• 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Добрый день.
    Все мы отлично знаем что каждую зиму во всей стране происходит прорыв труб и т.д
    Что б исправить неполадку, у нас принятно раскапывать пол города, перекрывать движение, и производить устранение неполадки.
    А Ведь можно по другому
    Можно без Раскапывания земли
    Можно Сделать всё красиво и в 2-3 раза экономнее
    И заменить не просто старые трубы на новые, а заменить это всё на нержавеющие трубы. И да, это выйдет дешевле
    И самый главный ПЛЮС - мы получаем чистую воду в нашем кране.
    С Уважением Селезнев А.А.
    Моб. номер +380991195415

    E-mail. shyrikshyrikk@gmail.com

    https://www.youtube.com/watch?v=aVOPMiWC-lQ

  • 02 грудня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня.

    Вул.М.Шимка22.

    По закладу "Бочка":   обіцянки про виготовлення документації на витяжку готують всіх більше пів-року. Як вплинути  на заклад?

    27 листопада викликали поліцію, так як відбувалася галаслива чергова гулянка, склали протокол. Були присутні мешканці семи квартир. Але що далі?

    Розмови не дають ефекту, приписи не виконуються та і документів на землю також немає, хіба це мало?

    Підкажіть як закрити цю пивну.

  • 28 жовтня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня!

    Вкотре змушена звертатися до вас з проханням вплинути на заклад "Бочка", що по вул.М.Шимка 22/51.

    Заклад не дотримується режиму роботи, що суперечить закону України, відвідувачі знаходяться у ньому до 2-3 години ночі. Гучно розмовляють, совають стільцями по підлозі у години, коли всі давно відпочивають. Палять на вулиці під вікнами оселі, плюють, кидають недопалки, а також "не знають де туалет" та влаштовують його де бачать.

    Витяжка, про яку я вже пишу з минулої осені, працює і досі. ЇЇ розташування теж незаконне.

    Не можу відчинити вікно, сморід йде у квартиру.

    Нажаль, старша по будинку не робить кроки назустріч, щоб допомогти мешканцям, а ,навпаки, домовляється з керівництвом, підписуючи договори, тобто підтримує їх, хоча мешканці страждають.

    Дуже прошу притягнути керівництво до відповідальності.

  • 01 вересня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​    Доброго дня, шановна Ірина Володимирівна!
        Від імені мешканців будинку Воїнів-Інтернаціоналістів, 10,  звертаюсь до Вас зі скаргою на діяльність кальян-бару «Дира». Бар розташований в спальному кварталі на відстані десяти метрів від житлових будинків №4,8,10, а літній майданчик майже під вікнами житлового будинку №10.
        Бар регулярно порушує громадський порядок в частині права громадян на тишу в своїх помешканнях. В певні дні гучність музичного супроводу перевищує санітарні норми (зазвичай в п’ятницю та суботу). Мешканці будинку не можуть спокійно відпочити. Навіть в спекотні дні змушені закривати вікна, щоб відгородити себе від шуму, але музика настільки гучна, що навіть це не допомагає. Постійне шумове навантаження негативно відображається на здоров’ї та працездатності мешканців, провокує порушення сну, а дітей неможливо вложити спати до 22:00. З вікон своїх квартир діти можуть бачити як на літному майданчику  розпивають спиртні напої, курять кальян та тютюн, а запах диму відчувається навіть в квартирах.
        Режим роботи бару до 3-ї години ночі!!! Музику з відкритого майданчика чутно до середини ночі, і це при тому, що використання звуковідтворювальної апаратури після 22:00 заборонено Законом. Клієнти бару голосно розмовляють, іноді кричать та лаються. Це позбавляє людей права на нормальний сон.
        Просимо Вас:
    1. Ініціювати перевірку дотримання баром «Дира» санітарних норм шуму в дні проведення музичної шоу-програми, наприклад, щоп’ятниці з 19:00 до 22:00 години;
    2. Зобов’язати  бар «Дира» суворо дотримуватися Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" та «Правил додержання тиші на території міста Вінниці»
    3.Заборонити бару «Дира» в нічний час доби використовувати відкритий майданчик в безпосередній близькості до житлових будинків.
        Щиро сподіваємось,  що Ви зможете вирішити підняту проблему!

  • 30 серпня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня, при зверненні до державного реєстратора  одного з прозорих офісів по закриттю товариства була отримана інформація, які потрібно підготовити документи і їх текст, коли були зібрані документи та доставлені до реєстратора чомусь не працювала відповідна програма. Звернувшись до другого реєстратора то виявилось що потрібен другий текст і друге доручення, а людина виїхала у відрядження на пів-року що робити. Оце такі у нас реєстратори у м.Вінниця

  • 09 серпня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Прошу направити відповідне відношення до ДПСС у Вінницькій області, ГУ ДФС у Вінницькій області, по факту відсутності куточка споживача, книги відгуків, касових чеків на продукти ковбасної групи в магазині по вул. Келецькій на к.п. тролейбуса м-тів, 3,4,5 М. Ващука. "Горілчані вироби". Який відвідали ваші працівники (Ольга Шагін) за моїм зверненням на "Цілодобову варту". 

    На розгляд сарги запросити для участі, відповідь надати на ел.скриньку.

