• 29 лютого 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства
    ​Доброго дня, звертаюсь як голова ініціативної групи будинку. 
    Перед входом до підїздів нашого будинку розміщено оголошення про можливість проведення капітального ремонту в нашому будинку 70/30, підписане ПП "Бокуд", який зараз нас обслуговує. 
    1.На ремонт яких саме елементів надається фінансування?
    2.Який механізм отримання такого фінансування по крокам з приблизними строками? 
    3.Що потрібно від власників квартир для отримання фінансування?
    4.Як мають збиратись 30% коштів та що робити з тими хто не надасть кошти?
    5.Хто керуватиме проектом та як це буде оплачуватись?
    6.Хто складатиме та затверджуватиме проект та кошторис, прийматиме роботи?
    З повагою,
  • 25 лютого 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Здравствуйте, сложилась такая ситуация. Мой сын прописан с 2007года в доме (ветхий дом) по ул. Володарского 37 кв.4, земля на котором стоит дом, выделена под застройку нового дома, генеральным подрядчиком выступает ЧП «Мегапрогресс», застройщиком проекта является ЖСК «Правильный выбор», партнёром проекта выступает ЧП «Правильный выбор».​ В квартире, по мимо сына прописаны еще пять человек( из них двое детей малолетних 3-х и 4-х лет), а так же проживает инвалид 2-й группы. Квартира не приватизирована, но у Яремкиной Екатерины есть решение суда на найм квартиры. Их пытаются всех выселить чуть не наулицу, запугивают что останутся на улице. Не собрав все документы, начали строительство, начали рыть котлован, когда у них не было разрешения на начало строительства ..,из-за этого пошла трещина в доме. Прошу помощь, так как эти действия не есть правильными.​

  • 22 лютого 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​В Вашому департаменті є відділ розвитку ОСББ, проте на сайті не вказана особа, яка б надала консультацію, тому звертаюсь до Вас. 

    Я, голова ініціативної групи по створенню ОСББ, прошу надати інформацію, яким чином можу взнати усіх власників житлових та нежитлових приміщень нашого будинку для формування списку співвласників багатоквартирного будинку. Тобто до якого держ. органу звернутись, яка процедура звернення, термін виконання та вартість даної послуги (або вона є безкоштовною).

  • 19 лютого 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Просьба моя, может, покажется не слишком значительной, но очень прошу Вас отнестись к ней серъезно.​Переход по улице 600-лет к Лесопарку,светлофор  зеленым горит 10 секунд.я с ребенком не успеваю переходить дорогу ,там же ходит много людей пожилого возроста в том чесле и слепых.ну хоть 15 сек.сделайте 

  • 18 лютого 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня! Хочу звернутись з черговим питанням щодо бездіяльності та халатного реагування на звернення з боку ЖЕО №5. Мало того, що за виконанням їх робіт через раз треба ледь не над головою виконавця стояти і визвонювати їх, коли все ж зроблять по декілька тижнів (це вже взагалі культурними словами не описати, як у цирк телефонуєш, кожного разу все з початку!!), так в результаті ще й нахабно брешуть, що виконали роботу там, де її і не виконували взагалі. 

    Ще 25.01 я звернулася до диспетчера ЖЕО №5 (на прийомі дзвінків був чоловік) з наступним питанням:

    у нашому під"їзді №1 по вул. Островського, 1 в підвалі зовсім нікудишні дерев"яні двері, які дуже легко виламати навіть мені при бажанні, не кажучи вже про чоловіків. Вони абсолютно розбовтані, замок легко вискакує з фіксатора, а відкрутивши 2 шурупчика кожен може спокійно їх відкрити і потрапити всередину. Цим нахабно користується бомж, який вирішив, що це його житло. Він періодично міняє замок (ключі від дверей підвалу у нього вже власні чомусь, а  мешканцям туди потрапити не зрозуміло як, лише двері вибивати). У підвалі він складує мотлох та об"їдки, котрі мало того, що гниють там, так він ще й готує їх тут періодично на відкритому(!) вогні, від чого сморід стоїть на весь під"їзд. На наші звернення не реагує, піде десь, а коли ніхто не бачить, знову повертається. 

