• 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Добрый день.
    Все мы отлично знаем что каждую зиму во всей стране происходит прорыв труб и т.д
    Что б исправить неполадку, у нас принятно раскапывать пол города, перекрывать движение, и производить устранение неполадки.
    А Ведь можно по другому
    Можно без Раскапывания земли
    Можно Сделать всё красиво и в 2-3 раза экономнее
    И заменить не просто старые трубы на новые, а заменить это всё на нержавеющие трубы. И да, это выйдет дешевле
    И самый главный ПЛЮС - мы получаем чистую воду в нашем кране.
    С Уважением Селезнев А.А.
    Моб. номер +380991195415

    E-mail. shyrikshyrikk@gmail.com

    https://www.youtube.com/watch?v=aVOPMiWC-lQ

  • 15 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    9.12.2018 водій маршруткі 14А на всі мої прохання вимкнути або збавити гучність музики, відповів впертою відмовою. Аргументував це тим, що він має право не зважати на побажання пасажирів у виборі пісень та їх гучності. До драки не дійшло, але наступного разу може дійти. Прошу вас вжити заходів з культурного виховання водія маршрутки 14А номер машини АВ 5198 АС.

  • 11 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​по поводу Аэропорта и их сайта и сервиса.

    1. форме Отзыв в Тема невозможно ничего написать.

    2. в англ.версии в Расписании в Note неправильные даты про рейс на Тель-Авив.

    3. на рейс Эмбрайер чемоданы не запаковывают, а на сайте пишут, что запаковывают и кафе не работает, а нужно указать.

    4. нет справочной службы в воскресенье\субботу, а рейсы есть - разве трудно любому штатному сотруднику ответить по двум рейсам?

    5. во всех аэропортах мира, Украины и в Киеве (кроме Винницы) на металлических скамейках лежат поролоновые прокладки, я могу устроить кучу исков от ин.граждан по поводу обострений простатитов, циститов и т.п. зимой по аэропорту можно только ходить, сидеть невозможно.

    6. проверьте тщательно всю информацию по аэропорту в Вики.

    7. поставьте кофе автомат в зале где дюти-фри или хотя бы чайник - согреться нечем зимой.

    8. облицуйте лестницу к самолету как туннель - зимой уже 2 раза простужался на ветру и мои знакомые тоже.


  • 07 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Добрий день.  З 16 листопада постійно  з "гарячого" крана тече холодна вода. Всі звернення - в ЖЕК, ВМТЕ, на "гарячу лінію ВМР"  не дають жодного результату.  Всі шукають "крайніх" і ніхто нічого не робить, щоб змінити ситуацію.  ВМТЕ кажуть, що ЖЕК не провів належні роботи, ЖЕК каже, що така подача води або, що перекритий кран в підвалі.  Врешті-решт,  після числених скарг і звернень,  "комісія виявила, що винен Водоканал", оскільки щось "затоплено холодною водою". Але, знову ж таки - ніхто нічого не робить, тільки приймають скарги, хоча вже й не заперечують наявність проблеми. Чому я, споживач послуг, маю шукати причини проблеми і шляхи її вирішення, якщо є особи, які отримують за це заробітну плату? Адже Ви не йдете в перукарню, щоб самому зробити собі зачіску, а перукареві просто заплатити гроші?

    Жити в таких умовах стає нестерпно. Ми без гарячого водопостачання практично з травня місяця (з невеликими проміжками). Але якщо влітку і в вересні-жовтні, коли на вулиці було ще +20 це можна було терпіти, то зараз при температурі в квартирі 16-18 градусів  це створює великі незручності і призводить до постійних застудних захворювань мешканців.

    Велике прохання: скоординуйте роботу підконтрольних служб, таким чином, щоб ВСІ виконували свої функціональні обов'язки, а то таке враження, що працюють лише диспетчери, які приймають скарги. 

