• 31 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня. Прошу Вас проконсультуватися щодо приблизної вартості заміни мережі холодної води в типовому панельному 9-типоверховому будинку за програмою 30/70. У нас ОСББ,і наш голова вчора на зборах сказав,що проект реконструкції водогону нам робити невигідно фінансово і до 1 року необхідно чекати цього капремонту за програмою 30/70 від міськради . Казав,що це буде дорожче,ніж напряму з Фоп. Він на зборах озвучив ціну їх робіт560000 грн. З дешевих матеріалів і 65000 з дорогих. Допоможіть нам розібратися,що вигідно для людей. Дуже буду вдячна за дзвін ок чи відповідь на електронну пошту. З повагою В.І.Корнієнко.

  • 20 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

          Шановний Григорію Никоноровичу!
         Звертаюсь до Вас з такого приводу:
         14.03.2019  на даху будинку №120 (по вул.Київській), управляючою компанією "Київська" проводились ремонтні роботи з використанням гарячої смоли (?). При проведенні цих робіт, був досить сильно смолою  забруднений фасад  та сходи перукарні «Ірис»(приміщенням якої я володію),  і яка розташована на першому поверсі цього ж будинку. Розплескана смола «привабливими» плямами вкрила пандус,сходи та зовнішню рекламу, вона зіпсувала зовнішній вигляд не тільки перукарні, а і й усій будівлі в цілому. Після нашого усного звернення до керівництва управляючої компанії «Київська», забруднення  частково були усунені, але   робота до кінця не була доведена, тоді ми письмово звернулись до  керівництва, з проханням закінчити очищення фасаду (вхідний  № 47-01-6 від 19.03.19), але ніякої  реакції з їхнього боку не відбулося.
                       Тому,  прошу Вас , допомогти нам в вирішенні цього питання та вжити заходів,  для того, щоб примусити управляючу компанію «Київська», на чолі  з Браславським С.Ю ,усунути вище вказані  пошкодження зовнішнього вигляду перукарні, які завдали їх працівники при виконанні ремонтних робіт.

                                                                                                    З повагою Трапля Р.Г
                                                                                                    097-756-46-56


  • 20 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Добрый вечер.

    Управл.буд УК”Київська” не выполняет свои обязательства.

    В подвале постоянно проблемы с прорывом труб воды, забиванием сточных труб. 

    УК  ”Київська”  утраняет проблему на пару дней.

    Собравшись соседями мы собственными силами (за свои деньги, без помощи УК  ”Київська”) заменили трубы гарячей и холодной воды по подвалу.  Проблема со сточными трубами осталать, постоянно забивается и все нечистоты текут в подвал. УК  ”Київська” ковыряется проволочкой  (прочистка проволочной не эфективна уже есть куча вариантов намного эфективее, но в 2019 году в наш ЕВРОПЕЙСКИЙ ГОРОД еще такой метод не дошел!?!?!), что помогает на пару дней. Нам необходима замена полностью всей трубы канализации до люка, поскольку там куча отложений в результате которых происходит засорение.

    Кто должен занятся капитальной заменой труб, поскольку с 91 года они не менялись.

    Кто должен  прочистить трубы должным образом?


  • 20 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Шановний Григорій Никанорович, звертаються до Вас мешканці житлових будинків по вул. Академіка Вернадського​.

    Ми з 2013 року маємо одну мету-водопостачання по нашій вулиці.

    Минулого року, ми до Вас зверталися, з даним питання, на що Ви відповіли документом 23.08.2018 №М-18-72247\01-18 "до завершення реконструкції ВНС та заміни мережі водопостачання Д-200мм по вул. Чехова, водозабезпечення вул. Академіка Вернадського не можливе". Також в даному листі Ви написали, що "планується включити до проекту міського бюджету на 2019 рік реконструкцію мережі воджопостачання Д-200мм по вул. Чехова.".

