• 13 червня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Доброго дня, звертаюсь з приводу хамського відношення водіїв маршрутного таксі 8А до пасажирів, маршрутки постійно переповнені, їх потрібно пускати набагато частіше, водії постійно хамлять пасажирам і спілкуються на повишених тонах, плату за проїзд вимагають негайно і криком при вході, водії постійно не відкривають при посадці задні двері, тому спереду маршрутка переповнена, а взаді пуста. Це призводить до приження гідності що ти стоїш поки всі зайдуть на передні двері, потім штовхаєшся щоб пройти назад. Сьогодні в 9.15 ранку при посадці в 8А по маршруту Бучми - Зоря на зупинці пров. Привокзальний водій відмовмвся відкривати задні двері, коли зробили зауваження,  розмовляв на повишених тонах, що не буде відкривати задні двері і все. Прохання провести перевірку дотримання графіку поїздок автомобільних перевізників та провести роз'яснювальні роботи з приводу відкривання всіх дверей при посадці і спілкування з пасажирами корректно.

  • 12 червня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Доброго дня!

    Миколо Вікторовичу, звертаюся від імені мешканців будинку №40 по вулиці Андрія Первозванного 40.  Навпроти будинку стоїть абсолютно суха береза, яка несе загрозу мешканцям. Поряд із сухим деревом розташована пісочниця, в якій бавляться діти, та лавки на яких люблять відпочивати люди похилого віку нашого будинку. Суха береза має певний кут нахилу, її стовбур потрісканий. Під час поривів вітру з сухого ререва падають великі гілки. Просимо вирішити питання стосовно ліквідації (зрізання) сухої берези, яка наражає мешканців на небезпеку. 

    P.S. Маю фото, але не змогла їх підвантажити








  • 12 червня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Доброго дня. Шановний Микола Вікторович, звертаюсь до Вас від імені і за проханням мешканців нашого району з питання відновлення трамвайної зупинки біля будинку №1 по Замостянській, як було до 2009 року. В нашому районі проживає велика кількість населення похилого віку, багато дітей шкільного віку. І ця зупинка є для них і для всіх інших категорій населення  безпечною з точки зору транспортного забезпечення. Коли її перенесли, нас ніхто не запитав. Комусь так було потрібно і вигідно. Я звертаюсь до Вас в електронному вигляді, але ще й буде звернення письмове з підписами мешканців. Я дуже прошу розглянути моє звернення, а за мною стоїть багаточисельна кількість зневірених в сьогоднішній владі, і з вірою в Ваше правильне рішення, людей. Я сподіваюсь Ви правильно зрозумієте нас і зможете допомогти нам. Люди уміють бути вдячними. Дякую за порозуміння .

  • 12 червня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Прошу Вас відремонтувати участок прибудинкової території по вул.Баженова34/537(бувший центральний хід).Так як після ремонту теплотраси її залишили не відремонтованою.Відкрили заїзд, забрали панель і грузові машини зробили з зеленої зони об'їздну дорогу і стоянку машин.                                                                         В дощову погоду калюжі стоять під самим порогом.Стьоку воді немає і тече вода під фундамент дома,потім в калюжах застій води і не приємний запах,розповсюджуються різні інфекції.В мене дитина -інвалід ДЦП,його  важко перевести через ці калюжі,пока переведу його в школу,він увесь в болоті і мокрий,падає бо болото і слизько.І ще мала дитина  яка постійно лізе до тих калюжі,а там різні інфекції.Відпар з калюжів йде в вікна і ми цим дихаємо.Прошу зверніть увагу!                                                                                         Прошу Вас не відмовити мого прохання і відновити зелену зону, зробити покриття дороги і поставити панель на місце де вона колись стояла.

  • 10 червня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Ми, власники гаражів, що стоять на прибудинковій території, по вулиці Стрілецькій, отримали 24.05.2019 Лист б/н від 22.05.2019 року від  МКП «Архітектурно-будівельний сервіс».

    Щорічно продовжуємо дію договорів, згідно з якими законно користуємось своїми гаражами на прибудинковій території у своєму дворі. Висадили навколо дерева. Також ця територія використовується дітьми для ігор.

    Надісланий нам лист, а також інформація, отримана від начальника та заступників підприємства МКП «Архітектурно-будівельний сервіс», свідчать про те, що договір в наступному році нам не продовжать, гаражі ми маємо демонтувати і в реаліях,  викинути як металобрухт (бо при перенесенні на інше місце вони розваляться),  а на звільненому місці буде зроблена проїжджа частина до ДНЗ № 5, тому що є скарга від завідувачки дитячим садочком, про некомфортні умови під'їзду батьків до дитсадка.

    Перед тим як зносити гаражі, за котрі ми вчасно сплачуємо необхідні кошти, із нашої прибудинкової території, яка згідно із Законом знаходиться у спільній власності мешканців будинків та законно може використовуватись  для встановлення гаража, хочемо побачити офіційні документи з підписами мешканців будинків, які погоджуються щодо встановлення проїжджої частини та стоянки машин у їх дворі, зокрема хочемо побачити  рішення міської ради, яке на підставі письмової згоди мешканців, дозволяє проводити дані роботи.

    В разі не продовження договору та  демонтажу з наступним  можливим перенесенням в інше місце (яке нам, навіть,  ніхто не запропонував), гаражі просто зруйнуються під час робіт. Дані металеві конструкції з часом втрачають міцність і не придатні для перевезень з допомогою техніки, можливо тільки обслуговувати та підтримувати їх задовільний технічний стан на постійному місці. Власники понесуть матеріальні втрати і залишаться без майна. Хто компенсує кошти, які ми сплачували за гаражі та в результаті їх втратили?

