Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:d52f379f-9a36-b0db-f06f-98eaa0f3e53b
  • 19 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Прошу посприяти в облаштуванні тролейбусної зупинки "вул.Некрасова" у напрямку руху тролейбуса маршрута №15 Муніципальний ринок-Вишенька.

    Дана зупинка знаходиться на вузькому тротуарі без будь якої захисної конструкції, в безпосередній близькості до проїзжої частини. І коли дощить, то всі люди, які очікують на тролейбус (а це, в основном, люди з дітьми, так як в близькому радіусі знаходиться ЧОТИРИ дитячих садка і школа) мокнуть під дощем і збирають на собі бризги від проїзжаючого транспорту.


  • 16 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​​Доброго дня, звертаюсь до Вас із проблемою мікрорайону Хутір Шевченка і в особливості вулиці Цимлянської. У нас настільки низька напруга електроенергії, що не працює окрема побутова техніка . Заміри фіксують 200-217 В .Неодноразові звернення до диспетчерскої служби МЕМ до очікуванного результату не призвели..  Прошу Вас від імені усіх мешканців, допоможіть вирішити дане питання, та забезпечити мікрорайон якісною електроенергією, адже оплата ведеться за "продукт" ,що має відповідати встановленим державним нормам.

  • 16 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайле Васильовичу, прошу Вашої допомоги у вирішені неправомірних нарахувань комунальним підприємством "ВінницяОблТеплоенерго" коштів за місця загального користування  кожного місяця. У нашому будинку вони просто відсутні, у нас не опалюється підїзд.  У мене індивідуальне опалення, кришу утеплили я проживаю на 5 му поверсі . централізоване опалення залишилося лише на першому поверсі. стояк відрізаний у підїзді не опалюється. Прошу створити комісію і перевірити провомірність нарахувань, та пояснити чому першому та другому підїздам будинку по вул. Якова Гальчевського 62, плата за опалення не нараховується.

  • 14 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Інформаційний запит

    Прошу надати наступну інформацію по комунальному підприємству "ВТК:

    1) ПІБ керівництва відділу експлуатації автопраку, тролейбусного, трамвайного депо, із вказівкою посад.

    2) ПІБ керівництва відділу безпеки руху "ВТК", із вказівкою посад.

    3) Відомості про нараховану й виплачену заробітну плату вище вказаних осіб за період з 01 вересня 2019 року по дату відповіді.

    4) Відомості про нараховану й виплачену заробітну плату керівнику КП "ВТК" за період з 01.01.2019 року по дату відповіді.

    Відповідь надати на ел.пошту й по можливості продублювати на ел.пошту.


  • 14 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Інформаційний запит

    Прошу надати наступну інформацію по комунальному підприємству "ВТК:

    1) ПІБ керівництва відділу експлуатації автопраку, тролейбусного, трамвайного депо, із вказівкою посад.

    2) ПІБ керівництва відділу безпеки руху "ВТК", із вказівкою посад.

    3) Відомості про нараховану й виплачену заробітну плату вище вказаних осіб за період з 01 вересня 2019 року по дату відповіді.

    4) Відомості про нараховану й виплачену заробітну плату керівнику КП "ВТК" за період з 01.01.2019 року по дату відповіді.

  • 14 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Каждый день отовсюду мы слышим о снижении цен на отопление,а по факту каждый месяц цена растет,получить объяснение невозможно ни от кого.Тариф за последние три месяца:2,08+32,73;2,08+35,52;2,08+42,43.Как такое возможно???Что происходит,дайте объяснение.Зимы нет,балконы открыты.За что мы отдаем деньги???



  • 13 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора.

    Ні в одну структуру мені не доводилось так писати, просити, щоб нарешті звернули увагу на болюче питання. Це не лише принизливо, але й неприємно. 

    На сьогодні 13 лютого, напруга 170. Обіцянки допомогти вирішити питання, на жаль, залишились обіцянками. Змінюється все в світі, навіть погодні умови, окрім сталої критично низької напруги у моєму будинку. Невже мої звернення не псують всю статистику відділу? Допоможіть вирішити проблему і я нарешті перестану писати ці принзливі для мене листи.  