    Я розумію, що зараз "важкі часи" і т.д. і т.п., але споживачів ніхто не запитує чи важко чи легко, а просто виставляють рахунки, які ми,  до речі, вчасно сплачуємо в повному обсязі. Особливо образливо, коли ці немалі  рахунки за "ніщо" - за фактично  не отримані послуги.  Виходить так, що платимо за опалення і гріємося електрообігрівачами, платимо за холодну воду - по тарифу гарячої, а потім ще немалі рахунки в аптеці...

    Дуже хотілося б, щоб Вінниця була й справді комфортним містом для життя, а не лише на словах. Це дуже добре, що в нас з'являються нові фонтани, площі, лавочки та ін., але коли в квартирі холодно і волого, стіни покриваються грибком і пліснявою, з крана тече холодна, а часто ще й  брудна вода, то зникає бажання помічати те, позитивне, що зроблено у місті.

    Прошу якомога швидше вжити необхідних заходів по усуненню проблеми. Сподіваюся, що це Вам під силу і мені не доведеться більше витрачати свій час на "переливання з пустого в порожнє".  Якщо Ви не зможете вплинути на ситуацію, то я вже не знаю куди звертатися. Хіба що телебачення?..

    P.S.  Все більше переконуюсь в тому, що Вінниці дуже не вистачає Володимира Борисовича...

  • 02 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​потрібна допомога з встановленям смарт електролічильника  , будинок за адресою немирівське шосе 10 весь на електриці опалення від світла платити 1-70 гр непідємнно придбав житло у цьому будинку ...сусіди "крадуть світло" доводиться заних сплачувати ,прошу допомоги з встановленням сарт обліку електроенергії . Прошу не відмовити і допомогти .Дякую.

  • 12 листопада 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня!

    На вулиці Максима Шимка, 32 у квартирі 70 вже 5 місяць немає гарячої води, починаючи з червня 2018 року

    Неодноразово звертались до ПП "Бокуд", останній раз у середині жовтня 2018 року. На заявку в ПП "Бокуд" не відреагували. Також звертались у Тепломережу, там відповіли, що подача води у будинок є. Питання досі не врегульовано

    Просимо рзглянути це питання і допогти його вирішити




  • 05 листопада 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Здравствуйте, у нас в подвале текут трубы горячей холодной воды, необходима полная замена труб.Ремонт не помогает,потому что текут по всей длине, если их не заменить затопит подвал.

    Есть ли какой-то вариант замены, если же его нету, нам придется полностью перекрыть подачу горячей воды на дом по адресу проезд Станиславского 2а, чтобы избежать затопления подвального помещения, а холодной водой будем пользоватся пока сможем.


  • 05 листопада 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Добрий день.

           Григорію Никаноровичу,  звертаюсь до вас із проханням  надати детальне роз'яснення: чи розповсюджується  на автобусних маршрутах загального користування у режимі маршрутного таксі в м. Вінниці дія ст. 13 ЗУ "Про охорону дитинства"  ( Дітям з багатодітних сімей надається пільга щодо безоплатного проїзду усіма видами міського пасажирського транспорту (крім таксі), автомобільним транспортом загального користування в сільській місцевості, а також залізничним і водним транспортом приміського сполучення та автобусами приміських і міжміських маршрутів, у тому числі внутрірайонних, внутрі- та міжобласних незалежно від відстані та місця проживання.)  чи ні? 

    Ще більше заплутує те, що деякі водії маршруток  провозять дитину безкоштовно, при пред'явлені посвідчення, а деякі відмовляють.

     Завчасно вдячна  за  відповідь.


  • 05 листопада 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Наш   п’ятиповерховий  будинок   розташований   за адресою  м.Вінниця 3 провулок Глінки, 15 А, в торці якого розмістили громадські сміттєві баки, самі баки нічим не обгороджені, а розташовані на асфальтному покритті дороги, відразу ж біля них розташована проїжджа частина (дорога).

