Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:3ab6ac9e-9aff-b0db-f06f-9d05731edc3c
  • 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Добрый день.
    Все мы отлично знаем что каждую зиму во всей стране происходит прорыв труб и т.д
    Что б исправить неполадку, у нас принятно раскапывать пол города, перекрывать движение, и производить устранение неполадки.
    А Ведь можно по другому
    Можно без Раскапывания земли
    Можно Сделать всё красиво и в 2-3 раза экономнее
    И заменить не просто старые трубы на новые, а заменить это всё на нержавеющие трубы. И да, это выйдет дешевле
    И самый главный ПЛЮС - мы получаем чистую воду в нашем кране.
    С Уважением Селезнев А.А.
    Моб. номер +380991195415

    E-mail. shyrikshyrikk@gmail.com

    https://www.youtube.com/watch?v=aVOPMiWC-lQ

  • 15 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Добрий день. Звертаеться до Вас Ізвєков Сергій Володимирович батько дитини-інваліда, проживаючий за адрессою м. Вінниця вул.Келецька 111 кв 56. Це наше повторне звернення з проханням замінити двері в сміттезбірнику другого підїзду, та замінити пандуси в середині другого та сьомого підїздів, а також встановити поручні. Тому що люди з особливими потребами та люди похилого віку не можуть самостійно зійти та вийти по сходах. Наше попередне звернення було направлено до МКП"УК "житло-гарант"". Їхня відповідь що вони можуть це зроить лише за рахунок мешканців всього будинку,  а так як в нас мешкае багато песіонерів та інвалідів то більшість мешканців буде не спроможні оплатити данні послуги. Просимо Вас нам допомогти.


  • 11 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Романе Сергійовичу!

    Прошу надати відповідь на наступне питання:

    житловий багатоквартирний будинок за адресою Келецька 106 списаний з балансу, якщо так прошу надати номер та дату рішення ?

    Дякую за відповідь.

  • 10 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

     

    Доброго дня , Роман Сергійович! Від імені жителів будинку №14 по вул. А. Первозванного дякуємо Вам за допомогу у вирішенні питань, пов'язаних з   поліпшення житлових умов громадян нашого будинку!

    Хочемо висловити подяку за прекрасно облаштований проспект Космонавтів, та алею по вулиці Космонавтів! Але як тільки  з цієї алеї звертаєш у двір, відкривається зовсім інша картина… Двір нашого будинку, а особливо прибудинкова територія біля 4 підїзду, знаходиться в жахливому стані.  Біля будинку замінювали трубу гарячої води, комунальники перекопали грунт , зірвали бардюри, і все залишили в такому стані… Пройти неможливо, немає місця для стоянки  авто.  Бардюри залишені на дорозі….

       Роман Сергійович, дуже  просимо Вашої допомоги у вирішенні питання по благоустрію території біля будинку. Жителі готові надати свій внесок на облашкування данної території. Будемо дуже вдячні за сприяння у вирішенны питання!


  • 09 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Роман Сергійович!

                    До Вас звертаються мешканці житлового будинку за адресою: вул. Космонавтів,62 з надією на допомогу.

                     Справа в тім, що 22 жовтня 2018 року працівники МКП ЖЕК 7  порушили цілісність внутрішньо будинкової  системи теплозабезпечення, демонтувавши грязьовик в елеваторному вузлі. І досі його не встановили,мало того, навіть не збираються це робити.

            Всім відомо, що грязьовик  виконує функцію  першого ступеню очищення мережної води,адже  в теплоносії присутні сторонні фракції, які можуть послужити причиною того, що вони будуть накопичуватися в місцях з'єднань труб, таким чином зменшуючи їх діаметр всередині. До того ж це може привести до зниження ККД , а також збільшити можливість відмов і поломок  старої внутрішньобудинкової системи .

            Просимо Вашої допомоги у відновленні внутрішньо будинкової  системи теплозабезпечення .

    Заздалегіть вдячні  мешканці  будинку!


  • 09 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня. Наше підприємство що знаходиться за адресою А. Янгеля 52 постійно топить через забитий загальнобудинковий стояк.  В нас підписаний договір з ЖЕО №198 від 22.12.2015 р. , тільки незрозуміло як ЖЕО обслуговує мережі і чому при такому обслуговуванні постійно зазнає пошкоджень  наше майно? Вже вдруге за тиждень нас топить! Місять тому ми за власні кошти придбали трубу і матеріали для заміни загальнобудинкової труби водопостачання. Бо ЖЕО труби не міняє а лише латає, а там вже небуло що латати. Ми що ще і стояк маємо змінювати? Чи маємо щотижня тонути в нечистотах?!!!


