• 16 квітня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. Так як у мого дідуся цукровий діабет, пишу з приводу державної програми "доступні ліки".  За цією програмою можна безкоштовно отримати, або придбати зі знижкою ліки від діабету. Але в жодній вінницькій аптеці скористатись послугою неможливо. Чому так, і коли всетаки програма запрацює у Вінниці?

  • 12 квітня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​В кінці березня та на початку квітня я проходила курс лікування у денному стаціонарі міського лікувально- діагностичного центру.

    Хочу подякувати головному лікарю Фостаковському Д.С. за гарну організацію роботи медзакладу,починаючи від лікарів, молодшого медперсоналу до працівників рецепції.

    Особлива вдячність лікарю-кардіологу Пасічник Г.М. та масажисту Руденко О.В. за їх професіоналізм, чуйність та увагу,вміння знайти індивідуальний підхід до вирішення проблем зі здоров'ям кожного пацієнта.

    З повагою,Бернацька В В.

  • 05 квітня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

                                            Шановний Олександре Васильович!

                 Мені дуже совісно звертатись з таким «дріб'язковим» питанням, але чорт криється в деталях, а заступник головного лікаря «Комунальне некомерційне підприємство ЦПМСД №2» такі деталі не вирішує. На моє звернення про покращення роботи, відповіла «буде, так як було».

                  Я з дому можу зайняти чергу на прийом до будь кого в МОЗ України, а для того, щоб записатись в чергу на УЗД, ще раз повинен прийти на рецепшн  в понеділок зранку (сьогодні п'ятниця 05.04.19р.). Сьогодні такого талончика одержати я не зміг. Чому?  На питання, чому я не можу його одержати зараз - відповідь: «А може в понеділок лікар не вийде на роботу».  Це як?

                 Для лабораторного обстеження талончик отримав, аж на 10.04.19. тобто через 5 днів. Взагалі це нормально? Невже не можливо розширити штат в «вузьких» місцях? Невже не можливо  організувати електронну чергу, якщо вона повинна бути?

                 Олександр Васильович, це елементарні питання,  пацієнти не повинні витрачати час в чергах на чергу.

                                                                                                  З повагою Володимир Гаврилов.


  • 27 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день, шановний Олександре Володимировичу! Хочу висловити щиру подяку лікарям МКЛ ШМД. Завідувачу нейрохірургічного відлілення Обертинському Віталію Антоновичу та лікарю Боднарчуку Юрію Анатолійовичу за їх сумлінну працю, турботу про пацієнтів, чуйне відношення до хворих. Дуже хочеться, що було як найбільше таких гарних лікарів. Дякую!

  • 20 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Хочу висловити щиру подяку лікарю-іфекціоністу 1 міської лікарні Остапенко Вірі Іванівні,за підтримку,за те,що даєте кожному пацієнту надію на видужання.Адже справжній лікар не тільки тіло ,а і душу.

  • 16 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Ви не маете відповіді про жіночу консультацію?розясніть мені,чому мою карту вагітності не можна брати в руки,в ній результати аналізів та записа лікаря про мое самопочуття під час вагітності.Чекатиму на Вашу відповідь ....

  • 15 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Добрий день.

    Я являюсь інвалідом першої групи і відповідно до закону: "про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні", я маю право на компенсацію в 50% на рецепт від лікаря. На протязі 2018 року і початку 2019, коли звертався до свого сімейного лікаря, він мені говорив, що виписати рецепт він не може, томущо немає коштів, але коли звернувся до нього 1 березня цього року знову щодо рецепту на ліки він відповів те ж саме, що і раніше, повторюватись не буду. Але коли сказав, що згідно цого закону він повинен виписати мені рецепт, він відповів, що постарається вирішити це питання. Через 7 днів він виписав мені рецепт на ліки, але тільки 25% від тієї кількості. що я потребую (потребую 120 таблеток на місяць, а виписано 30 таблеток з компенсацією в 50% від вартості). На питання чому така кількість, він відповів, що завідувач цпмсд1 Фіщенко Людмила Володимирівна сказала йому виписати ліки в кількості 25% від того, що я потребую, томущо фінансування здійснено тільки на 25%. На питання якими законодавчими актами чи законами вона керувалася він надав мені відповідь, що згідно постанови кабінету міністрів 1303 від 13.03.98. Але в цій постанові нічого не вказано про відпуск рецепту згідно фінансування медичного закладу.

