• 14 лютого 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​                                                   Шановний Романе Сергійовичу!

    Звертаються до Вас жителі будинку 61, вул.Данила Нечая, Старе місто, з проханням викорчування зрізаних дерев (пнів) біля нашого будинку зі сторони дороги. Наш будинок розташований біля самої дороги. Єдине, що нас захищало від машин та смогу це наші дерева, які вже засохли та потребували зрізання. На даний момент дерева зрізані, а далі відкрита проїжджа частина. Дуже просимо Вас допомогти у вирішенні питання викорчування старих пнів та посадки нових дерев. Сподіваємось на розуміння та посильну допомогу. 


  • 14 лютого 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрий день. Космонавтів, 40 магазин "kidstock". Поруч з нами, по діагоналі встановлена дошка оголошень, на відстані 9-10 метрів від кута нашого магазину, на кордоні пішохідної та проїзної частини. Встановлена вона не нами. У нас велика прилегла територія, яку ми підтримуємо. Днями до нас зайшов чоловік з муніципальної поліції і заявив що ми зобов'язані цю дошку обдирати! По-перше вона навіть не на проти нашого магазину, по-друге ми б хотіли мати розуміння повинні ми це робити і на якій підставі. Будемо чекати відповідь.

  • 11 лютого 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Здраствуйте. Звертаюсь до Вас не вперше, дякую, що завжди реагували і допомагали. На привеликий жаль знову маєм проблему у нашому будинку по вул. Гонти43. Проблема уже застаріла і піднімається давно, але ніхто не реагує на це.   У мене в квартирі та в інших мешканців не зовсім тепло. На сьогоднішній день я отримала платіж за опалення в 1500 грн,  питання, це ж за яке таке тепло??? У місті маю багато подруг, родичів у яких вікна цілу зиму відкриті бо жара, дихати нема чим,  і платіж такий самий як і у нас. Мені щоб покупати дитину потрібно обігрівач вмикати. То де ж те тепло за такі гроші? Обіцяли побудувати нам котельню, ( яка була у нас і закрили) і так питання невирішене до цих пір, а у нас холод... 

    То за що такі гроші з нас здирають???? Зверталась до ЖЕО нашого, вони спирають на Віницяміськтеплоенерго, ті в свою чергу пруть все на ЖЕО? В кого добитися вирішення проблеми уже незнаєш.

    Дуже прошу Вас допоможіть розібратися з нашою проблемою. Ми теж люди і теж хочем, якщо віддавати такі великі гроші то знати за що ми плотим. 

  • 10 лютого 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Роман Сергійович!

    Звертається до Вас від імені мешканців під'їзду №2,  9-ти поверхового будинку 31, по вул. Київської, які вибрали мене старшим щодо організації ремонту.

    Під'їзд дому експлуатується з серпня 1992 року. Косметичний ремонт виконувався один раз 15 років тому в основному власними силами. На цей час під'їзд знаходиться в жахливому стані, соромно проживати в такому будинку та приймати рідних і знайомих. Тому, мешканці на зібранні вирішили виконати ремонт під'їзду власними силами.

    Прийнято рішення – на першому етапі замінити дерев'яні 17 вікон розміром 130×75см на металопластикові, але з різних причин зібрати потрібну суму коштів дуже важко. Нам стало відомо, що під Вашим керівництвом у Вінниці виконується програма енергозбереження будинків шляхом заміни старих вікон на пластикові.

    Велика просьба надати роз'яснення, як підключитися до цієї програми, що для цього потрібно, з якою посадовою особою підтримувати контакт для швидкого вирішення нашої проблеми.

    З повагою! Сафронов С.П. 


  • 06 лютого 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго вечора, шановний Роман Сергійович! Звертаюсь до Вас із проханням про допомогу! Справа в тому, що я - багатодітна мама з п'ятьма дітками - потребую житла, оскільки прописана і проживаю з батьками та сестрою у трикімнатній квартирі загальною площею 59,9 м.кв (усього в квартирі прописано 9 осіб). Підкажіть, будь ласка, куди мені звертатися і хто може допомогти мені у вирішенні даної житлової проблеми якомога в короткий термін. Я знаю, що по закону я, як багатодітна мама з 5-ма дітьми, маю право на позачергове отримання житла. Але не знаю, куди і до кого мені звертатися з цього приводу. Буду дуже Вам вдячна, якщо не проігноруєте моє звернення!!! 