    З цим питанням я звернулася до ЖЕО. Бомжа вигнали (не перший раз), а замінити двері до сих пір так і не замінили. Тобто питання лише часу, коли вся історія повториться. Цю вимогу (замінити двері на нормальні, або ж привести до ладу ті, що є, але так, щоб неможлово було їх виламати чужинцям) навіть не зафіксували, лише обіцянками годували тиждень, що "завтра підійдуть". Коли ж через тиждень я потрапила по телефону на іншого диспетчера, виявилось, що це звернення не зафіксовано взагалі!!! І це не перший випадок подібного нахабства. Навіщо створювати лінію прийому дзвінків, якщо диспетчер чекає, поки я йому на поклон прийду з дитиною і з папірцем, бо інакше хочу почув, хочу ні?!  

    Добре, зафіксували таки через тиждень, пообіцяли, що "завтра майстер прийде". Майстер прийшов... після третього нагадування, через 2 тижні. Подивився нарешті на двері, спитав, у кого ключі (у бомжа звісно) і все на цьому. Двері який вигляд мали, такий і мають, жодних змін ні у вигляді, ні у функціоналі. А сьогодні зателефонулала знову до ЖЕО, і мені відповіли, що "майстер роботу виконав" (??!!!), а якщо вас не влаштовує, то збирайтесь під"їздом і ставте самі нові двері за власний кошт.

    А тепер запитання по ситуації, на які дуже хочется почути відповіді:

    1. З якого переляку мешканці мають збирати власні кошти на підтримання у нормальному стані дверей підвалу, якщо ми щомісяця оплачуємо ЖЕО за утримання будинку?

    2. Чому працівники ЖЕО дозволяють собі побідне утримання приміщень багатоповерхового будинку? Це нормально, що кожен бажаючий може зайти у підвал і смажити/варити там що заманеться? Створювати там сміттєзвалище? Чи все ж ЖЕО зобов"язаний обмежити не лише на вигляд, а й на ділі доступ до підвальних приміщень?

    3.  Яким чином вплинути на ЖЕО, щоб припинилось подібне свавілля щодо прийому та виконання замовлень? Чому я маю по п"ятнадцять разів телефонувати по 1 питанню місяць(!), щоб почути в результаті відмовку (адже акту виконаних робіт не підписували, робота не виконана), чи ходити до них "на поклони" - єдиний варіант? Випадок їхньої бездіяльності вже далеко не перший, і кожного разу треба зіпсувати собі нерви, витратити чимало коштів на бескінечні телефонні розмови, перш ніж доб"єшся виконання замовлення, яке через раз виконується лише після оформлення скарги на їх бездільність. 

    Прошу вплинути на данне питання та притягти до відповідальності осіб, що халатно виконують свої обов"язки, тому що терпіння вже просто не вистачає.   

  • 16 лютого 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    АСОЦІАЦІЯ

     ОБ'ЄДНАНЬ  БАГАТОКВАРТИРНИХ

    БУДИНКІВ  ВІННИЧЧИНИ

    21019, Україна, м. Вінниця, вул. Нагірна, 19К, офіс 1? тел.+380636939947

     aosbb.vinnytsia@gmail.com ,        https://www.facebook.com/OSBBVinnitsia      

    16 грудня 2015р. №АО/005/16                                 В.О. обов'язки директора

    На №_________ «___»_____________                  Департаменту житлового господарства Лавріку О.В.

    Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та наданої відповіді Департаментом ЖГ ВМР від 05 січня 2016 року на звернення Асоціації ОСББ вінниччини №АО/13/15 від 28 грудня 2015р, де зазначено, що

    «функції начальника відділу розвитку ОСББ у департаменті житлового господарства Вінницької міської ради виконує Спірідонова Галина Миколаївна,  вул. Першотравнева, 78, каб. № 4, контактний телефон - 59-53-09, e-mail: spiridonova_g@vmr.gov.ua.»

    прошу надати наступну інформацію у терміни, визначені діючим законодавством:

    1. копію документу, що містить штатний розклад відділу розвитку ОСББ у департаменті житлового господарства Вінницької міської ради.

    Відповідь та додатки прошу направити в електронному вигляді на електронну адресу: elvira.upr@gmail.com; відповідь у письмовому вигляді без додатків прошу направити за адресою: 21019. м. Вінниця, вул.. Нагірна, буд. 19К. офіс №1

    З повагою,

    ​Голова правління

    Асоціації ОСББ Вінниччина                             Е. Мрясова

  • 14 лютого 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня. Олег Володимирович  прошу  Вас посприяти у вирішенні питань щодо дрібного ремонту  за адресою Коцюбинського 9. Потрібно виконати наступні роботи :

    -у підвалі будинку замінити вимикачі і щиток

    ​- встановити  замок на щитову у другому під їзді

    - встановити завіси на кришку колекторної

    - зробити приточно - витяжну вентиляцію у колекторній.

