• 07 серпня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Відвідував з сімею міські пляжі  та спостерігав як так звані рятувальники катаются  на човні незвертаючи увагу на людей у воді . А на пляжу Гонти взагалі торгуют різними напоями та збирают кошти за жалкий дитячий батут 10г за 10минут .На питання чи мают юнаки документи на виріб та документи на законий бізнес відповіли що один телефоний звонок позбавить мене від такої цікавості !!! А Ви ще в європу мрієте  наведіт порядок , вирвіт очеред , зберіт мусор, визначте покащиками глубину . тоді будуйте свій підозрілий бізнес .... Да да юнаки в желетках рятувальників могли довести до ладу своє робоче місце!​

  • 02 серпня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Сергій Володимирович.я.мешканка хутора Шевченка.хочу запитати.куди нам дівати сміття.яке відмовляються брати при вивозі побутового сміття?Мені що.щоб вивезти старе крісло визивати окреммий автомобіль?

  • 01 серпня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​День добрый! 

    Считаю, что необходима проверка магазина Эко маркет на Коцюбынського 30. 

    На витрине стоят цвелые ананасы.

    В отдели кулинарии, на продуктах сидят мухи, в этом же отдели, 

    на курином стегно была плесень.

    В овощном отдели, много гнелых фруктов , овощей по которых 

    ползают насикомые.

    Огромная просьба, принять меры к владельцам этого магазина.

  • 31 липня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрый день!

    Хочу, что бы вы,обратили свое внимание на супермаркет Сильпо по адресу ул. Привокзальна. 

    В рыбном отделе, на рыбе сидели мухи, витрина была грязная с плесенью. 

    В холодильнике с морожеными овощами, было грязно и чуствуеться реский неприятный запах..

    Приймите пожалуйста меры. 

  • 30 липня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг
    ​Шановній Сергій Володимирович!
    Хочу звернути вашу увагу на ринок Папаніна 1, магазин №4 
    «ПП Бондарук», грязь і анти-санітарні умови в яких продають продукти харчування.
    При покупці продуктів 29.07.14 я побачила наступне,  при вході в магазин лежали
    2 ящики з ковбасою зеленого кольору, яка продавалася, без холодильника,
    температура зовнішнього повітря цього дня  була 32 градуси
    ковбаса, яка було  на вітрині, на ній сиділи багато мух.
    У цьому ж магазині на рибі мойва та ж картина з мухами,
    холодільники та вітрини дуже грязні.  Прошу  вас прийняти заходи до власників цього магазина.
  • 18 липня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрий вечір я звертаюсь до вас з дуже великим проханям,я проживаю по вул Репіна33/4 біля нашого дому е маленька дорога яка веде до міського пляжу "хімік" кожен,день вечір ніч їздять машини як і громадського обслуговування так і рестораного  , і вони буксують,бувае що і допомагаем витягувати своїм транспортом,в мене і в половини водіїв міста Вінниці е велике прохання зробіть нам цей кусочок дороги, тут не багато метрів 100,щоб можна було проїхати дитячим транспортом  так і легковим і грузовим транспортом.я дуже сподіваюсь на вашу Допомогу.на все добре

  • 16 липня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг
    Доброго дня Сергій Володимирович!!Звертаюся до Вас зі скаргою на ЖЕК №12..Я вже три дні викликаю електрика через чиспетчера і так ніхто і не прийшов((я відмініла свої зустрічі важливі,а в ЖЕКу мені говорять-прийде чекайте,потім кажуть багато роботи,а потім знову ждіть,так як всі у відпустках...я звернулась до них з таким проханням,щоб прийшли перевірили лічильник,так як хтось до нього підключився ,не було пломби,і плачу я багато за світло чим мала б платити...так як не приходить електрик,я схиляюся до думки,що  цей електрик і допомагає комусь красти світло(((Велике дякую!!!Розберіться Будь ласка,тому що цей лист може піти далі.З повагою Вікторія.
  • 11 липня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг
    Доброго дня! Звертаюсь до вас з приводу фірми "Долина Плюс" , що займається продажем питної води на розлив по місту. Хочу повідомити, що дана фірма проводить виїзну торгівлю по місту без оформленої належним чином дозвільної документації, з порушенням правил дорожньго руху і санітарних норм. Одне із місць де вони проводять виїздну торгівлю - вул.Салтикова-Щедріна 110 маг. "Діброва" на парковці біля проїзжої частини, що становить загрозу для життя покупців їхної продукції (мною визивався наряд даї по телефону 102), також порушуються санітарні норми при розливі води біля проїзжої частини. А саме головне на прохоння надати дозвільну документацію на виїздну торгівлю були надані документи які вже більше року недійсні (було виявлено шляхом консультації по телефону гарячої лінії міської ради), також немає узгодженого маршрутного листа. 
    Прошу прийняти міри до даної фірми, яка проводить виїздну торгівлю по місту без дозвольної документації , з порушеннями, а також на приватній території підприємців, на праковках автотранспорту біля проїзжої частини. На усі зауваження та прохання звільнити приватну територію працівники даної фірми нагло посміхаються і не реагують.