  • 06 лютого 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня Роман Сергійович. Вимушен знов звертатись до Вас.  На протязі місяця процівниками ТОВ "Бокуд" не проводиться прибирання прибудинкової території . Прошу Вашої допомоги.


  • 31 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго ранку, Роман Сергійовий! Звертаюсь до Вас з проханням допомогти мешканцям багатоквартирного будинку по вул.Привокзальній 2/1 (1 під"їзд) у вирішенні проблеми незадовільного стану покрівлі.  Вже не один рік і неодноразово були звернення до керівництва ЖЕК-5 щодо усунення проблеми, але все ігнорується, через постійні зміни керівництва. Чому власники квартир, що мешкають на 14-му поверсі оплачують комунальні платежі з утримання будинку і не отримують належні умови обслуговування? Чому щоразу після рясних опадів квартира потребує ремонту? При чому не допомагає навіть наявність технічного поверху. Дякую! 

  • 29 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Добрый день. Просим вашей помощи в решении повторного вопроса, по не законному подписанию актов улица Литвиненко 42. Согласно новому постановлению, старшие по дому анулируются и надо выбрать нового уполномоченого. По  Шинкаренко Н.И  нету протокола собраний, её полномочия аннулированы. Также выяснили в ТОВ"Жео" Анатолия Петровича и Шевчука ,что свидетельство на Шинкаренко Н.И. не продливалось уже более 10 лет. Мы написали заявление в ЖЕО  , что пока собираются подписи на новый типовой договор, подписывать все документы будут 3-4 жителя из 214(которая будет уполномоченая), 97, 89, 101 квартир.  Предупредили Кирилюк Н. , Галадникову и уборщицу . Предупредили что все другие подписи не действительны , а незаконное подписание документов несёт за собой правовую ответственность. Не смотря на это Кирилюк  с Галадниковой в январе подписали два акта..Один у Шинкаренко Н И. другой подделали подписи за Солоненко С. 101 кв. за Селезнева.

    Просим вас:
    1)  Провести служебное расследование по поддельным подписям.Помочь нам в вопросе по замене уборщицы,согласно нашего заявления. 
    2) А также на девятом этаже , шестого подъезда из под потолка льется вода, тоесть протекает крыша. Вода заливает коридор и 214 квартиру. Об этом  оповещалось ЖЕО и горячую линию . Безрезультатно.
     3) В подвале шестого подъезда прорвало канализацию. Требуется замена трубы. 

     С уважением жители ул.Литвиненко  дом. 42.
       
    Представитель Татьяна Руснак (тел.0688140994)


  • 28 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня. В нашомі підїзді вже більше чим пів року, не проводиться прибирання. На мої дзвінки на гарячу лінію ТОВ "  Бокуд" ніякої реакції. Порадьте, що нам робити. 

     

  • 28 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановній Роман Сергійович.

    Звертаються до Вас мешканці будинку 111 по вул. Келецькій, з проханням, допомогти у вирішені питання: по замінні ліфтових кабін та механізму. Фірма по обслуговуванню ліфтів, яка була в Нас раніше, частково замінила кабіни в будинку, а 2-й та 4-й під'їзди залишила на кінець 2018 р. Як, з'ясувалося, що ні хто ні чого замінювати не збирається. Наш будинок відали до другої компанії, яка не буде Нам робити ні яких ремонтів, та зараз на даний час ліфти постійно застряють. То ді для чого вони Нас брали до себе на баланс, не зрозуміло. Просимо допомогти у вирішенні цієї проблеми.

    З повагою, Мешканці будинку.


  • 27 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Романе Сергійовичу!

     

    Хочу висловити вам свою подяку за вашу допомогу у вирішенні нашої проблеми (зрізку дерев на прибудинковій території).

    Також дякуємо Вам за вирішення питання по встановленню відливів на 2-х під'їздах, а також просимо допомогти вирішити питання про встановлення метало пластикових вікон у інших 4-х під'їздах. Повідомляємо, що в 2-х під'їздах у 2018 році було встановлено металопластикові вікна за власний рахунок мешканців будинку.

    P.S.:(копія заяви та схеми вікон знаходиться у МКП «УК «Господар Люкс»» від 18.01.2019 року.)