  • 07 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Романе Сергійовичу !

     

    За законом «Про ринок електричної енергії», з 1 січня 2019-го розпочинається перехід до вільного енергоринку, що триватиме до 1 липня 2020 року. Зміни розпочнуться вже з 1 січня 2019 року. Населення стає споживачами універсальної послуги (гарантовано будуть забезпечені електроенергією - авт.), яку надають товариства-постачальники, виведені з вертикальної структури обленерго. Для вінничан — це товариство «Енера Вінниця», яке Нацрегулятор зобов'язує продавати електроенергію населенню до 1 липня 2020 року. Після цієї дати побутові споживачі можуть залишитися або з  товариством «Енера Вінниця» або обрати собі іншого постачальника.

    Наш будинок, збудований "Воєнпроектом" м. Вінниця для військових та переселенців з вулиці Будьоного та зданий в експлуатацію у березні 1978 року, немае газопостчання.

    За період 2017 та 2018 років Департаментом ЖКГ Вінницької міської ради спільно із ініціативною групою були проведені капітальні ремонти труб холодного та гарячого водопостачання, замінені усі зовнішні мережі ( теплоцентраль та ввод холодної води), зроблено благоустрій прибудинокової території, тощо….

    Для багатоповерхового та багатоквартирного будинку, у якому немає газопостачання ефективна та безперевна робота системи внутрішньобудинкових мереж стає стратегічним та безпековим завданням та фактично основним фактором стабільного існування будинку, а відповідно вирішення цих проблем не терпить зволікань.

    Просимо Вас включити будинок № 79 по вул. Космонавтів, м. Вінниця до плану розвитку та проведення капітального ремонту і модернізації системи внутрішньобудинкових мереж (окрім тих, що безпосередньо в квартирах мешканців)  на 2019 рік.

     

    З повагою і надією на вирішення даної проблеми,

     

    Голова ініціативної групи мешканців будинку № 79

    по вул. Космонавтів, м. Вінниця                                           ________________              Л.Г. Ерліх

                                                                                                                                                                            


  • 07 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович, від імені мешканців 2 під'їзду  нашого будинку дякуємо Вам та Білецькій Тетяні Сергіївні за велику допомогу у проведенні капітального ремонту (заміні вікон).  Роботи проведені вчасно та якісно.  Ми неодноразово звертались до вашого департаменту у вирішенні різних господарських питань і завжди зустрічали розуміння ваших співробітників та бажання нам допомогти.  Користуючись нагодою хочемо привітати працівників департаменту із прийдешніми святами, прийміть наші найщиріші побажання!   Дякуємо за співпрацю! 

  • 06 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Ув.Роман Сергеевич! Я хочу выразить вам свою благодарность за вашу помощь в решении моей проблемы ( покрытия крыши). Мне очень приятно, что в наше непростое время, есть столь обязательные и пунктуальные люди , как Вы!! Люди - слова! Я бы со своей стороны просила поощрения таких как Вы..и благорарна меру за такой подбор руководящих сотрудников. Огромное вам СПАСИБО! С ув. Лапина О.Г.

  • 02 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Роман Сергійович, звертаюсь  до Вас, як уповноважена від будинку по вул. Келецькій 132, з проханням допомогти у вирішенні питання, а саме: мешканці скаржаться, на відсутність тепла, батереї в квартирах холодні або ледь теплі, температура в квартирах нижче норми. В рахунках оплата за всю площу, щей нараховано оплату за жовтень з 15.10, а мешканці отримали послугу з опалення лише 24.10. Звертались  до ЖЕКа 12 неодноразово, так як є проблема внутрішньобудинкова по 2 підїзду, на що відповіли, що не правильно працює елеватор у 2 підїзді і питання має вирішувати ВМТЕ. Звертались в «ВМТЕ» з колективною заявою, по перерахунку по «гарячій» воді та опаленню, на яку відповіді так і не має, диспетчера запевняють, що при даній температурі повітря -10 С вони подали норму 65С на подачі. Питання досить не вирішене - всі «грають у футбол» ВМТЕ відправляє до ЖЕКу, ЖЕК до ВМТЕ .  Чому мешканці мають платити за холодні радіатори?  Коли мешканці зможуть  якісно отримувати послугу опалення, за яку  справно сплачують? Мешканці дуже сподіваються, що під Вашим чітким керівництвом  ЖЕК разом з ВМТЕ  все ж таки ліквідує  цю проблему .

