Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:e8d2199f-fa75-b0db-f06f-999d3bdf9ece
  • 20 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Ми, мешканці  будинку  по  вул.Київська 12,  хочемо  висловити  подяку  директору департаменту   житлового  господарства  Фурману  Роману  Сергійовичу  за  сприяння  та допомогу  у ремонті  асфальтного покриття   під'їзду  до  будинку  та  прибудинкової  території!   Це  той, нажаль в  наш  час,  рідкісний   випадок,  коли  фахівець  на  сто  відсотків  відповідає  займаній  посаді,  і  при  цьому  залишається  небайдужим  та  уважним   до  прохань  пересічних  мешканців  міста.  Роман  Сергійович  вкотре  продемонстрував  мешканцям  нашого  будинку  свій  професіоналізм,    компетентність  та   наполегливість!  В наш час дуже мало таких  керівників, які готові з повною відповідальністю підійти до своєї роботи, нічого не відкладаючи  на «потім»,  а  миттєво  виконувати її на високому  рівні. Дякуємо  Роману  Сергійовичу  за  підтримку  та  допомогу!  

  • 20 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня! Шановний Ромене Сергійовичу, звертаюсь до Вас за допомогою не вперше та дуже сподіваюсь на позитивне вирішення нашої проблеми, а саме: перед нашим третім під'їздом (кв. з #41 до #60 включно), будинку #26 по вул. 600-річчя росте велика стара береза, так от в минулому році під час зимового обледеніння від неї масово падали гілки просто на голови людям, які виходять з під'їзду, цього року вже зараз вони сипляться, а ще морозів не було. При сильному вітрі її гілки ламають балкони 4 і 5-го поверхів (кв. # 53 та # 57), мешканці звертались в ЖЕК #6, але там відмовились вирішувати нашу проблему. Ми з острахом чекаємо зиму і переживаємо за наших діток. Будемо Вам дуже вдячні, якщо Ви допоможете та посприяєте у вирішенні данної проблеми. 

  • 15 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович!                                                Ми, мешканці будинків номер 3 і 3А,які розсташовані  на вулиці Ширшова дуже дякуємо Вам ,що Ви оперативно  вирішили питання перенесення  контейнерного майданчика  для сміття  з нашого маленького двору на інше місце, яке відповідає санітарним нормам. Здоров'я Вам сил і натхнення.

  • 13 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрий день, Романе Сергійовичу!

    Підкажіть, будь ласка, чи мають входити загальновиробничі накладні витрати в тариф на утримання будинку чи вони мають нараховуватись поверх тарифу, який встановлено згідно договору з управлінською компанією? Наприклад, тариф на будинок становить 4,92 за 1 кв.м, а на будинок, крім цього нараховують ще загальновиробничих накладних витрат близько 30% від витрачених коштів в місяць на весь будинок. Дані витрати не були враховані при підписанні договору і кошторису до нього.

  • 11 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня.

    Звертаюсь до Вас з скаргою стосовно протікання даху під час дощу або відлиги у квартирі на проспекті Юності 7, кв. 79. Неодноразово звертались в ЖЕК та так і не дочекались візиту представника. У вересні місяці припинили оплату квитанцій за утримання будинку доки не відремонтують дах. Прошу Вас допомогти вирішити це питання у зв'явку з горіршенням погідніх умов в найближчий час.

    Дякую.


  • 10 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Роман Сергійович! 
    Прошу Вашої допомоги!
    Я проживаю по вулиці Пирогова 76а кв 59. В моїй квартирі на стояку гарячої води 7 хамутів, які вже не тримають і не підлягає  заварювання. Не одноразово викликала аварійну службу,передавали заявки на жео. Неодноразово було прохання заміни стояка. Була написана офіційна заява.
    Коли сусідка з кв55 (з низу) міняла всі труби в своїй квартирі, було замінено на нержавіючу сталь і викинули кусок труби до верху,що б не було стиків в перекриті. Тепер коли в мене стояк гарячої води не підлягає ремонту жео категорично відмовляється на заміну стояка.(стояки міняються за рахунок будинку). Наполягають, щоб я міняла стояк за свій рахунок. Таких коштів в мене не має. В диспетчерській жео мені сказали,що вони не працюють з нержавіючою сталью, в них немає зварювальників, а якщо я не поміняю стояк ,то мене притягнуть до адміністративної відповідальності.
    По моєму стояку проживає 4 інваліди по 
    зору,а вода відключена на середу в ночі.
    Дуже прошу допомоги в вирішенні мого питання.
    Заздалегідь вдячна.


