• 19 серпня 2016
    Звернення до:
    Лісовська Олена Олександрівна
    Директор департаменту , Департамент правової політики та якості
    Добрий день.

    На своє звернення до департаменту комунального господарства та благоустрою щодо покосу трави по вул А.Шептицького отримав наступну відповідь:
    "Ваше звернення, щодо покосу трави по вул. А. Шептицького, розглянуто департаментом комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради.

    Викладене у листі прийнято до уваги. Повідомляю, що вул. А. Шептицького належить до земель комунальної власності Бохоницької сільської ради. Підняте питання можливо буде розглядати лише після остаточного завершення процедури передачі даної території у комунальну власність територіальної громади міста."

    Виходячи з інформації викладеної у відповіді, прошу:

    - вказати реальну дату до якої буде передано вищевказану територію у комунальну власність міста;

    - вказати відповідальних осіб за передачу вищевказаної території у комунальну власність міста;

    - вказати причини, чому до цього часу дана територія не передана у комунальну власність міста.

    Завчасно дякую за розгорнуту відповідь.

     
  • 03 червня 2016
    Звернення до:
    Лісовська Олена Олександрівна
    Директор департаменту , Департамент правової політики та якості
    ​м. Вінниця вул. Келецька 106, Будинок 1981р. будівництва.
    Ми створили ініциативну групу по створенню ОСББ (офіційно - склали акт)
    Провили інформаційни збори разом з придставником ресурсним центром підтримки ОСББ
    Готовимся для проведення Установчих зборів по створенню ОСББ.
    Нам потрібно пригласити всіх власників особисто під пидпис.
    Нам потрібен список власників житлових та нежитлових приміщень.
    В единому реестрі прав на рухоме та на рухоме майно (Мінюст), яке надає таку інформацію будь які особі при належній регестрації та сплаті 17грн., немає, так як там існують відомості про власників, які набули право власності після 2013 року.
    В м. Киеві за підтримки департаменту місцевої влади, депутатата та заступника міского голови при звернені ініцативноЇ группи для створення ОСББ через департамент до БТІ, ініцативний группі надаеться така інформація.
    Питання:
    1. Як нам отримати список власників житлових та нежитлових приміщень в нашому будинку ?
    2. Як трактувати абзац 4 пункту 1 статті 6 закону 417-VIII "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку"  а саме :
    "Стаття 6. Права співвласників багатоквартирного будинку
    1. Співвласники мають право:
    ...
    4) безоплатно одержувати інформацію про суб’єктів права власності на всі квартири та нежитлові приміщення у багатоквартирному будинку і площу таких квартир та приміщень у порядку і межах, визначених законом;"
    А саме прошу розяснити “інформацію про суб’єктів права власності на всі квартири та нежитлові приміщення у багатоквартирному будинку”
    Дякую за відповідь!​
  • 01 квітня 2016
    Звернення до:
    Лісовська Олена Олександрівна
    Директор департаменту , Департамент правової політики та якості

    ​                                            Шановна Олена Олександрівна!

        Згідно програми «Бюжету громадських ініціатив», мною, був розроблений проект «Капітальний ремонт дороги провулку Черешневий –центральної вулиці житлового масиву «Дружній», в якому було вказано, що особливість планування провулку Черешневий в тому, що на ньому не розташовані житлові будинки, тому немає змоги реалізувати даний проект за кошти мешканців (чи по програмі 50/50).    Незважаючи на це, Експертна група визнає проект таким, що підпадає під ознаки п.5 розділу 4 Положення про Бюджет громадських ініціатив м.Вінниці. Реалізація подібних проектів здійснюється першочергово на умовах співфінансування. Тобто таким, що   суперечать чинному законодавству України; напрямкам діяльності, визначеним місцевими комплексними, цільовими та галузевими програмами? Коли виникало питання забезпечення житлового масиву "Дружній" централізованою водою, то міська влада теж пропонувала зробити це на умовах співфінансування. В результаті мешканці провели водогін за власний кошт. В той же час, проекти по проведенню водопровідної мережі в Пятничанах, на Ст. місті (теж приватний сектор), Ви включаєте в перелік для голосування. В міської влади різний підхід до приватних секторів? Правосуддя знову у Вінниці вибіркове?  Виникає питання: «Якщо мешканці м. Вінниці не мають права використати частину коштів міського бюджету навіть проголосувавши за поданий проект, то для чого взагалі існує «Бюджет громадських ініціатив»? Тоді про яку децентралізацію влади можна говорити?

