Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:d837e79e-7ad2-b0db-f06f-98f64ee8950e
  • 16 червня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день. Дайте відповідь навіщо було створювати кабінети пацієнта,якщо неможливо зробити запис на прийом до сімейного лікаря в електронному варіанті .Коли звернулась за відповідю до амбулаторії №3, що обслуговує проспект Юності ( ЦПМСД №3),відповіли,що запис ведеться в паперовому варианті( тобто по стационарному телефону) ,і немає можливості звірятись із електронним. Чому в інших абмулаторіях це можливо зробити, а тут ні? Наскільки мені відомо, програмою (доктор Елєкс) та комп`ютерами забезпечена вся первинна ланка.  Із січня місяця неможливо зробити запис в електронному варианті. Дякую за відповідь.

  • 13 червня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ.ЗВЕРТАЮСЬ ДО ВАС ЗА ДОПОМОГОЮ.ХОЧУ ЗАПИСАТИСЬ НА ЗУСТРІЧ З ВАМИ.

  • 07 червня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Звертаю Вашу увагу, що у Центрі первинної медико-санітарної допомого № 5 (вул. Замостянська, 49, м. Вінниця, тел.27-58-76, Головний лікар: Роман Наталія Іванівна) флюорографічна послуга не надається, як задекларовано! Приходив 6, 7 червня п.р. за графіком, що встановлений, для отримання цієї послуги. Працівниці, мабуть реєстратури, при вході сидять дві особи у білих халатах, за стійкою та ганебно вводять в оману, чітко не інформують про причини та закриття цієї послуги. Крім того, у цьому Центрі не організовано:  повідомлять інші Амбулаторії, що вони не надають цю послугу, щоб людей не направляли сімейні лікарі тощо! Організація лікувально-профілактичної допомоги населенню у цьому Центрі це жах!!. Проте, рядом, з цими горе медпрацівниками, виставили столи з продуктами харчування. На запитання у продавчині, цих медпрацівниць: звідки, з якої установи вони торгують? чи мають дозвіл? кому платиться за торгове місце ? тощо.  Відповіді немає. Проте, вискочив чоловік, похилого віку, в  одязі медпрацівника та почав дуже вже перешкоджати встановлення істини щодо організованої цієї торгівлі. А приймальня Центру №5 стверджує, що торгівлю у приміщенні продтоварів оргізував  та підтримує виключно Департамент ОЗ.  Вважаю, що керівництво цього Центру № 5 та держслужбовці департаменту охорони здоров'я забули про свої обов'язки  та умисно ухиляються від наведення ладу !!!! Прошу Вашого особистого організаційного втручання щодо  забезпечення належної лікувально-профілактичну допомоги населенню, протидії корупції  з урахуванням зазначених  вище негативних фактів.

    З повагою, 07 червня 2019 року 


  • 29 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня ! 

    Цікавить таке питання, чи має право дитина учасника бойових дій на безкоштовні послуги (Послуги зі знижкою) у "КП "Міський лікувально-діагностичний центр"???

    при зверненні громадян у яких є субсидія на квартиру вони мають право на 50% знижку у вказаному закладі, то чому при зверненні дітей учасників бойових дій та членів їх сімей ( у яких також є пільги на комунальні послуги) відмовляють у безкоштовному лікуванні чи лікуванні зі знижкою ????