    В результаті на території будинку постійно знаходиться розкидане сміття, яке ніхто не прибирає біля баків утворюються смердючі калюжі.  

    Якийсь термін часу зазначені баки були переміщені на майданчик де знаходяться інші контейнери  (урни) для збору сміття по пров.М.Рильського.

    Але чомусь через де який час по чийомусь рішенню вони були знов перемішені на торець нашого будинку.

    Вважаю, що це є порушенням чинного законодавства України - Закону України від  24 лютого 1994 року №4004–XII "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" Спеціального нормативного акту, що регулює питання розташування сміттєвих баків  - наказу Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 року №145 "Про затвердження санітарних норм та правил утримання територій населених місць".

    У відповідності до пунктів даного наказу:

    п.2.6. У разі застосування планово-подвірної системи збирання побутових відходів на об'єктах благоустрою населених пунктів мають бути виділені спеціально обладнані майданчики для розміщення контейнерів для зберігання побутових відходів (контейнерні майданчики) із зручними під'їздами для сміттєвозів.

    п.2.7. Контейнерні майданчики повинні мати водонепроникне тверде покриття та бути обладнані навісами, огорожею та ізольовані від об'єктів обслуговування населення, господарських дворів і магістральних вулиць смугою зелених насаджень шириною не менше 1,5 м, не повинні бути прохідними для пішоходів і транзитного руху транспорту.

    п.2.8. Контейнерні майданчики повинні бути віддалені від меж земельних ділянок навчальних та лікувально-профілактичних закладів, стін житлових та громадських будівель і споруд, майданчиків для ігор дітей та відпочинку населення на відстань не менше 20 м.

    п.2.14. встановлено, що під час зберігання побутових відходів у контейнерах повинна бути виключена можливість їх загнивання, розкладання, розвіювання та розпилювання. Термін зберігання в холодний період року (при середньодобовій температурі -5 град. С і нижче) повинен бути не більше ніж три доби, а в теплий період року (при  середньодобовій температурі більше ніж +5 град. С) - не більше ніж одна доба (щоденне перевезення).

    п.2.15. власник контейнерів для зберігання побутових відходів зобов'язаний забезпечити їх миття та дезінфекцію засобами, дозволеними до використання Міністерством охорони здоров'я України, у літній період року - не рідше одного разу на 10 діб, а в інші періоди року - не рідше одного разу на місяць.

    Враховуючи вище викладене прошу прийняти рішення щодо переміщення контейнерів  (урн) для збору сміття, що в цей час розташовані на торці будинку по 3 провулку Глінки, 15 А на  майданчик де розміщені контейнери для зберігання побутових відходів (контейнерний майданчик) по пров.М.Рильського та влаштувати на цьому місті сміттєвий майданчик у відповідності до норм чинного законодавства України і відомчих нормативних актів.

    Про прийняте рішення прошу повідомити згідно чинного законодавства України.

     


  • 05 листопада 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    З А Я В А

    щодо відновлення шляхового покриття по 3 провулку Глінки

    На замовлення департаменту міського господарства Вінницької міської ради (далі - Замовник) виготовлено проектно-кошторисну документацію по об’єкту: «Реконструкція мережі електропостачання до житлового будинку по 3-му пров. Глінки, 15а в м.Вінниця» та укладено договір з підрядною організацією на виконання робіт з реконструкції мережі (інформація з відповіді Департаменту міського господарства Вінницької міської ради листи від 23.08.2018 р. № К-18-82431/01-18 та від 02.10.2018 р. № К-18-35608/01-18).

    У жовтні 2018 року  підрядною організацією Вінницької міської ради – ТОВ «Поділля Сервіс-2» (далі - Підрядник) проведена прокладка КЛ 0,4 кВ від будинку по 3-му пров. Глінки, 15а в м.Вінниця до ТП-729, що розташована на пров.М.Рильського.