    Мій сімейний лікар сказав, що на 5.03.19 фінансування закладу здійснено в обсязі тільки 25% від того що потребує, але і пройшло всього лише 25% днів від кількості днів у році

    Коли звернувся, в МОЗ України, щодо цього питання, вони відповіли, що немає такого закону, що якщо фінансування здійснено на 25%, то і ліки виписуються в кількості 25% від загальної кількості, що я потребую.

    На мою думку Фіщенко Людмила Володимирівна зловживає своїм службовим становищем, тому прошу Вас розібратися в найближчий час цим питанням, і якщо дійсно є такий закон про фінансування, вказати його.

    Також прошу щоби надалі можна було отримувати рецепт на ліки з 50% знижкою без проблем зі сторони цпмсд1, як зі сторони лікарів, так і зі сторони завідувача цпмсд1.

    Прошу розібратися з цим питанням.

    З повагою Сташевський Руслан Вадимович

  • 14 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. 

    Хочу висловити подяку медичним працівникам села Могилівка: сімейному лікарю Масенцову Євгену Євгенійовичу, медсестрі Мамчук Таїсії та Наталії Ільченко.
    Євген Євгенійович, для того, щоб врятувати моєму дідусю Лавуті Миколі Андрійовичу життя, він дав направлення у місто Гнівань та Вінницю. На жаль, у нашому селі немає можливості пройти повне обстеження. Тому, ми певна річ поїхали у місто Вінницю. Проте, на жаль у лікарні Пирогова відмовились покласти у лікарню та лікувати. Слава Богу у Гніванській міській лікарні надали першу медичну допомогу і не відмовились лікувати нашого дідуся.
    Безмежно дякую завідуючій терапевтичного відділення Гніванської лікарні Ірині Миколаївні, усім медсестрам та санітарним працівникам. Це чудовий колектив та професійні медики.
    Дякую нашим медичним працівникам села Могилівка за Ваш професіоналізм. Слава Богу, що у нас є справжні професіонали своєї справи, які рятують життя.
    Безмежно усім вдячна! Великий уклін від Лавути Миколи Андрійовича!

  • 14 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Чи відомо вам про ситуацію з препаратами за програмою "Доступні ліки" у аптеках міста?

    Точніше, про їх відсутність?

    Урядовці запевняють, що кошти виділені в повному обсязі і затримка лише через органи місцевого самоврядування.

    Поясніть причини саботажу і повідомте, як скоро проблему буде вирішено.

    Дякую

  • 12 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Шановний Олександр Володимирович, пише учениця 7-Є класу школи 31. В школі 4 класи закриті на карантин, але карантин ніхто не робить. Прошу звернути увагу на це!

  • 11 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Здравствуйте,у меня к Вам вопрос!Почему в женской консультации не дают в руки карту беременой?там же информация о беременой,почему я не могу ее смотреть ?