     
    Контакти даної фірми:  http://dolina-plus.com.ua/vn.php
                                       Україна, м. Вінниця, Вінницька обл., 

    Вінницький район., село Якушенці, 
    вул. Барська №10

     

    Факс:  +38-03737-4-44-40​

  • 11 червня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Добрый день!!!!! Хотел к Вам обратится по вопросу торговли на прилавках на Привокзальном ринке 2, я прихожу в 5 утра и никогда не могу занять место потому что мне говорят что все прилавки арендованы, а также я знаю что места там бесплатные, но с меня берут за место то 5 то 10 то 20 грн., прошу обьясните мне правила торговли, может я в чем то не прав. Заранее буду Вам благодарен.​

  • 09 червня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрий день Сергій Володимирович! 

        Звертаюсь до Вас за дорученням мешканців буд №57 ,що по вул.Стеценко , де я мешкаю з чоловіком, ми діти війни,почесні пенсіонери ,як і інші жителі нашого будинку на протязі довгого періоду потерпаємо від нічного свавілля сосіднього з будинком  закладу " Планета Мода-бар" щоденно 6 днів на тиждень (крім понеділка) з 24 до 5,30 год ранку ,де цілу ніч лунають несамовиті дикі крики, всерівно ,як когось гвалтують, льется рікою брудна лайка, музика лунає,так аж гавкають собаки в приватному секторі ,а на останок під ранок лунають салюти. Вранці, коли жителі будинку йдуть на роботу ,навчання та інше,вздовж дороги  біля вищевказанного закладу ми спостерігаємо утворення якогось стихійного громадського туалету з купами бруду та битого скла...і це в нашому квітучому місті европейського зразка? По данному питанню неодноразово зверталися в "Цілодобову Варту", органи правопорядку Замостянського УМВС, але на жаль черговий міськвиконкому неодноразово обіцяє розібратись у данній ситуації ,але без результатно, а правоохоронні органи нехтують покладенним на них завданням щодо вжиття заходів до порушників встановленного режиму роботи , визначенного п.6 Рішенням Вінницької міської ради від 8,06,2012 р № 810 " Про встановлення роботи закладів торгівлі та ресторанного господарства, розташованих на території м.Вінниці"Ну а натомість нам доводиться  проводити безсонні ночі,постійно нервувати та хворіти .Переконливо просимо Вас вжити термінових заходів щодо перевірки та  закриття данного нічного клубу.

    З повагою,

    мешканці 176 квартир по вул.Стеценко 57

  • 09 червня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​                                                      Шановний Сергій Володимирович!

    Ми, мешканці кооперативного будинку , що знаходиться у м. Вінниці по вулиці Константиновича 39, звертаємось до Вас за допомогою у вирішенні нашої проблеми.

             У нашому будинку продовжує цілодобово працювати магазин «Слов’янка», незважаючи на Наказ Департаменту адміністративних послуг від 23.05.11 р. №7, згідно з яким для магазину встановлено режим роботи в межах з 7.00 до 22.00.