    Усі мешканці будинків не дають згоду на вирубування зелених насаджень та  встановлення проїжджої частини або стоянки для машин під вікнами їх будинків. Такий проект розбудови прибудинкової території порушує екологічну безпеку та  погіршить умови проживання мешканців, тому що кількість авто значно збільшиться. Гаражі навпаки стримують та зменшують  автомобільний рух, але ні в якому разі не перешкоджають доступу (ні пішохідному ні автомобільному) до садочків. Гаражі встановлені з дозволу сусідів,  та стоять з часів, ще коли житлові будинки введені в експлуатацію і до цього часу вони не заважали батькам забирати дітей із дитсадка, чому ж зараз вони стали на заваді?

    Скажіть, будь ласка, чому таке ставлення у представників міської влади до членів  громади, які не порушують правил співжиття, а навпаки постійно поповнюють міський бюджет?

     


  • 05 червня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Прошу вирішити питання щодо визначеності з конкретикою часу приходу спеціалістів Вінницятеплокомуненерго та Вінницяводоканал для зняття лічильників, показників по них та інших супутніх послуг. Диспетчери даних служб визначають лише дату приходу спеціалістів, а час приходу у них - "протягом дня". Це не по-Європейськи, і навіть не по-Вінницьки, де в багатьох випадках різні організації та установи пропонують звернутись у конкретні часи прийому чи приходу (проводиться запис, надається талончик, тощо). Люди цінують свій час і не хочуть чекати цілий день не прихід якогось спеціаліста, який доречі в моєму випадку навіть не прийшов у визначений день.  Тому прошу повпливати на формування плану-графіку приходу вказаних спеціалістів із уточненням конкретного часу чи хоча б з вказанням першої чи другої половини дня. 

  • 05 червня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Шановний, Микола Вікторович, я голова громадської організації футбольний клуб "Темп-Вінниця". Прошу Вашої підтримки і допомоги у створенні спортивної бази у мікрорайоні ДПЗ. Ми молода футбольна команда, в наших планах є створення футбольної школи на базі бувшого стадіону ДЮСШ ТЕМП, на сьогодні перебуваючого на балансі комунального підприємства центральний міський стадіон. Крім того ми б хотіли його використовувати як домашне поле для нашого клубу, але на превеликий жаль футбольне поле знаходится в непридатному для гри стані. Тренуватись команді а тим більше тренувати дітей на ньому є травмо небезпечною справою. Ми неодноразово звертались до голови комунального підприємства центральний міський стадіон, але з обіцянок привести стадіон до ладу, виконано аж нічого. На сьогодні вже рік як нам замість щоб грати поряд з нашими вболівальниками на мікрорайоні ГПЗ, доводится орендувати поле на 35 школі та використовувати його як домашню арену. Кількість дітей що готові записатись до школи та тренуватись у футбольній школі у рідних стінах перевищує 100 чоловік. Ми готові регулярно зайняти поле іграми щоб його функціональність була максимальною. Фактично якщо поле буде приведене впорядок, воно зможе приносити прибуток до міського бюджету, ми готові прийняти в цьому не останню участь. В підтвердження моїх слів, ми поступово намагаємось щось вдіяти із территорією. Ремонтуємо лавки, прибираємо околиці стадіону, розмістили сміттєві баки, і продовжимо це робити. Прошу Вас долучитись до наших ініціатив зробити наше місто кращим, сподіваюсь Ви нас почуєте.

  • 05 червня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Прошу Вас розглянути питання щодо видалення трьох дерев (черешні, груші та яблуні) по вулиці Грушевського 21. Одне дерево було зломане під час  дощу. Інші два дерева перебувають в аварійному стані (схилені на одну сторону), орієнтовний вік дерев більше 60 років.

  • 05 червня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Доброго дня! Звертаюся з проблемою, яка виникла при прокладанні дороги по вул. Лермонтова.

    Під"їзд до мого будинку неможливий  у зв"язку з зняттям основної дороги і утворенням перед будинком різкого підйому в 60см.Прошу допомогди у вирішені даної проблеми.

    Дякую!

  • 04 червня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Доброго дня! На майданчику по вул Келецькій між зупинками Л. Ратушна та Шевченка "в ямі", відсутні декілька сходинок, що може призвести до травмування дитини. Прошу Вас відремонтувати майданчик, щоб діти не  травмувались. Дякую.

  • 04 червня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Шановний Микола Вікторович,   у відповідь на моє звернення від 27 квітня 2019 року, сьогодні полагодили дощові труби в нашому будинку.  Дуже дякую Вам і Вашої команді !                                Це дуже важливо мати зворотній зв"язок з органами виконавчої влади  і  залучати мешканців міста  для вирішення поточних проблем будь-якого типу та для покращення умов проживання ! 

    з повагою, Кочетов С.Б.




  • 03 червня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Доброго дня!Прошу Вас розглянути питання щодо обрізки старих тополь, які знаходяться в дворі будинків 137 по вул. Ватутіна на ЖК "Східна Перлина". На території дворузнаходяться старі тополі, які створюють клопіт, зокрема буде багато пуху, який є алергеном у багатьох, окрім того в  вітряну погоду постійно падає гілля з даних дерев які можуть травмувати як дітей які там гуляюють так і завдати шкоди майну. ПРошу Вас розглянути можливість обрізки, або зрізки старих тополь, ми як жителі даних будинку стурбовані даною проблемою та готові самостійно посадити нові дерева.