  • 27 лютого 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! Звертаюся до Вас з таким  питанням.Раніше я та моя сім'я уклали договір з лікарем -Жук Тетяна Михайлівна,яка працює у лікарні за адресою м.Вінниця. вул.Київська 68. В літку у мене помер тато. Ми залишилися з моєю мамою. Змінили місце проживання. Тому вирішили укласти договір з лікарем який приймає поряд (важко з дітьми, чи самій якщо захворіла їхати в другу сторону міста). Ми зараз проживаємо на вул.Князів Коріатовичів. Тому вирішили укласти договір з лікарем з амбулаторії номер 1 ,яка знаходиться по вул.Скалецького 33-а.  На той момент пацієнтів ще добирав лікар -Пришляк Тетяна Петрівна. Договір про обслуговування дітей з Пришляк.Т.П. уклали без проблем. А от я і чоловік договір не змогли укласти. По причині- коли медсестра заповнює форму яку там потрібно коли уулається договір і має прийти код на телефон. Код мені не приходить. В комп'ютері показує лише початок та кінець номера на який відправляється код.але то не мій номер. Коли я прийшла з питанням до лікаря Жук Т.М. по якому номеру провели нас з чоловіком? Вони у себе в комп'ютері перевірили і сказали що я,чоловік та 2 дітей проводили по одному номеру. По моєму. Виходить що в лікарні на київській одні дані, на Скалецького показує інші дані ( номер телефону). На даний час діти обслуговуються на Скалецького а ми з чоловіком на Київській. Я прошу Вас допомогти нам вирішити дане питання. Я у 17 році перенесла важку пневмонію. Після часто хворію. Я не можу їздити в інший кінець міста коли  хвора. А потім ще на наступний день їхати знову щоб здати аналізи. Я хочу обслуговуватися у лікарні на Скалецького. Допоможіть, поясніть будь-ласка як нам вирішити це питання. На Скалецького я не можу укласти договір,лише тому що ,код не приходить на мій номер. Що нам робити? 




  • 19 лютого 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. Хотіла висловити щиру подяку за працю лікаря-ЛОРа, завідуючого щелепно-лицьового відділення МКЛ ШМД м. Вінниці Свистунову Дмитру Миколайовичу. Цей чудовий лікар, майстер свого діла врятував мій слух від повної втрати данної функції за допомогою вчасного інтенсивного і грамотного призначення медикаментозного лікування відповідно до правильного виставленого діагнозу (що не змогла зробити ЛОР ЦПМСД по місцю проживання), та уважного і чуйного щоденного ставлення до стану здоров"я. Дуже вдячна за людяне ставлення і високий професіоналізм!

  • 15 лютого 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день. Хочу подякувати масажисту Руденко О.В. в діагностичному центрі за сумлінне виконання своїх обов'язків. І хотіла запитати, якщо в дитини є інвалідність, чому немає в діагностичному центрі пільг за використанні послуги, а якщо є субсидія то ціни в половину нижчі? Та ще й ціни в 2 рази виросли.

  • 15 лютого 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. Хочу висловити щиру подяку масажисту Діагностичного  центру Руденко Олені Володимирівні за сумлінне виконання своїх обов`язків , чуйне та тактовне ставлення до пацієнтів. Дуже тішить, що у Колективі, очолюваному головним лікарем Фостаковським Д. С . Працюють спеціалісти віддані своїй справі.

  • 05 лютого 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня мене звати Наталія я до вас зверталася 28.01 .2019 року по питання Бершадської лікарні.Дякую вам ,всі питання вирішенні.Претензій до лікарні немаємо.

  • 29 січня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня Олександр Володимирович.Мене звати Наталія і я хотіла б до вас звернутись по такому питанні: Коли в обласних та районних лікарнях буде нормальне відношення до пацієнтів?Я сама маю медичну освіту ,але коли захворів мій батько я ще такого відношенні і лікування не бачила.Я родом з Бершадь і хотіла попросити  про якісь певні перевірки Бершадської лікарні ,особливо терапевтичного відділення ,яке мого батька виписало з недоліченим  запаленням легень і з температурою37.5, пролікувавши 7 днів,при цьому витративши велику суму грошей на антибіотики .А приїхавши в Вінниці пролікувавши всього 5 днів самим дешевим антибіотиком йому стало краще,і до оперативного втручання не дійшло,я взагалі не можу собі навіть уявити ,щоб було як би я його не забрала в м.Вінницю. .Я не розумію взагалі по якій причині таке відношення,і як можна назвати таке лікування .Але це ще не все виходить ,ще те що лікарняний також відкрити це велика проблема,після перенесеного захворювання хоча і була рекомендація торакольного хірурга.Я вас дуже прошу прийміть певні міри для того щоб діти не плакали днями і  ночами за своїми батьками через халатність лікарів.Дякую.

  • 18 січня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. Хочу висловити щиру подяку Департаменту охорони здоров'я, а особливо Саєнко Людмилі Іванівні. Вдячна, що не залишаєте Вінничан на одинці із їхніми проблемами та кваліфіковано допомагаєте.

