Вінницька
міська рада
Офіційний сайт
Ви увійшли як
Увійдіть за допомогою
(
вийти
)
Імовірно, у вашому браузері не ввімкнено сценарії JavaScript. Увімкніть сценарії JavaScript і повторіть спробу.
Головна
Міська влада
Міський голова
Міська рада
Виконавчий комітет
Виконавчі органи ради
Комунальні підприємства
Комунальні заклади
Політика якості
Приймальня
Громадянам
Місто Вінниця
Галузі міста
Найчастіші питання (FAQ)
Довідка
Корисні посилання
Гуртки та секції
Дитячі омбудсмени
Громадські об'єднання
Державні установи
Доступність об'єктів
Петиції та звернення громадян
Прозоре місто
Прозорий офіс
Документи міської ради
Доступ до публічної інформації
Очищення влади
Публічні закупівлі
Кадровий резерв та вакансії
Антикорупційна політика
Громадська участь
Статистика Охорони здоров'я
Стан звернення
Реєстрація до дитячого садочка
Калькулятор субсидії
Студентська програма
Бюджет громади
Земельні торги (у формі аукціону)
Регуляторна політика
Консультативно-дорадчі органи
UA
EN
Навчальні курси
:
Prof_Talk#4: Побачити себе очима клієнта
Prof_Talk#4: Побачити себе очима клієнта
Вибрано
Бізнес у форматі "No bullshit"
Розробка стратегії для роботи в соцмережах
Дієвий бізнес-план
Формула швидкого росту бізнесу
Соціальне підприємництво та конкурентоспроможність
10 трендів просування бізнесу в інтернеті
Побудова персонального бренду
Створення маркетингової стратегії
Просування в YouTube
Як відкрити власний бізнес
Курс на експорт
Бізнес-англійська
Як вивести свій бізнес на міжнародний рівень
Система управління клієнтським досвідом
YouTube для бізнесу
Pr-стратегія для малого бізнесу
Побудова успішної команди
Prof_Talk#3: Коли ти сам собі HR
Prof_Talk#4: Побачити себе очима клієнта
Prof_Talk#5: Толковий SMM: Коли локдаун не страшний
Prof_Talk#6: Як бізнес може змінювати міста? Соціальне підприємництво
Вибрано
Керування дозволами
Prof_Talk#4: Побачити себе очима клієнта
Уявіть, якщо кожен клієнт, якого ви обслужили, став пристрасним адвокатом вашого бренду. Скільки нових клієнтів ви могли б отримати завдяки цьому? Зосереджуючись на створенні найкращих вражень в клієнтів та втіленні бажання своєї команди піти “вище і далі”, у вас є можливість створити адвоката з кожного споживача.
Перший спікер Наталя Назарчук - професіонал у сфері обслуговування клієнтів та маркетингу, вже більше 15-ти років. Має глибоку експертизу в побудові та оптимізаціі процесів взаємодії з клієнтами в телекомунікаціях (Volia, Vodafone, Vega), фінансово-страховій сфері, Sport Life, ecommerce проектах (Kasta.ua, aquamarket.ua, Isei.ua). Останні декілька років активно займається побудовою ідеального клієнтського досвіду в ecommerce та digital проектах.
Другий спікер Наталя Тоцька - керівник компанії Customer Service (представник британської компанії TLF, лідера з вивчення задоволенності споживачів у Европі). 17 років роботи в маркетингу та маркетингових дослідженнях. Спеціалізується на дослідженнях задоволеності клієнтів, задоволеності співробітників, покращення лояльності, керування клієнтським досвідом. Викладач курсу «Customer Experience» на платформі Executive MBA, Міжнародний Інститут Бізнесу.
30 грудня 2020