Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:734a0f9f-7af6-b0db-f06f-928a8d10756c
  • 17 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович! Я мешканець будинку по вул.Пирогова 115\50,  заборгованості стосовно комунальних послуг не маю.Але отримав листа з погзрозою, що викнуть світло, якщо не погашена буде якась містична заборгованість. Я витатив власний рабочий час, для звірки з існуючою вказаною в платіжній відомості ЦМСУ компаніі, яка підтведила, що все сплачено. Але з реформуванням енергетичного ринку, виникла якась інша компанія постачальник, яка займається шантажем населення, розсилаючи такі відомості. Зараз в системі постачання міста виник хаос, я не один такий мешканець, який обурений таким станом речей. Преведіть до ладу компаніі які займаються цією діяльністю.

  • 16 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Я, ЗАВАЛЬНЮК ГАЛИНА ПАВЛІВНА, ПРОЖИВАЮЧА ТА ЗАРЕЄСТРОВАНА ЗА АДРЕСОЮ М. ВІННИЦЯ, ВУЛ. Л. РАТУШНОЇ, БУД.132, КІМ.415, 

    ЗВЕРТАЮСЬ ДО ВАС З ПРОХАННЯМ РОЗГЛЯНУТИ МОЄ ПИТАННЯ. 

    МІЙ СИН - ЗАВАЛЬНЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ З 26.04.2018 РОКУ ПЕРЕБУВАЄ НА СТРОКОВІЙ СЛУЖБІ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ В М. ДНІПРО.  ПРО ПРОХОДЖЕННЯ СЛУЖБИ БУЛА НАДАНА ДОВІДКА В ВІННИЦЯТЕПЛОЕНЕРГО,  ВПРОДОВЖ РОКУ НАРАХУВАННЯ ПО ГАРЯЧІЙ ВОДІ ЗДІЙСНЮВАЛИСЬ ПРАВИЛЬНО,   ПЛАТУ ЗА ГАРЯЧЕ ВОДОПОСТАЧАННЯ НА НЬОГО НЕ НАРАХОВУВАЛИ.  ПОЧИНАЮЧИ З ТРАВНЯ 2019 РОКУ  ПО СЕРПЕНЬ 2019 РОКУ,  БУЛО ЗДІЙСНЕНО НАРАХУВАННЯ НА МОГО СИНА.

     СПІВРОБІТНИКИ ВІННИЦЯТЕПЛОЕНЕРГО НЕ ЗАБАЖАЛИ ЗДІЙСНИТИ ПЕРЕРАХУНОК.

    ЗАЯВА НА ПЕРЕРАХУНОК БУЛА МНОЮ ПОДАНА, АЛЕ ПЕРЕРАХУНОК ТАК І НЕ ЗДІЙСНИЛИ.

    ПРОШУ РОЗГЛЯНУТИ МОЄ ЗВЕРНЕННЯ.



  • 15 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Огромное спасибо за вашу быструю реакцию,приятно иметь дело с профессионалами.

  • 15 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Здравствуйте! Хотелось бы уточнить, почему если существует график движения транспорта, транспорт его регулярно не придерживается? Особенно это касается района Тяжилов. Мало того что у нас в Тяжилове нет ни маршруток, ни автобусов в район Вишенки или Элетросети, так и эти несчастные малочисленные троллебусы "4" не ходят по своему графику! Почему с развитием нашего города транспортная развязка деградирует? Можно ли увеличить кличество "4" троллейбуса, вернуть маршрутку на Электросеть? Район Тяжилова большой и расширяется, людей много, и той системы транспорта которая действует сейчас, явно не достаточно.

  • 14 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Работники Энера почему то решили приписать мне долг на сумму 600 гривен,оплата помесячная,квитанции в наличии,обращалась к ним за разъяснениями,ничего конкретно ответить не могут.Где взялся долг не знают,с моими данными и квитанциями согласны.Все проверено.Но,письмо с угрозой отключения 22.10.19. в 8.00 утра прислали.На них есть хоть какая то управа,как быть честным плательщикам???Что происходит???

