• 16 квітня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний ВАРЛАМОВ МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ прошу терміново дати відповідь на моє звернення з приводу неіснуючого боргу за ел. енергію за адресою Дачна 3 кв.35. У випадку ігнорування нашого питання залишаю за собою право звертетись до міського голови з питанням про ВАшу компетентність!

  • 16 квітня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день!

    З 8 квітня по всьому місту офіційно відключене опалення. На сьогодняшній день, і по прогнозам на наступний тиждень також, середньодобова температура складає 7 - 9 градусів тепла. Дитина відвідує дитячий садочок № 13, в приміщенні температура повітря 16 - 17 градусів. Ця температура не відповідає нормативам. Невже не можна на цей холодний період включити ополення хоча б на мінімальний режим? Чому діти повинні мерзнути? Буду дуже вдячна за вашу допомогу.

  • 16 квітня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Дуже хотілось би знати-як можна відключати опалення у дитячих садочках, коли на вулиці макс.температура повітря 8-9 градусів? Дітки сплять вдень одягненими. У гиупах такий холод, що діток одягають у двоє штанішок, кофточки і т.д. Багато уже захворіли. Це ми так дбаємо про майбутнє нашої країни?!

  • 15 квітня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович, ​я  надаю показники лічильників, оплачую рахуноки за комунальні послуги (мій рахунок 22302029) через сайт ЦМСУ, в інтернеті. Це дуже зручно.  31.03 подав показники по електроенергії на 80 квт. за березень, а отримав рахунок на 33 квт.  ЦМСУ не виправляє помилки і направляє надавачу послуг "Енера Вінниця". Телефони  "Енера Вінниця" заняті, або не відповідають, з керівниками зв"язатися неможливо, ореатор запроронував зробити зміни в рахунку на наступний місяць.  Але тоді я буду платити за показники понад 100 квт. (за два місяці) ,  тобто за 100 квт за тарифом 0,9. а понад 100 квт за підвищеним тарифом.  Міська Рада координує роботу енегоростачальників, виконує функції захисту сроживачів в місті, тому прошу Вас  налагодити робоу  "Енера Вінниця"  по наданню правильних рахункав на оплату. та скоординувати робоу  "Енера Вінниця" і ЦМСУ. З повагою,  Гордєєв О. Д.


  • 03 квітня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку
    На пешеходном переходе Старагородского моста разбита кнопка вызова 
    светофора. Данное обстоятельство затрудняет переход через
    проежую часть граждан. Прошу обратить внимание.  


  • 01 квітня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. У мірорайоні Академічний відсутня розмітка на пішохідних переходах. Водії часто не дотримуються ПДР і не пропускають пішоходів. Прошу відновити розмістку відповідно до стандартів.

  • 29 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Керівник департамету!

    Водій ДТЗ маршрут 3а №8363 при придявленні посвідчення інваліда війни взяв кошти в сумі 84 грн за проїзд , квитки надам!

    Пперевізник Бойко А Ю час перевезення 16/20 будинок офіцерів напрямок Тяжилів

    За весь час маршруту в салоні стояли 9 пасажирів

     Не хватає грошей перевізнику для роботи?

    Допоможу заробити !

    Гроші поверне вибачення принесе або буде позов до суду

    ДОСИТЬ!  Терпіти знущання від ВЛАДИ

    Я особисто буду під час розгляду справи в ВМР, або в суді!