    Нас цікавить, чи включили до проекту міського бюджету на 2019 рік реконструкцію мережі воджопостачання Д-200мм по вул. Чехова та коли ми зможемо користуватися централізованою водою?

    Просимо надати відповідь.

    Щиро дякуємо!

  • 18 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Шановний Григорію Никаноровичу, звертаюсь до Вас від імені мешканців будинку № 112 по вул. Пирогова.  з проханням навести лад у благоустрої навколо нашого будинку. На першому поверсі розташовані під вуаллю "Лото" незаконні ігрові автомати. Контингент, який відвідує той заклад, самий передбачуваний - алкоголіки та наркомани, які залишають під домом купу окурків, шприців (які купляються в аптеці "Конекс" під самим будинком) та ін. сміття, яке ніким не прибирається. Ми звертались до ТОВ "ЖЕО", яке обслуговуює наш будинок, на що вони відповіли що дана прибудинкова територія ними не обслуговуються. Я прошу нас почути та вжити заходів щодо вирішення цієї проблеми, тому що в цьому "європейському" і "найкомфортнішому" смітнику жити неможливо. 

  • 13 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Добрый день! Хочу получить ответ на свой вопрос, как потребитель услуг теплоснабжения. В январе 2019, в угловой квартире по адресу пр Коцюбинского 11 кв 4 температура в различных комнатах составляла  от  +15 до +16 градусов Цельсия вместо положенных +20 градусов, что было подтверждено, вызванной комиссией  с коммунального предприятия ВТМЕ. (Копию акта готов отослать на ваш электронный адрес). При этом счет выставленный за отопление за январь 2019 от ВТМЕ, не учитывает, то обстоятельство, что я как потребитель услуг теплоснабжения не получил, то качество  услуги, которое прописано стандартом (+20 градусов  в угловой квартире). При обращении на вышеуказанное предприятие в телефонном режиме и письменном обращении получил отказ в пересчете  стоимости услуги за январь 2019.  Ответ от ВМТЕ был следующего содержания, так как на дом установлен общедомовой счетчик, ни каких пересчетов не будет и ответственность за распределение тепла внутри дома несет ЖЭК, при этом в бухгалтерии ЖЭКа к начислениям за отопления не имеют ни какого отношения. В связи с этим вопрос  во первых: почему, я как потребитель должен оплачивать счета на отопление в полном объеме и при этом не получать, то качество услуги, которое прописано стандартом, и второе почему за халатность ЖЕКа или ВТМЕ платить должен я, как потребитель этих услуг? Заранее спасибо за ваш ответ в установленные законодательством сроки.

  • 07 березня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня, звертаюсь до вас втретє по питанню заміни стовба за адресою провулок Привокзальний, 4. Стовб похилений і ось-ось впаде, страшно ходити біля нього з коляскою. В Вінниці є випадки коли стовби падали на людей, є випадок коли стовб впав на маму з дитиною і дитина померла. Я наперід повідомляю і прошу відреагувати з метою запобігання травмування і смерті людей.

  • 28 лютого 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Шановний Григорій Никанорович! Мене цівать питання муніципального автобуса *25. Чому немає розкладу руху ні на одній із зупинок і на жодному сайті? Той розклад,який висить в автобусі не відповідає дійсності. В місті величезна проблема з транспортом Вишенька-зал.вокзал. Дістатися до роботи в час пік неможливо! Тільки тролейбус 5,який переповнений завжди пенсіонерами.  Будь ласка,вирішіть цю проблему. Пустіть хоча б 25 автобус

  • 15 лютого 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Шановний Григорій Никанорович!

             Власники магазину «Артем» по пр. Коцюбинського, 20, Кобець Тарас Васильович та Кобець Павло Васильович використовують тротуар зі сторони проспекту як проїжджу частину. Щоденно та регулярно по тротуару зі сторони вул. Антоновича до магазину «Артем» та до меж моєї земельної ділянки по пр. Коцюбинського, 22 проїжджають вантажні буси, які псують покриття, наносять шкоду підземним комунікаціям (газові мережі, оптово-волоконний зв'язок, каналізація), заважають вільному пересуванню пішоходам, матерям з колясками, інвалідам на колясках та становлять загрозу для їх безпечного руху.

