• 22 листопада 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Здравствуйте. Обращался к вам 8 дней назад по поводу ужасно плохого отопления в доме 105 по ул.Келецкая. Реакции всё нет и нет. Вот уже на улице минус, а через неделю будет минус 9. В квартире холодно, приходится постоянно держать включенным обогреватель. Надеюсь все же, что рано или поздно мое обращение будет рассмотрено и в квартирах будет тепло.

  • 21 листопада 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​мешканці буд. 3 , пр..Юності, звертаються  до вас з вимогою включити опалення стояків в квартирах  4 підїзду, відрахувати вартість послуг з опалення 4  підїзду за 10 років, так як послуга не надається. і в подальшому не нараховувати вартість послуг з опалення нежитлових приміщень(підїзд №4). Також ми вимагаємо не знімати плату за стоки з мешканців 4 підїзду, так як всі стоки ідуть до нас в  підвал а не в мережу. Заявка на ремонт труб і каналізіціїї знаходиться в міськраді з червня місяця.

    22.11.2.18 р. прийшов непонятний хлопець і почав скандалити з мешканцями 4 підїзду замість того , щоб поремонтуати тепло в підїзді і стояках. До яких пір це буде продовжуватися

  • 20 листопада 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! По вул. Келецька 113 кв. 84 опалення в кутовій кімнаті майже відсутнє. При зверненні в ЖЕК відповідь "все добре, звертайтесь до старшого по будинку, він підкручує опалення, тому що лічильник в вас на будинок". При зверненні до старшого по будинку, а саме вчора 19.11.2018, він сказав, що ввімкнув на повну, на вході температура була 66,5 градусів, на виході 33,2 градуси. Але в одній кімнаті температура вчора була 15 градусів.  В кімнаті знаходиться маленька дитина, тому є необхідність вмикати обігрівач, щоб дитина не змерзла. А якщо ми платимо за опалення, якого немає, ще маємо платити за світло яке накручує обігрівач, а це все не маленькі кошти. Що буде коли на вулиці буде -10... а ще більше? Та хто це все має оплочувати??? Чому якщо подана заявка в ЖЕК не прийдуть і не складуть акт для перерахунку? Прохання як можно швидше відреагувати на звернення.

  • 14 листопада 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Здравствуйте.  Келецкая 105. Уже две недели батареи в квартире еле теплые. Больше недели как приходится дома ходить в свитерах и зимних брюках, в которых  на улице ходим. У всех насморк. Маленький ребенок, полтора года, все время простужен. При обращении в Винтеплоенерго получаешь ответ типа - "у нас все хорошо, тепло мы поставляем в полном объеме, проблемы у вашего дома".

    Но почему-то в прошлом году, когда был другой поставщик тепла, тепло подавалось исправно, а сейчас мерзнем.

    А ЧТО БУДЕТ, КОГДА ТЕМПЕРАТУРА НА УЛИЦЕ БУДЕТ МИНУСОВАЯ???

  • 14 листопада 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! Вибачте що турбую но уже терпіння не вистачає терпіти це:батареї майже холодні,хоч голим задом (вибачте за це) можна лежати цілу ніч і нічого не відчуєш,а тепер коли така погода ,а тепла як не було так і немає,за що платити??за холодні батареї?? Я буваю в домі на Грушевського(спутнік) там в під*їзді жаріще,я вже не кажу за квартирах,я би не відказався від такого тепла ,що там в під*їзді.

     Такі батареї не тільки у мене,а всьому будинку,відріжте нам цю батарею,тоді буду знати що далі робити і чим обігріти кімнату…ми думаємо,що всім начхати на нас людей,таке складається враження.

     Вибачте що турбую і просимо допомогти в цій проблемі

  • 12 листопада 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Сергій Петрович! За адресою вул. Князів Коріатовичів , 168 критична ситуація по подачі гарячого водопостачання . З початку жовтня з крану тече холодна вода. Пояснюють проривом. На чисельні звернення до Теплоенерго, з проханням усунути прорив  відповіді по строкам усунення несправності  немає. В платіжках за жовтень, незважаючи на відсутність послуги нарахована сума в повному обсязі. Прохання втрутитись в ситуацію. Дякую.