  • 27 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович, Я Берцун  Юрій Вікторович звертаюсь до Вас з приводу непорозуміння яке виникло в мене. Коли я 26.05.2019 року звернувся до 2-гої обласної дитячої інфекційної поліклініки, яка розташована по вулиці Київська з своїм чотирирічним сином з приводу високої температури 39 градусів. Завітавши в приймальне відділення нас зустрів черговий лікарь Рахімова Тетьяна Євгенівна, оглянувши дитину лікарь порекомендувала здати аналіз крові для встановлення діагноза і вийшла. Медична сестра нас записала, потім наголосила, що нам потрібно сплатити благодійний внесок в розмірі 100 грн., (сто гривень) , коли я запитав що за благодійний внесок медична сестра відповіла, що це вказівка лікаря Рахімової Татьяни Євгенівни, запросивши лікаря пояснити що за благодійний внесок без якого в мого чотирічного сина не можуть взяти аналіз крові коли в дитини тимпература 39. На що Рахімова Татьяна Євгенівна відповіла що всі аналізи в них здаються через благодійний внесок, як що не здаете то шукайте другу лікарню, ‚‘питання ще е’‘мене запитали я відповів що ні. Поведінка лікаря вкрай обурела, але ми розвернулись і поїхали до обласної дитячої поліклініки. Хотілось врешті знати, що за благодійний внесок такий без якого неможливо зробити аналіз крові і встановити діагноз, коли приїджаеш по швидку допомогу. На даний час йдеться мова про реформу в медицині, а покращень по наданню послуг немає, Конституційні права людини не захищені, коли це стосуеться особливо дітей, переповнюють емоції, що такі спеціалісти вирішують будуть вони лікувати, чи може їх потрібно вблагати про допомогу змилуватись. Прошу Вас Олександр Володимирович розібратись в данному зверненні і посприяти вирішенню питання. З повагою і розумінням!

  • 25 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня!

     Хочу висловити подяку акушерці Жіночої консультації ВМКПБ 1 Снятковській Інні Анатоліївні за доброзичливе ставлення до вагітних, турботу, цілодобову підтримку. Період виношування малюка дуже важкий і відповідальний, а Інна Анатоліївна допомагає справитись з усіма труднощами і заспокоїтись в кризових ситуаціях.Чудовий спеціаліст і просто гарна людина, яка дійсно любить свою роботу. Більше б таких людей, і не тільки в сфері акушерства, а й в педіатрії, дитячих садках та інших сферах. 


  • 24 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Шановний Олександре Володимировичу, скажіть, будь ласка, чому міська лікарня швидкої допомоги, що набула статусу комунального некомерційного підприємства, продовжує збирати надходження пожертв для «Вінницького обласного благодійного Фонду допомоги хворим»? Чому надходження не збираються беспосередньо на рахунок лікарні? 

    Дякую, 

    З повагою, Сергій 

  • 11 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Хочу Вам написати про жіночу консультацію 1.Стою на обліку у Бужор Д.О,всім задоволена,лікар дійсно мае високий рівень підготовки,уважно веде мою вагітність,акушерка Кухарчук Ирина у всему допомагає..Дякую Вам !

  • 03 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович,  мені согодні перезвонив головний лікар  Дмитро Степанович  Вінницького міского лікувально -діагностичного центру і пояснив причину встановлення цін на послуги для населення. Ми дуже кваліфіковано поспілкувались і я знімаю мою скаргу і не маю притензій до цього закладу на теперішній час враховуючи економічну ситуацію в країні. . З повагою ,Тетяна.  

  • 02 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович! 

    Від імені вдячних пацієнтів висловлюємо велику повагу та слова подяки усьому колективу гематологічного відділення Вінницької обласної лікарні імені М.І.Пирогова за їх сумлінну працю та прекрасне відношення до пацієнтів - починаючи від завідуючої відділення Олійник Ганни Анатоліївни та закінчуючи санітарками. 

    Особливо хочеться подякувати за все прекрасне, що вона робить, лікарю-гематологу Яблонській Олені Гвидонівні. Це не тільки лікар з великої літери, яка дбає про життя та здоров'я її пацієнтів з непростими проблемами кровеносної системи, включаючи онкохворих, але і прекрасна жінка та чудова людина, яка здатна підтримати своїх хворих, їх родичів в найважчі моменти лікування. Ми знаємо, що Олена Гвидонівна зробить по максимуму, що може від неї залежати. Дякуємо Вам за Вашу нелегку працю та низький Вам уклін!