    Так багато думок з приводу цієї ситуації, але поки що промовчу )

  • 07 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрый день.

    Прошу обратить внимание, что на Винницких Хуторах практически каждый день происходит аварийное отключение света, а также плановые отключения! В сети 190-200 Вольт. В Обленерго отправляют в Замостянские ЕМ, а туда вообще не дозвониться!!! Писал в онлайн зверненя Обл. Енерго (на их сайте) - мне пришёл ответ, что дання почта не обслуживается! Это как?

    Нас за людей не считают? Свои обязательства выполняют прискверно! Немогу понять почему данные компании не выполняют свои обязательства, при своевременной и полной оплате за их услуги. 

    Прошу повлиять на качество услуг даных компаний и порекомендовать как в данной ситуации себя вести далее!

  • 04 лютого 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    В ж/д24 по ул. Ратушной были поменяны трубопроводы холод. и горяч. в/с ( очень плохой монтаж) , но это не решило вопрос с количеством холодной воды. Ввод В1 от водомерного узла до врезки (10-15м) в городскую сеть остался старый, в аварийном состоянии, в середиме трубы заросший ржавчиной и к тому же при врезке в городскую сеть холодного в/с уменьшен диаметр трубы и установлен отключающий  кран шаровый Dy50мм. Эти ошибки при ремонте привели к нехватке количества воды особенно, в часы максивального водоразбора. Напор здесь не причем,  он не обеспечит необходимый расход через малое сечение. С водой и так не важно, так с этого трубопровода холод. в/с хотят сделать отбор воды на нужды горяч. в/с. Верхние этажи останутся и без горяч. и без холод. воды. Срочно решайте вопрос с водоканалом, и ввод должен быть не менее Ду80мм с отключающей арматурой Ду80мм. Для ввода в эксплуатацию узла изготовления горяч. воды обязательна замена ввода В1.

    Узел изготовления горячей воды нельзя вводить в эксплуатацию сейчас, монтаж безграмотный, незавершенный, с нарушением ДБН. (с.м. заявление на имя мера от 3.02.2020)

     


  • 30 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

                                                 Доброго дня, Михайло Васильович!

                    Звертаюсь до Вас стосовно проблемної ситуації, що склалася з енергопостачальною організацією ТОВ «Енера-Вінниця», щодо нарахування фіктивної заборгованості за електроенергію. Неодноразові звернення до ТОВ «Енера-Вінниця» та АТ«Вінницяобленерго»  не принесли жодних результатів.

    Опис проблеми: Починаючи з березня 2019 року ТОВ «Енера-Вінниця» почала нараховувати мені заборгованість, враховуючи невірні показники електроенергії.

                Фактичні показники лічильника станом на 01.01.2019р. становлять «9255», а станом на 01.12.2019 р. «2706». Споживання електроенергії за період січень-грудень 2019 р. становить 3638 кВт*год. Вартість спожитої електроенергії становить 12*100*0,9 + 2438*1,68  = 5175,84 грн. Фактично сплачена сума на користь ТОВ «Енера-Вінниця» за електроенергію спожиту в зазначений період становить 5175,92 грн. Переплата станом на 01.01.2020 р становить + 0,08 грн. Таким чином, не існує жодної фактичної заборгованості за спожиту електроенергію ні перед АТ«Вінницяобленерго» ні перед ТОВ «Енера-Вінниця».

                    Проте,  ТОВ «Енера-Вінниця» щомісяця надіслає листи-попередження  про припинення постачання електроенергії за неіснуючу заборгованість з оплати за спожиту електричну енергію, яка  в Єдиному рахунку станом на  01.12.19 р зазначена в сумі  2118,10 грн. Показники, які ТОВ «Енера-Вінниця» враховували за період з 01.01.2019 р. по 01.11.2019 р, не відповідають дійсності . Мною, на підставі розрахункової книжки по оплаті комунальних послуг та збережених квитанцій про оплату комунальних послуг, в тому числі і послуг по елетроенергії, складено розрахунок електроенергії по фактичним показникам лічильника з врахуванням фактично нарахованих сум, які належать до сплати, та фактичною оплатою за спожиту електоенергію.  

