршує наше здоров'я та здоров'я наших дітей.

                Ми неодноразово зверталися в ЖЕО, але вони так і нічого не зробили. Це порушення в утриманні території та забезпечення належного санітарного стану. ЖЕО несвоєчасне прибирає території від побутового, будівельного сміття та відходів скошеної трави, листя, деревини, гілляк.

                Просимо Вас втрутитися і допомогти розібратися в даній ситуації. Територію треба огородити, щоб сміття не носили до гаражного кооперативу, там стояв колись гараж, а зараз ЖЕО висипав на це місце відсів. Територію треба очистити від бруду та сміття. Надайте, будьласка, вказівку відповідним структурам для вирішення цього питання.

     

    З повагою до Вас,

    Голова правління ГК «Південний Буг»                                                                   Мішагін О.О.


  • 16 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства


    Доброго дня!

    Шановний, Романе Сергійовичу, звертаються до Вас мешканці ІІ під'їзду будинку Академіка Янгеля 15 кв.41 (1поверх) Ясницька Ірина (063 108 45 30) та кв.44 (2 поверх) Синицький Максим (063 234 62 16).

    Мешканець 10 поверху кв.77 самовільно висадив 08.11.20р. біля 2 під'їзду три фруктових дерева (Груші).

    В нас північна сторона, сонячного світла перший, другий поверхи не бачать ніколи, тому ми ПРОТИ будь яких ДЕРЕВ на прибудинковій території, але НЕ проти низькорослих кущів та інших не високих насаджень.

    Садити дерева треба відповідально:

    • Поки дерево маленьке, воно не завдає шкоди нікому і нічому. Але в майбутньому, коли Груші виростуть, вони почнуть закривати та затінювати вікна першого поверху.
    • Плодові дерева садити дозволено лише на приватних ділянках, а у дворах багатоповерхівок – НЕ МОЖНА. Мало того, що в майбутньому дерева закриватимуть та затінюватимуть вікна першого поверху - плоди, падаючи, забруднюватимуть територію. До того ж, за фруктами на дерево вилазитимуть діти, падаючи, вони можуть травмуватися.

      Відповідно до статті 16 ЗУ «Про благоустрій населених пунктів» заборонено самовільно висаджувати дерева.

      Відповідно до пункту 6.3. Наказу Міністерства охорони здоровя України від 19.06.1996 №173 «Про затвердження Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів» забороняється застосовувати  для  озеленення  вулиць фруктові дерева і чагарники, що потребують обробки отрутохімікатами.

      6.5. Дерева,   що  висаджуються  біля  будинків,  не  повинні перешкоджати  інсоляції  і  освітленості  житлових  і  громадських будівель відповідно до гігієнічних норм.

      Заява підписана мешканцями 2 під'їзду (так як всі насадження здійснюються біля цього під'їзду)  будинку Академіка Янгеля зареєстровано 13.07.20 року в МКП УК ЗАМОСТЯ (58% ПРОТИ будь яких насаджень).

      Просимо знову у Вас допомоги.

    Ми не можемо нічого вдіяти згідно законодавства без Вашої сторонньої допомоги.

    Велике прохання допомогти нам: прибрати молоді саджанці груш і в подальшому ЗАБОРОНИТИ садити ДЕРЕВА.

    Дякуємо завчасно.

    Довідково:

    На гарячу лінію телефонували 08.11.20 року стосовно насаджень Груш.

    Були раніше звернення в міську раду  і на них надана нам відповідь:

    Департамент житлового господарства надав на звернення від 14.07.20р відповідь від 06.08.20р, що на звернення щодо самочинної посадки зелених насаджень мешканця квартири 77 житлового будинку № 15 по вул. А.Янгеля  розглянуто.

    Була проведена роз'яснювальна бесіда з власником кв. 77 даного будинку щодо недопущення самочинних дій по влаштуванню виноградника біля 2-го під'їзду. Під час бесіди власник кв. 77 запевнив, що протягом серпня місяця поточного року усунить допущені недоліки власними силами – АЛЕ НЕ УСУНУВ. Як стояли труби так і стоять, які псують зовнішній вигляд будинку та прибудинкової території.

    На  звернення від 25.07.20 та Вашої відповіді від 11.08.20 - проведена роз'яснювальна робота з власником кв. № 77 даного будинку щодо недопущення самочинних будівельних дій на прибудинковій території.