    Мені дуже приємно, що в наш непростий час, є настільки обов'язкові і пунктуальні люди, як Ви !!! Люди - слова! Я б зі свого боку просила заохочення таких як Ви..і благодарна меру за такий підбір керівних співробітників. Величезне вам спасибі!

     

    З повагою,

    Уповноважена по будинку №64 по вул.600-річчя

    Людмила Лихогляд



    Т.в.о.начальника МКП «УК «Господар Люкс»»

    Авраменко В.І.

    від уповноваженої

    по будинку №64 по вул.600-річчя

    Лихогляд Людмили Яківни

    mob./tel.: (097) 865-34-67

     

     

     

    Заява

     

     

    Прошу Вас допомогти у вирішенні питання, стосовно подання замовлення до департаменту житлового господарства, щодо заміни дерев'яних вікон у нашому будинку№64 по вул.600-річчя на металопластикові у 4-х під'їздах (№2,3,4,5).

    Дякую за розуміння !!!

     

     

    З повагою,

    уповноважена по будинку №64 по вул.600-річчя

     /Лихогляд Л.Я./

     


  • 25 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрий день! Моя скарга полягає у наступному: вул. Р.Скалецького, будинок 41, 3й підїзд. Проживаю у цьому будинку 4 роки. Із першого року проживання весь час виникають проблеми з ліфтом. Він ламається майже кожного тижня. Останнім часом все частіше. Ремонт ліфта проходить наступним чином: приїжджає працівник постукає у ньому, віником щось прочистить і все. У мене маленька дитина і я весь час боюся застрягнути із нею у цій пастці. Так як живу на 7му поверсі, часто не маю змоги вийти із нею на прогулянку (так як візочок із дитиною не стягнеш, і особливо не затягнеш сам так високо!!!!!!). Якщо я не за адресою звертаюсь, то підкажіть до кого ще писати або дзвонити. Дякую.

  • 25 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Директор департаменту житлового господарства Вінницької міської ради шановеый ФУРМАН РОМАН СЕРГІЙОВИЧ. когда будет рассматриватся вопрос моего звернення по адресу магистрацкая 65.  ????????

  • 24 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня, Роман Сергійович!

    Звертаюся до Вас за дорученням працівників "Господар.Люкс" (ЖЕК-7). Чому їм затримують зарплату? Нічого не виплатили перед Новим Роком, не виплатили досі зарплату за грудень. Люди в розпачі. Їм нема на що жити. А у них сім'ї і діти. Може це пов'язано зі звільненням Герасимчук Л.К.? Але до чого тут прості працівники? Розберіться, будь ласка, з цим питанням. Люди вже шукають куди їм йти скаржитися і вимагати свою зарплату. 

    З повагою.

  • 23 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня. Велике прохання від усіх мешканців будинку №32 по вул. Ватутіна а також усіх сусідніх будинків з приводу благоустрою прибудинкової території будинку №32, а саме посприяти створенню парковки хоча б маленької та тротуарів з асфальтом. Річ в тому що біля будинку в якому 156 квартир - парковка на 7 авто, поруч також немає де залишити автомобіль. Є старий майданчик поруч і біля нього є місце для стоянки, потрібно лише передвинути бордюри та це все облагородити. Асфальт в дворі та тротуари робились ще десь мабуть в кінці 80-х і діти не раз падали тут, а також старенькі люди. Дуже росимо посприяти створенню тут нормальних умов для ходьби та авто як скрізь у Вінниці, адже тут поруч велика школа, діти завжди ходять на родинне озеро цим двором , також батьки і приватний сектор сюдою виїжджає навпростець до трасси. ДЯкуємо.

  • 22 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго вечора. Я проживаю за адресою вул. Станіславського буд. 38а. У будинку була проведена часткова заміна труб гарячої води, також мали провести заміну труб холодної води. Там де незамінили труби гарячої води були неоднократно прориви, внаслідок цього були звернення на гарячу лінію, роботи виконувались частково тобто пориви зупиняли не повністю, внаслідок чого вода продовжувала тексти, а коли знову звертались на гарячу лінію нам повідомляли що ЖЕК виконав заявку і так продовжувалось дуже багато разів. Я з сім'єю проживаю на першому поверсі, зараз почало смердіти нестерпно у квартирі. Я сплачою за усі комунальні послуги, в тому числі за утримання будинку в я кому проживає моя сім'я і хочу щоб ЖЕК виконував свою роботу за оплачені послуги. Будь ласка допоможіть у вирішенні даного питання. 

