Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:b5b17c9f-8ac3-b0db-f06f-9b012dc81f4d
  • 22 вересня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Адміністрація КЗ "НВК: ЗШ І - ІІ ст. - ліцей № 7 ВМР", просить Вас призупинити рух транспорту по вулиці В. Городецького 24.09.2020 року з 10:00 до 11:30, у звязку з проведенням прощання з директором навчального закладу - Сухомовським О.Г.

  • 21 вересня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Звертаюсь до вас від мешканців Гніваньського шосе та провулків з таким проханням - дуже часто( та майже завжди) водії  останнього рейсу тролейбуса 14, який має вирушати з кінцевої зупинки в 22.51 їдуть раніше зазначеного терміну(вчора ми проводжали гостей і в 22.42 вже підходили до зупинки але тролейбус вже відїхав). Це від нас останній маршрут і більше добратися в місто не має чим. Пішки до трамвая далеченько, а таксі не всі можуть собі дозволити. Ми ж розраховуєм на пунктуальність рейсів і завжди виходим вчасно і навіть з запасом часу але часто бачим тільки "хвіст" тролейбуса. Дуже просимо звернути увагу керівників на наше прохання і останній рейс зобов"язати дотримуватися графіка. Це для нас і наших гостей дуже важливо.Дякуємо за розуміння і підтримку.

  • 19 вересня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора! Підскажіть будь-ласка на Некрасова 8 в будинку тече стояк холодної води, по поверхах стоять хомути на стояках. Чи можна якось вирішити це питання по заміні стояка? Обслуговуємося в ЖЕО.

  • 17 вересня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Коротке запитання: як вирішилось питання про пільги на користування зв'язком "Укртелекома"? За серпень місяць нам прийшла повна оплата замість 50%. З повагою.

  • 13 вересня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Михайло Васильович дуже прошу Вас розібратись в ситуації з систематичним відключенням світла на Вінницьких Хуторах, пров. Ватутіна 5 б. Через день, на півдня відключають світло постійно.Заздалегідь вдячна!Надіюсь допоможете у даній ситуації.

  • 11 вересня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановні! Маю скаргу на автобусний маршрут №2 Плоша Шкільна - вул. С. Зулинського.

    Сьогодні (11.09) та у вівторок (8.09) простояв на зупинці Є. Пікуса, так і не дочекавшись автобуса згідно з розкладом о 8-38 у напрямку С. Зулинського.  Як це розуміти: хибний розклад чи хитрий водій?

  • 07 вересня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу врегулювати рейси муніципальних автобусів у село Писарівка. Так як раніше були рейси на 6-15, на 6-45, на7-15, на 7-50. На даний час зробили на 6-25 та 7-25. Ні я ні моя дитина не можемо своєчасно дістатися ні на роботу ні на навчання. Прошу зробити ще рейс хоча би на сьому годину ранку, та на вечір на 20-40.Це прохання дуже багатьох жителів села Писарівка.Обіцяли що будуть автобуси кожних півгодини, а в результаті стало зовсім важко доїхати в Вінницю і назад.

  • 02 вересня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу дозволити водіям маршруток і муніципальних автобусів брати стоячих пасажирв, так як з 1-го вресеня не можливо дістатися роботи. Особлива складність рн Бучми,  де автобус №24 заповнюється вже на кінцевій зупинці, і нема можливості дістатись р-ну Вишеньки без пересадок, шлях на роботу і з роботи при звичайному режимі займав 40 хвили, наразі цей час збільшився до 1,50 години. 

  • 01 вересня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович!

    Прошу Вас, відреагувати на ситуацію, яка склалась сьогодні 1 вересня 2020 року з міським транспортом, а саме: у зв’язку з тим, що (в країні продовжується карантин) діти та студенти вийшли на навчання постало гостре  питання з транспортом, яке є не врегульоване та не вирішене.Це стосується маршруту 9-А. Так як, водіям заборонено перевозити більше пасажирів а ніж сидячих місць у т/з постає питання, яким чином вчасно доїхати до роботи, студентам на навчання, учням до школи, а місцевим жителям з роботи (наприклад нічної), якщо для цього необхідно пропустити n-ну кількість маршруток, вислухати лайку з боку пасажирів та самого ж водія? Чому маршрут 9-А досі рухається не за робочим графіком, а за графіком вихідного дня й при тому його не дотримуючись? Надіюсь на вирішення даної проблеми.Дякую.