    По даним питанням неодноразово звертався до диспетчера ЖЕК №5  . Також написано не одна заява з проханням виконати ці роботи на ім я начальника  ЖЕК №5  Вельгус О.А.  , але зі сторони ЖЕКа - жодної реакції .

    Додаю номера заяв

    С-235 від 16.11.2015

    С-236 від 16.11.2015

    С-49 від 05.02.2016.

    Прошу знай ти важелі вплину на пана Вельгуса  , щоб працівники ЖЕК нарешті виконали те про , що їх  просять не один місяць.

  • 08 лютого 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Отримавши 26.01.16 відповідь на своє звернення від 12.01.16 з приводу пішоходного переходу на перехресті вулиць Пирогова, Канатна і Сабарівське шосе, виникло запитання щодо ДАТИ проведення капітального ремонту перехрестя. Чи заплановано на поточний рік його ремонт, оскільки в разі відсутності такого жителі мікрорайону ще на півтора року будуть змушені ризикувати своїм життям через неможливість влади організувати безпеку дорожнього руху. Можливо встановлення знаку пішоходного переходу вирішить цю проблему до здійснення капіталього ремонту перехрестя. Дякую

  • 03 лютого 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня!

    Олег Володимирович, прошу вас допомогти у вирішенні мого питання. Ми проживаємо по вул. Садова,22А, будинок новий і у нас немає центральної каналізації, стоїть очисна система. З 04.01.2016 постійно з витяжки у ванній кімнаті тягне неприємний запах. Голова ОСББ говорить що це не до неї і вона нічого незнає. Компанія, яка обслуговуває очисну систему, говорить що у них все добре і ніякого запаху немає . Буду вдячна

  • 30 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Олег Володимирович! В мене скоріш питання, аніж скарга. Ми проживаємо у двоповерховому будинку на другому поверсі. Вже декілька разів сусіди знизу (квартиранти) стверджують, що в них вже другий раз за 10 днів забивається злив, через що піднімається вода в унітазі, у цьому звинувачують нас.
    Нам погрожують перекрити водопостачання, так як в їх квартирі знаходиться вентиль.
    Питання: Чи мають вони на це право? Куди нам звертатись, якщо вони перекриють воду? В мене двоє дітей - сину 4 роки і дочці 4 місяці. Апріорі ніхто не може нічого забороненого в унітаз змивати, так як харчування в нашій сім'ї спіцифічне і не має відходів, які б можна було б туди змивати.
    Чи законним являється факт наявності вентиля для перекривання водопостачання у жильця будинку, і що нам робити, якщо сусіди перекриють воду?

  • 29 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Олег Володимирович.

    Хочу звернутися до вас зі скаргою на роботу працівників КП "Вінницяводоканал". У січні 2016 року біля входу до подвір`я мого будинку стався прорив водогінної труби, в наслідок чого водою почало заливати подвір`я. Нами було викликано аварійну бригаду КП "Вінницяводоканал", яка полагодилила несправність. Після ремонту прямо перед входом до мого подвір`я залишилась велика яма наповнена брудною водою та купи багна, що розкидані в радіусі 5 метрів. Прошу вас допомогти у вирішенні питання що до прибирання моєї прибудинкової території працівниками КП"Водоканал" або іншими відповідними службами. Нажаль на даному ресурсі неможливо додати фотодокази звернення, але я можу і хочу долучити їх до скарги, так, як входити і виходити з подвір`я неможливо.

  • 29 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня, шановний пан Олег!

    Зверталась  до Вінницької міської ради уже декілька разів, зокрема до місього голови писала звернення, зверталась до Вас особисто,телефонувала і т.д., але з листопада місяця питання не вирішено. Також неодноразово були звернення до ТОВ "ЖЕО", які вже багато разів були у нас та впринципі в курсі даної проблеми, навіть вже виміряли, збирали збори, але на цьому все.

     Тому звертаючись до Вас,адже хочу прояснити ситуацію, що стосується заміни труби мережі холодного водопостачання у кв. 73 будинку № 131 по вулиці Свердлова. 