                  Таким чином, ТОВ «Енера-Вінниця» вимагає сплатити грошові кошти  за послугу, яка фактично не надавалася, при цьому погрожуючи припинити енергопостачання. Такі дії ТОВ «Енера-Вінниця» порушують Законодавство України в сфері житлово-комунальних послуг, а крім того, можуть бути кваліфіковані як замах на шахрайство (відповідно до ст. 15, ст. 190 Кримінального кодексу України).

             Відповідно до статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг входить до повноважень органів місцевого самоврядування.

          Враховуючи вищевикладене прошу сприяти поновленню моїх прав, як споживача комунальних послуг, а саме:

    • запобігти припиненню енергопостачання;
    • зобов'язати ТОВ «Енера-Вінниця» провести всі необхідні корегування заборгованості в відповідності до фактичних показників лічильника електроенергії;

       
      Враховуючи ризик протиправного припинення енергопостачання прошу розглянути дану скаргу невідкладно.

                                  Заздалегідь дякую за плідний розгляд скарги!

  • 20 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрый вечер.Обращаюсь к Вам от жильцов всего дома  площади Гагарина 4.Мы относимся к Винницяоблтепло у нас стоит щетчик на дом мы придерживаем минимальную тепловую температуру.И при получение платежек у нас просто шок.В этом месяце что особо и нету холодов нам пришло 45гр за м.Когда у Винницямиськтепло на половину меньше.Почему такая огромная разница?И подскажите пожалуйста как можно перейти на Винницямиськтепло?Очень будем благодарны за Вашу помощь и совет.

  • 20 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​20.01.2020 перебуваючи в тролейбусі м-ту 10, їдучи від зупинки вул. 600 річчя в бік вул. Немирівського шосе, я виявив відсутність дублювання бортового номеру в салоні. Виникає питання хто наказав прибрати його і хто відповідає за такий стан речей? Крім того в салоні містяться інформаційні оголошення про наявність WI-FI, проте доступу до мережі Інтернет не було. Виникає питання хто несе персональну відповідальність за обман споживачів, про що особисто мною подані скарги за останній місяць-два? Необхідно негайно зняти інформаційні постери з салонів електротранспорту, де не справне обладнання Wi-fi.

    Прошу в черговий раз, розглянути питання притягнення керівника КП "ВТК", до юридичної відповідальності. Скаргу розглянути за моєю участю, відповідь надати на ел.пошту.

  • 19 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день.Я проживаю по вулиці Привокзальна 2/1 кв.8 -в моїй квартирі вже другий тиждень немає опалення- на стояку кухні холодна батарея , в інших кімнатах опалення є.Зверталась до свого ЖЕКу не одноразово-чую тільки добре...Зверталась на гарячу лінію міста двічі,мені відповіли ,що відповідь ЖЕКу була -що все відремонтували ,чому ж в моїй квартирі тоді досі так само залишається холодна батарея -я сплачую за ком. послуги вчасно і в повному обсязі ,не розумію чому я маю сплачувати за те ,чого в мене немає?-прошу Вас розібратись в моїй ситуації.Дякую

  • 19 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Житловий будинок Академіка Янгеля будинок №39.  3,4,5 січня 2020 року сталася аварія - горіла стара проводка на горищі будинку (старий кабель був прокладений у металевій трубі з виходом на кожний під'їзд)  та проводка у щитовій на вході будинку. В процесі проведення  термінового поточного  ремонту  із заміни електромереж (коштом  мешканців будинку) встановлено, що на вході до щитової будинку відсутня "фаза".  Тому два з трьох під'їздів  будинку "сидять на одній фазі". Враховуючи те, що будинок 1937 року з дерев'яними перекриттями і сходами, ймовірність повторення аварії з-за відсутності "фази" дуже висока. Прошу забезпечити підвід "фази" в щитову будинку.    Голова ОСББ "Академіка Янгеля-39".

