Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:fee7d19f-aa22-b0db-f06f-994fe4524ea7
  • 09 червня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день!

    Прошу Вашого перегляду в ситуаціі з громадським транспортом міста Вінниці. В звязку з переходом Вінниці у зелену зону епіднебезпеки та дозволу на пом'якшення обмежень, дозволити відкриття всіх дверей транспорту на вхід та вихід. Це дозволить зменшити час очікування та затримки транспорту та ЗМЕНШИТЬ кількість контактів через одні двері та в передній частині салону! Прошу надіслати розпорядження усім водіям! Дякую

  • 07 червня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня Михайло Васильович, прошу Вас  посприяти правомірності надання послуг з освітлення прибудинкової території будинку вул.Стрілецька 18.,так як відсутність освітлення біля будинку після 23.00 сприяє крадіжкам з авто та з технічних приміщень мешканців.Графікова робота освітлювальних опор є міфом:електрична опора межуючого будинку з нашим, горить на постійному режимі.

  • 06 червня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Я маю скаргу на Вінницьку транспортну компанію. Особливо на тролейбусний маршрут 3,8,15. 

    На зупинках: "вул. Чорновола" та "вул. Жуковского" в напрямку до Вишеньки майже неможливо сісти в транспорт. Там завжди багато людей на зупинках, і в тролейбусі також. Люди змушені чекати від 20 до 45 хвилин транспорт, в якому є вільні місця. І половина пасажирів, які вже їдуть в тролейбусі виходять на з

    упинці "вул. Грушевського". 

    Тобто, водій не бере людей, каже, що ви можете скаржитись, але більше людей я не візьму, і через одну зупинку половина виходить! 

    Чому, особисто я, повинна чекати майже 30 хв або годину, щоб сісти в транспорт?! 

    Можливо, можна зробити більшу кількість тролейбусів за цим маршрутом? Тому що з Київської виїхати дуже складно. 


  • 02 червня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Прошу переглянути маршрут маршрутного таксі №2А "Я.Шепеля-пл. Перемоги".  Цей маршрут є "підвізним", тому, щоб дістатися до місця призначення, у 90%  випадків потрібна пересадка на інший вид транспорту.  У зв'язку з підвищенням вартості проїзду з 5грн. до 10 грн., а в подальшому  і зростанням вартості проїзду в громадському транспорті (електро та автобусах) пасажирам, які користуються даним маршрутним таксі витрати на проїзд зростуть на 200%.  Більшість маршрутних таксі міста мають альтернативи інших видів громадського транспорту, а даний маршрут перекривається лише частково.  Тому, виходячи з вищевказаного,  прошу продовжити маршрут № 2А "Я.Шепеля-пл.Перемоги"  до залізничного вокзалу., що значно зменшить навантаження на бюджети мешканців мікрорайону Старе місто, які користуються даним маршрутом. Дякую, очікую на відповідь.

  • 02 червня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня , 1 червня під приводом підключення дитячого садочку до мережі газопостачання ,було відключено газопостачання у наших будинках. Станом на сьогодні (2 червня ) газопостачання не відновлено! Також під цим приводом ходили по квартирах і фотографували лічильники, незрозуміло на що , показники подаємо вчасно, оплачуємо вчасно....

  • 02 червня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Відключення газу.

    Газовики залишили весь ЖК Східна Перлина без газу.

    А що цікаво,що у деяких квартирах газ присутній,а більшості квартир його не підключили. Зовсім не надають інформації щодо запуску газу.



  • 02 червня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Коли підключать газ по ЖК Східна Перлина? Опломбували стояки скотчем і все? Де якийсь порядок в Україні буде колись?

  • 01 червня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Незаконне відключення газу по всьому ЖК!

  • 01 червня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора! Поясніть, будь ласка, як будинок по Ватутіна 137В залишився без газопостачання? На скільки я зрозуміла, підключали садочок до газопостачання, але чому житловий будинок залишився без газу? У документі наданому газовою службою, було вказано що газопостачання відновиться близько 14:00, на томсть повідомили, що загальнобудинкові лічильники ополомбовані і пуск газу буде невідомо коли! Газу немає від 9 год ранку, відповідно гарячої води нема, плита не працює. В будинку 90% сімей з дітьми! 