                    Як і раніше, біля входу в приміщення магазину збираються компанії молодих людей, які прямо під вікнами розпивають алкогольні напої, кричать напідпитку, нецензурно лаються, курять. Також напротязі всієї ночі чути як хлопають дверцята та гучно грає музика автомобілів, які приїжджають до магазину, гримить решітка на вході в магазин, яку іноді закривають на ніч і продають алкогольні напої крізь неї. Все це заважає спати жителям будинку. А на ранок – прибудинкова клумба вся в недопалках, пробках, пляшках від алкогольних напоїв, а дуже часто взагалі перетворена на громадський туалет.

                    На магазині відсутня інформаційна табличка з зазначенням встановленого законного режиму роботи з 7.00 до 22.00. На зауваження мешканців продавцеві чому магазин продовжує працювати після 22.00, ми отримали відповідь, що працювати цілодобово було наказано власницею магазину «Слов’янка» Сінько Г.І.

                    На всі наші звернення в міську раду, ми отримували відповіді (лист від 09.08.12 р. №К0-01-23613/01-04, лист від 10.01.2013 №К-0136845/0100-05-19, лист від 02.08.2013 №К-01-13756/1-00-10), що дирекції магазину було вручено Попередження про суворе дотримання встановленого режиму роботи. Ставимо до відома, що жодна з комісій, якщо вони були звісно, не перевіряла роботу магазину після 22.00. Всіма наказами, попередженнями і приписами міської ради адміністрація магазину нехтує.

    Крім того, правоохоронні органи не виконують покладені на них завдання, щодо вжиття заходів до порушників встановленого режиму роботи, визначені п. 6 Рішення міської ради від 08.06.2012 р. №810 «Про встановлення режиму роботи закладів торгівлі та ресторанного господарства, розташованих на території м. Вінниці». Коли на наші виклики міліції вночі щодо порушення громадського порядку, спричинені діяльністю магазину «Слов’янка», приїжджали наряди міліції жоден з правоохоронців не зробив навіть зауваження продавцеві магазину, а фіксувати їх протиправну нічну діяльність взагалі відмовляються.

    Оскільки роз’яснювальні роботи і попередження на Сінько Г.І. не діють, вимагаємо вжиття більш дієвих заходів, щоб змусити власницю магазину «Слов’янка» виконувати Наказ Департаменту адміністративних послуг від 23.05.11  №7 щодо встановленого режиму роботи закладу з 7.00 до 22.00.​ 
  • 15 травня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

                                                               В.О. Міського голови 
                                                               Вінницької міської ради 
                                                               Моргунову Сергію Анатолійовичу

                                                               Начальнику
                                                               Житлово-експлуатаційної 
                                                               контори (ЖЭК №7)
                                                               м. Вінниці
    Ми, мешканці будинку по проспекту Юності, 31 вже зверталися до Вас з приводу питання щодо нашої незгоди з ініціативою окремих мешканців нашого будинку розширити проїжджу доріжку навпроти під’їздів та зробити на ній «кармани» для паркування їхніх автомобілів.
    Ми збирали підписи про незгоду жильців, яких було зібрано більше 80 (у будинку 120 квартир), але вчора на під’їздах будинку вивішали об’яву про проведення  ЖЕКом зборів в п’ятницю 16.05.2014 року о 17.00 з даного питання.
    Ми боїмося, що збори будуть формальними, і без згоди мешканців буде ухвалене рішення щодо даного питання і після цього одразу почнуться дії.
    Хочемо знати чи це є така міська програма, чи це ініціатива ЖЕКу або окремих жителів нашого будинку.
    Просимо проконтролювати дане питання і посприяти недопущенню втілення даного проекту.
    В нашому дворі за сприяння депутата міськради і В.О. Міського голови  Моргунова Сергія Анатолійовича було зроблено гарну доріжку, підходи до під’їздів, високі охайні бордюри, а також є гарна зелена зона.
    Втілення даного проекту призведе до руйнування бордюрів і доріжки, знищення дерев. Крім того, знову наголошуємо, о у нашому 8-під’їзному будинку багато дітей, які на цій доріжці грають у бадмінтон, катаються на велосипедах та взагалі переходять через неї на дитячий майданчик і зелену зону, за рахунок якої і хочуть зробити дану реконструкцію. Також у нас багато літніх людей,які пересуваються з палицями і відпочивають на лавочках в затінку тих дерев, які потрібно буде знищити.
    Сподіваємося на ваше розуміння і підтримку.