  • 19 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Житловий будинок Академіка Янгеля будинок №39.  3,4,5 січня 2020 року сталася аварія - горіла стара проводка на горищі будинку (старий кабель був прокладений у металевій трубі з виходом на кожний під'їзд)  та проводка у щитовій на вході будинку. В процесі проведення  термінового поточного  ремонту  із заміни електромереж (коштом  мешканців будинку) встановлено, що на вході до щитової будинку відсутня "фаза".  Тому два з трьох під'їздів  будинку "сидять на одній фазі". Враховуючи те, що будинок 1937 року з дерев'яними перекриттями і сходами, ймовірність повторення аварії з-за відсутності "фази" дуже висока. Прошу забезпечити підвід "фази" в щитову будинку.    Голова ОСББ "Академіка Янгеля-39".

  • 17 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Голова департаменту!

    Коли автобус 17 поїде до пл Перемоги?????

    Ми зібрали понад 50 підписів від мешканців міста  до Вас влада щоб  розглянути та прийняти позитивне рішення про продовження  маршруту 17 до пл Перемоги або далі

    Вони Вам надані

     Долучили  депутатів ВМР від даних округів Шеншина В О, Мацеру В,Ревунов О, Андронійчука Р ...

    31 жовтня  2020 року наступає!!!

    Питання 2 

    Надайте ГО чорнобильців ДТЗ на поїздку в Припять на 03/04/2020 року

    Платити наличними НЕ БУДЕМО!

    Перевізник, договір не за комерційними цінами на  ДТЗ на 50 місць

     Ваш обовязок!!!!!

    Ваш ДТЗ та договір про оплату ДТЗ!!

    Паливом забеспечемо на 800 км ми чорнобильці ! Не БІЛЬШЕ!!!

    ХАБАРІВ ПЛАТИТИ НЕ БУДЕМО НІКОМУ!!!!!

    Просимо нас ПОЧУТИ!

    Голова організації Асоціація жертв Чорнобиля "    В Мельник



  • 16 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу, прошу Вашої допомоги у вирішені неправомірних нарахувань комунальним підприємством "ВінницяОблТеплоенерго" коштів за місця загального користування по 200 грн кожного місяця. У нашому будинку вони просто відсутні, у нас не опалюється підїзд, будинок у страшному стані.  У мене індивідуальне опалення, я утеплила свою квартиру зі всіх сторін,  вимушена була це зробити оскільки я проживаю на 5 му поверсі і усі стіни у мене були у цвілості. Прошу створити комісію і перевірити достовірність моїх слів. 

    16.01.2020

  • 15 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу надати для ознайомлення в електронному вигляді службову інструкцію кондуктора міського пасажирського транспорту, службову інструкцію водія пасажирського муніципального автобуса, водія пасажирського міського автобуса, працюючого в режимі маршрутного таксі. Вдіповідь надати на ел.пошту у встановлений законом строк.

  • 15 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Запит на публічну інформацію.

    Прошу надати перелік НПА якими врегульовано правила користування електричним, автомобільним, міським пасажирським транспортом у м.Вінниці. Надати НПА якими врегульовано питання правил експлуатації пасажирсьих трамвайних вагонів, тролейбусів, муніципальних автобусів. Відповідь надати на ел.пошту у встановлений законом строк.