  • 28 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку
    Шановний Михайло Васильович, прошу звернути вашу увагу на неякісне надання послуг, на маршруті 17А. А саме:
    - Інтервал руху не співпадає з заявленим 5-7 хв. Наявний інтервал 15 хв. У годину пік занадто великий, як для такого маршруту, проміжок часу.
    - Поганий технічний стан більшості маршрутних автобусів: стара оббивка сидінь; брудні ручки, перила та підлога, навіть на початку зміни; інколи погано закріплені сидіння; заклеєні тонуванням та рекламою вікна.
    - Останній автобус, наприклад з кінцевої "Барське шосе", часто відправляється о 20:00 - 20:30. До 22-гої години ще багато людей, які потребують цей транспорт.
    - Некомпетентні водії: дягнені у не відповідну форму; курять за кермом; розмовляють по телефону під час руху; по-хамськи спілкуються з пасажирами; не виконують правила дорожнього руху (перевищення швидкості, проїзд на заборонені знаки і т.п.).
    - Також водії беруть набагато більшу кількість людей, ніж дозволено для провезення цими моделями мікроавтобусів. І навіть враховуючи це порушення, водії вже не здатні брати пасажирів на 2-4 зупинці після кінцевої в обох напрямках.
    Зважаючи на вищесказане можна сміливо констатувати, про невідповідність мінімальним нормам пасажирських перевезень. Очікування транспорту перевищує в 2-3 рази по часу, ніж у схожих маршрутах. Навіть більше, в години пік користування цим маршрутом взагалі неможливе.
    Альтернативні маршрути 17Б та 29 не задовольняють у повній мірі потреби громадян, при можливому скасуванні маршруту 17А.
    Пропозиції від мене, як вирішити цю ганебну ситуацію:
    1) Збільшити вартість проїзду до 10-12 грн. по маршруту (це бажано зробити також з іншими маршрутами Вінниці). В Україні, по Європейським міркам, занадто низька вартість проїду. Через це ми маємо старі автобуси на маршрутах, та низькі зарплати у водіїв.
    2) Провести тендер на пасажирські перевезення з можливим кредитом для перевізників, при умові закупівлі нових мікроавтобусів більшої місткості.
    3) Провести новий аналіз пасажиропотоку на маршруті 17А.
    4) Організувати та в подальшому контролювати загальноміські маршрути за допомогою GPS систем.
    5) Встановити платіжні системи/валідатори у всі маршрути (повинно бути виконано до кінця 2019, по заявах міськради).
    Прошу розглянути моє публічне звернення. Схожі звернення від громадян міста, до цього, підтверджують наявну проблему. Відповіді на зразок того, що зміни не потрібні та все відповідає нормам, на мій погляд, є знущанням з боку посадових осіб. Дякую!
  • 26 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Мікрорайон Академічний швидко розростається і існуючий транспорт перестає задовольнити потреби мешканців. Оскільки міська влада поки не вважає за доцільне збільшувати кількість рухомого складу на маршруті 22 та запускати маршрути до інших районів міста то частково зменшити навантаження маршрут номер 22 може встановлення станції велопрокату nextbike. Це дозволило б мешканцям району під'їзджати до зупинки Електромережа де вже є станція велопрокату і далі користуватися існуючими трамвайними, тролейбусними і автобусними маршрутами.
    Прошу встановити на території мікрорайону станцію велопрокату nextbike. Зручним місцем для становлення станції є площа перед магазином Грош за адресою Миколаївська 2. 

  • 14 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Для своєчасного надання данних лічильників газу, води, електроенергії декілька років постійно користуюсь послугою Pay.vn. що дуже зручно для людини похилого віку.  1 березня 2019 року через цей сервіс надав поточні показники лічильника природного газу де вказав 3969 куб. м.  (при попередніх показниках 3765 куб. м.) що склало 204 куб.м. використаного газу.  12 березня я отримав за допомогою вищеозначеного сервісу рахунок, в якому замість вказаних мною 3969 вказані показники 4165 куб. м. та обсяг використаного газу 400 куб. м.  13 березня я отримав такий саме рахунок в папіровому вигляді через послуги пошти. Мої спроби витішити це непорозуміння за допомогою телефонного звязку по всіх існуючих номерах Вінницяоблгаз Збут та управляючої компанії "Бокуд" ніяким чином не призвели до вирішення цього спорного питання. Оскільки я в цьому опалювальному періоді отримую субсидію та розраховую отримувати її і в подальшому, я не можу сплатити за завищений в два рази вставлений мені обсяг використаного газу, але в разі несплати рахунка мене можуть позбавити субсидії. Прошу Вас допомогти мені дійти до істини в боротьбі з злочинцями (по другому   Вінницяоблгаз Збут я назвати не можу).

  • 13 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу обратить внимание на работу Укрпочты.

    11 марта 2019 года на почтовом отделении по улице Олега Антонова ( переулок Карла Маркса) 40 получила посылку из ОАЭ. Посылка пришла с недостачей веса 4 кг 200 гр , с повреждённой упаковкой. Единственное, чего удалось добиться: составлен акт. Заняло это действие три часа. Начальник отделения совершила множество звонков, пока, наконец, не был написан этот документ. Почему оператор приняла посылку с такой недостачей веса? Ответ — много работы. 

    На этом всё закончилось. Кто ответит за такое безобразие? Уверена, что это не единичный случай. 

    Почему я сама должна ходить с бумагами, фотографиями и актами по инстанциям, если услуги Укрпочты были полностью оплачены?

    Надеюсь, что хоть какие-то меры будут приняты.