    Бажаємо процвітання та розширення відділенню гематології, а колективу міцного здоров'я, бадьорості, стійкості та оптимізму! 

  • 02 травня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний  Олександр Володимирович, у мене до вас таке запитання . Чому в Вінницькому міскому лікувально -діагностичному центрі по вул Київський послуги надаються по високим  тарифам  ?  Це муніціпальнаий діагностичний центр якій  працює  за госпрозрахунковим принципом роботи і тому ціни на діогнастичні послуги повинні бути нижчими чим в приватних клініках. Чому так сталося що муніціпальний центр  який повинний  відображати   і захищати населення Вінииці від непомірно високих цін сам встановив  комерційні ціни. З повагою Тетяна. 



     



  • 21 квітня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександре Володимировичу! Від імені учнів 11-Б класу КЗ НВК: ЗШ-гімназії №2 І-ІІІ ст. ВМР дозвольте висловити щиру вдячність завідувачці "Клініки, дружньої до молоді" КНП "ВМКЛ "ЦМтиД" Медяній Ірині Іванівні за змістовну бесіду про збереження здоровя репродуктивної системи молоді. Ця зустріч не залишила нікого байдужим, ще раз спонукала замислитись, бо Ірина Іванівна - практикуючий лікар багаторічним досвідом,цікаво, переконливо і науково-обгрунтовано донесла до нас важливі факти та інформацію. Ми  отримали відповіді на поставлені  запитання. Ця бесіда була для нас надзвичайно цікавою та корисною. Приємно, що в місті працюють небайдужі лікарі, професіонали, такі як Медяна Ірина Іванівна.

  • 19 квітня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Звернення

             Прошу звернути Вашу увагу на порушення права пацієнтів на вільний вибір лікаря. Наскільки мені відомо з закону, що відмовити у підписанні декларації можуть лише з двох причин: заклад ще не підключений до електронної системи охорони здоров'я або всі лікарі медзакладу набрали оптимальну кількість пацієнтів.

    19 квітня 2019 року, "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1 ,Амбулаторія №1 вул. Москаленка, 42

       Я получив відмову від лікаря Петровська Наталія Володимирівна, через те, що вона вже набрала оптимальну кількість пацієнтів. На час 19.04.2019 згідно з інформацією https://www.cpmsd1vn.com/personal  в неї набрано 1547 пацієнтів. Інша кандитатура, яка володіє необхідними навичками та вищу категорію Євтушенко Лідія Ярославівна на питання, чи можливо з Вами пілписати декларацію, відповіла: "Боже спаси" та швидко залишила амбулаторію, не вислухавши «Порядок вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу», затверджений Наказом МОЗ №503 від 19 березня 2018 року. Кількість декларацій у Євтушенко Л. Я. на 10.04.2019 (1079). На реєстратурі нам запропунували лікарів другої категорії, яких ми до цього відфільтрували за відгуками та кваліфікацією. 

         Наскільки мені відомо обмеження для сімейного лікаря в 2 000 пацієнтів( і більше при деяких умовах)  

         Ця амбулаторія знаходиться за місцем прописки, за 100 метрів від проживання. Після такого спілкування, та триденних походів більше немає охоти відвідувати та підписувати в цій амбулаторії декларації.

         Чи є правомірноми дії вказаних лікарів, та які рішення Ви прийняли для запобігання таких випадків.

    Прошу розглянути звернення та надати письмову відповідь на електронну адресу vinvlad@ukr.net в термін, передбачений чинним законодавством.

  • 16 квітня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. Так як у мого дідуся цукровий діабет, пишу з приводу державної програми "доступні ліки".  За цією програмою можна безкоштовно отримати, або придбати зі знижкою ліки від діабету. Але в жодній вінницькій аптеці скористатись послугою неможливо. Чому так, і коли всетаки програма запрацює у Вінниці?

