Керування дозволамиКерування дозволами

Prof_Talk#4: Побачити себе очима клієнта

34333.jpg

Уявіть, якщо кожен клієнт, якого ви обслужили, став пристрасним адвокатом вашого бренду. Скільки нових клієнтів ви могли б отримати завдяки цьому? Зосереджуючись на створенні найкращих вражень в клієнтів та втіленні бажання своєї команди піти “вище і далі”, у вас є можливість створити адвоката з кожного споживача.


Перший спікер Наталя Назарчук - професіонал у сфері обслуговування клієнтів та маркетингу, вже більше 15-ти років. Має глибоку експертизу в побудові та оптимізаціі процесів взаємодії з клієнтами в телекомунікаціях (Volia, Vodafone, Vega), фінансово-страховій сфері, Sport Life, ecommerce проектах (Kasta.ua, aquamarket.ua, Isei.ua). Останні декілька років активно займається побудовою ідеального клієнтського досвіду в ecommerce та digital проектах.


Другий спікер Наталя Тоцька - керівник компанії Customer Service (представник британської компанії TLF, лідера з вивчення задоволенності споживачів у Европі). 17 років роботи в маркетингу та маркетингових дослідженнях. Спеціалізується на дослідженнях задоволеності клієнтів, задоволеності співробітників, покращення лояльності, керування клієнтським досвідом. Викладач курсу «Customer Experience» на платформі Executive MBA, Міжнародний Інститут Бізнесу.

pere.png