    Іноді вантажні буси не вміщуючись між деревами (ростуть по центру тротуару) заїжджають на зелену зону і в дощову погоду виносять бруд за колесами.

    Власники магазину «Артем» влаштували зі сторони вул. Антоновича незаконну парковку автомобілів, які перекривають тротуарну частину та наносять шкоду мощенню тротуарною плиткою.

    На зауваження не реагують! Спілкуються, як каже депутат Кобець Тарас Васильович: «ви люди з провінції і нам не указ!» 

    Це обурює мене та інших громадян!

    На даний час реалізується інфраструктурний проект концепції реконструкції пр. Коцюбинського. Згідно з договором між мною та Міською радою я сплатив кошти та прийняв участь в соціально-економічному розвитку міста Вінниці і категорично проти такого відношення до моєї участі з боку Кобець Тараса Васильовича та Кобець Павла Васильовича!

    Прошу припинити це свавілля, яке чинить ніхто інший, а депутат Вінницької обласної ради Кобець Тарас Васильович! 

    Це неподобство твориться на протязі більше двох років. На зауваження – одні пусті обіцянки!

    Прошу надати дозвіл за мої власні кошти встановити дорожні блокіратори (у вигляді бетонної напівсфери) на тротуарі зі сторони вул. Антоновича для унеможливлення заїзду на тротуари вантажних бусів, так як я турбуюсь за безпеку громадян, за благоустрій м. Вінниці, тим більш це знаходиться біля моєї земельної ділянки по пр. Коцюбинського, 22.

    Прошу відреагувати на дані порушення.

    (Фотодоказ додається).

    З повагою, Федоров Г.Г.


  • 05 лютого 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго ранку, прошу Вас переглянути розпорядок руху транспортного засобу автобус #17(зал. Вокзал-Тяжилів-зал. Вокзал), а саме: закінчення уроків у сЗОШ 27 не спіпадає з рухом даного автобуса. У даній школі навчається дуже багато діток,тільки перших класів 8. (наприклад 5 урок закінчується в 12:30,а автобус їде в 12:14,а наступний через годину) . Прошу Вас розглянути дане питання. Дякую

  • 04 лютого 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Добрый день.

    В пятницу 1 февраля в районе 20.00 в доме 25 по улице Скалецкого было выключенно отопление.Утром были произведенв звонки в котельную по ул.Матроса Кошки и в диспетчерскую теплокоммунэнерго.Ответ-никаких работ не производится и не производилось.В районе 16.00 тепло было включено и мастер ЖЭО проинформировал,что выкючение происходило в котельной в связи с тёплой погодой.

    В связи с тем,что почти сутки в доме не было тепла\я считаю это ЧП\прошу Вас разобраться и сообщить-кто виноват в этом инценденте конкретно-ФИО,какие меры приняты к нарушителю.

    Заранее благодарен.

  • 25 січня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Шановний Григорій Никанорович!
    Повторно звертаюсь до Вас з питанням розкладу і руху муніципального автобуса, маршрутом 24 "Бучми(ліс) - Вишенька".
    Сьогодні, 25.01.18 автобус який мав відправлятися о 08:08 з кінцевої Бучми, знову не було! І, як в минулий раз ви мені відписали, не проводив посадку/висадку пасажирів! І ввечері о 21:08 також не було! І його відсутність можуть підтвердити мешканці вулиці Бучми, які змушені мерзнувши чекати, а потім, пробувати добратися і встигнути на маршрут 8а!
    До коли, ми, мешканці вулиці Бучми, будем розраховувати не на встановлений розклад, а на удачу, чи буде сьогодні автобус на маршруті чи ні?
    Нагадаю Вам, а може і підскажу, що маршрут 24 "Бучми(ліс) - Вишенька" єдиний за допомогою якого ми маєм змогу напряму дістатися до центру та мікрорайону Вишенька.
    Не виїзд на маршрут, чи пропуск виїзду, чи запізнення (в літній час не в час пік) на 10-15 хв, для даного маршрут стало вже нормою.