        Знаючи Вас як людину, яка завжди прислуховується до думок громадян і робить все, щоб Вінницю зробити європейським, комфортним для проживання всіх верст населення містом, прошу даний проект включити в перелік проектів для голосування. Не забирайте у вінничан права голосу.  Дайте можливість зробити свій вибір.​​

  • 31 березня 2016
    Звернення до:
    Лісовська Олена Олександрівна
    Директор департаменту , Департамент правової політики та якості

    Шановна Олена Олександрівна, звертаюся до вас із питанням про обслуговування місцевим жеком будинку. У мешканців будинку, що знаходиться по пров. К.Маркска 23 виявилось питання? Питання про ремонт покрівлі даху та заміні труб холодного, гарячого водопостачання та водовідведенню. Із цим питанням ми звернулись до ЖЕКУ. Їхній представник відповівнам, що на ремонт тільки покрівлі по їхнім розрахункам нам потрібно здати по 600 шістсот гривень. Ми хотілиб дізнатися за це мусять платити мешканці будинку чи це має виконувати жек у якого це входить в обовязки послуг які включено у квартплату. Які взято із обовязків українських жеків.

    Двічі на рік (навесні і восени) співробітники ЖЕКу повинні проводити сезонні огляди житлових будинків. У разі необхідності, ЖЕК проводить ремонт: покрівлі; фасадів; трубопроводів на горищах і в підвальних приміщеннях; систем водопостачання та центрального опалення, їх регулювання і гідравлічні випробування; вхідних дверей в під'їзд, її утеплення. Всі ці, а також деякі інші роботи повинні проводитися негайно, як тільки проблеми виявлені. Крім того, силами і засобами ЖЕКу здійснюється заміна труб загального стояка, електрощитка на сходовому майданчику і лампочок в під'їзді. Лампочки повинні працювати на кожному поверсі в кожному під'їзді, а також при вході на вулиці.Ліхтарі вздовж доріг також повинні бути справні, їх розміщують приблизно через кожні 40-50 метрів. Правда, відповідальність за їх експлуатацію і ремонт ЖЕКи не несуть. Цим повинні займатися в міськенерго. Однак слід пам'ятати, що саме працівники ЖЕКу (а не мешканці) повинні повідомити про непрацюючому ліхтарі у дворі у відповідну службу.

  • 15 лютого 2016
    Звернення до:
    Лісовська Олена Олександрівна
    Директор департаменту , Департамент правової політики та якості

    Добрий день. Прошу Вас звернути увагу на проблему.

    В смт. Стрижака  проживає пес з неадекватною поведінкою. 6 січня собака увірвався та загриз до смерті сусідського собаку. За місцем проживання вул. Колгоспна 75а, (скоєння злочину) було подано 2 заяви до міліції. Пес і надалі  продовжує лаяти на людей.

    Дуже прошу допомогти у вирішенні цього питання.

  • 27 вересня 2015
    Звернення до:
    Лісовська Олена Олександрівна
    Директор департаменту , Департамент правової політики та якості

    Шановна Олена Олександрівна ,звертаюсь до Вас як мати.Допоможіть чим можете моєму синові,йому потрібна реабілітація.Мій син Сергій впав з 19 етажа і волею Господа вижив ​.Він получив дуже багато травм тіла,зокрема перелом позвоночника C6.L1.Буду дуже сильно Вам вдячна.Дякую!