  • 07 травня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    доброго дня! приблизно місяць тому ми , мешканці мікрорайону Сабарів надіслали колективне звернення для того, щоб нам встановили пішоходний перехід, а саме розмітку  біля зупинки П.Мирного, наше колективне звернення підписане понад 30 чоловіками, а сме мешканцями вказаного мікрорайону до сьогодняшнього дня  проігнороване та  не надано відповідь у   встановлений  зЗаконодавством термін, щодо З/У "Про звернення громадаян"​пішохідний перехід - ділянка проїзної частини або інженерна споруда, призначена для руху пішоходів через дорогу. Пішохідні переходи позначаються дорожніми знаками 5.35.1-5.37.2, дорожньою розміткою 1.14.1-1.14.3, пішохідними світлофорами. За відсутності дорожньої розмітки межі пішохідного переходу визначаються відстанню між дорожніми знаками або пішохідними світлофорами, а на перехресті за відсутності пішохідних світлофорів, дорожніх знаків та розмітки - шириною тротуарів чи узбіч.-

    нічого подібного у  нас  не має, міська влада ігнорує це питання, щодо розміток та іншю. вимог мешканців  мікрорайонуТому  згідно З/У "Про звернення громадян " ми і звернулись із цією колективною заявою, адже це апитання  є болючим для  нас  та  наших дітей  на  сьогодняшній  день.


     

    Дякуємо за співпрацю та  взаєморозуміння, адже  ми неодноразово повідомляли про наше  прохання  на  гарячу  лінію 1560, де підтверджує цей  факт, запис дзвінків, звертались до начальника  ДАЇ, про що получали  щоразу відмову.

    Просимо не ігнорувати наші  законні інтереси та  піти на поступки і  за ради наших дітей  та  здоров"я  нашого майбутнього покоління зробити нам цю маленьку  справу  великого для  нас  маштабу та  значення. зарання  дякуємо . мешканці Сабарова

  • 16 березня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​  Шановний Сергій Володимирович! Дозвольте звернутись до Вас з проханням. Ми мешкаємо по вул.Немирівське шосе буд,80. Біля зупинки громадського транспорту магазин "Хуторянка", немає пішоходного переходу. Я вже давно думала звернутись з проханням встановити знак пішоходного переходу, но все якось не квапилась. Та ось коли на моїх очах автомобіль збив школяра, минулої пятниці, вирішила писати Вам листа негайно. Слава Богу дитина жива, його забрала швидка, але це так страшно!!! Я розумію, що можна пройти пішки до зупинки Чехова і там сісти безпечно на любий транспорт, але коли вранці поспішаємо з дітьми, хто в садочок, хто до школи, на роботу, то кожна хвилина дорога. Тим більше що там сісти набагато важче, бо білший наплив пасажирів. 

      Дуже Вас прошу, розгляньте наше прохання, не тільки я одна цього хочу, всі мешканці цілком згодні з тим, що пішохідний перехід нам дуже необхідний. Тим більше, що по обидві сторони шосе знаходяться жилі будинки. 

    Дякуєм.

  • 14 лютого 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​                 Шановний Сергій Володимирович!
     
    Міністерством освіти і науки України, Спілкою Голів обласних Рад директорів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації України прийняте рішення про проведення ІVВсеукраїнської олімпіади з радіоелектроніки серед студентів  ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації України на базі Вінницького технічного коледжу 21 – 23 травня 2014  р.

     Олімпіада з радіоелектроніки  проводиться з метою пропаганди радіоаматорства в Україні та виявлення, відбору та підтримки обдарованої студентської молоді, розвитку та реалізації здібностей студентів, стимулювання їх творчої  праці, підвищення якості підготовки майбутніх фахівців з радіотехніки та радіоелектроніки, активізації навчально-пізнавальної діяльності.

     Запрошуємо Вас взяти  участь в організації та проведенні   ІV Всеукраїнської олімпіади з радіоелектроніки!

