Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:a679c09e-4abb-b0db-f06f-994cf5d3ad4b
  • 15 лютого 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Добрий день. Хочу подякувати масажисту Руденко О.В. в діагностичному центрі за сумлінне виконання своїх обов'язків. І хотіла запитати, якщо в дитини є інвалідність, чому немає в діагностичному центрі пільг за використанні послуги, а якщо є субсидія то ціни в половину нижчі? Та ще й ціни в 2 рази виросли.

  • 15 лютого 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. Хочу висловити щиру подяку масажисту Діагностичного  центру Руденко Олені Володимирівні за сумлінне виконання своїх обов`язків , чуйне та тактовне ставлення до пацієнтів. Дуже тішить, що у Колективі, очолюваному головним лікарем Фостаковським Д. С . Працюють спеціалісти віддані своїй справі.

  • 05 лютого 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня мене звати Наталія я до вас зверталася 28.01 .2019 року по питання Бершадської лікарні.Дякую вам ,всі питання вирішенні.Претензій до лікарні немаємо.

  • 29 січня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня Олександр Володимирович.Мене звати Наталія і я хотіла б до вас звернутись по такому питанні: Коли в обласних та районних лікарнях буде нормальне відношення до пацієнтів?Я сама маю медичну освіту ,але коли захворів мій батько я ще такого відношенні і лікування не бачила.Я родом з Бершадь і хотіла попросити  про якісь певні перевірки Бершадської лікарні ,особливо терапевтичного відділення ,яке мого батька виписало з недоліченим  запаленням легень і з температурою37.5, пролікувавши 7 днів,при цьому витративши велику суму грошей на антибіотики .А приїхавши в Вінниці пролікувавши всього 5 днів самим дешевим антибіотиком йому стало краще,і до оперативного втручання не дійшло,я взагалі не можу собі навіть уявити ,щоб було як би я його не забрала в м.Вінницю. .Я не розумію взагалі по якій причині таке відношення,і як можна назвати таке лікування .Але це ще не все виходить ,ще те що лікарняний також відкрити це велика проблема,після перенесеного захворювання хоча і була рекомендація торакольного хірурга.Я вас дуже прошу прийміть певні міри для того щоб діти не плакали днями і  ночами за своїми батьками через халатність лікарів.Дякую.

  • 18 січня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. Хочу висловити щиру подяку Департаменту охорони здоров'я, а особливо Саєнко Людмилі Іванівні. Вдячна, що не залишаєте Вінничан на одинці із їхніми проблемами та кваліфіковано допомагаєте.

    З повагою та вдячністю Войцещук О.В.

  • 15 січня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго ранку, хотіла повідомити про небезпечну собаку на пляжі Хімік, на кличку Трамп, місяць тому він вкусив мене(була страшна гематома та сліди зубів прокусане  тіло, фото додам)нападає зграєю, сьогодні прийшла переконатись, що зним все ок(чи не здох на сказ),  все добре, але і надалі поводить себе агресивно, знову зачіпав мене за ту саму ногу тільки за штанину, ногу не зачіпив. Це було в присутності чоловіка, який приходить щоранку туди зі своєю собакою і підгодовує цих безпритульних собак. Дуже небезпечне місце, мені неймовірно страшно за інших людей майбутніх жертв цього собаки. Розповідали люди, що він не одну людину покусав, навіть на дітей нападає. Йому потрібно належне виховання, бо наслідки будуть жахливі.  Хочеш займатись спортом, то немає де навіть побігати, поробили стадіони сучасні, але ж вони закриті, школа 31 закрила доступ. Дуже сумно з того приводу. 

  • 11 січня 2019
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня!

    Піднімала питання у дільничого педіатра про проведення вакцинації від кору раніше року в умовах епідеміологічної ситуації в країні. За даними сайту МОЗ наша область відмічена як одна із областей з найвищими показниками захворюваності. Також на сайті МОЗ знайшла інформацію, що "У районах з високим ризиком захворювання, рекомендований вік введення першої дози вакцини може бути перенесений на дев’ять місяців. За подібних обставин введена доза не враховується, як щеплення за віком." Дільничий терапевт відповіла, що отримала відповідь від керівництва, що вони не роблять щеплення раніше року.

    Чи маю я право вимагати зробити щеплення КПК дитині, якій 10 (або як відповідь отримаю не дуже швидко - 11) місяців  у звязку з епідемією кору? Старша дитина має одне щеплення, відомостей про наші з чоловіком щеплення не маю. Дякую за відповідь!

  • 20 грудня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня, Олександр Володимирович. У мене закінчується соціальна відпустка для догляду за дитиною до досягнення 3 річного віку 29.12.18року. Я хочу отримати відпустку без збереження заробітної плати для догляду за дитиною ще на 6 місяців в установі де я працювала у зв'язку із тим, що дитина потребує домашнього догляду ( часто хворіє).  Я звернулась до сімейного лікаря ЦПМСД, яка надала направлення на аналізи, УЗД та до вузьких спеціалістів. Ми все пройшли. Але на ЛКК сказали, що ми надамо форму №080-1/0 "ДОВІДКА ПРО ПОТРЕБУ ДИТИНИ (ДИТИНИ-ІНВАЛІДА) У ДОМАШНЬОМУ ДОГЛЯДІ" лише тоді, коли ми заберемо документи із садочка у якому зареєстрована наша дитина, що призведе до позбавлення моєї дитини місця у дитячому садочку. Ми зараховані до садочка  з вересня 2018 року, відвідали лише 2 дні (часто хворіє).

    Прошу надати відповідь чи правомірні дії членів ЛКК.  Якщо так, то яким нормативного документом це передбачений.  Зарання вдячна за відповідь. 

  • 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    94-1Транспорт.госпітал18

    ПОВТОРНО!

    Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.

    Цей лист є зверненням з метою реалізації моїх прав людини.

    Цей лист містить запити на доступ до публічної інформації.

    Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.

    Цей лист є заявою на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.

    Звертається Щербата Галина Сергіївна, лежачий інвалід 1А групи, місце проживання – житло (квартира) в м.Вінниці.

    13.12.18 біля 17 год. до мого помешкання прийшли двоє медсестр ЦПМСД №2 і, відмовившись зайти до мене, у вітальні на стільці залишили для мене направлення лікаря Абу Шамала О.О. ще від 12.12.18 на госпіталізацію в геронтологічне відділення МКЛ №3 з діагнозами «негоспітальна двобічна пневмонія?» та «ХОЗЛ?».

    Я звернулась до ЦПМСД №2 і, серед іншого, просила:

    1. У зв'язку з тим, що я є лежачим інвалідом 1А групи вагою не менше 165 кг і протягом 19 років прикована до ліжка, інвалідного візка не маю, негайно організувати моє транспортування з квартири до лікарні для отримання потрібного стаціонарного лікування.
    2. Пневмонія у мене діагностована чотири дні назад, а фактично хвороба триває не менше тижня. Оскільки весь цей час я не отримую жодного лікування, і мій стан постійно погіршується, враховуючи небезпечність пневмонії не лише для здоров'я, а для мого як лежачого інваліда життя, негайно забезпечити мене релевантним лікуванням, включно щонайменше потрібними антибіотиками та пробіотиками – це двічі рекомендували мені лікарі «швидкої», на період відтепер до моменту моєї доставки в лікарню та фактичної госпіталізації.

    Однак, протягом 14.12.18-16.12.18 ні транспортування до лікарні, ні ліків, ні відповіді я не отримала. Нікому інваліди не треба – хай здихають.

    Наведене я довела до відома ДОЗВМР для мети належного реагування, звернувшись до ДОЗВМР з листом 94Транспорт.госпітал18 через інтернет-сайт Доступ до правди. Лист оприлюднений за лінком https://dostup.pravda.com.ua/request/94transportghospital18 і надісланий сайтом на офіційну електронну адресу ДОЗВМР 15.12.18 о 9-03. Однак, до цього часу поштовий робот ДОЗВМР не підтвердив отримання листа. Вже протягом року як ДОЗВМР налаштував сервер таким чином, щоб не підтверджувати отримання листів з сайту Доступ до правди, і на сайті ці листи так само не відкриває. Це підтверджується чисельними листами різних дописувачів, не підтвердженими/не відкритими ДОЗВМР.

    Повідомляю, що кожен може звернутись до органів влади і ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ – причому усіма доступними засобами – включно і шляхом публічного звернення.

    Цим листом я ПОВТОРНО звертаюсь до ДОЗВМР і його керівника особисто з тим самим питанням.

    У зв'язку з тим, що я є лежачим інвалідом 1А групи вагою не менше 165 кг і протягом 19 років прикована до ліжка, інвалідного візка не маю, прошу ДОЗВМР негайно організувати моє транспортування з квартири до лікарні для отримання потрібного стаціонарного лікування.

    Екстрена допомога, яка в порядку виключення раніше допомагала в таких питаннях, укомплектована лише ношами з плащової тканини, розрахованими максимум на вагу пацієнта до 125 кг, і перенесення мене на таких ношах є небезпечним для мого життя. Відтак, вони не можуть допомогти.

    Пневмонія у мене діагностована, станом на сьогодні – п'ять днів назад, а фактично хвороба триває не менше 8 днів. Весь цей час я не отримую жодного лікування, і мій стан постійно погіршується. Враховуючи небезпечність пневмонії не лише для здоров'я, а для мого як лежачого інваліда життя, прошу ДОЗВМР негайно забезпечити мене релевантним лікуванням, включно щонайменше потрібними антибіотиками та пробіотиками – це двічі рекомендували мені лікарі «швидкої», на період відтепер до моменту моєї доставки в лікарню та фактичної госпіталізації.

    Протягом останніх п'яти років мене неодноразово направляли на стаціонарне лікування, однак, в усіх випадках відмовлялись транспортувати, мотивуючи відсутністю законодавства про це. Як наслідок, без отримання релевантного лікування моє здоров'я за цей час погіршилось в рази.

    Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», «Основи законодавства України про охорону здоров'я» прошу надати мені інформацію, необхідну мені для реалізації моїх прав людини, мої персональні дані, публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:

    1. Виклад усіх рішень та дій, вчинених ДОЗВМР та персонально його керівником як реагування на мої листи 94Транспорт.госпітал18 від 15.12.18 та цей лист.
    2. Причини систематичного повернення/непідтвердження отримання листів від сайту Доступ до правди протягом тривалого часу – року, та винних в цьому відповідальних посадових осіб ДОЗВМР.
    3. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації ДОЗВМР мого листа 94Транспорт.госпітал18, оприлюдненого на сайті Доступ до правди за лінком https://dostup.pravda.com.ua/request/94transportghospital18 та надісланого до ДОЗВМР 15.12.18 о 9-03.
    4. Належно засвідчену електронну (цифрову) факсимільну копію мого листа 94Транспорт.госпітал18, оприлюдненого на сайті Доступ до правди за лінком https://dostup.pravda.com.ua/request/94transportghospital18 та надісланого до ДОЗВМР 15.12.18 о 9-03 з реквізитами його вхідної реєстрації ДОЗВМР.
    5. Скільки разів ДОЗВМР звертався до вищих органів влади, інших відповідних осіб з метою законодавчого (нормативного) та організаційного (фінансового, кадрового тощо) вирішення питання транспортування на стаціонарне лікування з квартир до авто, а потім до місця стаціонарного лікування та після лікування назад з лікарні додому таких важких лежачих інвалідів як я?
    6. Належно засвідчені електронні (цифрові) факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх звернень ДОЗВМР до органів влади, інших відповідних осіб з метою вирішення питання транспортування на стаціонарне лікування з квартир до авто, а потім до місця стаціонарного лікування та після лікування назад з лікарні додому таких важких лежачих інвалідів як я.
    7. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації ДОЗВМР цього листа.
    8. Належно засвідчену електронну (цифрову) факсимільну копію цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації ДОЗВМР.

    Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в електронних (цифрових) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України", пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55), прошу надати мені на електронну адресу, надану з цим листом. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.

    16.12.18

    Підпис:                              Г.С. Щербата


  • 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Добрый день.
    Все мы отлично знаем что каждую зиму во всей стране происходит прорыв труб и т.д
    Что б исправить неполадку, у нас принятно раскапывать пол города, перекрывать движение, и производить устранение неполадки.
    А Ведь можно по другому
    Можно без Раскапывания земли
    Можно Сделать всё красиво и в 2-3 раза экономнее
    И заменить не просто старые трубы на новые, а заменить это всё на нержавеющие трубы. И да, это выйдет дешевле
    И самый главный ПЛЮС - мы получаем чистую воду в нашем кране.
    С Уважением Селезнев А.А.
    Моб. номер +380991195415

    E-mail. shyrikshyrikk@gmail.com

    https://www.youtube.com/watch?v=aVOPMiWC-lQ

  • 04 грудня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександре Володимировичу! 

    Хочу від щирого серця подякувати лікарям Діагностичного центру,а саме масажисту Руденко Олені Володимирівні та дитячому невропатологу Ріщук Світлані Миколаївні за сумлінну працю та професіоналізм.Дуже тішить, що у Вінниці є спеціалісти щиро віддані своїй професії.

  • 28 листопада 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Здраствуйте, Олександр Володимирович. Допоможіть будь ласка , де можна зробити щеплення від кору? зверталась до сімейного лікаря, нажаль їм вакцину не виділено, також в приватні клініки, теж вакцини немає. Для мене це дуже важливо, чоловік в післяопераційному стані. 

  • 31 жовтня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександр Володимирович. З повагою та великою вдячністю до Вас сім‘я Ходаківських.Наш малюк(11 місяців),Ходаківський Давид Максимович,був госпіталізований до Вінницької обласної клінічної дитячої інфекційної лікарні. За час лікування в клініці надавалась невідкладна медична допомога і в відділенні анестезіології та інтенсивної терапії. Високий професіоналізм,висока організація надання спеціалізованої медичної допомоги в даному лікувальному закладі,а також чемність, толерантність та незаангажованість усього медичного персоналу, дозволили нашій дитині якісно і швидко пройти повний курс належного обстеження, лікування, та одужати без ускладнень. Безумовно, такі лікувальні заклади нашого міста підтримують високий рейтинг охорони здоров‘я Вінниці і Вінницької Області. З повагою до Вас батько, майор медичної служби, учасник бойових дій з 2014 року, Ходаківський Максим Анатолійович.

  • 26 жовтня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня 

    25.10.18 моя бабуся проживає  у Стрижавці, викликали сімейного лікаря до дому ( близько 15:00)у зв'язку з підвищенням артеріального тиску( 240/140), так як їй за 80 років, сама вона не могла піти до сімейного лікаря у зв'язку з поганим самопочуття. По телефону сказали що її сімейний лікар зараз у відпустці. Запропонували їй чергового лікаря. Бабуся погодилась. Але черговий лікар   сказав що немає бензину щоб до неї доїхати, тому вона повинна дати гроші на бензин. Бабуся погодилась так як було дуже погано їй. Лікар приїхав взяв 50 грн за бензин. 
    Скажіть будь- ласка, якщо б у бабусі не було б коштів на бензин лікарю то що їй просто залишилося б померти??? І відколи це потрібно платити ще за бензин ? Це взагалі НОРМАЛЬНА поведінка лікаря?


  • 16 жовтня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Ввечорі 13.10.18 мою доньку забрала швидка в 2 лікарню на Київській в реанімаційне відділення 1 з сильним болем в шлунку.замість того щоб надавати допомогу 2 особи( мені не надали інформацію хто вони)почали її обговорювати.донька зробила їм зауваження.Одна з мед працівниць( за словами лікаря це була анастезіолог) стиснула рукою нижню частину обличчя і прокричала" Закрий рот сука !"почалась суперечка. Весь медперсонал( зі слів однієї мед.сестри їх було там чоловік 15)почали кричати на дитину. донька почала звати батька. У відповідь крикнули" ніхто тебе тут не почує і ніхто тобі тут не допоможе". на той час батько дитини знаходився за дверима і спостерігав все через отвір в замку дверей. Він почав стукати в двері. відреагували не одразу.далі вийшов лікар і почав кидати погрози щей батькові. Дитину з реанімаційного відділення 1, яке знаходиться на першому поверсі відвезли в оглядову . тикнули в руки крапельницю без штативуі сказали батькові забирайте її.бо відправимо в наркодиспансер.Крім крапельниці яку поставила ще швидка ніякої мед допомоги більше не надавали. В оглядовій доньку посадили на кушетку, батька вигнали, банку крапельниці положили поряд, . не на штатив. відповідно ліки не потрапляли в руку , а навпаки кров витікала з руки в банку з розчином. Після того почалася розмова на дуже повишених тонах, а на моє прохання покликати анастезіолога для пояснення .було відмовлено.  Штатив принесли через 20 хв.Чому весь медперсонал  кричав, ображав мою дитину в якої були судоми , сильний біль, яка непритомніла- мені так ніхто не пояснив. Я змушена була викликати поліцію, і тільки після того почали проводити обстеження ( хірург, аналізи,ЕКГ,УЗД).              Прошу Вас розібратись чому  мою доньку не спасали ,а погрожували і простягали руки і чому в реанімаційному відділенні  о півночі знаходилась така кількість медпрацівників , деякі з них навіть не мали відношення до цього відділення,з криками замість надання мед. допомоги.  Донька кормить груддю маленьку дитину і я хотіла дізнатись які препарати її вводили, але чіткої відповіді я не почула. хірург сказав що тільки була крапельниця  і ношпа( яку вкололи  приблизно через 1,5 години після того, як я почала все виясняти).    Травматолог ,який бігав зі мною розбирався і вів себе по хамські, обливав всяким брудом дитину . сказав що ввів її антидот. Але інші лікарі цього не підтвердили.