  • 09 липня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

      Добрый день . Хочу сообщить о абсолютной бездействии исполнительной службы г. Винницы Ленинского района . А конкретно : Тимина Илона Валериевна . 

       Мой бывший муж( Вечирко Дмитрий Олексеевич)  с 29,03,2011 года по сегоднешний день неплатит алименты. При этом его совершенно никто небеспокоит . Напротив исполнители у меня спрашивают где он и чем занимается . А я его уже 8 - м лет невидела. Поетому незнаю про него ничего . 

       У меня вообше складывается впечетление , что он платит им взятку за то чтоб они не продвигали дело. Инаначе как обьяснить то , то что человек спокойно гуляет по городу. Хотя должен почти 50000 грн. Как это возможно?

      Пришла в исполнительную службу чтоб забрать справки . Тимина Илона Валериевна ушла с места роботы на час раньше . Сотрудницы пытались ее выгородить придумывали где она сначала сказали , что скоро будет . Потом , что через 2 часа. Так я ее и недождалась . 

       Ходила в полицыю чтоб открыть криминальное дело по этому поводу . На что следователь посмиялся и сказал , что я ничего недобьюсь и нет смысла в моих заявах. Я настояла и написала заяву. Так как я верю в правосудие . И надеюсь что оно восторжествует . 

      Прошу Вас розберитесь в моём деле. 


  • 30 червня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Звертаюсь до міської ради із скаргою на безконтрольну та наглу діяльність ресторану Доктор Гурвін, що розташований за адресою: м. Вінниця, пр. Космонавтів 2а, яка полягаю в тому, що він не дотримується постійно свого режиму роботи.

    Ось 29.06.2018 року музичний супровід подій був рівно до 23:30, де ми змушені були слухати гучні баси та пісні, що доносились із ресторану. Крім того, що голосно працює кондиційно-витяжна система, що заснути в літню пору із відчиненими вікнами просто неможливо, бо вона працює, немов заведений трактор реве у дворі.

    30.06.2018 року на час 00:11 (тобто, вже фактично ніч) ресторан і далі продовжує працювати із включеною кухонно-витяжною системою на всю потужність. З ресторану доносяться пяні крики задоволених гостей, які виходять з ресторану,  а жителі навколишніх будинів повинні бути "щасливими", чуючи пю пяну катафонію :(

    І це вже стабільно ресторан порушує спокій громадян, бо ж він ЗАРОБЛЯЄ гроші. Поліцію викликємо стабільно по 5-6 разів на місяць, в цілодобову варту пишемо теж 5-6 разів на місяць. але нічого не допомагає

    Допоки будуть творитись порушення наших прав?

    Коли врешті-решт влада буде виконувати свої функції?

    Просимо вплинути на ресторан, бо будемо писати кожен раз, коли будуть порушуватися наші права. Дайте нашим дітям засинати не під матюки та пяні крики відвідучів ресторану. Ми тут живемо, і нам нікуди не дітись.

  • 15 червня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Ще додаю до попереднього звернення.

    З витяжкою питання так i не вирiшено, вона працюэ i неможливо  просто вiдчинити вiкно ,коли лiто, спека...

    Ну чому це порушеннч не можна усунути законно, коли всi визнають його, чому така бездiяльнiсть?!!!

    У вiдповiдях лише вiдмовки та вiдписки.

    Така дрiбниця, а усунути нiхто не думаэ.

    Хто може тодi здiснити процедуру притягненнч до вiдпoвiдальностi за явне порушення?!!!

    Будь ласка, допоможiть.

  • 15 червня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрий день. Вкотре звертаюсь до мiськоi ради з приводу закладу"Бочка" по вул. Шимка22.

    У зв' язку з "пивнушкою", що знаходиться поруч з помешканням, ми страждаэмо вiд палiння пiд вiкнами, постiйним " туалетом" пiд вiкнами та вживпння спиртного вiдвiдувачами поза закладом, тобто зовнi на вулицi знов ж таки пiд вiкнами.

    Також заклад працюэ пiсля 22 години, тобто вимикають зовнiшнэ освiтлення, але далi обслуговують.

    Фото додаю.

  • 30 травня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Шановна Ірина Володимирівна я місяц потому приїхала до Вінниці жити із Луганської обл.я би хотіла получити довідку переселенця 

  • 22 травня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня шановна Ірина Володимирівна! Звертаюсь до вас з приводу неякісної роботи центру по розрахунках за електроенергію, який знаходиться за адресою м. Вінниця, вул. Писарєва, 5. Після години очікування в черзі, лише одна людина змогла вирішити питання, після чого було оголошено про "зависання" електронної системи. Відповідно, обслуговування населення було зупинено на невизначений термін. Дуже прикро бачити неадекватні повідомлення про заборгованість по електроенергії, коли по факту боргів немає. Але коли виникає необхідність прийти, і доводити в центрі, що боргів немає, я не маю можливості цього зробити через надмірні черги, та постійне "зависання" електронної системи. Надіюсь, що ви звернете на це увагу, та дане питання буде вирішено об'єктивно.