         Голова оргкомітету олімпіади, голова ЦК «Радіотехніка» Вінницького технічного коледжу, к.т.н., доцент Цирульник Сергій Михайлович.

  • 07 лютого 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Здравия!
    Прошу проверить деятельность компании "Black&Veatch Special Projects Corp" (США) на территории   г. Винницы (ул. Малиновского).

    Срок соглашения «О сотрудничестве в области предотвращения распространения патогенов, технологий и знаний, которые могут быть использованы при разработке биологического оружия», принятое в 2005 г., истек 31 мая 2013г. 

    Почему винничане не знают про американскую лабораторию, где создается и испытывается бактериологическое оружие?

  • 13 січня 2014
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановний Сергій Володимирович! Хочу звернути Вашу увагу на роботу системи прозорого офісу, зокрема відділу державної реєстрації речових прав на майно ( місця 25,27), а саме і начальник даного відділу, і реєстратори абсолютно не зацікавлені в оперативній і ефективній роботі. Для них важливим є лише відпрацьований час. Суть проблеми в наступному: в 15.19.   13.01.14. я отримав номерок на прийом ( місце 25,27). До 17.00. я мав можливість спостерігати за роботою реєстраторів в цьому офісі: номери на прийом з"являлися хаотично і що саме цікаво по цих номерах відвідувачів не було ( № 423 і 432 на протязі 40 хвилин змінювали один одного, а реєстратор спокійно розмовляв по своєму мобільному телефону), при особистому зверненні до реєстратора, споглядаючи таку дивну картину, з проханням прийняти, була отримана відповідь : "Чекайте на свою чергу" В кінцевому підсумку тільки годинник показав 17.00. реєстратор швидко зібралась і зі словами, що робочий день закінчився, припинила прийом. При зверненні до начальника відділу він заявив, що дана кількість реєстраторів не спроможна обслуговувати зареєстровану кількість відвідувачів і їм байдуже чи потрапить людина на прийом в той же день. Кидається у вічі не ефективна організація роботи відділу.

  • 27 листопада 2013
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Добрий день Сергій Володимирович.

    На сайті міської ради є інформація, що до попереднего запису до електронної черги. 

    http://www.vmr.gov.ua/TransparentCity/Lists/TransparentOffice/ShowContent.aspx?ID=24

    Вчора я скористався цим сервісом та замовив квіток через інтернет(квіток №1, час 9-20 на 27.11.2013, ) дуже зручно.

    Але державний реєстратор речових прав прийняв у мене один пакет документів из трех мотивуючи тим, що на кожний пакет документів потрібен талон. Разраховиючи знову замовити талон на електронну чергу через інтернет я звернувся до данного сервісу, але сервіс не працює в повному обсязі та талонів до державного реєстратора речових прав не дає. При спробі попередню замовити квіток потелефону(59-51-00) у адміністратора Прозорого офісу теж була невдалою. 

     Звертаюсь до Вас з проханням відновити дуже зручний та корисний сервіс.

    З повагою, заступник директора ТОВ фірми "Алмаз Б" ЛТД Ізосімов О.М.

  • 17 листопада 2013
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Допоможіть побороти шахрайство! На другому поверсі павільйону, що на центральному ринку​ пороцвітає шахрайство. Моя мати, яка перебває на пенсії придбала там телефон, прийшовши додому виявилось , що він не функціонує належним чином. Прийшовши через декілька годин, продавець відмовилась віддавати гроші. На прохання предявити свідоцтво про підприємницьку діяльність - продавець тільки посміхнулась. Велике прохання провести рейд і чистку в павільйоні, нехай залишуться лише ті продавці які надаватимуть покупцям якісні послуги та товари. 

    Заздалегідь дякуєм за прийняті міри!