    З повагою та вдячністю Войцещук О.В.

  • 15 січня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго ранку, хотіла повідомити про небезпечну собаку на пляжі Хімік, на кличку Трамп, місяць тому він вкусив мене(була страшна гематома та сліди зубів прокусане  тіло, фото додам)нападає зграєю, сьогодні прийшла переконатись, що зним все ок(чи не здох на сказ),  все добре, але і надалі поводить себе агресивно, знову зачіпав мене за ту саму ногу тільки за штанину, ногу не зачіпив. Це було в присутності чоловіка, який приходить щоранку туди зі своєю собакою і підгодовує цих безпритульних собак. Дуже небезпечне місце, мені неймовірно страшно за інших людей майбутніх жертв цього собаки. Розповідали люди, що він не одну людину покусав, навіть на дітей нападає. Йому потрібно належне виховання, бо наслідки будуть жахливі.  Хочеш займатись спортом, то немає де навіть побігати, поробили стадіони сучасні, але ж вони закриті, школа 31 закрила доступ. Дуже сумно з того приводу. 

  • 11 січня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня!

    Піднімала питання у дільничого педіатра про проведення вакцинації від кору раніше року в умовах епідеміологічної ситуації в країні. За даними сайту МОЗ наша область відмічена як одна із областей з найвищими показниками захворюваності. Також на сайті МОЗ знайшла інформацію, що "У районах з високим ризиком захворювання, рекомендований вік введення першої дози вакцини може бути перенесений на дев’ять місяців. За подібних обставин введена доза не враховується, як щеплення за віком." Дільничий терапевт відповіла, що отримала відповідь від керівництва, що вони не роблять щеплення раніше року.

    Чи маю я право вимагати зробити щеплення КПК дитині, якій 10 (або як відповідь отримаю не дуже швидко - 11) місяців  у звязку з епідемією кору? Старша дитина має одне щеплення, відомостей про наші з чоловіком щеплення не маю. Дякую за відповідь!

  • 20 грудня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня, Олександр Володимирович. У мене закінчується соціальна відпустка для догляду за дитиною до досягнення 3 річного віку 29.12.18року. Я хочу отримати відпустку без збереження заробітної плати для догляду за дитиною ще на 6 місяців в установі де я працювала у зв'язку із тим, що дитина потребує домашнього догляду ( часто хворіє).  Я звернулась до сімейного лікаря ЦПМСД, яка надала направлення на аналізи, УЗД та до вузьких спеціалістів. Ми все пройшли. Але на ЛКК сказали, що ми надамо форму №080-1/0 "ДОВІДКА ПРО ПОТРЕБУ ДИТИНИ (ДИТИНИ-ІНВАЛІДА) У ДОМАШНЬОМУ ДОГЛЯДІ" лише тоді, коли ми заберемо документи із садочка у якому зареєстрована наша дитина, що призведе до позбавлення моєї дитини місця у дитячому садочку. Ми зараховані до садочка  з вересня 2018 року, відвідали лише 2 дні (часто хворіє).

    Прошу надати відповідь чи правомірні дії членів ЛКК.  Якщо так, то яким нормативного документом це передбачений.  Зарання вдячна за відповідь. 

  • 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    94-1Транспорт.госпітал18

    ПОВТОРНО!

    Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.

    Цей лист є зверненням з метою реалізації моїх прав людини.

    Цей лист містить запити на доступ до публічної інформації.

    Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.

    Цей лист є заявою на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.

    Звертається Щербата Галина Сергіївна, лежачий інвалід 1А групи, місце проживання – житло (квартира) в м.Вінниці.

    13.12.18 біля 17 год. до мого помешкання прийшли двоє медсестр ЦПМСД №2 і, відмовившись зайти до мене, у вітальні на стільці залишили для мене направлення лікаря Абу Шамала О.О. ще від 12.12.18 на госпіталізацію в геронтологічне відділення МКЛ №3 з діагнозами «негоспітальна двобічна пневмонія?» та «ХОЗЛ?».

