Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:08bd1e9f-aaf3-b0db-f06f-95ff7af41d17
  • 05 грудня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​05.12.2019 близько 10:22 год., я їхав від зуп.вул. Топольського, авт. м-ту №24 д/н 0518 в бік к.п. Вишенька. При цьому я звернув увагу на те, що на зуп. вул. Трублаїні, в заїзному кармані, водій не підїхав до бардюру на вастанволену відстань, тобто на більшу відстань. Крім того в автобусах муніципальних висять рекламні оголошення про безкоштовний WI-FI але його не має, так само і цього разу.

    На мої неодноразові звернення на Цілодобову варту з даних питань- вирішення не має.

    Прошу позбавити частини премії керівника КП "ВТК", винних притягти до юридичної відповідальності. Розгляд скарги проводити за моєю участю, відповідь продублювати на ел.пошту.

  • 30 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ Добрий день, хочу поскаржитись на зміну налаштувань світлофорів на перехресті вулиць Келецької та М. Ващука (р-н ринку "Вишенька"). 

       Віднедавна час очікуванні зеленого кольору становить 80 сек.! За цей час збирається велика юрба пішоходів і багато у кого, хто звик до нормального режиму роботи цього світлофора, не вистачає терпіння дочекатися "зеленого".  Але є ще важливіший фактор. Так, під час дозволеного сигналу світлофора для пішоходів у напрямку від ринку "Вишенька" до трамвайної зупинки, а також у зворотному напрямку, трамваї не перестають рухатися (у напрямку від зуп. Ващука до зуп. Ринок Вишенька) та розганяють людей попереджувальними сигналами. Так було і раніше. Нічого страшного. Але нічого страшного, коли це біля 20-ти осіб, які очікували на світлофор 50 сек., а дуже небезпечний перехід юрби з понад 30 піших, яких набралося за 80 сек.! Закінчіть експеримент та поверніть роботу світлофору до нормального режиму. 

    Подалі від лиха.  

  • 21 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Кожний вечір напруга 170 Вт... Скільки можна звертатись по допомогу? Так, приїждають працівники відповідної служби, хитають головою, прицмокують, кажуть, дійсно погана напруга... Так і хочеться запитати, а що далі буде? Зима не на носі, зима вже в місті, а обігрітися та увімкнути пральну машнку одночасно я не можу, бо ж напруга низька, та що там казати, її ж немає.... Ми збирали підписи з усіх мешканців вул. Гончарова, що на П"ятничанах. (Так, хтось боявся підписувати, а може приїдуть перевірять? а я хочу щоб приїхали, перевірили, змінили лінію, зробили все можливе, щоб я, громадянка та мешканка цієї короткої вулиці без асвальту могла нормально користуватись електропристроями!)

    Постійно телефонуємо, що ще треба зробити, щоб не лише приїхали та подивились, а дійсно змінили ситуацію на краще, щоб я без переживань очікувала на кожен день і думала, чи буде сьогодні світло (тому що часто світло вимикають, типу хочуть показати, напевно, Вам низька напруга? То ось вам ще, взагалі без світла посидьте...дякую за такі методи...щось не дуже дієво). 

    Якщо хтось краде чи перевищує ліміт використання вольтажу, то чому не має відповідної служби, яка б вирахувала цих людей? ми оплачуємо однаково, тільки я не можу користуватись у повному обсязі ел.пристроями, а хтось може. 

  • 19 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Звертаюся до Вас з проханням, повпливати та навести лад із підприємством ТОВ "ЕНЕРА", адже керівництво цієї компанії абсолютно не виконує своїх обов'язків та халатно відноситься до своєї роботи, тому що від керівників залежить весь механізм, що "пробуксовує" і уже рік як не працює: не працює сайт, абсолютно не працює зворотній зв'язок, немає з квітня місяця відповідей на елементарні запитання "це їх техпідтримка", абсолютно не можливо внести показники лічильника ні через "Viber", а ні через Кол Центр, навіть не можливо через їх "Сайт". Мало того, вони ще вказують біля своїх видуманих та завищених показників- тип "Обхід" (обходу ніхто не робить).