  • 08 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​​Доброго дня! Хочу звернутись до вас, з проханням посприяти включення нормального тепла в нашому будинку, по вулиці Данила-Нечая 49. З 1.11 у нас включили тепло, це тяжко сказати. Сьогодні вже 8.11 в мене ледь теплі батареї, а в деяких кімнатах по типу не холодні. Я проживаю в 3 під'їзді на 5 поверсі вугдова квартира. Вода в системі ледь тепла. Я вже писала звернення раніше. Хоча в будинку поряд  53 у них просто гарячі. Як так? Одна котельня, а тепло різне. Я від п'ятниці телефоную і на Тепло мережу і на ЖЕК5, цілодобова варта. Говорять, що заявки висять розглянуті, а по факту ніякої роботи не виконано і ситуація не змінилася. Вже не знаю до кого звертатися, щоб хоть хтось якось повпливав на данну ситуацію. Батареї холодні. 5.11 в 21.00 приїздили с тепломережі, сказали що:"всі вентелі відкриті, але іде перепад по трубі, цим займається ЖЕК хай спустять повітря в подвалах". Я 6.11 позвонила до ЖЕК5 і так передала. В годин 16.00 приїхала бригада почала на мене лаяти типу :" у вас батареї теплі хоть якось, чого ви нас торбуете тільки в більш непристойній формі. Я розумію ситуацію того дня, ледь теплі батареї коли на вулиці +14. Але коли така, як сьогодні, як вчора сиро на вулиці і батареї ледь гріють. Чому всі перекидають відповідальність один на одного. Це вже не перший раз тепломережа і ЖЕК не відповідає і не перевіряє стан тепла по факту в будинку. І ще одна у нас проблема, яку теж ніхто не вирішує. У нас на 5 поверсі біля колишньої сміттєвої трубы тече покрівля, коли сильні дощі. Я вже писала, про це в інших зверненнях. Вона вже так тече, що на сходах калюжі. ЖЕК виправдовуеться, що там все зробленно і ті затекші плями то старі. Але так ніхто їх не зробив і не заробив до естетичного вигляду, скоро просто завалиться стеля від протечі. Розсуненя циглин на стику будівлі, я теж писала. Так ніхто іх за літо не залатав сказали, що будемо шукати кран і заробляти ні крана ні роботи. Під'їзд в жахливому стані.  Я прошу звернути увагу на мої звернення, просто вже немає сил скаржитися. Я не розумію такого халатного відношення до людей і до роботи, я ще такого не бачила. Утримання будинку теж не дешеве по тарифам.  А послуги які надає обслуговуюча компанія будинку мають виправдовувати. А то гроші беруть, а нічого не робиться. Дякую.

  • 07 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний, Роман Сергійович! 

    Прошу звернути увагу на діяльність ПП "Бокуд" по вул. Ватутіна 46. Так як підприємство не виконує своїх обов'язків перед власниками квартир по вул. Ватутіна 56. 

    А саме: 

    -тариф за утримання будинку було підвищено без згоди власників, тариф 5,85 кв/м.

    -прибирання будинку проводиться не добросовісно.

    -ремонти які обіцяли зробити за рахунок утримання будинку не виконуються, або виконуються за оплату утримання будинку на перед і окрему оплату персоналу підприємства.

    Не одноразово звертався до Олєшка Юрія Миколайовича, але він тільки обіцяє.