  • 10 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу негайно зняти оманливу рекламу, інформаційні оголошення в муніципальних трамваях (і тролейбусах), де не працює WI-FI, оскільки це вводить в оману споживачів, і є адміністративним правопорушенням (ст. 155-2 КУпАП). Так 10.01.2020 близько 20:10 я виявив, що в вагонах трамавя борт.номер 339, 342 відсутній доступ до інтернет мережі. Хоча інформаційні постери свідчать про те, що він є. Крім того на телефонні дзвінки до диспетчерів кінцевих пунктів, останні дозволяють собі зврхнє ставлення, й на прохання надати інформацію про номер автобуса, час прибуття трамвая тощо, відмовляють, зі словами: "ми не даємо таку інформацію...". При цьому на прохання представитися, також відмовляють. Такі дії дозволені керівником підприємства, про що свідчить лист Департаментру ЕТЗ ВМР, стосовно нібито захисту персональних даних працівників КП "ВТК", що задіяні в обслуговуванні пасажирів (водії, кондуктора, диспетчери кінцевих пунктів, начальники маршрутів). Таким чином є необхідність розглянути питання зменшення нарахування й виплати премії керівнику КП "ВТК", згідно діючого контракту. Скаргу прошу розглянути за моєї участі, відповідь надати на ел.пошту. В якій зазначити мотиви її прийняття, правове обґрунтування із вказівкою статей законодавства.

  • 10 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня, Михайло Васильович!

    Прошу у Вас допомогти у вирішенні питання стосовно стану маршруток по маршруту 17А (ТЦ "МЕТРО" - вул. Лугова) та відношення водіїв до пасажирів. Маршрут чудовий, претензій нема, але, якщо добиратись з кінцевої до кінцевої у час "пік". В салоні маршрутки Sprinter можна "вчадіти"від забитої людьми та від ввімкненої пічки, бо у водія запотівають вікна, на сидіннях не можливо сидіти, бо вони перекособочені від того, що по одну сторону люди висять, тримаючись за поручень, а інші тримаються за спинки сидіння, проходи вузькі, з кінця салона не можливо "просунутись", бо, банально, немає місця! Протягом всього шляху слухаєш "гавкання" водія (не всі, звичайно, водії "гавкають" є чемні і терплячі, і вживають слова "будь ласка"). Просиш трішки запустити воздуху в маршрутку, то у відповідь чуєш: "їдь на таксі і там будеш собі відкривати", кажеш, що "у Вас сидіння поламані і скачуєшся, як колобок" (ну, я через жарт думала достукатись), то у відповідь: "побалакай мені зараз, то покотишся зара на..ер". Обганяють, на мосту, і не тільки, невподабаних конкурентів, типу 23А і т.п., матюкаються, верещать, по мобілці вирішують "важливі" питання, благо радіо не на всю катушку грає... В мене питання: 6 грн., які платить пасажир за проїзд, то це оплата, щоб доїхати живою чи, все ж таки, в цю вартість входять багато інших пунктів і в тому числі КОМФОРТНІ УМОВИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ?

    P.S.: В мене деколи виникає бажання всіх водіїв маршруту 17А посадити на сидіння (криві, косі, поламані) і прокатати з "вєтєрком", як вони нас!

  • 08 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Так, розумію, що свята, але проблема з низькою напругою досі "висить" над нашою вулицею. Дуже хочеться не лише отримати чергову відповідь, а й побачити, що питання "на контролі", тобто ним дійсно займається відповідна установа. Вже пройшло більше місяця після нашої з Вами розмови, а й досі не було делеговано представників, які б визначили хто обкрадає сусідів. Прикро...

  • 05 січня 2020
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! 

    Прошу Вас звернути увагу на те як диспетчерські служби аварійної відповідають на дзвінки громадян! Неподобство з сторони диспетчерів які при зверненні громадян кидають слухавку, попередньо відповівши у грубій формі коли до них звертаються! 

    В нас  5 січня 2020 року приблизно 22.00 було вимкнене світло, я звернулась до диспетчера (Костенко) точно не пам'ятаю, вона у грубій формі відповівши кинула слухавку недослухавши людину! Прошу зверніть на це увагу! 

    Дякую за розуміння!


  • 20 грудня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайле Васильовичу!

    Дякую, що надаєте інформацію про перебіг болючого питання енергопостачання по вул. Гончарова.

    Сподіваюсь, що мешканців не лише опитають (звісно, у людей є електроприлади, але наразі ними не можливо користуватись, тому що вони або після перепаду напруги зламані або стоять без діла), а й буде проведено огляд мереж по вулиці та визначено хто безсоромно обкрадає своїх же сусідів. Саме на цьому Ви акцентували увагу під час нашої з Вами розмови. 

