• 11 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку


    по поводу Аэропорта и их сайта и сервиса.

    1. форме Отзыв в Тема невозможно ничего написать.

    2. в англ.версии в Расписании в Note неправильные даты про рейс на Тель-Авив.

    3. на рейс Эмбрайер чемоданы не запаковывают, а на сайте пишут, что запаковывают и кафе не работает, а нужно указать.

    4. нет справочной службы в воскресенье\субботу, а рейсы есть - разве трудно любому штатному сотруднику ответить по двум рейсам? или выделите штатную единицу или доплату. 

    ПОЗОР !

    5. во всех аэропортах мира, Украины и в Киеве (кроме Винницы) на металлических скамейках лежат поролоновые прокладки, я могу устроить кучу исков от ин.граждан по поводу обострений простатитов, циститов и т.п. зимой по аэропорту можно только ходить, сидеть невозможно.

    6. проверьте тщательно всю информацию по аэропорту в Вики.

    7. поставьте кофе автомат в зале где дюти-фри или хотя бы чайник - согреться нечем зимой.

    8. облицуйте лестницу к самолету как туннель - зимой уже 2 раза простужался на ветру и мои знакомые тоже.


  • 03 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.Прошу допомогти вирішити питання з опаленням у ванній кімнаті по всьому стояку,так як ЖЕК 15 уже місяць ігнорує усі звернення і відповідає" що в них теж труби холодні "

  • 29 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня шановний Михайло Васильович. Звертаюсь до Вас як постійний пасажир тролейбусу маршруту №3. Скажіть як давно ваші фахівці проводили аналіз пасажиропотоку на цьому напрямку? Зараз, як ви знаєте сподіваюсь, на вулиці зима- тобто пасажири всі одягнені по зимньому. З цього виходить зменшення вмістимості тролейбусу мінімум на 1/3. Оскільки тролейбуси не гумові мабуть мала б збільшитись їх кількість . Цього нема(я говорю про 3 маршрут). Далі- чому б не продовжити хоча б  у часи пік маршрут 9 або 8 до кінечної ГПЗ? Починаючи з Вишеньки і до вул. Енргетичної 3 тролейбус забитий вщент. Ви забули що  люди працюють і на МТЗ, і на Аграна Фрут, і на Енергетичній багато підприємств і фірм, і учбовий заклад на кінечній і т.д.???? Ви цей район зовсім викинули з поля зору? НІ ЗУПИНОК НОРМАЛЬНИХ, НІ ТРОТУАРІВ.... Промзона з трилерів. І ще . Невже в нових тролейбусах нема можливості регулювання температури в салоні? Людей повно ,жарко, і печка гріє так що свідомість можна втратити. Я розумію що кондукторам холодно. А людям що їдуть на роботу? Івиходять з тролейбусу як з парілки? 

  • 28 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Писали звернення, змінився заступник, звернення всі були видалені і відповідь не надана! Гарно працює наша влада! 

  • 27 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрий день. Велике прохання збільшити кількість маршрутів  17А в годину пік, оскільки вони занадто переповненні, або добавити міський автобус Тяжилів-Барське шосе.

  • 25 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.Прошу допомогти мені вирішити проблему Вашої сфери.За адресою вул.Андрія Первозванного 80 кв 2.відсутня тепла вода уже п"ятий місяць.Саме тепла,бо гарячою вона у нас ніколи не була.А так хотілося б нарешті,особливо взимку, митися теплою!А по опаленню взагалі окрема історія.Коли у нас в дитячій кімнаті стало 16градусів тепла,то почали опалювати квартиру обігрівачем.Ще такими холодними батареї не були ніколи!Але занадто дорого отримувати тепло на 20%,сплачувати за нього 100%,та ще й платити за світло,бо ж гріємося обігрівачем.Я вже неодноразово подавала заявки.Тепло з"явилося рівно на 1 день.А далі все повернулося на свої місця.Продовжуємо мерзнути.Прошу посприяти у вирішенні цієї,як виявилося,непростої ситуації.Бо Тепломережа киває на ЖЕК,а той,в свою чергу,на Тепломережу.

  • 24 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрый день. Прошу навести порядок в отоплении дома 105 по ул.Келецкой. С начала ноября в квартире холодно, все время приходится в помещении ходить в свитерах. Ребенок(1 год) все время ходил с соплями, а сейчас уже несколько дней высокая температура и сильный кашель.

    Обращение в винтеплосети результата не  дало , у них стандартный ответ - подача тепла в полном порядке. Прошу разобраться в этом вопросе, кто виноват. Если виноваты в теплосети - принять к ним меры, если кто-то прикручивает тепло в доме (например старший по дому) - найти его и принять меры к нему.

    Спасибо.

  • 24 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня звертаюсь до Вас за допомогою, в нашому будинку за адресою м. Вінниця, проспект Юності 67 відсутне водопостачання гарячої води.....вже більше місяця гаряча вода з крану не тече.....тече літня просто вода. Виникає питання за що ми платимо гроші і не малі - 71 грн 1 куб. В будинку проживають пенсіонери, сімї з малннькими дітьми. А води нема!!!

    Будь - ласка прийміть міри і хай в нашому будинку зявиться гаряча вода.

    Дякуємо.

    Жек № 7 тільки розводить руками, ніяких дій не приймає.


  • 23 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, шановний Михайло Васильович, звертаюся до вас від імені мешканців третього під'їзду за адресою Київська 116, з питання не своєчасного та нестабільного надання нам послуг по теплопостачанню, а саме: за період отоплювального сезону 2017-2018, і за повний місяць поточного отоплювального сезону в даному під'їзді не було ввімкнемо отоплення по стояку "ванна-туалет" з 1 по 5 поверхи. Відповідальні за обслуговування будинку ВПУ 7 не реагують на звернення мешканців і не приймають міри для підключення чи ремонту даної несправності.  Ви, як відповідальний по цих питання, скажіть як нам діяти!  Дякую за відповідь!