Державні закупівлі виконкому міської ради - 2015 рік: Запит цінових пропозицій - Послуги щодо передавання даних і повідомлень (послуги стаціонарного телефонного звязку, доступ і користування) 2 лота - виконком ВМР
Керування дозволамиКерування дозволами

Запит цінових пропозицій - Послуги щодо  передавання даних і повідомлень (послуги стаціонарного телефонного звязку,  доступ і користування) 2 лота - виконком ВМР

​ЗАПИТ

цінових пропозицій

1. Замовник:

1.1. Найменування – виконавчий комітет Вінницької міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ-  код за ЄДРПОУ 03084813
1.3. Місцезнаходження – вул. Соборна , 59,  м. Вінниця, 21050.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника – Р/р 35417001028545  ГУ ДКСУ в Вінницькій області , вул. 50-річчя Перемоги, 7, м. Вінниця, 21007, МФО 802015.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім.’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса):
- Мельник Ніна Миколаївна, головний спеціаліст відділу обліку та звітності,  секретар комітету, 21050, м. Вінниця,  вул. Соборна, 59, кабінет 318, телефон (0432) 59-53-67,  електронна адреса -melnyk4@vmr.gov.ua.
- Романенко Володимир Борисович,  директор департаменту інформаційних технологій, 21050, м. Вінниця,  вул. Соборна, 59, кабінет 418, телефон (0432) 59-50-33,    steven13@vmr.gov.ua
по технічним питанням.

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі -        150 000 грн. 00 коп.  (сто п’ятдесят  тисяч   Грн. 00 коп.) .) (лот 1 – 50 тис. грн. 00 коп.,
 лот 2 – 100 000 тис. грн. 00 коп.).

3. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності) -www.vmr.gov.ua.                                       

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі –  Послуги щодо  передавання даних і повідомлень   за кодом ДК 016:2010 - 61.10.1 (  61.10.11-00.00 – послуги стаціонарного телефонного звязку,  доступ і користування ):
лот 1 – послуги міського та міжміського  телефонного зв’язку в приміщеннях «Прозорих офісів»,
лот 2 –   послуги міжміського телефонного зв’язку в приміщенні міської ради.
4.2.   Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри - згідно Додатку 5  

4.3. Місце поставки товарів або  надання послуг  -  
лот 1 – м. Вінниця -  вул. Космонавтів, 30,   вул. 50-річчя Перемоги, 7,   вул.    Островського, 85.
лот 2  - м. Вінниця,  вул. Соборна, 59.             
4.4. Строк поставки товарів або  надання послуг –  травень – грудень 2015. 

5. Основні умови договору – відповідно до статті 40  Закону.

6. Строк дії цінових пропозицій – 120 календарних  днів .

7. Подання цінових пропозицій:

7.1.Місце та спосіб подання - за адресом замовника, кабінет 318, особисто або поштою.
7.2. Строк – 25.06 2015 до 13 год.00 хв.

8. Розкриття цінових пропозицій:

8.1. Місце – за адресом замовника, кабінет 314, приміщення міської ради.
8.2. Дата – 25.06.2015 .  
8.3. Час – о 14 год. 00 хв.

9. Додаткова інформація. При підготовці цінових пропозицій учасникам торгів необхідно враховувати вимоги Інструкції з підготовки цінових пропозицій.

Голова  комітету  з конкурсних торгів                                                 С. Чорнолуцький

Запит цінових пропозицій та запрошення -Послуги стаціонарного телефонного звязку,  доступ і користування - виконком ВМР.docxЗапит цінових пропозицій та запрошення -Послуги стаціонарного телефонного звязку, доступ і користування - виконком ВМР.docx

Інформація про результати - Послуги стаціонарного телефонного звязку,  доступ і користування - 2 лота - виконком ВМР.docxІнформація про результати - Послуги стаціонарного телефонного звязку, доступ і користування - 2 лота - виконком ВМР.docx