• 23 травня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора Вам, бо у мене він не добрий. Сьогодні ввечері я поспішала на муніципальний автобус № 7, на 20.34 (він іде в депо, до Театральної). А мене якраз на площі Театральній чекав онук, але я не попала на зустріч. Водій автобуса вирішив, що не варто забирати пасажирів, які чекають на зупинках. Зупинка, де я чекала, Гальчевського. Автобус був білого кольору, а номер я, на жаль, від здивування не запам'ятала. 

  • 18 травня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Обращаюсь к вам, по поводу 177 автобуса Внница-Винницкие Хутора, неоднократно были звонки, к владельцу, но он никак не реагирует на обращения людей. Первая претензия и самая главная, это состояние автобусов, они ламаються через день или каждый день, сегодня утром, чуть не попали в ДТП, такое чувство, что никакого техосмотра перед выездом,не проводилось, очень часто не выезжают на маршрут, на что у водителей один ответ, автобус сломался, где гарантия того, что завтра  я доеду с детьми в садик, а не в больницу, в собственника один ответ, разберёмся, который мы слишком уже не первый год, он абсолютно уверен, что управы на него нету, Водителя хамло, редкосные, обозвать пассажира для них, не составит труда . Мыжитли Винницких Хуторов, просим Вас, урегулировать этот вопрос, и по возможности маршрут 177, заменить более уревновешенными а главное безопасными для жизни, автобусами, по типу 8а, 8б. Или продлить маршрут 19 по селу. Надеюсь на ваше вмешательство. Спасибо.

  • 18 травня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня!Велике прохання 05.06.2017 надати бiльше автобусiв № 19 "Вишенька-Немирiвське шосе" хоча б до 12.00 години .Саме в цей день  у цьому роцi будуть проводи на кладовищi с.Вiн.Хутори .Останнi роки було просто неможливо залiзти до автобусу вже iз зуп.Юнностi.

    Дякую,сподiваюся на розумiння та  реальнi дii!!!

  • 18 травня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку
    Доброго дня! Звераюсь до Вас уже другий раз з однаковою скаргою на "Вінницягаззбут". Справа в тому, що я проживаю у гуртожитку і у моїй кімнаті газу немає, а на поверсі є лише одна точка доступу до газопостачання на якій вже встановлено лічильник, що зареєстрований на мешканця іншої кімнати. В січні мені безпідставно нарахували за газ 89 грн. У "Вінницягаззбут" мені сказали написати заяву із підписом 5-ьох моїх сусідів про те, що я не користуюсь газом. Я так і зробив. Також я написав Вам скаргу на них. В результаті мені списали "надуманий" борг. У відповідь на моє звернення Ви написали про те, що в подальшому мені не буде нараховуватись плата за газ.
    Однак сьогодні я дізнався, що мені знову за квітень нарахували 120.14 грн. Мені сказали поновити заяву. Це взагалі нормальна ситуація, що я маю кожні 3 місяці повідомляти їм про те, що не користуюсь газом? На що вони розраховують, що я буду платити їм просто так?
    Вирішіть, будьте ласкаві, цю проблему раз і назавжди. 

  • 16 травня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Вітяю Олексій Петрович. Звертаю увагу на некомпетентність проведення реконструкціїї Київського мосту. Проїжаю в міському транспорті по мосту двічі на день, зранку та в вечері. Робітники  сидять в ямі каву пють з цигаркою або їх взагалі там нема. Чому робочі спеціалісти не працюють в дві зміни? Можливо нема матеріалу для роботи? Нема фінансування? На мою думку реконструкцію мосту потрібно закінчити в мінімальні терміни для поліпшення транспортної ситуації міста.

  • 15 травня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня!!!

    Будь ласка продовжіть автобусні маршрути та маршрутні таксі, тобто "маршрутки", що їдуть на Вишеньку та з Вишеньки, від кінцевої (зупинка вул. Миколи Ващука) до перехрестя вулиця Келецька з вулицею Барське шоссе, адже це як мінімум три зупинки в одну сторону і три у зворотньому напрямку, для машини один кілометр не відстань, а для всіх мешканців мікрорайону Чорнобиль і зокрема нових будинків, це покращення життя вже сьогодні!!!
    Так звісно є трамвай, але він не покриває всіх напрямків і потреб, і занадто повільно їде!!!
    Заздалегідь вдячні мешканці!

  • 13 травня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня!