    Прошу Вас дійсно провести розслідування стосовно халатної роботи водіїв.

    А якщо Ви невзмозі це зробити, чи невзмозі призначити для цього людей, прошу надати мені контакти хто може владнати проблеми і в регулювати рух даного маршруту! 

  • 10 січня 2019
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​​Коли нарешті зможуть ПРОКОНТРОЛЮВАТИ графік роботи маршрутного таксі #20а. Водії їздять через день за своїм, нікому не відомим графіком!!! Проїзд підняли а їздити так і не навчились, з 21:00 до 23:00 зі сторони ГПЗ їздить всього ОДНА!!! маршрутка  в 21:40 замість 6-8 які повинні бути за дві години!!! Неодноразово писали і звертались до відповідних органів але завжди одна і та вфдповідь  вже протягом  цілого року-" АВТОПАРК ЗАБЕЗПЕЧЕНИЙ НЕОБХІДНОЮ КІЛЬКІСТЮ АВТОБУСІВ...І Т.Д."  І бредняк такого типу ніхто навіть не пробував вирішити цю проблему!! Вже реально дістало!!!

  • 26 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​хтось  контролює подачу електороенергії в приватні будинки на старому місті чи ні???????????????? влітку 270 зараз 160 в розетці. ніякі елетроприлади не працюють бо або не хватає або вибиває????????? безлад!!!!!!!!!!!!!!


  • 19 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​19.12.2018 кондуктор трамваю № 263, за маршрутним напрямком № 4, висловлювався брутальною лайкою, грубіянив людям похилого віку та прямо насміхався над ними. Відбулося це о 10:30. Опис: це був чоловік, віком близько 40 років. Я вважаю що це неприпустима поведінка працівників у громадському транспорті. Прошу прийняти якісь міри і повідомити мені які саме міри ви прийняли. 

  • 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Добрый день.
    Все мы отлично знаем что каждую зиму во всей стране происходит прорыв труб и т.д
    Что б исправить неполадку, у нас принятно раскапывать пол города, перекрывать движение, и производить устранение неполадки.
    А Ведь можно по другому
    Можно без Раскапывания земли
    Можно Сделать всё красиво и в 2-3 раза экономнее
    И заменить не просто старые трубы на новые, а заменить это всё на нержавеющие трубы. И да, это выйдет дешевле
    И самый главный ПЛЮС - мы получаем чистую воду в нашем кране.
    С Уважением Селезнев А.А.
    Моб. номер +380991195415

    E-mail. shyrikshyrikk@gmail.com

    https://www.youtube.com/watch?v=aVOPMiWC-lQ

  • 15 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    9.12.2018 водій маршруткі 14А на всі мої прохання вимкнути або збавити гучність музики, відповів впертою відмовою. Аргументував це тим, що він має право не зважати на побажання пасажирів у виборі пісень та їх гучності. До драки не дійшло, але наступного разу може дійти. Прошу вас вжити заходів з культурного виховання водія маршрутки 14А номер машини АВ 5198 АС.

  • 11 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​по поводу Аэропорта и их сайта и сервиса.

    1. форме Отзыв в Тема невозможно ничего написать.

    2. в англ.версии в Расписании в Note неправильные даты про рейс на Тель-Авив.

    3. на рейс Эмбрайер чемоданы не запаковывают, а на сайте пишут, что запаковывают и кафе не работает, а нужно указать.

    4. нет справочной службы в воскресенье\субботу, а рейсы есть - разве трудно любому штатному сотруднику ответить по двум рейсам?