  • 14 вересня 2013
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Дети наше будующее! Помогите! У нас Не двор для детей а стоянка машин! ​

  • 14 вересня 2013
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Дети наше будующее! Помогите! У нас Не двор для детей а стоянка машин! ​

  • 10 вересня 2013
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Питання стосується комунальних платежів. За утримання будинку наш дім отримує різні цифри, в залежності від кімнат в квартирі, але обгрунтованої відповдв в ЖЕК ми не отримали, чого ремонт під'їздів тягнеться у вигляді щомісячної оплати вже 10 міс, при тому що ми самі складали грощі на фарбу та деякі мілки принади для ремонту, чому не надається акт виконаних робіт і з цінами що мають пояснення, чому кожен місяць паперово подається що виконуються роботи, але їх нема, при запитанні економістів ЖЕКа, що відповідає за будинок по вулиці Ленінградська, то роботи це: ще той ремонт що почався в листопаді 2012 року, та заміна лампочок. Головне питання чому суми за утримання будинків розподіляється за площою квартир, чого за замінену лампочку всі оплачують різну ціну, і ще й таку велику, що ж тоді входить до роботи ЖЕКу? Прошу відповісти на це питання, але й ще прийняти міри, за несправедливі стягнення грощей, також стосовно опалення, невже у людей хтось питав чи згідні ми оплачувату літом лишні грощі?? Те що вони можуть крутитися надепозитах ніхто і не сумнівається, але це знущання!!! Прошу не проігнорувати моє звертання!

  • 29 серпня 2013
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрий день, хочу поговорити з приводу зародження стихійного ринку на Квятека.
    На вулиці Квятека(Чорнобиль), вище ринку Вишенька, біля Приватбанку та кіоску Наша Ряба утворилось скупчення людей які торгують на тротуарах. Найбільше їх спостерігається зранку та при гарній погоді. Тим не менш на протязі дня там весь час хтось є. Самі продавці не вірять що є вільні місця на базарах(або просто прикидуються, адже тут більше людей проходить). Щотижня їх стає все більше. Це дуже не гарно виглядає, особливо на фоні цивілізованого ринку Юність, розташованого за 100м. Інколи навіть важко пройти.Будь-ласка відправте своїх людей для розяснення, місць безкоштовної торгівлі і якщо треба які заходи буде застосовано, якщо вони так і далі будуть створювати цей стихійний базар.

  • 21 серпня 2013
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня. Сергій Володимирович, вчора бачив Ваш виступ стосовно торгівлі і облаштування торгових точок, цілком з Вами погоджуюсь і підтримую в цьому питанні. Останнім часом, ситуація на залізничному вокзалі виходить за рамки допустимого... З кожним днем все більше людей торгують просто перед вокзалом разом з міліціонерами. Вже не зрозуміло хто тим молоком торгує? Кругом бруд і смрад, пройти нормально до вокзалу неможливо. Адже це перше, що бачить людина яка приїзджає. Будь ласка, посприяйте у вирішенні даної проблеми.


  • 12 липня 2013
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго часу доби, Сергіє Володимировичу. Відомо, що формат прозорого офісу є взірцевим та таким на котрий слід рівнятись іншим містам нашої держави. Однак очевидно, що досконалості немає меж, що власне нам і показують як країни-члени ЄС так само й інші не менш успішні країни світу. Тому зважаючи на це, пропоную започаткувати на базі Департаменту керівником якого ви являєтесь, систему електронного урядування на місцевому рівні для організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного харакеру не виходяи з приміщення офісу чи з дому. Це дасть можливість скоротити час отримання/видачі таких документів, зменшить витрати пов'язані з обробкою і видачею документів на паперових носіях, унеможливить факти виникненн корупції і т.д. Вся інформація про СПД буде систематизована та знаходитись на електронних носіях, що полегшить доступ до неї у разі можливих: внесення змін чи повторної видачі. Разом з цим застарілу процедуру можна частково зберегти, при цьому значно скоротивши чисельність службовців. Таким чином можна започаткувати перехід від паперового до електронного формату документів. Усю необхідну інформацію можна розмістити на сайті ВМР. І останній позитивний момент який стане наслідком введення електронного урядування, це те, що між владою та підприємцями буде налагодженй взаємозв'язок, з мінімазацією бюрократичної тяганини як не за підписом, то за печаткою окремо взятого посадовця чи органу в цілому. Дякую за увагу. 

  • 19 червня 2013
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Дякую за підтримку та співпрацю.

    З повагою.

    Автор та керівник проекту "ЗОЛОТА ПІРАМІДА-ECO"

    Луцяк Владислав.