  • 01 червня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Прошу вас звернути увагу на  рух автобусів 19а в Вінницьких Хуторах. Для більшості хуторян це єдиний маршрут яким можна поїхати до міста,а інтервали між автобусами занадто великі. 19 і 19б територіально не є альтернативним транспортом.   Автобуси не дотримуються зазначеного графіку,пропускають рейси,що створює для усіх проблеми на роботі і в навчальних закладах. Люди годинами простоюють на зупинках чекаючи автобус. До того ж  автобуси їздять в неналежному технічному стані і забруднюють навколишнє середовище. Велике питання як  і де вони проходили техогляд ? Окрім цього прошу звернути увагу на те ,що крім некомфортнго транспорту на який ніхто не може розраховувати, відсутні будь які лготи  для пенсіонерів .

  • 18 травня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний,  Михайло Васильович,прошу звернути вашу увагу на підприємство Вінницягаз збут, вже неодноразово мені в квитанції за використання газу приходить невідомо звідки взятий борг, а цього разу окрім боргу прийшла взагалі якась невідома сума, яка до показників лічильника взагалі не відноситься. І всіма можливими методами з'ясувати не можливо, оскільки в порядку живої черги туди просто не пробитись, а по телефону оператор просто не відповідає.Прошу Вас, повпливати на роботу данного підприємства, щоб можна було вирішити звідки вони беруть такі суми.

  • 11 травня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня

    Чи не могли б звернути свою увагу на жахливий транспортний зв'язок старого міста, там постійні пробки, громадський транспорт не може проїхати. Як постійний пасажир маршрутки 2Б не можу дістатись до роботи, водії не беруть пасажирів. Прошу звернути вашу увагу на ці 2 проблеми


  • 10 травня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу запустити маршрутку по маршруту Немирівське шосе-Барське шосе хоча би одну на годину.

  • 06 травня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​шановний Михайле Васильовичу!

    На 11-му маршруті автобуса по вихідних днях часто не вміщаються пасажири зранку з міста на Сабарів та ввечері зворотному напрямку зі Сабарова.

    Недавно в один із вихідних днів водій відмовив у посадці на різних зупинках в сумі майже 20 людям, які намагалися поїхати в Сабарів

    Прошу розглянути варіант курсування на літній період ще одного автобуса по вихідних днях в найнапруженіші години. На зиму можна забрати його, немає стільки людей,як літом.

    Дякую





  • 05 травня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​з 30.04 по 5.05. 2021 р. показники лічильника передати не можливо по телефону інших можливостей в мене не має.

  • 05 травня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​з 30 .04 . по 5.05. 2021 р. неможливо передати показники газу по телефону .

  • 03 травня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день!Стосовно незаконно встановоених шлагбаумів на дорогах загального користування Вінницькі Хутора по вул.Лисенко та вул.Леонтовича.Обмежувачі встановлено порушуючи норми проїзду спецтранспорту,знаходяться постійно замкненні!!!Відповідь яку надав ваш департамент-невідповідає дійсності!!!!Невірно вказані адреси!!Незрозуміло хто з ким говорив і що вирішував?В нас є підписи мешканців проти!Ми хочемо жити в європейському місті-безпечно!!!!Чому встановити незаконно можливо,а зняти ми маємо 3 роки боротися?Займіться тим,чим ви повинні займатися!!!Будемо писати і далі -в МЧС,газети і телелебачення!!!

  • 28 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильовичу!