  • 08 листопада 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Сергій Петрович!

    Звертається до Вас старша будинку по вул.С.Зулінського,37.  Мешканці будинку натрапили на одну статтю, вона нас зацікавила. Хочеться почути чи є якась надія , що нам теж можливо це  зробити..

    https://www.google.com.ua/amp/www.myvin.com.ua/news/1796-uriad-dozvolyv-vstanovlennia-kvartyrnykh-lichylnykiv-tepla-v-budynkakh-z-vertykalnoiu-rozvodkoiu.amp . Надіємося на Вашу відповідь.

  • 05 листопада 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Здравствуйте, у нас в подвале текут трубы горячей холодной воды, необходима полная замена труб.Ремонт не помогает,потому что текут по всей длине, если их не заменить затопит подвал.
    Есть ли какой-то вариант замены, если же его нету, нам придется полностью перекрыть подачу горячей воды на дом по адресу проезд Станиславского 2а, чтобы избежать затопления подвального помещения, а холодной водой будем пользоватся пока сможем.


  • 05 листопада 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня,хочу висловити своє обурення щодо роботи контролерів вінницяміськтеплоенерго,на понеділок 5.11 визвали щоб в лічильнику замінили пломбу, диспетчер повідомила,що потрібно чекати на протязі дня,я відпустилася з роботи на цілий день залишила свій номер телефону,бо в нас кругом замикаються двері,прочекала цілий день і ніхто так і не з'явився,перетелефонувавши до диспетчера запитала, чому нікого не було,я ж цілий день прочекала,вона обурено відповіла,вас не було дома,але до мене ніхто не стукав і не телефонував,я ж для цього залишила свій номер,що будуть біля дому подзвоніть я відкрию.Тепер мені знову потрібно відпускатися з роботи,щоб знову чекати контролера,який не відомо чи знову прийде.І потрібно звернути увагу на хамство диспетчера,який приймає заявки,бо дуже вона вже не задоволена.

  • 02 листопада 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Повністю відсутнє опалення в квартирі від початку опалювального сезону. Безліч разів зверталася у відповідні служби "Бокуд", але реакції від них немає, так само як і опалення в квартирі. Страждають усі мешканці на нашому "стояку", бо вони холодні. І це вже не перший рік.

  • 31 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго ранку! Сьогодні їхала тролейбусом за маршрутом №10, всередині значився №255.

    Поряд з номером, на задній внутрішній панелі салону, за допомогою трафарету нанесена інформація: "Адреса депо - МагістраЦька, 98".

    Не можу ручатися, що це тільки в даному тролейбусі - якось раніше не звертала уваги, - але підозрюю, що подібна помилка значиться в написах у салонах всіх машин.

    Виправте, будь ласка, помилку в назві вулиці: пишеться не "МагістраЦька", а "МагістраТСька".

    Дякую.

  • 30 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора , шановний Сергій Петрович , проясніть , будь ласка , мені ситуацію !

    29 жовтня 2018 року приблизно о 14,00 їхала з сестрою і двома дітьми ( 3роки і 8 років ) в тролейбусі по  4-му маршруту ( номер тролейбуса 337 ) в бік вулиці Лугова , хотіла вийти між зупинками пр. Карла Маркса і Промислова , як виявилось зупинка називається "На вимогу " , про таку назву зупинки я чую вперше .Коли ми під’їжджали до зупинки , там жінка зупиняла даний тролейбус. Водій різко загальмував ( швидкість була перевищена ) ,моя донька вийшла ,а та жінка одночасно вскочила у салон , після чого двері швидко зачинились і тролейбус різко рушив з місця ,а я з меншою дитиною і сестрою вийти не встигли!!! Ми та інші пасажири почали кричати , щоб водій зупинився . Хіба йому не видно в боковому дзеркалі ,що за тролейбусом біжить дитина і з задніх дверей стирчить самокат , який сестра встромила , аби дитину не затиснули двері?! В результаті,водій не вибачився і не поцікавився станом дитини , а навпаки почав мене звинувачувати в тому , що я не попередила його про те, що хочу вийти .