  • 21 травня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрий день .звертаюсь по покращенню роботи прозорого офісу, а конкретно пенсійного фонду. 14 05 18 я поховав дружину ,отримавши в ЗАГСІ свідоцтво про смерть - 16.05.18 я звернувся  до прозорого офісу на отримання допомоги на поховання,з мене вимагають ще багато документів - зробив копії віддав і мені назначили на 21.05.18 але зателефонувати і сказали що не працює  знов комп'ютерна система і зателефонують лиш не знають коли .Ну Добре буває ,але за недоотриманною пенсією після 4.06.18. Замітьте дата не точна мало того я знов повинен робити копії свідоцтва про смерть. Паспорт код,свідоцтва про одруження,Добре що довідку з дека вичоркнули.Скажуть булавка це не бюрократія???????? П'ять років назад я ховав маму прозорого офісу не було загс видав мені свідоцтво про смерть і справку на отримання допомоги. Я прийшов в ощадкассу і за пів години отримав гроші а недоотриманну пенсію принесла потакать. Повернуть старе або на основі документу виданому загс ви дайте гроші .Загс мене перевірив по паспорту що я їїчоловік і видав справку на отримання все.Прозорий офіс (пенсійний фонд)повинен видати в той же день гроші  і не посилати робити копії непотрібних документів вони повинні вже бути в компах .дякую що прочитали прошу надати відповідь.

  • 07 травня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Дуже дякую Вам за відповідь на мої звернення від та 8 лютого 2017 р     

    1.   Так, я згодна, що нарахування за опалювання та утримання будинку виконується правильно.

     2.    Що стосується води. Так, я  згодна, в квартирі є лічильники. Свідчення, яких  якщо і передаються,  то передаються  фіктивні. Люди в'їхали в займану квартиру в кінці червня 2017года. Свідчення лічильників по холодній воді за серпень 2017 р. початкові 556 на 11.09.2017  було заявлено 559, після моєї заяви до ЖЕКу і контролю стану лічильників на 13.09.2017р. показники  вже 613. Отже ми маємо різницю фіктивних показників 3, і реальних 57. Також по гарячей воді в серпні 2017 р. початкові 435, після моєї заяви 443, фактична різниця 8, при цьому люди заявляли, що взагалі не користувалися гарячею водою. Лютий 2018г. Вони знову заявляють, що не користувалися ніякою водою(показники по обох лічильниках 0), у березні показники холодна вода 3 і гарячая вода 3. Це просто неможливе таке споживання води в сім'ї з 3 осіб, де є маленька дитина. І де жінка пере черз день. Тож ми маємо порушення закону України «Про Житлово-комунальні послуги».  Стаття 7. П.2. 12) надавати виконавцю комунальних послуг або іншій особі, що здійснює розподіл обсягів спожитих послуг, показання наявних приладів - розподілювачів теплової енергії та/або вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в квартирі (приміщенні) багатоквартирного будинку, в порядку та строки, визначені договором.

    3. Що до газу. Тут просто нонсонс. Україна має великі проблеми з газом... і роздає його своїм громадянам дарма. 3,3 кб.!!! на людину... навіть не знаю що сказати.. Це скаже вам будь-хто, хто оплачує газ по лічильниках. У кого немає лічильника, користуються заниженими нормами. У квартирі 0 мешканців, реально живуть 3, мало того, що вони користуються заниженими нормами, так ще і нарахування проводяться на 1 особу.

    4. Знову ж таки, я нічого не почула від Вас стосовно вивезення сміття. Чи ці люди не виробляють сміття? Ще як виробляють! А за сміття не платять ні копійки. Чому?

    Тож я знов наполягаю, щоб виконувались норми закону України "Про Житлово- комунальні послуги". Стаття 7. А саме: п.2 11) інформувати управителя, виконавців комунальних послуг про зміну власника житла (іншого об'єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі споживача, у випадках та порядку, передбачених договором. Тож прошу господаря квартири пана Гуцоляка проінформувати управителя про фактичну кількість пожильців, що проживають в його квартирі,в кількості 3 осіб,(тобто він сам та його родина).

         Якщо моє звернення не відноситься до компетенції департаменту адміністративних послуг , прошу зкерувати мою заяву до ограну, який має повноваження у вирішенні мого питання у відведений Законом термін, згідно до ст. 7 Закону України „Про звернення  громадян"  . Дякую.

  • 27 квітня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Доброго дня. Мешканцi буд.22, вул.М.Шимка страждаэмо вiд сусiдства з паб"Бочка". Витяжка встановлена так, що вiкна тримаэмо зачиненими. В нашому будинку передбаченi димоходи для колонок, який власник сховав. Прохання вияснити ситуацiю та прийняти мiри.

    Також всi потерпають вiд палiння чималоiкiлькостiвiдвiдувачiв . Заклад не дотримуэться розпорядку роботи: регулярно горить зовнiшнэ освiтлення до 24 години та пiзнiше, а також шум вiдвiдувачiв пiсля 23 години до 1-i i т.д. год. Ночi.

    Ще хочемо запитати: чи потрiбно було закладу проводити громадськiслухання з мешканцями з приводу вiдкриття та нашi пiдписи, а ,можливо, це все зроблено  фiктивно, бо зазначених процедур не було. Тодi на яких пiдставах даний дозвiл про роботу закладу у спальному районi багатоквартирного будинку. ?

    Дякую.