    Дякую за відповідь щодо неможливості встановлення «лежачих поліцейських» по Соборній зокрема на трамвайній зупинці по Соборній навпроти корпусу торгівельного університету, де наприкінці минулого року загинула жінка. А якщо підсвітили б той знак зупинки трамвая моргаючими світлодіодами? Це стосується як мінімум чотирьох трамвайних зупинок по вул. Соборній, чотирьох трамвайних зупинок по вул. Замостянській та можливо інших зупинок, не обладнаних посадковими майданчиками. Думаю така підсвітка десятка знаків обійдеться у декілька тисяч гривень. Зовсім мала сума для міста. Думаю, можна знайти якесь рішення проблеми, якщо є бажання. Хоча, як бачу, такого бажання за пів року нів в кого не виникло. Небезпечні ситуації трапляються на таких зупинках по декілька раз на день. І повторюся, що на наявні знаки, які  висять безпосередньо перед зупинкою, ніхто не звертає уваги, особливо гості Вінниці. Гальмувати машини починають тільки, як бачать пасажирів, що виходять із трамваю. Завчасно зупиняються тільки машини вінничан, що знають ці зупинки. Деякі «безголові» все одно намагаються проскочити повз трамвай, незважаючи на те, що трамвай вже зупинився, двері відчиняються і пасажири починають виходити (див. Правила дорожнього руху 2016 п 18.8.). Яке ваше бачення рішення цього питання?

    Дякую!

  • 04 травня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Звертаюсь до Вас з дуже важливим проханням. Ситуація наступна: зупинка "3-тя лікарня" на Старому місті в бік центру міста. Водії автобусів дуже часто по різному зупиняються на ній. Одні стають середніми дверима навпроти смітника, інші затягують далі знову ж таки тими середніми дверима напроти магазину з тротуаром в 1 м. Чим це погано, точніше кому? Відповідь: жінкам з каляскою. Якщо зупинився навпроти смітника - нереально просто заїхати, доводиться​ піднімати каляску, яка одна важить 15 кг + дитина не менше 5кг, причому не завжди знайдуться охочі допомогти. Якщо напроти магазину - створює перешкоди для пасажирів, які виходять, тобто важко розминутися. Прошу Вас наголосити водіям бути уважнішими на цій зупинці та якщо бачуть каляску коригувати розташування середніх дверей відповідно до комфортнішого положення для пасажирів​ з цим особливим видом транспорту. Наперед вдячна вам за допомогу в проханні!

  • 27 квітня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день. 

    Пишу Вам з приводу неоптимальної процедури повірки лічильників. А саме непотрібну довідку яку треба нести на Шмідта після того як лічильник повірили, щоб потім його поставили.

    Фактично цей папірець дає знати монтерам на Шмідта, що можна приходити встановлювати лічильник в таку-то квартиру. Це суто інформаційне повідомлення, яке абонент повинен власноруч віднести. Можлило простояти в черзі та віддати на збереження папірець де його довгоо можуть ще шукати. 

    Прохання: Організуйте e-mail повідомлення між ВінницяГаз та конторою на Шмідта.

    Невже це так важко? Навіщо потрібна ця застаріла бюрократія?

    Переваги:

    - Приймаюча сторона буде отримувати повідомлення миттєво.

    - Електронний лист краще шукається та швидше, та не губиться як паперовий. І да, нічого не треба друкувати.

    - Електронний лист не підробиш, бо відомий імейл відправника(ВінницяГаз). А папірець можна підробити.

    -Можливо найменш для Вас важлива річ, але абоненту НЕ ДОВЕДЕТЬСЯ ВЕЗТИ НА ІНШИЙ КІНЕЦЬ МІСТА НЕПОТРІБНИЙ ПАПІРЕЦЬ!

    Якщо ви не знаєте як це зробити, звоніть я вам особисто і безкоштовно допоможу...

  • 20 квітня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Здрастуйте!Після 5-ти етапного здорощення електроенергії у мене виникає питання.Чому до здорощення у мешканців нашого будинку,як будинку з електроплитами та відсутністю централізованого гарячого водопостачання був пільговий тариф,а тепер його немає??? Є єдиний пільговий тариф у 100 кВт,але це смішно,адже зимою,коли вода крижана,то хоч руки помити, воду треба підігріти, а поїсти приготувати, освітлення ,ну ніяк в 100 кВт не втиснешся.Допоможіть ,або підскажіть,куди звернутися.Я,як ст. буд. та мої співмешканці налаштовані рішуче.

  • 19 квітня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу звернути увагу на маршрут 17а.На цю маршрутку можна сісти на кінцевій.На зупинці Лісопарк в маршрутку сів протягом 1 години.На Тяжилів других маршрутів немае.Прошу Вас розглянути можливість заміни на богдани.

  • 19 квітня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Олексій Петрович!