  • 02 грудня 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня шановний Роман Сергійович, в нашому будинку,  за адресою проспект Юності 67, кв.25, вже більше 1 - го місяця відсутня подача гарячої води, вода тече - ЛІТНЯ, не ГАРЯЧА... якщо не вірите можете перевірити.

    Чоловік звертався до міськтеплоенерго, але там дали відповідь, що вода подається і потрібно звернутись до ЖЕКУ № 7, а Жек № 7 розводить руками і ніяких дій не приймає та не реагує, коментуючи тим, що вина теплоенерго.

    Виникає питання за яку воду ми платимо 72 грн 1 куб, за літню??? Дитину неможливо покумати тай самим нормально помитись,  скільки можна вже гріти воду в каструлях? Таке вперше, завжди було все впорядку, а цієї зими... 

    В квартирі холодно, в цьому вина теж теплоенерго???

    Будь - ласка просимо Вашої допомоги, прийміть міри, і хай в нашій оселі запанує тепло та гаряча вода.

    Зараня дякуємо.

  • 29 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​З 1992 року я живу в будинку по вул.Ващука, 5А.

    Всі ці роки начальником ЖЄК 12, а тепер Міського комунального підприємства "Управляюча компанія "Житло-Гарант"  є начальник МАЛЬЧЕНКО ВАЛЕРІЙ ДМИТРОВИЧ.

    Від свого імені хочу щиро подякувати Валерію Дмитровичу за професійність в управлінні житлом, за чуйність та людяність проявлену до мешкавців будинку по усуненню виниклих проблем у будинку та квартирах, згідно  звернень мешканців.

    Хочу побажати вам, Валерію Дмитровичу міцного здоров'я, та ще багато років управляти компанією "Житло-Гарант".

    З повагою А.Шабесто


  • 28 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​1

  • 28 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго ранку! Шановний Роман Сергійович, велике прохання до Вас, допомогти нам, мешканцям секції №19 будинку №38 по вул. О.Довженка (квартири №43-49) у вирішенні питання безкінечної течії у ванній і кладові.  Прохання звернути увагу на постійну бездіяльність МКП "УП "Замостя" , яке не хоче вирішити дане питання, так як заявку на диспетчерську подаю щоденно і чую постійні відмовки. Звернення на гарячу лінію також не допомогло. Через постійну течію з 5 поверху, в нас на секції кусками відпадає панель, кусок стіни вже випало, яке ми мурували самі.  В кладовці стіна вже має впасти на вулицю. Невже в послугу з утримання будинку не входить обслуговування внутрішньобудинкових мереж????? А в МКП або немає кому, або немає коли, або немає чим і так ПОСТІЙНО!!! Ще хочу звернути Вашу увагу на хамське спілкування одного з диспетчерів, яка постійно чимось не задоволена і кидає слухавку. свій поганий настрій хай залишає вдома, а зриватись на людях, які страждають від бездіяльності МКП і яких постійно топлять, пошкоджують майно.  ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ, чим пошвидше допомогти вирішити нашу проблему!!! (Можемо надати фотозвіт течії)

  • 27 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Роман Сергійович доброго дня розпочався опалювальний період і в будинку Немирівське шосе82 знову проблеми з гарячою водою з 7.11.18 по нашому стоянку гаряча вода була тільки 19.11.18. В бокут було подано вже заявок 10 не рахуючи заявок на 15-60.Надіюсь за три роки все таки ця проплема вирішиться в позитивну сторону. 

  • 26 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня. Звертаюся до Вас в1д 1мен1 вс1х мешканц1в будинку 11 по вул Хмельницьке шосе. В будинку в подвал1 прогнила труба-обратка опалення. Вода тече в подвал ось уже тиждень Будинок 1 так авар1йний. Звернення у р1зн1 1нстанцц11 не дають результату. Ми вс1 у в1дча1. Надвор1 зима. В квартирах д1ти. Над1я т1льки на Вас,на Ваш авторитет. Наперед дякуемо.