  • 09 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

                                  Доброго дня, Михайло Васильович!

            Хочу підняти дуже болюче для великої кількості населення  питання – розклад руху міського транспорту, а саме маршруту 20-А Тяжилів -  вул. Зулінського.  Я працюю по вул.. Зулінського. Стабільно в будні прихожу на зупинку в один і той же час.  Помітила, що маршрутне таксі 20-А не має чіткого графіку руку! Тобто працюють і їдуть по своїми правилами, які не дуже зручні  пасажирам.  Розумію, що дорога, пробки і т.д. , але від  ДПЗ до зуп.  Аграна Фрут -  5 зупинок по не густо завантаженій дорозі! Невже втрачається стільки часу?  Маршрутне таксі  20 -А робить тривалі зупинки на Водоканалі, зуп. 50 річчя Перемоги (Гроно), залізничний вокзал.  В якій постанові чи розпорядженні прописано, що міський транспорт має тривалий час чекати  на зупинках - а раптом ще хтось підбіжить?  Чи це норма?  З усіма тривалими зупинками, вище перерахованими, витрачається від 5 до 10 хвилин. Для мене це суттєва різниця в часі!!!

    Прошу вирішити питання з графіком руку маршруту 20-А  Тяжилів – вул.. Зулінського.

     Кожного дня витрачаю на послуги міського транспорту 12 грн. і я така не одна! Хочем отримувати стабільні і якісні послуги міського пасажирського транспорту.

     

     

    Завчасно дякую за відповідь.

  • 05 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день. Прошу повідомити, коли буде відновленне гаряче водопостачання за адресою: вул. Максима Шимка 14. Чи вже прийнятий бюджет на реконструкцію даної поломки? Дякую за відповідь.

  • 04 жовтня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу!

    Адміністрація КЗ "ДНЗ № 77 ВМР", діти, батьки та працівники висловлюють щиру подяку працівникам КП "Вінницька транспортна компанія" за перевезння дітей від дитячого садка на виставу до Вінницького обласного академічного театру імені М.Садовського та у зворотньому напрямку 10 вересня 2019 року.

    Завдяки професіоналізму працівників компанії поїздка була захоплююча та безпечна. Діти отримали багато позитивних вражень, а дорослі, які супроводжували дітей були впевнені у безпеці.

    Тролейбус  поданий вчасно ,  подорож  комфортна для маленьких пасажирів.

    Бажаємо Вам і всім працівникам КП "Вінницька транспортна компанія" здоров'я, безпеки на маршрутах, достатку та благополуччя. 

     З повагою адмінстрація, діти, батьки та  працівники КЗ "ДНЗ № 77 ВМР".

  • 30 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, просимо посприяти у вирішенні питання гарячого водапостачання в будику по вул. Пирогова, 97А. У нас з крана гарячої води тече холодна вода уже протягом 3 тижнів, ціна якої біля 100 грн./куб.

  • 29 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ДОБРОГО ДНЯ, МЕШКАНЦІ СТАРОГО МІСТА ВУЛ. ЯКОВА ГАЛЬЧЕВСЬКОГО ВКОТРЕ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ПО ДОПОМОГУ У ВИРІШЕННЯ ТРАНСПОРТНОГО ПИТАННЯ. МАРШТУР 7-А НЕ МАЄ ГРАФІКУ РУХУ, ІНТЕРВАЛ НЕ ЗРОЗУМІЛИЙ ЇЗДЯТЬ ЯК ХОЧУТЬ. В ОСНОВНОМУ ЗА 2-3 ХВ. ДО ВІДПРАВКИ АВТОБУСА №7. ВОДІЇ ПОСИЛАЮТЬСЯ НА ТЕ, НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ЇДЬТЕ АВТОБУСОМ АБО НА ТАКСІ.

     

  • 28 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу!