    В дні прийому, на робочому місці Юрій Миколайович буває дуже рідко.

  • 06 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович. Прошу вашої допомоги. У нас по вул Пирогова 73 другий день тече вода з отоплювальної труби. Телефонували в усі служби в жкх,але реакції ніякої. Зі стелі тече,в під'їзді вода скрізь. Чи можливо потрібно щоб повністю цю трубу прорвало і тоді хтось зверне увагу і почує нас? Допоможіть будь ласка у вирішенні цього питання

  • 06 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня. 

    Цікавить хто обслуговує відрізок вулиці Петра Запорожця від вул. Некрасова до вул Батозька.

    На цему відрізку зробили пару років назад дорогу та тротуар. Все було б гарно якби там прибирали сміття , бур'ян та обрізали кущі. По тротуару не можливо йти з коляскою, тому що там мало місця від зарослі. 

    Дуже прошу прийняти міри, довели до ладу, і щоб там регулярно прибирали.

    Дякую

  • 05 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний  Роман  Сергійович,  ми  неодноразово  звертались  у ЖЕО  та  на  гарячу  лінію  Вінницької  міської  ради  щодо  болючих  для  нашого  будинку  питань.  Проте,  істотних  змін, ремонтних  робіт  так  і  не  відбувалось  по  нашому  будинку.

    Враховуючи  Ваше миттєве  реагування  та   допомогу  по  заміні  вікон  у  під'їздах  у  2017р.,  просимо  Вашої  допомоги  і  на  цей раз  у  вирішенні  наступних   питань:

    • змінити,  відремонтувати  асфальтне  покриття  під'їзду  до  будинку  та  прибудинкової  території,  яке  в  аварійному  стані.  (5.11.19.  мешканка  будинку  повертаючись  додому,  зламала  ногу  на  підході  до будинку!!!);
    • посприяти  у  ремонті ̸ заміні  труб  у  підвалах  будинку;
    • нарешті  здійснити, обіцяний  ЖЕО  ще  в  2017р.,  ремонт в  під'їздах  (побілка  та  пофарбування  після  встановлення  вікон);
    • відремонтувати  водовідвід  з  даху  будинку  у  другому  під'їзді  (після  дощу  у  під'їзді  стоять  калюжі,  всі  стіни  мокрі  і  відлітає  шпаклівка).

    Щиро  віримо  і  чекаємо  на  реагування  і  допомогу.  Мешканці  будинку  по  вул.Київська  12


  • 05 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня, Роман Сергійович!

    Прошу Вас допомогти в ремонті прибудинкової території будинку за адресою пров. Наскрізний, 14, а саме - часткове асвальтування території. За часи експлуатації будинку відбулося просідання землі , що сприяє затіканню опадів та усугублює згаданий процес ( просідання ). Звертався в ТОВ ЖЕО , відповіли що це не їх компетенція. 

    Дякую, уповноважений по будинку С.Довгорук

  • 05 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович!