  • 11 квітня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Уважаемая Ирина Владимировна.Обращаюсь к Вам от лица всех моих соседей.С криком о помощи.Наш сосед Гаврильчик В.В.Проживающий по адресу Винница Ул.Анастасии Медведь 49.В течении трех лет отравляет жизнь людям, открыв подпольное предприятие по ремонту автомобилей.Постоянно проходят сварочные работы.Воздуха не хватает.Днем и ночью приезжают клиенты ремонтировать свои авто.Боимся выпускать детей на улицу.Так -как из нашего маленького переулка сделали проезжую часть.На просьбу показать разрешительные документы на СТО  реагирует грубой бранью.Говорит что у меня все схвачено и я плевать хотел на любые проверки.Спасите НАС .Помогите вернуть свежий воздух и покой нашим семьям.Заранее Вам благодарны.И очень надеемся нав Вашу помощь.Весь наш переулок.

  • 26 березня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Скарга від мешканців буд. 22 по вул. О.Блока щодо діяльності "Gentelman's cafe", що знаходиться на першому поверсі цього ж будинку.

    Заклад не дотримується режиму роботи, заявленому на дверях, та відповідно чинному законодавству. Музика звучить до 23.00, а після 23.00 – кафе не зачиняється, відвідувачі засиджуються до 1.00-2.00 і навіть 3.00 ночі. Неодноразові виклики поліції не дають жодних результатів, працівники кафе поліції обіцяють зачинитись, притушують світло, зачиняють двері, а самі продовжують знаходитись в приміщенні кафе. Гомін, сміх, гучні розмови, настільні ігри, шаркання стільцями заважають відпочивати мешканцям квартир розташованих над кафе. В ніч з 22 на 23 березня заклад закрився в 2.40, саме в цей час з закладу вийшло 8 осіб!. В ніч з 23 на 24 березня в 0.40 викликали поліцію. Присутні в кафе заявили, що вони «працівники» закладу і вже зачиняються. Слід зазначити, що на очах патруля в заклад в 0.50 зайшло три особи (цікаво, це що, троє «працівників», які згадали, що щось «не зробили» і повернулись в час ночі «доробити»?), а під контролем поліції з закладу вийшло десь 10 осіб (8-10 людей можуть вести себе тихо, ще й в нічний час, при поганій звукоізоляції, коли чути навіть роботу їхнього холодильника). Наступного дня, після виклику поліції, заклад закрився в 1.00.

    Прийміть заходи по роз'ясненню власникам, що після 23.00 заклад має бути закритим, і вони не мають права перетворювати його на «таємний нічний клуб». Оскільки це не перша скарга на цей заклад і не одне звернення в поліцію, просимо не обмежуватись «роз'ясненням і попередженням».

    На попередні скарги власники запевняли, що заклад позиціонує себе, як лаунж-кафе, однак на сайті запрошують відвідувачів відсвяткувати дні народження, свята, ювілеї..., так, 10.03.2018 в кафе святкували день народження, гучна музика, ведучий з мікрофоном заважав мешканцям будинку відпочивати в вихідний день.

    В весняно-осінній період на прибудинковій території, під вікнами мешканців, заклад розміщує 4 великих парасолі зі столиками. А це паління цигарок, кальяну, гучні розмови, сміх, музика, матюки... вікно не відкриєш. Питання, чи заклад має дозвіл на встановлення цих парасоль на прибудинковій території?

    Не зрозуміла позиція поліції, яка бачить, що в такий пізній час в кафе знаходяться люди і не приймає жодних дій, не фіксує порушень?

    14 березня головна будинку зареєструвала на ім'я мера міста колективну скаргу мешканців будинку на пристрої викиду із системи механічної вентиляції закладу, розташованих на стінах прибудови і фасадній стіні будинку, що є порушенням закону. Один з таких пристроїв розміщений впритул на стіні однієї з кімнат квартири на другому поверсі і спричиняє шум, при відкритих вікнах і в дворі шум і неприємний запах. Чому ми повинні це терпіти, коли в відповіді на колективну скаргу в 2015 році, було вказано, що заклад немає дозволу на розміщення вентиляції?

    Чекаємо на відповіді на всі питання і відповідної реакції, згідно чинного законодавства.


  • 19 березня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Уважаемоя Ирина Владимеровна обращаюсь к Вам с большой просьбой устронить директора школы 36 Нечепорук Еллы Василевной за плохое отношение к детям она позволяет себе хамить учиникам постояно запугеваэт  детей намекаэт на взятку в столовой беспредел остатки крошат в начинку для пиццы  грязными руками продают булочки учителя оскарбляют дитей прошу Вас помочь что бы дети не боялись проходить по каредорах и родители были спокойны 

  • 24 лютого 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Пані Ірино.


    1) Чи є обов'язковою перереєстрація місця проживання у зв'язку з законом про декомунізацію для оформлення біометричного закордонного паспорта і який нормативний акт це регулює? Інші вповноважені органи з видачі зак.паспортів такої процедури не вимагають.

    2) Чи є правомірними дії працівників Прозорого офісу "Замостя" у відмові в оформленні біометричного закордонного паспорта у зв'язку з відсутністю перереєстрації адреси в паспорті (зміна назви вулиці)?

    Дякую за роз'яснення. 

  • 08 лютого 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Дуже дякую Вам за відповідь на мої звернення від 14 листопада та  13 грудня 2017 р

    Документ, щодо нарахувань за послугу з постачання природного газу  на який Ви посилаєтесь  №2246-99-п, втратив чинність, поточна редакція — Втрата чинності від 16.07.2016, підстава 442-2016-п .