  • 29 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Доброго дня Микола Вікторович!

    Я, Тюлєнєв Євгеній Миколайович 28.05.2019 разом зі своєю дружиною та сином здійснював проїзд громадським транспортом ( автобус № 19 "Вишенька - Немирівське шосе", передостанній рейс - час відправлення 21:48).

    Мій син є інвалідом І-ї групи, що підтверджується відповідним посвідченням.

    Моя дружина є співробітником правоохоронних органів, що підтверджується відповідним посвідченням.

    Зазвичай, здійснюючи супроводження своє дитини я не користуюсь правом на безкоштовний проїзд гарантоване мені Законом України "Про основи соціального захисту інвалідів в Україні №875-XII від 21.08.1991р.", та підтверджене відповідним рішенням Виконавчого комітету Вінницької Міської Ради. Але на цей раз я вирішив ним скористатись. В наслідок чого між кондуктором ( особу якого мені встановити не вдалось, оскільки він відмовився назвати свої прізвище та ім'я) і мною виник конфлікт. Спочатку моя дружина надала кондуктору своє посвідчення, що підтверджує право на безкоштовний проїзд. Після цього я надав кондуктору посвідчення інваліда І-й групи своєї дитини, яке згідно вищевказаної норми закону дає мені право на безкоштовний проїзд, як особи, що супроводжує інваліда І-ї групи або дитини інваліда. На що кондуктор в грубій формі продовжила вимагати оплати за проїзд, мотивуючи це тим, що дане посвідчення не є посвідченням дитини, а є посвідченням моєї дружини, оскільки саме вона вказана у ньому, як законний представник, а я ніякого відношення до дитини не маю. Хочу наголосити, що при собі я мав всі підтверджувальні документи про те що ця дитина є моїм сином ( мій паспорт та нотаріально завірена ксерокопія свідоцтва про народження дитини).

    Наголошую, що згідно Закону України "Про основи соціального захисту інвалідів в Україні №875-XII від 21.08.1991р.", право на безоплатний проїзд у громадському транспорті надається особам, які здійснюють супроводження інваліда І-ї групи або дитини інваліда. Жодного слова про те, що супроводжувач має бути законним представником (опікуном) цієї дитини в нормах закону немає. (це можуть бути батьки, особи що їх замінюють, опікуни, інші особи в тому числі тьютери).

    Конфлікт закінчився тим, що я вимушений був сплатити за проїзд і передчасно покинути автобус, оскільки враховуючи специфіку діагнозу своєї дитини розумів, які негативні наслідки для його психічного стану може мати даний конфлікт.

    Я є публічною особою. Свідками образ на мою адресу стали люди з якими мені доводиться працювати. Конфлікт мав негативний вплив на психо-емоційний стан мого сина.  

    Виходячи з цього вимагаю:

    1) Встановити особу кондуктора та притягнути його до дисциплінарної відповідальності, про вид якої повідомити мене особисто.

    2) Вимагати від кондуктора принести вибачення в усній формі моєму сину, моїй дружині та мені.

    3) Здійснити перевірку серед співробітників КП "Вінницька транспортна компанія" на предмет обізнаності, щодо своїх функціональних обов'язків.

    4) Зобов'язати  КП "Вінницька транспортна компанія" розмістити у спеціально відведених для цього місцях інформацію щодо права на безкоштовний проїзд для пільгових категорій громадян.

    У разі відмови у задоволенні моїх законних вимог залишаю за собою право:  

    1) Позиватись до суду на  КП "Вінницька транспортна компанія", щодо відшкодування нанесеної мені моральної шкоди

    2) Залучати до висвітлення конфліктної ситуації центральні ЗМІ

     

    З повагою Тюлєнєв. Є.М


  • 29 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Цікавить питання законності прибудови розташованої у дворі по вулиці Чорновола 29. У проектних документах наданих для ознайомлення плану будування за вказаною адресою у 2015р,  даного двоповерхового комерційного приміщення ( яке розташоване у жилому дворі) не було , будинок заселений вже більш ніж два роки, прибудинкова територія не передана на баланс ОСББ, та ніде не визначено її масштаби, а на томість у дворі будується комерція і зводяться платні паркомісця для машин, чому не визначено прибудинкову територію, ( чому побудовано такий великий мікрорайон в якому не має дитячого садочка ??? Хто давав дозвіл на побудову двоповерхового комерційного приміщення у жилому дворі ???? Тільки за адресою Чорновола 29 побудовано близько 800 квартир ( в яких проживають в основному молоді сім'ї з дітьми ), а ні дитячого садочка, ні визначеної прибудинкової території не має,  у вечері, коли всі виходять у двір на прогулянку ні де сім'ям дітись... 

  • 28 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Добрий день Микола Вікторович!

     

    В рамках програми розвитку Вінниці, прошу ознайомитися з нашою ідеєю.

     

    Вивчивши європейський досвід систем збільшення безпеки на пішохідних переходах, пропонуємо розглянути підготовлений нашими фахівцями комплекс заходів «Smart Crosswalk».

     

    Якщо коротко - на тротуарі, прямо перед пішохідним переходом через проїжджу частину монтується яскрава світлодіодна смуга, яка змінює колір із зеленого на червоний і назад, в залежності від дозволяючого або заборонного сигналу пішохідного світлофора. Це дозволяє привернути увагу відвернувшись на смартфони пішоходів безпосередньо перед переходом через дорогу.