  • 12 квітня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​В кінці березня та на початку квітня я проходила курс лікування у денному стаціонарі міського лікувально- діагностичного центру.

    Хочу подякувати головному лікарю Фостаковському Д.С. за гарну організацію роботи медзакладу,починаючи від лікарів, молодшого медперсоналу до працівників рецепції.

    Особлива вдячність лікарю-кардіологу Пасічник Г.М. та масажисту Руденко О.В. за їх професіоналізм, чуйність та увагу,вміння знайти індивідуальний підхід до вирішення проблем зі здоров'ям кожного пацієнта.

    З повагою,Бернацька В В.

  • 05 квітня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

                                            Шановний Олександре Васильович!

                 Мені дуже совісно звертатись з таким «дріб'язковим» питанням, але чорт криється в деталях, а заступник головного лікаря «Комунальне некомерційне підприємство ЦПМСД №2» такі деталі не вирішує. На моє звернення про покращення роботи, відповіла «буде, так як було».

                  Я з дому можу зайняти чергу на прийом до будь кого в МОЗ України, а для того, щоб записатись в чергу на УЗД, ще раз повинен прийти на рецепшн  в понеділок зранку (сьогодні п'ятниця 05.04.19р.). Сьогодні такого талончика одержати я не зміг. Чому?  На питання, чому я не можу його одержати зараз - відповідь: «А може в понеділок лікар не вийде на роботу».  Це як?

                 Для лабораторного обстеження талончик отримав, аж на 10.04.19. тобто через 5 днів. Взагалі це нормально? Невже не можливо розширити штат в «вузьких» місцях? Невже не можливо  організувати електронну чергу, якщо вона повинна бути?

                 Олександр Васильович, це елементарні питання,  пацієнти не повинні витрачати час в чергах на чергу.

                                                                                                  З повагою Володимир Гаврилов.


  • 27 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день, шановний Олександре Володимировичу! Хочу висловити щиру подяку лікарям МКЛ ШМД. Завідувачу нейрохірургічного відлілення Обертинському Віталію Антоновичу та лікарю Боднарчуку Юрію Анатолійовичу за їх сумлінну працю, турботу про пацієнтів, чуйне відношення до хворих. Дуже хочеться, що було як найбільше таких гарних лікарів. Дякую!

  • 20 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Хочу висловити щиру подяку лікарю-іфекціоністу 1 міської лікарні Остапенко Вірі Іванівні,за підтримку,за те,що даєте кожному пацієнту надію на видужання.Адже справжній лікар не тільки тіло ,а і душу.

  • 16 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Ви не маете відповіді про жіночу консультацію?розясніть мені,чому мою карту вагітності не можна брати в руки,в ній результати аналізів та записа лікаря про мое самопочуття під час вагітності.Чекатиму на Вашу відповідь ....

  • 15 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Добрий день.

    Я являюсь інвалідом першої групи і відповідно до закону: "про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні", я маю право на компенсацію в 50% на рецепт від лікаря. На протязі 2018 року і початку 2019, коли звертався до свого сімейного лікаря, він мені говорив, що виписати рецепт він не може, томущо немає коштів, але коли звернувся до нього 1 березня цього року знову щодо рецепту на ліки він відповів те ж саме, що і раніше, повторюватись не буду. Але коли сказав, що згідно цого закону він повинен виписати мені рецепт, він відповів, що постарається вирішити це питання. Через 7 днів він виписав мені рецепт на ліки, але тільки 25% від тієї кількості. що я потребую (потребую 120 таблеток на місяць, а виписано 30 таблеток з компенсацією в 50% від вартості). На питання чому така кількість, він відповів, що завідувач цпмсд1 Фіщенко Людмила Володимирівна сказала йому виписати ліки в кількості 25% від того, що я потребую, томущо фінансування здійснено тільки на 25%. На питання якими законодавчими актами чи законами вона керувалася він надав мені відповідь, що згідно постанови кабінету міністрів 1303 від 13.03.98. Але в цій постанові нічого не вказано про відпуск рецепту згідно фінансування медичного закладу.