    Сподіваюсь, що для справжніх фахівців це не проблема визначити хто користується понаднормово напругою, тим самим обмежуючи доступ іншим користуватись відведеними 220 Вт. 

    Дуже вірю, що зі свого боку Ви зробите все можливе аби допомогти нам вирішити це питання. 
    Дякую за розуміння!

    З повагою, Інна Орлова 


  • 06 грудня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​     Хочу сообщить о не профессиональном поведении водителя тролейбуса №327, курсирующего по маршруту №4, 02.12.2019г. находящемуся по времени в 22-00 ---22-07 на остановке Шевченко.

         Стоя у входа на переднюю дверь, она не открылась. Пройдя на среднюю, ставлю ногу на подножку , тролейбус трогается, не закрыв дверь. Хватаюсь за ручу двери и заскакиваю, чтобы не упасть под тролейбус. Дверь закрывается и зажимает правую руку. Руку выдергиваю из-за закрывшейся двери, тролейбус едет. Я напрвляюсь к водителю узнать в каком он состоянии и почему  так себя ведет.  Дверь в кабину водителя наполовину открыта. Спрашиваю у водителя,как он себя чувствует, не пьян ли случайно и видит ли пассажиров в зеркало заднего вида. В ответ слышу: "Пошла вон" и следует удар дверью по голове. В результате боль в скуле и уже 2 дня подергивается глаз. Закрыв дверь водитель едет. Находясь в ужасном состоянии и не ожидая такого поведения от водителя тролейбуса №327 маршрута №4, вызывю полицию. Услышав, что набираю полицию, водитель правой рукой показывал мне дули, а левой вел тролейбус.   Действия кондутора ( женщина пожилого возроста с длинными ногтями и глубокими морщинами на лице) это вообще отдельный разговор.  

          Полиция была вызвана. она ожидала нас на конечной остановке маршрута №4 "Луговая". Данные водителя записаны полицией. Вызов произведен в 22-12.  Так-же я проинформировала "горячую линию" горисполкома и деспечера ТТУ.

         Очень хочеться узнать: это обычное поведение водителя, находясь за рулем городского транспорта? Веь мы, пасажиры доверяем свои жизни.  Интересно, водитель еще никого не покалечил при такой езде и отношению к пасажирам? 

         Хочется так-же узнать мнение руководителей трамвайно-тролейбусного управления

                                                                               С уважением жительница г.Винницы

        

  • 05 грудня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​05.12.2019 близько 10:22 год., я їхав від зуп.вул. Топольського, авт. м-ту №24 д/н 0518 в бік к.п. Вишенька. При цьому я звернув увагу на те, що на зуп. вул. Трублаїні, в заїзному кармані, водій не підїхав до бардюру на вастанволену відстань, тобто на більшу відстань. Крім того в автобусах муніципальних висять рекламні оголошення про безкоштовний WI-FI але його не має, так само і цього разу.

    На мої неодноразові звернення на Цілодобову варту з даних питань- вирішення не має.

    Прошу позбавити частини премії керівника КП "ВТК", винних притягти до юридичної відповідальності. Розгляд скарги проводити за моєю участю, відповідь продублювати на ел.пошту.

  • 30 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ Добрий день, хочу поскаржитись на зміну налаштувань світлофорів на перехресті вулиць Келецької та М. Ващука (р-н ринку "Вишенька"). 

       Віднедавна час очікуванні зеленого кольору становить 80 сек.! За цей час збирається велика юрба пішоходів і багато у кого, хто звик до нормального режиму роботи цього світлофора, не вистачає терпіння дочекатися "зеленого".  Але є ще важливіший фактор. Так, під час дозволеного сигналу світлофора для пішоходів у напрямку від ринку "Вишенька" до трамвайної зупинки, а також у зворотному напрямку, трамваї не перестають рухатися (у напрямку від зуп. Ващука до зуп. Ринок Вишенька) та розганяють людей попереджувальними сигналами. Так було і раніше. Нічого страшного. Але нічого страшного, коли це біля 20-ти осіб, які очікували на світлофор 50 сек., а дуже небезпечний перехід юрби з понад 30 піших, яких набралося за 80 сек.! Закінчіть експеримент та поверніть роботу світлофору до нормального режиму. 