    5. во всех аэропортах мира, Украины и в Киеве (кроме Винницы) на металлических скамейках лежат поролоновые прокладки, я могу устроить кучу исков от ин.граждан по поводу обострений простатитов, циститов и т.п. зимой по аэропорту можно только ходить, сидеть невозможно.

    6. проверьте тщательно всю информацию по аэропорту в Вики.

    7. поставьте кофе автомат в зале где дюти-фри или хотя бы чайник - согреться нечем зимой.

    8. облицуйте лестницу к самолету как туннель - зимой уже 2 раза простужался на ветру и мои знакомые тоже.


  • 07 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Добрий день.  З 16 листопада постійно  з "гарячого" крана тече холодна вода. Всі звернення - в ЖЕК, ВМТЕ, на "гарячу лінію ВМР"  не дають жодного результату.  Всі шукають "крайніх" і ніхто нічого не робить, щоб змінити ситуацію.  ВМТЕ кажуть, що ЖЕК не провів належні роботи, ЖЕК каже, що така подача води або, що перекритий кран в підвалі.  Врешті-решт,  після числених скарг і звернень,  "комісія виявила, що винен Водоканал", оскільки щось "затоплено холодною водою". Але, знову ж таки - ніхто нічого не робить, тільки приймають скарги, хоча вже й не заперечують наявність проблеми. Чому я, споживач послуг, маю шукати причини проблеми і шляхи її вирішення, якщо є особи, які отримують за це заробітну плату? Адже Ви не йдете в перукарню, щоб самому зробити собі зачіску, а перукареві просто заплатити гроші?

    Жити в таких умовах стає нестерпно. Ми без гарячого водопостачання практично з травня місяця (з невеликими проміжками). Але якщо влітку і в вересні-жовтні, коли на вулиці було ще +20 це можна було терпіти, то зараз при температурі в квартирі 16-18 градусів  це створює великі незручності і призводить до постійних застудних захворювань мешканців.

    Велике прохання: скоординуйте роботу підконтрольних служб, таким чином, щоб ВСІ виконували свої функціональні обов'язки, а то таке враження, що працюють лише диспетчери, які приймають скарги. 

    Я розумію, що зараз "важкі часи" і т.д. і т.п., але споживачів ніхто не запитує чи важко чи легко, а просто виставляють рахунки, які ми,  до речі, вчасно сплачуємо в повному обсязі. Особливо образливо, коли ці немалі  рахунки за "ніщо" - за фактично  не отримані послуги.  Виходить так, що платимо за опалення і гріємося електрообігрівачами, платимо за холодну воду - по тарифу гарячої, а потім ще немалі рахунки в аптеці...

    Дуже хотілося б, щоб Вінниця була й справді комфортним містом для життя, а не лише на словах. Це дуже добре, що в нас з'являються нові фонтани, площі, лавочки та ін., але коли в квартирі холодно і волого, стіни покриваються грибком і пліснявою, з крана тече холодна, а часто ще й  брудна вода, то зникає бажання помічати те, позитивне, що зроблено у місті.

    Прошу якомога швидше вжити необхідних заходів по усуненню проблеми. Сподіваюся, що це Вам під силу і мені не доведеться більше витрачати свій час на "переливання з пустого в порожнє".  Якщо Ви не зможете вплинути на ситуацію, то я вже не знаю куди звертатися. Хіба що телебачення?..

    P.S.  Все більше переконуюсь в тому, що Вінниці дуже не вистачає Володимира Борисовича...

  • 02 грудня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​потрібна допомога з встановленям смарт електролічильника  , будинок за адресою немирівське шосе 10 весь на електриці опалення від світла платити 1-70 гр непідємнно придбав житло у цьому будинку ...сусіди "крадуть світло" доводиться заних сплачувати ,прошу допомоги з встановленням сарт обліку електроенергії . Прошу не відмовити і допомогти .Дякую.

  • 12 листопада 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Доброго дня!