     

    Більш детально див. На нашій сторінці.

     

    Кудрявцев Сергій

    050 359 94 40

    https://www.facebook.com/smart.crosswaIk


  • 25 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Шановний Микола Вікторович змушений звертатися за Вашою допомогою і підтримкою мого батька з приводу роботи сфери енергетики нашого міста.

    В гаражі мого батька інваліда третьої групи і пенсіонера, обірвався провід на якому тримався кабель напруги між гусаком гаража і стовпом. Відстань між ними приблизно 10м, провід був встановлений ще близько 20 - 30 років тому, тросик не витримав негоди і впливу часу відірвався і провис над проїзною частиною між гаражами. Кабель було закручено на гусак гаража для попередження кінцевого обриву кабелю людьми чи автомобілем і як результат міг би завдати непоправного. Провід так само старий як і тросик на якому він тримався і міг і може обірватися у будь який момент. Гараж, обладнаний лічильником електроенергії та є зареєстрований багато років тому, знаходиться він на Вишеньці в районі 23 школи, безпосередньо вище стадіону, якщо орієнтуватись від вул. Келецької. У книжці обліку електроенергії вказана адреса В.Порика 15, але по вулиці Порика проводилася перенумерація будівель і зараз скоріш за все гаражі відносяться до дому номер 19, все це я пояснював при кожній заявці.

    У той самий день 15 травня я спробував зробити заявку на обрив лінії, звернувся на декілька номерів 59-52-67, 59-52-67 і 65-95-51 це було приблизно між 14:20 і 14:40. По останньому номеру мені порекомендували залишити заявку на аварію лінії на ранок наступного дня по номеру телефону 0 800 217 217. Саме так я і зробив, зателефонував наступного дня 16.05 по цьому номеру о 7 ранку, пояснив ситуацію, дав адресу з поясненням і залишив контактні номери. Відклав всі справи і цілого дня чекав на дзвінок, до вечора зі мною ніхто не зв'язався, знову набрав цей номер о 17:34. Нажаль точно не пам'ятаю під час цього чи наступного дзвінка була розмова про строки і час приїзду бригади, але скоріш за все саме цього дзвінка я цікавився коли приблизно буде група реагування. Як виявилось з розмови 16.05 о 17:34 чи 17.05 о 8:45 моєї заявки взагалі не має, прийшлося «знову» її реєструвати. Після таких безвідповідальних дій запитав у оператора коли буде реакція і коли очікувати дзвінок чи групу реагування. Оператор сказала що в зв'язку з негодою по місту дуже багато обривів і група не може відреагувати миттєво і чекати дзвінка треба буде в продовж 16,17,18 травня. Я розумів що та аварія що сталася в батька не така критична як прямі обриви лінії, хоча вона могла будь-коли повністю обірватись і спричинити лиха. На ці дні я не планував ні яких справ з яких я не міг би приїхати до місця аварії за 15 хвилин. Микола Вікторович, Ви, гадаєте аварію ліквідували, чи до мене хто-небудь звернувся з цього приводу в обіцяні строки?  Нажаль - НІ…

    В понеділок 20 травня о 10:01 я знову зателефонував по номеру 0 800 217 217, розмова була дуже напруженою і оператор кинула трубку. Далі телефонував на номери РЕСу 65-95-51 і 59-53-43 о 10:07 і 10:11 відповідно. По одному з номерів поспілкувався з оператором Денисом (так він представився), розповів ситуацію, дав адресу з поясненням про нумерацію і залишив контактні номери телефонів, ми домовилися що мені зателефонують за 15-20 хвилин до приїзду групи і я зможу вчасно прибути на місце аварії.

    Так сталося що зранку в понеділок 20 травня в батька стався інсульт, відповідно з моменту виклику швидкої о 11:35 я постійно був біля батька спочатку в швидкій, потім і у лікарні.

    Коли я перебував у лікарні, мені зателефонував номер 65-95-51 о 12:34 та чоловічий голос проінформував мене про прибуття групи на місце аварії через 15 хвилин. Я вибачився і пояснив прикру ситуацію яка сталася і неможливість мого приїзду так як ми домовились, на що мені пролунала відповідь: «В вас висить 4 дня провід нічого страшного повисить і ще 4!!!», при намаганні взнати ім'я співрозмовника мені відповіли яка різниця, а потім ще й нехай буде «дядя Петя»… Такої грубої і не людяної поведінки я не очікував. Це просто жах як працівники служби відносяться до людей.

    В середу 22 травня я прийшов до РЕСу за адресою Пирогова, 174. Звертався в декілька кабінетів але безрезультатно, тільки після звернення до директора Ковальчука Віталія Семеновича він мене направив до диспетчерів, там я дав не пам'ятаю вже в який раз заявку на аварію на лінії і чекав на дзвінок на наступний день. Знайти чоловіка який мені грубо відповідав по телефону я не зміг, ніхто не хотів називати цю людину. Тому дуже прошу Вас допомогти мені в цьому і якщо це в вашій змозі взяти пояснення з цього приводу чи направити цю людину до мене. Заздалегідь дякую!