    Я як мешканець квартири, що знахолдиться на 9 поверсі будинку №16, по вул . В. Порика постійно стикаюсь з такою проблемою, - низький тиск подачі холодної води, навіть бувають моменти, коли тиск води настільки малий, що припиняється подача води взагалі.  Такі випадки спостерігаються постійно на протязі дня, а сособливо в часи пік після 9 години ранку та після 18 години вечора. Тиск подачі холодної води стабілізується десь після 00 - 01 годин ночі.  Ця проблема спостерігається ще з осені 2020 року. Мої звернення на гарячу лінію "Вінницяводоканал", та звернення співвласників будинку (зі слів співвласників) не дають ніяких результатів вже тривалий час.  Голова ОСББ "Фортеця 16" також в курсі даної проблеми, і заявляла, що разом з сантехніком перевіряли водогони холодної води, і проблем в будинку не виявлено.  

     Прошу Вас вирішити дане питання в найкоротші терміни та повідомити мене про кроки вирішення питання.

    Дякую за відповідь. 

  • 21 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня Михайло Васильович! Я мешканка будинку 7 Олега Антонова зверталась до вас з приводу того що у мене на другому етажі нема гарячої води. Чуда ні якого не відбулось! Прояснюю ситуацію. З 12 квітня немає гарячої води на другому етажі. Зверталась п'ять раз в ЖЕК ,,ППБОКУД,,сказали що на четвертому поверсі треба купити хомут та поставити.Житель з четвертого поверху відказався купувати хомут. Я купила цей хомут позвонила у ЖЕК і вже жду три дня щоб прохані сантехніки прийшли та зробили ,,свою роботу,,.Скажіть мені будласка скільки можна це терпіти?!?Коли вже буде порядок? Чому ні хто не робить своєї роботи? Я розумію що мені платити за леть теплу воду в якій не можливо помитись!Я так зрозуміла що мені треба взяти дві сотні та дати сантехніку щоб той зробив роботу за яку він получає зарплату? То для чого такі ЖЕКИ взагалі потрібні?Я дуже надіюсь що ця ситуація набуде ясності! І що мені не потрібно буде звертатись до вас уже втретій раз! 

  • 12 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! У зв'язку із зростанням вартості  послуг на вивіз сміття, будьте такі ласкаві повідомте, хто відповідає за відсутність урн для сортування сміття у м. Вінниці? Хто контролює його переробку? Чи часи реклами  про переробку сміття у Вінниці, які лунали з кожної каструлі,  вже неактуальні?

    Так, наприклад, у  мікрорайоні Тяжилів, біля школи 27 немає можливості відсортувати сміття, на всіх трьох прилеглих  мусорках і необхідні урни відсутні вже блільше року! Звичайно діяльність Ековіна буде збиткова! Вони лише вивозять сміття, а нічого не здають на переробку і сміттепереробний завод, на який вгепано купу грошей платників податків стоїть без роботи, працівники без зарплати і роботи,  а Стадницю загаджують сміттям !!! Ви ,як влада будете щось робити, чи чекаєтє наступних виборів? І поки команди не було??

  • 09 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​   Добрый день.  Михаил Васильевич, сегодня , 09.04.2021, водитель автобуса №7(номерной знак 0679), маршрут Пирогова-Якова Шепеля , на остановке Дачная в 07:57 утра выгнал меня с автобуса при наличии свободных мест , потребовав у меня специальный пропуск, а именно: удостоверение медицинского работника. 
              Очень хочется получить от Вас информацию на каком основании у водителя автобуса есть   такие полномочия?

  • 09 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​         Добрый день.  Михаил Степанович, сегодня , 09.04.2021, водитель автобуса №7(номерной знак 0679), маршрут Пирогова-Якова Шепеля , на остановке Дачная в 07:57 утра выгнал меня с автобуса при наличии свободных мест , потребовав у меня специальный пропуск, а именно: удостоверение медицинского работника. 
              Очень хочется получить от Вас информацию на каком основании у водителя автобуса есть   такие полномочия?

  • 07 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Під час проведення ремонтних робіт у своїй квартирі ми змушені були зняти лічильник на гарячу воду в період з 13 січня 2021 і підключили 10 лютого 2021р ( в звязку з хворобою майстра ). Нам нарахували борг 44 куб гарячої води за цей період (сума до сплати  приблизно 3700 грн  ). Приписано 7 чоловік : 4 дорослих і 3 неповнолітніх дітей, проживає 5 ( 3 дорослих - 2 пенсіонері і дочка- інвалід) і 2 неповнолітніх дітей. Отримуємо субсидію на 5-х. 