  • 21 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня! Шановний Романе Сергійовичу, звертаюся до Вас від усіх мешканців ІІ підїзду будинку 15 по вул. Академіка Янгеля. Просимо Вас, посприяти в розгляді питання про самовільну забудову на технічному поверсі квартирою № 77, а саме на технічному поверсі знаходиться цегляний камін від грубки, яку самостійно облаштував мешканець у своїй квартирі.

    Не одноразово  зверталися  в  МКП «Управляючу компанію «Замостя» (починаючи листом від 17.10.18 року № 367), телефонували на гарячу лінію, але питання ніяк не вирішується. 

    ПРОСИМО Вас, відреагувати на наше звернення-прохання, так як на сьогоднішній день в країні почастішали випадки пожеж в багатоквартирних будинках, загорання починаються саме з технічних поверхів.

    Завчасно дякуємо!

  • 19 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго вечора. 

    Мені 28 років.  Маю сина. Проживала з мамою. Але на даний час свого житла немає і я змушена ночувати де прийдеться. Через те,що мама до себе жити не пускає. Навіть попри те що я там прописана. Чи можу я хоч на деякий час попросити у Вас допомогу з житлом.?Я важко хвора,працювати важко,сил немає. Дякую.

  • 19 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Звернення:
    30 червня 2018

    Магистрацкая 65 протекает крыша, с потолка капает вода. На чердаке шифер лоптувший, с слуховых окон течёт вода, что делать???
    Уборшики из ЖЕО територию не убирают, в подезде уборка была в 2017 году, за утрыманя будынку платим каждый месяц.
    Територия возле мусора в ужасном состоянии, мусорные баки в ужасе, траву на територии не косят, в подезде окна поломаные, не закрываются, ступеньки перед подездом с ямами, в подвале протекает канализация, в квартирах в трубах отопления течёт вода, в этих местах сами устанавливали хомуты жтобы вода не протикала, в подездах электро проводка в ужасном состоянии установлены при «хрущёвки»
    Как решать эти проблемы.

    Відповідь:
    30 липня 2018
    Ремонт сходів входу в тертій під'їзд даного будинку внесено у план виконання робіт на четвертий квартал 2018 року.










    РЕМОНТ НЕПРОВОДИЛИ !!!!!



    Відповідь:
    30 липня 2018


    На території, про яку йдеться мова, покіс трави не здійснюється товариством, в зв'язку з тим, що вона не обслуговуються, так як віднесена до розташованого поруч приватної забудови. 

          Площа і кількість метрів навколо будинку закріплені в кадастровому паспорті. Після здійснення процедури приватизації в нього вноситься не тільки сам факт власності на будівлю, але і скільки метрів навколо будинку належить власнику із зазначенням геометрії цієї ділянки.
          Органи місцевого адміністративного управління досить часто покладають на домовласників обов'язок підтримувати належний зовнішній вигляд і стежити за дотриманням чистоти і за парканом із зовнішнього боку на ділянці, законодавчо не є прибудинковою територією приватного будинку, але який може стати таким за відповідною постановою муніципальних органів.
         Зазвичай, відстань 1-1,5 метрів приймається муніципальними органами, як прибудинкова територія, чистоту і порядок на якій повинен забезпечувати власник. 
         На питання про те, скільки метрів може бути розмір ділянки прилеглої до приватного житлового будівництва землі слід відповідати виходячи з того, яка територія мається на увазі: за парканом або всередині огорожі.
        Та територія, яка розташована з внутрішньої сторони паркану навколо самого будинку визначається згідно кадастровому паспорту, а та що знаходиться із зовнішнього боку – є муніципальною власністю. Виходячи з потреб домовласника, межі цієї території можуть бути розширені в порядку, встановленому законом.
        Як встановити місто де двірник має право виконувати роботу.