    23 травня приблизно о 10:30 мені зателефонували з диспетчерської і повідомили про прибуття групи через 15 хвилин до гаражів, знаходячись в лікарні я попередив що нажаль зможу бути тільки за 30 хвилин, на цьому часі ми і зупинились. Потім прибувши до гаражів я не побачив аварійної машини, вони чекали зовсім в іншому місті, хоча оператор сказав що машина стоїть біля гаражів і обриву вони не побачили. Про перенумерацію будівель і розташування гаражу я розповідав всім кому давав заявку і безпосередньо в диспетчерській, людині яка повинна була скерувати групу, він і записував всі координати. Знову ж таки працівники диспетчерської можуть розмовляти із споживачами і заявниками зверхньо і у високих тонах, як знову і вийшло у моєму випадку. Диспетчер який пояснював де стоїть машина не розібравшись з моєю заявкою став кричати в трубку, не пояснивши групі де гараж, а мене ввів в оману сказавши що група біля гаражу. Коли я знайшов аварійну групу припарковану на дорозі по вул В.Порика біля будинку номер 18, я провів їх до гаражу і вони почали оглядати місце. При огляді, хлопці з аварійної бригади визначили що кабель потрібно замінити новим, той що залишився, вже не є придатним і нема сенсу його лагодити. Після питання чи є в наявності в них кабель відповідь пролунала негативно на що я запропонував купити все що потрібно і встановити. Хочу відмітити що спроби аварійної бригади запропонувати мені відремонтувати лінію, що іде до лічильника за кошт РЕСу не було. Я поїхав і купив все необхідне, коли повернувся віддав все куплене хлопцям з бригади для полагодження лінії. Коли почали лагодити лінію, почалася словесна перепалка між сусідами по гаражу батька і мною з приводу того що вони замінили за свій кошт кабель який іде з трансформатора до стовпа, з якого ідуть кабелі вже до гаража батька. Як виявилося, сусіди батька по гаражу також лагодили загальну лінію за свій кошт, це при тому що в них також стоять зареєстровані лічильники електроенергії. Перепалка перосла в сутичку і аварійна бригада відмовилася проводити роботи до моменту вирішення питання з сусідами.

    На даний момент з сусідами питання вирішено, заявка в РЕС зроблена. Знову чекаю на аварійну бригаду щоб ліквідувати аварію, провід так само висить.

     

    Микола Вікторович, підкажіть будь-ласка до кого мені звернутись з таких питань:

    1. Чи має батько, як інвалід 3 групи і пенсіонер, відновлювати мережу за свій кошт, яка знаходиться в поганому стані, при тому що він був офіційно підключений до мережі ще років 15-25 назад?;
    2. Чи має право будь хто перешкоджати відновленню мережі до лічильника?;
    3. До кого звернутися з приводу зверхньої і безтактовної розмови з працівниками РЕСу чи диспетчерської служби;
    4. Як знайти і притягти до відповідальності людину яка собі це дозволила?;
    5. Як попередити надалі такі випадки і що треба зробити?

    Я розумію що Ви не можете відповідати за кожну людину і не можете знати що робиться у неї в голові, також що більшість з моїх питань не входять до Ваших зобов'язань і Вашої компетенції. Прошу Вашої допомоги в питанні направлення мене зі зверненнями до конкретних людей з метою вирішення питань.

    Заздалегідь дякую Вам за розуміння і поміч.


  • 23 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Прийміть слова щирої вдячності. 
    Сухе дерево на зупинці "29 школа-коледж" спиляли і воно більше не загрожує громадянам, школярам, дитсадківцям. Саме за такими життєвими важливими побутовими дрібницями оцінюємо роботу комунальних служб та очільників громади. Щиро дякую! 
    Відповідь на моє звернення прошу не надсилати в звязку з вирішенням питання по суті.
    З повагою

  • 22 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

     

                                                   Шановний Микола Вікторович!

              Прошу Вас, розглянути питання щодо видалення двох  аварійних дерев (берези), які знаходяться між будинками №9 та №11по вул. Миколи Зерова.

    Дерева перебувають в аварійному стані. Одно з них має дуже небезпечний нахил ( на місці нахилу стовбура – пустота).

    У нашому мікрорайоні відсутні ігрові майданчики для дітей, тому  між двома нашими будинками діти часто грають в футбол. Під час останнього буревію відламувались великі гілки, дерева так розгойдувало, що чути було тріскіт.  Існує велика вірогідність того, що дерева отримали пошкодження, які вже навіть при малих вітрах можуть зруйнуватись та пошкодити дахи  та й самі будинки, а враховуючи те, що там завжди перебувають діти, наслідки можуть бути трагічними .

    Мешканці наших будинків неодноразово звертались до ЖЕКу з проханням звернути увагу на цю проблему, але   це питання досі не вирішене.

    Враховуючи зміни клімату, наслідком чого стали часті буревії , небезпека руйнування цих дерев збільшилась в рази, тому

    ПРОШУ ВАС:

    • негайно розглянути це питання та ліквідувати  дерева, які на сьогоднішній день є джерелом підвищеної небезпеки.

     Своє звернення я направила 14.05.2019 р. міському голові Моргунову Сергію Анатолійовичу, але відправивши лист зрозуміла , що виконавцем буде Ваше управління. Тому з аналогічним зверненням звертаюсь до Вас.

    З повагою

    22.05.2019 р.

