Освіта міста: Директор ЗШ №5
Керування дозволамиКерування дозволами

Директор ЗШ №5

F3633410358.jpg

Мотрич Віцентина Вікторівна народилася 22.08.1950 р. в с. В.Остріжок Хмільницького району Вінницької області.

Закінчила 8 класів школи і вступила до Переяслав-Хмельницького педучилища, яке закінчила в 1969 році з відзнакою. Після цього навчалася у Вінницькому педагогічному інституті на філологічному факультеті, який закінчила у 1975 році.

Працювала в Липовецькому районі Вінницької області.

З 1974 року працює у Вінниці ­ – спочатку в СЗОШ №32, а з 1975 року у СЗОШ №5 – учителем початкових класів, учителем української мови та літератури, заступником директора, а з 1995 року – директором школи.

Учитель вищої категорії, учитель-методист.

Одружена, має сина. 

Про себе пише:

"Мій характер формувало самостійне проживання далеко від дому, навчання в педучилищі, батько, постійна боротьба за високі успіхи.

Предметом особливої гордості є мій син, голос, знання. 

Мною керує любов до дітей, професії, намагання бути чесним перед дітьми, колегами. 

Хвилини зневіри і непевності бувають, як у кожної людини.

Я втомлююсь у круговерті проблем і негараздів. Надає мені сил віра в краще і те, що я потрібна в цьому житті.

Головною формою успіху є ідея “сродної” праці за словами філософа Сковороди. Людина мусить працювати в тій сфері, що її прирік Бог та природа. Я народилася, щоб бути вчителем, тому, мабуть, в іншій сфері діяльності я б не мала успіху, робота здавалась би мукою. Мені пощастило, я стала тим, ким хотіла, – вчителем. Тому я всі сили докладаю, щоб мати найвищі результати. Це знання свого предмету та любов до дітей. В кожній дитині бачу особистість. Колектив учителів також об’єднаний прагненням бути для дітей порадником, старшим товаришем. Намагаюсь, щоб в колективі учителів панувало взаємоповага, толерантність, колегіальність. Часто відвідую уроки з метою методичної допомоги, добре працюють наставники. У школі весь колектив працює над дисципліною, вихованням обов’язків. Адміністрація школи працює так, що це є прикладом для всіх вчителів та учнів. Добре співпрацюємо з батьками учнів, опікунами. У школі знаємо кожну дитину, її сім’ю. Якщо дитина відсутня, то одразу виясняємо причину. Індивідуально підходимо до кожного учня та вчителя. Кожен учитель на своєму місці виконує якісно роботу, що виходить у спільний успіх. Школа має учнів – переможців олімпіад, спортивних змагань, працює без порушників, які стоять на обліку. Працюємо разом, часто всім колективом відпочиваємо".