    Під час проведення будівельних (земляних) робіт Підрядником не проведене відновлення шляхового покриття та елементів благоустрою.

             Як відомо, на виконання чинного законодавства України та відомчих нормативних актів Підрядник має провести відновлення твердого та ґрунтового покриття після виконання земляних та ремонтно-будівельних робіт, що повинно бути виконано в триденний термін з повідомленням про це Замовника.  

    Після закінчення робіт і поновлення зруйнованих елементів міського упорядкування, Підрядник повинен запросити уповноважену особу від Замовника та власників (балансоутримувачів) комунікацій, мереж для огляду і прийняття робіт по відновленню елементів міського упорядкування та благоустрою, про що  зазначається в ордері на проведення земляних робіт).

    Підрядник, що проводить земляні роботи на території населених пунктів, відновлює зруйнований благоустрій за власні кошти своїми силами або силами підрядних організацій чи організацій, яким він підпорядковується.

     

    Підрядник, що проводить зазначені роботи, несе відповідальність за осідання асфальтового чи іншого покриття, що виникло після їх виконання, внаслідок неякісного ущільнення протягом двох років. Усунення дефектів виконується за  рахунок заявників.

             На цей час поверхня траншеї де прокладено живлячу КЛ 0,4 кВ просіла під дією дощу та просідання ґрунту, а також глина яка під час виконання земляних робіт опинилася на поверхні траншеї розмивається дощем та розноситься по всьому покриттю дороги автотранспортом, що забруднює її та не дає змогу пішоходом нормально пересуватися по 3 пров. Глінки.  

             Просимо Вас як Замовника виїхати на місце улаштування КЛ 0,4 кВ по 3-му пров.Глінки, 15а в м.Вінниця оглянути ділянку де прокладено КЛ та зобов’язати Підрядника усунути зазначені нами недоліки.

             Про прийняте рішення прошу повідомити згідно чинного законодавства України.

     

  • 27 жовтня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Добрий день. в будинку 44 по вул. Стеценка в першому підїзді у всіх 4-х кімнатних квартирах дві кімнати не опалюються. підвальне примящення затоплюється гарячою водою. ТОВ ЖЕО, яке є балансоутримувачем цього будинку не периймає нвякої участі в вирішені даної проблеми. в той же час плата за опалення нараховується в повному обсязі за всю квадратуру квартири. Посадові особи ТОВ ЖЕО самоусунулися від відповідальності за тех. стан, експлуатацію мереж системи централізованого опалення.Прошу Вас прийняти відповідні міри у вирішенні даного питання

  • 23 жовтня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Шановний Григорій Никанович. Просимо прийняти міри по запобіганню ДТП в районі вул.. Магістратьска 30-32, таких як встановлення захисного відбійника зі світло відбиваючими елементами та покращенню освітлення в цьому місці дороги. На цьому повороті постійно трапляються аварії, навіть вчора 22.10 сталося ДТП з руйнуванням електричних стовпів, а тут дорогу переходять і діти, і трапляється що машини в"їзжають в самі будинки, так що відбійник вкрай необхідні. Просимо Вас посприяти в цьому питанні або передати його в чию компентенцію воно відноситься.   

  • 21 жовтня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ДОБРОГО  ДНЯ  !  ВЖЕ  ДЕКІЛЬКА  МІСЯЦІВ  В  ЖЕК  НЕ  ПРАЦЮЮТЬ  КАСИ  ПО  ПРИЙОМУ  КОМУНАЛЬНИХ  ПЛАТЕЖІВ ,  ЩО  СТВОРЮЄ  НЕМОЖЛИВІСТЬ  ВЧАСНОЇ  ОПЛАТИ  ЗА  ПОСЛУГИ  ,  ВЕЛИКІ  ЧЕРГИ  НА  ПОШТОВИХ  ВІДДІЛЕННЯХ   ,  В  ВІДДІЛЕННЯХ  ПРИВАТБАНКУ.  НАВІЩО  ТАКЕ  РЕФОРМУВАННЯ  ЯКЕ  НЕ  НАКОРИСТЬ  ГРОМАДЯНАМ  ОСОБЛИВО  ПОХИЛОГО  ВІКУ. ВИРІШУЙТЕ   ПО  ВІДНОВЛЕННЮ  РОБОТИ  КАС  В  ЖЕК. 