    Мій сімейний лікар сказав, що на 5.03.19 фінансування закладу здійснено в обсязі тільки 25% від того що потребує, але і пройшло всього лише 25% днів від кількості днів у році

    Коли звернувся, в МОЗ України, щодо цього питання, вони відповіли, що немає такого закону, що якщо фінансування здійснено на 25%, то і ліки виписуються в кількості 25% від загальної кількості, що я потребую.

    На мою думку Фіщенко Людмила Володимирівна зловживає своїм службовим становищем, тому прошу Вас розібратися в найближчий час цим питанням, і якщо дійсно є такий закон про фінансування, вказати його.

    Також прошу щоби надалі можна було отримувати рецепт на ліки з 50% знижкою без проблем зі сторони цпмсд1, як зі сторони лікарів, так і зі сторони завідувача цпмсд1.

    Прошу розібратися з цим питанням.

    З повагою Сташевський Руслан Вадимович

  • 14 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. 

    Хочу висловити подяку медичним працівникам села Могилівка: сімейному лікарю Масенцову Євгену Євгенійовичу, медсестрі Мамчук Таїсії та Наталії Ільченко.
    Євген Євгенійович, для того, щоб врятувати моєму дідусю Лавуті Миколі Андрійовичу життя, він дав направлення у місто Гнівань та Вінницю. На жаль, у нашому селі немає можливості пройти повне обстеження. Тому, ми певна річ поїхали у місто Вінницю. Проте, на жаль у лікарні Пирогова відмовились покласти у лікарню та лікувати. Слава Богу у Гніванській міській лікарні надали першу медичну допомогу і не відмовились лікувати нашого дідуся.
    Безмежно дякую завідуючій терапевтичного відділення Гніванської лікарні Ірині Миколаївні, усім медсестрам та санітарним працівникам. Це чудовий колектив та професійні медики.
    Дякую нашим медичним працівникам села Могилівка за Ваш професіоналізм. Слава Богу, що у нас є справжні професіонали своєї справи, які рятують життя.
    Безмежно усім вдячна! Великий уклін від Лавути Миколи Андрійовича!

  • 14 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Чи відомо вам про ситуацію з препаратами за програмою "Доступні ліки" у аптеках міста?

    Точніше, про їх відсутність?

    Урядовці запевняють, що кошти виділені в повному обсязі і затримка лише через органи місцевого самоврядування.

    Поясніть причини саботажу і повідомте, як скоро проблему буде вирішено.

    Дякую

  • 12 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Шановний Олександр Володимирович, пише учениця 7-Є класу школи 31. В школі 4 класи закриті на карантин, але карантин ніхто не робить. Прошу звернути увагу на це!

  • 11 березня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Здравствуйте,у меня к Вам вопрос!Почему в женской консультации не дают в руки карту беременой?там же информация о беременой,почему я не могу ее смотреть ?