    Будучи уповноваженою особою будинку №10 по вул. О.Антонова за дорученням мешканців будинку неодноразово зверталася з проханням зрізати трухляві дерева, кронувати високі дерева,обрізати гілляки на деревах, які знаходяться на прибудинковій території,яка більша схожа на лісові хащі. В червні було зрізано лише два аварійних працівниками "Бокуду".Дерев більше 50 (горобини,ялини,каштани,горіхи,яблуні,акації,бузок,вишні,берези,липи) ростуть вони протягом півстоліття,вищі п"ятиповерхового будинку і становлять значну небезпеку для майна ,життя,здоров"я мешканців нашого будинку і усіх мешканців військового містечка,бо територія є прохідною. Понад 12 дерев ростуть біля дитячого майданчика.У мешканців у денну пору  горить світло,тому що крони затуляють сонце,через це мешканці більше споживають електроенергії. Будинок знаходиться на сильній розі вітрів і у період непогоди дерева стають ще небезпечнішими.Спеціалістом департаменту на колективне звернення 10 та 8 будинку було оглянуто лише липи та березу,які межують з сусіднім будинком.У період листопаду вся територія завалена купами листя.Після вивезення сьогодні машинами "Ековін" його менше не стало,воно все падає та падає,це все збільшує витрати по  кошторису за утримання  прибудинкової території.Крім того мешканцями за власні кошти та за тарифом було проведену значну кількість ремонтних робіт,накопичуються кошти на ремонт фасаду,який значно пошкоджений через високі дерева .Вони схвильовані тим,що у період непогоди дерева можуть пошкодити спільне майно власників.Не викорчувано,після багатьох обіцянок і каштан,який послужив підставою для репортажу телеканалу "Віта" "Ріжуть,пиляють,містяни волають".З усією повагою до Вас особисто,та працівників апарату ввіреного Вам Департаменту,до високої якості наданих нам професійних порад та допомоги при ремонтних роботах по кошторису,участі у програмі 30/70 по освітленню,переконливо прошу допомогти і в цьому питанні.

    З повагою,

    уповноважена особа будинку Степанюк С.П.


  • 04 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Я проживаю на вулиці Шевченка 5а. Не так давно нам встановили ІТП ( без нашого відома) і з того часу ми намагаємося боротися з проблемою "дзюрочечка" з гарячого крана. У нас 1 поверх, тобто наші сусіди зверху не мають і такої розкоші)) 

    Коли намагаємося дзвонити і вирішувати цю проблему з ЖЕО і Тепломережею, вони починають "тицяти один на одного пальцями" і казати: "я не винен це все ЖЕО"- тепломережа

    " Я не винен це все тепломережа"- ЖЕО 

    Сподіваюсь, що хоч Ви зможете нам допомогти тому, що нас це мягко кажучи дістало. 

    З повагою і надією звертаються 213 квартир нашого будинку.

  • 04 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня! Знову Вас турбують мешканці будинку Келецька 113. Підкажіть, будь ласка, за що оплочується утримання будинку, якщо в будинку та підлеглій прибудинковій території ВЗАГАЛІ не ведеться прибирання? Якщо ми не стоїмо на балансі в ЖЕКу, тоді не потрібно нараховувати за ці послуги.  В будинку взагалі нічого не робиться, кошти куди йдуть? 

  • 03 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня, шановний Роман Сергійович. 

             Я проживаю за адресою м. Вінниця. вул. Л.Ратушної, 18. Навпроти нашого будинку знаходиться будинок Хмельницьке шосе, 49. В цьому будинку створено ОСББ. 

             Деякий час тому майданчик для збирання побутових відходів(смітник) будинку Хмельницьке шосе, 49 був перенесений з двору вищевказаного будинку за межі двору, і новим місцем його розташування стало  навпроти підїзду нашого будинку.

             З того часу  на цьому майданчику дуже часто твориться антисанітарія та безлад. Після вивезення сміття автомобілями КП ЕКОВІН сміття лежить просто на землі навколо контейнерів. 

    Досить часто з контейнерів течуть рідкі відходи, і оскльки вулиця має нахил, вони розтікаються по всій вулиці. 

             Звернення жителів нашого будинку до керівництва ОСББ будинка Хмельницьке шосе, 49 сприймаються агресивно та без всякої позитивної реакції. 

            Я особисто, та інші жителі нашого будинка неодноразово зверталися до муніципальної поліції з проханням про усунення порушень на вищевказаному майданчику для збирання побутових відходів. 

             Поки що ситуація не змінюється, і нам доводиться жити в неприємних умовах .

             Прошу Вас втрутитится у описану ситуацію та посприяти усуненню порушень , які створюються коло нашого будинку. 

             З повагою, Фарафон Юрій.


  • 01 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Романе Сергійовичу!

    Щиро вдячний за Вашу увагу до проблем простих громадян міста Вінниця та вражений за швидкість вирішення проблеми.

    СЛАВА УКРАЇНІ!