    Від імені пасажирів маршрута автобуса 24 "вул.Бучми - Вишенька" прошу вирішити проблему щодо переповненого автобуса у час пік з 7-ї до 9-ї години ранку. Просимо зменшити тривалість інтервалів руху автобусів до 10-15ти хвилин, чим покращити вивіз пасажирів у цей час з району вулиці Бучми.  Також прохання не використовувати у нашому районі в цей час електробусів - це китайське "творіння" взагалі не можна використовувати для перевезення людей (планування салону жахливе, вентиляції немає, сидіння хитаються). Можливо, на маршруті "Вишенька-Вокзал"  його використання доречне(коли маршрут дублюється іншими видами транспорту), але ж не в районі вул. Бучми!!! До речі, є інформація про те, що в Skywell фірма Gemicle встановила лічильники пасажирів. І що ж вони рахують на маршруті "Бучми - Вишенька"? Сподіваємось на найшвидше вирішення проблеми.

  • 27 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ»  надає послуги з забезпечення електроенергією мешканців  району Старого міста /зокрема вул.Староміська,Наливайченко та   /. Недостатня потужність електромереж , та часте знеструмлення, створюють побутові незручності для мешканців, та виведення з ладу  побутових електроприборів.
    На протязі останніх  трьох років  сталася велика кількість відключень електроенергії, не з  вини мешканців. Особливо часто такі відключення виникають під  час дощів  або грозових явищ, але незалежно від погодних умов на вулицях, що знаходяться  зовсім недалеко від наших , світло- постачання зберігається.
     Під час одного з відключень  у травні 2019р. ,зокрема у моїй домівці  вийшов із ладу  системний блок компютера,  згорів Wi Fi, телевізор  та люстра  з електронікою, недешевий  ремонт всіх побутових приладів  мені довелось  здійснити за власний рахунок. Подібні  ситуації сталися  у багатьох мешканців нашого району.
    Окрім того,під час відключень електроенергії у мешканців даного району починають  псуватися продукти у холодильнику, що призводить до повторної покупки продуктів та розтрату грошей.

    Ми звертаємось до Вас з проханням вжити заходів щодо оновлення електрообладнання в нашому районі, покращення потужності та роботи електромереж.Будемо вдячні Вам за розуміння та допомогу у вирішенні данного питання.


  • 25 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня шановний Варламов Михайло Васильович. Звертається до вас мама у якої донечка знаходиться на інвалідному візочку, яка проживає у мікрорайоні" Тяжилів". Звертаюсь до вас з проханням надати в мікрорайон "Тяжилів" хоча б 3 тролейбуса № 4 ; а таож 3 тролейбуса № 7.  Хочу  звернути вашу увагу на те, що на жаль крім цих тролейбусів і ще №1 тролейбуса ми не можем нічим добратися в центр міста. У мене прохання , якщо є можливість щоб вони їздили кожен день,а також не зїжджали в ДПО. ДЯКУЮ ЗА РОЗУМІННЯ!!!!!

  • 21 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Прошу провести огляд вулиці Тобілевича (район Пятничани) відносно можливісті заміни стовбів освітлення вулиці. Деревяні стовби є в аварійному стані, порода дерев повністю зігнила, кабелі звисають.

    Якщо це не ваша компетенція, прошу надати інформацію чия є це зона відповідальності 

  • 17 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Директор департаменту,

    Департамент енергетики,

    транспорту та зв'язку

    Варламов Михайло Васильович

    старша будинку вул.С.Зулінського ,37

    Власюк Оксана Олександрівна

    тел. 096-388-44-60

     

    Звернення

    Шановний Михайло Васильович, звертаємося до Вас мешканці будинку по вул..С.Зулінського,37 з проханням. Наш будинок на 90% на прямих розрахунках з МЕМ, мешканці за свої кошти прокладали нову проводку , заміну автоматів, встановлення лічильників,оплату усіх робіт та документів.

    Але 10% мешканців не захотіли або не було можливості приєднатися до нашої спільної роботи. Коли відключили нам стару проводку , ці мешканці які не долучалися ні фінансово , ні працею самовільно приєдналися до наших мереж, нарахування їм за електрику нараховує УК Київська, але суми там «смішні» по 8-10грн. за місяць де проживає 2-4 особи і користуються побутовою технікою.

