Актуально: Запрошення до участі у торгах
Керування дозволамиКерування дозволами

Запрошення до участі у торгах

Україна

Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей

Позика №: 8475-UA

 

Назва Договору: Медичне обладнання для нової будівлі кардіологічного центру, в тому числі, яке потребує монтажу.

Ідентифікаційний номер: ICB-5.2.2

 

1. Уряд України отримав від Світового банку позику № 8475-UA на фінансування проекту «Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей», та має намір використати частину цієї позики для здійснення платежів по договору на поставку медичного обладнання для нової будівлі кардіологічного центру, в тому числі, яке потребує монтажу. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.

 

2. Департамент охорони здоров'я та реабілітації Вінницької обласної державної адміністрації запрошує правомочних учасників торгів представити свої запечатані конкурсні пропозиції щодо закупівлі наступних товарів:

Лот № 1: договір № ICB-5.2.2/1

1. Автоматичний біохімічний аналізатор – 1 шт.

1.1. Витратні матеріали до Автоматичного аналізатору біохімічного – 1 комплект.

2. Автоматичний імунохемілюмінісцентний аналізатор – 1 шт.

2.1. Витратні матеріали до Автоматичного імунохемілюмінісцентного аналізатору – 1 комплект.

3. Автоматичний гематологічний аналізатор  – 2 шт.

3.1. Витратні матеріали до Автоматичного гематологічного аналізатору – 1 комплект.

4. Автоматичний аналізатор глюкози і лактату – 2 шт.

4.1. Витратні матеріали до Автоматичного аналізатору глюкози і лактату – 1 комплект.

5. Автоматичний аналізатор газів крові та електролітів – 1 шт.

5.1. Витратні матеріали до Автоматичного аналізатору газів крові та електролітів – 1 комплект.

6. Автоматичний аналізатор сечі – 1 шт.

6.1. Витратні матеріали до Автоматичного аналізатору сечі – 1 комплект.

7. Центрифуга лабораторна – 2 шт.

8. Термостат водяний –  1 шт.

9. Cтерилізатор повітряний (сухожарова шафа) –  2 шт.

10. Морозильна камера – 1 шт.

11. Лабораторний холодильник тип 1 – 1 шт.

12. Лабораторний холодильник тип 2 – 2 шт.

13. Термостат сухоповiтряний – 2 шт.

14. Шафа витяжна лабораторна – 5 шт.

15. Лічильник лейкоцитарної формули крові електронний – 3 шт.

16. Ваги електронні лабораторні – 2 шт.

17. Дозатор механічний лабораторний із змінним об`ємом 0,5-10мкл – 2 шт.

18. Дозатор механічний лабораторний із змінним об`ємом 2-20мкл – 3 шт.

19. Дозатор механічний лабораторний із змінним об`ємом 5-50мкл – 3 шт.

20. Дозатор механічний лабораторний із змінним об`ємом 10-100мкл – 3 шт.

21. Дозатор механічний лабораторний із змінним об`ємом 20-200мкл – 3 шт.

22. Дозатор механічний лабораторний із змінним об`ємом 100-1000мкл – 3 шт.

Лот № 2: договір № ICB-5.2.2/2

1. Система ангіографічна інтервенційна. Тип 1 – 1 шт.

2. Система ангіографічна інтервенційна. Тип 2 – 1 шт.

3. Система ангіографічна інтервенційна. Тип 3 – 1 шт.

Лот № 3: договір № ICB-5.2.2/3

1. Стіл операційний кардіохірургічний – 1 шт.

2. Світильник операційний  світлодіодний 2-купольний  з відеокамерою – 1 шт.

3. Світильник операційний світлодіодний 2-купольний – 1 шт.

4. Світильник оглядовий світлодіодний мобільний 1-купольний – 8 шт.

5. Аспіратор хірургічний – 4 шт.

6. Набір хірургічних інструментів № 1– 1 набір.

7. Набір хірургічних інструментів № 2 – 1 набір.

8. Стернотом – 2 шт.

9. Бінокулярна оптика з портативним освітлювачем – 2 шт.

10. Наркозно-дихальний апарат. Тип 1 – 1 шт.

11. Наркозно-дихальний апарат. Тип 2 – 1 шт.

12. Апарат штучної вентиляції легенів. Тип 1 – 4 шт.