    Отримала Вашу відповідь 26.11.15 № К 01-109049/01-20 На моє звернення К-01-109049 від 10.11.15 р., у якій йдеться про те, що за повідомленням адміністрації експлуатуючої будинок організаці ТОВ "ЖЕО" планувалось виконувати роботи поетапно у грудні 2015 року.

    У наступному листі, який я торимала на e-mail (konovalchuk25@gmail.com) від 30.12.15. йшлося про те, що роботи планувалось проводити поетапно у січні поточного року.

    Текс відповіді додається:

ВідділЗвернень <vz@vmr.gov.ua>

30.12.15

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gifhttps://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

Шановна Ольга Миколаївна!

Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо заміни ділянки трубопроводу мережі централізованого холодного водопостачання у кв. № 73 будинку № 131 по вул. Свердлова, за дорученням виконуючого обов'язки міського голови Сергія Моргунова, розглянуто.

За повідомленням адміністрації експлуатуючої будинок організації ТОВ «ЖЕО» в зв'язку з обмеженістю коштів граничного тарифу роботи, про які йдеться мова у Вашому зверненні, планується виконувати поетапно у січні поточного року.

Питання перебуває на контролі в департаменті житлового господарства Вінницької міської ради.

Про подальший хід розгляду звернення Вас буде повідомлено додатково.

З повагою,

заступник директора департаменту                                                      Роман Фурман

Але останній лист, який отримала буквально вчора 28.01.2016, мене просто вбив.

Текс листа:

ВідділЗвернень <vz@vmr.gov.ua>

28.01.2016

 17:58

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif
https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gifhttps://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

Шановна Ольга Миколаївна!

Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо заміни ділянки трубопроводу мережі централізованого холодного водопостачання у кв. № 73 будинку № 131 по вул. Свердлова, за дорученням виконуючого обов'язки міського голови, розглянуто.

За повідомленням адміністрації експлуатуючої будинок організації ТОВ «ЖЕО» в даний час виконуються роботи по заміні ділянки трубопроводу мережі централізованого холодного водопостачання, про яку йдеться мова у Вашому зверненні.

Питання перебуває на контролі в департаменті житлового господарства Вінницької міської ради.

Про подальший хід розгляду звернення Вас буде повідомлено додатково.

З повагою,

в. о. директора департаменту                                                                                             Олег Лаврік


Чи це Ви мені в кінці кожного місяця такі листи слати будете?

Тому, на Вашу останню відповідь, хочу повідомити Вас, що ніякі роботи у моїй квартирі №73, по вул. Свердлова, будинок 131, не виконувалися і не виконуються на даний час, навіть після того як я була у Вас на особистому прийомі та Ви пообіцяли, що прийдуть представники ЖЕО аби оцінити всю небезпеку даної ситуації.
Стосовно робіт, які начеб-то проводяться у нашій квартирі можете прийти та перевірити, я покажу Вам всю красу труб, а також диру в стіні кімнати до підвалу, яку продовбали майстри вже більше трьох місяців. І чи замуровувати її ми теж не знаємо. Сподіваюсь, що з даної проблеми звертаюсь до Вас в останнє. Наступного разу буду звертатись в інші структури.

Дуже дякую за увагу.

З повагою, Ольга
мешканка кв.73, будинку 131, вул. Свердлова
  • 20 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Олег Володимирович, в продовження звернень щодо долі паркової зони відпочинку «Хімік» просимо Вас надати відповідь щодо наданних Вами обіцянок у 2015 році, а саме:

    1) Чи вирішено питання щодо власників паркучи належить парк громаді м. Вінниці?

    ​2) Чи затверджений план розвитку паркової зони відпочинку «Хімік» на 2016 рік? 

    Нагадую, що парк потребує капітального ремонту та загалом знаходиться в жалюгідному стані!

    Щиро сподіваємось на виконання Вами наданних обіцянок. Стан парку не гідний міста та влади Вінниці!!! 

  • 20 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства
    Сьогодні близько 10.30 зникла електрика  у будинках 68 та 72 по вул. 600-річчя. На дзвінки ЕнегргоЗбут не відповідає. У ЖЕКу кажуть що цим питанням займається їхній електрик, але його на об'єкті не було. Старший майстер зателефонував до електрика і сказав, щоб він підійшов до 72 будинку подивитися в чому справа. Коли я пішов подивитись чи проходить ремонт у цьому домі, його і там не було. Я прошу Вас розібратись з данним питанням і паралельно навести лад у данному ЖЕКу. Халатне відношення до мешканів будинків з їхньої сторони неприпустиме. Особисто, хочу відзначити, байдужими до мого звернення секретаря та старшого майстра. А ЕнергоЗбут взагалі не бере слухавку, коли до них телефонують. І, до речі, за що ми платимо ЖЕКу, якщо вони не виконують своїх обов.язків ???