  • 13 серпня 2015
    Звернення до:
    Лісовська Олена Олександрівна
    Директор департаменту , Департамент правової політики та якості

    ​Зверетаюсь саме в Юридичний Депратамент так як питиання в юридичній плоскості і не зрозуміло до кого звертатись по питанням реєстраційної служби ВМР

    Проблема: державні реєстратори в прозорому офісі, працівник на рецепції, працівники на гарячій лінії міської ради відправляють по реєстрації ОСББ  до ГО "Ресурсного центру підтримки ОСББ", тим самим відмовляючи в законній реєстрації ОСББ. В свою чергу представник Ресурсного центру на свій власний розсуд нав'язують редакцію протоколу установчих зборів, статут. Після реєстрації їхніми працівниками ОСББ, оригінал протоколу установчих зборів голові ОСББ не надається, а замість нього надається копія звіреня мокрою печаткою та підписом ГО "Ресурсного центру", відповідно при подальших нотаріальних діях, нотаріуси відмовляються приймати цей документ. Тим самим працівники Ресурсного центру підтримки ОСББ за сприяння працівників міської ради створюють умови для протизаконних дій, а саме нав'язують голові ОСББ конкретні банки де потрібно відкривати рахунок та послуги з управління житловим комплексом. І найголовніше прямо зауважують голові в частині того, що він не зможе організувати прийом будинку на баланс ОСББ та підписання прямих договорів з комунальними підприємствами, якщо голова ОСББ відмовиться від послуг що йому нав'язують. При цьому згідно з чинним законодавством відсутні норми, що забороняють прямої реєстрації у відповідних органах, ОСББ та інших юридичних осіб.

     
    Реєстрація ОСББ регламентується наступними нормативно-правовими актами (законами):
    Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" (№2866-14 в редакції від 01.07.2015):
    - стаття 6 абзац 14 Державна  реєстрація  об'єднання  (асоціації)  проводиться  у порядку,  встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб.  Об'єднання (асоціація)  вважається  утвореним  з  дня його державної реєстрації.
    Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (№755-15 в редакції від 13.08.2015):
    - Стаття 5. Місце проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
    пункт 1. Державна    реєстрація    юридичних   осіб   та   фізичних осіб   -   підприємців   проводиться   державним  реєстратором  за місцезнаходженням   юридичної   особи або  за  місцем  проживання фізичної особи - підприємця
    - Стаття 6. Державний реєстратор 
    пункт 1. Державний реєстратор:
    абзац 1. Проводить державну  реєстрацію  юридичних  осіб  та  фізичних осіб - підприємців;
    - Стаття 8. Вимоги до оформлення документів, які подаються державному реєстратору 
    пункт 1. Документи,  які відповідно до вимог цього Закону подаються (надсилаються  поштовим  відправленням або електронним документом) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою
    пункт 2. Реєстраційна картка заповнюється машинодруком або від руки друкованими   літерами.  Якщо  документи  надсилаються  державному реєстратору  поштовим відправленням, справжність підпису заявника на   реєстраційній   картці  (заяві,  повідомленні)  повинна  бути нотаріально засвідчена. 
    Підпис  особи,  уповноваженої діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу),  на реєстраційній картці та заяві про втрату (заміну) документів повинен бути засвідчений відповідною посадовою особою в установленому порядку.
    - Стаття 27. Відмова у проведенні державної реєстрації юридичної особи 
    пункт 1. Підставами  для  відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи є: 
    а) невідповідність відомостей,  які  вказані   в   реєстраційній картці   на   проведення  державної  реєстрації  юридичної  особи, відомостям,  які зазначені в документах,  що подані для проведення державної реєстрації юридичної особи; 
    б) невідповідність установчих документів вимогам частини третьої статті 8 цього Закону; 
    в) наявність  в установчих документах юридичної особи пропаганди комуністичного   та/або   націонал-соціалістичного  (нацистського) тоталітарних  режимів  та їхньої символіки;
    г) порушення порядку створення юридичної особи, який встановлено законом, зокрема: 
         наявність обмежень    на    зайняття    відповідних    посад, встановлених законом щодо осіб,  які зазначені як  посадові  особи органу управління юридичної особи; 
         невідповідність  відомостей  про  засновників  (учасників) та кінцевого   бенефіціарного  власника  (контролера)  (бенефіціарних власників  (контролерів)) юридичної      особи відомостям щодо них, які містяться  в  Єдиному  державному  реєстрі;
         наявність обмежень  щодо  вчинення  засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженою ними особою юридичних  дій,  які встановлені  абзацом четвертим  частини  другої  статті  35 цього Закону; 
         наявність в  Єдиному  державному  реєстрі  найменування,  яке тотожне    найменуванню    юридичної    особи,   яка   має   намір зареєструватися; 
         використання  у найменуванні юридичної особи приватного права повного  чи  скороченого найменування державного органу або органу місцевого  самоврядування,  або  похідних від цих найменувань, або історичного  державного  найменування, перелік яких встановлюється Кабінетом  Міністрів  України; 
         невідповідність  найменування  юридичної особи вимогам закону щодо  найменування  окремих  видів  юридичних осіб (банк, кредитна спілка,  недержавний  пенсійний фонд тощо); 
         встановлена   іншими   законами   заборона   використання   у найменуванні юридичної особи певних термінів, абревіатур, похідних термінів. 
         відмова у проведенні державної реєстрації юридичної  особи  з інших підстав не допускається. 
    пункт  2. За  наявності  підстав  для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи державний  реєстратор  зобов'язаний  не пізніше  трьох  робочих  днів  з  дати  надходження документів для проведення   державної   реєстрації   видати  (надіслати  поштовим відправленням з описом вкладення) засновнику або уповноваженій ним особі  повідомлення  про відмову в проведенні державної реєстрації  (   z0671-13  )  із  зазначенням  підстав  для  такої  відмови  та 
    документи,  що  подавалися  для  проведення  державної  реєстрації юридичної особи, відповідно до опису. 
    пункт 3. Після усунення причин,  що були підставою  для  відмови  у проведенні   державної   реєстрації   юридичної  особи,  засновник (засновники)  або  уповноважена  ними особа можуть повторно подати документи  на проведення державної реєстрації юридичної особи, які розглядаються  у порядку, передбаченому цим Законом для проведення державної реєстрації юридичної особи.
    пункт 4. Відмову  в проведенні державної реєстрації юридичної особи може бути оскаржено в суді. 
    пункт  5.    Порушення    строків   видачі   (направлення   поштовим відправленням)  засновнику  або уповноваженій ним особі примірника оригіналу установчих документів з відміткою державного реєстратора про  проведення державної реєстрації юридичної особи, повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації або повідомлення про залишення документів без розгляду вважається відмовою у проведенні державної реєстрації юридичної особи і може бути оскаржено в суді. 