  • 01 листопада 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрый день! Четвертый день в подвале течет вода. Вчера должны были поменять трубу. Спасибо

  • 31 жовтня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Романе Сергійовичу!

     

    Прошу Вас втрутитися у ситуацію, яка склалася з обслуговуванням житлового будинку по вул. Шмідта 34 МКП УК "Замостя" (ЖЕК №5). З 27 жовтня 2019 року перекрите постачання гарячої води у 2-му під'їзді внаслідок прориву труб по "стояку" (квартири 51, 56), 28 жовтня 2019 року перекрито водопостачання гарячої води у 3-му під'їзді, також прорив труби. Ремонтом МКП УК "Замостя" (ЖЕК №5) не займається.

    27 жовтня 2019 року (неділя) приблизно о 22.00 у мене в квартирі прорвало трубу постачання гарячої води (т.з. "стояк").

    28 жовтня 2019 року (понеділок) через диспетчера МКП УК "Замостя" (ЖЕК №5) мною замовлено проведення робіт, але робітники так і не підійшли. (відповідь диспетчера на протязі доби: "через годину будуть", "скоро будуть, працюють десь у вашому районі", "будуть після обіду", "вибачте робочий день закінчено, звертайтесь завтра".

    29 жовтня 2019 року (вівторок) зранку прийшов сантехнік з МКП УК "Замостя" (ЖЕК №5), зробив огляд і з словами "Ну я передам що тут треба варити труби, а краще ти сам завтра зранку сходи до головного інженера і домовся з ним" і пішов.

    30 жовтня 2019 року (середа) я особисто о 8.00 прийшов до приміщення МКП УК "Замостя" (ЖЕК №5), та мав бесіду з головним інженером, який мене запевнив що завтра, тобто 31 жовтня, "зранку все буде".

    31 жовтня (четвер) зранку мені подзвонили з ЖЕКу і сказали що зранку ні чого не буде, а можливо і взагалі сьогодні нічого не буде, бо всі робітники зайняті. В обід 31 жовтня прийшов працівник ЖЕКу та представився що він сантехнік та його "послали подивитися". На моє запитання: "Навіщо Ви прийшли, до мене ще раз, вже приходив слюсар позавчора, тут потрібно проводити зварювальні роботи?" була відповідь: "Мені сказали подивитися" і пішов. Після обіду 31 жовтня, я знов подзвонив диспетчеру  МКП УК "Замостя" , який на моє запитання "Коли буде ремонтна бригада та де головний інженер?" диспетчер сказав: "Головний інженер на нараді, люди всі працюють, коли будуть ремонтники - можливо сьогодні, а можливо завтра". О 14.20 я подзвонив на гарячу лінію міськвиконкому "Цілодобова варта" та поскаржився на ситуацію. О 16.50 я подзвонив диспетчеру МКП УК "Замостя" и був вражений що мені сказали: "А, це Ви з Шмідта 34, Ви дзвонили у "Цілодобову варту" у Вас проблеми з опаленням?". Чесно скажу я був у шоці.

    Друга проблема, в підвалі 2-го під'їзду будинку з труби каналізації ллються фекалії на підлогу підвалу, це вже продовжується другий тиждень, тільки уявіть, який там сморід та скільки там води з л…ом. Заявка в ЖЕКу є. Відповідь ЖЕКу: "В квартиру поки не тече? Зробимо колись".

    Ми чекаємо чого? Напевно такої самої трагедії (не приведи Господь), яка була у Дрогобичі Львівської області, коли від пошкодження фундаменту в підвалі будинку обвалився під'їзд і загинули люди. А зараз ідуть холоди, це все Л...НО, що знаходиться в підвалі почне вночі замерзати а вдень танути, це ж буде рушити стіни, в тому числі і несучі. Президент дав доручення після трагедії у Дрогобичі провести аудит житлових будинків по всій країні. І що? Хто що перевіряв, хто буде винний, хто буде нести відповідальність?, Відповіді немає. Мертвим не потрібна ні гаряча вода, ні опалення, ні каналізація.

