Керування дозволамиКерування дозволами

Місце для роботи запитувачів із документами

BPX26654170.jpgЗгідно з розпорядженням міського голови від 06.05.2011р. №129-р "Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в виконавчих органах Вінницької міської ради" та ​розпорядженням міського голови від 17.05.2018 р. № 69-р «Про внесення змін і доповнень до п.п.1.1. розпорядження міського голови від 06.05.2011р. №129-р «Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в виконавчих органах Вінницької міської ради», зі змінами» відділ звернень апарату міської ради та її виконкому визначено спеціальним структурним підрозділом, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, облік, систематизацію, контроль своєчасного виконання, аналізування та відправлення відповідей на інформаційні запити, що надходять до міської ради та її виконавчих органів, а також надає консультації під час оформлення таких запитів.

Місце для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію та їх копіями розташовано на 1-му поверсі будівлі міської ради в приміщенні відділу звернень за адресою: вул. Соборна, 59. Режим роботи відділу:  понеділок-четвер з 9:00 до 18:15, п'ятниця з 9:00 до 17:00, обідня перерва з 13:00 до 14:00.

Рішенням виконавчого комітету міської ради №11 від 10.01.2013р. "Про встановлення норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами" встановлено граничні норми витрат на копіювання та друк документів для відділу звернень апарату міської ради та її виконкому:

Норми витрат
на копіювання, сканування (цифрове копіювання), або друк документів, що надаються за запитами станом на 01.01.2019 р.

№ з/пПослуга, що надаєтьсяНорми витрат за виготовлення однієї сторінки, грн. з ПДВ
1.Копіювання, сканування (цифрове копіювання)  або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки (4,17 грн.)
2.Копіювання, сканування (цифрове копіювання) або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки (8,35 грн.)
3.Копіювання, сканування (цифрове копіювання) або друк копій документів будь-якого формату,  якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)0,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки (20,87 грн.)

Примітка:

1.1. Витрати за виготовлення однієї сторінки розраховуються відповідно до розміру мінімальної заробітної плати, яка діє на дату копіювання та друку документів.
1.2. До розміру відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, також враховуються витрати, пов’язані із скануванням (цифровим копіюванням) цих документів.

Для отримання комплекту документів більше 10 сторінок згідно запиту відповідно до п. 2 статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та рішення виконкому міської ради №11 від 10.01.2013р. "Про встановлення норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами" кошти необхідно перерахувати на розрахунковий рахунок виконкому Вінницької міської ради. Суму коштів визначає розпорядник інформації.

Платіжні реквізити:

р/р 3155 223 51 28545 В ГУ ДКСУ у Вінницькій області, МФО 802015

код ЄДРПОУ 03084813

одержувач: виконком Вінницької міської ради ІПН 030848102281,

№ св. 01833510

Призначення платежу: оплата від гр. (П.І.Б.) за копіювання документів на розмножувальній техніці.

№11 10-01-2013 Про встановлення норм витрат на копіювання або друк.pdf

№2826 01-12-2016 Про внесення змін.pdf

№3018 15-12-2016 Про затвердження Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк документів.pdf

№183 24.01.2019 Про затвердження Інструкції з діловодства.pdf№183 24.01.2019 Про затвердження Інструкції з діловодства.pdf