    На вулиці Максима Шимка, 32 у квартирі 70 вже 5 місяць немає гарячої води, починаючи з червня 2018 року

    Неодноразово звертались до ПП "Бокуд", останній раз у середині жовтня 2018 року. На заявку в ПП "Бокуд" не відреагували. Також звертались у Тепломережу, там відповіли, що подача води у будинок є. Питання досі не врегульовано

    Просимо рзглянути це питання і допогти його вирішити




  • 05 листопада 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Здравствуйте, у нас в подвале текут трубы горячей холодной воды, необходима полная замена труб.Ремонт не помогает,потому что текут по всей длине, если их не заменить затопит подвал.

    Есть ли какой-то вариант замены, если же его нету, нам придется полностью перекрыть подачу горячей воды на дом по адресу проезд Станиславского 2а, чтобы избежать затопления подвального помещения, а холодной водой будем пользоватся пока сможем.


  • 05 листопада 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Добрий день.

           Григорію Никаноровичу,  звертаюсь до вас із проханням  надати детальне роз'яснення: чи розповсюджується  на автобусних маршрутах загального користування у режимі маршрутного таксі в м. Вінниці дія ст. 13 ЗУ "Про охорону дитинства"  ( Дітям з багатодітних сімей надається пільга щодо безоплатного проїзду усіма видами міського пасажирського транспорту (крім таксі), автомобільним транспортом загального користування в сільській місцевості, а також залізничним і водним транспортом приміського сполучення та автобусами приміських і міжміських маршрутів, у тому числі внутрірайонних, внутрі- та міжобласних незалежно від відстані та місця проживання.)  чи ні? 

    Ще більше заплутує те, що деякі водії маршруток  провозять дитину безкоштовно, при пред'явлені посвідчення, а деякі відмовляють.

     Завчасно вдячна  за  відповідь.


  • 05 листопада 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Наш   п’ятиповерховий  будинок   розташований   за адресою  м.Вінниця 3 провулок Глінки, 15 А, в торці якого розмістили громадські сміттєві баки, самі баки нічим не обгороджені, а розташовані на асфальтному покритті дороги, відразу ж біля них розташована проїжджа частина (дорога).

    В результаті на території будинку постійно знаходиться розкидане сміття, яке ніхто не прибирає біля баків утворюються смердючі калюжі.  

    Якийсь термін часу зазначені баки були переміщені на майданчик де знаходяться інші контейнери  (урни) для збору сміття по пров.М.Рильського.

    Але чомусь через де який час по чийомусь рішенню вони були знов перемішені на торець нашого будинку.

    Вважаю, що це є порушенням чинного законодавства України - Закону України від  24 лютого 1994 року №4004–XII "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" Спеціального нормативного акту, що регулює питання розташування сміттєвих баків  - наказу Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 року №145 "Про затвердження санітарних норм та правил утримання територій населених місць".

    У відповідності до пунктів даного наказу:

    п.2.6. У разі застосування планово-подвірної системи збирання побутових відходів на об'єктах благоустрою населених пунктів мають бути виділені спеціально обладнані майданчики для розміщення контейнерів для зберігання побутових відходів (контейнерні майданчики) із зручними під'їздами для сміттєвозів.

    п.2.7. Контейнерні майданчики повинні мати водонепроникне тверде покриття та бути обладнані навісами, огорожею та ізольовані від об'єктів обслуговування населення, господарських дворів і магістральних вулиць смугою зелених насаджень шириною не менше 1,5 м, не повинні бути прохідними для пішоходів і транзитного руху транспорту.

    п.2.8. Контейнерні майданчики повинні бути віддалені від меж земельних ділянок навчальних та лікувально-профілактичних закладів, стін житлових та громадських будівель і споруд, майданчиків для ігор дітей та відпочинку населення на відстань не менше 20 м.

    п.2.14. встановлено, що під час зберігання побутових відходів у контейнерах повинна бути виключена можливість їх загнивання, розкладання, розвіювання та розпилювання. Термін зберігання в холодний період року (при середньодобовій температурі -5 град. С і нижче) повинен бути не більше ніж три доби, а в теплий період року (при  середньодобовій температурі більше ніж +5 град. С) - не більше ніж одна доба (щоденне перевезення).