    Серед мешканців будинку досягнуто порозуміння щодо недопущення самочинних дій на прибудинковій території без згоди співвласників будинку


  • 16 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня,Роман Сергійович.Ми батьки діток які відвідують дошкільний навчальний заклад 10,що знаходиться в мікрорайоні Тяжилів, цікавимось у Вас коли будете проводився утеплення нашого садочку,на яке ми очікуємо вже скілька років.З приходом морозів в групі,яку відвідують наші діти температура опускається до 16 градусів,допомагають тільки обігрівачі. Очікуємо на відповідь.

  • 13 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства


    Доброго дня. Будинок за адресою, вул. Гладкова, 5, 4 під'їзд - ми, мешканці, вже тиждень звертаємося в усі інстанції, щоб вирішити елементарну ситуацію - у підвалі, під'їзді,  а головне - у квартирах стоїть страшенний сморід каналізації. Ця проблема виникає періодично вже близько року, і кожен раз УП Бокуд розказує, що то Водоканала люки забиті, а Водоканал розказує байки, що вони дивились, і все добре, хоча є мешканці, що цілий день знаходяться дома, і чудово бачать, що ніхто не приїзджав і нічого не робив. У цей час все смердить, навіть одяг у квартирах набирає цим сморідом. І з 10-го дзвінка аварійка інколи приїзджає и робить щось з тими люками.  А от цього разу йде зухвале, злісне ігнорування. В міськраду ці горе-постачальники ком. послуг звітують, що все добре, а насправді нічогісенько не зроблено. Вимагаємо змусити вищеназвані служби виконувати ті обов'язки, за які вони справно щомісяця нараховують і отримують кошти від мешканців. Цю проблему потрібно вирішувати зараз аварійно, а загалом - кардинально, а саме робити ремонтні роботи по заміні того обладнання (труби і т.д.), яке вже вийшло з ладу і стає причиною даної проблеми. Тому ще раз звертаємося до вас із проханням розібратися (якісно, без їхніх "липових" відповідей, що все гаразд - зовсім негаразд!) та змусити Водоканал та Бокуд вирішити дану проблему - усунення смороду каналізації (та причини) у підвалі,  під'їзді, та квартирах. Дякуємо.

     


  • 12 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Уважаем.Роман Сергеевич! Хочу от себя лично и жильцов дома по пр.Юности 42поблагодарить за то внимание,за то неравнодушие,за то беспокойство кот.Ви оказали нам в решении нашей проблеме.Среди тисяч городских неприятностей ви находили время лично позвонить и поинтересоваться о ходе дел.

    ОГРОМНОЕ СПАСИБО!!!

  • 11 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Pоман Сергійович можна уточнити на рахунок утеплення в цьому році садочку 10,що знаходиться в мікрорайоні Тяжилів.Ми писали звернення вже минулого року про те що в групах наших діток з приходом холодів дуже холодно.Ми знову чекаємо зі страхом приходу морозу.Я і  батьки нашої групи будемо вдячні за відповідь.

  • 11 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​ДОБРОГО ДНЯ. Я ПРОЖИВАЮ В РАЙОНІ ПЕДУЧИЛИЩЕ СТАРЕ МІСТО, КОЖНОЇ СЕРЕДИ ЕКОВІН ЗАБИРАЄ СМІТТЯ ПО НАШІЙ ВУЛИЦІ, АЛЕ ТЕПЕР КОЛИ ЛИСТЯ БАГАТО ( ЧАСНИЙ СЕКТОР) ХЛОПЦІ, ЩО ЗАКИДАЮТЬ СМІТТЯ ЛИШАЮТЬ ПАКЕТИ З ЛИСТЯМ( ВОНИ НЕМАЛІ АЛЕ ЛИСТЯ БАГАТЕННО) ПІД ВОРІТЬМИ. пИТАННЯ : ЧОМУ НЕ ЗАБИРАЮТЬ ВСЕ СМІТТЯ А ВИБІРКОВО!!!! ПАЛИТИ НЕМОЖНА , ТОДІ ЩО РОБИТИ???? ЦЕ НЕПООДИНОЧНІ ВИПАДКИ, ДЕХТО ІЗ ЖИТЕЛІВ ДОПЛОЧУЄ ЇМ ТО ТОДІ ВСЕ ДОБРЕ, АЛЕ Ж МИ ВСІ ОПЛОЧУЄМО ЧЕРЕЗ КАСУ ВИВІЗ СМІТТЯ. ПРОШУ ПОЯСНЕННЯ.