    Натомість я процитую для Вас Закон України «Про Житлово-комунальні послуги».  Стаття 7.

    Індивідуальний споживач зобов'язаний:

    5) оплачувати надані житлово-комунальні послуги за цінами/тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у строки, встановлені відповідними договорами;

    11) інформувати управителя, виконавців комунальних послуг про зміну власника житла (іншого об'єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі споживача, у випадках та порядку, передбачених договором;

    12) надавати виконавцю комунальних послуг або іншій особі, що здійснює розподіл обсягів спожитих послуг, показання наявних приладів - розподілювачів теплової енергії та/або вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в квартирі (приміщенні) багатоквартирного будинку, в порядку та строки, визначені договором.

    В моєму зверненні були вказана невідповідність фактичної  кількості проживаючих осіб в квартирі 73. Також Ви не надали мені відповідь стосовно сміття. За сміття мешканцям вищеназваної квартири нараховується 0 грн. Чому?

    Чому я, не постійно проживаю в моєму помешканні, але є зареєстрованою там, оплачую всі послуги надані мені, а на моїх сусідів, що постійно користуються комунальними послугами не нараховуються  платежі. Адже ми знаходимось в рівних конституційних умовах, тому прошу відповісти чому для моїх сусідів в складі 3 осіб такі нарахування? Чому в їх помешканні проживає офіційно 0 мешканців? Це є законно?  Якщо так, прошу навести мені статтю закону, за яким вони цим правом користуються. Я знову наголошую - якщо реєстрація тісно пов*язана з нарахуванням комунальних платежів, то будьте ласкаві зареєструвати їх примусово. Якщо ні, прошу зобов*язати ЖЄК чи управляючі компанії робити нарахування на фактичну кількість осіб  З повагою.

     

  • 31 січня 2018
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Добрий день.  Маю надію, що Ви і влада прийме до уваги моє звернення. З особистих причин мені потрібно було декілька раз відвідати різні прозорі офіси. Великий плюс, це наявність дитячих кімнат, та відсутність місця де можна замінити підгузник - це катастрофа. Я не вперше про це чула від інших мама і сама зіштофхнулась з такою ж ситуацією. Тому прошу Вас облаштувати відповідні кімнати (бо не у всіх є можливість залишити дитя дома з нянею).

    В додаток,  в ВІнниці недостатньо санвузлів на вулиці, це важливо для майбутніх мам, дітей і взагалі для людей, що приїжджають в наше місто.​

  • 13 грудня 2017
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Дуже дякую Вам за відповідь на моє звернення від 14 листопада 2017 р.

    «Примусова реєстрація місця проживання фізичних осіб чинним законодавством України не передбачена…»

    Добре,  а в якому Законі України передбачено безкоштовне користування комунальними послугами? Будь ласка, назвіть мені статтю та Закон за яким передбачено таке проживання. Я також скористаюсь цим Законом.

    Виявляється держава Україна дуже заможна держава, значно заможніша ніж європейські країни, якщо може  дозволити своїм громадянам не сплачувати комунальні послуги. Держава бере кредити, щоб розплатитися за газ, які віддають законослухняні платники податків.

    Мені не зрозуміло, чому для моїх сусідів в кількості 3 осіб нараховують за користування газом 22 грн. а для нашої родини, що складається із 2 осіб при наявності  лічильника, та економії газу, за 15 куб. нараховується 104 грн. Виявляється держава може дарувати для деяких верств населення такий дорогий  природний ресурс...

    Також і сміття. Щодо води так каналізації…. Якщо я не запрошу до них контролерів ніякі показники не передаються.

    Я, як відповідальний платник комунальних послуг, питаю чому   для такої  родини, та їм подібних проживання виявляється безкоштовним. Якщо реєстрація тісно пов*язана з нарахуванням комунальних платежів, то будьте ласкаві зареєструвати їх примусово. Якщо ні, прошу зобов*язати ЖЄК чи управляючі компанії робити нарахування на фактичну кількість осіб.  Дякую.

  • 23 листопада 2017
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Добрий день.