    З повагою, мешканець буд. 72, Олександр Володимирович.


     

  • 19 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня.  Олег Володимирович звертаюсь до вас за допомогою, я проживаю в по вул. Пирого ва 157 в кв. 21, в нашому під'їзді відбулась поломка, "прорвало стояк", в туалеті всі стіни мокрі, а на підлозі вода, і така ситуація в інших квартирах. Ми звернулися до жеку №7 на що нам відповіли , що це не їхні проблеми і здійснювати ремонт вони не будуть. Нам порадили в ЖЕКу №7 робити ремон за свої кошти. Там же дали номер телефона людини яка може нам допомогти. Сьогодні 19.01.2016 о 16:00 цей майстер провів ремонт за сумму 300грн. через дві години після того  як він поїхав наші квартири почало заливати водою. Ми визвали аварійну службу яка приїхала і просто перекрила нам воду і все. Тепер ми незнаємо, що робити і до кого звертатись. Прошу вас допомогти і відповісти на запитання:

    1. За що ми платимо в ЖЕК №7 кошти за утримання будинку?

    2. Що нам робити в такій ситуації ? в квартирах немає води.

    3. Хто буде відшкодовувати гроші за ремонт в наших квартирах? ЖЕК? Майстер?

    Вашу відповідь я чекаю на електронну адресу kosit@mail.ua​.

    Заздалегідь вам дякую, та дуже чекаю на вашу допомогу. З повагою Колодій Світлана Василівна.

  • 15 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Олег Володимирович!Звертаюсь до Вас з проханням допомогти вирішити питання з ополенням в моїй квартирі.З початком опалювального сезону в моій квартирі не працює рушникосушка в ванній та батарея в одній із кімнат.не одноразово зверталась в жек15,подавала заяву до начальника жєка від9.12.2015№288.зверталась на гарячу лінію1560,але по теперішній час ця проблема не вирішена.Я проживаю за адресою вул.Станіславського б.5 кв.81.своєчасно вношу плату за квартиру,за опалення і прошуВас допогти отримати якісну послугу і отримати тепло в квартирі

  • 14 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня Олеже Володимировичу.

    Я звертаюсь до Вас з питання облаштування тротуару по 1-му Київському провулку. Так як данний мікрорайон вважається досить насененим, відсутність тротуару для проходу пішоходів до будинків є досить проблематичною. Мешканці нашого мікрорайону змушені ходити по проїжджій частині, при цьому, ускладнюючи рух як для автомобілів, так і ризикуючи власнним життям. Відсутність тротуару у нашому районі є дуже великою проблемою. Тим паче, що місця для його спорудження, принаймні з одного боку вулиці є більше чим достатньо. Тому ми просимо розгянути наше звернення та прийняти міри по даному питанню.

  • 13 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Олег Володимирович. Я звертаюсь до Вас з прохонням - вжити заходів щодо поліпшення діяльності ЖЕО (Козицького,1), яке ще в жовтні 2015 року прийняв від мене заявку про те, що протікає покрівля, але, при всіх нагадуваннях,  в погодні дні і в листопаді, і в грудні -  ремонту не відбулось. А зараз після снігопаду територія протікання ще збільшилась і в моїй квартирі по стінам тече вода. І це при такій то платі за утримання будинку, таке обслуговування? ​

    Побійтесь Бога.

  • 12 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня.

    Звертаюсь до Вас з проханням організувати та провести якісний повторний ремонт покрівлі за вищевказаною адресою.

    Декілька років назад нам вже перекривали покрівлю (за кошти мешканців під`їзду – 5000 грн. купили руберойд та ЖЕО зробив ремонт – тоді ще працював в ЖЕО майстер Костянтин – він і організував дану роботу) але вона, як виявилось, виконана не якісно, або ж не професійно. Тому що, при таненні снігу 09.01.2016 р. та з 11.01.2016 р. вода затікає під руберойд біля лівньовки і тече по стіні з горища в квартиру.