    А сьогодні, недолугим рішенням ТОВ "ЕНЕРА" закрила ще й доступ для введення своїх показників через інтернет-банкінг (де я не можу ні показники по двом зонам записати, ні місяць розрахунку ввести, не можу відповідно і заплатити). Приїхати до них у офіс та з усім розібратися? Теж неможливо, бо там таких як я- постійна черга!!! 

     Невже у 21 столітті, коли усе комп'ютерезовано (Смарт-лічильники з маршрутизатором) потрібно по елементарних речах кудись їхати та просити "книгу скарг", щоб люди почали просто виконувати свою роботу та взяті на себе обов'язки?! Прошу, повпливайте на ТОВ "ЕНЕРА", адже тисячі людей невдоволені їхніми послугами.

  • 15 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович!

            В департаменті житлового господарства міста відбувся тендер на  виявлення викнавця робіт щодо капітального ремонту системи загально будинкової мережі електропостачання будинку №79 по вул. Космонавтів, м. Вінниця. Підрядник виконує капітальний ремонт внутріних електромереж будинку згідно проекту.

     За роки експлуатації будинку багато змін пройшло у підключенні до будинку  зовнішних споживачів: магазини, провайдери кабельного телебачення та інші. 

    Просимо провести аудіт з метою перевірки прав підключення і наявності лічильників у вказаних споживачів у будинку та  від РП 0.4 кв ТП 569 по вул. Космонавтів 79, а також показників якості і надійності електропостачання.

    Уповноважена особа від ініціативної групи мешканців будинку №79 по вул. Космонавтів, м. Вінниця Ерліх Лев Григорович.

  • 10 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ Доброго здоров'я!  Поясніть,будь ласка, чому вартість опалення 1 кв.м. по вул. Янгеля 65 становить 5,05 грн.за листопад,в будинку без лічильника тепла,а в будинку по Стеценка 50- 10,47 грн. за 1 кв.м..При цьому тепло в першому будинку подали на 3 дні раніше(26.10.2019р),в другому будинку тільки 28.10.2019 року. Прошу перевірити лічильники тепла,і чи можливо користуються теплом магазин,аптека,стоматологія,спортзал - а платимо ми жильці будинку.

  • 07 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Чочу обратится к вам с жалобой на городской транспорт. Конкретно на маршруты 22а и 2б. Маленькие автобусы не могут вместить всех желающих. Забитые под завяску, в нарушение всех правил ПДР они не останавливаются уже на второй астоновке от конечной. Люди не могут попасть по своим делам. Это происходит не только утром и вечером в часы (час пик) но и в любое другое. По моему мнению просто необходимо пустить по маршруту 22а и 2б  более вместительный автобусы хотяба в часы пик. Иначе теряется весь смысл общественного транспорта так как люди не могут никуда уехать. 

  • 02 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора!

    Скільки можна потерпати від низької напруги в будинку? 160 В ввечері, вдень аж 180 в! Оператори кол центру 0800217217 радять вимкнути електричні прилади, щоб стабілізувалась напруга. Ви серйозно? Працює холодильник та котел, щоб опалити будинок. Мені зараз вимкнути й ці прилади? А за що я оплачую комунальні? Напишіть реальні рішення проблеми, а не відписки. 

    Що потрібно зробити, щоб Ви нарешті звернули увагу на цю проблему? Підписи мешканців збирали, лист передавали до обленерго, "перекидаються" нашою проблемою, реальної допомоги не має.  

  • 31 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович! Вас турбує мешканка м.Вінниці вул Юності 43 квартира 128. Не дочекавшись відповіді на моє запитання від Вінницятепломережа,  ставлю його Вам. Чому вже 31.10.2019 відзвітувавши про включення 100% помешкань м.Вінниця до тепла, на вулиці Юності його як не було, так і не має? Я здвонила 22.10.19 на телефон 43-34-95 і мені пообіцяли, що по плану 26.10. має буди підключено наш будинок, але це брехня!!! Тепла немає ні 26, ні 31. Будемо чекати? Чи щось робити?