  • 19 червня 2013
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ШАНОВНИЙ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Я ЗВЕРТАЮСЬ ДО ВАС З ПРОХАННЯМ НА МАТЕРІАЛЬНУ ДОПОМОГУ.  ПО СОСТОЯНІЮ МОГО ЗДОРО"Я МЕНІ ДУЖЕ ПОТРІБНА ОПЕРАЦІЯ.МІЙ ДІАГНОЗ КІФОСКАЛІОЗ 4 СТ.  ТАКУ СКЛАДНУ ОПЕРАЦІЮ ПРОВОДЯТЬ У НЕМЕЧИНІ, НО Я ВИЙШЛА НА МЕЖДУНАРОДНИЙ ЦЕНТР НЕВРОХІРУРГІЇ ЯКИЙ ЗНАХОДИТЬСЯ У МІСТІ КИЇВІ.  ПРОЙШЛА КОНСУЛЬТАЦІЮ, ПРОВОДИВСЯ КОНСІЛІУМ І ЛІКАР КУРІНЕЦЬ І.П. СМОЖЕ ВЗЯТИСЯ І ЗРОБИТИ МЕНІ ТАКУ СКЛАДНУ ОПЕРАЦІЮ. РОБИТИ ОПЕРАЦІЮ ТРЕБА ЯК НАЙШВИДШЕ. ТІЛЬКИ НА ЦЕ ВСЕ ПОТРІБНО 100000 ГРН. МОЇ БАТЬКИ ВІД МЕНЕ ВІДМОВИЛИСЯ СКАЗАЛИ ЩОБ САМА ШУКАЛА КОШТИ НА ОПЕРАЦІЮ, В МЕНЕ ТАКІХ КОШТІВ НЕМАЄ ТАК ЯК ЗАРОБІТНЯ ПЛАТНЯ У МЕНЕ 1000 ГРН. І ПЕНСІЯ 900 ГРН. НА ЦІ КОШТИ МЕНІ ТРЕБА ЗНІМАТИ ПОМЕШКАННЯ, КУПУВАТИ ПЕРЕОДЧНО ЛІКИ І ЯКОСЬ ЖИТИ. НА ОПЕРАЦІЮ ВІДКЛАДАТИ ГРОШІ  В МЕНЕ НЕ ПОЛУЧАЄТЬСЯ. ЗАРАЗ Я ЗВЕРТАЮСЬ У ВСІ ІНСТАНЦІЇ ЯКІ МОЖУТЬ МЕНІ ДОПОМОГТИ З КОШТАМИ, ЦЕ ДО ВАС,  НА ТЕЛЕБАКЧЕННЯ, ДО СВОГО ДИРЕКТОРА ДЕПУТАТВ  І ПОШУ ВСІХ ДОПОМОГТИ КОШТАМИ. І ВАС ДУЖЕ ПРОШУ НЕ ВІДВЕРТАЙТИСЯ ВІД МЕНЕ, ДУЖЕ ПРОШУ ДОПОМОЖІТЬ ЧИМ МОЖИТЕ. ДАЙ БОГ ВСЬОГО САМОГО НАЙКРАЩОГО, ХАЙ БЕРЕЖЕ ВАС БОГ.​

  • 11 червня 2013
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ВИННИЦА!!КЕЛЕЦКАЯ 34 и СОСЕДНИЕ ДОМА ТОНУТ!!!!все дома в воде с канализаций, огороды, дома, времянки всё затопило!!! Всё из-за того что через дорогу посторили новую детскую площадку и перекрыли часть трубы!! МЧС и все остальный городские службы предпологали такой исход..поэтому просто выключили телефоны!!!! ОНИ НЕ ОТВЕЧАЮТ!!!!! ПОМОГИТЕ ЛЮДЯМ!!

  • 11 травня 2013
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Шановний Сергій Володимировичу!

     

    Просимо Вас підтримати соціальний  арт-проект, що є загальноєвропейською практикою бо ставить питання розподілу відходів. Гасло проекту: «Ми перетворимо непотрібне в гарне та наведемо еко-порядок!».