    В квартирі мокрі дах та стіни (гіпсокартон на стелі намок, штукатурка  пошкоджена, під шпалерами збирається вода).

    Вода стікає на розетку в кухні та на вимикач в коридорі. Також мокра стеля, стіна і підлога в тамбурі.

    Така ж ситуація і в квартирі 105 (сусіди).

    11.01.2016 р. я письмово зверталась до ТОВ «ЖЕО» з описом проблеми, зверталась на лінію «Цілодобової варти», ввечері приїхала аварійна служба, щоб прочистити лівньовку, але лівньовка виявилась не забруднена.

    Сьогодні, 12.01.2016 р., ситуація погіршилась, в зв`язку із дощем. 

    Ще раз прошу усунути течію, скласти акт про пошкодження та провести якомога швидше якісний ремонт покрівлі. 

    Завчасно вдячна за допомогу.

  • 12 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрий день. Звертаюсь до Вас з наступним проханням. Я, мешканка району Академічний. В зв"язку з тим, що наш район включений в межі міста Вінниця нещодавно, прибирання узбіччя дороги, що веде до вищевказанного району, не проводилась ще ні разу. Маю надію, що в 2016 році дорога буде включена в план прибирань комунальних служб. На кільці вулиць Пирогова, Сабарівське шосе (Електромережа),  дорогу в напрямку району Академічний необхідно облаштувати пішохідним переходом, адже непристосована для переходу дорога з щільним рухом може призвести до ДТП. А оскільки район новий, дуже багато пішоходів з дітьми ( та  мам з калясками). З повагою, Осіпова С.В.

  • 09 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброно вечора! Звертаюся до Вас ,аналогічне звернення є також і до мера міста, з приводу значного погіршення  якості надання послуг,а саме,сьогодні вранці ,о 10 годині, було здійснено дзвінок в диспетчерську службу за номером 612060 пр те,що ліфт не працює. Протягом дня я телефонував  до служби ще 4 рази,кожного разу була обіцянка,що вже їдуть, об 19 годині  диспетчер хамськи розказує ,що ліфт просто відключено через підозру роботи двигуна і всі питання завтра або в понеділок ,про що раніше ніхто навіть не говорив,розумію,що свята,працювати не хочеться. Але я,як громадянин України,який є платником податків,який вчасно та в повному обсязі сплачує комунальні платежі,маю повне право вимагати  пристойної адекватної реакції працівників 'Рембудмонтажу'.Прошу надати мені відповідь у порядку визначенному чинним законодавством.

  • 02 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня, Олег Володимирович

    В місті Вінниця по вулиці Понедєліна дуже вузький тратуар і майже повністий зруйнований. Бордюр місцями зовсім відсутній. 

    Пішоходи змушени ходити по проїжджій частині (особливо люди з візками і колясками). Також рух машин на даній вулиці дуже інтенсивний, що ускладнює пересування пішоходів. 

    Потрібно: 1) встановити захисні стовці від машин в першу чергу (інакше машини будуть паркуватися на тратуарі) 2) зробити ремонт тратуару 3) встановити декілька гасіїв швидкості

    З повагою, Катерина

  • 02 січня 2016
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добро дня шановний Олеже Володимировичу. В силу обставин зіштовхнувся з питанням доступності будинку в якому я проживаю, для маломобільних груп населення. ​

    - у будинку відсутній пандус.

    І щоб дістатись до ліфту необхідно подолати 15 сходинок біля під'їзду та 9 сходинок в під'їзді під кутом 50°.

    Прошу посприяти у вирішенні цієї проблеми.

  • 28 грудня 2015
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    АСОЦІАЦІЯ  ОБ'ЄДНАНЬ  БАГАТОКВАРТИРНИХ

    БУДИНКІВ  ВІННИЧЧИНИ

    21019, Україна, м. Вінниця, вул. Нагірна, 19К, офіс 1     тел.+380636939947              

      aosbb.vinnytsia@gmail.com       https://www.facebook.com/OSBBVinnitsia

    28 грудня 2015р. №АО/13/15                                                          В.О. обов'язки директора

    На №_________ «___»_____________                              Департаменту житлового господарства

                                                                                                                               Лавріку О.В.

    Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та розміщеної інформації на офіційному сайті Вінницької міської ради

     прошу надати наступну інформацію у терміни, визначені діючим законодавством:

    1.      який правовий статус має Ресурсний центр підтримки ОСББ, розташований за адресою: м. Вінниця, вул. Першотравнева, 78?