    п.2.15. власник контейнерів для зберігання побутових відходів зобов'язаний забезпечити їх миття та дезінфекцію засобами, дозволеними до використання Міністерством охорони здоров'я України, у літній період року - не рідше одного разу на 10 діб, а в інші періоди року - не рідше одного разу на місяць.

    Враховуючи вище викладене прошу прийняти рішення щодо переміщення контейнерів  (урн) для збору сміття, що в цей час розташовані на торці будинку по 3 провулку Глінки, 15 А на  майданчик де розміщені контейнери для зберігання побутових відходів (контейнерний майданчик) по пров.М.Рильського та влаштувати на цьому місті сміттєвий майданчик у відповідності до норм чинного законодавства України і відомчих нормативних актів.

    Про прийняте рішення прошу повідомити згідно чинного законодавства України.

     


  • 05 листопада 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    З А Я В А

    щодо відновлення шляхового покриття по 3 провулку Глінки

    На замовлення департаменту міського господарства Вінницької міської ради (далі - Замовник) виготовлено проектно-кошторисну документацію по об’єкту: «Реконструкція мережі електропостачання до житлового будинку по 3-му пров. Глінки, 15а в м.Вінниця» та укладено договір з підрядною організацією на виконання робіт з реконструкції мережі (інформація з відповіді Департаменту міського господарства Вінницької міської ради листи від 23.08.2018 р. № К-18-82431/01-18 та від 02.10.2018 р. № К-18-35608/01-18).

    У жовтні 2018 року  підрядною організацією Вінницької міської ради – ТОВ «Поділля Сервіс-2» (далі - Підрядник) проведена прокладка КЛ 0,4 кВ від будинку по 3-му пров. Глінки, 15а в м.Вінниця до ТП-729, що розташована на пров.М.Рильського.

    Під час проведення будівельних (земляних) робіт Підрядником не проведене відновлення шляхового покриття та елементів благоустрою.

             Як відомо, на виконання чинного законодавства України та відомчих нормативних актів Підрядник має провести відновлення твердого та ґрунтового покриття після виконання земляних та ремонтно-будівельних робіт, що повинно бути виконано в триденний термін з повідомленням про це Замовника.  

    Після закінчення робіт і поновлення зруйнованих елементів міського упорядкування, Підрядник повинен запросити уповноважену особу від Замовника та власників (балансоутримувачів) комунікацій, мереж для огляду і прийняття робіт по відновленню елементів міського упорядкування та благоустрою, про що  зазначається в ордері на проведення земляних робіт).

    Підрядник, що проводить земляні роботи на території населених пунктів, відновлює зруйнований благоустрій за власні кошти своїми силами або силами підрядних організацій чи організацій, яким він підпорядковується.

     

    Підрядник, що проводить зазначені роботи, несе відповідальність за осідання асфальтового чи іншого покриття, що виникло після їх виконання, внаслідок неякісного ущільнення протягом двох років. Усунення дефектів виконується за  рахунок заявників.

             На цей час поверхня траншеї де прокладено живлячу КЛ 0,4 кВ просіла під дією дощу та просідання ґрунту, а також глина яка під час виконання земляних робіт опинилася на поверхні траншеї розмивається дощем та розноситься по всьому покриттю дороги автотранспортом, що забруднює її та не дає змогу пішоходом нормально пересуватися по 3 пров. Глінки.  

             Просимо Вас як Замовника виїхати на місце улаштування КЛ 0,4 кВ по 3-му пров.Глінки, 15а в м.Вінниця оглянути ділянку де прокладено КЛ та зобов’язати Підрядника усунути зазначені нами недоліки.

             Про прийняте рішення прошу повідомити згідно чинного законодавства України.