  • 14 жовтня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Моей свекрови нужно установить кардиостимулятор, с чего надо будет начать,чтобы попасть в государственную программу по установке кардиостимулятора.Спасибо

  • 10 жовтня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня. Висловлюю щиру подяку колективам інфекційного та пульмонологічного відділень МКЛ #1. Тут працюють професійні досвідчені та чуйні лікарі, добрі і вмілі медсестри, працьовиті і охайні санітарки. Незважаючи на недостатнє фінансування медицини в нашій країні, цим людям вдається добросвісно виконувати свою роботу, не втрачати людяності та вселяти у хворих віру в те, що все буде добре. Низький уклін вам, Лікарі, нехай завжди будете здорові Ви та Ваші родини.

  • 10 жовтня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня!

    Прошу Вас допомогти розібратись в ситуації яка склалась.

    Я, Федорусова Олена Григорівна, офіційно проживаю, працюю в м, Вінниця та сплачую податки у повному розмірі відповідно до отриманого мною доходу.

    25.09.2018 р.звернувшись  в жіночу консультацію №1, яка знаходиться за адресою Хмельницьке шосе, 98 для постановки на облік по вагітності, я отримала пропозицію сплатити страховку (доровільно - примусово) в розмірі 900 гривень, лікар С. Тетяна Миколаївна, мотивувала це тим, що коли я сплачу страховку - аналізи я здаватиму БЕЗКОШТОВНО,  в іншому випадку мене не поставлять на облік. Коли я відмовилась, мені запропонували сплатити блаодійний внесок в розмірі 600 гривень. 

    Питання: Чому я повинна сплачувати якусь незрозумілу страховку, якщо в нашій країні офіційно немає страхової медицини!? Чому аналізи платні, коли з місцевого бюджету виділяються на це кошти?  Чому лікарі не соромлячись вимагають гроші працюючи не в приватних а в державних лікарнях? Мотивуючи це тим, що у них маленька зарплата, не питаючи яка зарплата у пацієнтів.

    Хто може собі дозволити народжувати дітей? Яку потрібно мати зарплату щоб стати на облік, здати всі аналізи, родити та виховати дитину????????

    З попереднього досвіду, народжуючи вперше, я сплачувала всі запропоновані мені платежі. Після пологів, мене поклали в палату на старе ліжко зі смердючим матрацом. В кімнаті для гігієни не було навіть гарячої води щоб прийняти душ.  Куди йдуть гроші які сплачують пацієнти?????? Для чого чи для кого їх платити???


  • 02 жовтня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня, шановний Олександр Володимирович. Я проживаю з двома однорічними дітьми по вулиці Антонова і бажаю обслуговуватись в амулаторії #3 ЦПМСД #1( адреса. Вул. Антонова 44а). Проте в данній амбулаторії немає кабінету щеплень і всі діти після огляду сімейного лікаря, змушені йти на щеплення в іншу амбулаторію за адресою М. Зерова 13( відстань 1км 700м, прямого сполучення громадським транспортом немає)). Багато батьків, що проживають на території обслуговування  амбулаторії #3 ЦПМСД #1, не задоволенні данними обставинами і через те, що з маленькими дітьми дуже важко в один день відвідати 2 амбулаторії, щоб зробити профілактичні щеплення, часто щеплення проводять з порушенням графіку або не щеплюють через це. Особисто для мене практично не реально з двома однорічними дітьми піти на огляд до лікаря в одну поліклініку, а потім, якимось чином, ще добратись до іншої амбулаторії ( у зв’язку з цим, я не можу обрати лікаря для себе та дітей). Я дуже хочу вакцинувати своїх дітей і дуже прошу допомогти мені та іншим батькам , що проживають на території обслуговування амбулаторії #3 ЦПМСД#1  , допомогти у цьому питанні— організувати 1 раз в тиждень роботу кабінету щеплень для дітей в данній амбулаторії. Тим паче,що щеплення дорослого населення в данній амбулаторії  проводять. Дякую за розуміння.

  • 28 вересня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Як інвалід 2 групи загального захворювання (пенсійне посвідчення серія ААІ № 686 752) я певний час користувався програмою «Доступні ліки». Щомісяця сімейний лікар виписувала рецепти, належним чином оформляла і в міських аптеках я отримував перелік препаратів.

    Прийом хворих проводиться за адресою: м. Вінниця вул. Київська,68. Рецепти завіряються кутовим штампом та іменною лікарською печаткою. А печатку медичного закладу (УВАГА!) з 4 вересня цього року вирішили ставити за адресою: м. Вінниця, вул. Замостянська,18 в кабінеті № 208.
    Зі слів секретаря КЗ «Центр медичної санітарної допомоги №4» Гордєєвої Ірини Петрівни (тел. приймальної   0432- 27-17-45) рішення довела в усній формі головлікар Семерук Наталія Олексіївна. Пояснити причини нововведення в роботі мед закладу, термін дії вона не змогла.
    Переконливо прошу Вас з'ясувати:

    1.     Чому важливі рішення та розпорядження з приводу організації роботи міського комунального закладу головлікар Семерук Н.О. приймає усно, без письмової фіксації, що ускладнює подальше оскарження? Щоб відмовитись від власних слів, зіславшись в подальшому, що їх неправильно трактували підлеглі?