    2.      які питання відносять до компетенції даного Ресурсного центру підтримки ОСББ?

    3.      чи має право вказаний Ресурсний центр підтримки ОСББ приймати та перевіряти  документи для державної реєстрації юридичної особи?

    4.      ПІБ керівника, що очолює Ресурсний центр підтримки ОСББ, номер телефону для зв'язку та електронну адресу.

    5.      ПІБ керівника, що очолює відділ розвитку ОСББ Департаменту житлового господарства ВМР, номер кабінету, номер телефону для зв'язку та електронну адресу.

    Відповідь прошу направити на електронну адресу: elvira.upr@gmail.com або за адресою: 21019. м. Вінниця, вул.. Нагірна, буд. 19К. офіс №1

    З повагою,

    ​Голова правління Асоціації ОСББ Вінниччина                                              Ельвіра  Мрясова

  • 28 грудня 2015
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    АСОЦІАЦІЯ ОБ'ЄДНАНЬ  БАГАТОКВАРТИРНИХ 

    БУДИНКІВ  ВІННИЧЧИНИ

    21019, Україна, м. Вінниця, вул. Нагірна, 19К, офіс 1 ,    тел.+380636939947                                       aosbb.vinnytsia@gmail.com                                          https://www.facebook.com/OSBBVinnitsia                                                                                          

    28 грудня 2015р. №АО/12/15                                                          В.О. обов'язки директора

    На №_________ «___»_____________                              Департаменту житлового господарства

                                                                                                                     Лавріку О.В.

        01.07.2015 року до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців було внесено запис щодо створеного ОСББ «Сонячна-11» у багатоквартирному будинку за адресою: м. Вінниця, вул. Сонячна,11 та присвоєно ідентифікаційний код юридичної особи: 39868867.

       На підставі прийнятого рішення загальними зборами співвласників від 16.07.2015 (протокол загальних зборів співвласників №2) ОСББ «Сонячна-11» увійшло до складу Асоціації ОСББ Вінниччини. Також співвласниками ОСББ «Сонячна-11» на даних зборах було прийнято рішення щодо самостійного утримання та обслуговування житлового будинку №11 по вул. Сонячна у м. Вінниця ОСББ «Сонячна-11», створення комісії по прийняттю даного будинку у управління ОСББ «Сонячна-11» із повною необхідною технічною та іншою документацією, про що 13.08.2015 було подано письмову заяву до ЖЕК №7 та Вінницької міської ради.

      22.10.2015 року головою правління ОСББ «Сонячна-11» на офіційний сайт Вінницької міської ради, а саме в.о. директора Департаменту житлового господарства Лавріку О.В, було направлено публічне звернення щодо строків передачі даного багатоквартирного будинку в управління ОСББ «Сонячна-11» та усієї необхідної технічної документації на даний будинок.

       Проте відповідь на офіційному сайті було розміщено через 2 місяці після звернення, а саме 22 грудня 2051 року та не було вказано точної дати передачі будинку або хоча б дати початку роботи комісії по передачі вказаного будинку та необхідної документації.

         Також зазначу, що начальник ЖЕКу№7 надав правлінню ОСББ «Сонячна-11» усну відповідь, що документи усі готові та передані до ВМР та саме ВМР буде їх передавати , а Ресурсний центр підтримки ОСББ на Першотравневій, 78 при особистому зверненні члена правління ОСББ «Сонячна-11» та в її присутності в телефонному режимі зв'язався із начальником ЖЕКу№7 та в усній формі надав відповідь, що документи готові та їх буде передавати ЖЕК№7

        Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»  та на підставі Закону №2866 "Про ОСББ" із змінами та доповненнями відповідно до Закону №417 «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», особливо звертаючи Вашу увагу, що колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об'єднання, у тримісячний строк з дня державної реєстрації об'єднання забезпечує передачу йому примірника технічної та іншої передбаченої законодавством документації на будинок, а з моменту реєстрації ОСББ «Сонячна-11» пройшло уже майже шість місяців

     прошу надати наступну інформацію:

    1.  у які строки буде переданий в управління ОСББ «Сонячна-11» багатоквартирний будинок за адресою: м. Вінниця, вул. Сонячна, 11 та підписано акт прийому?