    Щодо попереднього звернення.
    Отримав відповідь на своє звернення і, м'яко кажучі, збентежений. Розумію багато чого, про що не буду писати, але коли заради, кимось вигаданої процедури, нехтується логіка, то не бачу іншого, як з цим боротися.
    Ми маємо такі вхідні дані. Померла людина, якої більше немає. Тобто, вона не споживає і не отримає. Нажаль. При цьому десь там на бумазі, вона продовжує жити, споживати і отримувати. Це правильно? Відповідь - ні.
    Що про це каже законодавство. Законодавство каже, що, якщо людини немає, вона не споживає і не отримує, то ї на бумазі її бути не повинно. Підставою для цього визначено офіційний документ - свідоцтво про смерть. Повторююсь, ЄДИНОЮ І ДОСТАТНЬОЮ ПІДСТАВОЮ. Ні про будь-які інші документи, справки і заяви нічого не сказано. Що, є правильним і вельми логічним.
    Але, при цьому знаходиться чиновник, якій не дуже уважно читає постанови КМ, але дуже гарно вміє створювати атмосферу бурної діяльності. Ну, правильно, чим більше заяв, тим про більшу виконану роботу можна звітувати. Щось таке - ми за минулий рік прийняли до розгляду понад два мільйони, двісті вісімдесят сім тисяч заяв від громадян. А те, що половина цих заяв є банальною тратою паперу і часу, це страва третя. Як сказав невідомий автор - бюрократія розростається, щоб задовільнити потреби бюрократії, що розрастається.
    І що ми маємо. Замість того, щоб здійснити паперове вилучення людини, яка вже не живе, не споживає і не отримує, наголошую, згідно вимог законодавства, цієї процедурі надається статус "Адміністративних послуг". Тобто те що повязано зі смерттю людини перетворюється у своєрідну послугу - "мілостліво повєлєть соізволіл". Не хочу нікого ображати, але питання про вавку в голові у мене на язиці.
    Нагадаю, що послуга це щось таке - дії, результат яких споживається в процесі їх надання. Вони становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
    До речі, в правилах реєстрації місця проживання ані слова немає про послугу. Інакше це звучало якось так: "Відповідно до п.26... тра-ля-ля... ПОСЛУГА зняття з реєстрації...".
    Виписування померлої людини не є і не може бути послугою. Це КОНСТАТАЦІЯ ФАКТУ. Якщо людини вже не існує, то її відповідно не повинно існувати і на папері. І ви поставлені для того, щоб забезпечувати цю відповідність. Якщо надан, будь ким, документ, що засвідчує смерть людини, то ваш співробітник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ цю людину виписати. Він не оказує послугу, він забеспечує відповідність. Якщо ж цю відповідність забеспечувати відмовляється, то він ПОРУШУЄ ЗАКОН.
    Тепер про наші подальші дії. Я не хочу розводити не кому непотрібну писанину, але своєю відповіддю ви мене, як казав Глєб Жеглов, розсердили всерйоз. Я не думаю, що виконання законодавчих вимог є в цієї ситуації неприпустимим. Більш того, я вважаю, що в данному випадку все вирішується за хвилини.
    Тому, прохання, посприяти вирішенню цього питання.

  • 20 листопада 2017
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг
    ​Доброго дня.

    На попереднє приватне звернення відповіді не отримав. Тому повторюю публічно.

    В мене виникла проблема з випискою моєї померлої бабусі. Я підійшов до працівника міськвиконкому, що віддалено працює в прозорому офісі ЖЕК-5, і надав свідоцтво про смерть. Але працівник відмовилася знімати з реєстрації мою бабусю мотивуючи це тим, що я не надав свій паспорт і відмовився писати заяву. Мої доводи, що ні мій паспорт, ні будь-яка заява, на жаль, на доконаний факт смерті ніяким чином вплинути не можуть, виявилися марними. Мені було заявлено, що виписка може бути здійснена ТІЛЬКИ за наявності цих речей. Інакше треба чекати декілька місяців (оперативно, аж підгорає), коли надійдуть відповідні документи з ЗАГСу. Ну, я розумію, що відстань між ЗАГСом та міськвиконкомом у наше електронне сторіччя настільки велика, що треба чекати декілька місяців. Я ж, по своїй комп'ютерній безграмотності вважав, що це... декілька хвилин. Ну, то таке. І тільки після цього людина фактично випишеться. Тобто декілька місяців мені будуть приходити дещо викревлені рахунки, а після цього почнуться горе-перерахунки з різними непорозуміннями і іншими хламидомонадами. На жаль, ми не в казці живемо.
    Але. Справа в тому, що ваш співробітник мене просто надурив. Я не кажу, що це було здійснено навмисно. Більш того, мені здається, що просто він був неправильно проінструктований, інакше не став би робити те, що зробив. Прийшовши до комп'ютера я відкрив відповідну постанову.
    http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248916470?
    Почитав. Відкрив додаток. Почитав. І ось, що там написано в пункті 26 - "Зняття з реєстрації місця проживання". Цитую:

    26. Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі: 
       заяви особи або її представника за формою згідно з додатком 11;
       рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;
       свідоцтва про смерть;
    і т.д.
    Тобто заява про смерть Є САМОСТІЙНОЮ, НЕЗАЛЕЖНОЮ ВІД БУДЬ-ЯКИХ ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ І ЗАЯВ, ПІДСТАВОЮ. Іншими словами, завдяки некомпетенності співробітника прозорого офісу я витратив свій час і зайві нерви на то, на що їх витрачати не мав би. Ситуація прикра.
    Треба тепер знайти шляхи вирішення цієї ситуації. Зразу кажу, ніяких заяв я писати не буду. Свій паспорт надавати не буду. Це просто моя принципова позиція. Чекаю на відповідь.

    Дякую.
  • 14 листопада 2017
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

     Інформую Вас про порушення Постанови КМУ №207 від 02.03.2016 р.. Правил реєстрації місця проживання.  Відповідно до ч.1 ст.6 Закону та п.4 Правил особа зобов'язана зареєструвати своє місце проживання протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації попереднього місця проживання та прибуття до нового..
    У квартирі №73 з середини червня 2017 р проживає сім'я з 3-х чоловік. Активно користуються водою, каналізацією та електроенергією. При цьому показники їх лічильників за  холодну та гарячу воду залишаються без змін ось вже впродовж  2 місяців. Також зовсім не поступає оплата за вивіз сміття. Нарахування за газ тільки на одну особу.