    Я звернулась до ЦПМСД №2 і, серед іншого, просила:

    1. У зв'язку з тим, що я є лежачим інвалідом 1А групи вагою не менше 165 кг і протягом 19 років прикована до ліжка, інвалідного візка не маю, негайно організувати моє транспортування з квартири до лікарні для отримання потрібного стаціонарного лікування.
    2. Пневмонія у мене діагностована чотири дні назад, а фактично хвороба триває не менше тижня. Оскільки весь цей час я не отримую жодного лікування, і мій стан постійно погіршується, враховуючи небезпечність пневмонії не лише для здоров'я, а для мого як лежачого інваліда життя, негайно забезпечити мене релевантним лікуванням, включно щонайменше потрібними антибіотиками та пробіотиками – це двічі рекомендували мені лікарі «швидкої», на період відтепер до моменту моєї доставки в лікарню та фактичної госпіталізації.

    Однак, протягом 14.12.18-16.12.18 ні транспортування до лікарні, ні ліків, ні відповіді я не отримала. Нікому інваліди не треба – хай здихають.

    Наведене я довела до відома ДОЗВМР для мети належного реагування, звернувшись до ДОЗВМР з листом 94Транспорт.госпітал18 через інтернет-сайт Доступ до правди. Лист оприлюднений за лінком https://dostup.pravda.com.ua/request/94transportghospital18 і надісланий сайтом на офіційну електронну адресу ДОЗВМР 15.12.18 о 9-03. Однак, до цього часу поштовий робот ДОЗВМР не підтвердив отримання листа. Вже протягом року як ДОЗВМР налаштував сервер таким чином, щоб не підтверджувати отримання листів з сайту Доступ до правди, і на сайті ці листи так само не відкриває. Це підтверджується чисельними листами різних дописувачів, не підтвердженими/не відкритими ДОЗВМР.

    Повідомляю, що кожен може звернутись до органів влади і ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ – причому усіма доступними засобами – включно і шляхом публічного звернення.

    Цим листом я ПОВТОРНО звертаюсь до ДОЗВМР і його керівника особисто з тим самим питанням.

    У зв'язку з тим, що я є лежачим інвалідом 1А групи вагою не менше 165 кг і протягом 19 років прикована до ліжка, інвалідного візка не маю, прошу ДОЗВМР негайно організувати моє транспортування з квартири до лікарні для отримання потрібного стаціонарного лікування.

    Екстрена допомога, яка в порядку виключення раніше допомагала в таких питаннях, укомплектована лише ношами з плащової тканини, розрахованими максимум на вагу пацієнта до 125 кг, і перенесення мене на таких ношах є небезпечним для мого життя. Відтак, вони не можуть допомогти.

    Пневмонія у мене діагностована, станом на сьогодні – п'ять днів назад, а фактично хвороба триває не менше 8 днів. Весь цей час я не отримую жодного лікування, і мій стан постійно погіршується. Враховуючи небезпечність пневмонії не лише для здоров'я, а для мого як лежачого інваліда життя, прошу ДОЗВМР негайно забезпечити мене релевантним лікуванням, включно щонайменше потрібними антибіотиками та пробіотиками – це двічі рекомендували мені лікарі «швидкої», на період відтепер до моменту моєї доставки в лікарню та фактичної госпіталізації.

    Протягом останніх п'яти років мене неодноразово направляли на стаціонарне лікування, однак, в усіх випадках відмовлялись транспортувати, мотивуючи відсутністю законодавства про це. Як наслідок, без отримання релевантного лікування моє здоров'я за цей час погіршилось в рази.

    Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», «Основи законодавства України про охорону здоров'я» прошу надати мені інформацію, необхідну мені для реалізації моїх прав людини, мої персональні дані, публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:

    1. Виклад усіх рішень та дій, вчинених ДОЗВМР та персонально його керівником як реагування на мої листи 94Транспорт.госпітал18 від 15.12.18 та цей лист.
    2. Причини систематичного повернення/непідтвердження отримання листів від сайту Доступ до правди протягом тривалого часу – року, та винних в цьому відповідальних посадових осіб ДОЗВМР.
    3. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації ДОЗВМР мого листа 94Транспорт.госпітал18, оприлюдненого на сайті Доступ до правди за лінком https://dostup.pravda.com.ua/request/94transportghospital18 та надісланого до ДОЗВМР 15.12.18 о 9-03.
    4. Належно засвідчену електронну (цифрову) факсимільну копію мого листа 94Транспорт.госпітал18, оприлюдненого на сайті Доступ до правди за лінком https://dostup.pravda.com.ua/request/94transportghospital18 та надісланого до ДОЗВМР 15.12.18 о 9-03 з реквізитами його вхідної реєстрації ДОЗВМР.
    5. Скільки разів ДОЗВМР звертався до вищих органів влади, інших відповідних осіб з метою законодавчого (нормативного) та організаційного (фінансового, кадрового тощо) вирішення питання транспортування на стаціонарне лікування з квартир до авто, а потім до місця стаціонарного лікування та після лікування назад з лікарні додому таких важких лежачих інвалідів як я?
    6. Належно засвідчені електронні (цифрові) факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх звернень ДОЗВМР до органів влади, інших відповідних осіб з метою вирішення питання транспортування на стаціонарне лікування з квартир до авто, а потім до місця стаціонарного лікування та після лікування назад з лікарні додому таких важких лежачих інвалідів як я.
    7. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації ДОЗВМР цього листа.
    8. Належно засвідчену електронну (цифрову) факсимільну копію цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації ДОЗВМР.

    Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в електронних (цифрових) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України", пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55), прошу надати мені на електронну адресу, надану з цим листом. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.

    16.12.18

    Підпис:                              Г.С. Щербата


  • 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Добрый день.
    Все мы отлично знаем что каждую зиму во всей стране происходит прорыв труб и т.д
    Что б исправить неполадку, у нас принятно раскапывать пол города, перекрывать движение, и производить устранение неполадки.
    А Ведь можно по другому
    Можно без Раскапывания земли
    Можно Сделать всё красиво и в 2-3 раза экономнее
    И заменить не просто старые трубы на новые, а заменить это всё на нержавеющие трубы. И да, это выйдет дешевле
    И самый главный ПЛЮС - мы получаем чистую воду в нашем кране.
    С Уважением Селезнев А.А.
    Моб. номер +380991195415

    E-mail. shyrikshyrikk@gmail.com

    https://www.youtube.com/watch?v=aVOPMiWC-lQ

  • 04 грудня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександре Володимировичу! 

    Хочу від щирого серця подякувати лікарям Діагностичного центру,а саме масажисту Руденко Олені Володимирівні та дитячому невропатологу Ріщук Світлані Миколаївні за сумлінну працю та професіоналізм.Дуже тішить, що у Вінниці є спеціалісти щиро віддані своїй професії.

  • 28 листопада 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Здраствуйте, Олександр Володимирович. Допоможіть будь ласка , де можна зробити щеплення від кору? зверталась до сімейного лікаря, нажаль їм вакцину не виділено, також в приватні клініки, теж вакцини немає. Для мене це дуже важливо, чоловік в післяопераційному стані. 

  • 31 жовтня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович. З повагою та великою вдячністю до Вас сім‘я Ходаківських.Наш малюк(11 місяців),Ходаківський Давид Максимович,був госпіталізований до Вінницької обласної клінічної дитячої інфекційної лікарні. За час лікування в клініці надавалась невідкладна медична допомога і в відділенні анестезіології та інтенсивної терапії. Високий професіоналізм,висока організація надання спеціалізованої медичної допомоги в даному лікувальному закладі,а також чемність, толерантність та незаангажованість усього медичного персоналу, дозволили нашій дитині якісно і швидко пройти повний курс належного обстеження, лікування, та одужати без ускладнень. Безумовно, такі лікувальні заклади нашого міста підтримують високий рейтинг охорони здоров‘я Вінниці і Вінницької Області. З повагою до Вас батько, майор медичної служби, учасник бойових дій з 2014 року, Ходаківський Максим Анатолійович.