    2.  у які строки буде передано ОСББ «Сонячна-11» усю відповідну технічну документацію на багатоквартирний будинок за адресою: м. Вінниця, вул. Сонячна, 11 у повному обсязі?

    3. яка структура чи підприємство буде передавати в управління ОСББ «Сонячна-11» багатоквартирний будинок за адресою: м. Вінниця, вул. Сонячна, 11 з усією необхідною технічною документацією та підписувати акт прийому?

    Відповідь прошу направити на електронну адресу: elvira.upr@gmail.com або поштою : 21019. м. Вінниця, вул.. Нагірна, буд. 19К. офіс №1

    З повагою,

    ​Голова правління Асоціації ОСББ Вінниччина                                              Ельвіра  Мрясова

  • 24 грудня 2015
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Олег Володимирович!

    Величезне спасибі за те, що Ви так оперативно відреагували на мою скаргу і ЖЕК-7 відремонтував каналізаційний стояк у сусідній квартирі і усунув причину затоплення.

    З наступаючим Новим Роком та Різдвом Христовим! Всіх Вам благ в Новому році!

  • 23 грудня 2015
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрий день! Щодня, йдучи на роботу, велика кількість людей порушує правила дорожнього руху біля тролейбусної зупинки "Інструментальний завод"! Неодноразово ставали свідками наїзду автотранспорту на пішоходів. Для збереження людського життя Просимо розглянути можливість установлення світлофору і пішоходного переходу біля зупинки! ​

    Якщо наше питання відноситься до іншого департаменту, просимо перенаправити або відповісти куди нам звернутися! Дякуємо за допомогу!

  • 13 грудня 2015
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​ Доброго дня , прошу Вашої допомоги . В моєму підїзді м. Вінниця вул Хлібна 23 кв. 24 більше місяця тече стояк холодної води. Жео приїхав - зробив диру в стіні и більше нічого. Вже течея призвела до того , що в квартирі ( на пів квартири ) немає світла, перед цим затопило кухню , вийшла з ладу духовка , витяжка. В квартирі проживає дитина 1, 8 років и хвора людина , яка знаходится в комі пісял інсульту. ЖЕО ніяк не реагує на мої звернення, я в відчаї ! Дуже прошу Вашої допомоги. Дякую 

  • 12 грудня 2015
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Я є офіційним представником на громадських засадах Народного Депутата України МЕЛЬНИЧУКА Сергія Петровича. Більше місяця тому звертався на особистий прийом до Вашого заступника Фурмана Р. С. щодо розгляду питання та надання можливості здійснення прийому громадян у формі "прозорого офісу" в приміщенням міських комунальних підприємств "ЖЕКів". Але відповіді не отримав і досі. 11.12.2015 року я звертався до Вашої приймальні в телеонному реимі і мені було обіцяно, що мені передзвонять. Однак, ніхто мені не подзвонив 11 - 12.12.2015 року. Вважаю, таке відношення до звернень громадян є недопустимим, а щодо офіційного представника Народного Депутата - неповаго до Народного Депутата та його помічників. Прошу негайно, у найкоротші терміни передзвонити мені та надати граік прийому громадян в режимі "прозорий офіс" в приміщеннях міських комунальних підприємств "ЖЕКів". Відповідь прошу надати з дотриманням вимог та строків, визначених чинним Законодавством України.

    З повагою,                       помічник Народного Депутата України МЕЛЬНИЧУКА Сергія Петровича                                                                                                      - ШМАГАЛОВ Вадим Борисович                                                  

       

  • 11 грудня 2015
    Звернення до:
    Лаврік Олег Володимирович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня!Шановний Олег Володимирович!Хочу звернутись до Вас по такому питанню:облаштування пандусами під'їздів в багатоповерхівках.Так як я молода матуся, то кожного дня відчуваю незручності при виході і вході до під'їзду будинку № 20 по вулиці Фрунзе.В той же час в сусідньому будинку № 24 у всіх без виключення під'їздах зроблено пандуси з бетону, хоче там по 2-3 сходинки, а у нас їх 7-8!Ця обставина вагомо полегшує життя і матусь з візочками, і бабусь з дідусями з повними візками овочів з ринку, і, найголовніше, інвалідів!І при цьому ця робота не потребує залучення величезних матеріальних ресурсів.Ми були б Вам дуже вдячні за вирішення даної проблеми!Маємо надію разом зробити наше рідне місто найкращим для життя!