     


  • 21 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Доброго дня Микола Вікторович! Звертаюсь до Вас за допомогою, тому що майже  місяць звертаюсь до ЖЕКУ 5 з питання протікання криші над моею квартирою за адресою вул. Привокзальеа 2/1 кв. 157 , але зрушень ніяких не відбулось.   Після проведення обстеження на предмет течіі покрівлі працівниками ЖЕКУ 5 було вирішено що роботи будуть виконанні за сприятливих умов, але сприятливі умови у ЖЕКУ 5 все ніяк не можуть наступити.  Всі комунальні платежі сплачуємо вчасно, заборгованності немає. Дуже надіємось на Вашу допомогу. 

  • 20 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Миколо Вікторовичу!
    Сигналізую про   небезпеку і необхідність оперативного втручання комунальних служб.
    Біля підземного переходу на зупинці "Коледж (29 школа)" по вулиці Київська стоїть суха береза. Як длюдина з певним життєвим досвідом, бачу загрозу життю та здоровью пішоходів, особливо дітей. Це міце активного руху містян . Зволікання дуже небезпечне!!! Заздалегідь вдячний за клопоти. 
    З повагою

  • 18 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Я, Крилова Олена Василівна, проживаю на п'ятому поверсі будинку за адресою проспекту Юності 24/44 більше трьох років. Як власником, мною зроблений капітальний ремонт в квартирі. Однак, усі ці роки стеля квартири регулярно протікає і під час танення снігу, і під час дощів. Через це, стеля в кухні і єдиній кімнаті (де прокладено вологостійкий гіпсокартон), а також стіни постійно вологі. Як наслідок - відклеїлися шпалери, ушкодилася штукатурка і з'явилася цвіль.

    Незважаючи на регулярні заявки в телефонному режимі (1-3 заявки щоквартально), ніяких дій, окрім прибирання снігу взимку, не відбувається. Чекати вже немає ніякої можливості, бо ситуація тільки погіршується і постійно оновлювати ремонт досить накладно. Крім того, у квартирі підвищена вологість, що погано впливає на здоров'я. А я, між іншим, знаходжуся в відпустці по догляду за дитиною до трьох років.

    Всі комунальні платежі оплачуються нами з чоловіком вчасно і в повному обсязі, заборгованість відсутня.

    В зв'язку із вищевикладеним, прошу терміново вжити заходів щодо капітального ремонту даху над однокімнатною квартирою №44 по проспекту Юності 24.

     

     

    З повагою

    Крилова О.В.


  • 17 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Доброго дня. 

    Звертаюсь до Вас з проханням у сприянні вирішення питання наявності небезпечного для життя та здоров‘я ліфта, який знаходиться у другому під’їзді будинку за адресою: Константиновича 37.

    Чому я вважаю ліфт небезпечним?

    Справа у тому, що, сьогодні, коли моя дружина з малою дитиною поверталася додому, виникла така загрозлива ситуація: викликавши ліфт на першому поверсі, він спустився та відкрилися двері ліфта, згідно правил, моя дружина зайшла до ліфтової кабіни, а за нею заходила дитина, та ліфт не відреагував на навантаження вагою дорослої людини (ця функція раніше працювала), і почав швидко зачиняти двері не реагуючи на супротив руками дружини, в останню мить вдалося дитину ривком висмикнути з зверей до кабіни. Після цього ліфт нікуди не рухався, та не реагував на натискання будь яких кнопок, окрім двох кнопок,які не відрізняються на вигляд та при натисканні яких лунав дзвінок. Моя дружина, сидячи в ліфті з наляканою дитиною зателефонувала до оператора Вінницяміськліфт, та інструкції оператора не допомогли ні зрушити ліфт ні відчинити двері та пообіцяли відправити механіка. Після завершення розмови з оператором, через декілька хвилин, сусід з 5-го поверху викликав ліфт, він піднявся та відкрилися двері і пасажири швидко вийшли. Сусід почувши про несправність сказав що нещодавно 30 хвилин просидів у ньому, та пішов сходами. 

    Я також згадав, що декілька днів тому, коли я заходив до кабіни ліфта за людиною, яка мене не побачила і натиснула кнопку поверху, двері ліфта не відреагували на наявність перешкоди у вигляді людини та зажавши лікоть ліфт почав рух , руку я тоді зумів висмикнути. 

    Також хочу зазначити , що ситуації з непрацездатністю ліфта, та випадки коли всередині опиняються замкнені люди, трапляються у нас декілька разів на тиждень. Сама ліфтова кабіна на вигляд не викликає довіру: дуже-дуже погане освітлення, металеві кнопки, які колять  палець при натисненні , стерта нумерація, спалені пластикові кнопки, пошкодженні стіни та підлога всередині кабіни, відсутня амортизація при закриванні дверей на декількох поверхах, внаслідок чого при закриванні дверей ліфта лунає дуже гучний звук удару металевих дверцят ліфта, одна об одну. І не можна це списати лише на вандалізм людей- користувачів, адже ця ситуація не змінна роками, та я не пам’ятаю щоб останні роки проводились  хоч якісь роботи в ліфті, окрім закріплення всередині рекламного щита, в якому регулярно оновлюється актуальна реклама. 

    Прошу Вас, якнайшвидше, відреагувати діями на моє звернення, оскільки , хоч із складнощами, ми зможемо уникати користування ліфтом ( напевно, бо живемо на верхньому поверсі), але в нашому 10-и поверховому під’їзді проживає багато людей похилого віку та з серцево-судинними захворюваннями, дітей раннього віку, яких батьки транспортують в дитячих колясках та є людина, яка пересувається на інвалідній колясці. Всі ці люди не те що не можуть обійтися без ліфта, вони не зможуть протистояти некоректній роботі поламаного ліфта. 