     

    2.     Ця ситуація створена штучно з ініціативи вищезгаданого головлікаря, чи є регіональною політикою МОЗ України, щоб спонукати інвалідів врешті решт відмовитись від державної підтримки за програмою «Доступні ліки» і зекономити виділення коштів на відшкодування витрат?

    Подібне рішення категорично не враховує інтереси хворих, так як змушує втрачати час, добиратися двома видами транспорту з пересадками по вулиці, яка реконструюється (зупинки перенесені, частина не функціонує), принижує людську гідність неадекватністю розпорядження,  інвалідів з букетом захворювань шукати чиновників в будинку без ліфту, щоб поставити одну з трьох печаток на рецепті.

     

    3.     Чи є в структурі відділів охорони здоров'я  міського та регіонального рівня спеціалісти, які допоможуть головлікарю Семерук Наталії Олексіївні організувати роботу КЗ «Центр медичної санітарної допомоги №4» у м.Вінниця, щоб прийом хворих, виписка рецептів і їх оформлення відбувались в одному місці, а не нагадували модні розважальні квести.


  • 26 вересня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня! Звертаюсь до Вас з скаргою на роботу реєстратури Жіночої консультації пологового будинку №1. Намагаючись додзвонитись на телефон чергового медичного реєстратора я витратила 2 дні !!! безуспішно... Кількість здійснених мною дзвінків за цей час захмарна (нажаль немає змоги до звернення прикріпити файл з переліком здійснених дзвінків). Дайте мені відповідь, будь-ласка, бо я справді не розумію: навіщо існує реєстратура і тел. у відділенні (який публікується на сайті), якщо по суті він не робочий, тому що відповідати на нього ніхто з чергового персоналу не збирається? І чому люди в цивілізованій країні досі не можуть здійснити запис до лікаря дистанційно???

    Завчасно дякую за відповідь!

(0432) 51-12-63


  • 13 вересня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Шановний Олександре Володимировичу!

    Прошу Вашого сприяння в налагодженні роботи КНП "ЦПМСД №4 м. Вінниця", що на Київській,68. Прошу роз'яснити медпрацівникам, що "п'ятихвилинка", яка триває з 12-30 до 13-00 год.  (30, а інколи і 40 хв.!) не дає можливості маленьким пацієнтам потрапити на прийом до кабінету щеплень, який (після недавньої реформи) знаходиться за адресою: вул.Замостянська,18. Оскільки безпосередньо перед щепленням необхідно пройти обов'язковий огляд у сімейного лікаря, а потім встигнути доїхати громадським транспортом до іншого медзакладу, витративши на дорогу 30-40 хв. Зазвичай всі бажаючі не встигають потрапити на огляд під час прийому до 12-30 і вимушені втрачати час, очікуючи повернення лікарів з п'ятихвилинки, вимучуючи і без того змучених голодних сонних малюків,  які проводять в черзі по 2-3 години (оскільки чергу суттєво посувають мами з дітьми до року, які зазвичай йдуть без черги і вибудовують свою чергу з малюків до року). Вважаю за необхідне залишати на прийомі хоча б одного лікаря, звільнивши його від обов'язкової присутності на 30-хвилинній "пятихвилинці" для завершення прийому маленьких пацієнтів та вчасного направлення їх на щеплення.

    Через ту ж саму п'ятихвилинку не можливо взяти бланк для проходження огляду спеціалістами вузького профелю дитини для навчального закладу (садок/школу). Треба оббігати всі кабінети, які у цей час також закриті, послухати відповіді  що "бланки підзвітні і зберігаються у сейфі", а після години очікування почути у відповідь, що ці бланки можна роздрукувати і самому з сайту.  При цьому, в цей час вузькі спеціалісти перебувають на прийомі, але не мають куди записати свої висновки, а їх прийом завершується о 14 год. Варто було б цю інформацію оприлюднювати одразу та видавати бланки на рецепціі, де завжди хтось є із співробітників. Адже, за час проведення пятихвилинки з цією метою в моїй присутності створилась черга з 13-15 людей.

    Помітила, що такий стиль роботи притаманний саме цій амбулаторії, тому прошу провести роз'яснювальну роботу з її керівницею для правильного налагодження робочого процесу при наданні якісних медичних послуг та збереження нервових клітин відвідувачів.

  • 12 вересня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Звернення:
    12 вересня 2018

    ​Доброго дня. Хочу висловити величезну подяку!!! В вівторок написала скаргу і сьогодні я отримала докладну відповідь. Спочатку зателефонувала сімейний лікар а потім Зав. ЛАБАРАТОРІЄЮ. Жінка все мені пояснила і як виявилось мене просто не туди відправили. Аналізи справді безкоштовні!!!! Дуже вдячна, вам за швидку реакцію. Нівякому разі не маю ніяких притензій до сімейного лікаря і до лабараторії!!! Ще раз вдячна за допомогу!