    Ми зверталися до УК Київська про роз'яснення таких сум, звідки вони їм рахують так, як коли ми не були на прямих розрахунках нам нараховували по 100-150кВт на особу. Дали роз'яснення що від загально будинкового лічильника віднімають ліфти і міжсходинкові освітлювання і різницю ділять на кімнати які не на прямих розрахунках.

    Вінницький МЕМ теж нічого нам не посприяв, просили створити комісію , щоб вони та УК Київська відстежили самовільні приєднання, до кого вони приєднанні і як.

    А взагалі , чому ми мешканці які самі оплатили матеріали, роботу, документи маємо надавати їм доступ до електроенергії. УК Київська запевнили нас , що вони не можуть цих мешканців залишити без електроенергії. А на зустрічах з Фурман Р.С. нам говорили що ми можемо залишити їх без електроенергії, зробивши збори мешканців та зібравши підписи, щоб встановлювали лічильники і переходили на прямі розрахунки.

    Допоможіть нам улагодити цю ситуацію

     


  • 11 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Звертаюсь до вашого департаменту від усіх мешканців будинку №2 по вул.А.Первозванного у кого немає бойлера (а це переважно пенсіонери), з проханням вплинути та розібратись з питанням постачання ГАРЯЧОЇ води. Воду було вимкненно у нашому будинку ще на початку серпня, її і досі нам не включили, хоча диспетчер "Вінницятеплоенерго" давав відповідь  що включать 1го вересня!!! 

  • 04 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Хочу висловити вдячність КП "Вінницька транспортна компанія" в особі його генерального директора Луценка Михайла Петровича за оперативне відновлення руху тролейбусів за маршрутом №15 в напрямку школи-гімназії №30, де працюю я та навчається моя дочка.  Цим маршрутом користується значна кількість учнів та педагогів нашої школи, для багатьох дітей це найзручніший та найбезпечніший спосіб дістатися до місця навчання та  додому, особливо після другої зміни в темну пору доби.   За останні роки ми встигли оцінити переваги цього маршруту.  Дякую!

  • 04 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня, хотіла поскаржитись на світлофор по вулиці Немирівське шосе (зупинка Хуторянка).

    Спочатку його існування працював добре кнопку нажав і вже можна було перейти дорого, а зараз нажав кнопку і чекаєш кілька хвилин не секунд!!! щоб перейти дорогу , і за цього буває зранку запізнюєшся на автобус бо ще не загорівсь червоний щоб можна було перейти.

    Прохання звернути на це увагу!!! Бо дуже багато дітей переходить дорогу в тому місці і автомобілі там не їдуть, а летять на скаженій швидкості. 


  • 04 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Здравствуйте. Прошу сообщить, почему в доме на ул. Грушевского  66 утром 04.09.2019 из кранов холодной воды шла вода коричневого цвета.

    Татьяна Скачкова


  • 01 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Роз'ясніть мені будь ласка,  чому не можна придбати проїзний учнівський квиток у пункті продажу ,без пред'явлення учнівського посвідчення, виданого у школі?  Зіштовхнулася із такою ситуацією, а пояснень зрозумілих так і не почула.  У відповідь: "Бо так,  нам не дозволяють продавати без учнівського  посвідчення! " 

    Не знайшла ніякого положення , чи ще якогось пояснення,  тому запитую у Вас.  

    Я не завжди можу мати при собі учнівський квиток дитини (тому що він зазвичай у неї), в той час,  коли я проходжу повз касу продажу проїзних.  Адже,  проїзний учнівський  квиток дійсний, тільки! при пред'явленні у транспорті учнівського посвідчення.  То в чому  полягає різниця , придбаю я його з учнівським посвідченням у руці ,  чи без нього?

    Завчасно дякую за відповідь. 