  • 19 жовтня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства
    Григорій Никонорович.Скажіть,ну будь ласка,КОЛИ,КОЛИ,КОЛИ???припинеться цей жах у громадському транспорті.Коли можна буде спокійно проїхати і не наслухатися всякої реклами у транспорті,пустих балачок,які нав,язуєте Ви,а також міський Голова,який ЦЕ ВСЕ санкціонує.Що за влада.???Не вже людям не має чим зайнятися а давати завдання цілому рекламному відділу при міському Голові,що б створював дратівливу рекламу,якісь пусті оголошення,розповіді,народна творчфсть.Не транспорт а якась рекламно-інформаційна помойка.Жах.До чого дійшла ця влада.НннннннДаааааааа.Ганьдьба цій владі.При цій владі не буде спокою людям.Для чого,тільки,ми Вас вибирали???Зробіть що-небудь.Виправляйте помилки.Приберіть рекламу і пусті балачки в транспорті.Дайте людям від Вас і Вашої реклами відпочити.
  • 10 жовтня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​1-й пров. Кар‘єрний, кожного дня немає гарячої води по 6-7 годин на день на протязі 2-х місяців, і це після ремонтних робіт які тримали майже місяць з повною відсутністю гарячої води!!!

    Набридло кожного дня очікувати воду та телефонувати на 15-60!!! 

    В квартирі маленька дитина, на дворі +10 градусів і немає гарячої води!!! 

    Прошу вирішити цю проблему, так як ЖЕК 15 не справляється зі своєю роботою. 


  • 06 жовтня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня Григорій Никанорович !!!! Перш за все щиро  від  усієї душі дякую Вам за те,що ви Ви робите для наших діток, дитячий майданчик по вул.Лялі Ратушної 128,130,132 в даний час будується дітки з нетерпінням чекають закінчення будівництва... І знову ж звертаюсь до Вас з проханням в аварійному стані знаходиться  вхід у підїзд будинку 128,сходи в такому стані де жителі будинку не одноразово падали і пошкоджували собі ноги, стеля на ганку також обвалюється на голову жителям падають дошки якими вона колись була підбита ,можливо я дуже багато прошу але скоро зима і на сходах буде лід і знову ж будуть травми ....Будь ласка зверніть на це увагу....Дякую Вам за розуміння.

  • 29 вересня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Шановний Григорій Никанорович!!! Я мешканець будику, вул, Пирогова 115/50, звертаюсь до Вас за проханням розв"язати наступну проблему. В нашому будику кожні 2-3 години вимикають світло (електроприлади, холодильник, телевізор виходить з ладу, хто за це має сплачувати), по друге зростають комунальні платежі, а якість виконання забовьязань про безперебіне забеспечення електроекроегіею не задовільна (вимикають світло 2-3 рази на добу, через 2-3 години, де це баченно), я звертався до міської Ради реакція нульова, я звернусь до вищих органів влади (а зараз вибори і мешканці будинку згодні написати колективного листа), про бездіяльність нашої міської влади на звернення громадян. 

  • 27 вересня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня. У вчорашньому зверненні до Вас, я помилково написала, що в селі Байраківка поховані дідусь та бабуся Євгена Пікуса. Вибачте, там поховані рідні бабуся та дідусь Максима Шимка. Надіюсь на допомогу у вирішенні нашого питання. З повагою, мати загиблого воїна в АТО, Корнелюка Павла Володимировича.