    З повагою до Вас, Панкевич Т.М.

  • 28 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день шановний Михайло Васильович, звертаюсь до Вас як до виконавчої влади нашого міста. Я мешканка нашого чудового міста Вінниці , але сьогоднішня ситуація мене прикро вразила.  28 серпня 2020 року близько 17.00 на зупинці Олега Антонова у напрямку вулиці Лугової мене вигнали з тролейбуса. Я Чекала  громадський транспорт  зі своєю 8-ми річною донькою на зупинці О. Антонова , підїхав тролейбус № 7 , вийшли люди водійка крикнула 3 чоловіка , передімною зайшло 2 людини , а я з дининою третя. Мене як  "затятого злочинця" з криками та лайкою почала виганяти водійка , коли я заперечила що дитина мала щоб їздити самостійно , мені відповіли що тільки цицькові діти з мамою рахуються як 1 пасажир. При такій ситуації я не могла відпривати дитину їхати самостійно , адже картка вінничанина у мене одна, тай дитина у мене самостійно не їздить.  Водійка могла у більш спокійному та адекватному тоні мене попросити вийти , а не кричати та ображати . Тролейбус був під номером 261  синього к-ру.Я та моя донька як громадяни України не заслуговоємо  на таке ставлення , мене образили нізащо ,  принизили мою гідність. Я хочу щоб Ви звернули увагу водіїв на ставлення до пасажирів, усі ми люди і просимо людського ставлення до себе. 

  • 27 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Варламов М В 

    Поясніть мені чому водій ВТК, тролейбус 328, номер 10 перевозив людей стоячих  в салоні час перевекзення19,24 напрямок Чехова

     На запитання чому таке робиться ?Пояснення  водія Мені дозволено!

    Ви або моргунов та КОМПАНІ осіб дозволили це робити?

    Я їхав до зуп Чехова на прохання відкрити всі двері відмова! Це кінцева зупинка

    Далі особа водій ДТЗ весь рух  їхала без маски на зауваження моє надіти маск, як передбачено правилами МОЗ відповідь негативна

    Доки ці КЛОУНИ будуть працюавати та ОТРИМУВАТИ премії в ВТК

    Наполягаю на зустрічі з Вами та особою від ВТК?

    Мерзота має бути покарана!!!

  • 27 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день. Хотів би дізнатися чи був встановлений даний дорожній знак через департамент енергетики, транспорту та зв'язку, чи законно він встановлений, а саме дорожній знак 3.2 "Рух механічних транспортних засобів заборонено", у місті Вінниці, на перехресті провулок Ясний. На Googl картах в пошуку за адресою "49.226570,28.499909"  можна побачити відмічену точкою. https://www.google.com.ua/maps/place/49%C2%B013'35.7%22N+28%C2%B029'59.7%22E/@49.2265717,28.4988147,18z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d49.22657!4d28.499909?hl=ru       Прошу надати відповідь листом на елетронну адресу. 

  • 24 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    image.png

    Член семьи загиблого посвидчення 112640, пенсионерка, ветеран труда Васылева Галына Викторивна. Проживаю Винницкая обл., Г. Могилев Подольск ул Греческая 15. Обратилась в отдел Совбеза что не надали пильги с 2019 г. Выяснилось что пильги подходят на iнший особистий счет с непонятных причин. Обращений в письмовий формы в Совбез не дали результативности. Прошу проверить почему не дали  пильги по данному адресу. Згідно чинного законодавства.