    Запитання: Чи правильно нарахований борг? Чи можна деталі нарахування. 
    P.S. до цього періоду боргу за користування ГАРЯЧОЮ ВОДОЮ не було.


  • 05 квітня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Вибачте. Чому ви 3 тижні не відповідаєте на звернення, не те що вже й рішення приймати! 

  • 29 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Звертаюсь з приводу перевантаження  громадського транспорту пільговими категоріями громадян. Наразі у Віннмиці діють обмеження червоноїх зони , проте всі пенсіонери з 6 години ранку штурмують  всі зупинки громадського транспорту. І після робочого дня,як о 18 так і о 19,30 їх  їде сила силенна! Учні і студенти на дистанційному  навчанні, зате  в пенсіонерів  екскурсії цілодобові!  За день, завдяки їх пільговому проїзду, вони об'їзджають пів міст , всі базари, магазини, секонди, аптеки і потім всі болячки привозять додому дітям!  Чому одночасно із запровадженням обмежень червоної зони не введено проїзд лише по довідкам з місця роботи? В мережі інтернет сила силена фото біля секондів 15.03.21 року!  Подивіться хто стоїть в тих чергах? При  цьому лікарні переповнені саме людьми похилого віку! Смертність пенсіонерів зашкалює! Лікарі падають з ніг, а реальні дієві заходи не вживаються!  Чи це нова політика міської ради, зменшити  кількість  пенсіонерів?  Опам'ятайтесь і вживайте заходів !  

  • 23 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! 
    Прошу відреагувати на безвідповідальну роботу працівників ЖЕКу, або на надання неякісних послуг зі сторони тепломереж. У зв'язку з цим посприяти проведенню перерахунку за тепло і полагодженню  несправності.

    У будинку моїх батьків за адресою вул.Порика 11, третій під'їзд вже декілька місяців холодні обігрівачі у ванній кімнаті по стояку квартир 31, 34, 37, 40, 43. При тому, що всі інші батареї квартири гріють нормально. При неодноразовому зверненні до ЖЕКу, питання вирішено за декілька місяців не відбулося, батарея на цей час так і холодна. Зі сторони сантехніка Валерія постійно знаходилися якісь необґрунтовані пояснення щодо холодної батареї - кран на стояку, перекритий елеватор, поганий тиск і так далі і тому подібне. За декілька місяців перевірити у чому саме є проблема і виправити її часу та бажання працівник нажаль не виявив і не знайшов, або не порахував за потрібне це зробити - батарея залишилися холодна.
    Вчора, при черговій розмові, 22.03 пропонував мені пройтися по квартирах зі стояку і з'ясувати чи не переварювалися у них труби опалення!!! Оце так сервіс! 
    Сьогодні 23.03 вкотре залишив заявку про несправність диспетчеру за номером телефону:
    0432 46 94 72
    На питання коли очікувати людину для вирішення проблеми мені жєнщіна-оператор відповіла що розмовляє зараз зі мною, а не віддає заявку, тим самим натякнувши мені на те, що вона не має бажання зі мною розмовляти. Сервіс на висоті на кожному кроці! Запитав чи мене повідомлять про готовність лагодити і коли на це чекати, або краще, можливо, мені потрібно перетелефонувати самому знову до них за конкретикою. Про все потрібно благати і просити працівників, про який сервіс може бути мова? У заявці диспетчеру залишив номер телефону матері, так як вона постійно на місті, тепер чекаю від неї дзвінка, коли хтось прийде лагодити. Від Валерія скоріш за все знову буде розповідь і припущення про те що заважають якісь крани, труби, елеватор... Про всяк випадок його номер:
    Валерій
    067 787 81 93
    Перші мої звернення до ЖЕКу і Валерія були ще у листопаді 2020, до мого звернення неодноразово зверталися батьки - результату ноль!!! На батьків похилого віку ніхто не реагує, батько після інсульту 39 року народження.