    Питання полягає в тому , що якщо людина не знає про даний вид зупинки , чому водій не попереджає , адже в нього є можливість робити оголошення для пасажирів тролейбуса ?!

  • 29 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня. В наш будинок по вул.Ватутіна,54 подали отоплення з 15.10.18р., але станом на 29.10.18 у мене в квартирі батареї холодні. Тепла не було жодного дня. Неодноразово зверталась до Жеку "Бокуд" та на "Цілодобову варту", все марно. Звернулась в "Вінницяміськтеплоенерго" , щоб не нараховували оплату за тепло, якого ми не отримали, але мені відповіли, що портібно було з 15.10.18 кожного дня визивати контролера для заміру тепла в квартирі.  Питання в слідуючому:  я відмовляюсь платити за отоплення в жовтні місяці. Газ нині дуже дорогий. Куди мені звернутись з даним питанням та як його вирішити, якщо всі служби "футболять". Звертаюся до Вас по допомогу, надіюсь на вирішення. Дякую.

  • 28 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброї пори доби

    вул. Стахурського 58

    ??? гаряче водопостачання???? або воно є, або видувайте дозволи на встановлення газових колонок... якось воно не зовсім зручно, по приїзду з роботи у каструлі гріти воду щоб помитись..... ??? надцятий раз розривають трубу в тому ж самому місці... ТРЕТІЙ раз за ДВА місяці... ???? рентабельність??? чи як це зрозуміти??? за чій рахунок вся ця безтолковщина???? і наступне запитання, а хто має доводити до "ума" результати їх археологічних розкопок???? дорога, газон????


  • 23 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Прошу посприяти підключенню нашого житлового будинку до тепла. Нажаль на сьогоднішній день 23.10.18 Включення центрального опалення по будинку за адресою просп. космонавтів 52 так і не відбулося. В квартирах дуже холодено. Хотілося б знати причину і коли будинок буде підключено.

  • 23 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. У мене до Вас таке запитання: Хто контролює роботу ЖЕО? На протязі 3 днів було зроблено більше 100 дзвінків лише з мого телефону,і ні на один з них не було відповіді. Я проживаю за адресою вул. Стрілецька буд 85 кв 48. По запиту до Вінницятеплоенерго ,мені надали відповідь,що до мого будинку тепло подали 16 жовтня. На сьогоднішній день 23 жовтня,а температура у квартирі +18 градусів і відповідно опалення не має,батареї холодні. У мене маленька дитина,яка нажаль не розуміє,чому вона одягнута у такий теплий одяг,і всеодно холодні ручки і ніжки. Запитання друге: коли мені прийде лист з оплатою комунальних,там буде оплата опалення за пів місяця,тобто з 16 жовтня ( така ситуація була того року) ,чому я маю тратити свої особисті кошти за те чого не отримую? Чи мені скласти колективну скаргу на ЖЕО? Індивідуальне опалення ? Ви не надаєте дозволу,чому моя дитина має страждати через вашу роботу,яку ви не виконуєте? По запиту,я можу надати скрин екрану з кількістю дзвінків  на гарячу лінію 1560 і ЖЕО,також фото градусника у квартирі. Чекаю на вашу відповідь. Дякую 

  • 23 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, повторно звертаюсь вирішити питання з похиленими стовбами, це небезпечно для мешканців нашого району, повторно дублюю текст першочергового звернення і відповіді:  

    Звернення:
    14 липня 2018

    ​Доброго дня, біля будинків по провулку Привокзальному, 4 і по проїзду Привокзальному,7 електричні стовби похилені під гострим кутом, страшно під такими ходити з коляскою.   Прохання їх відремонутвати.

    Відповідь:
    08 серпня 2018
    ​Ваше звернення щодо стану опор за адресами пров. Привокзальний, 4 та проїзд Привокзальний, 7 розглянуто департаментом енергетики, транспорту та зв’язку міської ради.

    До керівництва СО «Вінницькі МЕМ» ПАТ «Вінницяобленерго» направлено лист з дорученням опрацювати порушене Вами питання. Дане питання знаходиться на опрацюванні у фахівців СО «Вінницькі міські електричні мережі» ПАТ «Вінницяобленерго» та на контролі в департаменті енергетики, транспорту та зв'язку міської ради.