  • 26 вересня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня. Я, мати загиблого воїна в АТО - Корнелюка Павла Володимировича, звертаюсь до Вас по допомогу ( вибачте, не знаю до кого можна звернутись). Щодня з зупинки " Грош", що по вул. Чехова о 8 ранку відправляється автобус по маршруту: Вінниця - Сподахи, через с.Байраківку.13 грудня 2017 року загинув мій синочок, а вже 6 лютого2018 року мені довелось ховати і маму саме в селі Байраківка( така була її воля, вона з відти родом). Я їзжу туди не часто, але 22 вересня "їхала", якщо можна так сказати цим транспортом. З станції Вінниця всіх пасажирів розсаджують на два автобуси( щоб ніхто не стояв, тому що штраф!), а потім під'їхавши до поворота на с.Байраківку всіх запихають в один автобус і везуть по всім селам. "Запихають" - це у прямому значенні цього слова.Люди не то що стоять вони висять на одній нозі,тільки для того щоб всі "влізли", якщо не помістяться - автобус не повезе далі! Цього разу один чоловік, як люди не тіснулись, все ж таки не помістився і залишився на дорозі. А всі інші ,як оселедці у банці" рушили у путь. Люди похилого віку стогнуть, діти плачуть від такої тісняви, а кошти заплатили, в тому числі і я, як за послугу перевезення(39грн - до с.Байраківка). Їздить , цей "горе автобус" всього 2 рази на день: другий раз вертається із села о15.00. Багато, хто звертались до водіїв, щоб ввели ще один рейс о 17.00(хоча б у вихідні дні та один раз у тиждень). Водіїї телефон власника маршруту не дають, а інших перевізників, по чуткам мешканців села, виганяє саме цей перевізник. Найбільше пасажирів виходить із автобуса саме в селі Байраківка, то чи не можна зробити його окремим маршрутом, або що. Так, щоб пасажири відчували себе громадянами України. Звертаюсь до Вас не тільки від свого імені, а і від імені всіх мешканців села Байраківка. До речі, в цьому ж селі поховані дідусь та бабуся Євгена Пікуса. З повагою, Корнелюк Світлана Борисівна.

  • 04 вересня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Шановний Григорій Никанорович, прошу Вас вжити невідкладних заходів у створенні комісії з розслідування аварії в будинку №37 по вул. пр. Юності.

         Аварія сталася ввечері 2 вересня о 20.20 в електрощитовій будинку через пошкодження (відгоряння) мережевого (нульового) кабелю, через що різко збільшилась напруга у мережі до 380 вольт!

         Наслідком цього стало пошкодження та вихід з ладу побутової техніки, систем освітлення під'їздів, з'явилась електрична наводка на металевих конструкціях під'їздів, що стало особливо небезпечним для здоров'я і життя  мешканців, виникла небезпека пожежі.

         По факту аварії від мешканців будинку надійшло звернення на гарячу лінію Вінницької міської ради. Прибула на місце аварійна бригада у складі Щербаня Олександра Миколайовича та Коломійця Петра Васильовича ліквідувала несправність та відновила електропостачання в будинок. На прохання мешканців скласти акт про причину та наслідки аварії та про виконання робіт з усунення несправності мешканцям було відмовлено. Причиною відмови у складанні акту, зі слів працівників аварійної служби, стала відсутність повноважень з оформлення таких документів.

         Управителем даного будинку виступає ЖЕК №7 до обов'язків якого входить регулярний та своєчасний контроль за належним станом внутрішньо будинкових електричних систем та систем електропостачання. Та через нехтування регламенту перевірок цих систем та недбале відношення працівників ЖЕКа до свої прямих обов'язків і трапилась ця небезпечна аварія.

     

         Прошу Вас в найкоротший термін створити комісію з розслідування цієї аварії для визначення завданої матеріальної шкоди та притягнення винних до відповідальності. Про результати та вжиті заходи прошу повідомити письмово у строк встановлений чинним законодавством за адресою заявника.

    З повагою, старший будинка.