  • 22 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня! Звертаємось  до Вас з питання гарячого водопостачання. А саме: в будинку по вул. Пирогова, 97А в ІІ під'їзді в дво-кімнатних квартирах відсутнє гаряче водопостачання протягом місяця. Є прорив стояка між 9,8 та 7 поверхами. Звертались  до ЖЕО – з офіційним листом № Р-2878 від 01.11.18р. На 22.11.18р. ЖЕО робіт не провів. Мешканцям будинку сусідка з кв. 71 повідомила, що ремонтні роботи категорично проводити не буде, уникає розмов з сусідами.  Просимо швидко допомогти у вирішені нашого питання, на вулиці морзи,  у нас проживають сім'ї з маленькими дітьми, люди похилого віку. Дякуєм! Меканці кв. 63,59, 67, 75, 79, 55, 51,47, 43.

  • 21 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня! Звертаюсь  до Вас з надією вирішення питання, а саме: в будинку по вул. Первозванного, 4А в кв 74 не подається  тепло.  В рахунках оплата за всю площу. Звертались  до ЖЕКа "Уют" -  направили  звернутись в «ВМТЕ» звідти направили звернутись в ЖЕК "Уют" та надіслати відповідь на звернення, аргументуючи що тиск води нормальний. Сантехніки неодноразово приїзжали для спуску води, але питання досить не вирішене- всі розводять руками. Розумію, що вирішити цю проблему для ЖЕКа  без Вашої участі  (команди, розпорядження, тиску….або інше) дуже складно,  майже неможливо, враховуючи що період моїх звернень з початку опалювального сезону. Тому дуже сподіваюсь, що під Вашим чітким керівництвом  підлеглий Вам ЖЕК разом з ВМТЕ  все ж таки ліквідує  цю проблему і я зможу якісно отримувати послугу -опалення за яку я справно сплачую. Дуже сподіваємось на швидке вирішення питання.

  • 19 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​ Роман Сергійович ! Доброго дня! Ми, мешканці будинку по вул. Саксаганського,11 кв. 2,3,6,7,10,11,14,15,18,19 вдячні Вам і вашим колегам за оперативне вирішення проблеми. Опалення є. Дякуємо!

  • 18 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​                                                       Шановний Роман Сергійович!

    Ми, мешканці будинку , що знаходиться по вул. Хмельницьке шосе, 11 на даний час опинились в такому ж становищі, як м. Сміла Черкаської обл. Нас відключили від опалення, через те, що на опалення прогнила труба - обратка, яка постійно знаходиться в каналізаційних стоках. Листом  № М-20-108878 від 09.11.2017р. Ви нас запевнили, що зроблено заміну трубопроводу випуску каналізації і витоків більше немає. Але це не так, не було витоків більше місяця і знову почалось теж саме. Я протягом тижня викликала аварійну бригаду, щоб прочистити зовнішню каналізацію, так як все тече в підвальне приміщення. Ми і наші діти дихаємо постійним сморідом, тільки через те що немає герметизації вводу труби. Чому Ви не  можете дати розпорядження, щоб хоч раз проєршили всю лінію (адже вона забита по всій вулиці Писарєва і закінчується в нас під будинком) або продути лінію під тиском? До яких пір ми будемо жити в багнючі, а сьогодні щей без тепла? За добу не було вжито ніяких заходів, а до відома були поставлені всі: Міська рада, ЖЕО, тепломережа.

    По стояку, де знаходяться квартири 34,38,42,46 з моменту включення опалення так і не почали гріти рушникосушарки у ванних кімнатах, хоча люди сплачують за всю опалювальну  площу.  Незважаючи на не одноразові звернення (3 рази гаряча лінія 15-60, 3 рази диспетчерська ЖЕО) нажаль ситуація не змінилась - труби холодні. В  будинку проживає багато малолітніх дітей і людей похилого віку їм потрібне тепло і людські умови!

    Просимо терміново і належним чином відреагувати на наше звернення , адже на вулиці мінусова температура!!!  Інакше ми будемо змушені звертатись до вищих інстанцій.

                                       З повагою від імені мешканців будинку вул. Хмельницьке шосе, 11

                                        097 488 05 18  (кв. 47)     067 497 79 70 (кв.34)




  • 18 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Шановний Роман Сергійович !

    На наше звернення від 06.10.2018,

    допомогти з ремонтом даху, який знаходиться за адресою м.Вінниця ,вул.Пісарєва 7.