    У зв'язку з тим, що в години "пік"  за маршрутом 17А, на відрізку від зуп. "Технічний університет" аж до зуп.  Чорновала,  маршрутки не зупиняються та не беруть людей, яких досить багато,  прошу Вас збільшити кількість маршрутних таксі за даним напрямком, або, найкраще, замінити їх на "богдани"  і зменшити інтервал руху хоча б в час, коли людям потрібно на роботу. Дякую!

  • 11 квітня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Здравствуйте. Насколько мне известно, норма потребления газа в многоэтажках сейчас 4.4 кубометра на человека, однако начиная с января мне приходят платежки в которых сумма стоит такая, что из нее выходит, что на человека выделяется от 9.7 до 10.5 метров газа.

    Хотелось бы узнать, в Виннице нормы в два - два с половиной раза больше, чем по Украине? Хотелось бы получить ссылку на соответвующее решение горсовета.

    Спасибо.

    (детали газопотребления:

    многоэтаэжный дом, счетчика нет, центральное отопление, центральная поставка горячей воды, газовой колонки или газового бойлера нет, т.е по нормам = 4.4 м.газа на человека.)

  • 11 квітня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​10-го квітня о 10:30 до мене прийшли техніки ПАТ "Вінницягаз" для того, щоб забрати газовий лічільник на перевірку. Адреса: вул. А.Кримського 46 кв. 130
    Замість лічильника встановили тимчасову трубку і пішли собі. Тим часом я поїхала на роботу, і була відсутня весь день, а коли прийшла додому- одразу відчула сильний запах газу. Зрозумівши причину, я пройшла на кухню, де запах був просто нестерпний і відкрила навстіж вікно. Також відкрила вікна на балкон в кімнаті і викликала аваріну службу (04).
     Дякувати Богу, що я прийшла раніше ніж дитина, яка могла ввімкнути електричні прилади на кухні. По словам працівників аварійної служби такі речі
     небезпечні для життя, та можуть спричинити вибух, отруєння, тощо.
     
     Зважаючи на данний інцидент я вимагаю:

    1) Провести  службове розслідування, з метою перевірки кваліфікації працівників ПАТ "Вінницягаз", чи хто вони там такі...
    2) Для встановки лічильника після перевірки, надати компетентних і вправних техніків, щоб я не турбувалась за своє життя та здоров'я моєї дитини.
    3) Зважаючи на халатне відношення до роботи, встановлення лічільника вимагаю здійснити за рахунок ПАТ "Вінницягаз".

  • 09 квітня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ШАНОВНИЙ ОЛЕКСІЮ ПЕТРОВИЧУ!

    100 чорнобильців та 3 голови організацій висловлюють ВАМ особисто, підлеглим, перевізнику ГУРСЬКІЙ О В та водіям велике та щире слово  ""ДЯКУЄМО" ЗА ВСЕ ТЕ, ЩО КОЖЕН З ВАС ЗРОБИВ ЩОБ ЗАХІД ПРОЙШОВ НА НАЙВИЩОМУ РІВНІ 8 КВІТНЯ  2017 рокуУ ЧОРНОБИЛІ та ПРИПЯТІ!!

    ВИ НАЙКРАЩИЙ!!!! 

    З ПОВАГОЮ :ГОЛОВИ ОРГАНІЗАЦІЙ ЧОРНОБИЛЬЦІВ : МЕЛЬНИК В БІЦ В.САПОЖНІКРВ  В

  • 06 квітня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Звертаюсь з приводу якості міського електро транспорту. Сьгодні зранку їхала в тролейбусі по 9 маршруту і маю скаргу на стан цьго тролейбуса. Номер машини 340. Цей тролейбус дуже трясе і вібрірує, неможливо стояти, аж по п'ятах дременить. Що це за якість машини, може щось не справ не, і не дай бог ще током почне бити. Зверніть будьласка на це увагу.


    олейбусі

  • 05 квітня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! Прошу відповіді на таке питання: чому саме тролейбус №4 (Лугова-Вишенька) на час ремонту Київського мосту знятий зі свого звичайного маршруту по вул. Соборній, адже лише цей маршрут, ОДИН-ЄИНИЙ, перевозив мешканців мікрорайону Тяжилів через центр міста? Мешканці цього мікрорайону взагалі обділені транспортним сполученням через центр, бо немає жодної маршрутки та будь-якого іншого муніципального транспрорту, то ще треба було позбавити нас на такий тривалий час маршруту №4. Чому така несправедливість, і чому жителі інших мікрорайонів мають пріоритет? Наприклад: із "Вишеньки" через центр міста можна дістатись великою кількістю муніципального транспорту та маршруток, то чи не доцільно було б змінити маршрут тролейбусів чи №5, чи №11, чи №14, чи №12?