        Від момента настання зими, двірник відповідно свого віку фізично не може впоратися з своіми функціональними обовязками.  Наш двір завжди не виглядає охайним, своєчасно не здійснюється прибрання сміття, листя, ТА СНІГУ.  В під'ізді також прибирання не проводят.
        Наприклад: Вологе підмітання клітковіх підмітання сходових перших трьох поверхів - щодня, а вище третього - тричі на тиждень. Миття вікон в під'їздах - два рази на рік. Вологе протирання підвіконь, поштових скриньок - раз на місяць. Раз на три місяці - перевірка світильників на сходових клітинах.  Взимку, коли немає снігу, двірники повинні прибирати двір щодня, а під час снігопаду - кожні 0,5-1,5 години. Поливати тротуари у дворах двічі в день, а прибирання горищ та підвалів двічі на рік. Такоже ЖЕКи зобов'язані стежити за чистотою всіх підвалів і горищ житлових будинків, прибирати послід птахів і вжити заходів, щоб вони туди не проникали, труїти щурів, бліх і тарганів. За цю чистоту громадяни щомісяця вносять плату за утримання будинків. ЖЕК зобов'язаний забезпечити належні санітарні умови для роботи фахівців в підвалах будинків.

        Прошу Вас звернути увагу на не кваліфіковану роботу двірника.
















  • 04 січня 2019
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Роман Сергійович!

             05 грудня 2018 р. на сайті Вінницької міської ради на міського голову Моргунова С.А. в мою адресу (Федоров Г.Г.) надійшла скарга від Хабінця М.С., мешканця будинку №24 по вул. Антоновича, в якій зазначено, що даний будинок знаходиться в аварійному стані.

             Прошу Вас надати мені офіційну відповідь, що будинок №24 по вул. Антоновича не є аварійним та ветхим, що підтвердилось у телефонній розмові з працівником департаменту житлового господарства Кедись Павлом Генадійовичем.

             Також, інформацію що даний будинок не є аварійним та ветхим підтвердило МКП «УК «Замостя».

     

    З повагою, Федоров Г.Г.


  • 28 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня! Шановний Романе Сергійовичу,  прошу Вас, розглянути моє питання з приводу опалення, по місцю мого проживання - м. Вінниця, проспект Юності 12, кім. 201. Я вже не одноразово  зверталася  в  ЖЕК, на гарячу лінію, але питання ніяк не вирішується.  Проблема полягає в тому, що я проживаю на 2-у етажі в гуртожитку, і опалення до моєї кімнати майже не доходить. Тобто круглосуточно працює обігрівач, а у мене двоє маленьких діток (4 рокч і 2 роки), яких не можливо заставити  надягнути на себе велику кількість речей.  Результатом того, що кімната майже не опалюється, в кімнаті холодно і підвищена вологість, а результатом є  грибок, який дуже шкідливий для здоров"я.  27.12.18 р. я звернулася до ЖЕКу, прийшли працівники ЖЕКу№ 6 і я із сусідкою, у неї така ж ситуація, разом з працівниками ЖЕКу пішли вверх по етажах. Працівники ЖЕКу виявили, що у кімнатах вище не належним чином доставлена велика кількість батарей, що і спричиняє те , що до моєї кімнати і кімнати моєї сусідки тепло не доходить. Також я вважаю, що причиною ще є те, ЩО В ДЕЯКИХ КІМНАТАХ ПОСТАВЛЕНІ ПЕРЕМИЧКИ, ЯКІ ДОЗВОЛЯЮТЬ КОРИГУВАТИ ПОДАЧУ ТЕПЛА. ПРОШУ Вас , відреагувати на моє звернення, і забезпечити правильну подачу тепла! Або ж зменшити плату за опалення і перерахувати нарахування за минулі періоди (тобто 4 роки!) Тому що оплачувати опалення, якого немає і сплачувати за електроенергію я не маю змоги і бажання - так як знаходжусь у дикретній відпустці. І будь ласка, прошу Вас надати мені відповідь на протязі місяця, а не тоді коли закінчиться опалювальний період! У разі не виконання мого прохання,  я буду змушена подати заяву до суду, а також буду скаржитися до вище стоящого органу!  Дякую за розуміння!