  • 27 лютого 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня! Звертаюся до Вас з таким  питанням.Раніше я та моя сім'я уклали договір з лікарем -Жук Тетяна Михайлівна,яка працює у лікарні за адресою м.Вінниця. вул.Київська 68. В літку у мене помер тато. Ми залишилися з моєю мамою. Змінили місце проживання. Тому вирішили укласти договір з лікарем який приймає поряд (важко з дітьми, чи самій якщо захворіла їхати в другу сторону міста). Ми зараз проживаємо на вул.Князів Коріатовичів. Тому вирішили укласти договір з лікарем з амбулаторії номер 1 ,яка знаходиться по вул.Скалецького 33-а.  На той момент пацієнтів ще добирав лікар -Пришляк Тетяна Петрівна. Договір про обслуговування дітей з Пришляк.Т.П. уклали без проблем. А от я і чоловік договір не змогли укласти. По причині- коли медсестра заповнює форму яку там потрібно коли уулається договір і має прийти код на телефон. Код мені не приходить. В комп'ютері показує лише початок та кінець номера на який відправляється код.але то не мій номер. Коли я прийшла з питанням до лікаря Жук Т.М. по якому номеру провели нас з чоловіком? Вони у себе в комп'ютері перевірили і сказали що я,чоловік та 2 дітей проводили по одному номеру. По моєму. Виходить що в лікарні на київській одні дані, на Скалецького показує інші дані ( номер телефону). На даний час діти обслуговуються на Скалецького а ми з чоловіком на Київській. Я прошу Вас допомогти нам вирішити дане питання. Я у 17 році перенесла важку пневмонію. Після часто хворію. Я не можу їздити в інший кінець міста коли  хвора. А потім ще на наступний день їхати знову щоб здати аналізи. Я хочу обслуговуватися у лікарні на Скалецького. Допоможіть, поясніть будь-ласка як нам вирішити це питання. На Скалецького я не можу укласти договір,лише тому що ,код не приходить на мій номер. Що нам робити? 




  • 19 лютого 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. Хотіла висловити щиру подяку за працю лікаря-ЛОРа, завідуючого щелепно-лицьового відділення МКЛ ШМД м. Вінниці Свистунову Дмитру Миколайовичу. Цей чудовий лікар, майстер свого діла врятував мій слух від повної втрати данної функції за допомогою вчасного інтенсивного і грамотного призначення медикаментозного лікування відповідно до правильного виставленого діагнозу (що не змогла зробити ЛОР ЦПМСД по місцю проживання), та уважного і чуйного щоденного ставлення до стану здоров"я. Дуже вдячна за людяне ставлення і високий професіоналізм!

  • 15 лютого 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день. Хочу подякувати масажисту Руденко О.В. в діагностичному центрі за сумлінне виконання своїх обов'язків. І хотіла запитати, якщо в дитини є інвалідність, чому немає в діагностичному центрі пільг за використанні послуги, а якщо є субсидія то ціни в половину нижчі? Та ще й ціни в 2 рази виросли.

  • 15 лютого 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. Хочу висловити щиру подяку масажисту Діагностичного  центру Руденко Олені Володимирівні за сумлінне виконання своїх обов`язків , чуйне та тактовне ставлення до пацієнтів. Дуже тішить, що у Колективі, очолюваному головним лікарем Фостаковським Д. С . Працюють спеціалісти віддані своїй справі.

  • 05 лютого 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня мене звати Наталія я до вас зверталася 28.01 .2019 року по питання Бершадської лікарні.Дякую вам ,всі питання вирішенні.Претензій до лікарні немаємо.

  • 29 січня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня Олександр Володимирович.Мене звати Наталія і я хотіла б до вас звернутись по такому питанні: Коли в обласних та районних лікарнях буде нормальне відношення до пацієнтів?Я сама маю медичну освіту ,але коли захворів мій батько я ще такого відношенні і лікування не бачила.Я родом з Бершадь і хотіла попросити  про якісь певні перевірки Бершадської лікарні ,особливо терапевтичного відділення ,яке мого батька виписало з недоліченим  запаленням легень і з температурою37.5, пролікувавши 7 днів,при цьому витративши велику суму грошей на антибіотики .А приїхавши в Вінниці пролікувавши всього 5 днів самим дешевим антибіотиком йому стало краще,і до оперативного втручання не дійшло,я взагалі не можу собі навіть уявити ,щоб було як би я його не забрала в м.Вінницю. .Я не розумію взагалі по якій причині таке відношення,і як можна назвати таке лікування .Але це ще не все виходить ,ще те що лікарняний також відкрити це велика проблема,після перенесеного захворювання хоча і була рекомендація торакольного хірурга.Я вас дуже прошу прийміть певні міри для того щоб діти не плакали днями і  ночами за своїми батьками через халатність лікарів.Дякую.