     
    Висновки: Вище зазначені закони чітко регламентують порядок реєстрації ОСББ. крім того встановлені факт порушень є не припустимими та потребують публічного оприлюднення та вирішення проблеми в законний спосіб відповідно до чинного законодавства України.

     
    ​Прохання: Допомогти розібратись в цій проблемі, для забезпечення всіх законих механізмів реєстрації ОСББ без посередників, захистити від створення можливих бюрократичних перепон в процесі  прийому будинку на баланс з підписаннями прямих договорів з комунальним підприємствами (згудно з раніше прийнятими постановами міської ради) та збереження права самостійного вибору виконавців послуг, на розсуд загальних зборів ОСББ. Дякую Вам, сподіваюсь на розуміння
  • 18 травня 2015
    Звернення до:
    Лісовська Олена Олександрівна
    Директор департаменту , Департамент правової політики та якості

    ​Доброго дня. Прошу Вас допомогти вирішити нашу проблему. По пр. Космонавтів в  буд.74  кв.№9 проживає громадянин Гончевський Л.Б. , який утримує в квартирі надмірну кількість собак, які не одноразово кусали мешканців нашого будинку, перехожих людей. Відносно гр. Гончевського Л.Б. відбулось судове засідання 29 грудня 2014р. і було приняте рішення про конфіскацію усіх собак в 10 денний термін, сьогодні 18 травня 2015р., собак ніхто не забрав та й ще з"явились малі  цуценята. При зверненні до Вишенського відділу виконавчої служби пояснили, що притулок "Планета" який би мав забрати тварин відмовляються це робити, зсилаючись на те що можна утримувати 2 собаки, про те в квартирі 2 дорослі собаки 3 цуценят, утримуються в антисанітарному стані, господар майже завжди перебувае в нетверезому стані, собаки гуляють без доглядно та без намордників. Правила тримання собак, котів і хижих тварин у населених пунктах Української РСР​ забороняють все вище перелічене і дозволяється не більше 1 собаки, але суд вирішив конфіскувати всіх тварин, апеляції проти рішення суду не було, отже хто буде вирішувати цю проблему і як швидко?

    Дякую!


     

  • 15 травня 2015
    Звернення до:
    Лісовська Олена Олександрівна
    Директор департаменту , Департамент правової політики та якості

                  Шановна Олена Олександрівна!