  • 05 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрий день.  НКРЕКП обгрунтував і прийняв постанову про заборону операторам приводити об'єм спожитого газу побутовим споживачам до стандартних умов. Прем'єр дав розпорядження про перевірку рахунків за газ. Скажіть, будь ласка, чи правомірно "Вінницягаз" застосовує коефіцієнти до спожитого газу побутовим споживачам за листопад, грудень 2018 року  і січень 2019 року? В рахунках за листопад і грудень 2018 року (це в особистому кабінеті на сайті 104 ua)  були показання лічильника,  об'єм спожитого газу, коефіцієнт , об'єм газу приведений до стандартних умов, ціна газу і сума до сплати , які потім  зникли. За січень 2019 року в рахунку немає ні показань лічильника, ні об'єм спожитого газу по лічильнику, ні коефіцієнта за яким були розрахована кількість газу, тільки  об'єм газу, який не відповідає показанням лічильника. У мене на лічильнику теперішні показники 47068, попередні показники 46790, різниця 278 м. куб. У них в рахунку тільки об'єм    300,24 м. куб., ніби це показання лічильника, я так розумію, що приховують свої неправомірні розрахунки. Тож виходить, що газ, який був спожитий 278 м. куб. не по 8,55 грн. а по 9,23 грн.   За листопад і грудень 2018 року я переплатила 252 грн. і за січень 2019 року потрубно ще 190 грн., за лютий 2019 року рахунку ще не було.

  • 05 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович. Скажіть, будь ласка, Постанова НКРЕКП № 1487 від 23.11 2018 р. "Щодо заборони ПАТ "Вінницягаз" проводити  об'єми використаного пр. газу побутовими споживачами до стандартних умов при здійсненні розрахунків за використаний га... діє? Вони постійно з жовтня місяця нараховують мені т.з. коефіцієнт 1,02, на який начебто треба множити показники лічильника. З повагою.

    "

  • 04 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора! Чому по вул. Лялі Ратушної 132 вже 2-ий день поспіль після 22:00 з кранів замість гарячої води тече холодна(максимум 30 градусів)? 

  • 01 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Cкарга на водія мун.автобуса м-т №24. Час відправлення з к.п Вишенька на Бучми о 20:50год. 01.03.2019. В салоні більша частина ламп освітлення відключена (морок, відстуність комфорту). В заїзних "карманах" зупинок вул.Привокзальна, Леся Курбаса, Трублаїні, Топльського посадку-висдаку проводив на проїзжу частину, тобто не під'їзжав до тротуара. Відповідь надати на ел.пошту.

  • 01 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня!

    Звертаюсь до Вас через проблему невідповідності розкладу руху транспорту і їх фактичному руху. Два дні підряд по графіку немає тролейбуса #10, який має їхати о 09:11. Я приходжу до зупинки о 09:07, бо враховую вказане відхилення ~2хв. В дійсності я виїжджаю на Чехова в 09:20 на тролейбусі #4, бо під #10 просто немає. Тим більше, навіть #4 запізнюється. До цього добавляю також про відсутність транспорту з 15:07 по 15:20 вчора, 28.02.2018. Я очікувала автобус #19 по розкладу який мав бути в 15:13, та крім нього взагалі ні один тролейбус не курсував ні по одному маршруту. Дана проблема дуже серйозна, так як через цю невідповідність важко розрахувати особистий час та не запізнюватись на роботу. Керівництво не цікавить, що тролейбус просто не приїхав, а люди через це страждають. Багато роботодавців штрафують підлеглих за спізнення, тому перебої у русі транспорту зовсім не приємні, і навпаки, навіть викликають негативні наслідки. Прошу відповісти, в чому проблема і в найближчий час вирішити її. 

  • 28 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня, Вам.  Звертаюся до вас від імені мешканців будинку дуже хочу попросити вас допомогти у вирішені проблеми з водою в нашому районі (пр.Космонавтів). 

    Вода жахливо пахне рибою, річкою. Я не впевнений що її взагалі можна пити та споживати у стравах. Помитися важко, через запах. Числені дзвінки на водоканал про цю ситуацію ні дочого не призвели. А діти не можуть нормально зуби почистити бо їх нудить від цього смороду. Та і самому важко це терпіти.  

    Гроші беруть як за нормальну воду, а дають не зрозуміло що.


  • 27 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Будласка об"ясніть , чому я та інші повинні платити коефіцієнт 1.8 за газовий лічильник .Я та іншц люди купували за свої кошти , так само як і встановлювали . Проходить перепровірку на пригодність до експлуатації . То чому і на якій підставі я та інші повинні платити цей коефіцієнт ? Ніде в усьому  світі люди не платять ніякого коефіцієнту . Це не законно .