  • 01 вересня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу перевірити  роботу ЖЕО:  відключають рушникосушку в ваній кімнаті,а оплату за послугу начисляють.І чому виклик сантехніка чи електрика коштує 50 грн,а чека не дають.Їх робота,це окремо,за роботу платити згоден,но  чому виклик коштовний?Дякую

  • 30 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович !

    Звертається до Вас уповноважений по будинку 600-річчя 42, від ім'я мешканців по будинку Мізин Григорій Сергійович.

    Прошу Вас надати допомогу у вирішенні нашого проблемного питання по теплових мережах.

    21.08.2019 на диспетчера Вінницяміськтеплоенерго нашого району від мене поступила заява  про виявлення пару та конденсату у елеваторному вузлі будинку.

    23.08.2019 я звернувся до диспетчера повторно із проханням провести обстеження та виявити проблему

    23.08.2019 у вечері ми подали заявку на гарячу лінію.

    30.08.2019 я встановив проблему випитавши у майстра по телефону який проводив обстеження, було виявлено прорив лінії гарячого водопостачання у колодязі.

    АЛЕ НІХТО НІЯКИХ ДІЙ НЕ ПРИЙМАЄ !!!

    така проблема на цій ділянці траси відбувається постійно, особливо починає себе проявляти у зимній період.

    30.08.2019 повторно подав заявку диспетчеру та на гарячу лінію, та пишу вам.

     У зв'язку із ціею проблемною ситуацією ржавіють і гниють труби постачання опалення та гарячого водопостачання, а також наносять шкоди майну будинку, та майну мешканців квартири яка знаходиться над елеваторним вузлом (майже уся дерев'яна підлога прогнила,...)


    ПРОХАЄМО ВАС надати вказівки для поглибленого огляду та капітального ремонту данної проблемної ділянки перед запуском опалювального сезону !


    З повагою Григорій Сергійович !

    та мешканці будинку.

  • 27 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день.

    Прохання підкорегувати маршрут муніципального автобусу №22 "Зал.вокзал - мкрн Академічний" таким чином, щоб при виконанні останніх рейсів із залізничного вокзалу о 18.25 та 20.10 (коли автобуси прямують в депо (автопарк)) остання зупинка висадки пасажирів була не біля повороту на мікрорайон Академічний, а біля магазину Грош на вул. Миколаївській. Великих витрат це не принесе, але додасть зручності пасажирам, які прямують до Академічного. Тим паче автопарк знаходится в Сабарові і часові витрати будуть в межах 5-10 хв.

    Дякую.

  • 21 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​здравствуйте! я обращалась к вам по поводу перепрограммирования счетчика на тариф день/ночь. Вчера должны были приезжать электрики ( адрес ул. Черноволо,29 , секция 6 , кв. 57 ), звонили, что приедут, но были или нет, не знаю, на телефон, с которого звонили, пытаюсь дозвониться, трубку не берут. вот выписка из моего личного кабинета -  где тут ночной тариф?

Адресам.Вінниця, вул.Чорновола б.29/6, кв.57
Значення останнього показання680 кВт*г
Дата знімання показів лічильника01.08.2019
Дата укладення договору01.12.2018


  • 20 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий ранок! Скільки ще потрібно написати звернень до Вас? Вже 2ий тиждень проблеми з розкладом 21 автобусу! 

  • 15 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович,

    Прошу Вас звернути увагу на питання, яке може стосуватися не тільки мене особисто, а ще багато громадян нашого міста!

    Сьогодні 15.08.2019 року близько 19:00, я Шпортюк Аліна Олександрівна здійснювала проїзд у тролейбусі #5 маршрутом Вишенька-Зал.вокзал. Я надіслала SMS на номер 877 з відповідним кодом і довго чекала підтвердження, підійшла кондуктор і сказала оплачувати за проїзд, мені довелось оплатити і буквально через хвилину мені прийшло підтвердження. Я показала підтвердження кондуктору, але вона відмовилась повертати мені кошти. В результаті я заплатила за проїзд 8 гривень! Коли я запитала причину чому вона мені відмовляє, вона сказала, що я проїхала вже одну зупинку і вона не може мені повернути кошти!Як це пов‘язано, я не знаю! В жодних правилах такого не вказано.Коли я запитала її прізвище, вона мені сказала, що це не моє діло, хоча вона працює на міській службі і не в праві мені відмовляти в цьому. Номер квитка ВННК43. 808261.