    Подалі від лиха.  

  • 21 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Кожний вечір напруга 170 Вт... Скільки можна звертатись по допомогу? Так, приїждають працівники відповідної служби, хитають головою, прицмокують, кажуть, дійсно погана напруга... Так і хочеться запитати, а що далі буде? Зима не на носі, зима вже в місті, а обігрітися та увімкнути пральну машнку одночасно я не можу, бо ж напруга низька, та що там казати, її ж немає.... Ми збирали підписи з усіх мешканців вул. Гончарова, що на П"ятничанах. (Так, хтось боявся підписувати, а може приїдуть перевірять? а я хочу щоб приїхали, перевірили, змінили лінію, зробили все можливе, щоб я, громадянка та мешканка цієї короткої вулиці без асвальту могла нормально користуватись електропристроями!)

    Постійно телефонуємо, що ще треба зробити, щоб не лише приїхали та подивились, а дійсно змінили ситуацію на краще, щоб я без переживань очікувала на кожен день і думала, чи буде сьогодні світло (тому що часто світло вимикають, типу хочуть показати, напевно, Вам низька напруга? То ось вам ще, взагалі без світла посидьте...дякую за такі методи...щось не дуже дієво). 

    Якщо хтось краде чи перевищує ліміт використання вольтажу, то чому не має відповідної служби, яка б вирахувала цих людей? ми оплачуємо однаково, тільки я не можу користуватись у повному обсязі ел.пристроями, а хтось може. 

  • 19 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Звертаюся до Вас з проханням, повпливати та навести лад із підприємством ТОВ "ЕНЕРА", адже керівництво цієї компанії абсолютно не виконує своїх обов'язків та халатно відноситься до своєї роботи, тому що від керівників залежить весь механізм, що "пробуксовує" і уже рік як не працює: не працює сайт, абсолютно не працює зворотній зв'язок, немає з квітня місяця відповідей на елементарні запитання "це їх техпідтримка", абсолютно не можливо внести показники лічильника ні через "Viber", а ні через Кол Центр, навіть не можливо через їх "Сайт". Мало того, вони ще вказують біля своїх видуманих та завищених показників- тип "Обхід" (обходу ніхто не робить).

    А сьогодні, недолугим рішенням ТОВ "ЕНЕРА" закрила ще й доступ для введення своїх показників через інтернет-банкінг (де я не можу ні показники по двом зонам записати, ні місяць розрахунку ввести, не можу відповідно і заплатити). Приїхати до них у офіс та з усім розібратися? Теж неможливо, бо там таких як я- постійна черга!!! 

     Невже у 21 столітті, коли усе комп'ютерезовано (Смарт-лічильники з маршрутизатором) потрібно по елементарних речах кудись їхати та просити "книгу скарг", щоб люди почали просто виконувати свою роботу та взяті на себе обов'язки?! Прошу, повпливайте на ТОВ "ЕНЕРА", адже тисячі людей невдоволені їхніми послугами.

  • 15 листопада 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович!

            В департаменті житлового господарства міста відбувся тендер на  виявлення викнавця робіт щодо капітального ремонту системи загально будинкової мережі електропостачання будинку №79 по вул. Космонавтів, м. Вінниця. Підрядник виконує капітальний ремонт внутріних електромереж будинку згідно проекту.

     За роки експлуатації будинку багато змін пройшло у підключенні до будинку  зовнішних споживачів: магазини, провайдери кабельного телебачення та інші. 

    Просимо провести аудіт з метою перевірки прав підключення і наявності лічильників у вказаних споживачів у будинку та  від РП 0.4 кв ТП 569 по вул. Космонавтів 79, а також показників якості і надійності електропостачання.

    Уповноважена особа від ініціативної групи мешканців будинку №79 по вул. Космонавтів, м. Вінниця Ерліх Лев Григорович.