Актуально: Увага! Реєстрацію на тренінг «Активне працевлаштування» для молоді з інвалідністю продовжено до 17.00 год. 01 березня 2021 року.
Керування дозволамиКерування дозволами

Увага! Реєстрацію на тренінг «Активне працевлаштування» для молоді з інвалідністю продовжено до 17.00 год. 01 березня 2021 року.

Нагадуємо, що департаментом соціальної політики Вінницької міської ради у співпраці з Вінницьким міжрегіональним центром професійної реабілітації «Поділля» та Вінницьким міським центром зайнятості для молоді з інвалідністю віком від 18 до 35 років в актовій залі Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) міста Вінниці за адресою:  вул. Соборна, 50 проводитиметься просвітницький захід з елементами тренінгу на тему: «Активне працевлаштування». Про час і дату проведення тренінгу буде повідомлено додатково.

Під час проведення заходу його учасники матимуть можливість ознайомитись із послугами професійної освіти, соціально-психологічної реабілітації та працевлаштування осіб з інвалідністю, які надає Вінницький міжрегіональний центр професійної реабілітації «Поділля». У форматі «Живої бібліотеки» перед присутніми виступлять випускники зазначеного закладу зі своїми історіями успіху. Крім того, учасники заходу матимуть можливість безкоштовно пройти професійну діагностику, а також взяти участь у  майстер-класі з питань написання резюме.

До участі у заході запрошуємо молодь з інвалідністю віком до 35 років. Для реєстрації та підтвердження участі необхідно обов'язково зателефонувати за ном. тел.: 50-86-89, або: 097 083 59 98,  контактна особа: Павлюк Оксана Володимирівна. Заявки приймаємо до 17.00 год. 01 березня 2021 року. Увага! У зв'язку з протиепідемічними та карантинними заходами, кількість учасників обмежена!

Сподіваємось, що проведення заходу сприятиме працевлаштуванню осіб з обмеженими можливостями, адже люди з інвалідністю можуть бути ефективними працівниками, як і всі інші, і це дасть людині не лише заробіток, а й інші блага: такі як спілкування, можливість самореалізації та кар'єри.