  • 03 квітня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку
    Доброго дня, хочу звернутись до вас з таким питанням, з січня місяця по квітень включно в гуртожитку неможливо встановити лічильник елетроенергії,(був один лічильник на 2 кімнати, тепер хочу встановити другий)  Неодразово звертаючись та телефонувавши в інформаційно-консультаційний центр ПАТ"Вінницяобленерго" з приводу підключенння лічильника електроенергії мені відкзавували в прийомі документів, спираючись на одне: не готовий кошторис та план чи порядок підключення. Як вирішити цю ситуацію чи є якісь строки прийняття цього плану,  коли взагалі можна буде встановити лічильник електроенергії. 

  • 03 квітня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Прохання змінити графік відправлення маршрутного таксі 23А від Муніципального ринка на 18:10 в будні дні.

  • 01 квітня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Прохання змінити графік відправлення останнього маршрутного таксі 23А від Муніципального ринка на 18:10 в будні дні.

  • 31 березня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Прохання змінити графік відправлення останнього маршрутного таксі 23А від Муніципального ринка на 18:10 в будні дні.

  • 31 березня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Прохання змінити графік відправлення маршрутного таксі 23А від Муніципального ринка на 18:10 в будні дні.

  • 31 березня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Прохання розширити графік відправлення маршрутного таксі №23А від Муніципального ринка на 18:10 в будні дні.

  • 31 березня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Продлите пожалуйста время отправление маршрутных такси маршрута 23А с конечной  остановки "Муниципальный рынок" до 18.30 (минимум до 18:10 ). ​ Так как здесь много людей,  которые работают до 18:00 и добираться домой крайне не удобно. 

  • 31 березня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Сделайте отправку ​последней маршрутки с конечной "Муниципальный рынок" в 18.10. 

  • 31 березня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу у будні дні останню маршрутку №23А з кінцевої Муніципальний ринок запускати о 18:10 

    Дякую. 

  • 31 березня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.

    З огляду на те, що в районі кінцевої зупинки "Муніципальний ринок" є дуже багато компаній, робочий день в яких закінчується о 18.00, прошу розглянути можливість відходження останньої маршрутки №23А від вищезгаданої зупинки о 18.10.

    ​Дякую!

  • 30 березня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Уважаемый Алексей Петрович! Ответьте, когда закончится отопительный сезон 2016-2017гг.?  Почему мы должны отапливать атмосферный воздух, открывая все окна? Наружный воздух плюс 17, в квартире +27. Заканчивайте  отопительный сезон. Кому будет холодно,  догреются електрообогревателями, хотя вряд ли они потребуются. Мы не хотим платить за ненужное нам тепло. 

  • 28 березня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Звертаюсь до Вас у зв'язку з ситуаціями, які трапилися 28.03.2017 р. у міському транспорті. На маршруті "Педучилище-Залізничний вокзал"  молодому хлопцеві стало погано у муніципальному автобусі. Люди почали чимось допомагати йому, кондуктор викликав швидку, хлопця винесли на зупинку Замкову, водій ліками з  аптечки намагався надати допомогу та дочекався приїзду швидкої.  Майже в цей ж час у тролейбусі "Меморіал Визволення-Залізничний вокзал" у жінки похилого віку стався напад. Від Центрального автовокзалу до зупинки Нансена її підкидало. Люди почали викликати швидку допомогу, а водій з кондуктором запропонували винести жінку на зупинку, так як вони не можуть стояти тролейбусом до приїзду швидкої. На це оскарджено  відреагували  присутні, тому все ж таки дочекалися медичної допомоги, яка приїхала досить швидко. 
    У наш час  навіть зі здоровою людиною, може трапитися лихо будь-де. Від цього ніхто не застрахований. Прошу  Вас  вжити заходи, щодо належного оснащення аптечок громадського транспорту та щодо дій водія і кондуктора у таких ситуаціях. Заздалегідь дякую за розуміння. Не будьмо байдужими до життя та здоров'я наших близьких. 

  • 23 березня 2017
    Звернення до:
    Пидоченко Олексій Петрович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу звернути Вашу увагу на те, що в інтервалі 8.00-8.30 неможливо сісти на маршрут 23А до Мун. ринку на відрізку від Терміналу до перехрестя вул. 600-річчя і Первозванного, при тому, що інтервал руху 2-3 хв. 

    Прохання збільшити к-сть автобусів і запустити Богдани. ​ Дякую!