  • 28 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня.  Хочу до вас звернутись з великим проханням, щоб ви розібрались чому не має опалення в будинку за адресою вул. А Первозванного 76, адже вже 28.10 а опалення нам так і не ввімкнули а на ніч передають морози. Ми сплачуємо рахунки вчасно а послуг не отримуємо. Тому прошу втрутитись у це питання. Дякую!

  • 27 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович. Ми жителі будинку №5 по Литовському пров.зверталия до Вас 20 жовтня 2019 року по причині освітлення в під'їзді та прибудинкової тереторії. Вдячні Вам за оперативне вирішення питання по освітленню прибудинкової тереторії. 

    Залишилося питання з освітленям в під'їзді.Вже 2 місяці звертаємось в ЖЕО,але ніякої реакції. Просимо Вас посприяти і в цему питанні.


  • 24 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Будинок Київська 50 третій під'їзд станом на вечір 24.10 батареї ХОЛОДНІ.  Коли починається опалювальний сезон? 

  • 24 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрий день, Михайле Васильовичу. До Вас звертаютиься мешканці будинку провулок Ватутіна 2 другий під"їзд.У нашому будинку ввімкнули опалення ще в понеділок 21.10.2019 з обіду.Більша частина квартир з холодними батареями до сьогодні. Ми не одноразово зверталися в ЖКХ "Бокуд", щоб спустили повітря з системи. Та до цього часу труби залишаються холодні. Люди не виконують свою роботу і хамськи відправляють мешканців додому.  Ми відмовляємося платити за ненадані нам послуги. 

    Просимо Вас посприяти у вирішенні даного питання.


  • 24 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора. Хотіла б запитати навіщо так сильно вмикати опалення якщо на вулиці +8 а в квартирі вже 26градусів, відкривати вікна не реально в квартирі двоє малих дітей, і тоді ми платимо нереальні суми за опалення займіться цим питанням. Бо це вже просто дурдом якийсь, самі вже погано від цеї жари, морозу нема, просто одне питання НАВІЩО.












  • 23 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ПОТРІБНА ДОПОМОГА!!! 

    Я, Веденецька О.В.,  Гальчевського, 14. Отримую мін. пенсію по інвалідності, допомогу одинокій матері. Це на двох. Дитина школярка. В зимній період отримую субсидію. Зараз маю великі побоювання та жах її не получити. Всі вже знають про нахабні приписки боргів жадібною енерою. За їх данним січень-лютий 2019  не показана моя субсидія (www.pay.vn.ua), А в березні нараховано 654 грн. (а це до речі 700 квт). В зимній період, при наявності котла це 100 квт на місяць, а в літку це взагалі 30-50 квт. В нас навіть телебачення не має та багатьох електроприладів. На 01.04.19 р. в мене нарахован борг 475 грн. ТОБТО  СУБСИДІЯ НАМ НЕ СВІТИТЬ. А в квітні 2019 нараховано 454 грн. ( а це 500 квт). В слідуючі місяці нарахування 137 грн помісячно, тобто по 150 кв.,  ЦЕ В ЛІТНІ МІСЯЦІ !!!    На сьогодні мій борг складає  787 грн. Всі показники по лічильнику не вірні та завищені многократно. Ми приходили 09.10.19  до  консультанта в совбез. Мені відповідають: Да, в вас є борг,  який я описала вище, ми нічого не можемо зробити. ФЕЙКОВИЙ БОРГ!!!  З дитиною за руку, с паличкою, бо я маю проблеми з пересуванням, ми були на Пирогова, 131. Подивилися  на вуличну чергу зі 100 людей і пішли ні з чим. За такі знущання, ще мені  винні ці ПОТВОРИ!

    А тепер -  нічого не нараховують, показники не показують, списують цей борг моїми платежами і це буде ДУЖЕ ДОВГО. Мені від цього не буде легше, бо на 01.04.19 в мене є БОРГ по існуючим невірним даним. Без субсидії ми – боржники, бо платити нічим. Після нейрохірургічної операції я знала, що буде важко, но епілепсія та порушення координації -це просто квіточки.