13. Апарат штучної вентиляції легенів. Тип 2 – 12 шт.

14. Апарат штучної вентиляції легенів. Тип 3 – 1 шт.

15. Аспіратор медичний тип 1 – 4 шт.

16. Аспіратор медичний тип 2 – 6 шт.

17. Фібробронхоскоп – 1 шт.

18. Станція до шприцевих інфузійних насосів для 6 насосів – 6 шт.

19. Станція до шприцевих інфузійних насосів для 3 насосів – 22 шт.

20. Насос шприцевий інфузійний двоканальний – 6 шт.

21. Насос шприцевий інфузійний одноканальний – 174 шт.

22. Монітор стану пацієнта (приліжковий монітор). Тип 1 – 40 шт.

23. Монітор стану пацієнта (приліжковий монітор). Тип 2 – 8 шт.

24. Монітор стану пацієнта (приліжковий монітор). Тип 3 – 1 шт.

25. Центральна станція цілодобового спостереження на не менше ніж 30 моніторів  – 1 шт.

26. Центральна станція цілодобового спостереження на не менше ніж 6 моніторів – 1 шт.

27. Дефібрилятор-монітор з функцією контролю серцево-легеневої реанімації – 3 шт.

28. Дефібрилятор-монітор з ложками для дефібриляції на відкритому серці – 1 шт.

29. Дефібрилятор-монітор – 10 шт.

30. Пульсоксиметр з можливістю неінвазивного моніторингу гемоглобіну – 1 шт.

31. Пульсоксиметр – 5 шт.

32. Комп'ютерний томограф мультиспіральний рентгенівський 128 зрізів – 1 шт.

33. Цифрова рентгенографічна та рентгеноскопічна система на 3 робочих місця – 1 шт.

34. Система портативна ультразвукова діагностична медична – 1 шт.

35. Система стаціонарна ультразвукова діагностична медична – 1 шт.

36. Апарат для проведення екстракорпоральної корекції гомеостазу (штучна нирка) – 1 шт.

37. Комплект холтерівського моніторування НІАТ – 4 комплекти.

38. Кардіостимулятор зовнішній  тимчасовий 2-камерний – 3 шт.

39. Кардіостимулятор зовнішній  тимчасовий 1-камерний – 2 шт.

40. Електрокардіограф 6/12-канальний – 21 шт.

41. Матрац протипролежневий для дорослих пацієнтів – 6 шт.

42. Система стаціонарна ультразвукова діагностична медична. Тип 2 – 1 шт.

 

3. Учасники торгів можуть подавати тендерні пропозиції по одному лоту, по комбінації лотів або по усіх лотах, як це зазначено у тендерній документації на повний перелік товарів/послуг в межах кожного лоту. Часткові пропозиції не будуть розглядатись та будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам. Оцінка тендерних пропозицій буде проведена по кожному лоту окремо.

Учасникам торгів, які бажають запропонувати знижки у випадку присудження їм більше одного договору, дозволено робити це за умови, що такі знижки будуть включені в Заявку на участь у торгах.

 

4. Торги буде проведено згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), визначеними у посібнику «Керівництво із закупівель товарів, робіт та неконсультаційних послуг позичальниками Світового банку за позиками МБРР та кредитами і грантами МАР», виданого у січні 2011 року (переглянутого у липні 2014 р.) (далі – «Керівництво з закупівель»); вони відкриті для всіх правомочних учасників, відповідно до визначення в Керівництві по закупівлям. Зацікавленим учасникам необхідно звернути увагу на пп. 1.6 та 1.7, в яких визначається політика Світового банку стосовно конфлікту інтересів.

 

5. Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись із тендерною документацією за вказаною нижче адресою (1) в робочі дні з 10:00 до 17:00.

 

6. Кваліфікаційні вимоги включають наступне:

(і) відсутність заборгованості перед податковими органами;

(іі) досвід у виробництві аналогічних товарів:

Для Лоту № 1: принаймні 5 (п'ять) років досвіду у виробництві аналогічних товарів.

Для Лоту № 2: принаймні 10 (десять) років досвіду у виробництві стаціонарних ангіографічних систем.

Для Лоту № 3: принаймні 5 (п'ять) років досвіду у виробництві аналогічних товарів.