  • 09 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня. Прошу терміново нам допомогти. Звертаюся від імені жителів будинку по вул. Литвиненко-Вольгемут 56. З початку опалювального сезону, мешканці будинку не отримують тепло, тому що була пошкоджена труба. Приїхала бригада, сказали що все замінили. Ми не перевірили роботу, а виявляється, що майстри наложили джгутик і прикрили тряпкою. Коли запустили опалення, вода потекла. Викликали бригаду зварили. Зранку прорвало в двох місцях, приїхали одну трубу зварили, через 15 см залишили. Повен підвал воды. Знову виклик, зварили ще кусок, почала текти рядомвода фонтаном. Залишили і сказали, що нічого не можуть зробити. Виникає питання, за що аварійку знімає по 900 грн за приїзд, коли вони тільки потирають руки і нічого не роблять. З четверга звертаємося і на гарячу лінію, і в аварійку, ніхто нічого не зробив. Люди без опалення, повний підвал вод. Хто має вирішити цю проблему? В суботу було на балансі 5тис.сьогодні уже 0. Де кошти діваються, коли і см трубы не зроблено? Жаль, що не можу показати відео. 

  • 05 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

                                                                                                  Директору департаменту                                                                                                                  житлового господарства                                                                                                                    Роману Фурманову,                                                                                                                       Співвласниці  квартири в                                                                                                               житловому   будинку №166                                                                                                                 Бабій Ірини Романівни;                                                                                                                    За особистим проханням Інваліда 1                                                                                                    групи  (потребує сторонньої                                                                                                           допомоги), вдови померлого                                                                                                          ветерана війни, ветерана праці                                                                                                                  Бабій Зої Петрівни                                                                                                                 проживає по вул..Князів Коріатовичів,                                                                                              буд. №166 кв. 45.                                                                                                                     Контактний тел.. 096-45-38-142

                                                                      Звернення

          Шановний, Роман Фурманов, звертаємось до Вас в питанні сприяння  і запобігання загрози руйнування конструкцій будинку, яка утворилась за адресою: вул.. Князів Коріатовичів буд. №166. В будинку за цією адресою на даний момент вже другий рік має місце підтоплення підвалу в районі 3 підїзду. Причиною такого підтоплення є бездіяльність і непрофесійність працівників ЖЕО-1 та несанкціоновані дії мешканця цього будинку пана Руслана, що проживає в квартирі №41, який несанкціонованого випускає воду із стояка центрального опалення  на підлогу підвалу, таку процедуру виконують і працівники ЖЕО-1. Таким чином, вони вирішують питання в боротьбі з «повітряними пробками». Це продовжується протягом початку опалювального сезону і може продовжуватись аж до весни. На не однократні звернення не робити це, пан Руслан не реагує (це вже продовжується 2 роки), мотивуя тим, що йому холодно, а ЖЕО-1 не вирішує його проблеми (бездіяльність ЖЕО-1 – версія пана Руслана). На всяк випадок довожу до Вашого відома в будинку система опалення має верхню розводку і випуск повітряних пробок весь час здійснювалось в самій верхній точці (це центральний (головний) повітрязбірник, що знаходться в середньому під`їзді – це є сама верхня точка). Але так простіше….. До того відключаючий кран на стояку в підвалі передбачений не для випуску повітря, він використовується під час аварійних та ремонтних робіт для випуску води. Не вже економічно.

         Всі розуміють, що велика кількість води згубно впливає на будь-яку будівлю, особливо на фундамент і, може призвести до незворотних наслідків для фундаменту, і побудованого на ньому будинку.

          В сирому підвалі завжди підвищена вологість, завдяки якій і відбувається утворення цвілі, скупчення конденсату і неприємні запахи. Мало того що в таких приміщеннях не можна зберігати продукти, так як вони будуть миттєво піддаватися дії цвілевих грибів, так ще може статися деформація будівлі або того гірше, його руйнування.

          На даний час в підвалі підвищена вологість, неприємний запах цвілі, сирість, до підвалу, де зберігається моя картопля не можна добратися прохід- суцільне м'яке рихле болото, двері від сирості дефомувались і не відкриваються. Я інвалід 1 групи не можу дістатися своїх продуктів, може вони вже не придатні до використання, я живу на одну пенсію і не маю змоги купувати нові продукти, і навіть не маю доступу до підвалу, що мені належить .

          Не вже треба чекати наступну подію, що трапилась 13 квітня 2020року в м. Запоріжжі- руйнування будинку за результатами підтоплення фундаменту. На звернення мешканців місцева влада Запоріжжя не реагувала. Але маю надію, що місцева влада м. Вінниці оперативно відреагує на аналогічну подію і прийде на допомогу і візьме на контроль складну ситуацію.