    Хочу побачити реальну конкретну відповідь на електронну адресу, а не скопійовану шаблонну фразу, про повідомлену роботу. 

    Щиро дякую!

  • 15 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день.Михайло Васильович. Маю декілька питань стосовно надання послуг для населення прозорих офісів...13.08 19 р. я звернулась в проз.офіс на прос.Кросмонавтів  до прдставника ТОВ ЕНЕРА з приводу корегування показників лічильника.( фактичні не співпадали з платіжкою).Представник вислухала.бачила явну помилку в нарахуваннях, але відправила в другий прозорий офіс на Космонавтів до представника МЕМ. І  так було з усіма в черзі. Виникае питання: !.якщо у людини не має повноважень вирішувати єлементарні питання,чому вона там сидить і отримує зар. плату.( раніше питання вирішувались) В другому проз.офісі в прийомі відмовили - відпустка..заміни не прислали.. порадили звернутись на Пирогова 174. А там ...людей не пройти...за день не потрапиш і питання своє не вирішиш.Звідси дhуге питання:Що роблять інспектори, які ходять і перевіряють лічильники і вносять не достовірні данні? Вони ж теж отримують зар. плату? мені порадили почекати наступного місяця, здати показники лічильника роботу-автомату і чекати наступної платіжки.. ТО ,можливо , потрібно всіх скоротити .від них не має допомоги, тільки витрата часу і нервів..і поставити роботів? А що ВИ думаєте з цього приводу?      з повагою Л.О.

  • 12 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​​Доброго дня Михайло Васильович. Звертається до Вас житель м.Вінниці, інвалід 3 групи з питання субсидії, а вірніші коштів які призначені для  житлової субсидії за  червень, липень та серпень  2019 року перераховані Мінсоцполітики в АТ «Ощадбанк», який здійснює подальші розрахунки з організаціями – надавачами комунальних послуг. Кошти в особистому кабінеті  субсидіанта в "Ощадбанку" є тільки, чомусь приходять квитанції на оплату комунальних послуг з боргом і приходиться розраховуватись своїми коштами бо не хочеться втратити субсидію.  Кошти не перераховуються оранізаціям, які надають комунальні послуги і це вже не перший раз. Неодноразово зверталися для вирішення цього питання, но результат був на два місяці, а потім знову заборгованість. Дуже прошу допомогти в вирішенні цього питання.  По цьому питанню звонили з Прозорого офісу, но це не в їх компетентності вирішити такі питання.  Дякую Вам!

  • 12 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Ми мешканці провулку Лютневої революції звертаємося до Вас з наболілим для нас питанням.

    По нашому провулку вкотре стався порив водогону біля будинку №10.

    1.Просимо вирішити питання течії даного водогону.

    Працівники водоканалу постійно приїжджають і стверджують що водогін приватний і вони не мають права його ремонтувати. Як може бути приватний водогін, коли по нашому провулку було чотири водяних колонки? За воду вчасно сплачуємо КП «Вінницяоблводоканал» тариф включає і ремонт мереж та їх утримання.

    2.Вирішити питання балансоутримувача даного водогону.

    Просимо невідкладного вирішення даного питання так як мешканці провулку знаходяться без води.

    Відповідь прошу надати на електронну пошту.


  • 06 серпня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, Михайло Васильович!

    Маю запитання  стосовно відповідності графіку руху муніцип.автобусу №24 та фактичного його виконання.

    Справа в тому, що в понеділок (і  весь попередній тиждень) по зазначеному графіку має рухатись автобус №24 о 7,58.  Чекали його з 7,45 до 8,10 - недочекались)

    Попередній тиждень списували на тимчасовий мартшрут №15.

    Хотілося би взнати чи в данний час автобус курсує, чи актуальний графік.


    Дякую за відповідь!)