    Вами було вказано, шо дах над квартирою 60 був відремонтований. Дійсно дах над підїздом N4 де знаходиться наша квартира  N60 був відремонтований, але  над підїздом N 5 велічезні дірки.

    На сьогоднішній день 18.11.2018 після невелікого дощу від 16.11.2018 мокрі плями на стелі і під обоями, де знаходяться електокомунікації, знову зявилися.

     Ми тільки закінчили ремонт в квартирі.

    Невідремонтований дах над підїздом N5 являється причиною проникнення води в нашу квартуру

    Хочу звернути Вашу увагу, що підїзд N4 так і не був відремонтований, розвивається грибок.

     Дякую за розуміння.

    Сподіваюсь на вашу допомогу.


  • 16 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня! Звертаємось  до Вас з надією вирішення нашого питання, а саме: в будинку по вул. Саксаганського, 11 в кв 2, 3, 6, 7, 10, 11, 14,15,18,19 не подається  тепло в ванну кімнату – необігріваються  полотенцесушителі. В рахунках оплата за всю площу (і ту що необігревається). Звертались  до ЖЕКа -  направили  звернутись в «ВМТЕ» звідти направили звернутись в ЖЕК. Звертались на гарячу лінію міськвиконкому – направили до ЖЕКа –відповідь - ЖЕК вирішує ці питання. ЖЕК не може або не хоче ліквідувати цю проблему. Чому??? Дуже некомфортно митися в холодній ванні особливо малим дітям та ще за це «тепло» платити  . Розуміємо, що вирішити цю проблему для ЖЕКа  без Вашої участі  (команди, розпорядження, тиску….або інше)дуже складно майже неможливо. Тому дуже сподіваємось, що під Вашим чутким керівництвом  підлеглий Вам ЖЕК разом з ВМТЕ  все ж таки ліквідує  цю проблему в 10 квартирах і ми ще зможемо цієї зими митися в теплих ваннах. Дуже сподіваємось на швидке вирішення питання.

    Дякуєм!

     Мешканці  б.Саксаганського, 11  квартири : 2,3,6,7,10,11,14,15,18,19


  • 14 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня, шановний Романе Сергійовичу! Звертаюся до Вас з приводу бездіяльності працівників ЖКХ м.Вінниці, що знаходиться за адресою М.Оводова, 1.     З 27 жовтня я кожного!!!! дня телефоную і залишаю диспечерам заявку.  З першого опалювального дня і до цих пір завоздушений стояк в ванній кімнаті. Ссилаються на відсутність шлангу, за допомогою якого можна спустити воду з труб у підвальному приміщенні.   3 тижні обіцяють "завтра" . Я проживаю на першому поверсі, де в принципі не буває жарко, з двома неповнолітніми дітьми 12 років і 1 рік. У ванній кімнаті відсутнє опалення за яке я змушена платити повністю, через бездіяльність ЖКХ і за їх послуги також!!!!!      мені на 860 грн. доходу купити шланг жео?!! Також не одноразово зверталась на гарячу лінію 1560.     ніяких дій.    Прошу Вас звернути на це увагу.      Дякую.     

  • 14 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго ранку! Я проживаю в гуртожитку по вулиці Станіславського, 24.  Звертаюся з приводу ремонту в гуртожику загального користування. Крайній раз ремонт робився біля 15-років назад. В мене немає можливості вкладати постійно свої кошти на ремонт і благоустрій місць загального користування!? Підскажіть, будь ласка, що можете запропонувати?

  • 14 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович ! 

    Звертають до вас повторно, раніше звернення писав 08.11.18.


    На данний момент у нас виникла ситуація з отопленям, почались холода у нас у всьому будинку стало холодно максимально 19° а у бокових квартирах і те меньше. Диспетчер 7Жеку із сантехніком три рази на протязі неділі морочать нам мізки та нічого не зробили! Ми з мешканцями знайшли причину, вона у тому що у елеваторів вентиль зворотнього виходу отопленя зламаний і дуже тече тому і прикручений. Прошу вас як найшвидше допомогти у даному питанні так як мерзнуть діти !!!


    ​Додаткові прохання:

    * Підкажіть будь ласка, чи знаходиться на черзі благоустрою прибудинкової території наш будинок 600-річчя 42, і якщо так то коли ?