  • 28 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня! Шановний Романе Сергійовичу,  прошу Вас, розглянути моє питання з приводу опалення, по місцю мого проживання - м. Вінниця, проспект Юності 12, кім. 201. Я вже не одноразово  зверталася  в  ЖЕК, на гарячу лінію, але питання ніяк не вирішується.  Проблема полягає в тому, що я проживаю на 2-у етажі в гуртожитку, і опалення до моєї кімнати майже не доходить. Тобто круглосуточно працює обігрівач, а у мене двоє маленьких діток (4 рокч і 2 роки), яких не можливо заставити  надягнути на себе велику кількість речей.  Результатом того, що кімната майже не опалюється, в кімнаті холодно і підвищена вологість, а результатом є  грибок, який дуже шкідливий для здоров"я.  27.12.18 р. я звернулася до ЖЕКу, прийшли працівники ЖЕКу№ 6 і я із сусідкою, у неї така ж ситуація, разом з працівниками ЖЕКу пішли вверх по етажах. Працівники ЖЕКу виявили, що у кімнатах вище не належним чином доставлена велика кількість батарей, що і спричиняє те , що до моєї кімнати і кімнати моєї сусідки тепло не доходить. Також я вважаю, що причиною ще є те, ЩО В ДЕЯКИХ КІМНАТАХ ПОСТАВЛЕНІ ПЕРЕМИЧКИ, ЯКІ ДОЗВОЛЯЮТЬ КОРИГУВАТИ ПОДАЧУ ТЕПЛА. ПРОШУ Вас , відреагувати на моє звернення, і забезпечити правильну подачу тепла! Або ж зменшити плату за опалення і перерахувати нарахування за минулі періоди (тобто 4 роки!) Тому що оплачувати опалення, якого немає і сплачувати за електроенергію я не маю змоги і бажання - так як знаходжусь у дикретній відпустці. І будь ласка, прошу Вас надати мені відповідь на протязі місяця, а не тоді коли закінчиться опалювальний період! У разі не виконання мого прохання,  я буду змушена подати заяву до суду, а також буду скаржитися до вище стоящого органу!  Дякую за розуміння!

  • 28 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня! Шановний Романе Сергійовичу,  прошу Вас, розглянути моє питання з приводу опалення, по місцю мого проживання - м. Вінниця, проспект Юності 12, кім. 201. Я вже не одноразово  зверталася  в  ЖЕК, на гарячу лінію, але питання ніяк не вирішується.  Проблема полягає в тому, що я проживаю на 2-у етажі в гуртожитку, і опалення до моєї кімнати майже не доходить. Тобто круглосуточно працює обігрівач, а у мене двоє маленьких діток (4 рокч і 2 роки), яких не можливо заставити  надягнути на себе велику кількість речей.  Результатом того, що кімната майже не опалюється, в кімнаті холодно і підвищена вологість, а результатом є  грибок, який дуже шкідливий для здоров"я.  27.12.18 р. я звернулася до ЖЕКу, прийшли працівники ЖЕКу№ 6 і я із сусідкою, у неї така ж ситуація, разом з працівниками ЖЕКу пішли вверх по етажах. Працівники ЖЕКу виявили, що у кімнатах вище не належним чином доставлена велика кількість батарей, що і спричиняє те , що до моєї кімнати і кімнати моєї сусідки тепло не доходить. Також я вважаю, що причиною ще є те, ЩО В ДЕЯКИХ КІМНАТАХ ПОСТАВЛЕНІ ПЕРЕМИЧКИ, ЯКІ ДОЗВОЛЯЮТЬ КОРИГУВАТИ ПОДАЧУ ТЕПЛА. ПРОШУ Вас , відреагувати на моє звернення, і забезпечити правильну подачу тепла! Або ж зменшити плату за опалення і перерахувати нарахування за минулі періоди (тобто 4 роки!) Тому що оплачувати опалення, якого немає і сплачувати за електроенергію я не маю змоги і бажання - так як знаходжусь у дикретній відпустці. І будь ласка, прошу Вас надати мені відповідь на протязі місяця, а не тоді коли закінчиться опалювальний період! У разі не виконання мого прохання,  я буду змушена подати заяву до суду, а також буду скаржитися до вище стоящого органу!  Дякую за розуміння!

  • 22 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Просимо звернути увагу на роботу ЖЕО по вул.Оводова 1.У нашому під'їзді не працюють рушникосушарки з включення опалювального сезону,ми не раз звертались у ЖЕО,але ніхто нічого не робить!Нещодавно сталось затоплення,із під криші розірвало трубу рушникосушки і затопило 4 поверх а також 3 на якому я проживаю,вана з мокрими стінами та стелею!!!Холодно,ні чого ніхто не робить!

    Як довго це буде тривати?Чому ми вправно плотимо за обслуговування будинку,комунальні всі платежі,а належного обслуговування ЖЕО ми не маємо.

    Не опалюються квартири 56,60,64.