         Не дочекавшись Вашої публічної відповіді  на моє  відкрите звернення до Вас від  30 квітня 2015 року, на офіційному сайті ВМР, а також враховуючи те що  нашу переписку  не видалять поки Ви  будете  працювати, для підтвердження своїх слів написаних нижче, хочу Вам безкоштовно, в порядку лікбез-у виставити витяг з Закону України N 393/96-ВР від 02.10. 1996 року:

     Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян

         Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

         Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

         На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

         Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку. 

  • 30 квітня 2015
    Звернення до:
    Лісовська Олена Олександрівна
    Директор департаменту , Департамент правової політики та якості

         Шановна Олена Олександрівна! Дякую Вам за повторну, публічну відповідь, від 30 квітня 2015 року  без ніякого змісту, з посиланням невідомо на що, єдине що я можу сказати - відповідь отримана своєчасно, на підставі вимог чинного законодавства - а це вже прогрес .

         В той час коли я закінчив університет, Ви народились через чотири роки після того. Університетські знання – завжди відрізнялись від інститутських своєю фундаментальністью. Відрізнялись і академічні знаки випускників тим що на університетських був великий герб держави, а на інститутських – маленький гербик, а під ним розкрита книга.

        Виходячи з описаного, Ви мусите знати що розкрита книга, це завжди не дочитана книга.   Хай вам щастить на займаній посаді.

     

  • 15 квітня 2015
    Звернення до:
    Лісовська Олена Олександрівна
    Директор департаменту , Департамент правової політики та якості

       Шановна Олена Олександрівна!

         01 квітня  2015 року,  я звертався публічно  до Вас як до Директора департаменту правової  політики та якості  ВМР про  те що на моє звернення,  як  інваліда війни, та ЧАЕС  2-ої групи,  до найвищої посадової особи ВМР, Моргунова С.А., я отримав  формально бюрократичну відписку  з порушеннями Закону  N 393/96-ВР, "Про звернення громадян",  від 02.10. 1996 року.

         У Вашій  публічній відповіді від 15 квітня 2015 року,  Ви стверджуєте про те що мені  надано вичерпну відповідь на порушені  питання,  що є дуже дивним. Складається враження що Ви  і Ваші підлеглі, зовсім не читаєте звернень   громадян, надаючи на них шаблонні  відписки.

          Ваше посилання на ст. 17  ЗУ "Про звернення громадян"- є просто не компетентне, тому що  я звертався до посадової особи  найвищого  рівня у ВМР,  але на протязі  року,  (після виборів),  я Вам обіцяю з цього питання  звернутись  повторно.

          Хай  істина  винагородить  Bас там,  де я Вас належно  не  оцінив.  

  • 01 квітня 2015
    Звернення до:
    Лісовська Олена Олександрівна
    Директор департаменту , Департамент правової політики та якості

         Шановна Олена Олександрівна!  18.03.2015 року, на сайті ВМР я публічно звернувся до в.о. міського голови, секретаря  Вінницької міської ради.

         Моє звернення починалось:    " Шановний Сергій Анатолійович,  я  інвалід війни, та ЧАЕС  2-ої групи"…( далі  по тексту).

          В ст.20 ЗУ  N 393/96-ВР від 02.10. 1996 року, чітко написано: "Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

         Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку".

          01 квітня 2015 року , саме і закінчився той термін який регламентує  вищезгаданий закон.  Моє звернення має № Г-0118441 ( можливо не точно), в резолюції є і ваше прізвище. Звернутись до Вас не було можливості, бо на офіційному сайті ВМР, з вашого службового телефону відповіла зовсім стороння людина. Телефон 59-50-42, теж не відповідав.

          Ваш заступник, Швед Руслан Володимирович тел. 59-51-52, вислухавши мене не побажав розбиратись, порадивши звертатись до суду.              Виникає логічне питання, чому у ВМР, юристами ігноруються виконання Законів України, чому це все проходить безконтрольно, і  ніхто не несе ніякої відповідальності.

          Прошу Вашої офіційної відповіді.   У разі мого звернення до адміністративного суду, прошу Вас направити представляти інтереси ВМР, саме  Шведа Р. В., ось там хай він і покаже свою грамотність.