    Та ще одне дуже важливе прохання !:

    Потребуємо включення нашого будинку до плану капітального ремонту покрівлі,  яка знаходиться в критично жахливому стані. Будинок вже давно потребує ремонту.

    Поточні  латання криші не вирішують проблеми, аж ніяк але і вони давно не проводилися. Та ще їх потрібно вирішувати за власні кошти, хоча комуналні платежі сплочуємо регулярно і в повному обсязі.

    З повагою старший по будинку Мізин Григорій Сергійович !


  • 13 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Шановний Роман Сергійович.

    Прошу вас вирішити питання стосовно заміни труб водовідведення будинків по вулиці Якова Гальчевського 37, 39 , труби просимо замінити ОСББ "ЄВРОПЕЙСЬКЕ 39" яке відмовляється заміняти труби вже напротязі 2 -років течуть труби, що приводило неодноразово до затоплення підвальних приміщень. Труби в аварійному стані, прорив труб може призвести до повного затоплення підвальних приміщень та призведе до відсутності подачі води будинкам Якова Гальчевського 37 та 39 та 39А .

  • 12 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства


       Шановний Роман Сергійович!

           Мешканці будинку №14 по вул. А. Первозванного звертаються до Вас з проханням посприяти ремонту каналізації у підвалі нашого будинку, де в аварійному стані перебуває труба гарячої води (відбувається витік води, підвал затоплено).

      Працівники ЖЕК № 7, оглянувши місце аварії, запропонували зібрати мешканців четвертого під'їзду з метою вирішення питання щодо ремонту труби каналізації за рахунок коштів вказаних мешканців.

        У підїзді повісили  обяву, де вказано, що з кожної  квартири необхідно зібрати - 1200 грн терміново  на ремонт труби. Мешканці підїзду в основному пенсіонери, які отримую пенсію 1400-2000 грн, і не мають змоги оплатити таку сумму, а також регулярно а в повному обсязі оплачують комунальні платежі.

       Повідомляємо Вас , що у п.5, 5.4 договору про надання житлово-комунальних послуг , підписаного з  ЖЕК №7 вказано, що ЖЕК №7 зобов'язаний утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації.

    Тому, якщо ЖЕК № 7 не виконав вищезазначених зобов'язань, то згідно пп.8 п.5.4 зобов'язан своечасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини.

    Згідно  наказу № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» від 10.08.2004, що  вказан, як нормативний акт у договорі, ЖЕК № 7 не виконує обовязки щодо пунктів: 

    2.12. Водопровід та каналізація

    2.12.1. Заміна ушкоджених ділянок трубопроводів.

    2.12.3. Перекладення ліній водопровідних та каналізаційних труб внутрішньобудинкової системи.

    2.12.5. Додаткове підведення ліній водопроводу та каналізації внутрішньобудинкової системи.

    2.12.6. Відновлення або улаштування нового внутрішнього водопроводу та каналізації та приєднання їх до водопровідної та каналізаційної мереж. Улаштування додаткових оглядових колодязів на дворових лініях або вуличних мережах у місцях приєднання.

    2.12.11. Усі будівельні роботи, пов'язані з капітальним ремонтом водопроводу та каналізації

    2.1.3. Ремонт цегляного лицювання фундаментних стін з боку підвалів.

    2.1.4. Перемурування цегляних цоколів.

    2.1.6. Улаштування або ремонт гідроізоляції фундаментів у підвальних приміщеннях.

    2.1.10. Відновлення або ремонт існуючої, а також улаштування нової дренажної системи або водовідвідних канав від фундаментів та стін будівель.

    2.2.1. Ремонт кам'яних стін та ремонт кам'яного облицювання цоколю та стін.

    2.3. Фасади будівель

    2.3.1. Відновлення зовнішньої штукатурки з подальшим фарбуванням фасадів будівель.

    2.3.2. Відновлення лицювальних плиток фасаду будівлі із заміною окремих плиток новими або обштукатурювання цих місць з подальшим фарбуванням під колір лицювальних плит.

    2.3.4. Суцільна заміна та встановлення водостічних труб, а також усіх зовнішніх металевих та цементних покриттів на виступних частинах фасаду будівлі.

    2.3.5. Суцільне фарбування фасаду будівлі стійкими фарбами.