          Доведіть до відома керівництва ЖЕО-1 , що відповідно нормативного документу «Про затвердження Правил улаштування жилих будинків та прибудинкових територій»,  затверджених Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року N 76, зареєстровано в Міністерстві юстиції України
    25 серпня 2005 р. За N 927/11207, працівниками ЖЕО-1 необхідно забезпечуватись:

    п.3.3.1 У підвалах і технічних підвалах повинен забезпечуватися:

    - температурно-вологісний режим приміщень підвалів і технічних підвалів, що перешкоджає випаданню конденсату на поверхнях огороджувальних конструкцій;

    - доступ до всіх елементів підвалу і технічного підвалу і чистота;

    - належне освітлення підвальних приміщень ;

    Виконувати технічне обслуговування і ремонт будівельних конструкцій:

    4.1. Фундаменти і стіни підвалів

    4.1.1. Під час експлуатації будинку необхідно забезпечувати:

    - нормований температурно-вологісний режим підвалів і техпідвалів;

    - справний стан фундаментів і стін підвалів будинків;

    - усунення ушкоджень фундаментів і стін підвалів у міру виявлення, не допускаючи їх подальшого розвитку;

    - запобігання вологості і замочуванню ґрунтів основ і фундаментів та конструкцій підвалів і техпідвалів;

    4.1.14. Не допускається:

    - підтоплення підвалів і техпідвалів через несправність і витоки від інженерного обладнання;

        Враховуючи вище викладене прошу:

    1. Створити комісію по обстеженню та врегулюванню створеної аварійної ситуації по житловому будинку №166 (підтоплення підвалу), а саме: скласти акт за формою додатка 4 «Про затвердження Правил улаштування жилих будинків та прибудинкових територій».

    2. Просушити підвал, передбачити освітлення підвалу на дільниці затоплення.

    3.Виявити причину затоплення – несанкціоноване втручання та бездіяльність ЖЕО-1, непрофесійні дії ЖЕО-1..

     4. Провести необхідні заходи для усунення в подальшому причин, що викликають затоплення (передбачити заходи до унеможливлення допуску до відключаючого крану сторонніх осіб, крім працівників ЖЕО-1 (тільки при аварійних ситуаціях), шляхом створення захисних граток, або інших перешкоджаючих засобів, методів, тощо).

    5. Визначити дії працівників ЖЕО-1 непрофесійними та економічно необґрунтованими і такими, що несуть загрозу життя мешканців будинку та створюють нестерпними умови проживання.

    Прошу взяти виконання звернення під особистий контроль, провести службове розслідування дій працівників ЖЕО-1 (вода так і спускається в підвалі) та запобігти в подальшому заходи щодо цілісності будівельних конструкцій.

      З повагою, до Вас                                                                                             І.Р. Бабій

                                                                                                                                 З.П. Бабій


  • 02 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович, звертаюся до Вас повторно, так як проблему не вирішено. В будинку за адресою вул.Некрасова 13а, у всіх квартирах п'ятого поверху, а найбільше в квартирі 45, протікає дах (чесно кажучи, дуже сильно). Після тривалих переговорів з ЖЕО, мені постійно відмовляють в поточному ремонті, прикриваючись плановим відділом, нестачею коштів. Також наполегливо пропонують робити капітальний ремонт за кошти мешканців. Так як, переважна більшість мешканців пенсіонери та люди з низьким місячним доходом, сума за капітальний ремонт для нас є непідйомною. Допоможіть, будь ласка, нарешті вирішити це питання з покрівлею, бо вже немає ні сил, ні нервів на безрезультатні переговори з ЖЕО. 

  • 02 листопада 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрий день Роман Сергійович! Вже не одноразово звертаюсь до вас від імені мещканців будинку Магістрацька 136!!! Дуже чекаемо ту вишку для зрізу дерев!!! Забор давно демонтован і на дворі уже листопад !!!Ось ваша остання відповідь..

    Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо поновлення робіт по видаленню дерев біля житлового будинку №136 по вул. Магістратська, розглянуто.

    Повідомляю, що виконати роботи по видаленню дерев заплановано в жовтні місяці поточного року, за умови демонтажу забору для забезпечення під'їзду автовишки.




  • 31 жовтня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня, Романе Сергійовичу!

    Звертаюсь до Вас за допомогою у вирішенні мого питання.