    ЦЕ ПРОСТО ГЕНОЦИД. Крапка. ДОПОМОЖІТЬ ХТО МОЖЕ.


  • 22 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня шановний Варламов Михайло Васильович. Звертається до вас мама у якої донечка знаходиться в інвалідному візочку, яка проживає в місті Вінниця в мікрорайоні "ТЯЖИЛОВ". В котре звертаюсь до вас з проханням, щоб в мікрорайон "Тяжилів" їздили кожного дня напольні тролейбуси. Зрозумійте будь ласка я не можу з дитиною яка на інвалідному візочку сісти в тролейбус старий (в якому не має пандуса). Через центр їздять : напольні тролейбуси, автобуси, трамваї, якими можна їхати. В мікрорайон" Тяжилів" їздить лише тролейбус "4","7","1". Можна наприклад "4" тролейбус їх має бути 9 їздити то хоча б 4 щоб було напольні. Так само з "7" тролейбус. Дякую за розуміння. 

  • 20 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Ми жителі будинку №5 по пров.Литовському звертаємось до Вас с такою проблемою. 

    Вже більше двух місяців нам в підї'зді та також при вході в під'їзд відключили електроосвітлення.Декілька разів зветались в житлову контору,але ні якого результату не має. Будинку більше 60 років і такого ні при якій владі не було щоб в осіньо - зимній період відключали освітлення. В будинку проживають діти які ввечері повертаються зі школи.

    Просимо Вас посприяти підключити в нашому будинку освітлення,а також освітлення двору біля будинку.

  • 17 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! Я мешканець будинку по вул.Пирогова 115\50,  заборгованості стосовно комунальних послуг не маю.Але отримав листа з погзрозою, що викнуть світло, якщо не погашена буде якась містична заборгованість. Я витатив власний рабочий час, для звірки з існуючою вказаною в платіжній відомості ЦМСУ компаніі, яка підтведила, що все сплачено. Але з реформуванням енергетичного ринку, виникла якась інша компанія постачальник, яка займається шантажем населення, розсилаючи такі відомості. Зараз в системі постачання міста виник хаос, я не один такий мешканець, який обурений таким станом речей. Преведіть до ладу компаніі які займаються цією діяльністю.

  • 16 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Я, ЗАВАЛЬНЮК ГАЛИНА ПАВЛІВНА, ПРОЖИВАЮЧА ТА ЗАРЕЄСТРОВАНА ЗА АДРЕСОЮ М. ВІННИЦЯ, ВУЛ. Л. РАТУШНОЇ, БУД.132, КІМ.415, 

    ЗВЕРТАЮСЬ ДО ВАС З ПРОХАННЯМ РОЗГЛЯНУТИ МОЄ ПИТАННЯ. 

    МІЙ СИН - ЗАВАЛЬНЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ З 26.04.2018 РОКУ ПЕРЕБУВАЄ НА СТРОКОВІЙ СЛУЖБІ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ В М. ДНІПРО.  ПРО ПРОХОДЖЕННЯ СЛУЖБИ БУЛА НАДАНА ДОВІДКА В ВІННИЦЯТЕПЛОЕНЕРГО,  ВПРОДОВЖ РОКУ НАРАХУВАННЯ ПО ГАРЯЧІЙ ВОДІ ЗДІЙСНЮВАЛИСЬ ПРАВИЛЬНО,   ПЛАТУ ЗА ГАРЯЧЕ ВОДОПОСТАЧАННЯ НА НЬОГО НЕ НАРАХОВУВАЛИ.  ПОЧИНАЮЧИ З ТРАВНЯ 2019 РОКУ  ПО СЕРПЕНЬ 2019 РОКУ,  БУЛО ЗДІЙСНЕНО НАРАХУВАННЯ НА МОГО СИНА.

     СПІВРОБІТНИКИ ВІННИЦЯТЕПЛОЕНЕРГО НЕ ЗАБАЖАЛИ ЗДІЙСНИТИ ПЕРЕРАХУНОК.

    ЗАЯВА НА ПЕРЕРАХУНОК БУЛА МНОЮ ПОДАНА, АЛЕ ПЕРЕРАХУНОК ТАК І НЕ ЗДІЙСНИЛИ.