    Сподіваюсь на Ваше розуміння всієї серйозності ситуації, та оперативність, яка дозволить уникнути нещасних випадків


  • 16 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Доброго дня, пане Миколо.
    Є питання.
    Чи може громадянин в Україні, за свій кошт отримати якісне обслуговування?
    Згідно Закону - так, громадянин має право на придбання якісного товару, та отримання якісної послуги. 
    А от працівники Вінницяводоканал вважають інакше. Вони категорично відмовляються вчасно опломбовувати лічильники води, які вони самі розпломбували для повірки. Повірка лічильника здійснена, заявку на опломбування реєструють, але прийти для опломбування можуть... десь через неділю. Увесь цей час, споживач вимушений оплачувати отримання послуги водопостачання за завищеними нормамами споживання, тобто фактично за такий об'єм послуг, який не споживає! Це що, такий різновид шахрайства? Це так ми заощаджуємо ресурси? Невже на Закон України не для всіх, і декому на нього плювати? Ми ж збираємось в Європу, панове? 
    Чому я, як споживач, мало того що за свій кошт купую засоби обліку надання мені послуги, зі своєї кишені сплачую за обслуговування цих засобів, то ще й не маю права на якісне отримання цих послуг, ба навіть на вчасне обслуговування цих засобів обліку! 
    Що це за вакханалія безправ'я та середньовіччя таке?  
    Прошу Вас вжити заходів, та переконати працівників Вінницяводоканал, що виконувати Закон України про захист прав споживачів варто усім, а не лише споживачам.
    Завчасно дякую за розу


  • 15 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Доброго дня!В підвалі будинку,де я проживаю вже РОКАМИ протікає стояк каналізації. Всі фекалії і нечистоти лиються в підвал та шахту ліфта.Сморід неймовірний,не тільки в підвалі,антисанітарія.І головне роками підмивається фундамент будинку.На наші звернення ніхто не реагує. За що ми платимо майже 5грн.за кв.м. якщо ніхто нічого не хоче ремонтувати. 

  • 15 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Шановний Микола Вікторович, звертаюся до вас з великим проханням допомогти мені з вирішенням такої проблеми:

    Я живу в пяти поверхівці по вул. Пирогова 157 в квартирі  на другому поверсі,  зараз в період сильних злив виявилося, що в будинку протікає дах і залило навіть нашу квартиру. 15.05.19р. комісія нашого ЖЕКу №7  приходила до нас в квартиру, та ходила на горище. Познизувавши плечима вони розвернулися і поїхали. Ремонтні роботи ніхто не проводить, і не збирається. На найблищі 10 днів прогнозують дощі. А в мене вже затоплена дитяча кімната( потекли потолки, та здувся ламінат), ванна і туалет затоплені повністю. Підскажіть , що робити в такій ситуації. В мене мала дитина в якої астма, вона не може проживати в вологій квартирі.  

  • 12 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Доброго вечора Микола Вікторович, звертаюсь до Вас як заступника міського голови, пішов до Вас не вперше, хочу повідомити що по вулиці Кривоноса вїзд з вулиці Покришкіна, біля Європейського кварталу, повністю розмита дорога, прошу Вас вплинути на ситуацію, так як то єдина "дорога" для автомобілів, про іншу дорогу на кажу бо там немає дороги, а лише напрямок. Дорога зруйнована нещодавніми зливами. Сподіваюсь на швидкий поправляйся ситуації. Дякую Вам! Вінниця Європейське місто.

  • 12 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Шановний Микола Вікторовичу!

    Зверніть увагу на вкрай поганий стан асфальтного покриття під'їздної доріжки вздовж будинку по 600-річчя,50 зі сторони двору та в'їзду з Келецької між цим будинком та інститутом "Агропроект" по Келецькій,51.

    Пересуватися на авто чи просто йти пішки по цих "дорогах" потрібно з великою увагою, бо вони небезпечні!

    До речі, ця ситуація не першого року і потік транспорту зростає, а необхідних знаків обмеження руху немає!

    В ста метрах від наших будинків дуже гарна алея, а якщо зазирнути у двір - жахливі ями та вибоїни!

    Сподіваюсь на Ваше сумлінне відношення до службових обов'язків!


  • 10 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Звернення:

    ​Доброго дня. Допоможіть будь ласка у вирішенні питання з приводу утримання та обслуговування нашого будинку по вул. Привокзальна 2/1.   Звертаюсь в ЖЕО-5  з проханням перекриття даху в будинку, але у відповідь чую немає коштів. Під час дощу вода тече с даху в квартиру  Плата за утримання будинку складає близько 200-300 грн в місяць, але куди йдуть ці кошти незрозуміло.  Завчасно дякую.


  • 09 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Прошу повідомити причину відсутності відкритих даних  підприємства КП "ВТК",  до речі, яке Ви також очолювали, у відповідному розділі, серед комунальних підприємств, на сайті ВМР.

    Відповідь очікую в т.ч. на ел. пошту.