    Уже більше місяця, як прорвало трубу під будинком по вул. Пирогова 99. Я мешкаю у кв. 4 на першому поверсі, як раз під моєю підлогою проходить ця труба. Для усунення цієї проблеми потрібно замінити 8м труби. Представники ЖЕО ніяк на прохання про допомогу не реагують. Зверталась не одноразово. З великими труднощами, подзвонивши на гарячу лінію, приїхала аварійна бригада, яка розібрала підлогу в одній з кімнат, для того щоб добратись до труби, після чого наклали на пошкодження хомут. Це звичайно тимчасова міра, трубу треба негайно замінити. На порозі зима і хомут звичайно не витримає такої напруги.

    Після складання мною заяви, через декілька діб, з великими труднощами, подзвонив гол інженер ЖЕО повідомив, що багато роботи і потрібно чекати. Скільки чекати, не відомо.

    Я пенсіонерка, з пенсією в розмірі 2000грн самостійно усунути цю проблему не зможу.

    Терпіти більше немає змоги !!!

    Тому прошу Вас втрутитись та посприяти у вирішенні даного питання,так як робота ЖЕО не відповідає вимогам згідно договору та здорового глузду ,хоча плату за управління будинком сплачується вчасно та в повному обсязі.

    Дякую!


  • 29 жовтня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

                                 Шановний Роман Сергійович!

     Від імені всіх мешканці будинку по вул. Заболотного, 9 висловлюємо Вам щиру вдячність ! 
    Подяку за надану допомогу і підтримку у проведенні капітального ремонту нашого  дитячого майданчика.

    Бажаємо Вам і всій Вашій команді невичерпної енергії, процвітання, здоров'я і благополуччя.

    І дуже приємно, що в наш час живуть такі люди, які готові прийти на допомогу іншим.  
    Ваша допомога дуже цінна і ніколи не буде забута. 
    Божого благословіння Вам, дуже вдячні!



  • 27 жовтня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Добрий день,Романе Сергійовичу!

    Звертаюсь до Вас за допомогою у вирішенні мого питання.

    На протязі 5 діб, моя сім' я та інші мешканці 3 під 'їзу (в тому числі маленькі діти та пенсіонери),по вул.Ширшова,46,без водопостачання.Це заважає повноцінному існуванню,забезпеченню елементарних потреб ,  що призводить до порушення екологічних та санітарних норм та унеможливлює подальше проживання.

    Починаючи з 24 по 27 жовтня 2020 року,мною та мешканцями нашого під'їду ,були десятки звернень на телефон Цілодобової варти та ЖЕО,але всі звернення проігноровано та на сьогодняшній день жодних робіт не розпочато,хоча представники Цілодобової варти повідомляли що працівники ЖЕО відправили бригаду для усунення пошкоджень труби водопостачання,як 24 так і 25,26 та 27 жовтня 2020 року.

    Але це не правда,жодного представника ЖЕО не було .

    Терпіти більше немає змоги !!!

    Тому прошу Вас втрутитись та посприяти у вирішенні даного питання,так як робота ЖЕО не відповідає вимогам згідно договору та здорового глузду ,хоча плату за управління будинком сплачується вчасно та в повному обсязі.

    Дякую!


  • 26 жовтня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​З серпня ц.р. відсутня г/в по стояку. Можна прискорити процес накладання хомута на трубу ГВП, щоб в квартирах з 1 по 5 поверх зявилася г/в.  На неодноразові зверння на цілодобову варту і ЖЕК результат - ноль!!!

  • 24 жовтня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович, звертаюсь до Вас з проханням провести ревізію по роботі "ТОВ ЖЕО-1", яке обслуговує будинок по вул. Івана Богуна 3 м. Вінниця.

    Мене звати Литвиненко Ірина Ігорівна, я явлюсь власницею квартири 25 по вул. Івана Богуна 3.