  • 22 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Просимо звернути увагу на роботу ЖЕО по вул.Оводова 1.У нашому під'їзді не працюють рушникосушарки з включення опалювального сезону,ми не раз звертались у ЖЕО,але ніхто нічого не робить!Нещодавно сталось затоплення,із під криші розірвало трубу рушникосушки і затопило 4 поверх а також 3 на якому я проживаю,вана з мокрими стінами та стелею!!!Холодно,ні чого ніхто не робить!

    Як довго це буде тривати?Чому ми вправно плотимо за обслуговування будинку,комунальні всі платежі,а належного обслуговування ЖЕО ми не маємо.

    Не опалюються квартири 56,60,64.


  • 22 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

                    Мешканці будинку 115 по вул. Пирогова висловлюють свою вдячність двірнику Гудзовській Марії Павлівні за добросовісне відношення до своєї роботи та якісне виконання своїх обов’язків, пов’язаних із прибиранням прибудинкових територій та утримання в чистоті під’їздів будинків №111, 113, 115 по вулиці Пирогова. Наш двір завжди виглядає охайним, своєчасно здійснюється прибрання сміття, листя, снігу, незважаючи на те, що є прохідним і часто там "відпочивають" сторонні люди, після яких лишаються недопалки, пляшки та купа сміття. Крім того, Марія Павлівна обрізає кущі, білить дерева, прибирає бур’яни на клумбах за своєю ініціативою, постійно знаходиться в русі і гарному настрої.

          Просимо висловити подяку Гудзовський Марії Павлівні як добросовісному працівнику.


  • 18 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства
    Шановний Роман Сергійович !

    Після наших звернень від 06.10.2018 і від 18.11.2018,
    шодо проникнення води в квартиру 60 і наш підїзд N4, ми вимушені знову звертатися до Вас за допомогою,
    так як вода продовжує надходити до квартири по електропроводці в стелі і на лічильники в підїзді,
    шо являється реальною загрозою виникнення пожежі і  загрозою життя мешканців нашого підїзду.
    У відповіді від 14.12.2018 на наші звернення, щодо  ремонту  даху  житлового будинку №7 по  вул. Писарєва, ви даєте відповідь,
    що витрати за роботи виконані у попередній період у сумі 5900 грн не відшкодовані мешканцями.
    Особисто ми, рахунок на оплату нашої частини від загального рхунку не отримували
    і готові оплатити свою долю, за якісний ремонт даху.
    Без необхідного обладнання, над підїздом N5 знаходятьсй величезні дірки,
    які з незрозумілих причин не були усуненні під час поточного ремонту.

    Будь ласка, допоможіть у вирішенні невідкладної проблеми

  • 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Добрый день.
    Все мы отлично знаем что каждую зиму во всей стране происходит прорыв труб и т.д
    Что б исправить неполадку, у нас принятно раскапывать пол города, перекрывать движение, и производить устранение неполадки.
    А Ведь можно по другому
    Можно без Раскапывания земли
    Можно Сделать всё красиво и в 2-3 раза экономнее
    И заменить не просто старые трубы на новые, а заменить это всё на нержавеющие трубы. И да, это выйдет дешевле
    И самый главный ПЛЮС - мы получаем чистую воду в нашем кране.
    С Уважением Селезнев А.А.
    Моб. номер +380991195415

    E-mail. shyrikshyrikk@gmail.com

    https://www.youtube.com/watch?v=aVOPMiWC-lQ

  • 15 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Добрий день. Звертаеться до Вас Ізвєков Сергій Володимирович батько дитини-інваліда, проживаючий за адрессою м. Вінниця вул.Келецька 111 кв 56. Це наше повторне звернення з проханням замінити двері в сміттезбірнику другого підїзду, та замінити пандуси в середині другого та сьомого підїздів, а також встановити поручні. Тому що люди з особливими потребами та люди похилого віку не можуть самостійно зійти та вийти по сходах. Наше попередне звернення було направлено до МКП"УК "житло-гарант"". Їхня відповідь що вони можуть це зроить лише за рахунок мешканців всього будинку,  а так як в нас мешкае багато песіонерів та інвалідів то більшість мешканців буде не спроможні оплатити данні послуги. Просимо Вас нам допомогти.


  • 11 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Романе Сергійовичу!

    Прошу надати відповідь на наступне питання:

    житловий багатоквартирний будинок за адресою Келецька 106 списаний з балансу, якщо так прошу надати номер та дату рішення ?

    Дякую за відповідь.