  • 26 жовтня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня 

    25.10.18 моя бабуся проживає  у Стрижавці, викликали сімейного лікаря до дому ( близько 15:00)у зв'язку з підвищенням артеріального тиску( 240/140), так як їй за 80 років, сама вона не могла піти до сімейного лікаря у зв'язку з поганим самопочуття. По телефону сказали що її сімейний лікар зараз у відпустці. Запропонували їй чергового лікаря. Бабуся погодилась. Але черговий лікар   сказав що немає бензину щоб до неї доїхати, тому вона повинна дати гроші на бензин. Бабуся погодилась так як було дуже погано їй. Лікар приїхав взяв 50 грн за бензин. 
    Скажіть будь- ласка, якщо б у бабусі не було б коштів на бензин лікарю то що їй просто залишилося б померти??? І відколи це потрібно платити ще за бензин ? Це взагалі НОРМАЛЬНА поведінка лікаря?


  • 16 жовтня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Ввечорі 13.10.18 мою доньку забрала швидка в 2 лікарню на Київській в реанімаційне відділення 1 з сильним болем в шлунку.замість того щоб надавати допомогу 2 особи( мені не надали інформацію хто вони)почали її обговорювати.донька зробила їм зауваження.Одна з мед працівниць( за словами лікаря це була анастезіолог) стиснула рукою нижню частину обличчя і прокричала" Закрий рот сука !"почалась суперечка. Весь медперсонал( зі слів однієї мед.сестри їх було там чоловік 15)почали кричати на дитину. донька почала звати батька. У відповідь крикнули" ніхто тебе тут не почує і ніхто тобі тут не допоможе". на той час батько дитини знаходився за дверима і спостерігав все через отвір в замку дверей. Він почав стукати в двері. відреагували не одразу.далі вийшов лікар і почав кидати погрози щей батькові. Дитину з реанімаційного відділення 1, яке знаходиться на першому поверсі відвезли в оглядову . тикнули в руки крапельницю без штативуі сказали батькові забирайте її.бо відправимо в наркодиспансер.Крім крапельниці яку поставила ще швидка ніякої мед допомоги більше не надавали. В оглядовій доньку посадили на кушетку, батька вигнали, банку крапельниці положили поряд, . не на штатив. відповідно ліки не потрапляли в руку , а навпаки кров витікала з руки в банку з розчином. Після того почалася розмова на дуже повишених тонах, а на моє прохання покликати анастезіолога для пояснення .було відмовлено.  Штатив принесли через 20 хв.Чому весь медперсонал  кричав, ображав мою дитину в якої були судоми , сильний біль, яка непритомніла- мені так ніхто не пояснив. Я змушена була викликати поліцію, і тільки після того почали проводити обстеження ( хірург, аналізи,ЕКГ,УЗД).              Прошу Вас розібратись чому  мою доньку не спасали ,а погрожували і простягали руки і чому в реанімаційному відділенні  о півночі знаходилась така кількість медпрацівників , деякі з них навіть не мали відношення до цього відділення,з криками замість надання мед. допомоги.  Донька кормить груддю маленьку дитину і я хотіла дізнатись які препарати її вводили, але чіткої відповіді я не почула. хірург сказав що тільки була крапельниця  і ношпа( яку вкололи  приблизно через 1,5 години після того, як я почала все виясняти).    Травматолог ,який бігав зі мною розбирався і вів себе по хамські, обливав всяким брудом дитину . сказав що ввів її антидот. Але інші лікарі цього не підтвердили.

  • 14 жовтня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Моей свекрови нужно установить кардиостимулятор, с чего надо будет начать,чтобы попасть в государственную программу по установке кардиостимулятора.Спасибо

  • 10 жовтня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Висловлюю щиру подяку колективам інфекційного та пульмонологічного відділень МКЛ #1. Тут працюють професійні досвідчені та чуйні лікарі, добрі і вмілі медсестри, працьовиті і охайні санітарки. Незважаючи на недостатнє фінансування медицини в нашій країні, цим людям вдається добросвісно виконувати свою роботу, не втрачати людяності та вселяти у хворих віру в те, що все буде добре. Низький уклін вам, Лікарі, нехай завжди будете здорові Ви та Ваші родини.