    На даний час, наш будинок обслуговується ТОВ ЖЕО (вул. Лялі Ратушної 22а), ми сплачуємо щомісячну плату за послуги управління (однокімнатна квартира 135,00грн/міс.). Але за що мають сплачувати мешканці, якщо з часів Сталіна у під"їзді не був проведений взагалі ремонт, світла у під"їзді немає, все тече коли йде дощ. Це старий дім(центр міста ),  і в ньому проживає 80 відсотків похилих людей, які не мають змогу звернутись до керівництва з цим питанням. Нажаль не можу підкріпити фото в цьому звернені, але це просто жах, я таких жахливих під"їздів ще не бачила. На скільки мені відомо одниз з пунктів послуг які має надавати  ЖЕО це - Поточний ремонт конструктивних елементів будинків, внутрішньо- будинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на прибудинковій території ( в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків). Це означає, що ЖЕКи, відповідальні за багатоквартирний будинок, повинні стежити не тільки за його технічним станом, але й за всією територією навколо нього. Так, ЖЕК зобов'язаний самостійно підтримувати двори і технічні споруди в належному стані. Двічі на рік (навесні і восени) співробітники ЖЕКу повинні проводити сезонні огляди житлових будинків. У разі необхідності, ЖЕК проводить ремонт: покрівлі; фасадів; трубопроводів на горищах і в підвальних приміщеннях; систем водопостачання та центрального опалення, їх регулювання і гідравлічні випробування; вхідних дверей в під'їзд, її утеплення.Лампочки повинні працювати на кожному поверсі в кожному під'їзді, а також при вході на вулиці. обов'язки ЖЕКу регулюються ст. 21 закону України «Про житлово-комунальні послуги». Виконавець, який порушив договір про надання послуг за плату, відповідає за це порушення, якщо не доведе наявність форс-мажорних обставин. Збитки, заподіяні невиконанням або неналежним виконанням договору про безоплатне надання послуг, підлягають компенсації. 

    Я дуже надіюсь на Вашу допомогу з вирішенням цієї проблеми в найближчий час. Буду звертатись з скаргами також до мера міста і у вищі інстанції. Дякую за розуміння, чекаю відповідь.


  • 23 жовтня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​над входом в первый подъезд по ул. Соборная 91 на 4м этаже жилец смонтировал с выходом из окна себе из непонятных подручных материалов, то ли склад, то ли подиум, то ли балкон... как бы то ни было, конструкция хлипкая и шаткая, никак не закрепена, несер риск и опасность для окружающих, а кроме того еще и  нарушает общий архитектурный ансабль дома: все это видно невооруженным взглядом.

    на обращения на горячую линию "Цилодобовой варты" около 12 дней назад - мне был звонок от представителя ЖЕО, но ситуация никак не решена.

    каждый день, заходя и выходя в подъезд, жильцы несут риск быть травмированными упавшими с высоты 4 этажа предметами.

    Данное обращение написано формально, чтобы зафиксировать в системе бездеятельность уполномоченных служб, а также выступать в возможных судебных заседаниях в качестве аргумента, что были неоднократные обращения граждан.


  • 21 жовтня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Налагодіть,будь ласка,роботу ЖЕО,т.я на будинок по Стеценко 50 два дні тому подали тепло,а працівники ЖЕО тепло не підключають,в одному під'їзді запустили тепло,а в другому під'їзді не запускають,бо не хочуть(так відповіли при зверненні в ЖЕО). При цьому нарахування за опалення проводять. При зверненні до них реакції немає.Дякую

  • 20 жовтня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний, Романе Сергійовичу, вдруге звертаюся до Вас щодо неналежного надання послуг щодо обслуговування будинку по вул. Писарева, 4, в якому проживає лежача хвора після інсульту моя мама. Учора я намагалася викликати аварійну службу і інженера ЖЕО з приводу затоплення квартири моєї мами. О 14.00 я дзвонила на Цілодобову варту і в ЖЕО. Я навіть направила в ЖЕО відео і фото затоплення. І... все. Ніхто не прийшов і не приїхав. Вода лилася і капала приблизно 4 години. О 19.00 мені зателефонували з ЖЕО і сказали, що бригада не приїде, а інженер для складання акту прийде протягом 3 днів. Крім того мене з притиском ПОПЕРЕДИЛИ, ЩО ВИКЛИК АВАРІЙНОЇ БРИГАДИ КОШТУЄ 800 ГРИВЕНЬ, А ВИКЛИК ІНЖЕНЕРА ДЛЯ СКЛАДАННЯ АКТУ ЗАТОПЛЕННЯ 130 ГРИВЕНЬ! Але це, ще не все. Сьогодні мені зателефонував інженер ЖЕО і сказав, що сьогодні він... НЕ ПРИЙДЕ! І щоб я завтра затефонувала йому і нагадала, щоб Він прийшов. Я попросила його повідомити мені реквізити інструкції за якою він працює, в тому числі з приводу склазання акту затоплення протягом 3 днів. Я відповіді не дочекалась. Тому ПРОШУ Вас відреагувати на дану ситуацію і повідомити мені також норактивно-правові акти за якими працює аварійна бригада щодо підстав та строків її виїзду, строків складання акту затоплення після звернення громадянина та підстав стягнення коштів за виїзд аварійної бригади та вихід за місцем затоплення інженера для складання акту затоплення. 