    Про хід вирішення питання Вас буде проінформовано додатково.


  • 22 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку
    У нашому будинку опалення ввімкнули 15 жовтня.Та в половини квартир батареї абсолютно холодні.Ми зверталися в ЖЕК щоб спустили воздух. але нам сказали що міська рада дала наказ не спускати воздух поки отоплення не запустять повністю.Але у нашому будинку стоїть загальнобудинковий лічильник і використане тепло розподілять на усі квартири.Тому просимо звернути вашу увагу на дану проблему, адже ми не будемо платити за холодні батареї.



  • 22 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня,коли ввімкнуть опалення ,проживаю за адресою вул Київська 146 кВ 129.дуже холодно в квартирі, ще мене хвилює як буде нараховуватися оплата за опалення.дякую


  • 19 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Уважаемый Сергей Петрович! К Вам обращаются жильцы дома 85 по улице Хмельницкое шоссе по поводу стабильных и качественных услуг. Мы уже два месяца живем без гарячей воды. Все наши обращения в разные инстанции просто игнорируют. В ЖЕКе нам говорят -это вина водоканала. Водоканал посылает нас в ЖЕК. Так и ходим по кругу в поиске стабильных и качественных услуг. Убедительно просим Вас разобраться. Жильцы 4 и 5 этажей не имеют элементарной возможности покупаться уже два месяца.

  • 18 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Вдруге звертаюсь до Вас, сьогодні 18 жовтня, вдень +22, вночі +13, батареї в домі гарячі - нема чим дихати,доводиться відкривати вікна. Ще раз питаю, кто за це буде платити?

  • 17 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​   Люди, схаменіться !  +21 вдень, +14 вночі сьогодні 17 жовтня, а у нас в домі включили опалення. Спати доводиться з відкритим вікном, тобто гроші на повітря ! Хто за все це бути платитити? Де економія, про яку всюди говорять? Завжди включали опалення,коли середньодобова температура складала +8 на протязі 3-х діб.Цього не було. Тому платити за опалення за дні,в які було так тепло, не рахую доцільним, тим більше ,що ціна за опалення занадто висока,тим більше для пенсіонера.

       Прошу рахувати це звернення,як відмову платити за опалення при практично літній температурі повітря. 

  • 13 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня Сергій Петрович, отримав вашу відповідь 11,10,2018р на мое звернення від 24,09,2018р. Але беручи до уваги Закон України "Про звернення громадян" ст 7, не можу зрозуміти вашої відповіді. Привожу для об'єктивності цитату з даної статті "Якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.". Скажіть будь ласка, що було зробленно вами з додержання цього закону. Мені шкода втраченного часу. Очікую відповіді.

  • 10 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​В нашому будинку з початку подачі гарячої води її температура ні разу не перевищувала 38-40 градусів. Але лічильники гарячої води нараховують куби згідно тарифів за подачу саме ГАРЯЧОЇ води. Мешканці будинку обурені! За що ми платимо? Хто відповість за це свавілля? Чекаємо на відповідне реагування, та роз'яснення щодо розрахунку за період неналежного надання послуг теплокомуненерго.

  • 10 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​1-й пров. Кар‘єрний, кожного дня немає гарячої води по 6-7 годин на день на протязі 2-х місяців, і це після ремонтних робіт які тримали майже місяць з повною відсутністю гарячої води!!!

    Набридло кожного дня очікувати воду та телефонувати на 15-60!!! 

    В квартирі маленька дитина, на дворі +10 градусів і немає гарячої води!!! 

    Прошу вирішити цю проблему, так як ЖЕК 15 не справляється зі своєю роботою. 

  • 08 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Я, Гуцол Інна Василівна мешканка села Агрономічне. Хочу щиро подякувати від імені   всіх батьків , діти яких навчаються в місті Вінниця. Дякуємо ВАМ та голові ГО "МАРШРУТ" Готу Олександру Георгійовичу за підтримку та розуміння в потребі додаткового маршрутного таксі 10-А , який вивозить зранку  в час пік наших діток до школи.Дякуємо за турботу наших нащадків та підростаючого покоління нашої країни УКРАЇНИ.