(ііі) досвід успішно виконаних протягом останніх 5 років (з 2016р.) подібних договорів:

Для Лоту № 1: принаймні 2 (два) успішно виконаних (завершених) подібних договорів на поставку аналогічного медичного обладнання, сума кожного з яких має становити не менше ніж еквівалент 100 000 (сто тисяч) доларів США

Для Лоту № 2: принаймні 2 (два) успішно виконаних (завершених) подібних договорів на поставку стаціонарних ангіографічних систем, сума кожного з яких має становити не менше ніж еквівалент 2 200 000 (два мільйони двісті тисяч) доларів США;

Для Лоту № 3: принаймні 2 (два) успішно виконаних (завершених) подібних договорів на поставку аналогічного медичного обладнання, сума кожного з яких має становити не менше ніж еквівалент 2 700 000 (два мільйони сімсот тисяч) доларів США;

(іv) середньорічний оборот:

Для Лоту № 1: принаймні 200 тисяч доларів США протягом останніх п'яти (5) повних фіскальних років, починаючи з 1 січня 2016 року.

Для Лоту № 2: принаймні 2,5 мільйона доларів США протягом останніх п'яти (5) повних фіскальних років, починаючи з 1 січня 2016 року.

Для Лоту № 3: принаймні 3,5 мільйона доларів США протягом останніх п'яти (5) повних фіскальних років, починаючи з 1 січня 2016 року.

 

Додаткова інформація наведена у тендерній документації.

 

7. Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть отримати повний комплект Тендерної документації англійською та українською мовою безкоштовно в електронному вигляді після подання письмової Заявки на вказану нижче адресу (1).

Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть отримати Тендерну документацію безкоштовно в друкованому вигляді, подавши письмову Заявку за нижче вказаною адресою. Представники учасників торгів  можуть безкоштовно отримати Тендерну документацію в офісі Групи управління субпроектом за вказаною нижче адресою (1) або кур'єром при умові, що послуга по доставці буде окремо організована та оплачена учасником торгів безпосередньо поштовому агенту, який її надає.

 

8. Тендерні пропозиції повинні бути доставлені на вказану нижче адресу (2) до 11:00 за місцевим часом, 30.06.2021 р. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється. Пропозиції, що надійшли пізніше вказаного терміну, будуть відхилені.

Тендерні пропозиції будуть відкриті в присутності представників учасників торгів, які виявлять бажання бути присутніми, за вказаною нижче адресою (2) о 11:00 за місцевим часом 30.06.2021 р.

 

9. Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції.

Гарантія тендерної пропозиції вимагається для наступних лотів у розмірі:

Лот 1: 4 700 (чотири тисячі сімсот) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом Національного банку України (www.bank.gov.ua) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до крайнього терміну подання тендерних пропозицій.

Лот 2: 59 000 (п'ятдесят дев'ять тисяч) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом Національного банку України (www.bank.gov.ua) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до крайнього терміну подання тендерних пропозицій.

Лот 3: 71 000 (сімдесят одна тисяча) доларів США або еквівалент у валюті тендерної пропозиції за курсом Національного банку України (www.bank.gov.ua) на дату за 14 (чотирнадцять) днів до крайнього терміну подання тендерних пропозицій.

Гарантія тендерної пропозиції повинна бути виключно у формі безвідкличної банківської гарантії. Всі інші форми гарантії  неприйнятні для Покупця.

 

10. Адреса, що згадується вище:

Департамент охорони здоров'я та реабілітації Вінницької обласної державної адміністрації

До уваги: Задорожній Ользі, директору Департаменту охорони здоров'я та реабілітації Вінницької обласної державної адміністрації, заступнику голови Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг Субпроекту

Адреса (1):

вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21036, Україна

Поверх/кімната: 2 поверх, каб. № 219

Адреса (2):

вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21036, Україна

Поверх/кімната: 2 поверх, каб. № 201 – зала засідань Департаменту охорони здоров'я Вінницької обласної державної адміністрації

Телефон: + 38 (0432) 66-15-34

Факс: + 38 (0432) 66-15-36

Електронна пошта: vinspih@gmail.com;
Обов'язкова копія на ел. адреси: vinspih.office@gmail.com, lik_sanol@ukr.net, natalia.zabolotna@vin.gov.ua, zlik_dor@ukr.net.