  • 20 жовтня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Фурман Роман Сергійович

    Звертаються до Вас мешканці Будинку за адресою Андрія Первозванного 76, у нас виникла така проблема: вчора 19.10.2020 було подано тепло, в результаті виявили прорив труби і перекрили подачу тепла і сказали, що прийдуть невідомо коли. У нас в будинку багато пенсіонерів, а також сімей з дітьми усі мерзнуть, а за даної епідеміологічної ситуації це просто не припустимо. Просимо вас прийняти міри у цьому питанню. Дякую!

  • 18 жовтня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Відносини, що виникають у процесі надання та споживання житлово-комунальних послуг регулює Закон України від 9 листопада 2017 року № 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон 2189).

    Відповідно до статті 1 Закону 2189 послуга з управління багатоквартирним будинком – це результат господарської діяльності суб'єктів господарювання, спрямованої на забезпечення належних умов проживання і задоволення господарсько-побутових потреб мешканців будинку шляхом утримання і ремонту спільного майна багатоквартирного будинку та його прибудинкової території відповідно до умов договору.

    Управитель багатоквартирного будинку – це фізична особа-підприємець або юридична особа-суб'єкт підприємницької діяльності, яка за договором із співвласниками забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб.

    Згідно зі ст. 6 Закону 2189 учасниками правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послуг є:

    споживачі (індивідуальні та колективні);

    управитель будинку;

    виконавці комунальних послуг.

    Законом 2189 передбачено 3 базові моделі договірних відносин між споживачами і виконавцями ЖКП (ст. 6, 14 Закону 2189), а саме:

    -        Індивідуальний договір (ч. 3 ст. 14 Закону № 2189) Договір укладається між виконавцем комунальних послуг і споживачем (тобто з кожним окремим співвласником багатоквартирного будинку).

    -        Договір колективного споживача (ч. 6 ст. 14 Закону № 2189) Укладення такого договору можливе в будинках, у яких створено ОСББ (об'єднання співвласників багатоквартирного будинку). Колективний договір про надання комунальної послуги укладається з виконавцем такої послуги особою, уповноваженою на це співвласниками, від імені та за рахунок усіх співвласників багатоквартирного будинку.

    -        Колективний договір з управителем (ч. 4 ст. 14 Закону № 2189) Власники квартир можуть делегувати представлення своїх інтересів управителеві будинку або іншій уповноваженій особі. Крім управителя такою уповноваженою особою може бути: один із співвласників багатоквартирного будинку; уповноважений орган управління ОСББ; правління житлово-будівельного кооперативу; інша фізична або юридична особа, уповноважена рішенням співвласників (уповноваженого органу управління ОСББ).

    Ціна послуги з управління багатоквартирним будинком встановлюється договором про надання послуг з управління багатоквартирним будинком з розрахунку на один квадратний метр загальної площі житлового або нежитлового приміщення, якщо інше не визначено договором про надання послуг з управління багатоквартирним будинком.

    Згідно з пунктом 5 частини 1 статті 7 Закону 2189, споживач має право на зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за житлово-комунальні послуги у разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або зниження їхньої якості.

    Враховуючи норми діючого на сьогоднішній день законодавства прошу надати роз'яснення з наступних питань:

    1. Чи можна трактувати так, що ч. 3 ст. 14 Закону 2189 «Індивідуальний договір про надання комунальних послуг укладається між співвласником багатоквартирного будинку та виконавцем відповідної комунальної послуги» розповсюджується і на житлову послугу, адже мова йде саме про комунальну послугу, а не житлову, які згідно із згаданим Законом є різними по своїй суті, а також у статті згадується лише про виконавця комунальних послуг і ні слова не сказано про управителя, хоча це різні суб'єкти (учасники) житлово-комунальних послуг в розумінні ст. 6 Закону 2189.

    2. Чи можливе укладення індивідуального договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком одним із співвласників з Управителем, якщо відповідно до рішення зборів співвласників вже укладений колективний договір із Управляючою компанією. Якщо так, який порядок дій такого співвласника. Якщо неможливо прошу роз'яснити чому з посиланням на нормативно-правові акти.