    ПРОШУ РОЗГЛЯНУТИ МОЄ ЗВЕРНЕННЯ.



  • 15 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Огромное спасибо за вашу быструю реакцию,приятно иметь дело с профессионалами.

  • 15 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Здравствуйте! Хотелось бы уточнить, почему если существует график движения транспорта, транспорт его регулярно не придерживается? Особенно это касается района Тяжилов. Мало того что у нас в Тяжилове нет ни маршруток, ни автобусов в район Вишенки или Элетросети, так и эти несчастные малочисленные троллебусы "4" не ходят по своему графику! Почему с развитием нашего города транспортная развязка деградирует? Можно ли увеличить кличество "4" троллейбуса, вернуть маршрутку на Электросеть? Район Тяжилова большой и расширяется, людей много, и той системы транспорта которая действует сейчас, явно не достаточно.

  • 14 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Работники Энера почему то решили приписать мне долг на сумму 600 гривен,оплата помесячная,квитанции в наличии,обращалась к ним за разъяснениями,ничего конкретно ответить не могут.Где взялся долг не знают,с моими данными и квитанциями согласны.Все проверено.Но,письмо с угрозой отключения 22.10.19. в 8.00 утра прислали.На них есть хоть какая то управа,как быть честным плательщикам???Что происходит???

  • 09 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

                                  Доброго дня, Михайло Васильович!

            Хочу підняти дуже болюче для великої кількості населення  питання – розклад руху міського транспорту, а саме маршруту 20-А Тяжилів -  вул. Зулінського.  Я працюю по вул.. Зулінського. Стабільно в будні прихожу на зупинку в один і той же час.  Помітила, що маршрутне таксі 20-А не має чіткого графіку руку! Тобто працюють і їдуть по своїми правилами, які не дуже зручні  пасажирам.  Розумію, що дорога, пробки і т.д. , але від  ДПЗ до зуп.  Аграна Фрут -  5 зупинок по не густо завантаженій дорозі! Невже втрачається стільки часу?  Маршрутне таксі  20 -А робить тривалі зупинки на Водоканалі, зуп. 50 річчя Перемоги (Гроно), залізничний вокзал.  В якій постанові чи розпорядженні прописано, що міський транспорт має тривалий час чекати  на зупинках - а раптом ще хтось підбіжить?  Чи це норма?  З усіма тривалими зупинками, вище перерахованими, витрачається від 5 до 10 хвилин. Для мене це суттєва різниця в часі!!!

    Прошу вирішити питання з графіком руку маршруту 20-А  Тяжилів – вул.. Зулінського.

     Кожного дня витрачаю на послуги міського транспорту 12 грн. і я така не одна! Хочем отримувати стабільні і якісні послуги міського пасажирського транспорту.

     

     

    Завчасно дякую за відповідь.

  • 05 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день. Прошу повідомити, коли буде відновленне гаряче водопостачання за адресою: вул. Максима Шимка 14. Чи вже прийнятий бюджет на реконструкцію даної поломки? Дякую за відповідь.

  • 04 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу!

    Адміністрація КЗ "ДНЗ № 77 ВМР", діти, батьки та працівники висловлюють щиру подяку працівникам КП "Вінницька транспортна компанія" за перевезння дітей від дитячого садка на виставу до Вінницького обласного академічного театру імені М.Садовського та у зворотньому напрямку 10 вересня 2019 року.

    Завдяки професіоналізму працівників компанії поїздка була захоплююча та безпечна. Діти отримали багато позитивних вражень, а дорослі, які супроводжували дітей були впевнені у безпеці.

    Тролейбус  поданий вчасно ,  подорож  комфортна для маленьких пасажирів.

    Бажаємо Вам і всім працівникам КП "Вінницька транспортна компанія" здоров'я, безпеки на маршрутах, достатку та благополуччя. 

     З повагою адмінстрація, діти, батьки та  працівники КЗ "ДНЗ № 77 ВМР".