     

     Напередодні літніх канікул і відпусток у кожного учня, студента чи співробітника офісу знайдеться безліч  речей з пластику та пластмаси, що відслужили свій термін і стали непотрібними. Ці речі, що колись використовувались  для ігор, навчання і роботи тепер готові відправитися у відро для сміття з іншими відходами і стати нерозкладним шаром на міському звалищі.

     

    Пропонуємо Вашій увазі перший соціальний арт-проект екологічного спрямування «ЗОЛОТА ПІРАМІДА-ECO»  з програми ARTEККО,  рушійною силою якої є творчість через перетворення. Автором та ініціатором програми та проекту є дизайнер, засновник  арт-цеху - «ELVISTUDIO»,  Владислав  Луцяк .

     

             Місія арт-проекту "ЗОЛОТА ПІРАМІДА-ECO"  -   зробити крок до  чистоти нашого міста, актуалізувати  питання сортування відходів та дати нове життя предметам, які інакше   перетворяться на звичайне сміття та  відходи, а далі утворять шар на звалищі який не піддається розкладанню ніколи!  

     

    Мета проекту: зібрати якомога більше  пластмасових відходів – старих поламаних іграшок, відпрацьованих канцтоварів - і трансформувати їх в арт-обєкт  «ЗОЛОТА ПІРАМІДА-ECO».  Арт-об’єкт  плануємо встановити у місті в якості новорічної ялинки 2014 та  зареєструвати в книзі рекордів  як найбільший арт-об’єкт з пластмасових відходів.

     

    В чому полягає Ваша підтримка:

    У рамках проекту «ЗОЛОТА ПІРАМІДА-ECO»  пропонуємо дати дозвіл на  відкриття пунктів  прийому пластмасових відходів (подібно збору макулатури) у період закінчення навчального року з 07 по 30.05.2013  та  на  початку нового навчального року - вересень 2013 р. -  в школах  № 1; 2; 4; 7; 17, а також у дитячих дошкільних установах «Дельфін» і №21 та провести експериментальний цільовий збір пластмасових відходів, які зазначені далі у списку.

    Для цього просимо Вас повідомити про захід керівників цих учбових закладів та надати нам  «зелене світло» на таку акцію. На даний час проект підтримує громадська організація  «Культірні стратегії ХХI» м.Вінниця.

     

    Перелік того, що може стати в нагоді для створення «ЗОТОТОЇ ПІРАМІДИ-ECO»:   поламані іграшки, списані ручки і маркери, поламані речі з пластмаси. В  якості ємностей для збору будуть використані контейнери,  надані  в оренду  КУП  «ЄкоВін» за наказом міського голови* (лист додано). В процесі збору, гарантуємо притримуватись санітарних норм.

     

     Зауважуємо на тому що, програма з розділення відходів - необхідний крок на шляху до збереження екологічного простору соціального середовища наших міст і є загальноєвропейською практикою. У соціальному зрізі  даний експеримент розглядається не лише як підготовчий крок до реалізації програми з розділення відходів, але й як просвітницький та виховний захід, що сприятиме  формуванню у свідомості підростаючого покоління почуття особистої відповідальності за екологічне майбутнє рідного міста та країни.  

     

 

 

Проект в  соцмережах:

 vk.com/artekko

                   

facebook.com/groups/ecomess/

 

 

         З повагою,

керівник проекту 

«ЗОЛОТА ПІРАМІДА-ECO»                                                         Владислав Луцяк.

                                                                                                     11.05.2013.

 

  • 01 травня 2013
    Звернення до:
    Кудлаєнко Сергій Володимирович
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Шановний Сергій Володимирович! Звертаюсь до Вас зі Старого міста. Нам регулярно відключають енергозабеспечення та водопостачання без попереджень! Останьою краплею було відключення на добу світла та води 30 квітня-1 травня 2013 р. При цьому на протязі 1 травня кількість включення та відключення на протязі 3 годин досягло 7 раз, внаслідок цього у мене перегоріла побутова тех.! Хто за це відповідає? І чому центр міста не підлягає так названим "профілактикам"??? Скільки можуть продовжуватись нескінченні аварійні роботи, навіть в Новий рік, і чому страждає тільки наш район?!