    3. Чи передбачені чинним законодавством можливості укладення індивідуального договору між співвласником нежитлового приміщення та Управляючою компанією на інших умовах, ні ж ті, що встановлені для власників квартир, або визначення у колективному договорі інших умов для співвласників нежитлової нерухомості, зокрема встановлення меншої ціни (тарифу) за управління багатоквартирним будинком, враховуючи, що співвласник нежитлової нерухомості не користується послугами, які надає Управляюча компанія та беручи до уваги положення пункту 5 частини 1 статті 7 Закону 2189, якою встановлено, що споживач має право на зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за житлово-комунальні послуги.

    4. Чи передбачена законодавчо можливість відмови від колективного договору (його розірвання або припинення) конкретним співвласником нежитлової нерухомості і Управляючою компанією, у випадку незгоди такого співвласника з умовами такого договору.


  • 17 жовтня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Роман Сергеевич, пишу по свежему:
    15 октября в 2м подъезде многоэтажки где я проживаю (Майбороды 17)

    какая-то бригада непонятных мастеров ремонтировала бетонные ступеньки в подъезд, при этом ремонт тянулся уже несколько недель, ну типа начали, потом бросили никого не было, и вот 15 октября вроде как доделывали.

    Кто старший не назвались, дали телефон 0674300168, где мужчина объяснил, что он не из ЖЕО, но нанятая им бригада работает по его заказу от ЖЕО.

    когда я указал что качество работы не соотвнетствует нормам и требованиям надежности и безопасности, ответа не было.

    я позвонил на горячую линию ВМР 15 октября в 16.11 часов - должно обращение быть зафиксировано, но диспетчер сказала что передают только сокращенную информацию (и реакции на обращение не было!!! почему?), поэтому решил написать здесь:

    ступеньки разные по высоте (первая ступень вообще выше физиологически возможного уровня, непреодолимого для пенсионеров)

    ступеньки разные по наклону,

    отсутствует уровень (0 градусов) ступенек

    толщина цементной стяжки такая, что она не будет держаться 

    качество смеси цементной стяжки такая, что она не будет держаться

    уколки металлические краев ступеней - между собой не связаны- держаться не будут!

    сделано безолаберно, за собой территория не убрана.

    вопрос: КТО даст гарантию и какую на эту работу? кто контролирует и принимает качество? 

    как складывается ценообразрование на такую работу?

    Кто даст команду не принимать такую работу и переделать за свой счет?!

    фото материалы можете посмотреть по ссылке на гугл фото: https://photos.app.goo.gl/tKvyhHmdRgWiRNUQA

    очень надеюсь на ваше участие! прошу сообщить мне результат рассмотрения обращения.

  • 16 жовтня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович! Прошу Вас провести ямковий ремонт асфальтового покритя прибудинкової території в дворі будинку.

    Дякую!

    Келецька 106

  • 13 жовтня 2020
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович! 
       До вас повторно звертається мешканець багатоквартирного будинку за адресою вул. Академіка Янгеля 71 (перше звернення було 18 червня 2020), так як питання не вірішено! 
    Про результати опрацювання порушеного у листі питання мені не було повідомлено ні на електронну пошту, ні іншим чином, чому?
       Повідомляю вам, що мешканці кв. 1 (1 поверх) будинку 71 на вул. Академіка Янгеля здійснили самочинне будівництво прибудови (кімната, балкон, підвальне приміщення) на прибудинковій території, яка виходить у двір будинку.
    На скільки мені відомо мешканці вищезазначеної квартири не отримували ніяких дозвільних документів.
    Своїми діями вони створюють незручності,  для інших мешканців будинку, зокрема, прибудова погіршує зовнішній вигляд фасаду будинку, погіршує огляд вулиці іншим мешканцям будинку, заважає нормальному відводу стічних вод, через що утворюється "цвітіння" даху та неприємний запах, який унеможливлює відчиняти вікна.
    Данна прибудова впливає на конструкцію будинку, та несе небезпеку руйнування житлового будинку.
    Окрім того самочинна прибудова унеможливлює доступ до частини труби газопостачання, що не тільки являється грубим порушенням, а ще й становить небезпеку для всіх мешканців будинку.

    У зв'язку з викладеним вище прошу:

    - відповідно до Положення про департамент, затвердженого рішенням Вінницької міської ради №504 від 18.11.2016р., здійснити
    позапланову перевірку за зазначеною у зверненні адресою щодо дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.

    - у випадку виявлення порушень норм чинного законодавства притягнути винних до адміністративної відповідальності.

    - видати приписи про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, у випадку встановлення таких порушень за результатами перевірки.

    Відповідь на моє звернення прошу додатково надіслати на електронну пошту.