    Якщо б у нашому під'їзді проживали депутати або поважні чиновники, їм достатньо було б тільки подзвонити по такій "ВЕЛИКІЙ" проблемі, і тоді на мою думку фахівці з МКП УК "Замостя" майже всім технічним складом, на чолі з головним інженером та під його особистим чуйним керівництвом через 5-10 хвилин були за вказаною адресою, а потім десять раз перепрошували "У Вас все добре? Не треба Вам ще щось полагодити? Ми хочемо матеріально компенсувати Вам незручності. Не треба? Шкода, ми всім колективом це хочемо, і наші дружини та діти це хочуть. У нас невеликі зарплати, але ми згідні. Вибачте що у Вас такі проблеми, ми більше так не будемо, вибачте, вибачте, ….". Цікаво, а скільки буде коштувати проведення робіт для них і для нас? Нам звичайним людям треба чекати тиждень, два.....Сумно.

    Вибачте за сарказм та що так все детально описую, просто хотілося показати , який рівень цинізму і безвідповідальності з боку відповідних посадових осіб МКП УК "Замостя". Навряд чи Ви, Романе Сергійовичу, особисто будете читати цю заяву, але звертаюсь до того, хто цю заяву буде розглядати, дуже ВАС ПРОШУ, ДОПОМОЖІТЬ вирішити проблеми 21 століття для міста Вінниця - заварити трубу та почистити каналізацію та провести роботу з відповідальними особами МКП УК "Замостя".

    Завтра 1 листопада, п’ятниця, як кажуть короткий день…, чесно кажучи, мало віриться, що щось зміниться. Тоді що?, після наступного понеділка, вівторка ...???

    Сподіваюсь на допомогу.

    З повагою Замазій Сергій Андрійович, учасник бойових дій (АТО), інвалід війни.

    31.10.2019


  • 30 жовтня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Прибудинкова територія за будинком 42А по вул. Марії Литвиненко-Вольгемут у жахливому стані. Її ніколи ніхто не прибирає. Я кожного дня йду мимо цього будинку на роботу і вже два роки спостерігаю це неподобство. Навколо валяються поліетиленові пакети, коробки, пляшки, літом бур'яни, восени - купа опалого листя. Жодного разу я не бачила, щоб там хтось прибирав.Чому на це звертають жодної уваги працівники ЖЕО, які, мабуть, також час від часу ходять  біля цього будинку? 

    Прохання навести лад у стані території біля цього будинку.

    Л.Горобець 30.10.2019

  • 30 жовтня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

          Доброго дня. Прошу вирішити питання щодо подачі гарячої води за адресою: проспект Юності, 44, під'їзд № 5. У будинку гаряча вода є, а у нас хтось самовільно її  відключив. У мене (кв. 168) лічильника немає, тому нарахують за гарячу воду, якою я не користуюсь. Якщо ви невзмозі вирішити це питання, то підкажіть куди звертатись і що робити.

    30.10.19                                                                                                  Л.М. Шараварська