    Неодноразово зверталась з цим питанням до ЖЄКу (заява № К-758 від 11.09.2017 та К-968 від 2.11.2017), але некомпетентність В.о.начальника ЖЄКа Герасимчук Л.К. та майстра Слободянюк М.П. небажання та покривання незареєстрованих мешканців. З 11 вересня проводилися різні «заходи» в приводу реєстрації людей. 19 жовтня  2017р. я підписувала акт, про проживання мешканців в квартирі.  У ЖЄКа є такі повноваження, але подальшу долю цього акту мені невідомо. Я регулярно ходила в ЖЄК за відповіддю на мою заяву, майстер Слободянюк М.П. в телефонній розмові все обіцяла надати документ.  13.11.2017 р нарешті мені видали обіцяний документ (зареєстрований 11.10.2017р.!!!),в якому йдеться, що реєстрацією займається департамент адміністративних послуг.

    Герасимчук Л.К. при поданні заяви 11 вересня на особистому прийомі мене запевнила, що це питання вирішать наступним чином: в ЖЄКу є відділ збуту, вони і будуть займатися цим. І дійсно, спочатку так і було, тому, що показники їх лічільників  дуже змінилися і вони навіть заплатили  трохи, але потім все різко помінялося, я не кажу про те що документи по датам сфальшовані.

    Комунальне господарство України знаходиться  в жалюгідному стані, але як може бути інакше, якщо тільки по нашому підїзду половина квартир зареєстровані, інші зареєстрований один, а живуть  3-4 особи. Закон передбачає, якщо мешканці, що не мешкають за місцем реєстрації, при поданні заяви в управляючу компанію, про відсутність тих, що зареєстровані, платежі на них не нараховуються. При цьому ми маємо ситуацію, що не платять ніде - ні там, де зареєстровані, ні там, де мешкають.

    Прошу розглянути питання примусової реєстрації мешканців (постійної чи тимчасової) на займаній житлоплощі і нарахування комунальних платежів на 3 особи. Якщо їм положена субсидія вони мають получати субсидію, якщо пільги, будуть получати пільги, але жити безкоштовно, для держави це дуже збитково.

  • 08 листопада 2017
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    Шановна Павло Васильович,

    Вдячний Вам за надану відповідь на моє звернення. Одночасно, звертаю Вашу увагу на обставини, які викладені у зверненні і які призвели до такого звернення.

    З огляду 

    за матеріалами судової справи №127/17009/15-ц відповідно до справи №127/2507/15-ц (матеріали знаходяться у Вінницькому міському суді) у судових засідіннях як квартира 37 за адресою м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, будинку 33-а так і документи права власності на квартиру були предметом розгляду і дослідження в судовому порядку не тільки міським, а і апеляційним, касаційним і Верховним судом, а також майно, яке привласнене, і відповідно, його поділ неможливий, без його повернення, у зв`язку з його викраденням групою осіб,  що також підтверджується матеріалами судових справ, та про що Вас повідомляю.

    Але в моєму зверненні викладено обставини іншого характеру, і відповідно до довідкової інформації Вінницької міської ради http://www.vmr.gov.ua/Lists/HelpAdviceServices/Default.aspx та чинного законодавства України.

    Станом на сьогодні, наступила холодна пора року, включено опалення в належній мені квартирі, ключів від дверей якої не надано, і відповідно, яку таким чином привласнено злочинною групою осіб. ДСНС договір на відкриття дверей за допомогою спеціальних засобів та рахунок для сплати не оформлено, і відповідно, його не надано та координатора робіт не призначено і було скеровано до Поліції. Поліцією заяву про злочин не прийнято та було скеровано до ДСНС.

    З врахуванням вищевикладеного, квартира і майно були предметом як дослідження, і відповідно, розгляду в судовому порядку за участю орану опіки і піклування Вінницької міської ради, у Поліції немає спеціальних засобів та оснащення для відкриття дверей, а ДСНС не відкриває кримінальне провадження і не здійснює його розслідування....

    Відповідно до чинного законодавства України з врахуванням http://www.vmr.gov.ua/Lists/HelpAdviceServices/Default.aspx 

    Прошу залишити в силі моє попереднє звернення в цілому.

  • 24 жовтня 2017
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг
    Шановна Ірина Володимирівна!
    Вдячний Вам за надану відповідь із корисним посиланням до суду. Але питання, у тому також непорушність права власності , вже розглядалися в судових засіданнях за справами 127/2507/15-ц і 127/17009/15-ц, повторно це зробити просто неможливо, так як пройшла як апеляція, касація так і розгляд Верховного суду. Ваша відповідь несе в собі загрозу Державності. Люди не бидло і далеко не ідіоти. Виходить, що злочинне угрупування віджало належну  мені квартиру за підтримкою міліції, передало всі напрацювання поліції. А адвокатом із захисту злочинного угрупування із віджиму власності виступає Організація, від якої надана відповідь у Вашій  особі. Вам необхідно звернутися до священника із покаянням. Може тоді Ви зрозумієте, а якщо щось таке подібне трапиться з Вами і... хто стоїть за віджимом квартири у Грушака Валентина Григоровича, пенсіонера, полковника авіації, ветерана, який нагороджений 9 медалями, якому після інсульту важко розмовляти та тяжко ходити, місце реєстрації: м. Вінниця, вул. Скалецького, 33-а, кв. 37 