     

  • 27 жовтня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    Добрий день. в будинку 44 по вул. Стеценка в першому підїзді у всіх 4-х кімнатних квартирах дві кімнати не опалюються. підвальне примящення затоплюється гарячою водою. ТОВ ЖЕО, яке є балансоутримувачем цього будинку не периймає нвякої участі в вирішені даної проблеми. в той же час плата за опалення нараховується в повному обсязі за всю квадратуру квартири. Посадові особи ТОВ ЖЕО самоусунулися від відповідальності за тех. стан, експлуатацію мереж системи централізованого опалення.Прошу Вас прийняти відповідні міри у вирішенні даного питання

  • 23 жовтня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​Шановний Григорій Никанович. Просимо прийняти міри по запобіганню ДТП в районі вул.. Магістратьска 30-32, таких як встановлення захисного відбійника зі світло відбиваючими елементами та покращенню освітлення в цьому місці дороги. На цьому повороті постійно трапляються аварії, навіть вчора 22.10 сталося ДТП з руйнуванням електричних стовпів, а тут дорогу переходять і діти, і трапляється що машини в"їзжають в самі будинки, так що відбійник вкрай необхідні. Просимо Вас посприяти в цьому питанні або передати його в чию компентенцію воно відноситься.   

  • 21 жовтня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ДОБРОГО  ДНЯ  !  ВЖЕ  ДЕКІЛЬКА  МІСЯЦІВ  В  ЖЕК  НЕ  ПРАЦЮЮТЬ  КАСИ  ПО  ПРИЙОМУ  КОМУНАЛЬНИХ  ПЛАТЕЖІВ ,  ЩО  СТВОРЮЄ  НЕМОЖЛИВІСТЬ  ВЧАСНОЇ  ОПЛАТИ  ЗА  ПОСЛУГИ  ,  ВЕЛИКІ  ЧЕРГИ  НА  ПОШТОВИХ  ВІДДІЛЕННЯХ   ,  В  ВІДДІЛЕННЯХ  ПРИВАТБАНКУ.  НАВІЩО  ТАКЕ  РЕФОРМУВАННЯ  ЯКЕ  НЕ  НАКОРИСТЬ  ГРОМАДЯНАМ  ОСОБЛИВО  ПОХИЛОГО  ВІКУ. ВИРІШУЙТЕ   ПО  ВІДНОВЛЕННЮ  РОБОТИ  КАС  В  ЖЕК. 

  • 19 жовтня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства
    Григорій Никонорович.Скажіть,ну будь ласка,КОЛИ,КОЛИ,КОЛИ???припинеться цей жах у громадському транспорті.Коли можна буде спокійно проїхати і не наслухатися всякої реклами у транспорті,пустих балачок,які нав,язуєте Ви,а також міський Голова,який ЦЕ ВСЕ санкціонує.Що за влада.???Не вже людям не має чим зайнятися а давати завдання цілому рекламному відділу при міському Голові,що б створював дратівливу рекламу,якісь пусті оголошення,розповіді,народна творчфсть.Не транспорт а якась рекламно-інформаційна помойка.Жах.До чого дійшла ця влада.НннннннДаааааааа.Ганьдьба цій владі.При цій владі не буде спокою людям.Для чого,тільки,ми Вас вибирали???Зробіть що-небудь.Виправляйте помилки.Приберіть рекламу і пусті балачки в транспорті.Дайте людям від Вас і Вашої реклами відпочити.
  • 10 жовтня 2018
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​1-й пров. Кар‘єрний, кожного дня немає гарячої води по 6-7 годин на день на протязі 2-х місяців, і це після ремонтних робіт які тримали майже місяць з повною відсутністю гарячої води!!!

    Набридло кожного дня очікувати воду та телефонувати на 15-60!!! 

    В квартирі маленька дитина, на дворі +10 градусів і немає гарячої води!!! 

    Прошу вирішити цю проблему, так як ЖЕК 15 не справляється зі своєю роботою.