  • 11 вересня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​​Доброго дня. Хочу запитати чи справді аналізи в поліклініці на першотравневій коштують такі гроші. Стикнулась з такою проблемою. Сімейний лікар направила на загальний аналіз крові і кров на цукор. Прийшовши в поліклініки на першотравневій медсестра сказала, що це платно запитавши скільки це коштує мені назвали суму 70 і 150 грн відповідно, запитавши чому так дорого мені відповіли йдіть в баклабараторію там безкоштовно. Пішовши туди мені сказали, що там такі аналізи не роблять йдіть в поліклініку там безкоштовно. І так мене ганяли 3 рази. Я розумію, що безкоштовно не може бути але ж не за такі гроші. Аналіз на цукор коштує 120 грн в приватній клініці. Хотілось би дізнатись вартість справжню і чому ганяють кабінетами. Дякую

  • 10 вересня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Добрий день Олександр Володимирович. Я Дудко Вікторія Володимирівна, мама дитини - інваліда Гордієнко Діани Ігорівни. Я писала звернення про те, що нам вчасно не видали памперси в нашій місцевій поліклініці. На момент написання  була затримка у видачі. В кінці серпня памперси вже були у завівдуючої поліклініки, але нас не було у місті, тому ми їх отримали  тільки сьогодні.  Не маю претензій до жодної особи. Дякую Вам за фінансування та забезпечення засобами гігієни. Вибачте за доставленні не зручності.

  • 03 вересня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня Олександер Володимерович, прошу допомогти розібратися в ситуації яка сталася зімною в опіковому відділенні лікарні імені Пирогова. 29 серпня о 19.30 у мене лопла в руках банка з компотом, я отримала опік ноги.

    Швидка приїхала швидко, надали першу допомогу і доставили в опікове відділення.

    В опіковому 40 хв мене охолоджували і відправили додому, аргументуючи це тим що сьогодні робити нічого не будуть.

    30 я приїхала вранці до лікарні пан Присяжнюк, не вдягаючи рукавички зірвав марлею частину ошпареної шкіри ( нічим не незнеболив) сказавши, що потрібно накладати свинячу шкіру.

    Запропонував робити операцію 31, на що я запитала що заважає сьогодні зробити операцію.

    Я пояснила, що вдома дитина, починається школа, що якщо потрібна операція то я не проти але чим швидше, тим краще.

    Пан Присяжнюк вийшов з перев'язочної сказавщи: приїдеш взавтра подивимось.

    31 серпня пан Присяжню знову зривав залишки шкіри при цему відмовився робити знеболення.

    Пан Присяжнюк сказав, що необхіюно робити операцію і зараз він покличе лікаря, який буде мене оперувати.

    Прийшов пан Поворознік А.М. теж обдер залишки шкіри, незважаючи на біль та крик.

    Оформив в відділення, дозволив піти до травмалога на Київську ( оскільки я була з гіпсом - зламана рука), аргументуючи це тим, що немає змоги описати мою історію щоб  дати направлення на ренген, щоб визначити знімати чи ні гіпс. Сказав чекати до понеділка, тому що він викладає на кафедрі. 

    Операцію пан Паворознік обіцяв зробити об 11.00.

    Я пояснила, що у мене хвороба Крона + я алергетик.

    1 вересня, операція почалася о 12.30, прийшов пан анастазіолог якому я виска за ці попередні два дні мук, мене цікавило чому мені на другий день не зробили операцію, оскільки рана глибока і без країв.

    Я говорила, що буду писати на сай охорони здоров'я.

    3 вересня пан Поворознік взяв мене на перев'язку, на питання як моя рана чи буде все добре відповіді не дав а на томість влаштував розбори з приводу моїх погроз по зверненню в департамент.

    Прийшов пан Присяжнюк і вдвох вони продовжили розбори в перев'язочній, пан Присяжнюк стверджував, що я все "брешу", що я сама відмовилася від допомоги.

    Як я могла відмовитись, якщо приїхала на швидкій, мала 2 % опіку і адський біль. Тепер мушу вислуховувати невдоволених лікарів, які вимагають вибачень і стверджують, що вони не зобов'язагі мен лікувати, а має лікувати сімейний лікар.

    Прошу розібратися в цій ситуації.

    Дякую.

  • 03 вересня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня Олександер Володимерович, прошу допомогти розібратися в ситуації яка сталася зімною в опіковому відділенні лікарні імені Пирогова. 29 серпня о 19.30 у мене лопла в руках банка з компотом, я отримала опік ноги.

    Швидка приїхала швидко, надали першу допомогу і доставили в опікове відділення.

    В опіковому 40 хв мене охолоджували і відправили додому, аргументуючи це тим що сьогодні робити нічого не будуть.

    30 я приїхала вранці до лікарні пан Присяжнюк, не вдягаючи рукавички зірвав марлею частину ошпареної шкіри ( нічим не незнеболив) сказавши, що потрібно накладати свинячу шкіру.

    Запропонував робити операцію 31, на що я запитала що заважає сьогодні зробити операцію.

    Я пояснила, що вдома дитина, починається школа, що якщо потрібна операція то я не проти але чим швидше, тим краще.

    Пан Присяжнюк вийшов з перев'язочної сказавщи: приїдеш взавтра подивимось.

    31 серпня пан Присяжню знову зривав залишки шкіри при цему відмовився робити знеболення.

    Пан Присяжнюк сказав, що необхіюно робити операцію і зараз він покличе лікаря, який буде мене оперувати.

    Прийшов пан Поворознік А.М. теж обдер залишки шкіри, незважаючи на біль та крик.

    Оформив у відділення, дозволив піти до травмалога на Київську ( оскільки я була з гіпсом - зламана рука), аргументуючи це тим, що немає змоги описати мою історію щоб  дати направлення на ренген, щоб визначити знімати чи ні гіпс. Сказав чекати до понеділка, тому що він викладає на кафедрі. 

    Операцію пан Поворознік обіцяв зробити об 11.00.

    Я пояснила, що у мене хвороба Крона + я алергетик.

    1 вересня, операція почалася о 12.30, прийшов пан анастазіолог якому я висказала за ці попередні два дні мук, мене цікавило чому мені на другий день не зробили операцію, оскільки рана глибока і без країв.

    Я говорила, що буду писати на сай охорони здоров'я.