  • 25 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Звертаюсь про допомогу від усіх мешканців вул. Гончарова (район П"ятничани).Останнім часом користуватись електронними приладами стало геть неможливо. Напруга низька. Мова йдеься про 130-160 Вольт. !!! Котел, що працює від ел.енергії постійно вимикається, тому в будинку холодно.  Зателефонувати на гарячу лінію, то взагалі не можливо. А коли навіть вдається почути голос оператора, то все, що вони можуть зробити, це оформити заявку. Далі діло не йде. Невже нікому немає діла до людей, які проживають на невеличкій вулиці та оплочують послуги енергопостачання, проте скористатись цими не в змозі.  Скільки ще та куди ще потрібно звертатись, щоб люди могли користуватись тими послугами, за які плотять?!

    Сподіваюсь, що Ви зможете вирішити це питання, адже Ви уповноважена особа, яка вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання. (Саме так написано біля Вашого прізвища на сайті міського ради...).

  • 20 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ Чому за січень місяць за тепло тариф виріс на 55%.-2800грн.Пенсіонеру це зашморг.ЦЕ ЩО.         ПЕРЕД ВИБОРАМИ !!! ДЛЯ ВЛАДИ ЦЕ ВЕЛИКИЙ (МІНУС).Поголовна буде несплата.

  • 18 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Допоможіть будь-ласка розібратись з забезпеченням теплопостачання в житловому багатоквартирному будинку по вул. Юності 3. В будинку встановлено лічильник на тепло, але платити доводиться захмарні суми. Більшість мешканців люди похилого і віку і не всі мають субсидії, але навіть якщо і мають, то субсидії не покривають тих витрат на тепло. Ростуть борги! В квартирах дуже жарко, близько 27 градусів. Ситуація неконтрольована ніким, люди страждають. Одна з мешканок будинку, проживаюча в 46 квартирі має доступ до лічильника і ні з ким не порадившись здійснює маніпуляції з ним, пояснюючи все тим, що в неї в квартирі нібито холодно. Але вона ніколи не зачиняє вікон, і майже завжди в неї відчинені двері в квартиру. 

    Скажіть, які є мінімально допустимі норми по температурі в квартирах будинку? Хто має право контролювати надходження тепла в будинок? Як можна зменшити надходження тепла в будинок і тим самим зменшити суми оплати?

    Порадьте будь-ласка, як бути в даній ситуації і хто може це проконтролювати? Тому що платити мешканці просто не мають чим.  

    Дякую!

  • 15 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу! Напевне моє звернення не перше по діям нашого "Облгазу" в питаннях по розранкам за газ.  Вони ввели коефіцієнт приведення кількості газу по лічильнику до, так званих, стандартних умов. Цей коефіцієнт для нас 1,01, на який треба множити кількість газу по лічильнику. Шановний Гройсман заявив, що на нього не звертати уваги і не платити. Але це слова, які ні до чого не можна прикріпити. Газова наша компанія самовільно перераховує наші показники. Так в грудні вони збільшили мої показники в 1,01, а в січні вже в 1,02.Так в січні  10 куб газу вони збільшили до 10,2, відносно і збільшилась оплата. Як воювати з цими корупційними діями? Як у фільмі "Ворошиловський стрілок", А влада що? А де та влада? З повагою.

  • 13 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    На персональному прийомі громадян 07.02.2019 від мене була подана інформація що містить порушення документообігу стороною КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго” та ігнорування “Актів” опломбування квартирних засобів обліку та вентилів ГВП перед лічильником що експлуатуються та обліковуються безперервно за адресою споживача.

    Всі ознаки втручання в персональні данні споживача відображаються у обліково-розрахункових відомостях які формуються стороною КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго” і видозмінюються у балансі наданих послуг.

    Очікую розслідування таких фактів та унеможливлення систематичних зловживань. 


  • 12 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день ! Хочу запитати Вас шановний , коли буде водопостачання в Староміському районі ? Сьогодні вже 3 й день без води . Дзвонили на водоканал і нам відповіли , що води поки не буде , бо у них проблеми юридичні .Вибачте , але чому на Старому місті немає води , в Ленінському і Замостянських районах є .Там еліта ? , а тут хто ? Відключають світло , воду , погана напруга , що не вмикається ні пральна машина і навіть відключаться стабілізатори напруги , бо в розетці вона має  165 - 175 В .Я плачу за все вчасно і потребую аби вода , газ і світло постачалось відповідно . Порушуються мої права і права усіх жителів Староміського району .Скільки можна знущатись над людьми ? Прошу Вас розібратись з усіма питанями постачання води і світла .