     
    Дякую за надану відповідь. А щодо священника Вам вирішувати, це не суд, для звернення до якого є передумови і умови, звертатись Вам чи ні.​
  • 24 жовтня 2017
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг
    Шановна Ірина Володимирівна!
    Вдячний Вам за надану відповідь із корисним посиланням до суду. Але питання, у тому також непорушність права власності , вже розглядалися в судових засіданнях за справами 127/2507/15-ц і 127/17009/15-ц, повторно це зробити просто неможливо, так як пройшла як апеляція, касація так і розгляд Верховного суду. Ваша відповідь несе в собі загрозу Державності. Люди не бидло і далеко не ідіоти. Виходить, що злочинне угрупування віджало належну  мені квартиру за підтримкою міліції, передало всі напрацювання поліції. А адвокатом із захисту злочинного угрупування із віджиму власності виступає Організація, від якої надана відповідь у Вашій  особі. Вам необхідно звернутися до священника із покаянням. Може тоді Ви зрозумієте, а якщо щось таке подібне трапиться з Вами і... хто стоїть за віджимом квартири у Грушака Валентина Григоровича, пенсіонера, полковника авіації, ветерана, який нагороджений 9 медалями, якому після інсульту важко розмовляти та тяжко ходити, місце реєстрації: м. Вінниця, вул. Скалецького, 33-а, кв. 37 

     
    Дякую за надану відповідь. А щодо священника Вам вирішувати, це не суд, для звернення до якого є передумови і умови, звертатись Вам чи ні.​
  • 17 жовтня 2017
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Здравствуйте ! Нужна помощь ! Приехал в винницу 4 года назад ,как переселенец не оформлялся ! В июле исполнилось 25 нуюно в клеить фото ! Но не знаю как это сделать ! Место где проживаю это Винницкая обьездная в кафе где и работаю!

  • 10 жовтня 2017
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​На багаторазові звернення Грушака Валентина Григоровича (пенсіонер, полковник авіації, ветеран, нагороджений 9 медалями, після інсульту погано розмовляє та ходить, місце реєстрації: м. Вінниця, вул. Скалецького, 33-а, кв. 37) до державної служби з надзвичайних ситуацій, поліції щодо відновлення порушених прав та вжиття заходів - до відкриття дверей належної Грушаку В.Г. квартири; - примусового впливу до повернення користування квартирою, меблями, одягом - були залишені і залишаються поза увагою. Заяви від Грушака В.Г. не приймаються, або викидаються у відро для сміття або формально розглядаються.


    20.09.2017 року на виклик Грушака В.Г. аварійно-рятувального загону за телефоном "101" Грушаку В.Г. безпідставно було відмовлено у наданні допомоги і скеровано на приватну компанію з наданням телефону 695248 При цьому, Грушак В.Г. діє у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме

    http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1102-2011-%D0%BF


    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
    П О С Т А Н О В А
    від 26 жовтня 2011 р. N 1102
    Київ
    Деякі питання надання платних послуг
    підрозділами Міністерства надзвичайних ситуацій

    Додаток 2
    до постанови Кабінету Міністрів України
    від 26 жовтня 2011 р. N 1102

    ПЕРЕЛІК
    додаткових платних послуг, які надаються
    аварійно-рятувальними службами
    Міністерства надзвичайних ситуацій

    2. Послуги, що надаються з використанням спеціальних засобів
    захисту та оснащення:
    ....
    16) відкривання квартир на замовлення громадян, зняття ґрат
    на вікнах і балконах;
    ....

    на що Андрущенко Олег Олександрович заявив вимогу особистого прибуття Грушака В.Г. до ДСНС, що було виконано 21.09.2017 року та 27.09.2017 року, але заява не прийнята, відправлена у смітник, договір і квитанція не оформлені, а Грушаку В.Г. на аркушу паперу було написано телефон тієї ж приватної компанії 695248 , і скеровано до Поліції.

    На виклик поліції 22.09.2017 року для подання і оформлення Заяви про злочин, який скоєно відносно Грушак В.Г. групою осіб: Грушак Валентиною Олександрівною, Грушак Іриною Валентинівною та Грушак Олександрем Валентиновичем за 191 статтею Кримінального Кодексу України щодо привласнення належного Грушаку Валентину Григоровичу майна (меблі, техніка, одяг, взуття, особисті речі та інше, вартість якого на сьогоднішній день є значною, і навіть великою) залишено працівниками поліції без відповідної уваги. При цьому, за допомогою телефонного зв`язку (050) 359-10-22 було поставлено до відома представника поліції (Заріну). Як результат, заяву не прийнято, і скеровано до ДСНС.


    Представник компанії 695248 перевірив прописку і категорично відмовився відкривати двері належної Грушаку В.Г. квартири без на те згоди колишньої дружини Грушак Валентини Олександрівни, яка між іншим, не проживає за місцем реєстрації, а мешкає в інший квартирі. При цьому, представник компанії 695248 вимагав від Грушака В.Г. оплату за виклик. ДСНС договір та рахунок для сплати не оформляє, і відповідно, його не надає та координатора робіт не призначає.
    Наближається холодна погода, до кого мені звертатись?