    Прошу Вас взяти під особистий контроль ситуацію, яка склалася і продовжується вже дуже довгий час. Без Вашого безпосереднього втручання ситуація залишиться на тому ж місці і батареї залишаться холодними ще не одну зиму.
    Заздалегідь дякую за розуміння.


  • 23 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу. Вимушений звернутись до вас за допомогою в вирішенні слідуючогї проблеми. !8 березня інженером з відділу контролю якості теплової енергії Хрульовим Д.В були зняті пломби з теплового лічильника в зв'язку з невірним розташуванням датчика Т2 (температура обратки). Роботи по підключенню лічильника виконувались спеціалістами "Міськтеплоенергії". Лічильник знаходиться в експлуатації більше, як 10 років, остання повірка була в 2019 році. Але не в цьому проблема, а в тому, що вже четверті сутки лічильник розпломбірований, я не можу подати показники. Потрібно переставити цей датчик в місце, яке відповідає інструкції. Це робота максимум на дві години разом з дорогою. Але зі сторони "Міськтеплоенергії" ніякої реакції нема. Дозвонитись неможливо.  А нарахування проводиться, як без лічильника. Будь ласка, допоможіть, щоб вони виконали цю роботу як найскоріше. З повагою.

  • 21 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович. Я, Бабій Ірина Миколаївна,мешканка міста Вінниці,пасажир Вінницького міського транспорту. Суть мого питання буде коротким, стосовно міського транспорту, а точніше маршрутних таксі(13А). Неодноразово чекаючи маршрут 13А,люди спізнюються на роботу, поїзд, тощо,чи замерзають від довгоочікуваної поїздки. Він або затримується на 40-50хвилин, або йде на 10-15хвилин раніше, чи взагалі не їде. 

       Прошу вас прийняти якійсь міри:

    1.Відмінити цей маршрут, щоб люди не надіялись в черговий раз на цей маршрут. 

    2.Змінити маршрут, як це було раніше, прямуючи по вул. Келецькій через ринок Урожай, враховуючи мабуть те, що по вул. Порика мало дуже пасажирів, а на вул. Ющенка постійні затори. 

    3.Виділити ще одну машину на маршрут, враховуючи те, що на маршруті тільки 2машини і водії не взмозі вчасно виконувати поїздку в ту та в ішу сторону . Можливо підняти ціну на проїзд. 

    4.Ваше рішення. 

    Буду щиро вдячне за ваше рішення! ! 

  • 18 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! Звертаюсь з приводу перевантаження  громадського транспорту пільговими категоріями громадян. Наразі у Віннмиці діють обмеження червоноїх зони , проте всі пенсіонери з 7 години ранку штурмують  всі зупинки громадського транспорту. І після робочого дня,як о 18 так і о 19,30 їх  їде сила силенна! Учні і студенти на дистанційному  навчанні, зате  в пенсіонерів  екскурсії цілодобові!  За день, завдяки їх пільговому проїзду, вони об'їзджають пів міст , всі базари, магазини, секонди, аптеки і потім всі болячки привозять додому дітям!  Чому одночасно із запровадженням обмежень червоної зони не введено проїзд лише по довідкам з місця роботи? В мережі інтернет сила силена фото біля секондів 15.03.21 року!  Подивіться хто стоїть в тих чергах? При  цьому лікарні переповнені саме людьми похилого віку! Смертність пенсіонерів зашкалює! Лікарі падають з ніг, а реальні дієві заходи не вживаються!  Чи це нова політика міської ради, зменшити  кількість  пенсіонерів?  Опам'ятайтесь і вживайте заходів !  

  • 17 березня 2021
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    здравствуйте! сегодня сдала на поверку газовый счетчик, и меня проверяющие сразу предупредили, что такие счетчики проверку не проходят- некачественные. поэтому мне, скорее всего, нужно будет купить новый. У меня вопрос- почему КУПИТЬ? я его ставила себе не сама, в свое время это делала газконтора, к нему никто не лазил, пломбы целые и невредимые, почему и за что я должна платить деньги, если газовые счетчики устанавливаются вообще-то бесплатно.