    2.3.11. Промивання поверхонь фасадів будівель, пофарбованих перхлорвініловими фарбами або облицьованих плитками, а також очищення від кіптяви, пилу цегляних або раніше пофарбованих олійною фарбою фасадів.

    2.3.12. Заміна обличкування фасадів.

    2.3.13. Улаштування теплоізоляції фасадів,

    та інше.

    Двічі на рік (навесні і восени) співробітники ЖЕКу повинні проводити сезонні огляди житлових будинків. У разі необхідності, ЖЕК проводить ремонт: фасадів; трубопроводів в підвальних приміщеннях; систем водопостачання та центрального опалення, їх регулювання і гідравлічні випробування. Всі ці, а також деякі інші роботи повинні проводитися негайно, як тільки проблеми виявлені. Крім того, силами і засобами ЖЕКу здійснюється заміна труб загального стояка.

    Права і обов'язки ЖЕКу регулюються ст. 21 закону України «Про житлово-комунальні послуги». Виконавець, який порушив договір про надання послуг за плату, відповідає за це порушення, якщо не доведе наявність форс-мажорних обставин. Збитки, заподіяні невиконанням або неналежним виконанням договору про безоплатне надання послуг, підлягають компенсації.

    Тому на зборах мешканців будинку  вирішено скласти акт-претензію у відповідності до ст.18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги». А також вирішено звернутися до Вас зі скаргою на дії працівників ЖЕК №7 . Просимо Вам надати відповідь на лист

    Шановний Роман Сергійович!

    Після мого повторного публічного звернення до Вас від 27.02.2017 року стосовно аварійної течі каналізації у підвалі будинку № 3 по вул. Порика прибула комісія МКП ЖЕК №7. Працівники ЖЕК № 7, оглянув місце аварії, запропонували зібрати мешканців першого під'їзду 06.03. 2017 року о 18.00 з метою вирішення питання щодо ремонту труб каналізації за рахунок коштів вказаних мешканців.

    Працівниця ЖЕК №7 завіряла, що витік каналізації у підвал відбувається із теріторії зовні, що виходить за границі розмежування відповідальності. Тому ремонт повинен відбуватися за додаткові кошти мешканців, котри вона запропонувала збірати з сусідів.

    Але течь каналізації відбувається з внутрішньої сторони стіни підвалу, в місці з'єднення нових пластикових та старих чугуних труб.

    Такожу у п.9.1 договору про надання житлово-комунальних послуг, що мешканці нашего дому уклали з ЖЕК №7, вказано, що технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водовідведення: від зовнішньої стіни будинку до внутрішньої стіни квартири.

    У пп.5 п.5.4 договору вказано, що ЖЕК №7 зобов'язаий утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації.

    Тому, якщо ЖЕК № 7 не виконав вищезазначених зобов'язань, то згідно пп.8 п.5.4 зобов'язан своечасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини.

    Згідно  наказу № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» від 10.08.2004, що  вказан, як нормативний акт у договорі, ЖЕК № 7 не виконує обовязки щодо пунктів: 

    2.12. Водопровід та каналізація

    2.12.1. Заміна ушкоджених ділянок трубопроводів.

    2.12.3. Перекладення ліній водопровідних та каналізаційних труб внутрішньобудинкової системи.

    2.12.5. Додаткове підведення ліній водопроводу та каналізації внутрішньобудинкової системи.

    2.12.6. Відновлення або улаштування нового внутрішнього водопроводу та каналізації та приєднання їх до водопровідної та каналізаційної мереж. Улаштування додаткових оглядових колодязів на дворових лініях або вуличних мережах у місцях приєднання.

    2.12.11. Усі будівельні роботи, пов'язані з капітальним ремонтом водопроводу та каналізації

    2.1.3. Ремонт цегляного лицювання фундаментних стін з боку підвалів.

    2.1.4. Перемурування цегляних цоколів.

    2.1.6. Улаштування або ремонт гідроізоляції фундаментів у підвальних приміщеннях.

    2.1.10. Відновлення або ремонт існуючої, а також улаштування нової дренажної системи або водовідвідних канав від фундаментів та стін будівель.

    2.2.1. Ремонт кам'яних стін та ремонт кам'яного облицювання цоколю та стін.

    2.3. Фасади будівель

    2.3.1. Відновлення зовнішньої штукатурки з подальшим фарбуванням фасадів будівель.