  • 24 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Член семьи загиблого посвидчення 112640, пенсионерка, ветеран труда Васылева Галына Викторивна. Проживаю Винницкая обл., Г. Могилев Подольск ул Греческая 15. Обратилась в отдел Совбеза что не надали пильги с 2019 г. Выяснилось что пильги подходят на iнший особистий счет с непонятных причин. Обращений в письмовий формы в Совбез не дали результативности. Прошу проверить почему не дали  пильги по данному адресу. Згідно чинного законодавства.

    image.png

  • 22 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Скарга щодо несанкціонованого стягнення коштів

    Добрий вечір!

    Подаю скаргу щодо неодноразового несанкціонованого стягнення коштів за оплату транспорту у м. Вінниця. Протягом останніх місяців вже десятки разів було стягнуто кошти (по 4 грн щоразу) за проїзд, який не здійснювався. Постійні звернення до операторів колцентру, представників у соц. мережах (група у Facebook, Telegram-канал) не дали ніяких результатів, адже всюду представники не намагались вирішувати проблему, а «перекидували» один на одного. Останнє звернення було 19-20.08.2020 по вул. Соборна, 36, де співробітники не дали можливості написати заяву-скаргу (у них не було бланку заяви, хоча у Telegram-каналі та у групі у Facebook сказали, що саме за цією адресою нададуть бланк заяви). Потім зв'язались з Олександром (номер телефону дав представник у Telegram-каналі – 093-15-02-729), він здивувався та сказав що надасть відповідь, проконсультувавшись з керівництвом. Проте на сьогодні (на 22.08.2020) ніякої відповіді не надійшло. Цей самий Олександр наголосив, що кошти можуть списуватись з банківської карти пізніше, ніж була здійснена оплата на валідаторі у транспорті, проте також наголосив, що кожен місяць по оплаті закривається. Тобто якщо оплата на валідаторі у транспорті була здійснена, наприклад, у липні, то і списання коштів з банківської карти буде здійснено у липні.

    Тепер остання конкретна ситуація: в серпні місяці мною взагалі не було здійснено проїзду у транспорті, я у першій половині місяця знаходилась у Донецькій області (підтвердженням можуть слугувати постійні транзакції в Дон. області: оплата у магазині, аптеці тощо). Потім почались незрозумілі списання, потім один раз повернення коштів у розмірі 4 грн (чому б це, якщо всі стверджують, що більше ніж проїздів стягнень з банківської карти бути не може!!!). Після повернення у Вінницю, за рекомендацією Приватбанку, було здійснено блокування карти і отримання нової карти. І подальші оплати за проїзд здійснювались за допомогою карти Вінничанина, яку вимушені були купити за 60 грн. А ось сьогодні (22.08.2020) нове стягнення вже з заблокованої банківської карти – як це можливо?

    Чекаю на відповідь!


  • 20 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! Шановний Михайло Васильовичу, прошу у Вас розуміння та підтримки у наступному питанні. Сьогодні (20 серпня 2020р.) о 8-00 було вимкнено живлення житлового масиву, що знаходиться на території вже колишнього садового товариства "Підлісне"  (вкінці вулиці А. Бучми під лісом). Станом на 14-00 живлення не відновлено. На сьогодні за деякою інформацію було заплановано відключення даного масиву від електропостачання співробітниками енергопостачальної компанії у зв'язку з заборгованістю. Хочу пояснити ситуацію: наш житловий масив власне сам обслуговує електричні мережі, трансформаторні підстанції,  мережі вуличного освітлення. Крім того, на наші плечі лягають зобов'язання по збору коштів за електропостачання, роботі з боржниками, оплаті холостоно ходу трансформатора, вуличного освітлення, обслуговування підстанції та благоустрою території. Оскільки це все потребує достатньо грунтовної організаційної структури з відповідними фахівцями з електричних мереж, освітлення, бугалтерсього обліку і т.п.  ми (жителі масиву) загальними зборами (з усіма правдами та неправдами) прийняли рішення про ліквідацію садового товариства. Ліквідація відбулася, а організаційні моменти треба комусь вирішувати. Ніхто, зрозуміло, не хоче брати на себе всі наші проблеми! Неодноразово ми зверталися в різні адміністративні інстанції, але дієвого результату немає. Я не хочу тут писати про звинувачення і всілякі проблеми, які додатково ускладнюють нашу ситуацію. Прошу Вас ДОПОМОГТИ нам, як жителям одного з найкомфорніших міст України. До відома наведу такі аргументи:

    1.Перед рішенням про розпуск садового товариства ми мали певні гарантії міської влади, що це рішення допоможе у вирішенні наших проблем.