  • 29 жовтня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго  дня, шановний Роман Сергійович! Ми ,мешканці будинку,який знаходиться за адресою вул.Москаленка 36,звертаємось до вас з надією на те, що ви допоможете вирішити наші питання(і прискорити їх вирішення)  стосовно роботи ЖЕО "Бокуд", що знаходиться за адресою вул.Ватутіна,46.  Треба розпочати з того, що ЖУО "Бокуд" самостійно , без мешканців, вибрав уповноважену особу Сташко А.І, яка ,насправді є юристом того ж жеку.  І "уклали " договір , про який мешканці будинку ,тобто ми, дізналися , коли прорвали труби гарячої води і каналізація в 3 під"їзді. Також, "Бокуд" склав кошторис витрат на утримання будинку і прибудинкової території . І от , коли  ми звернулись до жеку з питанням про заміну стояків холодної і гарячої води, і каналізації, жек погодився , але за наші власні кошти .Будинку більше 30 років і за весь цей час, жек не проводив жодного капремонту.  Але ,завдяки нашій ініциативній групі, дійшли згоди , що кошти за матеріал, які зібрали мешканці, будуть перераховані на р/рахунки помешкань, де будуть проводитись роботи по заміні стояків. І за це дякуємо. Але роботу слюсарів оплачували окремо.Після проведення робі, з"ясувалось, що жек у 2018-2019 році, згідно договору від 01.10.2018 року, який жек сам уклав без відома мешканців будинку, мав замінити 45 метрів каналізаційних труб і ще багато інших робіт, зазначенних у переліку робіт згідно договору(всі необхідні документи у нас є на руках, для підтвердження  цієї інформації). Але жодних робіт з переліку він не виконав. На данний час у 1 і 2 під"їздах протікає дах , у переліку робіт жеку є план відновлення покрівлі- 120 м.кв .Мешканці 1 під"їзду зібрали кошти , закупили рубероїд, перерахували 2000 грн. на 2 балони газу, щоб  жек розпочав ремонт по відновленню покрівлі в 1 під"їзді, але там завжди якісь відмовки .  Мешканці знову ходили до жеку з проханням прискорити роботу, і їм пообіцяли розпочати роботу з 15 листопада.Все б було добре, але є одне "але".....-це погіршення погодних умов. І звісно ніхто нічого робити не буде.Але у людей, коли на вулиці іде дощ,то в квартирах  мешканців верхніх поверхів також "ІДЕ ДОЩ". Тому у нас прохання, можете вплинути на роботу ЖЕО, шоб прискорили роботу по відновленню покрівлі у 1 під"їзді. І звернути увагу на те, що ЖЕО"Бокуд " виділено 62 000грн. на витрати на прелік робіт ,які зазначені у додатку до договора від 01.10.2018 року. Але , чомусь ці кошти не витрачаються по призначенню. Це не всі питання, які можливо описати у цьому зверненні, тому ми хотіли б потрапити до вас на прийом , як можливо , у найближщий час. Тому просимо назначити нам зустріч у зручний для вас час. Дякую, що вислухали.І чекаємо  від вас відповіді.



  • 29 жовтня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго вечора! Прошу Вашої допомоги у вирішенні такого питання . У нашому бидину по вулиці Князів Коріатовичів 157 у пятницю 25.10.19 включили опалення. Але опалення на даний момент є лише у 2 підїзді. У 1 та 3 підїзді опалення немає!!!!! В квартирах дуже холодно. У багатьох маленькі діти. Багато хтто вже почав хворіти. До того ж на будинок стоїть загальний лічильник на опалення.  Потім прийдуть платіжки у яких, буде розкидана сума на всі квартири. І нікого не буде цікавити, що опалення у нас не було. Там проблема у підвалі. Саме тому немає опалення. Дуже прошу як найшвидше нам допомогти. Будь-ласка посприяйте у вирішенні нашого питаня. В жек зверталися неодноразово, заявки приймали, обіцяли вирішити питання. А коли це буде, не відомо.Будь-ласка допоможіть нам. 

  • 29 жовтня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня! Звертаюсь до вас разом із мешканцями будинку 7 під’їзд 4 вул.Шевченка з проханням допомогти нам у вирішення питання щодо гарячої води. Улітку у нашому під’їзді №4 було установлено ІТП.  З тих пір почались проблеми із постачанням гарячої води. У ванній кімнаті з крана гарячої води тече холодна вода. Маленькі дітки не можуть купатися у ванній, вже не кажучи про дорослих. Ми неодноразово зверталися до керівництва ЖЕК №25, дзвонили на гарячу лінію, тепломережу. Результату немає, ніхто нам не хоче допомогти. Комунальні послуги сплачуємо вчасно, однак послуги, які надає нам ЖЕК не відповідають установленим нормам. Велике прохання до вас допомогти нам у вирішенні даного болючого питання. 