  • 28 серпня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Шановний Грирогый Никанонович Доброго дня! У мене до вас питання щодо гарячого водопостачання за моэю адресою. Діло в тому що надходження води в мої квартирі присутнє, але  температура гарячої води цілком відповідна холодній. Я проживаю на четвертому поверсі. і пропускати кожного разу воду всім чотиром поверхам і відстанні до котельної я неможу, з фінансових причин. Тому що використовую 3-4 муба води а сплачувати маю за 7-8.  Скажіть будь ласка в чому причина такої роботи водопостачання? І коли це питання зможуть вирішити?


  • 28 серпня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Доброго дня. Суть проблеми наступна: працівники Вінницяміськтеплоенерго, а саме, диспетчерска служба, відмовляється приймати замовленння на опломбування лічильників гарячої води після повірки, посилаючись тотальну на зайнятість контролерів. Відмовляють саме тим абонентам, хто скористався послугою із розпломбування безкоштовно. Для тих абонентів, хто скористався платною послугою повірки лічильників, час для розпломбування/опломбовування та вільні контролери завжди є. При цьому при належній оплаті, навіть знімати лічильник, виявляється, не потрібно. Всі необхідні папери щодо розпломбування, повірки та опломбування, оформлюються на протязі п'яти хвилин. А тим абонентам, хто зробив все по правилам, та насправді, особисто здав свій прилад обліку води на повірку, вони по декілька тижнів відмовляють у опломбуванні, по хамськи спілкуються, перебивають, пропонують перетелефонувати після третього вересня... Увесь час, до моменту опломбування плата за послуги гарячого водопостачання нараховується згідно норм споживача з розрахунку на одного мешканця в місяць.  Будь-ласка, прошу Вас прийняти міри щодо вищевказаної "схеми" вимагання грошей у громадян. Завчасно дякую за розуміння та співпрацю. Із повагою, Олександр.

    P.S.: Є аудіозаписи телефонних розмов із диспетчерами Вінницяміськтеплоенерго.


  • 14 серпня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​в продовж двох тижнів немає освітлення на поверхах (окрім першого) та перед підїздом, тов "жео" не приймає ніяких дій. двічі звертав на це їх увагу.

  • 14 серпня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Доброго дня. У підвалі третій день тече вода і як наслідок на першому поверсі стоїть запах вологи. Прошу звернути на це увагу та вирішити питання у найкоротший термін.

  • 12 серпня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Прошу вирішити питання, щодо неякісного електропостачання будинку за адресою м.Вінниця 3 провулок Глінки, 15-а кв.32. Напруга в мережі будинку перевищує норматив. В зазначений час напруга в мережі складає Р=257-260 V.  Прошу вирішити зазначене питання.  Кол-центр ПАТ "Вінницяобленерго" з зазначеного питання відправляє в ЖЕК. Диспетчет СО "Вінницькі МЕМ" також відправляє в ЖЕК. ЖЕК-23 як мені відомо вже не існує.  Кто буде несті відповідальність за те, що згорить попутова техніка невідомо.

    З повагою,                                                                                                      І.Ю. Кондратьєв

    12.08.2018 р.

  • 12 серпня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​09 травня 2018 року я звертався до Вас з питанням по будинку, що розташований за адресою 3 провулок Глінки, 15-А  з приводу електропостачання зазначеного будинку. Але у порушення чинного законодавства України - Закону України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 року №393/96-ВР відповіді на своє звернення від Вас я не отримав.  Прошу повідомити мене письмово про розгляд мого звернення. 

    З повагою,                                                                     І.Ю. Кондратьєв

    12.08.2018 р.

  • 01 серпня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня, Григорій Никанорович!
    Прошу надати контакти особи, яка може надати всю необхідну інформацію для влаштування дитячого та спотривного майданчику в дворі будинку за адресою вул. Грибоєдова, 3. Дане питання "висить" вже багато років.
    Наперед вдячний за оперативну відповідь.