  • 08 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, скажіть будь ласка чому за адресою Келецька 124  немає належної гарячої води?! Скільки це буде триватм? Якщо і є вода, то з крану гарячої тече холодна вода. Наразі, згадаймо куб гарячої води коштує майже 90 грн, чому я маю платити за холодну воду? Особисто в мене повністю всі рахунки сплачені і боргу немає!!! Це вже зовсім! Жек 12 не виконує свої зобов'язання, то труби не такі, замінили в квартирі то ще щось, вибачте, але це вже на протязі 3-4 місяців, і це вже набридло. Чому, моя дитина постійно має мити руки холодною водою? Прийміть будь ласка до уваги, і велике прохання розібратись в даному питанні, якщо ні будемо звертатись до Києва! Дякую

  • 03 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня, я два місяці назад писала звернення на рахунок похилених стовпів, але ніхто з ними нічого ще не робив, прошу повторно розглянути можливість їх ремонту або заміни.​

    Звернення:
    14 липня 2018

    ​​Доброго дня, біля будинків по провулку Привокзальному, 4 і по проїзду Привокзальному,7 електричні стовби похилені під гострим кутом, страшно під такими ходити з коляскою.   Прохання їх відремонутвати.

    Відповідь:
    08 серпня 2018
    ​Ваше звернення щодо стану опор за адресами пров. Привокзальний, 4 та проїзд Привокзальний, 7 розглянуто департаментом енергетики, транспорту та зв’язку міської ради.

    До керівництва СО «Вінницькі МЕМ» ПАТ «Вінницяобленерго» направлено лист з дорученням опрацювати порушене Вами питання. Дане питання знаходиться на опрацюванні у фахівців СО «Вінницькі міські електричні мережі» ПАТ «Вінницяобленерго» та на контролі в департаменті енергетики, транспорту та зв'язку міської ради.

    Про хід вирішення питання Вас буде проінформовано додатково.


  • 01 жовтня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! 

    Скажіть будь-ласка як бути мешканцям будинку по Ватутіна 137В без води 10 днів? Неодноразово звертались в Водоканал, там хамлять, кидають трубку і відмовляються ввійти в наше положення. Воду вимкнули без усякого попередження!!! Ми просимо вмикати воду хоча б декілька годин на день, в будинку проживають сім‘ї з дітьми. Це грубе порушення санітарних норм! Допоможіть вирішити дану ситуацію

  • 28 вересня 2018
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.

    На скільки я правильно розумію наш будинок (вул Сонячна, 13) стоїть на балансі Вінницького національного аграрного університету. Водопостачання ми отримуємо від них, і розраховуємось за нього теж з ними і вчасно (по крайній мірі моя сім'я точно).

    Останім часом у нас постійні проблеми з водопостачанням:

    В липні вимкнули воду на тиждень, перші 3 дні взагалі ніхто нічого не робив, потім день рили яму глубиною в метр, ще 2 дні ставили якусь резинову заглушку на трубу і потім відновили водопостачання.

    Напір води дуже маленький, іноді котел навіть не визначає що ввімкнений кран (це враховуючи те, що моя сім'я проживає на першому поверсі) і так уже більше року.

    Постійно вимикають воду без попереджень. Точніше вони попереджують в 12 годин, що вимкнуть воду в 17 в робочі дні. Без ніяких об'яв.

    Так і сьогодні 28.09 води немає і напевно на вихідних її ніхто не ввімкне.

    Якісь капітальні ремонти не проводились з моменту існування будинку (26 років). Були проблеми з трубами в підвалі, то їх ліквідовували силами мешканців будинку.

    На звернення кожного разу відповідають, що вони про це чують вперше, немає коштів і т. д.

    Скажіть будь ласка, що нам зробити, щоб отримувати хороші послуги за які ми платимо?

    Чи може ви якось можете вплинути на дану ситуації з нашим водопостачанням?

    З повагою

    Віктор Луценко