    3 вересня пан Поворознік взяв мене на перев'язку, на питання як моя рана чи буде все добре відповіді не дав а натомість влаштував розбори з приводу моїх погроз по зверненню в департамент.

    Прийшов пан Присяжнюк і вдвох вони продовжили розбори в перев'язочній, пан Присяжнюк стверджував, що я все "брешу", що я сама відмовилася від допомоги.

    Як я могла відмовитись, якщо приїхала на швидкій, мала 2 % опіку і адський біль. Тепер мушу вислуховувати невдоволених лікарів, які вимагають вибачень і стверджують, що вони не зобов'язагі мене лікувати, а має лікувати сімейний лікар.

    Пан присяжнюк, як виявилося під час відсутності завідуючого є виконуючим обов'язки і саме в ці дні він і виконував обов'язки завідуючого.

    Прошу розібратися в цій ситуації.

    Дякую.

  • 03 вересня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ​Доброго дня Олександер Володимерович, прошу допомогти розібратися в ситуації яка сталася зімною в опіковому відділенні лікарні імені Пирогова. 29 серпня о 19.30 у мене лопла в руках банка з компотом, я отримала опік ноги.

    Швидка приїхала швидко, надали першу допомогу і доставили в опікове відділення.

    В опіковому 40 хв мене охолоджували і відправили додому, аргументуючи це тим що сьогодні робити нічого не будуть.

    30 я приїхала вранці до лікарні пан Присяжнюк, не вдягаючи рукавички зірвав марлею частину ошпареної шкіри ( нічим не незнеболив) сказавши, що потрібно накладати свинячу шкіру.

    Запропонував робити операцію 31, на що я запитала що заважає сьогодні зробити операцію.

    Я пояснила, що вдома дитина, починається школа, що якщо потрібна операція то я не проти але чим швидше, тим краще.

    Пан Присяжнюк вийшов з перев'язочної сказавщи: приїдеш взавтра подивимось.

    31 серпня пан Присяжню знову зривав залишки шкіри при цему відмовився робити знеболення.

    Пан Присяжнюк сказав, що необхіюно робити операцію і зараз він покличе лікаря, який буде мене оперувати.

    Прийшов пан Поворознік А.М. теж обдер залишки шкіри, незважаючи на біль та крик.

    Оформив в відділення, дозволив піти до травмалога на Київську ( оскільки я була з гіпсом - зламана рука), аргументуючи це тим, що немає змоги описати мою історію щоб  дати направлення на ренген, щоб визначити знімати чи ні гіпс. Сказав чекати до понеділка, тому що він викладає на кафедрі. 

    Операцію пан Паворознік обіцяв зробити об 11.00.

    Я пояснила, що у мене хвороба Крона + я алергетик.

    1 вересня, операція почалася о 12.30, прийшов пан анастазіолог якому я виска за ці попередні два дні мук, мене цікавило чому мені на другий день не зробили операцію, оскільки рана глибока і без країв.

    Я говорила, що буду писати на сай охорони здоров'я.

    3 вересня пан Поворознік взяв мене на перев'язку, на питання як моя рана чи буде все добре відповіді не дав а на томість влаштував розбори з приводу моїх погроз по зверненню в департамент.

    Прийшов пан Присяжнюк і вдвох вони продовжили розбори в перев'язочній, пан Присяжнюк стверджував, що я все "брешу", що я сама відмовилася від допомоги.

    Як я могла відмовитись, якщо приїхала на швидкій, мала 2 % опіку і адський біль. Тепер мушу вислуховувати невдоволених лікарів, які вимагають вибачень і стверджують, що вони не зобов'язагі мен лікувати, а має лікувати сімейний лікар.

    Прошу розібратися в цій ситуації.

    Дякую.

  • 22 серпня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    Доброго дня! нарешті дойшли в мене руки написати звернення до вас і дуже надіюсь це питання не залишиться просто так...
     4 міс назад я народжувала в Пологовому №1 Хмельницьке шоссе. Дякую бригаді, що приймала пологи  і всьому персоналу за гарне відношення як до так і після. Але чорною плямою в моїй памяті залишилось ставлення завідуючої віддішення Голуди Ю. 
     На приймальному пості мене запитали чи є в мене страховка. Я сказала не має, на що мені сказали що потрібно взяти, я відмовилась. При огляді лікар теж запитала за стпраховку і знову ж повторила що потрібно взяти. В передродовій палаті прийшла нагадала ще раз, я пояснила що страховка це добровільно і мене не мають права змушувати...лікар пішов... І тут я стою зі схватками через кожні 4 хв(чоловік був зі мною в палаті), залітає! Голуда і починає до мене КРИЧАТИ що я собі думаю і чого не купую страховку,що це є обовязковим....Ми з чоловіком були в ступорі....він з переляку каже "зараз підем купим" (з його слів) тільки через те що переживав що до мене ніхто не підійде. Я кажу "тобто ви кажете що в мене без страховки не приймуть пологи"! на що я почула про себе ще багато чого останнє що запамяталось це "Якби ми були в польші то вас би ніхто і в лікарню не пустив!!"....вибачте але якби ми були в Польші то таку хамку ніхто б до людей без намордника не пустив би це точно!!! Я стояла на своєму що купувати нічого не будУ, сказала що відкуплю всі препарати і матеріали які на мене будуть потрачені! Вона грюкнула дверима і крикнула вже в коридорі "шо за людина,говорю як з пеньком". Якби це спілкування було тепер в спокійній обстановці я би ще багато могла сказати, по правильному то взагалі записати на телефон цей весь жах... але в той час коли ти стоїш переживаєш шоб все було добре...був такий момент що вже і сама думала бігти за тою страховкою
    ....У мене треті пологи по рахунку....Від поступлення в відділення до народження дитини пройшло 2 год 20 хв. На мене витратили пару пар рукавиць, 1 укол окситоцину, зажим на пупок, і краплі в очі дитині-все...за це все я мала купити страховку за 2400грн!!! а по факту купила по списку тому що мені дали на 600грн(це було добровільно, після пологів і нічого проти не маю, заплатила хоч знаю за шо)
    ....Після пологів я сказала лікарю що хочу бути в платній палаті,лікар сказала добре палата є,через 2 год переведем.....Через пів години знов залітає! Голуда і каже "платної палати для вас немає, платні палати тільки для тих хто бере страховку!!!".....мені вже було якось байдуже,я тримала свою дитину і це було головним....я відповіла "нема то й не тре!". 
    Дуже надіюся що просто так цей лист не залишиться без уваги, я рахую недопустимим тримати таку людину на посаді завідуючого відділення. Я можу і Ріа написати якщо треба і на Тсн...і знаю точно що багато є таких як я і мовчать,радіють добре що хоч здорові залишились.
    ...Крім того в Жіночій консультації ситуація та сама. У мене була лікар Кравчук...прийом починався зі слів про страховку(1200гр) чи благодійні(теж не мало 700грн) мотивуючи це тим що за світло,газ,ремонт ЖК тре платити а держава нічого не дає. Крім того що ці гроші ідуть за аналізи які здають вагітні(хоча я не найшла положення де б це аналіз крові, сечі, рв і антитіла був платною послугою). Взяття мазків також коштує 50 грн, платила 2 рази при тому що набір для огляду я мала купити окремо. І на останньому місяці та ж Кравчук наполягала на купуванні родової страховки , по її словам мене не приймуть у відділення. Добре я не повірила пішла перепитала але скільки жінок вірять і як те стадо біжать платити.
    У мене все,дякую якщо дочитали!