  • 29 жовтня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня, шановний та доброзичливий Романе Сергійовичу!

    Мешканці будинку 76а, що по вул. Пирогова, інваліди по зору,  висловлюємо Вам безмежну подяку за швидке вирішення нашого питання! Міцного здоров`я Вам, Вашій сім`ї та команді! І дуже хотіли б, щоб всі держслужбовці з Вас брали приклад! ДЯКУЄМО ВАМ!!!! Успіхів у роботі!

  • 28 жовтня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович, від імені всіх мешканців будинку 176, що по вул.К.Коратовичів,  від себе особисто , щиро дякуюємо Вас  і працівникі вашого департаменту за виділенні кошти ,та  проведення капітальногго ремонту покрівлі нашого будинку. Завдяки Вашій  підтримці, допомозі і співфінансуванню у 2017-2019 р. ми оновили наш будинок.  З повагою голова ОСББ "Вінничанка 176"  Мартинюк Валентина Володимирівна.

  • 28 жовтня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня. У нас така проблема, абсолютно не прибирається підїзд за 2 місяці прийшли раз позамітали кутки а по середині як було сміття так і залишилось. Якщо ще біля підїзду листя трохи згібали то в підїзді навіть віником ніхто не махав.  Ми за рахунком все сплачуєм апослуг не отримуємо. Прошу вирішити дане питання. Дякую!

  • 26 жовтня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрий день, Роман Сергійович. Ось вже другий рік з-під асфальту на стику будинків Андрія Первозванного 66 та Андрія Первозванного 62 витікає гаряча вода. Ніяких мір не приймається ні на одному рівні керівництва. Звертались на всі гарячі лінії, в тому числі й на теплокомуненерго-результату ніякого. До яких пір ми будемо дивитися на це неподобство і коли це закінчиться? Бачимо бережливе та економне відношення влади до енергоресурсів. Напевно країна та місто дуже багаті на гроші, які платимо ми, платники податків, в тому числі й вам на заробітну плату. Просимо посприяти вирішенню данної ситуації.

  • 26 жовтня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

        Шановний Роман Сергійович! Ми,мешканці будинку №22 по вулиці Пирогова в місті Вінниці,звертаємося до Вас з проханням допомогти зрізати  дві старі аварійні липи(на стовбурах дупла,на верхівках великі клубки які падають до низу) ,які знаходяться біля  зони відпочинку нашого  будинковолодіння.                                                                                                                 Так,будинок в якому ми мешкаємо є досить старим,а саме йому понад 60 років, та враховуючи те,що на території нашого будинковолодіння розташовані ці старі дерева,які не лише обмежують проміння світла до наших помешкань,а й можуть завдати значної шкоди будинковолодінню та й можливо навіть життю людини,на сьогоднішній день виникла невідкладна потреба в зрізанні цих дерев розташованих на території  будинковолодіння№22 по вулиці Пирогова  вмісті Вінниці.        З огляду на вищевикладене,просимо Вас посприяти якнайшвидчому вирішенню нашої проблеми зі старими аварійними деревами.                                                                                                 З повагою мешканці будинку №22 по вулиці Пирогова в місті Вінниці                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

    конт. ном.(067-430-04-56)Москалюк Н.І.


  • 25 жовтня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго вечора! Звертаюся до Вас зі скаргою і проханням  розібратись з нашою щорічною невирішеною проблемою. 

    Нам надали тепло 21.10 і його у нас нема. В ЖЕО дають відповідь, що це вина теплосєті, а теплосєть каже, що ЖЕО нічого не зробили. Як нам бути? Ця проблема щороку і ніхто її не вирішує, а ми маєм платити шаленні гроші за холод. На данний момент в усіх мешканців холодні батареї...п'ять днів дзюрчала цілими сутками вода в трубах, а сьогодні взагалі нічого не дзюрчить і батареї льод.

    Дуже прошу Вас, від усіх мешканців, допожіть вирішити цю проблему.