    2.Ми платили (до сьогоднішнього ранку) за електроенергію по тарифу 2,0 грн/кВтгод без всіляких можливостей отримання субсидій, пільг, багатотарифних розрахунків тощо.

    3.Ми як звичайні жителі міста просто не можемо обслуговувати мережі електропостачання, навіть якщо вони ніби нами побудовані (за наш рахунок) і знаходяться у нашій власності. Аналогічна ситуація з трансформаторними підстанціями, яких на нашій території 2. Для цього треба мати відповідну кваліфікацію, допуски,  дозвола тощо.

    4.Ми, як жителі міста, мабуть, маємо право на отримання всіх можливостей, які можуть мати більшість населення, а саме: - можливість отримання субсидій по енергії; - можливість отримання пільг з врахуванням витрат на енергопостачання; - можливість отримання вуличного освітлення; - можливість благоустрою території за рахунок кошт міського бюджету; можливість оперативного реагування відповідних інстанцій на аварійні ситуації по масиву.

    5. Наявний борг, який дійсно є, ми отримали, в основному через те, що хотіли завершити процедуру ліквідації садового товариства (ініціативна група використала для цього кошти за один місяць використання масивом електроенергії) і через неможливість вплинути на боржників і крадіїв електричної енергії.

    6. Будь яке організаційне рішення на масиві практично неможливо прийняти з причини постійних протиріч та взаємообвинувачень. 

    7. Нам було надано технічні умови, у випадку виконання яких Обленерго погоджується взяти наші лінії на баланс. Але у тих техумовах попри заміну лічильників на СМАРТовані, прочистку лінії електропередач від нависання гілок дерев (з цими вимогами я повністю погоджуюся) є такі: - забезпечення повного доступу до опор, велика частина яких вже стоять на території домоволодінь; - заміну голих проводів лінії електропередач на приховані (СІП) по всіх магістралях; - забезпечення можливості вільного проїзду та маневрування обслуговуючого транспорту; поділ між 400 домоволодіннями 150 кВт потужності і докупівля недостаючих кіловат тощо. 

    8. На нашому масиві є багато свідомих людей, які зараз справно оплачують по рахунках, на власній ініціативі організовують збір коштів, а є немало таких, які "під шумок" вже не платять півроку, є такі, які принципово платять по 1,68 напряму і т. п. На боржників і таких принципових ми, як громада, не маємо ніякого впливу і не можемо заставити їх оплачувати як всі. 

    9. На нашому масиві, як уже говорилося, розміщено близько 400 домоволодінь. Багато з них внесено до житлового фонду, але по факту житлових близько 70-80% (як на мою суб'єктивну думку). Зараз уже півдня у людей немає світла. Багато людей мають морозильні камери, у всіх є холодильники, у декого сідає телефон. Декого ця вся ситуація доводить до відчаю!


  • 20 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Вже втретє звертаюсь. І не отримала жодної відповіді. Проблема не вирішується. З 20.00 вчорашнього дня 19.08 по сьогоднішній ранок відсутнє водопостачання на Старому місті, район 3-ї лікарні. Приїзжала 18.08 аварійна машина з Водоканалу, подивились і нічого не зробили, щоб водопостачання відновилось. Прошу звернути увагу і вирішити питання. Називають Вінницю комфортним містом, але вінничани це не відчувають!

  • 19 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня ! 