  • 21 серпня 2018
    Звернення до:
    Шиш Олександр Володимирович
    Директор департаменту , Департамент охорони здоров’я

    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

    «МЕДИН 2011»

    Код ЄДРПОУ 37577298

    61082 м.Харків, вул.Рибалка, б.4, кв.60

    тел. 057 751 54 07; 067-959-13-97

    р/р 26009580886 АТ "Райффайзен Банк Аваль", м.Київ МФО 380805

    ____________________________________________________________________

    18 від 22 серпня 2018 р.

                                                  ЛИСТ - СКАРГА


    Вміст даної скарги просимо розглядати тільки як факт корупційноі змови. Ми ні в якому разі не вимагаем визнати нас переможцями, або когось звинуватити в договірних відносинах (нехай це зроблять ті, до кого зверненна дана скарга) а тільки довести, що умови тендеру треба виконувати всім . Це не є наші домисли або припущення, а тільки факти в цифрах. ПРОШУ ВРАХУВАТИ, що ми звертаємося до Вас тільки тому, що АМКУ не розглядає ніяких звернень в допорогових закупівлях. Ні за гроші, ні безкоштовно! Це повністю узаконює корупцію, роблячі тендерні закупівлі простою формальністю. Вибір переможця торгів виключно залежить від замовника. Якщо вже домовлено - тоді ні низька цінова пропозиція, ні наявність, або ж відсутність документів , ніякі інші умови не впливають на вибір замовника ! Ось така реальність. Змістом данного листа , є тільки мета ЗАПОБІГАННЯ корупційной змови. В жодному разі ми не вимагаемо признати нас переможцями, або з метою тиску на будь кого!!!

    Ми , ТОВ “ Медин “ 2011 м. Харків брали участь у тендерних торгах Прозорро номер закупівлі UA-2018-07-27-001221-a які проводив Вінницький міський клінічний пологовий будинок №2

    21001, Україна, Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця вул. проспект Коцюбинського,50


    Доводжу до відома , що обраний "переможець" тендерних торгів надав документи, що не відповідають умовам закупівлі. Ми впевнені , що "переможець" не відповідає вимогам тендерних торгів. Доводжу детально. 1 Замовник чітко вимагав надати сертіфікат та декларацію на медичний вироб-єлектроди гінекологічні Роговенко (набір 12 шт). Данний вироб є єлектрохірургічний і вирізає утворення з тіла людини за допомогою єлектричного струму. Завдяки цьому відноситься до другого А класу небезпекі . Нашу низьку цінову пропозицію було відхілино за відсутності документів , перерахованих раніше , на цей вироб. Але на томість більш коштовну пропозіцію місцевого підприємця було принято також без ціх документів. До речі , сам виробник , що декларує цей вироб як свій , але жодних документів на це не має. Він надав документи на будь що , але жодного , що треба на єлектроди. Можливо це серий імпорт..або щось інше. Неможливо використання неякісної , без жодних документів , продукції в державному лікувальному закладі. Керівніцтво закладу , через Прозорро намагається закупіти продукцію , та ще за значно завищеними цінами яка , можливо , нанесе шкоду лікувальному процесу. Переплата складає не меньше 9 тисяч грн. До речі , ми приймали участь два раза в торгах в цьому закладі на цей набір інструментів. UA-2018-07-11-000242-b. Також мали гарантійний лист від тогож самого виробника єлектродів . Але тоді нашу пропозицію також було діскваліфіковано за відсутность документів на єлектроди. В наступному тендері замовник віддав перевачу місцевому підприємцю за значно завищеними цінами та ще без документів на вироб , які вимагав як обов'язкові . Такім чіном замовник не дотримується сам своіх же вимог.

    Вимагаемо розібратися з данним ГАНЕБНИМ випадком.

    Усі наші контакти , переписка з замовником , цінові розрахунки запитання і відповіді , контакти офіційних дилерів та виробников знаходяться на майданчіку Прозорро за номеромами закупівель.





    Директор ТОВ «МЕДИН 2011» __________ Нахалов А. М.