    2.3.2. Відновлення лицювальних плиток фасаду будівлі із заміною окремих плиток новими або обштукатурювання цих місць з подальшим фарбуванням під колір лицювальних плит.

    2.3.4. Суцільна заміна та встановлення водостічних труб, а також усіх зовнішніх металевих та цементних покриттів на виступних частинах фасаду будівлі.

    2.3.5. Суцільне фарбування фасаду будівлі стійкими фарбами.

    2.3.11. Промивання поверхонь фасадів будівель, пофарбованих перхлорвініловими фарбами або облицьованих плитками, а також очищення від кіптяви, пилу цегляних або раніше пофарбованих олійною фарбою фасадів.

    2.3.12. Заміна обличкування фасадів.

    2.3.13. Улаштування теплоізоляції фасадів,

    та інше.

    Двічі на рік (навесні і восени) співробітники ЖЕКу повинні проводити сезонні огляди житлових будинків. У разі необхідності, ЖЕК проводить ремонт: фасадів; трубопроводів в підвальних приміщеннях; систем водопостачання та центрального опалення, їх регулювання і гідравлічні випробування. Всі ці, а також деякі інші роботи повинні проводитися негайно, як тільки проблеми виявлені. Крім того, силами і засобами ЖЕКу здійснюється заміна труб загального стояка.

    Права і обов'язки ЖЕКу регулюються ст. 21 закону України «Про житлово-комунальні послуги». Виконавець, який порушив договір про надання послуг за плату, відповідає за це порушення, якщо не доведе наявність форс-мажорних обставин. Збитки, заподіяні невиконанням або неналежним виконанням договору про безоплатне надання послуг, підлягають компенсації.

    Тому на зборах мешканців 06.03.2017 року, куди працівники ЖЕК №7 так і не з'явилися, вирішено скласти акт-претензію у відповідності до ст.18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги». А також вирішено звернутися до Вас зі скаргою на дії працівників ЖЕК №7  не тільки на сайті, а й письмово для одержання від Вас відповіді для подальшого звернення до суду.

     для подальшого звернення до суду.


  • 11 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Доброго дня проживаю на вулиці князів коріатовичів 157 хочу поцікавитись питанням обслуговування будинку який коштує щомісяця біля 300 грн в будинку Нічого не робиться а змушують платити дуже велику суму за обслуговування будинку хочу щоб ви вирішили питання так як це питання буду піднімати на сайті Президента України. Ліфти не працюють ,а аварійна служба не приїжджає кожен день тече гаряча вода в підвалі а комунальна служба нічого не вирішує А кошти вимушені платити. Прошу надати мені відповідь встановлено законодавством України сроки.Дякую.

  • 10 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    Уважаемый директор департамента, господин Роман Фурман!

     На мой предыдущий запрос (12.10.2018г. №Г-20-104250), к сожалению, Вы не ответили предметно, а тезисами постановления Кабинета Министров Украины № 869. Повторяю свои вопросы.

    1) Что общего между внутренней площадью квартиры и затратами на содержания дом? Думаю затраты на содержания дома должны делиться на количество квартир или количеством жильцов дома и т.д. То есть существующая методика начисления затрат на содержание дома от 1 кв.м. квартиры, является несоответствующей  (она похожа на налог на квартиру) и требует кардинальных изменений.  

    2)  Какая земельная территория учитывается, если в земельном кадастре нет земли, относящейся к дому? В таком случае жители дома оплачивают уборку земли, принадлежащей горсовету и площадь эту можно брать любую и в неограниченном количестве.

     Я Вам писал, что с постановлением Кабинета Министров Украины № 869 ознакомлен, там нет ответов на мои вопросы.  Возможно, к данному постановлению существуют официальные комментарии и разъяснения, с которыми я хочу ознакомиться. Жду от Вас понимания и конкретных ответов.                                                                                                    

    С уважением,    Виктор Гордополов.


  • 09 листопада 2018
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    Директор департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Роман Сергійович дуже просимо вирішити пролему з опаленням!  У будинку уже давно є тепло ,але у нашому під'їзді його не має і не було. На багато-численні звернення ЖЕК 15 НІЯК НЕ РЕАГУЄ (а останній раз диспеччер зовсім сказав ,що ніякої заявки від нас не було!!) На вулиці уже мінусова температура,у нас діти хворіють. Я Вас ДУЖЕ прошу посприяти скорішому вирішенні нашого питання. Дякую