  • 12 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Я кожного дня стикаюсь з такою проблемою: переходячи вулицю Келецьку на зелений сигнал світлофору (навпроти ТЦ Мир), попадаю прямо під рухаючий трамвай, який починає рушати ЗРАЗУ, не даючи пішоходам дійти до тротуара. Залишається 3 варіанта: або стояти на трамвайних рельсах (тому що між дорогою і рельсами відстані НЕМАЄ) - це якщо не їде трамвай з іншої сторони, або стояти на Келецькій, або летіти, щоб встигнути прямо перед трамваєм добратись до безпечного місця. 

    Прошу пояснити, яким чином планувалось це все??? Чому не зробити так, щоб трамвай трохи чекав, щоб пішоходи дійшли до тротуара??? Хочу зауважити, що на цьому участку переходить дорогу ДУЖЕ БАГАТО ДІТЕЙ, які йдуть в школу/зі школи.  Діти  ходять в т.ч. і маленькі!!! Водії ж трамваю ніколи не дають дійти до тротуару, вони завжди їдуть, не зважаючи ні на що!!!

    Прошу переглянути розклад світлофору і зробити так, щоб пішоходи почували себе безпечно.


  • 05 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Михайло Васильевич 30 сiчня до Вас надiйшло звернення вiд мешканцiв Хутора Шевченка.Вiдпо-вiдь ми ще не отримали. Просимо Вас вирiшити це питання тому що мешканцi  не можуть нормально добратися до роботи, вiдвезти дiтей в садочок, дити не можуть добратися до школи.

  • 05 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! 05.02.19. По вулиці Петра Запорожця 34 ЩОРОКУ виривають на прилеглій клумбі здоровенну яму. Там теплотрасса. Клумби вже нема,кущі троянд,смородини,шипшини  поламані,зіпсували все,що можна. Квіти вже не ростуть навіть.Зараз знову під будинком діра. Яку потім засиплять аби-як,покладуть кусками на прилеглу територію аби-як. і все зроблять аби-як. Розумію,неполадки,треба лагодити,але ж не тиким варварським шляхом.І виникає запитання,чому не можна зробити раз і толково. Або хоча б після себе засипати нормально і кущі пересадити. А то як нелюди...

  • 04 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Я сьогодні, 04.02.2019року,повертаючись з податкової адміністрації, на зупинці Зодчих сіла на автобус по маршруту #11, авт. #АВ 0663 АА. Автобус був полупустий,стоячих пасажирів не було.Я сіла на вільне місце навпроти задніх дверей біля проходу,під вікном сидів чоловік.Сидінні високе два навпроти друг друга. Водій їхав на великій швидкості,салон автобуса коливалися в різні сторони.На розі вулиць Пирогова та Гоголя водій не зменшуючи швидкості виконав поворот. Так як триматися не було за що,від різкого розвороту автобуса я впала на підлогу. Самостійно піднятися я не змогла,допомогли пасажири-чоловіки.А водій без ніякої реакції продовжував своє ралі. Кондуктор підійшов і запитав як я почуваюся.Я забила спину, а які будуть наслідки ще не відомо.

    Прошу Вашого впливу на покращення роботи водіїв громадського транспорту та посиленяня їхньої відповідального. Чому із-за халатного відношення водіїв до своєї я роботи я повинна розплачуватися своїм здоров'ям. 

  • 04 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу розглянути питання щодо стабільної подачі холодної води у будинку по вул. І. Миколйчука 38а. З моменту мого проживання у цьому будинку (майже 5 років) кожних 2-3 тижня вимикаються насоси і припиняється подача холодної води, тому я змушена кожного разу звертатись на гарячу лінію і викликати бригаду для того, щоб їх увімкнути. Витрачається мій час і час робітників які змушені постійно виїжджати. Доцільно було б відремонтувати насоси або вирішити питання з їх заміною. Дякую!

  • 30 січня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Заступник директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня,Михайло Васильович!Звертаюсь до вас від імені жителів хутора Шевченка(вул.Ушинського,вул.Гайдамацька,пров.Гайдамацький,1 пров.Гайдамацький .Це 145 будинків)Річ у тім,що після того,як маршрути 2 і 2б продовжили до смт.Десна сісти зранку(з 7.50 до 8.30) з дітьми в міський траспорт просто неможливо.Маршрутки 2б- битком набиті і не зупиняються,а інтервал між ними 10-13 хв.Автобус 2 теж не рятує,бо, щоб влізти в нього з дитиною треба сваритись з іншими людьми і пропихатись силою.З автобусами 9 і 20 з ст.Вантажної ситуація така ж.В нас на зупинці вони *тріщать по швах* і можуть не зупинитись.На зупинці можна простояти з дитиною 30 хв.

    Допоможіть,будь-ласка,вирішити це питання!