    З 17.08.2020 в багатоквартирному будинку за адресою вулиця Олексія Береста 6Б різко знизився напор води. Газова колонка не спрацьовує на підігрв. Звернення до ЖЕО1 та водоканалу результатів не дало ніяких. Прохання врегулювати данне питання, так як це продовжується вже 3-тю добу. Заздадегідь вдячний !

  • 18 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович, вчора написала звернути увагу на водопостачання на Старому місті. З 16.08 (20.00) по 17.08 (11.00) було відсутнє водопостачання, з 17.08 (21.00) по 18.08 (10.30) та 18.08 (з 16.00) повністю відсутнє водопостачання. Будь ласка, розберіться в цьому питанні. Ця проблема с початку травня з'явилась і вже починає конкретно набридати. Ми справно платимо за послуги, проте вони не відповідають тарифам. Чому я мушу носити воду з колодязя, чи купляти? Ще раз прошу звернути Вашу увагу.

  • 18 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.

    Шановний Михайло Васильович, звертаюсь до Вас в зв'язку з наближенням навчального року і закономірним зростанням пасажиропотоку. Справа в тому що вже зараз є проблеми з пересуванням по місту на громадському транспорті, особливо в години пік. Я переживаю, що з приїздом студентів і активізациєю школярів, добратись на роботу, особливо вчасно, буде просто неможливо на громадському транспорті. Чи плануєте Ви зняти обмеження кількості пасажирів в громадському транспорті? Якщо ні, то чому?

    З повагою.

  • 17 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Протягом цього літа дуже часто виникають проблеми з водопостачанням в нашому будинку, а саме, повна відсутність водопостачання протягом 2-5 діб без попередження. Не одноразово звертались в служби водоканалу, ніяких дій не відбувається. Вже немає змоги терпіти. Ми справно платимо за послуги, проте не отримуємо якісних послуг з водопостачання. Будь ласка, вирішіть це питання.

  • 16 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! Прошу розглянути, можливість добавити додаткові рейси для маршруту автобуса №30 Будинок відпочинку - смт. Десна. Оскільки останній повний рейс о 18.00 (раніше, ще було 2 рейси до 20.00), а також великий інтервал між рейсами 1-2 години. А в умовах карантину - взагалі важко скористатися даним автобусом - багато бажаючих.

  • 13 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

     

    Доброго дня!

    Роз'ясніть будь ласка таке питання:

    Чи є вказівка чи розпорядження КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВСТВУ "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" про заборону готівкового методу розрахунку пасажирів та перехід на безготівковий метод розрахунку у громадському транспорті?

    Якщо подібні документи мали місце надайте будь-ласка номер дату та копію даного документу.

    З повагою


  • 07 серпня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. По даній адресі вже другу ніч відключена холодна вода. Зранку збиратись до праці і виникають незручності. Ніякої об'яви не бачив. Дякую.



  • 25 липня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайле Васильовичу! Звертаюсь до Вас з проханням у вирішенні питання створення цивілізованих умов для пасажирів маршрутного таксі 8А на кінцевій зупинці МПМ «Зоря». Висадка пасажирів здійснюється на трамвайній зупинці. Після чого маршрутка проїзджає 30-35метрів вперед від зупинки і паркується у «кішені», де вже може стояти 2-3 автобуса. Пасажири очікують відправлення маршрутки навпроти автобусів під пекучим сонцем, вітром, дощем і, у близькому майбутньому, снігом. З трамвайної зупинки визначити, в якому автобусі відкрились двері (це сигнал про відправлення) важко, якщо ви не екстрасенс! Якщо ж ви екстрасенс, але не спрінтер, то не факт, що встигнете добігти, поки автобус не поїхав. Міська влада у Вашій особі забов'язана подбати про мешканців.

    Прошу Вас не відповідати мені заготовленими фразами:

    "Повідомляю, що кошти у поточному році на облаштування посадкового павільйону зазначеної зупинки громадського транспорту, на жаль, не передбачені.

    Питання влаштування павільйону залишається в базі даних департаменту для планування та виконання на наступні роки." - цитата з Вашої відповіді на подібне звернення.