  • 30 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, просимо посприяти у вирішенні питання гарячого водапостачання в будику по вул. Пирогова, 97А. У нас з крана гарячої води тече холодна вода уже протягом 3 тижнів, ціна якої біля 100 грн./куб.

  • 29 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ДОБРОГО ДНЯ, МЕШКАНЦІ СТАРОГО МІСТА ВУЛ. ЯКОВА ГАЛЬЧЕВСЬКОГО ВКОТРЕ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ПО ДОПОМОГУ У ВИРІШЕННЯ ТРАНСПОРТНОГО ПИТАННЯ. МАРШТУР 7-А НЕ МАЄ ГРАФІКУ РУХУ, ІНТЕРВАЛ НЕ ЗРОЗУМІЛИЙ ЇЗДЯТЬ ЯК ХОЧУТЬ. В ОСНОВНОМУ ЗА 2-3 ХВ. ДО ВІДПРАВКИ АВТОБУСА №7. ВОДІЇ ПОСИЛАЮТЬСЯ НА ТЕ, НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ЇДЬТЕ АВТОБУСОМ АБО НА ТАКСІ.

     

  • 28 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу!

    Від імені пасажирів маршрута автобуса 24 "вул.Бучми - Вишенька" прошу вирішити проблему щодо переповненого автобуса у час пік з 7-ї до 9-ї години ранку. Просимо зменшити тривалість інтервалів руху автобусів до 10-15ти хвилин, чим покращити вивіз пасажирів у цей час з району вулиці Бучми.  Також прохання не використовувати у нашому районі в цей час електробусів - це китайське "творіння" взагалі не можна використовувати для перевезення людей (планування салону жахливе, вентиляції немає, сидіння хитаються). Можливо, на маршруті "Вишенька-Вокзал"  його використання доречне(коли маршрут дублюється іншими видами транспорту), але ж не в районі вул. Бучми!!! До речі, є інформація про те, що в Skywell фірма Gemicle встановила лічильники пасажирів. І що ж вони рахують на маршруті "Бучми - Вишенька"? Сподіваємось на найшвидше вирішення проблеми.

  • 27 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ»  надає послуги з забезпечення електроенергією мешканців  району Старого міста /зокрема вул.Староміська,Наливайченко та   /. Недостатня потужність електромереж , та часте знеструмлення, створюють побутові незручності для мешканців, та виведення з ладу  побутових електроприборів.
    На протязі останніх  трьох років  сталася велика кількість відключень електроенергії, не з  вини мешканців. Особливо часто такі відключення виникають під  час дощів  або грозових явищ, але незалежно від погодних умов на вулицях, що знаходяться  зовсім недалеко від наших , світло- постачання зберігається.
     Під час одного з відключень  у травні 2019р. ,зокрема у моїй домівці  вийшов із ладу  системний блок компютера,  згорів Wi Fi, телевізор  та люстра  з електронікою, недешевий  ремонт всіх побутових приладів  мені довелось  здійснити за власний рахунок. Подібні  ситуації сталися  у багатьох мешканців нашого району.
    Окрім того,під час відключень електроенергії у мешканців даного району починають  псуватися продукти у холодильнику, що призводить до повторної покупки продуктів та розтрату грошей.

    Ми звертаємось до Вас з проханням вжити заходів щодо оновлення електрообладнання в нашому районі, покращення потужності та роботи електромереж.Будемо вдячні Вам за розуміння та допомогу у вирішенні данного питання.


  • 25 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня шановний Варламов Михайло Васильович. Звертається до вас мама у якої донечка знаходиться на інвалідному візочку, яка проживає у мікрорайоні" Тяжилів". Звертаюсь до вас з проханням надати в мікрорайон "Тяжилів" хоча б 3 тролейбуса № 4 ; а таож 3 тролейбуса № 7.  Хочу  звернути вашу увагу на те, що на жаль крім цих тролейбусів і ще №1 тролейбуса ми не можем нічим добратися в центр міста. У мене прохання , якщо є можливість щоб вони їздили кожен день,а також не зїжджали в ДПО. ДЯКУЮ ЗА РОЗУМІННЯ!!!!!