  • 09 травня 2019
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​​Добрый день !   Архи важный вопрос от которого  сердце  кровью обливаеться ежедневно у горожан  и лично у меня,    сотни горожан  озабочены этой проблемой и тысячи.. СКАЖИТЕ ПОЖАЛУЙСТА У НАС ЕВРОПЕЙСКИЙ ГОРОД  ,розвивающийся....    Но не стыдно ли вам  довести хозяйство  в районах до такого подвала--  что имееться ввиду, - сьездите в несколько дворов любого района,    можно ли ездить по этим дорогам - огородам ,  подьездным в районах к домам?  МНЕ КАЖЕТЬСЯ ДАЖЕ У ТРАКТОРА КОЛЕСА ОТЛЕТАТЬ СТАНУТ, ЧТО ГОВОРИТЬ О ЛЕГКОВЫХ АВТОМОБИЛЯХ.... ТЫСЯЧИ ВИНИЧАН ОТ МОЕГО ЛИЦА  , Я АКТИВИСТ,  КРАЙНЕ ОБЕСПОКОЕНЫ ПОЧЕМУ ДЕНЬГИ С ФОНДА РАЗВИТИЯ ГОРОДА ИДУТ ТОЛЬКО НА АЛЕИ И   МИКРО УГОЛКИ ДОСТОПРИМЕЧАТЕЛЬНОСТЕЙ ГОРОДА\?? И ВСЕ .... ПОЧЕМУ НЕЛЬЗЯ ХОТЯБЫ 20% ФОНДА   ОТКЛАДЫВАТЬ ДЛЯ РЕМОНТА  ДОРОГ В РАЙОНАХ ГОРОДА  И ОСВЕЩЕНИЯ,...   ПРОЕДЬТЕСЬ ПО УЛИЦАМ 600 ЛЕТИЯ.ШЕВЧЕНКО  ..ЗАБОЛОТНОГО...   ПО УЧАСТКАМ ДОРОГ КИЕВСКОЙ ПОДЬЕЗДНЫМ К СЕКЦИЯМ ДОМОВ--  ЭТО УЖАС И КАТАСТРОФА..  ФОНАРИ ПЕРЕГОРЕВШИЕ --МЕСЯЦАМИ   ..УЧАСТКОВ ДОРОГИ ПО 200 МЕТРОВ АБСОЛЮТНО НЕ ВИДНО   .. ДА И ЯМ ПО 5-7 СМ ГЛУБИНОЙ В АСФАЛЬТЕ НЕ ВИДНО... ТЫСЯЧИ ВИННИЧАН СТРЕВОЖЕНЫ БЕЗУМНО ЭТИМ..  ПОЧЕМУ НЕЛЬЗЯ  ВВЕСТИ ИНСПЕКТОРОВ КОТОРЫЕ ОБЬЕЗДЖАЛИ ХОТЯБЫ РАЗ В КВАРТАЛ ПО РАЙОНАМ ГОРОДА   И ПРОВЕРЯЛИ ПЕРЕГОРЕВШИЕ ФОНАРИ ОСВЕЩЕНИЯ  И ЯМЫ НА ДОРОГАХ.... КАК ТАК?     ЭТО УЖАС... НЕВОЗМОЖНО ПОДЬЕЗЖАТЬ К ДОМАМ  РАЙОНАВ ПО 20 ЯМ  НА  100МЕТРАХ ДОРОГ..НИЧЕГО НЕ ВИДНО  ФРАГМЕНТАМИ 50 М ДОРОГ..ЛЯЛИ РАТУШНА..  600ЛЕТИЯ..   И ТД.....  СЬЕЗДИТЕ ПОСМОТРИТЕ НА ЭТОТ ПОЗОР СВОИМИ ГЛАЗАМИ... ЭТО НЕВОЗМОЖНО И ВОЗМУТИМО ТАКОЙ БАРДАК В ОБЛАСТНОМ ЦЕНТРЕ...  В СЕЛАХ ДОРОГИ РОВНЕЙ И СВЕТЛЕЙ....НАШ ГОРОД   ПРЕЗИДЕНТА И ПРИМЬЕР - МИНИСТРА  И НЕ КОНТРОЛИРОВАТЬ ОСНОВНОЙ БАЗОВЫЙ ВОПРОС ТАКОГО НЕБОЛЬШОГО ГОРОДКА  КАК ВИННИЦА --НУ ЭТО ПОЗОРНО!!!  ..ЭТО ЖЕ НЕ ОДЕССА ИЛИ ДНЕПР- МИЛИОНЫЕ  И В 6 РАЗ БОЛЬШЕ ГОРОДА...   ПОЖАЛУЙСТА ГЛУБОКО ВАС ПРОСИМ УДЕЛИТЬ  ВНИМАНИЕ СЛУЖАБАМ -- ДЛЯ РЕМОНТА ПОДЬЕЗДНЫМ И ЦЕНТРАЛЬНЫМ ДОРОГАМ ГОРОДА И ОСВЕТИТЕЛЬНЫМ СТОЛБАМ.....  ВСЕ ДОВЕДЕНО ДО КАТАСТРОФИ---ВЫСОКАЯ АВАРИЙНОСТЬ УЧАСТКОВ ДОРОГ ,МАЛО ТОГО ЧТО НЕ  ВИДНО ДОРОГИ ИЗ-ЗА ПЕРЕГОРЕВШИХ ФОНАРЕЙ  ДАНЕ НЕ  ВИДНО ДЕСЯТКИ ЯМ ГЛУБИНОЙ ПО 5-7 СМ....  ЖИТЕЛИ ГОРОДА ГЛУБОКО ПРОСЯТ УДЕЛИТЬ ВАШЕ ВНИМАНИЕ  В КРАЙНЕ  ПРОБЛЕМНОЙ СИТУАЦИИ..СПАСИБО БОЛЬШОЕ..СПАСИБО ЗА ПОНИМАНИЕ!