  • 01 серпня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства
    Добрий день.
    Підскажіть будь-ласка, чому муніципальний автобус під номером 24 (Вишенька-Бучми(ліс))не виїжджає на маршрут по розкладу, наприклад вчора 31.07.18 згідно розкладу з Вишеньки на Бучми ліс, він мав бути на зупинці Мури о 19:20, його не було, і 10хв потому теж не приїхав, сьогодні 01.08.18 мав відправлятися з кінцевої зупинки Бучми ліс о 08:08, та й сьогодні не було.
    Така ситуація вже не вперше, чому ніхто не контролює рух автобусів?Якщо транспорт ламається, то чому не приймаються міри по заміні зламаного автобуса? Чому не провіряють автобуси перед виїздом на маршрут?
    Також водії даного маршруту дозволяють собі відїжджати раніше на 2 хвилини, чи пізніше на 3-5хв.
    Чому проїзд дорожчає майже в половину, а якість перевезень від того не міняється, а якщо міняється то в гірший бік!?
    Прошу Вас звернути увагу на дане питання та повпливати на його вирішення.
    Дякую.


  • 24 липня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Я, Назаренко О.П., повідомляю Вас, як уповноважений співвласниками будинку 13 по вулиці М. Ващука, про корупційні дії з боку  керівництва ЖКП №12, щодо незаконного заселення колясочних у нашому будинку, які на протязі 10-15 років були під'єднанні до внутрішньобудинкової водо- та електромережі. Згідно проектної документації нашого будинку та ст. 19, 328 "ЦК" України, ст. 10 Закону України "Про приватизацію житлового фонду", ст. 1, 5, 47 Закону №2866 — ІІІ ці помешкання на рівній основі належать співвласникам будинку. На даний час у будинку 65 дітей і 25 дорослих, 3 інваліда, що мають потребу зберігати дитячі візочки, інвалідні коляски. У нашому будинку встановлені загальнобудинкові електро-, водо- та теплолчильники. Люди, що проживають колясочних споживали електроенергію, гарячу та холодну воду, а сплачували мешканці ЖКП №12 ні на письмові заяви ні в усній формі пояснень цих фактів не надає, аргументуючи, що співвласники "не мають право отримати цю інформацію". (Акт — претензія №Н-152 від 29.05.2018р. зареєстрований)

    Повідомляю Вас, що 19.07.2018 року у присутності наряду поліції та співвласників будинку було проведено виселення особи, що не законно проживала у колясочній ІV під'їзду, вилучені ключі від цієї колясочної.  Єдине, що зробив ЖКП №12 на наше прохання опечатав це помешкання (майстер Махтодієнко Л.А.) та відключив колясочну від електропостачання. У зв'язку з вищенаведеним прошу Вас розібратися із питанням:

    • Повернення коштів за витрачену тепло-, електроенергію та послуги водопостачання, які сплачували співвласники будинкув середньому 10-15 років.
    • Надати чіткі роз'яснення керівництву ЖКП №12 щодо звільнення колясочної у ІІ під'їзді; і надання цих 2-ох допоміжних приміщень у користування співвласників, що цього потребують (інваліди, мами дітей, велосипедисти).
    • Створити комісію з участю представників прокуратури, енергозбуту,  тепло- водопостачання, винести це питання на сесію міської ради для з'ясування усіх проблемних моментів по цій ситуації. 

      (Копії цього звернення надсилаються Гройсману В.Б. , прокуратуру та профільні міністерства)   

      Уповноважений представляти права співвласників багатоквартирного будинку №13 по вул..М Ващука, м.Вінниці.

      Назаренко О.П.


  • 14 липня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня, біля будинків по провулку Привокзальному, 4 і по проїзду Привокзальному,7 електричні стовби похилені під гострим кутом, страшно під такими ходити з коляскою.   Прохання їх відремонутвати.