    І ще, якщо Ви не спроможні вирішувати такі питання, то я буду вимушена звертатись до Ваших керівників.


  • 02 липня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.

    Дуже непокоїть ситуація із перехрестям вулиці Мостковської та Данила Нечая: асфальт провалюється прямо посередині перехрестя і на тротуарі. Вже два тижні стоять червоні пірамідки в дірках в асфальті. Це при тому, що в кінці минулого року лише закінчився капітальний ремонт дороги... Про якість говорити не доводиться, але хоч би про безпеку людей трішки думали.

  • 26 червня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний керівник департаменту  Варламов М В !

    Нагадую Вам та колегам, що перевізник  мельничук  не повернув мені всі кошти 12 грн, повернув тільки 6 грн! МЕРЗОТА забула чи коштів не вистачає? 

    Може Ви особисто  з кишені, або Ваші колеги заплотять мені ці кошти?

    Ми з Вами домовлялися, що МЕРЗОТА поверне всі кошти незаконно отримані з інваліда війни за проїзд в ДТЗ та Вам надасть квитанції про це!

    А може Ви не передали МРЗОТІ 2 квитка кожний по 6 грн!

    Тому МЕРЗОТА мельничук о п сплатила 6 грн поштовивим переказом!

    Справа далі буде  тривати!

    З повагою до Вас!

  • 24 червня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

                           Шановний Микола Вікторовичу!

           Прошу вирішити питання по заміні зовнішньої водопровідної мережі (водопровідний  ввід) по вул. Марії Литвиненко-Вольгемут, буд. №27.

           Ввід знаходиться в критичному стані, постійні пориви, всі витоки з мережі (ввід в 5 під'їзді) течуть і затоплюють підвальні приміщення 3 та 4 під'їздів і через дренаж 2 під'їзду витікають в яр.

           Попередній порив був 15-16 червня 2020 р.  КП «Вінницяоблводоканал» розрили та встановили черговий хомут. Асфальтове покриття не відновили.

           21 червня 2020 р. черговий порив. Звернувся на "Цілодобову варту" пояснивши ситуацію, що порив зовнішньої мережі. Приїхала аварійна МКП «АДС» - тут необхідні зварювальні роботи,  це робота водоканалу. Перетелефонувавши  на «Цілодобову варту», мені повідомили, що інформація передана на водоканал.  

           На  даний час, витоки з зовнішньої мережі не ліквідовані, все тече в підвал, підвали затоплені.

    Відповідно до Закону України  «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»  пункту 7 частини першої ст.1 – зовнішні водопровідні мережі до вузла комерційного обліку.

    Відповідно до Законів України  «Про житлово-комунальні послуги» та «Про

    комерційний облік теплової енергії та водопостачання» прямий обов'язок виконавця комунальної послуги( КП «Вінницяоблводоканал»)  вживати заходів до ліквідації аварій.

    Копія  Варламову Михайлу Васильовичу – директору  департаменту енергетики, транспорту та зв'язку.

                          

    З повагою і розумінням,

    Ст. по будинку (уповноважена особа) 


  • 17 червня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ Шановний Варламов М.В.!

    Дякуємо Вам та колегам з департаменту,що знайшли час зустрітися з представниками громадських організацій міста та вирішити питання пільгового проїзду громадян у  транспорті ВМР ( перевезення людей в ДТЗ маршрутників)

    Конфлікт ,що створив   перевізник  мельничук о п вичерпаний

    голови ГО міста та області

  • 10 червня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Варламов М В !

    22 червня 2020 року понеділок, Сподіваюся день закінчення карантину в державі!

    Це останій тиждень робочий в червні місяці  У Вас за графіком в четверг пряма телефона лінія

    Чекайте дзвоника від мене інваліда війни по перевізнику мерзоті  мельничуку

    Сподіваюся, що Ви, я та мерзота  знайдемо час зустрітися та вирішити подняте питання напередодні Дня Конституції України

    З повагою до Вас